Genopslag - Administrativ medarbejder til barselsvikariat

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Genopslag - Administrativ medarbejder til barselsvikariat

Administrativ medarbejder søges til barselsvikariat i Voksenstøtte Myndighed.

Myndighedsafdelingen søger en engageret, alsidig og faglig dygtig administrativ medarbejder, som vil være med til at videreudvikle afdelingen under temaet ”Den borgervendte organisation”. Vi er organiseret tværfagligt og med den rehabiliterende tilgang som udgangspunkt.
På Voksenstøtteområdet arbejder vi ud fra en fælles kerneopgave, som lyder:

”Med respekt for borgerens selvstændighed og selvbestemmelse vil vi – gennem tværfaglig, professionel støtte, vejledning og omsorg – motivere den enkelte til at mestre livsudfoldelse og bevare identitet”  

Den hjælp og støtte vi yder til borgerne tager udgangspunkt i deres ressourcer og behov, og den enkelte borger har selvbestemmelse og medindflydelse. Du bliver en del af et inspirerende arbejdsmiljø, hvor vi tror på, dialog, udvikling og respekt er med til at gøres vores arbejdsplads til et sted, hvor du kan trives, og hvor der ikke er langt fra idé til handling. Vi arbejder på at gå nye veje, hvor borgeren bliver inddraget som hovedaktør i såvel sagsbehandlingsprocessen, som i de indsatser der bevilges. Mindsettet vil være styrkelse af de helhedsorienterede, forebyggende og bæredygtige løsninger.

Du vil både have tilknytning til hjælpemiddelteamet, de øvrige administrative medarbejdere og det resterende personale i afdelingen.

Dine kommende arbejdsopgaver:

  • Myndighedssagsbehandling på kropsbårne hjælpemidler efter servicelovens § 112 i samarbejde med en sagsbehandlende ergoterapeut
  • Tæt samarbejde og dialog med kommunens borgere, pårørende, kolleger og samarbejdspartnere
  • Administrative opgaver på hjælpemiddelområdet og for depotet
  • Betaling, fakturering og mellemkommunale afregninger  
  • Samarbejde og tilbudsindhentning med eksterne leverandører

Din profil:

  • Du har en administrativ uddannelse, gerne suppleret med erfaring fra den kommunale sektor og behandling af kropsbårne hjælpemidler
  • Du har gode samarbejdsevner og har mod på at kaste dig ud i borgernært og tværfagligt samspil, hvor du bringer din viden i spil og gerne med nye vinkler
  • Du kan kommunikere relevant og tilpasset konteksten og modtageren
  • Du trives med administrative funktioner, er struktureret, systematisk og kan planlægge i en til tider travl arbejdsdag
  • Du er skarp til at lave prioriteringer og følge disse og kan håndtere når dine prioriteringer udfordres
  • Du har flair for tal og administrative systemer og tager gerne del i at lære nyt
  • Du er effektiv og formår at balancere imellem at opretholde og forny arbejdsgange og processer

Voksenstøtte myndighed består af 21 medarbejdere i en tværfaglig organisering, der bevilger hjælp på hjælpemiddelområdet, ældreområdet, psykiatri- og handicapområdet. Derudover har Billund Kommune eget depot, hvor der er 3 tekniske medarbejder ansat. Sagsbehandling sker via KMD – Nexus som fagsystem og i Acadre. Derudover anvendes SAP og Opus som administrative systemer. Det er en fordel, at have nemt ved at lære at anvende it-systemer. 

Du vil møde en organisation med højt til loftet, hvor vi lægger vægt på faglig sparring, samtidig med at den enkelte via sin egenkompentence er beslutningsdygtig. Du bliver en del af en spændende og dynamisk arbejdsplads, med dygtige og engagerede kollegaer, hvor hverdagen er præget af en uformel og humoristisk omgangstone.
Vi arbejder tæt sammen med borgeren og vores udførende driftsenheder, om at finde de bedste løsninger. Vi arbejder henimod den lærende organisation, hvor vi udvikler os fagligt og personligt bl.a. læringsforløb og sparring på teammøder. Du vil modtage et introduktionsprogram til jobbet i opstartsfasen, som bl.a. indeholder sidemandsoplæring, fra den medarbejder på området som går på barsel.

Vi du vide mere, er du velkommen til at kontakte:
Administrativ medarbejder Mette Elbæk: 79727402
Leder Dorte Folmer: 79727367

Du kan også læse mere om os på: 
https://billund.dk/borger/sundhed-og-traening/hjaelpemidler/kropsbaarne-hjaelpemidler/

Skynd dig at sende en ansøgning, hvis du synes, det lyder spændende – vi glæder os til at høre fra dig!

Tiltrædelse hurtigst muligt eller senest d. 1.8.22.
Ansøgningsfrist d. 28.6.22. 
Ansættelsessamtaler afholdes d. 30.6.22 fra morgenstunden, på Rådhuset, Jorden Rundt 1, 7200 Grindsted.
I forbindelse med samtalen vil vi anvende en case som udgangspunkt for dialogen. Casen vil blive fremsendt sammen med invitation, hvis du bliver udvalgt til samtale.

Ansættelse:  
Vikariat: 37 timer ugentlig  
Løn iht. gældende overenskomst.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Genopslag - Administrativ medarbejder til barselsvikariat

Genopslag - Administrativ medarbejder til barselsvikariat

Administrativ medarbejder søges til barselsvikariat i Voksenstøtte Myndighed.

Myndighedsafdelingen søger en engageret, alsidig og faglig dygtig administrativ medarbejder, som vil være med til at videreudvikle afdelingen under temaet ”Den borgervendte organisation”. Vi er organiseret tværfagligt og med den rehabiliterende tilgang som udgangspunkt.
På Voksenstøtteområdet arbejder vi ud fra en fælles kerneopgave, som lyder:

”Med respekt for borgerens selvstændighed og selvbestemmelse vil vi – gennem tværfaglig, professionel støtte, vejledning og omsorg – motivere den enkelte til at mestre livsudfoldelse og bevare identitet”  

Den hjælp og støtte vi yder til borgerne tager udgangspunkt i deres ressourcer og behov, og den enkelte borger har selvbestemmelse og medindflydelse. Du bliver en del af et inspirerende arbejdsmiljø, hvor vi tror på, dialog, udvikling og respekt er med til at gøres vores arbejdsplads til et sted, hvor du kan trives, og hvor der ikke er langt fra idé til handling. Vi arbejder på at gå nye veje, hvor borgeren bliver inddraget som hovedaktør i såvel sagsbehandlingsprocessen, som i de indsatser der bevilges. Mindsettet vil være styrkelse af de helhedsorienterede, forebyggende og bæredygtige løsninger.

Du vil både have tilknytning til hjælpemiddelteamet, de øvrige administrative medarbejdere og det resterende personale i afdelingen.

Dine kommende arbejdsopgaver:

  • Myndighedssagsbehandling på kropsbårne hjælpemidler efter servicelovens § 112 i samarbejde med en sagsbehandlende ergoterapeut
  • Tæt samarbejde og dialog med kommunens borgere, pårørende, kolleger og samarbejdspartnere
  • Administrative opgaver på hjælpemiddelområdet og for depotet
  • Betaling, fakturering og mellemkommunale afregninger  
  • Samarbejde og tilbudsindhentning med eksterne leverandører

Din profil:

  • Du har en administrativ uddannelse, gerne suppleret med erfaring fra den kommunale sektor og behandling af kropsbårne hjælpemidler
  • Du har gode samarbejdsevner og har mod på at kaste dig ud i borgernært og tværfagligt samspil, hvor du bringer din viden i spil og gerne med nye vinkler
  • Du kan kommunikere relevant og tilpasset konteksten og modtageren
  • Du trives med administrative funktioner, er struktureret, systematisk og kan planlægge i en til tider travl arbejdsdag
  • Du er skarp til at lave prioriteringer og følge disse og kan håndtere når dine prioriteringer udfordres
  • Du har flair for tal og administrative systemer og tager gerne del i at lære nyt
  • Du er effektiv og formår at balancere imellem at opretholde og forny arbejdsgange og processer

Voksenstøtte myndighed består af 21 medarbejdere i en tværfaglig organisering, der bevilger hjælp på hjælpemiddelområdet, ældreområdet, psykiatri- og handicapområdet. Derudover har Billund Kommune eget depot, hvor der er 3 tekniske medarbejder ansat. Sagsbehandling sker via KMD – Nexus som fagsystem og i Acadre. Derudover anvendes SAP og Opus som administrative systemer. Det er en fordel, at have nemt ved at lære at anvende it-systemer. 

Du vil møde en organisation med højt til loftet, hvor vi lægger vægt på faglig sparring, samtidig med at den enkelte via sin egenkompentence er beslutningsdygtig. Du bliver en del af en spændende og dynamisk arbejdsplads, med dygtige og engagerede kollegaer, hvor hverdagen er præget af en uformel og humoristisk omgangstone.
Vi arbejder tæt sammen med borgeren og vores udførende driftsenheder, om at finde de bedste løsninger. Vi arbejder henimod den lærende organisation, hvor vi udvikler os fagligt og personligt bl.a. læringsforløb og sparring på teammøder. Du vil modtage et introduktionsprogram til jobbet i opstartsfasen, som bl.a. indeholder sidemandsoplæring, fra den medarbejder på området som går på barsel.

Vi du vide mere, er du velkommen til at kontakte:
Administrativ medarbejder Mette Elbæk: 79727402
Leder Dorte Folmer: 79727367

Du kan også læse mere om os på: 
https://billund.dk/borger/sundhed-og-traening/hjaelpemidler/kropsbaarne-hjaelpemidler/

Skynd dig at sende en ansøgning, hvis du synes, det lyder spændende – vi glæder os til at høre fra dig!

Tiltrædelse hurtigst muligt eller senest d. 1.8.22.
Ansøgningsfrist d. 28.6.22. 
Ansættelsessamtaler afholdes d. 30.6.22 fra morgenstunden, på Rådhuset, Jorden Rundt 1, 7200 Grindsted.
I forbindelse med samtalen vil vi anvende en case som udgangspunkt for dialogen. Casen vil blive fremsendt sammen med invitation, hvis du bliver udvalgt til samtale.

Ansættelse:  
Vikariat: 37 timer ugentlig  
Løn iht. gældende overenskomst.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.