Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Gennemgående og koordinerende rådgiver

I forbindelse med organisering af en ny ungeindsats, har vi fået en opnormering til arbejdet med borgere over 30 år, som er i ressourceforløb. Vi har en målsætning om ca. 40 sager pr. rådgiver og derfor et det nødvendigt at oprette endnu en stilling som gennemgående og koordinerende rådgiver.

Vi har siden 2017 – med stor succes - arbejdet målrettet med den virksomhedsrettede indsats for målgruppen. Blandt andet har vi opnormeret med både virksomhedskonsulenter og mentorer til borgere på ressourceforløb. Vi har en ambition om, at minimum 30% af vores borgere er i én eller anden form for virksomhedsrettet indsats.

Derudover arbejder vi løbende med at udvikle en smidig, ukompliceret og til tider utraditionel arbejdsmetode hos den gennemgående og koordinerende rådgiver, så ressourceforløbene bliver så effektive som overhovedet muligt. Fokus er, hvad der skal til hos den enkelte borger, for at vedkommende rykker tættere på arbejdsmarkedet.

Vi arbejder ud fra en værdi om, at borgere selv har indflydelse og ansvar for deres forløb. Det gør vi på forskellige måder – for eksempel gennem en ressourceorienteret og ansvarsbevidstgørende tilgang i samtalerne. Vi forventer også, at borgerne selv booker deres samtaler hos os.



Jobbet

Dine arbejdsopgaver vil bestå i de klassiske socialfaglige opgaver i forbindelse med sagsbehandling; samtaler, journalføring, iværksættelse af og opfølgning på indsatser, herunder de virksomhedsrettede indsatser. Dertil kommer, at du i enkelte sager vil fungere som mentor i en kortere periode. Du er den gennemgående rådgiver på en sag i hele ressourceforløbet og i praksis vil det sige, at du skal koordinere indsatser og tiltag samt har vidtgående kompetence til at visitere til og bevilge relevante tilbud inden for beskæftigelses- og socialområdet samt dele af sundhedsområdet

Stillingen er organiseret i Fastholdelsesteamet som på nuværende tidspunkt består af 14 rådgivere på sygedagpengeområdet, 7 i gruppen med ledighedsydelse og ressourceforløb, 1 fagkonsulenter og 1 teamleder.
Vi brænder alle for vores arbejde og glæder os til at tage imod dig. Vi er kendetegnet ved et godt kollegaskab, faglig sparring og en grundig oplæring af nye kolleger. Desuden er det en vigtig værdi for os, at den enkelte kollega ikke kommer til at stå alene.



Om dig

Du kommer fra enten beskæftigelses- eller socialområdet. Du er uddannet socialrådgiver eller socialformidler og har gerne en bred og langvarig erfaring med at arbejde med lovgivningen inden for dit område. Som helt centralt værdigrundlag tror du på, at selv borgere med komplekse problemer er værdiskabende på arbejdsmarkedet – og du arbejder målrettet efter denne værdi. Vi forventer, at du mestrer motiverende samtaler og har lyst til at gennemføre dem i det miljø og på den måde der giver mest mening i borgersamarbejdet – også selvom det er utraditionelt. Du drives og inspireres af nye tiltag, ideer og muligheder og er ikke bange for selv at sætte dem i søen – selvfølgelig med den enkelte borger i centrum.

Du er god til at skabe gode samarbejdsrelationer med mange forskellige aktører. Du ser vigtigheden af og ikke mindst mestrer at dokumentere det, der virker for borgere i ressourceforløb og du trives med myndighedsrollen. For at lykkedes i jobbet er det centralt, at du kan arbejde selvstændigt, er systematisk, har et godt overblik og en høj data disciplin



Har du spørgsmål?

Hvis du vil høre mere om stillingen, kan du kontakte teamleder Berit Kristoffersen på tlf.: 43 97 91 94, mail: bea@greve.dk eller rådgiver Tine Overgaard Jensen på tlf.: 43 97 80 61.



Løn og ansættelse

Stillingen, der er fast, er på 37 timer om ugen og ønskes besat snarest muligt. Lønnen fastsættes efter forhandling med din faglige organisation og principperne i Ny Løn.



Vi holder samtaler i uge 26 og glæder os til at modtage din ansøgning.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034302Phoenix-4de1ffda12019-05-29T00:00:00Gennemgående og koordinerende rådgiverI forbindelse med organisering af en ny ungeindsats, har vi fået en opnormering til arbejdet med borgere over 30 år, som er i ressourceforløb. Vi har en målsætning om ca. 40 sager pr. rådgiver og derfor et det nødvendigt at oprette endnu en stilling som gennemgående og koordinerende rådgiver.

Vi har siden 2017 – med stor succes - arbejdet målrettet med den virksomhedsrettede indsats for målgruppen. Blandt andet har vi opnormeret med både virksomhedskonsulenter og mentorer til borgere på ressourceforløb. Vi har en ambition om, at minimum 30% af vores borgere er i én eller anden form for virksomhedsrettet indsats.

Derudover arbejder vi løbende med at udvikle en smidig, ukompliceret og til tider utraditionel arbejdsmetode hos den gennemgående og koordinerende rådgiver, så ressourceforløbene bliver så effektive som overhovedet muligt. Fokus er, hvad der skal til hos den enkelte borger, for at vedkommende rykker tættere på arbejdsmarkedet.

Vi arbejder ud fra en værdi om, at borgere selv har indflydelse og ansvar for deres forløb. Det gør vi på forskellige måder – for eksempel gennem en ressourceorienteret og ansvarsbevidstgørende tilgang i samtalerne. Vi forventer også, at borgerne selv booker deres samtaler hos os.



Jobbet

Dine arbejdsopgaver vil bestå i de klassiske socialfaglige opgaver i forbindelse med sagsbehandling; samtaler, journalføring, iværksættelse af og opfølgning på indsatser, herunder de virksomhedsrettede indsatser. Dertil kommer, at du i enkelte sager vil fungere som mentor i en kortere periode. Du er den gennemgående rådgiver på en sag i hele ressourceforløbet og i praksis vil det sige, at du skal koordinere indsatser og tiltag samt har vidtgående kompetence til at visitere til og bevilge relevante tilbud inden for beskæftigelses- og socialområdet samt dele af sundhedsområdet

Stillingen er organiseret i Fastholdelsesteamet som på nuværende tidspunkt består af 14 rådgivere på sygedagpengeområdet, 7 i gruppen med ledighedsydelse og ressourceforløb, 1 fagkonsulenter og 1 teamleder.
Vi brænder alle for vores arbejde og glæder os til at tage imod dig. Vi er kendetegnet ved et godt kollegaskab, faglig sparring og en grundig oplæring af nye kolleger. Desuden er det en vigtig værdi for os, at den enkelte kollega ikke kommer til at stå alene.



Om dig

Du kommer fra enten beskæftigelses- eller socialområdet. Du er uddannet socialrådgiver eller socialformidler og har gerne en bred og langvarig erfaring med at arbejde med lovgivningen inden for dit område. Som helt centralt værdigrundlag tror du på, at selv borgere med komplekse problemer er værdiskabende på arbejdsmarkedet – og du arbejder målrettet efter denne værdi. Vi forventer, at du mestrer motiverende samtaler og har lyst til at gennemføre dem i det miljø og på den måde der giver mest mening i borgersamarbejdet – også selvom det er utraditionelt. Du drives og inspireres af nye tiltag, ideer og muligheder og er ikke bange for selv at sætte dem i søen – selvfølgelig med den enkelte borger i centrum.

Du er god til at skabe gode samarbejdsrelationer med mange forskellige aktører. Du ser vigtigheden af og ikke mindst mestrer at dokumentere det, der virker for borgere i ressourceforløb og du trives med myndighedsrollen. For at lykkedes i jobbet er det centralt, at du kan arbejde selvstændigt, er systematisk, har et godt overblik og en høj data disciplin



Har du spørgsmål?

Hvis du vil høre mere om stillingen, kan du kontakte teamleder Berit Kristoffersen på tlf.: 43 97 91 94, mail: bea@greve.dk eller rådgiver Tine Overgaard Jensen på tlf.: 43 97 80 61.



Løn og ansættelse

Stillingen, der er fast, er på 37 timer om ugen og ønskes besat snarest muligt. Lønnen fastsættes efter forhandling med din faglige organisation og principperne i Ny Løn.



Vi holder samtaler i uge 26 og glæder os til at modtage din ansøgning.

2019-06-20T00:51:29.370 I forbindelse med organisering af en ny ungeindsats, har vi fået en opnormering til arbejdet med borgere over 30 år, som er i ressourceforløb. Vi har en målsætning om ca. 40 sager pr. rådgiver og derfor et det nødvendigt at oprette endnu en stilling som gennemgående og koordinerende rådgiver. Vi har siden 2017 med stor succes - arbejdet målrettet med den virksomhedsrettede indsats for målgruppen. Blandt andet har vi opnormeret med både virksomhedskonsulenter og mentorer til borgere på ressourceforløb. Vi har en ambition om, at minimum 30 af vores borgere er i én eller anden form for virksomhedsrettet indsats. Derudover arbejder vi løbende med at udvikle en smidig, ukompliceret og til tider utraditionel arbejdsmetode hos den gennemgående og koordinerende rådgiver, så ressourceforløbene bliver så effektive som overhovedet muligt. Fokus er, hvad der skal til hos den enkelte borger, for at vedkommende rykker tættere på arbejdsmarkedet. Vi arbejder ud fra en værdi om, at borgere selv har indflydelse og ansvar for deres forløb. Det gør vi på forskellige måder for eksempel gennem en ressourceorienteret og ansvarsbevidstgørende tilgang i samtalerne. Vi forventer også, at borgerne selv booker deres samtaler hos os. Jobbet Dine arbejdsopgaver vil bestå i de klassiske socialfaglige opgaver i forbindelse med sagsbehandling samtaler, journalføring, iværksættelse af og opfølgning på indsatser, herunder de virksomhedsrettede indsatser. Dertil kommer, at du i enkelte sager vil fungere som mentor i en kortere periode. Du er den gennemgående rådgiver på en sag i hele ressourceforløbet og i praksis vil det sige, at du skal koordinere indsatser og tiltag samt har vidtgående kompetence til at visitere til og bevilge relevante tilbud inden for beskæftigelses- og socialområdet samt dele af sundhedsområdet Stillingen er organiseret i Fastholdelsesteamet som på nuværende tidspunkt består af 14 rådgivere på sygedagpengeområdet, 7 i gruppen med ledighedsydelse og ressourceforløb, 1 fagkonsulenter og 1 teamleder. Vi brænder alle for vores arbejde og glæder os til at tage imod dig. Vi er kendetegnet ved et godt kollegaskab, faglig sparring og en grundig oplæring af nye kolleger. Desuden er det en vigtig værdi for os, at den enkelte kollega ikke kommer til at stå alene. Om dig Du kommer fra enten beskæftigelses- eller socialområdet. Du er uddannet socialrådgiver eller socialformidler og har gerne en bred og langvarig erfaring med at arbejde med lovgivningen inden for dit område. Som helt centralt værdigrundlag tror du på, at selv borgere med komplekse problemer er værdiskabende på arbejdsmarkedet og du arbejder målrettet efter denne værdi. Vi forventer, at du mestrer motiverende samtaler og har lyst til at gennemføre dem i det miljø og på den måde der giver mest mening i borgersamarbejdet også selvom det er utraditionelt. Du drives og inspireres af nye tiltag, ideer og muligheder og er ikke bange for selv at sætte dem i søen selvfølgelig med den enkelte borger i centrum. Du er god til at skabe gode samarbejdsrelationer med mange forskellige aktører. Du ser vigtigheden af og ikke mindst mestrer at dokumentere det, der virker for borgere i ressourceforløb og du trives med myndighedsrollen. For at lykkedes i jobbet er det centralt, at du kan arbejde selvstændigt, er systematisk, har et godt overblik og en høj data disciplin Har du spørgsmål? Hvis du vil høre mere om stillingen, kan du kontakte teamleder Berit Kristoffersen på tlf.: 43 97 91 94, mail: bea@greve.dk eller rådgiver Tine Overgaard Jensen på tlf.: 43 97 80 61. Løn og ansættelse Stillingen, der er fast, er på 37 timer om ugen og ønskes besat snarest muligt. Lønnen fastsættes efter forhandling med din faglige organisation og principperne i Ny Løn. Vi holder samtaler i uge 26 og glæder os til at modtage din ansøgning.11jobnet4de1ffda100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1169&ProjectId=145000&DepartmentId=19093&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGreve3537366Center for Job og Socialservice11Rådhusholmen 10, 1 tv2670Greve43979194DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent770006JobNet4997763499776310029-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4de1ffdahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4de1ffdahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4de1ffda&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4de1ffda&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale346013Socialrådgiver10Sundhed11Socialvæsen361951010bea@greve.dkDKDanmarkDKDanmark330051767Sagsbehandler til servicemindet og nytænkende team på det specialiserede voksenområdeRobot Du er god til at skabe kontakt og være i dialog med både borgere og samarbejdspartnere. Du kan have mange bolde i luften og prioritere dine opgaver og så er du interesseret i og har flair for sagsbehandling af borgersager. Om os Du bliver en del af Team Myndighed i Social- og Handicapcentret, som er en myndighedsafdeling på det specialiserede socialområde. Det betyder, vi vurderer, udmåler og bevilger støtte og hjælp til borgere med handicap eller særlige sociale problemer. Vi er 2 ledere og 22 medarbejdere med mange forskellige uddannelsesbaggrunde. Fælles for os alle er, at vi brænder for at levere god og retfærdig sagsbehandling til borgere, hvor borgeren føler sig inddraget, hørt og forstået. Vi vil gerne være i front ift. at udvikle området, derfor afprøver vi gerne nye tiltag, arbejdsgange og samarbejdsmetoder med borgere - og gør ikke nødvendigvis tingene, som alle andre gør det. Vi har mange udviklingsprojekter, som du vil blive en del af, og der er rig mulighed for at få afprøvet og bragt lige netop dine kompetencer i spil. Du får nogle professionelle, engagerede og ambitiøse kolleger, som samarbejder, kommunikerer og sparrer med hinanden. Vi har en anerkendende og positiv tilgang til både borgere, kolleger og samarbejdspartnere. Vi forventer, at du:Er uddannet socialrådgiver, socialformidler eller på anden vis har tilegnet dig relevante kvalifikationerHar erfaring med eller interesse for det specialiserede voksenområdeKan arbejde selvstændigt, planlægge arbejde selv og reflektere over egen praksisHar gode samarbejdsevner og kommunikerer på en ligefrem, anerkendende og tydelig måde både mundtligt og skriftligtEr servicemindet og kan tale i øjenhøjde med både borgere, kolleger og samarbejdspartnereHar gode it-kompetencer Du kan skabe ro og orden i kaos, og med det mener vi, at vi oftest har en travl hverdag, hvor opgaverne kan ændre sig og planlægningen kan skride, men hvor vi alle deltager i at finde de gode løsninger sammen. Opgaveløsningen er kompleks og kerneopgaven medfører, at du skal kende sagsgangen og lovgivningen, men også have forståelse for og kunne finde vejen i praksis. Der kan være dilemmaer i arbejdet, som du skal kunne navigere i og træffe beslutninger om. Vi har løbende supervision og intern undervisning i de lovområder, som vi beskæftiger os med. Du vil bl.a. deltage i en intern uddannelse om, hvordan vi sammen med borgeren og samarbejdspartnere arbejder systematisk med at sætte mål om progression for borgeren. Yderligere oplysninger Jobbet er på 37 timer ugentligt. Tiltrædelse efter aftale. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn. Vi indhenter straffeattest samt referencer fra tidligere ansættelser i forbindelse med ansættelsen. Ansøgningsfristen er søndag den 11. august 2019 Der vil være første samtalerunde den 22. august og anden samtalerunde den 26. august 2019. Ansøgning, CV og andre relevante dokumenter sendes elektronisk. Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte teamchef Henrik Otto på 23395618. Om Social- og handicapcentret Du vil blive ansat i Høje-Taastrup Kommunes Social- og Handicapcenter, som løser de samlede opgaver indenfor handicap og psykiatriområdet herunder udredning og visitation af borgere samt drift af egne bo-, støtte og aktivitetstilbud. Centret har endvidere ansvaret for misbrugsindsatsen, hjemløseindsatsen, specialundervisning for voksne, ungdomsuddannelser til unge med særlige behov samt tilkendelse af førtidspension. Læs mere om Høje-Taastrup Kommune på www.htk.dk.Du er god til at skabe kontakt og være i dialog med både borgere og samarbejdspartnere. Du kan have mange bolde i luften og prioritere dine opgaver – og så er du interesseret i og har flair for sagsbehandling af borgersager.

Om os
Du bliver en del af Team Myndighed i Social- og Handicapcentret, som er en myndighedsafdeling på det specialiserede socialområde. Det betyder, vi vurderer, udmåler og bevilger støtte og hjælp til borgere med handicap eller særlige sociale problemer. Vi er 2 ledere og 22 medarbejdere med mange forskellige uddannelsesbaggrunde. Fælles for os alle er, at vi brænder for at levere god og retfærdig sagsbehandling til borgere, hvor borgeren føler sig inddraget, hørt og forstået.

Vi vil gerne være i front ift. at udvikle området, derfor afprøver vi gerne nye tiltag, arbejdsgange og samarbejdsmetoder med borgere - og gør ikke nødvendigvis tingene, som alle andre gør det. Vi har mange udviklingsprojekter, som du vil blive en del af, og der er rig mulighed for at få afprøvet og bragt lige netop dine kompetencer i spil.

Du får nogle professionelle, engagerede og ambitiøse kolleger, som samarbejder, kommunikerer og sparrer med hinanden. Vi har en anerkendende og positiv tilgang til både borgere, kolleger og samarbejdspartnere.

Vi forventer, at du:
  • Er uddannet socialrådgiver, socialformidler eller på anden vis har tilegnet dig relevante kvalifikationer
  • Har erfaring med eller interesse for det specialiserede voksenområde
  • Kan arbejde selvstændigt, planlægge arbejde selv og reflektere over egen praksis
  • Har gode samarbejdsevner og kommunikerer på en ligefrem, anerkendende og tydelig måde både mundtligt og skriftligt
  • Er servicemindet og kan tale i øjenhøjde med både borgere, kolleger og samarbejdspartnere
  • Har gode it-kompetencer

Du kan skabe ro og orden i kaos, og med det mener vi, at vi oftest har en travl hverdag, hvor opgaverne kan ændre sig og planlægningen kan skride, men hvor vi alle deltager i at finde de gode løsninger sammen. Opgaveløsningen er kompleks og kerneopgaven medfører, at du skal kende sagsgangen og lovgivningen, men også have forståelse for og kunne finde vejen i praksis. Der kan være dilemmaer i arbejdet, som du skal kunne navigere i og træffe beslutninger om.

Vi har løbende supervision og intern undervisning i de lovområder, som vi beskæftiger os med. Du vil bl.a. deltage i en intern uddannelse om, hvordan vi sammen med borgeren og samarbejdspartnere arbejder systematisk med at sætte mål om progression for borgeren.

Yderligere oplysninger
Jobbet er på 37 timer ugentligt. Tiltrædelse efter aftale. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn. Vi indhenter straffeattest samt referencer fra tidligere ansættelser i forbindelse med ansættelsen.

Ansøgningsfristen er søndag den 11. august 2019
Der vil være første samtalerunde den 22. august og anden samtalerunde den 26. august 2019.

Ansøgning, CV og andre relevante dokumenter sendes elektronisk.

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte teamchef Henrik Otto på 23395618.

Om Social- og handicapcentret
Du vil blive ansat i Høje-Taastrup Kommunes Social- og Handicapcenter, som løser de samlede opgaver indenfor handicap og psykiatriområdet herunder udredning og visitation af borgere samt drift af egne bo-, støtte og aktivitetstilbud. Centret har endvidere ansvaret for misbrugsindsatsen, hjemløseindsatsen, specialundervisning for voksne, ungdomsuddannelser til unge med særlige behov samt tilkendelse af førtidspension. Læs mere om Høje-Taastrup Kommune på www.htk.dk.

Høje-Taastrup KommuneTaastrup2019-07-01T00:00:002019-08-11T00:00:00
330053550Socialrådgiver/formidler til sygedagpengeområdetBasic I Arbejdsmarkedcenter Ballerup, har vi fået mulighed for at intensive indsatsen og søger derfor 2 medarbejdere til midlertidige ansættelser i fuldtidsstillinger. Stillingerne er til besættelse snarest eller i start september 2019.Så har du kendskab til sygedagpengereformen eller lyst til at lære området at kende? Kan du arbejde med den tidlige opfølgning i sygedagpengesager? Har du erfaring med udarbejdelse af rehabiliteringsplanens forberedende del?Så kan det være dig, der skal være med til at skabe resultater på området.HVEM ER VIVi er et fagligt stærkt team, som er engageret i arbejdet med målgrupperne, og trives med en travl hverdag.Vi vægter høj faglighed, ser forandringer som spændende udfordringer, og har tilsammen rigtig mange års erfaring.Vi er gode til at få løst opgaverne i fællesskab, og vi lægger vægt på at sikre et arbejdsmiljø, hvor vi udvikler os fagligt i samspil med hinanden. Derudover er vi opmærksomme på hinandens trivsel, og vi sætter pris på god humor.Og vi er ikke mindst bevidste om, at sygedagpengeområdet er beskæftigelsespolitisk højt prioriteret.Vi er forankret i Jobsporet, som ud over sygedagpenge- og jobafklaringsmålgrupperne også omfatter målgrupperne forsikrede ledige og jobparate kontanthjælpsmodtagere. Derudover har afsnittet tilknyttet en afsnitsleder, en teamleder, 3 administrative medarbejder og en fagkonsulent. Jobsporet har i alt 40 ansatte.HVAD ØNSKER VIVi ønsker nye kollegaer, som har kendskab eller lyst til at arbejde med sygedagpengereformen, myndighedsrollen og det virksomhedsrettede arbejde.VI FORVENTER At du har kendskab til sygedagpengelovgivningen og øvrig relevant beskæftigelseslovgivning At du kan arbejde virksomhedsvendt og kombinere det med myndighedsopgaven At du sætter fokus på ressourcer, potentialer og muligheder At du har gode kommunikations- og samarbejdsevner At du arbejder systematisk, kan prioritere og holde overblik At du både kan arbejde selvstændigt og som en del af et team. LØN- OG ANS TTELSESVILKÅRLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.YDERLIGERE INFORMATIONRing og hør mere om jobbet hos afsnitsleder Claus Mercebach på telefon 2274 5657 eller fagkonsulent Mette Balslev på telefon 2399 6572.ANSØGNINGSFRIST: 31. august KL. 12.00Vi forventer at afholde samtaler løbende.Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på send ansøgning og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.I Arbejdsmarkedcenter Ballerup, har vi fået mulighed for at intensive indsatsen og søger derfor 2 medarbejdere til midlertidige ansættelser i fuldtidsstillinger. Stillingerne er til besættelse snarest eller i start september 2019.

Så har du kendskab til sygedagpengereformen eller lyst til at lære området at kende? Kan du arbejde med den tidlige opfølgning i sygedagpengesager? Har du erfaring med udarbejdelse af rehabiliteringsplanens forberedende del?

Så kan det være dig, der skal være med til at skabe resultater på området.

HVEM ER VI
Vi er et fagligt stærkt team, som er engageret i arbejdet med målgrupperne, og trives med en travl hverdag.

Vi vægter høj faglighed, ser forandringer som spændende udfordringer, og har tilsammen rigtig mange års erfaring.

Vi er gode til at få løst opgaverne i fællesskab, og vi lægger vægt på at sikre et arbejdsmiljø, hvor vi udvikler os fagligt i samspil med hinanden. Derudover er vi opmærksomme på hinandens trivsel, og vi sætter pris på god humor.

Og vi er ikke mindst bevidste om, at sygedagpengeområdet er beskæftigelsespolitisk højt prioriteret.

Vi er forankret i Jobsporet, som ud over sygedagpenge- og jobafklaringsmålgrupperne også omfatter målgrupperne; forsikrede ledige og jobparate kontanthjælpsmodtagere. Derudover har afsnittet tilknyttet en afsnitsleder, en teamleder, 3 administrative medarbejder og en fagkonsulent. Jobsporet har i alt 40 ansatte.

HVAD ØNSKER VI
Vi ønsker nye kollegaer, som har kendskab eller lyst til at arbejde med sygedagpengereformen, myndighedsrollen og det virksomhedsrettede arbejde.

VI FORVENTER
  • At du har kendskab til sygedagpengelovgivningen og øvrig relevant beskæftigelseslovgivning
  • At du kan arbejde virksomhedsvendt og kombinere det med myndighedsopgaven
  • At du sætter fokus på ressourcer, potentialer og muligheder
  • At du har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • At du arbejder systematisk, kan prioritere og holde overblik
  • At du både kan arbejde selvstændigt og som en del af et team.
LØN- OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

YDERLIGERE INFORMATION
Ring og hør mere om jobbet hos afsnitsleder Claus Mercebach på telefon 2274 5657 eller fagkonsulent Mette Balslev på telefon 2399 6572.

ANSØGNINGSFRIST: 31. august – KL. 12.00
Vi forventer at afholde samtaler løbende.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
 

ORS/BK-Byvaaben_small.pngC-ARBBallerup2019-07-03T16:01:39.1802019-08-07T00:00:00
330052520Socialrådgiver/formidler til Arbejdsmarkedscenter BallerupBasic Da en af vores erfarne medarbejdere har søgt nye veje, og 2 går på barsel, søger vi 3 nye medarbejdere. Vi søger en fast medarbejder og to barselsvikarer, alle stillinger er på fuld tid. Stillingerne er til besættelse snarest eller i start september 2019.Så har du erfaring med sygedagpengereformen? Har du eventuelt erfaring med mødeledelse i rehabiliteringsteamet. Kan du arbejde med opfølgning på sygedagpenge. Kan du arbejde virksomhedsrettet og målrettet?Så kan det være dig, der skal være med til at udvikle indsatsen og skabe resultater på området.HVEM ER VIVi er et fagligt stærkt team, som er engageret i arbejdet med målgrupperne, og trives med en travl hverdag.Vi vægter høj faglighed, ser forandringer som spændende udfordringer, og har tilsammen rigtig mange års erfaring.Vi er gode til at få løst opgaverne i fællesskab, og vi lægger vægt på at sikre et arbejdsmiljø, hvor vi udvikler os fagligt i samspil med hinanden. Derudover er vi opmærksomme på hinandens trivsel, og vi sætter pris på god humor.Og vi er ikke mindst bevidste om, at sygedagpengeområdet er beskæftigelsespolitisk højt prioriteret.Vi er forankret i Jobsporet, som ud over sygedagpenge- og jobafklaringsmålgrupperne også omfatter målgrupperne forsikrede ledige og jobparate kontanthjælpsmodtagere. Derudover har afsnittet tilknyttet en afsnitsleder, en teamleder, 3 administrative medarbejder og en fagkonsulent. Jobsporet har i alt 40 ansatte.HVAD GØR VII Arbejdsmarkedscentret lægger vi vægt på, at opgaverne bliver løst på tværs i organisationen. Under temaet Klar til Match arbejder vi for at få kombineret det virksomhedsrettede med myndighedsopgaven. Vi har fokus på at styrke den virksomhedsrettede indsats for alle målgrupper, og vi finder det meningsfyldt at møde borgere i virksomhedsrettet indsats på arbejdspladsen Vi er en organisation med en klar strategisk retning, hvor det uddannelsesmæssige, job- og virksomhedsrettede får stadig større opmærksomhed fremover Vi ser kommunikationen med borger og arbejdsgiver som afgørende for at opnå gode og holdbare løsninger Vi motiverer aktivt borgerne og holder et skarpt fokus på muligheder, ressourcer og arbejdsdygtighed Vi er optaget af samarbejdet med arbejdsgiver og værdien i at borger genoptager kontakten til arbejdsmarkedet ved delvis raskmelding eller virksomhedspraktik. HVAD ØNSKER VIVi ønsker nye kollegaer, som både har erfaring med sygedagpengereformen, myndighedsrollen og det virksomhedsrettede arbejde.VI FORVENTER At du er velbevandret i sygedagpengelovgivningen og øvrig relevant beskæftigelseslovgivning At du kan arbejde virksomhedsvendt og kombinere det med myndighedsopgaven At du eventuelt har erfaring med mødeledelse i rehabiliteringsteamet At du sætter fokus på ressourcer, potentialer og muligheder At du har gode kommunikations- og samarbejdsevner At du arbejder systematisk, kan prioritere og holde overblik At du kan se dig selv i forandringsparat afdeling med højt humør At du både kan arbejde selvstændigt og som en del af et team. LØN- OG ANS TTELSESVILKÅRLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.YDERLIGERE OPLYSNINGERRing og hør mere om jobbet hos afsnitsleder Claus Mercebach på telefon 2274 5657 eller fagkonsulent Mette Balslev på telefon 2399 6572.ANSØGNINGSFRIST: 31. AUGUST KL. 12.00 Vi forventer at afholde samtaler løbende.Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på send ansøgning og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.Da en af vores erfarne medarbejdere har søgt nye veje, og 2 går på barsel, søger vi 3 nye medarbejdere. Vi søger en fast medarbejder og to barselsvikarer, alle stillinger er på fuld tid. Stillingerne er til besættelse snarest eller i start september 2019.

Så har du erfaring med sygedagpengereformen? Har du eventuelt erfaring med mødeledelse i rehabiliteringsteamet. Kan du arbejde med opfølgning på sygedagpenge. Kan du arbejde virksomhedsrettet og målrettet?

Så kan det være dig, der skal være med til at udvikle indsatsen og skabe resultater på området.

HVEM ER VI
Vi er et fagligt stærkt team, som er engageret i arbejdet med målgrupperne, og trives med en travl hverdag.

Vi vægter høj faglighed, ser forandringer som spændende udfordringer, og har tilsammen rigtig mange års erfaring.

Vi er gode til at få løst opgaverne i fællesskab, og vi lægger vægt på at sikre et arbejdsmiljø, hvor vi udvikler os fagligt i samspil med hinanden. Derudover er vi opmærksomme på hinandens trivsel, og vi sætter pris på god humor.

Og vi er ikke mindst bevidste om, at sygedagpengeområdet er beskæftigelsespolitisk højt prioriteret.

Vi er forankret i Jobsporet, som ud over sygedagpenge- og jobafklaringsmålgrupperne også omfatter målgrupperne; forsikrede ledige og jobparate kontanthjælpsmodtagere. Derudover har afsnittet tilknyttet en afsnitsleder, en teamleder, 3 administrative medarbejder og en fagkonsulent. Jobsporet har i alt 40 ansatte.

HVAD GØR VI
I Arbejdsmarkedscentret lægger vi vægt på, at opgaverne bliver løst på tværs i organisationen. Under temaet Klar til Match arbejder vi for at få kombineret det virksomhedsrettede med myndighedsopgaven.
  • Vi har fokus på at styrke den virksomhedsrettede indsats for alle målgrupper, og vi finder det meningsfyldt at møde borgere i virksomhedsrettet indsats på arbejdspladsen
  • Vi er en organisation med en klar strategisk retning, hvor det uddannelsesmæssige, job- og virksomhedsrettede får stadig større opmærksomhed fremover
  • Vi ser kommunikationen med borger og arbejdsgiver som afgørende for at opnå gode og holdbare løsninger
  • Vi motiverer aktivt borgerne og holder et skarpt fokus på muligheder, ressourcer og arbejdsdygtighed
  • Vi er optaget af samarbejdet med arbejdsgiver og værdien i at borger genoptager kontakten til arbejdsmarkedet ved delvis raskmelding eller virksomhedspraktik.
HVAD ØNSKER VI
Vi ønsker nye kollegaer, som både har erfaring med sygedagpengereformen, myndighedsrollen og det virksomhedsrettede arbejde.

VI FORVENTER
  • At du er velbevandret i sygedagpengelovgivningen og øvrig relevant beskæftigelseslovgivning
  • At du kan arbejde virksomhedsvendt og kombinere det med myndighedsopgaven
  • At du eventuelt har erfaring med mødeledelse i rehabiliteringsteamet
  • At du sætter fokus på ressourcer, potentialer og muligheder
  • At du har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • At du arbejder systematisk, kan prioritere og holde overblik
  • At du kan se dig selv i forandringsparat afdeling med højt humør
  • At du både kan arbejde selvstændigt og som en del af et team.
LØN- OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

YDERLIGERE OPLYSNINGER
Ring og hør mere om jobbet hos afsnitsleder Claus Mercebach på telefon 2274 5657 eller fagkonsulent Mette Balslev på telefon 2399 6572.

ANSØGNINGSFRIST: 31. AUGUST – KL. 12.00
Vi forventer at afholde samtaler løbende.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
 

ORS/BK-Byvaaben_small.pngC-ARBBallerup2019-07-02T12:00:37.9032019-08-06T00:00:00
330056985Genopslag - Opnormering, 2 dygtige Socialrådgivere søges til Familieafsnittet i Albertslund Kommunes HandicapgruppeBasic Familieafsnittet søger en ny fast, og en 2 års tidsbegrænset dygtig socialrådgiverkollega til vores Handicapgruppe 37 timer fra d. 1 oktober 2019.I handicapgruppen er vi 4 faste fuldtids medarbejdere og nu snart 6. Vi er et Familieafsnit med søde, sjove, dygtige rådgivere, som glæder sig til, sammen med dig, at være med til at arbejde hele vejen rundt om vores familier og børn, samt udvikle og skabe nye spændende tiltag i samarbejde med daginstitutioner, skoler og andre relevante for vores børn og familier i Albertslund Kommune.Handicapgruppens opgaver spænder alt fra iværksættelse af Børnefaglige Undersøgelser, anbringelser, udarbejdelse af handleplaner, netværksmøder og tværfagligt samarbejde med skoler og daginstitutioner, til behandling af ansøgninger omkring handicapkompenserende ydelser jf. Servicelovens bestemmelser. I komplekse sager, har vi desuden mulighed for at være to om sagen, for at sikre en god og løbende sparring.For tiden er vi meget optaget af det tværfaglige samarbejde, med det formål, at komme hele vejen rundt om vores børn og familier i Albertslund Kommune, hvorfor vi skal i gang med at implementere den inddragende metode ift. netværksmøder, derudover har vi fokus på det gode borgersamarbejde. Vi har ligeledes fået en pulje fra Socialstyrelsen, således at vi kan lave et udviklingsprojekt omkring børn og unge, som har nedsat fysisk og eller psykisk funktionsevne og har en sag på børnehandicapområdet, og som derudover kan have behov for indsatser fra andre forvaltnings- og sektorområder. Hvad kan vi tilbyde: Ugentlige gruppemøder med teamleder Høj grad af faglig sparring både kollegialt og ledelsesmæssigt Høj faglighed Synlig og tæt ledelse Ekstern supervision Godt arbejdsmiljø Uformel omgangstone Hvad forventer vi af dig: At du er uddannet socialrådgiver socialformidler At du har humor og energi At du er engageret og har erfaring med at arbejde med familier, der har mange forskellige problematikker At du har en anerkendende og løsningsfokuseret tilgang til arbejdet med vores familier At du kan formidle såvel skriftligt som mundtligt problemstillinger til familier og netværk At du kan bevare overblik og fokus i komplekse situationer At du kan indgå i et tæt tværfagligt samarbejde med andre faggrupper bl.a. skoler, klubber, familiebehandlere, psykologer, sundhedsplejerske, sygehuse, psykiatri mfl. At du kan arbejde selvstændigt og samtidigt indgå i den samlede gruppe At du gerne har kendskab til DUBU, ICS og Signs of Safety Vi anvender ICS undersøgelsesmetode, samt Signs of Safety i Albertslund kommune samt DUBU.Løn og ansættelsesvilkår:Løn forhandles individuelt og efter gældende overenskomst og principperne efter ny løn.Der vil ved ansættelse indhentes børne- og straffeattest.Ansøgningsfrist:Ansøgningsfristen er senest mandag d. 19-08-2019 kl. 08.00, og vi forventer at afholde ansættelsessamtaler torsdag d. 22-8-2019 fra kl. 13.00 og frem.Yderligere oplysningerVil du høre mere om stillingen kan du kontakte Afdelingsleder Annette Rasmussen på tlf. 40382807 (fra d. 22-7-19) eller Teamleder Signe Nielsen Rodriguez Vidal på tlf. 24996885. (fra d. 6-8-19)Familieafsnittet søger en ny fast, og en 2 års tidsbegrænset dygtig socialrådgiverkollega til vores Handicapgruppe 37 timer fra d. 1 oktober 2019.

I handicapgruppen er vi 4 faste fuldtids medarbejdere og nu snart 6. Vi er et Familieafsnit med søde, sjove, dygtige rådgivere, som glæder sig til, sammen med dig, at være med til at arbejde hele vejen rundt om vores familier og børn, samt udvikle og skabe nye spændende tiltag i samarbejde med daginstitutioner, skoler og andre relevante for vores børn og familier i Albertslund Kommune.

Handicapgruppens opgaver spænder alt fra iværksættelse af Børnefaglige Undersøgelser, anbringelser, udarbejdelse af handleplaner, netværksmøder og tværfagligt samarbejde med skoler og daginstitutioner, til behandling af ansøgninger omkring handicapkompenserende ydelser jf. Servicelovens bestemmelser. 

I komplekse sager, har vi desuden mulighed for at være to om sagen, for at sikre en god og løbende sparring.

For tiden er vi meget optaget af det tværfaglige samarbejde, med det formål, at komme hele vejen rundt om vores børn og familier i Albertslund Kommune, hvorfor vi skal i gang med at implementere ”den inddragende metode” ift. netværksmøder, derudover har vi fokus på det gode borgersamarbejde. Vi har ligeledes fået en pulje fra Socialstyrelsen, således at vi kan lave et udviklingsprojekt omkring børn og unge, som har nedsat fysisk og/eller psykisk funktionsevne og har en sag på børnehandicapområdet, og som derudover kan have behov for indsatser fra andre forvaltnings- og sektorområder. 

Hvad kan vi tilbyde:
  • Ugentlige gruppemøder med teamleder
  • Høj grad af faglig sparring – både kollegialt og ledelsesmæssigt
  • Høj faglighed
  • Synlig og tæt ledelse
  • Ekstern supervision
  • Godt arbejdsmiljø
  • Uformel omgangstone

Hvad forventer vi af dig:
  • At du er uddannet socialrådgiver/socialformidler
  • At du har humor og energi
  • At du er engageret og har erfaring med at arbejde med familier, der har mange forskellige problematikker
  • At du har en anerkendende og løsningsfokuseret tilgang til arbejdet med vores familier
  • At du kan formidle – såvel skriftligt som mundtligt – problemstillinger til familier og netværk
  • At du kan bevare overblik og fokus i komplekse situationer
  • At du kan indgå i et tæt tværfagligt samarbejde med andre faggrupper bl.a. skoler, klubber, familiebehandlere, psykologer, sundhedsplejerske, sygehuse, psykiatri mfl.
  • At du kan arbejde selvstændigt og samtidigt indgå i den samlede gruppe
  • At du gerne har kendskab til DUBU, ICS og Signs of Safety 

Vi anvender ICS undersøgelsesmetode, samt Signs of  Safety i Albertslund kommune samt DUBU.

Løn og ansættelsesvilkår:
Løn forhandles individuelt og efter gældende overenskomst og principperne efter ny løn.
Der vil ved ansættelse indhentes børne- og straffeattest.

Ansøgningsfrist:
Ansøgningsfristen er senest mandag d. 19-08-2019 kl. 08.00, og vi forventer at afholde ansættelsessamtaler torsdag d. 22-8-2019 fra kl. 13.00 og frem.

Yderligere oplysninger
Vil du høre mere om stillingen kan du kontakte Afdelingsleder Annette Rasmussen på tlf. 40382807 (fra d. 22-7-19) eller Teamleder Signe Nielsen Rodriguez Vidal på tlf. 24996885. (fra d. 6-8-19)
 

ORS/Small/ad162517_logo.gifFamilieafsnittetAlbertslund2019-07-09T11:00:53.0332019-08-13T00:00:00
330056996Familieafsnittet i Albertslund søger 1 erfaren myndighedsrådgiver til vores modtagelse d. 1 september/oktober 2019Basic Modtagelsen er normeret til 4 fuldtidsrådgivere, som arbejder i vagtuger indenfor den almindelige arbejdstid, henholdsvis som forvagt, bagvagt og 2 uger uden vagt, 1 Flyver , som skal have delte myndighedsopgaver og delte 11 opgaver, samt en skolesocialrådgiver.Opgaverne i modtagelsen spænder over: 24 timers vurdering af underretninger (som forvagten screener), Partshøringer, Børnehussager, anmeldelser til Politiet, Børnesamtaler, Afklaring af sager omkring ungdomskriminalitet herunder Netværkssamråd, afhøringer, efterskole ansøgninger, afdækning om der skal udarbejdes Børnefaglig Undersøgelse samt afgørelse herom mm.Familieafsnittet er i en spændende forandringsproces, vi har fået en opnormering og vores fokusområder er bl.a. at få udviklet og styrket den metodiske tilgang, i forhold til at sikre en bedre inddragelse af børn, unge og deres forældre. Dette i et tæt samarbejde med vores samarbejdspartnere på skoler, dagtilbud, sundhedsplejen, Familiehuset og uddannelsesområdet. Vi har desuden her i 2019, fokus på implementering af nye arbejdsgange, for at optimerer et bedre sagsforløb, der skal udarbejdes en ny anbringelsesstrategi, samt mange andre spændende udviklingstiltag. Lidt om dig Du er uddannet socialrådgiver eller socialformidler. Du er engageret, omstillingsparat, nysgerrig, humoristisk og har modet og evnen til at agere i en myndighedsrolle. Du har erfaring med at kunne samarbejde tæt med familier i krise og deres netværk, på en løsningsfokusret og anerkendende måde, hvor familierne er med til at definere hvad der er vigtigt for dem, og hvor familierne er med til at bestemme hvordan deres familie ser ud når de har det allerbedst. Du er ikke bange for at sætte tydelige rammer og udvise myndighed overfor familierne når det kræves. Du kan facilitere netværksmøder hvor sikkerhedsaftaler og netværk inddrages i at støtte familien og understøtte, at barnets eller den unges trivsel og udvikling er i fokus. Det er klart en fordel, hvis du har kendskab til DUBU, ICS, SOS. Vi forventer, du er tryg i din formidlingsevne, både skriftlig, og mundtligt. Du er bekendt med vigtigheden af den dokumentation, der er i arbejdet som socialrådgiver og befinder dig godt hermed. Du kan arbejde selvstændigt og struktureret, samt ikke mindst, kan du bevare overblikket i en travl og uforudsigelig hverdag.Vi kan tilbyde dig En arbejdsplads, hvor det faglige niveau og det kollegiale samarbejde prioriteres højt Indflydelse på tilrettelæggelse af egne arbejdsopgaver Supervision Ugentlige teammøder Faglig tema dag en gang om måneden En arbejdsplads, hvor der er plads til mangfoldighed og humor Et Familieafsnit som er i en spændende udvikling Stillingen er på 37 timer ugentlig med ansættelse fra 1 september oktober 2019Løn og ansættelsesforholdLøn og ansættelse sker efter gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Der vil blive indhentet straffe og børneattest.Yderligere oplysningerYderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Teamleder Signe Nielsen Rodriguez Vidal på telefon 24996885 (efter d. 6-8-19). Vi glæder os til at modtage din motiverende ansøgning.Ansøgningsfrist den 16 august 2019, kl. 12.00Samtaler vil foregå den 20 august 2019 ml. kl. 12-16Din ansøgning bedes sendes elektronisk og vedhæft dit cv og uddannelsesbevis.Modtagelsen er normeret til 4 fuldtidsrådgivere, som arbejder i vagtuger indenfor den almindelige arbejdstid, henholdsvis som forvagt, bagvagt og 2 uger uden vagt, 1 ”Flyver”, som skal have delte myndighedsopgaver og delte § 11 opgaver, samt en skolesocialrådgiver.

Opgaverne i modtagelsen spænder over: 24 timers vurdering af underretninger (som forvagten screener), Partshøringer, Børnehussager, anmeldelser til Politiet, Børnesamtaler, Afklaring af sager omkring ungdomskriminalitet herunder Netværkssamråd, afhøringer, efterskole ansøgninger, afdækning om der skal udarbejdes Børnefaglig Undersøgelse samt afgørelse herom mm.

Familieafsnittet er i en spændende forandringsproces, vi har fået en opnormering og vores fokusområder er bl.a. at få udviklet og styrket den metodiske tilgang, i forhold til at sikre en  bedre inddragelse af børn, unge og deres forældre. Dette i et tæt samarbejde med vores samarbejdspartnere på skoler, dagtilbud, sundhedsplejen, Familiehuset og uddannelsesområdet. 

Vi har desuden her i 2019, fokus på implementering af nye arbejdsgange, for at optimerer et bedre sagsforløb, der skal udarbejdes en ny anbringelsesstrategi, samt mange andre spændende udviklingstiltag.  

Lidt om dig
  • Du er uddannet socialrådgiver eller socialformidler. Du er engageret, omstillingsparat, nysgerrig, humoristisk og har modet og evnen til at agere i en myndighedsrolle. 
  • Du har erfaring med at kunne samarbejde tæt med familier i krise og deres netværk, på en løsningsfokusret og anerkendende måde, hvor familierne er med til at definere hvad der er vigtigt for dem, og hvor familierne er med til at bestemme hvordan deres familie ser ud når de har det allerbedst. 
  • Du er ikke bange for at sætte tydelige rammer og udvise myndighed overfor familierne når det kræves. Du kan facilitere netværksmøder hvor sikkerhedsaftaler og netværk inddrages i at støtte familien og understøtte, at barnets eller den unges trivsel og udvikling er i fokus.
  • Det er klart en fordel, hvis du har kendskab til DUBU, ICS, SOS. 
Vi forventer, du er tryg i din formidlingsevne, både skriftlig, og mundtligt. Du er bekendt med vigtigheden af den dokumentation, der er i arbejdet som socialrådgiver og befinder dig godt hermed. Du kan arbejde selvstændigt og struktureret, samt ikke mindst, kan du bevare overblikket i en travl og uforudsigelig hverdag.

Vi kan tilbyde dig
  • En arbejdsplads, hvor det faglige niveau og det kollegiale samarbejde prioriteres højt
  • Indflydelse på tilrettelæggelse af egne arbejdsopgaver
  • Supervision
  • Ugentlige teammøder
  • Faglig tema dag en gang om måneden
  • En arbejdsplads, hvor der er plads til mangfoldighed og humor
  • Et Familieafsnit som er i en spændende udvikling

Stillingen er på 37 timer ugentlig med ansættelse fra 1 september/oktober 2019

Løn og ansættelsesforhold
Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Der vil blive indhentet straffe og børneattest.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Teamleder Signe Nielsen Rodriguez Vidal på telefon 24996885 (efter d. 6-8-19). Vi glæder os til at modtage din motiverende ansøgning.

Ansøgningsfrist den 16 august 2019, kl. 12.00

Samtaler vil foregå den 20 august 2019 ml. kl. 12-16

Din ansøgning bedes sendes elektronisk og vedhæft dit cv og uddannelsesbevis.



 

ORS/Small/a6b8bbb8_logo.gifFamilieafsnittetAlbertslund2019-07-09T12:00:46.0072019-08-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sagsbehandler til servicemindet og nytænkende team på det specialiserede voksenområde

Høje-Taastrup Kommune

Taastrup
Du er god til at skabe kontakt og være i dialog med både borgere og samarbejdspartnere. Du kan have mange bolde i luften og prioritere dine opgaver og så er du interesseret i og har flair for sagsbehandling af borgersager. Om os Du bliver en del af ...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Socialrådgiver/formidler til sygedagpengeområdet

C-ARB

Ballerup
I Arbejdsmarkedcenter Ballerup, har vi fået mulighed for at intensive indsatsen og søger derfor 2 medarbejdere til midlertidige ansættelser i fuldtidsstillinger. Stillingerne er til besættelse snarest eller i start september 2019.Så har du kendskab ...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:7. august 2019

Socialrådgiver/formidler til Arbejdsmarkedscenter Ballerup

C-ARB

Ballerup
Da en af vores erfarne medarbejdere har søgt nye veje, og 2 går på barsel, søger vi 3 nye medarbejdere. Vi søger en fast medarbejder og to barselsvikarer, alle stillinger er på fuld tid. Stillingerne er til besættelse snarest eller i start september...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:6. august 2019

Genopslag - Opnormering, 2 dygtige Socialrådgivere søges til Familieafsnittet i Albertslund Kommunes Handicapgruppe

Familieafsnittet

Albertslund
Familieafsnittet søger en ny fast, og en 2 års tidsbegrænset dygtig socialrådgiverkollega til vores Handicapgruppe 37 timer fra d. 1 oktober 2019.I handicapgruppen er vi 4 faste fuldtids medarbejdere og nu snart 6. Vi er et Familieafsnit med søde, s...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:13. august 2019

Familieafsnittet i Albertslund søger 1 erfaren myndighedsrådgiver til vores modtagelse d. 1 september/oktober 2019

Familieafsnittet

Albertslund
Modtagelsen er normeret til 4 fuldtidsrådgivere, som arbejder i vagtuger indenfor den almindelige arbejdstid, henholdsvis som forvagt, bagvagt og 2 uger uden vagt, 1 Flyver , som skal have delte myndighedsopgaver og delte 11 opgaver, samt en skoleso...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:13. august 2019