Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Generalist til Færdselsstyrelsen

Brænder du for at arbejde i rollen som udvikler og understøtter? Er du god til at lede processer? Og har du flair for håndtering af IT-systemer og datahåndtering? Så er du måske Færdselsstyrelsens kommende generalist.

Om Færdselsstyrelsen:
Færdselsstyrelsen er i rivende udvikling. Siden 2016 har vi været placeret i Ribe som en del af Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen, men den 1. januar 2020 blev Færdselsstyrelsen en selvstændig styrelse under Transport- og Boligministeriet. 1. oktober 2021 overtager vi en ny stor opgave på kørekortsområdet, som mere end tredobler vores organisation. Det betyder, at vi står overfor store og ambitiøse mål på færdselsområdet, derfor har vi brug for flere dygtige medarbejdere.

Vi er lige nu ca. 160 engagerede kollegaer med forskellige fagligheder og opgaver, som i fællesskab arbejder for, at det er sikkert at færdes i trafikken – og for at fremme grønne løsninger inden for vejtransport. Det er opgaver af stor samfundsmæssig betydning og med politisk bevågenhed.

I Færdselsstyrelsen står vi stærkt på værdier som fællesskab, handlekraft, læring og meningsskabelse. Vi ønsker en kultur, hvor du oplever mulighed for indflydelse og plads til ambitioner.

Om stillingen:
Stillingen som generalist, er placeret i team Biltilsyn og Vejsidesyn. Dine opgaver vil bestå i alt lige fra at understøtte området med akademiske / analytiske kompetencer og f.eks. bidrage til udviklingen af Syns-og bødeområdet, notatskrivning og udarbejdelse af procesbeskrivelser til at være områdets ressource- og vidensperson på områdets processer, herunder vores IT-systemer og datahåndtering, ligesom der også kan være enkelte opgaver af administrativ karakter.

Du kommer således til at stå i spidsen for, sammen med områdets teamleder, at drive både store og små processer. Du arbejder målrettet og løsningsorienteret for at sikre de bedst mulige resultater, og via inddragelse af dine kollegaer og en motiverende tilgang bidrager du til en konstruktiv samarbejdskultur med både interne og eksterne samarbejdspartnere.

I Team Biltilsyn og Vejsidesyn, kan du se frem til at blive en del af et team med 23 dygtige og dedikerede kollegaer med stor faglighed. Humøret og tempoet er højt i teamet. Vi er gode til at hjælpe og sparre med hinanden, og vi ser forskellighed som en styrke.

Din personlige profil:
Du trives i et travlt og tværfagligt miljø præget af pionerånd, men har også forståelse for de rammer, der gælder for en statslig styrelse. Du arbejder selvstændigt og er samtidig god til at indgå i samarbejdsrelationer på tværs af fagligheder. Du tager ansvar for opgaveløsningen og er i stand til at have flere bolde i luften ad gangen.

Du har en længere videregående uddannelse og gerne erfaring fra en offentlig organisation.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fast stilling på 37 timer. Ansættelse sker efter gældende overenskomst og er til besættelse snarest muligt.

Yderligere information
Har du lyst til at høre mere om stillingen, så kontakt teamleder Michael Haarup på tlf. 4187 1779 eller kontorchef Nicoline Zederkof Jensen på 4187 5501.

Ansøgning
Vi holder løbende samtaler og du kan sende din ansøgning, CV og eksamenspapirer via Færdselsstyrelsens ansøgningsportal på www.fstyr.dk senest den 7. marts 2020.
Test kan indgå i rekrutteringsprocessen.




ellerDownload

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.