Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Generalist til samfundsvigtige opgaver

Kan du fagligt byde ind på en bred palet af sekretariatsopgaver?

Vil du arbejde i spændingsfeltet mellem drift og udvikling i et af Danmarks største ejendomscentre?

Kan du sikre en stærk direktionsbetjening, og har du en skarp pen?

Så er du måske vores nye kollega.

Om os
Center for Ejendomme (CEJ) er det koncerncenter i Region Hovedstaden, som varetager regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter med alt fra fredede ejendomme til hospitalsbyggeri.

Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices. Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ventede og velkomne, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.

Vi er i gang med at skabe et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder for CEJs ca. 800 medarbejdere. Ambitionen er at være en stærk og værdsat samarbejdspartner, således at vi sammen med regionens øvrige medarbejdere skaber en god oplevelse for patienterne. I CEJ skaber vi en vigtig del af grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen.

Vores arbejde giver mening, fordi det handler om liv.
Vil du være med til at gøre en forskel?

Om stillingen
Du vil indgå i en nyoprettet stilling i Stab og Strategi, hvor vi blandt andet arbejder med organisations- og ledelsesudvikling, kommunikation, betjening af direktion og sager til regionens politiske niveau.

CEJ har en række samfundsvigtige projekter – lige fra renovering af regionens hospitaler og store hospitalsbyggerier til energiprojekter og varetagelse af logistik- og transportopgaver i forhold til hospitalerne.

Vi søger en alsidig og kompetent samfundsvidenskabelig generalist til en bred palette af opgaver.

Du vil bl.a. skulle arbejde med:

  • sekretariatsopgaver, herunder betjening af direktion og chefteam i forhold til at udarbejde og kvalitetssikre skriftlige beslutningsoplæg, briefs, notater og præsentationer.
  • Udarbejdelse af sager til det politiske niveau, bl.a. regionsrådet, samt svar på politikerspørgsmål
  • Betjening af mødefora, herunder udarbejde og kvalitetssikre mødemateriale og skrive referater – bl.a. for møder med regionens hospitalsdirektører.
  • projektopgaver inden for bl.a. organisationsudvikling af centret samt administrative processer som de årlige lokallønsforhandlinger.
Der vil være opgaver, som du løser selvstændigt, mens andre opgaver løses i samarbejde med dine kollegaer. Stillingen er dynamisk, og der vil løbende komme nye typer opgaver på dit bord.

Om dig
Systematisk, samarbejdende og masser af gå-på-mod – det er nogle af nøgleordene, der kendetegner dig.

Hvad angår din faglige baggrund lægger vi vægt på, at du:

  • har en samfundsvidenskabelig uddannelse på kandidatniveau.
  • skriver i et klart, enkelt og letforståeligt sprog
  • gerne har erfaring med sekretariatsbetjening fra en politisk styret organisation på kommunalt, regionalt eller statsligt niveau
  • har en god politisk og organisatorisk forståelse og kan lide at have mange bolde i luften på en gang, hvor du både kan bevare overblikket og have blik for detaljen
  • arbejder systematisk, struktureret og selvstændigt med dine opgaver
Som person er du kendetegnet ved, at du:

  • har engagement, initiativ og drive
  • er imødekommende og evner at samarbejde på alle niveauer og bidrage tværgående til opgaveløsningen i CEJ
  • er serviceorienteret, fleksibel og initiativrig i forhold til alle typer af opgaver
Vi tilbyder
Hos os får du en varieret hverdag med alsidige opgaver og daglige udfordringer samt et selvstændigt og afvekslende job i en organisation i rivende udvikling, hvor vi udvider, ombygger og nytænker for at kunne imødekomme fremtidens krav til kvalitet og effektivitet.

Du får mange kontaktflader i organisationen og kommer til at samarbejde med dygtige og dedikerede kollegaer med vidt forskellige fagligheder – både inden for det administrative område og inden for byggeri, ejendomsdrift, transport og logistik.

Vi er en arbejdsplads med et uformelt miljø, højt tempo og korte beslutningsveje.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Du bliver ansat som fuldmægtig eller konsulent – afhængig af din baggrund.

Arbejdsstedet er Lyskær 13A i Herlev.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte stabschef Janne Wesch Lorentzen, M: 29778858 eller på mail: janne.wesch.lorentzen@regionh.dk eller chefkonsulent Mette Plejdrup Mikkelsen, M: 22250624 eller på mail: mette.plejdrup.mikkelsen@regionh.dk.

Ansættelsesprocedure
Du søger stillingen ved at uploade din ansøgning, CV og relevante uddannelsesbeviser via link i annoncen.

Ansøgningsfrist d. 28. februar 2021

Vi holder løbende ansættelsessamtaler, så vent ikke med at søge stillingen.
Vi forventer derudover at holde samtaler i uge 9.



Vi ser frem til at modtage din ansøgning.




Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.