Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Generalist med gode koordineringsevner til stor it-organisation

Vil du være med til at sikre en professionel håndtering af IT Services og kontraktleverancer med eksterne it-leverandører? Brænder du for at sikre effektive administrative processer og levere god service til interne og eksterne interessenter? Så søger vi en engageret generalist til en selvstændig og proaktiv rolle i en stor it-organisation.

Tæt samarbejde med mange interessenter
Du bliver en del af kontoret 3. parts- og selskabssystemer i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen (UFST), som har ansvar for drift af outsourcede it-systemer, herunder selskabsskattesystemer og indkomstregistret eIndkomst. Kontorets formål er at sikre stabil drift og udføre forretningsudvikling og vedligehold af it-systemerne. Kontoret er organiseret i fem teams med ansvar for de forskellige systemområder.

Du indgår i et tæt samarbejde med kontorchefen og udfylder en koordinerende rolle i forhold til kontorets teams.

Som en del af din rolle får du et særligt tæt samarbejde med mange interne interessenter, såsom systemejere, platformejere, contract managers samt forretningsprocesejere.

Mange selvstændige og varierende opgaver - god mulighed for faglig og personlig udvikling
Som generalist i vores kontor får du mange selvstændige og varierende arbejdsopgaver. Dine væsentligste arbejdsopgaver er:

  • At have en central koordinerende og ofte udførende rolle ved udarbejdelsen af notater, lovhøringssvar, indstillinger, forelæggelser, aktindsigtssager med videre.
  • At have en styrende rolle i forhold til kontorets økonomi. Væsentligst i form af fakturagodkendelser, budgetlægning og budgetopfølgning.
  • Opfølgning på, at vores it-leverandørerne overholder kontrakterne i forhold til servicemål, rapportering og processer.
  • At medvirke til at sikre overblik over kontorets ressourcer og følge op på, at styringsrammer m.v. overholdes.
Kontorets opgaver er mange og forskelligartede og kravene til de opgaver kontoret skal varetage udvikler sig løbende. Du vil derfor have gode muligheder for at udvikle dig fagligt og personligt i rollen, og du vil selv kunne præge indholdet af dine arbejdsopgaver afhængig af dine nuværende kompetencer og din fremtidige udvikling.

Struktureret og velformuleret med et stærkt planlægningsgen
Du har en akademisk uddannelse suppleret med erfaring med at arbejde i en kompleks politisk organisation eller en større privat virksomhed. Som person er du god til at kommunikere både skriftlig og mundtligt, og du kan lide at skabe relationer.

Du er struktureret, opfølgende, har et stærkt planlægningsgen og kan lide at have mange forskellige opgaver. Det er vigtigt, at du trives i en tværgående og koordinerende rolle samt med en travl hverdag, hvor prioriteringen af opgaver hurtigt kan skifte.

Du arbejder målrettet med dine opgaver, og kan bevare overblikket i pressede situationer. Du er serviceminded, er generelt god til at samarbejde og du agerer professionelt i relationen til kollegaer og øvrige samarbejdspartnere. Du er vant til - og trives med - at arbejde med stor selvstændighed i opgavevaretagelsen, og det falder dig naturligt at tage selvstændigt initiativ.

Desuden lægger vi vægt på at:

  • du er god til skriftlig fremstilling og har erfaring med udarbejdelse af notater, forelæggelser, ledelsesindstillinger og/eller lignende.
  • du er "god til tal" og har god økonomisk forståelse.
  • du er god til at facilitere og/eller indgå i procesarbejde.
  • du har interesse for eller erfaring med at arbejde i en it-organisation.
Din nye arbejdsplads
Du bliver en del af et kontor, som består af 13 engagerede medarbejdere med forskellige baggrunde. Vi har et uhøjtideligt fællesskab og vægter samarbejde og arbejdsglæde højt. Du vil indgå i et grundigt introduktions- og oplæringsforløb for hurtigt at kunne arbejde selvstændigt med opgaverne.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle udtalelser via linket ”Søg jobbet” senest 28. februar 2020.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Anders Wolff på tlf. 72 38 99 73.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet vil være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg, tæt på Flintholm Station.

Der kan indgå en logisk analyse og en personanalyse i ansættelsesforløbet.

Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


ellerDownload

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.