GCP-koordinator/monitor ved Københavns Universitetshospitals GCP-enhed

GCP-enheden i København søger en GCP-koordinator 1. april 2019 i et etårigt vikariat til monitorering af kliniske lægemiddelforsøg på Region Hovedstadens og Region Sjællands hospitaler.

Har du lyst til et job, hvor du

  • tilrettelægger og udfører den lovpligtige monitorering af offentlige kliniske lægemiddelforsøg inden for alle specialer og med mange samarbejdspartnere.
  • vejleder og underviser forskere og projektpersonale i ICH-GCP og national lovgivning på området.
  • deltager i nationalt samarbejde om monitorering og udvikling af nye tiltag i forhold til kvalitetssikring af offentlige lægemiddelforsøg
  • deltager i udvikling og vedligeholdelse af procedurer for vores arbejdsfunktioner.
  • altid vil være fagligt opdateret
Vi tilbyder

  • grundig oplæring og løbende efteruddannelse
  • tæt samarbejde med 14 topmotiverede, søde og sjove kollegaer, som sætter pris på et godt socialt fællesskab
  • et godt og inspirerende arbejdsmiljø med fokus på vidensdeling


Vi forventer, at du

  • har praktisk erfaring med klinisk forskning
  • har gode samarbejds- og formidlingsevner
  • kan arbejde struktureret
  • er detaljeorienteret og samtidig pragmatisk
  • trives med et arbejde med høj grad af selvstændighed
  • trives med at have en udkørende funktion (vi rejser med rejsekort-erhverv, cykler eller får kørselsgodtgørelse ved kørsel i egen bil)


Ansættelsesvilkår

Ansættelsessted er Bispebjerg og Frederiksberg hospital, men monitoreringen foregår på Region Hovedstadens og Region Sjællands hospitaler.
GCP-enheden har kontor på Frederiksberg Hospital.
Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og relevant faglig organisation.
Arbejdstid er 37 timer ugentlig, eller efter aftale.
Stillingen referer til lederen af GCP-enheden.



Ansøgningsprocedure

Stillingen søges via link på denne side.
Ansøgningsfrist er den 17. februar 2019 kl. 23.59.




Københavns Universitetshospitals GCP-enhed er en fælles funktion for Region Hovedstaden, Region Sjælland og Københavns Universitet. Formålet er at sikre, at forskere ved Københavns Universitetshospitaler kan leve op til kravet om Good Clinical Practice (GCP) for al lægemiddelforskning. Se mere på http://www.gcp-enhed.dk.





Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329940909Phoenix-aac01d2512019-01-11T00:00:00GCP-koordinator/monitor ved Københavns Universitetshospitals GCP-enhedGCP-enheden i København søger en GCP-koordinator 1. april 2019 i et etårigt vikariat til monitorering af kliniske lægemiddelforsøg på Region Hovedstadens og Region Sjællands hospitaler.

Har du lyst til et job, hvor du

  • tilrettelægger og udfører den lovpligtige monitorering af offentlige kliniske lægemiddelforsøg inden for alle specialer og med mange samarbejdspartnere.
  • vejleder og underviser forskere og projektpersonale i ICH-GCP og national lovgivning på området.
  • deltager i nationalt samarbejde om monitorering og udvikling af nye tiltag i forhold til kvalitetssikring af offentlige lægemiddelforsøg
  • deltager i udvikling og vedligeholdelse af procedurer for vores arbejdsfunktioner.
  • altid vil være fagligt opdateret
Vi tilbyder

  • grundig oplæring og løbende efteruddannelse
  • tæt samarbejde med 14 topmotiverede, søde og sjove kollegaer, som sætter pris på et godt socialt fællesskab
  • et godt og inspirerende arbejdsmiljø med fokus på vidensdeling


Vi forventer, at du

  • har praktisk erfaring med klinisk forskning
  • har gode samarbejds- og formidlingsevner
  • kan arbejde struktureret
  • er detaljeorienteret og samtidig pragmatisk
  • trives med et arbejde med høj grad af selvstændighed
  • trives med at have en udkørende funktion (vi rejser med rejsekort-erhverv, cykler eller får kørselsgodtgørelse ved kørsel i egen bil)


Ansættelsesvilkår

Ansættelsessted er Bispebjerg og Frederiksberg hospital, men monitoreringen foregår på Region Hovedstadens og Region Sjællands hospitaler.
GCP-enheden har kontor på Frederiksberg Hospital.
Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og relevant faglig organisation.
Arbejdstid er 37 timer ugentlig, eller efter aftale.
Stillingen referer til lederen af GCP-enheden.



Ansøgningsprocedure

Stillingen søges via link på denne side.
Ansøgningsfrist er den 17. februar 2019 kl. 23.59.




Københavns Universitetshospitals GCP-enhed er en fælles funktion for Region Hovedstaden, Region Sjælland og Københavns Universitet. Formålet er at sikre, at forskere ved Københavns Universitetshospitaler kan leve op til kravet om Good Clinical Practice (GCP) for al lægemiddelforskning. Se mere på http://www.gcp-enhed.dk.




GCP-enheden i København søger en GCP-koordinator 1. april 2019 i et etårigt vikariat til monitorering af kliniske lægemiddelforsøg på Region Hovedstadens og Region Sjællands hospitaler. Har du lyst til et job, hvor du tilrettelægger og udfører den lovpligtige monitorering af offentlige kliniske lægemiddelforsøg inden for alle specialer og med mange samarbejdspartnere. vejleder og underviser forskere og projektpersonale i ICH-GCP og national lovgivning på området. deltager i nationalt samarbejde om monitorering og udvikling af nye tiltag i forhold til kvalitetssikring af offentlige lægemiddelforsøg deltager i udvikling og vedligeholdelse af procedurer for vores arbejdsfunktioner. altid vil være fagligt opdateret Vi tilbyder grundig oplæring og løbende efteruddannelse tæt samarbejde med 14 topmotiverede, søde og sjove kollegaer, som sætter pris på et godt socialt fællesskab et godt og inspirerende arbejdsmiljø med fokus på vidensdeling Vi forventer, at du har praktisk erfaring med klinisk forskning har gode samarbejds- og formidlingsevner kan arbejde struktureret er detaljeorienteret og samtidig pragmatisk trives med et arbejde med høj grad af selvstændighed trives med at have en udkørende funktion (vi rejser med rejsekort-erhverv, cykler eller får kørselsgodtgørelse ved kørsel i egen bil) Ansættelsesvilkår Ansættelsessted er Bispebjerg og Frederiksberg hospital, men monitoreringen foregår på Region Hovedstadens og Region Sjællands hospitaler. GCP-enheden har kontor på Frederiksberg Hospital. Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og relevant faglig organisation. Arbejdstid er 37 timer ugentlig, eller efter aftale. Stillingen referer til lederen af GCP-enheden. Ansøgningsprocedure Stillingen søges via link på denne side. Ansøgningsfrist er den 17. februar 2019 kl. 23.59. Københavns Universitetshospitals GCP-enhed er en fælles funktion for Region Hovedstaden, Region Sjælland og Københavns Universitet. Formålet er at sikre, at forskere ved Københavns Universitetshospitaler kan leve op til kravet om Good Clinical Practice (GCP) for al lægemiddelforskning. Se mere på http: www.gcp-enhed.dk.11Jobnetaac01d25100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=216177&DepartmentId=18524&MediaId=5042&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3433448Frederiksberg Hospital11Nordre Fasanvej 572000FrederiksbergDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent692482JobNet492939249293921000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aac01d25https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=aac01d25https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aac01d25&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aac01d25&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgEr du den nye Koordinator i Frederiksberg Hospital?12008001Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration360059153Birgittenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329953663Coordinator for international PhD programmes within biomedicinesRobot Coordinator for international PhD programmes within biomedicines The Biotech Research and Innovation Centre (BRIC),University of Copenhagen looks for an experienced PhD program coordinator to join BRIC s Scientific Affairs team. If you have experience with PhD development programmes and project management of preferably EU projects, you may be the colleague we are looking for. Starting date 1st April 2019. The institute BRIC is a research centre of excellence, focusing on disease-oriented basic biomedical research and is part of the Faculty of Health and Medical Sciences. BRIC hosts 26 independent research groups that perform basic and translational research aimed to understand diseases like cancer, neurological and metabolic disorders. The Scientific Affairs team Our team is comprised of 7 team members including 2 scientific advisors, 1 communication officer, 2 PhD coordinators, a research coordinator from the Finsen Laboratory and the head of the unit. We solve tasks directly supporting BRIC s research and research training, as well as professional project management of major research and research supportive programs. In addition, the team carries out strategic tasks, leadership support and the center s communication and outreach activities. Your job You will be hired as PhD programme coordinator and be part of the Scientific Affairs team. You will refer to the head of the unit and work both independently and as part of the team to solve cross-going activities. Your primary responsibilities will be: Administrative coordination of BRIC s PhD programmes MoMeD and PCAP Development and implementation of PhD course and workshop activities Project management of European research training programmes Your profile We are looking for a motivated and enthusiastic colleague with a good understanding of biomedical research and with the following competences and experience: Master degree in a relevant area, preferentially with a PhD Experience with organising PhD career programs Experience with external communication (web, outreach) Experience in coordinating larger collaborative projects, preferably EU projects Personal competences Structured and well-organized Good communication skills in Danish and English (written as well as verbal) Strong abilities for building collaborations and network Good team player Salary and terms of employment You will be permanently employed as an academic officer (AC-fuldmægtig) made in accordance with the Circular on the Collective Agreement concerning academics in the state sector concluded between the Ministry of Finance and AC (the Danish Confederation of Professional Associations). There will be the possibility of negotiation of supplementary qualifications. The weekly working time is 37 hours, with possibility for part-time. Your application If you find the job interesting, please send an electronic application with attachment via Jobportalen (click on the link Apply at the bottom of the post) no later than 14 February 2019 23:59 GMT 1. The University of Copenhagen seeks to reflect diversity and encourages applications irrespective of personal background. Further Questions For further questions please contact senior executive adviser at BRIC, katrine.sonne@bric.ku.dk , phone: 3532 5648.Coordinator for international PhD programmes within biomedicines
The Biotech Research and Innovation Centre (BRIC),University of Copenhagen looks for an experienced PhD program coordinator to join BRIC’s Scientific Affairs team. If you have experience with PhD development programmes and project management of preferably EU projects, you may be the colleague we are looking for. Starting date 1st April 2019.

The institute
BRIC is a research centre of excellence, focusing on disease-oriented basic biomedical research and is part of the Faculty of Health and Medical Sciences. BRIC hosts 26 independent research groups that perform basic and translational research aimed to understand diseases like cancer, neurological and metabolic disorders.

The Scientific Affairs team
Our team is comprised of 7 team members including 2 scientific advisors, 1 communication officer, 2 PhD coordinators, a research coordinator from the Finsen Laboratory and the head of the unit. We solve tasks directly supporting BRIC’s research and research training, as well as professional project management of major research and research supportive programs. In addition, the team carries out strategic tasks, leadership support and the center’s communication and outreach activities.

Your job
You will be hired as PhD programme coordinator and be part of the Scientific Affairs team. You will refer to the head of the unit and work both independently and as part of the team to solve cross-going activities. Your primary responsibilities will be:
  • Administrative coordination of BRIC’s PhD programmes MoMeD and PCAP
  • Development and implementation of PhD course and workshop activities
  • Project management of European research training programmes

Your profile
We are looking for a motivated and enthusiastic colleague with a good understanding of biomedical research and with the following competences and experience:

  • Master degree in a relevant area, preferentially with a PhD
  • Experience with organising PhD career programs
  • Experience with external communication (web, outreach)
  • Experience in coordinating larger collaborative projects, preferably EU projects

Personal competences
  • Structured and well-organized
  • Good communication skills in Danish and English (written as well as verbal)
  • Strong abilities for building collaborations and network
  • Good team player

Salary and terms of employment
You will be permanently employed as an academic officer (AC-fuldmægtig) made in accordance with the Circular on the Collective Agreement concerning academics in the state sector concluded between the Ministry of Finance and AC (the Danish Confederation of Professional Associations). There will be the possibility of negotiation of supplementary qualifications. The weekly working time is 37 hours, with possibility for part-time.


Your application
If you find the job interesting, please send an electronic application with attachment via Jobportalen (click on the link "Apply" at the bottom of the post) no later than 14 February 2019 23:59 GMT +1.
The University of Copenhagen seeks to reflect diversity and encourages applications irrespective of personal background.

Further Questions
For further questions please contact senior executive adviser at BRIC, katrine.sonne@bric.ku.dk , phone: 3532 5648.



KU - SCIENCE BIO - BRICKøbenhavn N2019-02-04T00:00:002019-03-19T00:00:00
329950134Socialrådgiver (forløbskoordinator) ved Center for Komplekse Symptomer, Socialmedicinsk Center, Frederiksberg HospitalRobot Vil du være med til at udvikle et nyt center? Center for Komplekse Symptomer (CKS) er en selvstændig enhed organiseret under Socialmedicinsk Center på Frederiksberg Hospital. CKS er en nyoprettet enhed, som bl.a. erstatter Liaisonklinikken og Synkopecentret. I centret undersøges og behandles patienter, som har en betydeligt påvirket livskvalitet på grund af komplekse symptomer, der ofte ikke kan forklares i en traditionel medicinsk forståelsesramme. Det kan være symptomer som vedvarende smerter, kronisk træthed og dissociative tilstande. Centeret behandler også patienter med sygdomsangst. Vi er et tværfagligt team af læger, psykologer, fysioterapeuter og socialrådgivere som arbejder med en bio-psyko-social tilgang. Behandlingen tilrettelægges ud fra den enkelte patients behov og kan bestå af psykoedukation, fysioterapi, psykoterapi, socialfaglig rådgivning, og evt. medicinsk behandling. Forløbskoordinatoren skal sammen med det tværfaglige team sikre overblik over patientens relevante aktuelle problemstillinger og belastninger, og sikre, at der sker en løbende koordinering og afstemning bl.a. i forhold til patientens aktuelle ressource og de eksterne krav, aktiviteter og belastninger. Koordineringen skal tage udgangspunkt i den bio-psyko-sociale model, og de behandlingsmetoder, der fastsættes og udvikles i centeret. Koordinering vil indebære såvel tæt kontakt til centerets patienter og medarbejdere, som til f.eks. kommuner, andre aktører og, hvis relevant, virksomheder. Derudover indgår funktioner omkring psykoedukation, deltagelse i tværfaglige konferencer, undervisning og formidlingsopgaver. Kvalifikationer Uddannelse: Uddannelse som socialrådgiver vil være en fordel, men tilsvarende kompetencer opnået ad anden vej kan også være relevant. Erfaringsgrundlag: Viden og kendskab erfaring indenfor arbejdsmarkedsfaglige område og med fordel indenfor det sociale område. Erfaring fra arbejde i tværfaglige sammenhæng. Erfaring med arbejdsfastholdelse og rehabilitering. Herunder de kompenserende ordninger og ansøgning af disse. Godt kendskab til strukturer og arbejdsgange i kommunalt regi. Erfaring i at håndtere en sammenhængende kommunikation og dialog med såvel patienter borgere som med pårørende, kommuner og andre aktører. Derudover vil følgende erfaringer være en fordel: Erfaring fra rehabilitering og koordinering i hospitalsmiljø Erfaring med at rådgive borgere med komplekse symptomer og problemstillinger. Erfaring med formidling- og undervisning. Erfaring indenfor udvikling af rehabilitering og arbejdsfastholdelse. Erfaring med anerkendende og støttende rådgivning Vi leder efter en forløbskoordinator, der er god til at kommunikere, ønsker tværfagligt samarbejde og kan rumme komplekse problemstillinger. Du skal være god til at tage initiativ, være engageret og have en positiv indstilling til CKS fremtidige udfordringer og udvikling. Vi kan tilbyde dig Et anderledes speciale i et nyoprettet center under udvikling Tværfagligt samarbejde i et højt fagligt miljø med stort engagement og fagligt sparring En arbejdsplads der prioriterer undervisning, uddannelse og forskning højt Spændende og afvekslende opgaver, herunder intern og ekstern undervisning Dygtige og engagerede kollegaer Ansættelsesforhold Stillingen er til besættelse 01.05.19 eller snarest derefter. Løn- og ansættelsesforhold vil være i overensstemmelse med gældende overenskomst. Ansøgningsprocedure Yderligere oplysninger om stillingen, herunder stillingsbeskrivelse kan fås ved henvendelse til ledende overlæge ved Socialmedicinsk Center Sven Viskum 3864 9802 eller mobil 5171 1909 eller til overlæge Christian Holkmann Olsen 3864 9885. Ansøgningsfrist Ansøgningen vedlagt CV, uddannelsesbevis samt relevante autorisationer sendes online via linket herunder senest 24.02.19 Samtaler forventes afholdt i uge 10.Vil du være med til at udvikle et nyt center?
Center for Komplekse Symptomer (CKS) er en selvstændig enhed organiseret under Socialmedicinsk Center på Frederiksberg Hospital. CKS er en nyoprettet enhed, som bl.a. erstatter Liaisonklinikken og Synkopecentret. I centret undersøges og behandles patienter, som har en betydeligt påvirket livskvalitet på grund af komplekse symptomer, der ofte ikke kan forklares i en traditionel medicinsk forståelsesramme. Det kan være symptomer som vedvarende smerter, kronisk træthed og dissociative tilstande. Centeret behandler også patienter med sygdomsangst.

Vi er et tværfagligt team af læger, psykologer, fysioterapeuter og socialrådgivere som arbejder med en bio-psyko-social tilgang. Behandlingen tilrettelægges ud fra den enkelte patients behov og kan bestå af psykoedukation, fysioterapi, psykoterapi, socialfaglig rådgivning, og evt. medicinsk behandling.

Forløbskoordinatoren skal sammen med det tværfaglige team sikre overblik over patientens relevante aktuelle problemstillinger og belastninger, og sikre, at der sker en løbende koordinering og afstemning bl.a. i forhold til patientens aktuelle ressource og de eksterne krav, aktiviteter og belastninger. Koordineringen skal tage udgangspunkt i den bio-psyko-sociale model, og de behandlingsmetoder, der fastsættes og udvikles i centeret. Koordinering vil indebære såvel tæt kontakt til centerets patienter og medarbejdere, som til f.eks. kommuner, andre aktører og, hvis relevant, virksomheder. Derudover indgår funktioner omkring psykoedukation, deltagelse i tværfaglige konferencer, undervisning og formidlingsopgaver.

Kvalifikationer
Uddannelse:
  • Uddannelse som socialrådgiver vil være en fordel, men tilsvarende kompetencer opnået ad anden vej kan også være relevant.
Erfaringsgrundlag:
  • Viden og kendskab/erfaring indenfor arbejdsmarkedsfaglige område og med fordel indenfor det sociale område.
  • Erfaring fra arbejde i tværfaglige sammenhæng.
  • Erfaring med arbejdsfastholdelse og rehabilitering. Herunder de kompenserende ordninger og ansøgning af disse.
  • Godt kendskab til strukturer og arbejdsgange i kommunalt regi.
  • Erfaring i at håndtere en sammenhængende kommunikation og dialog med såvel patienter/borgere som med pårørende, kommuner og andre aktører.
Derudover vil følgende erfaringer være en fordel:
  • Erfaring fra rehabilitering og koordinering i hospitalsmiljø
  • Erfaring med at rådgive borgere med komplekse symptomer og problemstillinger.
  • Erfaring med formidling- og undervisning.
  • Erfaring indenfor udvikling af rehabilitering og arbejdsfastholdelse.
  • Erfaring med anerkendende og støttende rådgivning
Vi leder efter en forløbskoordinator, der er god til at kommunikere, ønsker tværfagligt samarbejde og kan rumme komplekse problemstillinger. Du skal være god til at tage initiativ, være engageret og have en positiv indstilling til CKS’ fremtidige udfordringer og udvikling.

Vi kan tilbyde dig
  • Et anderledes speciale i et nyoprettet center under udvikling
  • Tværfagligt samarbejde i et højt fagligt miljø med stort engagement og fagligt sparring
  • En arbejdsplads der prioriterer undervisning, uddannelse og forskning højt
  • Spændende og afvekslende opgaver, herunder intern og ekstern undervisning
  • Dygtige og engagerede kollegaer
Ansættelsesforhold
Stillingen er til besættelse 01.05.19 eller snarest derefter.
Løn- og ansættelsesforhold vil være i overensstemmelse med gældende overenskomst.

Ansøgningsprocedure
Yderligere oplysninger om stillingen, herunder stillingsbeskrivelse kan fås ved henvendelse til ledende overlæge ved Socialmedicinsk Center Sven Viskum 3864 9802 eller mobil 5171 1909 eller til overlæge Christian Holkmann Olsen 3864 9885.

Ansøgningsfrist
Ansøgningen vedlagt CV, uddannelsesbevis samt relevante autorisationer sendes online via linket herunder senest 24.02.19

Samtaler forventes afholdt i uge 10.
Frederiksberg HospitalFrederiksberg2019-01-29T00:00:002019-02-27T00:00:00
329953671Coordinator for international PhD programmes within biomedicinesRobot Coordinator for international PhD programmes within biomedicines The Biotech Research and Innovation Centre (BRIC),University of Copenhagen looks for an experienced PhD program coordinator to join BRIC s Scientific Affairs team. If you have experience with PhD development programmes and project management of preferably EU projects, you may be the colleague we are looking for. Starting date 1st April 2019. The institute BRIC is a research centre of excellence, focusing on disease-oriented basic biomedical research and is part of the Faculty of Health and Medical Sciences. BRIC hosts 26 independent research groups that perform basic and translational research aimed to understand diseases like cancer, neurological and metabolic disorders. The Scientific Affairs team Our team is comprised of 7 team members including 2 scientific advisors, 1 communication officer, 2 PhD coordinators, a research coordinator from the Finsen Laboratory and the head of the unit. We solve tasks directly supporting BRIC s research and research training, as well as professional project management of major research and research supportive programs. In addition, the team carries out strategic tasks, leadership support and the center s communication and outreach activities. Your job You will be hired as PhD programme coordinator and be part of the Scientific Affairs team. You will refer to the head of the unit and work both independently and as part of the team to solve cross-going activities. Your primary responsibilities will be: Administrative coordination of BRIC s PhD programmes MoMeD and PCAP Development and implementation of PhD course and workshop activities Project management of European research training programmes Your profile We are looking for a motivated and enthusiastic colleague with a good understanding of biomedical research and with the following competences and experience: Master degree in a relevant area, preferentially with a PhD Experience with organising PhD career programs Experience with external communication (web, outreach) Experience in coordinating larger collaborative projects, preferably EU projects Personal competences Structured and well-organized Good communication skills in Danish and English (written as well as verbal) Strong abilities for building collaborations and network Good team player Salary and terms of employment You will be permanently employed as an academic officer (AC-fuldmægtig) made in accordance with the Circular on the Collective Agreement concerning academics in the state sector concluded between the Ministry of Finance and AC (the Danish Confederation of Professional Associations). There will be the possibility of negotiation of supplementary qualifications. The weekly working time is 37 hours, with possibility for part-time. Your application If you find the job interesting, please send an electronic application with attachment via Jobportalen (click on the link Apply at the bottom of the post) no later than 14 February 2019 23:59 GMT 1. The University of Copenhagen seeks to reflect diversity and encourages applications irrespective of personal background. Further Questions For further questions please contact senior executive adviser at BRIC, katrine.sonne@bric.ku.dk , phone: 3532 5648.Coordinator for international PhD programmes within biomedicines
The Biotech Research and Innovation Centre (BRIC),University of Copenhagen looks for an experienced PhD program coordinator to join BRIC’s Scientific Affairs team. If you have experience with PhD development programmes and project management of preferably EU projects, you may be the colleague we are looking for. Starting date 1st April 2019.

The institute
BRIC is a research centre of excellence, focusing on disease-oriented basic biomedical research and is part of the Faculty of Health and Medical Sciences. BRIC hosts 26 independent research groups that perform basic and translational research aimed to understand diseases like cancer, neurological and metabolic disorders.

The Scientific Affairs team
Our team is comprised of 7 team members including 2 scientific advisors, 1 communication officer, 2 PhD coordinators, a research coordinator from the Finsen Laboratory and the head of the unit. We solve tasks directly supporting BRIC’s research and research training, as well as professional project management of major research and research supportive programs. In addition, the team carries out strategic tasks, leadership support and the center’s communication and outreach activities.

Your job
You will be hired as PhD programme coordinator and be part of the Scientific Affairs team. You will refer to the head of the unit and work both independently and as part of the team to solve cross-going activities. Your primary responsibilities will be:
  • Administrative coordination of BRIC’s PhD programmes MoMeD and PCAP
  • Development and implementation of PhD course and workshop activities
  • Project management of European research training programmes

Your profile
We are looking for a motivated and enthusiastic colleague with a good understanding of biomedical research and with the following competences and experience:

  • Master degree in a relevant area, preferentially with a PhD
  • Experience with organising PhD career programs
  • Experience with external communication (web, outreach)
  • Experience in coordinating larger collaborative projects, preferably EU projects

Personal competences
  • Structured and well-organized
  • Good communication skills in Danish and English (written as well as verbal)
  • Strong abilities for building collaborations and network
  • Good team player

Salary and terms of employment
You will be permanently employed as an academic officer (AC-fuldmægtig) made in accordance with the Circular on the Collective Agreement concerning academics in the state sector concluded between the Ministry of Finance and AC (the Danish Confederation of Professional Associations). There will be the possibility of negotiation of supplementary qualifications. The weekly working time is 37 hours, with possibility for part-time.


Your application
If you find the job interesting, please send an electronic application with attachment via Jobportalen (click on the link "Apply" at the bottom of the post) no later than 14 February 2019 23:59 GMT +1.
The University of Copenhagen seeks to reflect diversity and encourages applications irrespective of personal background.

Further Questions
For further questions please contact senior executive adviser at BRIC, katrine.sonne@bric.ku.dk , phone: 3532 5648.



KU - SCIENCE BIO - BRICKøbenhavn N2019-02-04T00:00:002019-03-19T00:00:00
329959226PR-, salgs- og administrationsmedarbejder søges til Danseskolen ElStudio i KøbenhavnRobot Danseskolen ElStudio søger en ansvarsbevidst og struktureret medarbejder til at hjælpe med det administrative arbejde, promotion og salg. Vi søger en medarbejder med ansvar for den daglige drift og kontakt til medlemmer, elever og underviser. Du skal være detaljeorienteret og god til at holde styr på kalender, tidsfrister og samarbejdsaftaler. Arbejdsdagene er skiftende, så det er vigtigt, at du er god til at have mange bolde i luften og at du er parat til at skifte kurs i løbet af dagen, hvis nogle nye presserende arbejdsopgaver viser sig. Derudover vil dit arbejde bestå i at opdatering af tekster på hjemmesiden, SoMe og lettere grafiske opgaver. Du vil stå for opsøgende salg af events til firmaet, samt administration af vores online bookingsystem og booking af andre events. Der vil også til tider være lette faktureringsopgaver i E-conomics. Stillingen er til en jobløn, typisk 37 timer om ugen. Dog kan der forekomme overarbejde og job i weekenden. Vi søger en person der: Vi forventer du har min. 2 års erfaring fra lignende stillinger Er serviceminded og god til at tale med mennesker Er detaljeorienteret og besidder et skarpt overblik Har mod på en hverdag i højt tempo og med mange forskellige opgaver Har gode IT-kundskab (erfaring med CMS-systemer) Erfaring med lettere grafiske opgaver (Canva, InDesign) Behersker både dansk og engelsk, skrift og tale Interesserer sig for dans og kultur (meget gerne selv have danset) Det er desuden et plus, men absolut ikke et krav, at du kan spansk Vi tilbyder: En dynamisk arbejdsplads i udvikling Mulighed for at forme dine egne opgaver Et uformel arbejdsplads med søde og kreative medarbejder En internationalt arbejdsplads, hvor hver dag er forskellige Som ansat vil du blive en del af et lille dedikeret team, der brænder for danseskolen. Arbejdstiden er ugentligt ligger i tidsrummet man-tors kl. 10:00-18:00, fredag 10:00-15.00, samt arbejde i weekenden når vi har events. Vi modtager kun ansøgninger som opfylder de ovenstående kvalifikationer. Ansøgningerne bliver behandlet løbende, så hvis du er den rigtige kandidat for ElStudio, så skynd dig at sende din ansøgning og CV til info@elstudio.dk. Vil du høre mere om stillingen, kan du kontakte danseskolens leder Stine Ortvad på mobil 20987477. Om os: Foreningen som står bag danseskolen ElStudio har eksisteret siden år 2000 og har aktiviteter fordelt over hele København. Vores kontor består af to medarbejder og derudover har vi ca. 35 danseunderviser tilknyttet danseskolen. Læs mere om os på www.elstudio.dk

Danseskolen ElStudio søger en ansvarsbevidst og struktureret medarbejder til at hjælpe med det administrative arbejde, promotion og salg.

Vi søger en medarbejder med ansvar for den daglige drift og kontakt til medlemmer, elever og underviser. Du skal være detaljeorienteret og god til at holde styr på kalender, tidsfrister og samarbejdsaftaler. Arbejdsdagene er skiftende, så det er vigtigt, at du er god til at have mange bolde i luften og at du er parat til at skifte kurs i løbet af dagen, hvis nogle nye presserende arbejdsopgaver viser sig.

Derudover vil dit arbejde bestå i at opdatering af tekster på hjemmesiden, SoMe og lettere grafiske opgaver. Du vil stå for opsøgende salg af events til firmaet, samt administration af vores online bookingsystem og booking af andre events. Der vil også til tider være lette faktureringsopgaver i E-conomics.

Stillingen er til en jobløn, typisk 37 timer om ugen. Dog kan der forekomme overarbejde og job i weekenden.

 

Vi søger en person der:

  • Vi forventer du har min. 2 års erfaring fra lignende stillinger
  • Er serviceminded og god til at tale med mennesker
  • Er detaljeorienteret og besidder et skarpt overblik
  • Har mod på en hverdag i højt tempo og med mange forskellige opgaver
  • Har gode IT-kundskab (erfaring med CMS-systemer)
  • Erfaring med lettere grafiske opgaver (Canva, InDesign)
  • Behersker både dansk og engelsk, skrift og tale
  • Interesserer sig for dans og kultur (meget gerne selv have danset)
  • Det er desuden et plus, men absolut ikke et krav, at du kan spansk

 

Vi tilbyder:

  • En dynamisk arbejdsplads i udvikling
  • Mulighed for at forme dine egne opgaver
  • Et uformel arbejdsplads med søde og kreative medarbejder
  • En internationalt arbejdsplads, hvor hver dag er forskellige

 

Som ansat vil du blive en del af et lille dedikeret team, der brænder for danseskolen.

Arbejdstiden er ugentligt ligger i tidsrummet man-tors kl. 10:00-18:00, fredag 10:00-15.00, samt arbejde i weekenden når vi har events.

Vi modtager kun ansøgninger som opfylder de ovenstående kvalifikationer. Ansøgningerne bliver behandlet løbende, så hvis du er den rigtige kandidat for ElStudio, så skynd dig at sende din ansøgning og CV til info@elstudio.dk. Vil du høre mere om stillingen, kan du kontakte danseskolens leder Stine Ortvad på mobil 20987477.

 

Om os:

Foreningen som står bag danseskolen ElStudio har eksisteret siden år 2000 og har aktiviteter fordelt over hele København. Vores kontor består af to medarbejder og derudover har vi ca. 35 danseunderviser tilknyttet danseskolen.

Læs mere om os på www.elstudio.dk

Dansende Dynamisk Verden SkoleKøbenhavn N2019-02-12T00:00:002019-03-08T00:00:00
329949336Programkoordinator til digital omstilling, Borgercenter HandicapBasic Er du en erfaren projektleder? Kan du bane vejen for og understøtte vores organisation fra politisk beslutning til borger, når nye digitale og velfærdsteknologiske løsninger skal implementeres? Kan du koordinere, involvere og lytte til dem, der påvirkes, så vi sammen skaber værdifulde forandringer? I Staben får du 27 gode kolleger med forskellige fagligheder, som alle bidrager til at understøtte den faglige og organisatoriske udvikling i Borgercenter Handicap. Vores succes beror på, at vi lykkes med at omsætte handicappolitiske mål til praksis. Det indebærer, at vi styrker kvaliteten og sammenhængen på tværs af centret bl.a. ved at understøtte og udvikle organisationen. Borgercenter Handicap (BCH) er et af fire borgercentre i Socialforvaltningen i Københavns Kommune. Vi har ansvar for kommunens indsats over for københavnere med funktionsnedsættelser. Borgercentret har både myndighedsansvar for indsatsen og ansvar for drift og udvikling af dag- og døgntilbud. Staben er organiseret i tre teams: Team for Ledelse, HR og Kommunikation, Team for Kvalitetsudvikling og Læring samt Projektteam for Faglig Understøttelse. Du vil indgå i sidstnævnte, som skal sikre effekt og kvalitet af de strategiske projekter, som er højest prioriteret af Socialforvaltningens direktion og ledelsen i BCH. Du vil få ansvar for forskellige arbejdsopgaver, for eksempel projektledelse og IT-support ifm. digitale implementeringsprojekter som en del af en kompleks IT-organisation, f.eks. understøttelse af Office 365 og SharePoint i BCH velfærdsteknologikoordinator, der indebærer netværksledelse og udvikling af velfærdsteknologiske projekter målrettet vores målgruppe af borgere programkoordinator for igangværende omstilling til udbredelse af velfærdsteknologiske løsninger strategiske kommunikationsopgaver Din profil Du skal have solid projektledererfaring og indsigt i arbejdet i en stabsfunktion i en politisk styret organisation. Det er en fordel, hvis du har kendskab arbejdet i en stor organisation som Københavns Kommune. Vi forventer, at du trives med, at politisk fastsatte mål og retningslinjer er en del af arbejdet og forstår at omsætte politiske initiativer til noget, der virker i hverdagen har dokumenteret erfaring med at skabe resultater som projektleder på større organisationsprojekter også når det bliver komplekst med mange aktører er en erfaren, involverende projektleder med projektlederuddannelse og ved, hvordan du kan involvere brugerne i implementering af digitale systemer samt motivere undervise medarbejdere med forskellige digitale forudsætninger og mange faglige baggrunde har erfaring med strategisk kommunikation i forandringsprocesser kan arbejde på tværs af borgercentret og håndtere mange interessenter med overbevisning har blik for, hvem du skal involvere, samtidig med at du arbejder selvstændigt og bevarer overblikket arbejder systematisk, har personlig gennemslagskraft og kan sikre, at nye tiltag bliver ført ud i livet i samarbejde med modtagerorganisationen trives som sparringspartner for kolleger med andre fagprofiler og ikke holder dig tilbage for selv at søge sparring Vi tilbyder et spændende og udviklende job i en politisk styret organisation mulighed for personlig og faglig kompetenceudvikling stor kontaktflade til andre fagområder dygtige og engagerede kolleger flekstid Løn- og ansættelsesvilkår Tiltrædelse snarest muligt eller den 1. marts 2019 i henhold til gældende overenskomst. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt og tidsbegrænset i to år. Vi har til huse på Thoravej i København Nordvest. Vi indhenter referencer på den kandidat, der tilbydes jobbet. Mere information Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Kirstine M. Jørgensen på 2494 1221. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag d. 20. februar 2019 Om Borgercenter Handicap Staben er en del af Borgercenter Handicap. Vores målgruppe er borgere med varigt nedsat funktionsevne. Du kan læse om Socialforvaltningen på København Kommunes hjemmeside www.kk.dk og om Borgercenter Handicap på www.bch.kk.dk.
Er du en erfaren projektleder? Kan du bane vejen for og understøtte vores organisation fra politisk beslutning til borger, når nye digitale og velfærdsteknologiske løsninger skal implementeres? Kan du koordinere, involvere og lytte til dem, der påvirkes, så vi sammen skaber værdifulde forandringer?  
 
I Staben får du 27 gode kolleger med forskellige fagligheder, som alle bidrager til at understøtte den faglige og organisatoriske udvikling i Borgercenter Handicap. Vores succes beror på, at vi lykkes med at omsætte handicappolitiske mål til praksis. Det indebærer, at vi styrker kvaliteten og sammenhængen på tværs af centret bl.a. ved at understøtte og udvikle organisationen.  
 
Borgercenter Handicap (BCH) er et af fire borgercentre i Socialforvaltningen i Københavns Kommune. Vi har ansvar for kommunens indsats over for københavnere med funktionsnedsættelser. Borgercentret har både myndighedsansvar for indsatsen og ansvar for drift og udvikling af dag- og døgntilbud.  
 
Staben er organiseret i tre teams: Team for Ledelse, HR og Kommunikation, Team for Kvalitetsudvikling og Læring samt Projektteam for Faglig Understøttelse. Du vil indgå i sidstnævnte, som skal sikre effekt og kvalitet af de strategiske projekter, som er højest prioriteret af Socialforvaltningens direktion og ledelsen i BCH.  
 
Du vil få ansvar for forskellige arbejdsopgaver, for eksempel  
  • projektledelse og IT-support ifm. digitale implementeringsprojekter som en del af en kompleks IT-organisation, f.eks. understøttelse af Office 365 og SharePoint i BCH  
  • velfærdsteknologikoordinator, der indebærer netværksledelse og udvikling af velfærdsteknologiske projekter målrettet vores målgruppe af borgere  
  • programkoordinator for igangværende omstilling til udbredelse af velfærdsteknologiske løsninger  
  • strategiske kommunikationsopgaver  
Din profil    
Du skal have solid projektledererfaring og indsigt i arbejdet i en stabsfunktion i en politisk styret organisation. Det er en fordel, hvis du har kendskab arbejdet i en stor organisation som Københavns Kommune.
 
Vi forventer, at du
  • trives med, at politisk fastsatte mål og retningslinjer er en del af arbejdet og forstår at omsætte politiske initiativer til noget, der virker i hverdagen  
  • har dokumenteret erfaring med at skabe resultater som projektleder på større organisationsprojekter – også når det bliver komplekst med mange aktører  
  • er en erfaren, involverende projektleder med projektlederuddannelse og ved, hvordan du kan involvere brugerne i implementering af digitale systemer – samt motivere/undervise medarbejdere med forskellige digitale forudsætninger og mange faglige baggrunde  
  • har erfaring med strategisk kommunikation i forandringsprocesser  
  • kan arbejde på tværs af borgercentret og håndtere mange interessenter med overbevisning  
  • har blik for, hvem du skal involvere, samtidig med at du arbejder selvstændigt og bevarer overblikket  
  • arbejder systematisk, har personlig gennemslagskraft og kan sikre, at nye tiltag bliver ført ud i livet i samarbejde med modtagerorganisationen  
  • trives som sparringspartner for kolleger med andre fagprofiler og ikke holder dig tilbage for selv at søge sparring  
Vi tilbyder    
  • et spændende og udviklende job i en politisk styret organisation  
  • mulighed for personlig og faglig kompetenceudvikling  
  • stor kontaktflade til andre fagområder  
  • dygtige og engagerede kolleger  
  • flekstid 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Tiltrædelse snarest muligt eller den 1. marts 2019 i henhold til gældende overenskomst.
 
Arbejdstiden er 37 timer ugentligt og tidsbegrænset i to år.  
 
Vi har til huse på Thoravej i København Nordvest.
 
Vi indhenter referencer på den kandidat, der tilbydes jobbet.  
 
Mere information  
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Kirstine M. Jørgensen på 2494 1221.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag d. 20. februar 2019
 
Om Borgercenter Handicap  
Staben er en del af Borgercenter Handicap. Vores målgruppe er borgere med varigt nedsat funktionsevne. Du kan læse om Socialforvaltningen på København Kommunes hjemmeside www.kk.dk og om Borgercenter Handicap på www.bch.kk.dk.  
 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngStaben - Faglig udvikling og organisationKøbenhavn NV2019-01-28T10:02:02.4002019-02-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Coordinator for international PhD programmes within biomedicines

KU - SCIENCE BIO - BRIC

København N
Coordinator for international PhD programmes within biomedicines The Biotech Research and Innovation Centre (BRIC),University of Copenhagen looks for an experienced PhD program coordinator to join BRIC s Scientific Affairs team. If you have experien...
Indrykket:4. februar 2019
Udløbsdato:19. marts 2019

Socialrådgiver (forløbskoordinator) ved Center for Komplekse Symptomer, Socialmedicinsk Center, Frederiksberg Hospital

Frederiksberg Hospital

Frederiksberg
Vil du være med til at udvikle et nyt center? Center for Komplekse Symptomer (CKS) er en selvstændig enhed organiseret under Socialmedicinsk Center på Frederiksberg Hospital. CKS er en nyoprettet enhed, som bl.a. erstatter Liaisonklinikken og Synkop...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:27. februar 2019

Coordinator for international PhD programmes within biomedicines

KU - SCIENCE BIO - BRIC

København N
Coordinator for international PhD programmes within biomedicines The Biotech Research and Innovation Centre (BRIC),University of Copenhagen looks for an experienced PhD program coordinator to join BRIC s Scientific Affairs team. If you have experien...
Indrykket:4. februar 2019
Udløbsdato:19. marts 2019

PR-, salgs- og administrationsmedarbejder søges til Danseskolen ElStudio i København

Dansende Dynamisk Verden Skole

København N
Danseskolen ElStudio søger en ansvarsbevidst og struktureret medarbejder til at hjælpe med det administrative arbejde, promotion og salg. Vi søger en medarbejder med ansvar for den daglige drift og kontakt til medlemmer, elever og underviser. Du ska...
Indrykket:12. februar 2019
Udløbsdato:8. marts 2019

Programkoordinator til digital omstilling, Borgercenter Handicap

Staben - Faglig udvikling og organisation

København NV
Er du en erfaren projektleder? Kan du bane vejen for og understøtte vores organisation fra politisk beslutning til borger, når nye digitale og velfærdsteknologiske løsninger skal implementeres? Kan du koordinere, involvere og lytte til dem, der påvi...
Indrykket:28. januar 2019
Udløbsdato:20. februar 2019