Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Genopslag - Afdelingsleder til specialafdelingen på Barrit Skole

Om jobbet
Brænder du for pædagogisk udvikling inden for det specialpædagogisk område?

Barrit Skole og Barrit Børnehus søger en afdelingsleder til at videreudvikle vores Specialtilbud – Svalereden pr. 1. august 2019.

Barrit skole er en lille landsbyskole med 97 elever på almen området og 28 elever i vores specialtilbud – Svalereden. Der er ansat 25 medarbejdere i skoledelen heraf 12 i Svalereden. Barrit Skole er i fællesledelse med Barrit Børnehus, som ligger på samme matrikel. Ledelsesteamet består af skolelederen, lederen af Børnehuset og dig. Vores værdier er: fællesskab-anerkendelse-nærvær. Vi ligger i et naturskønt område med kort afstand til både skov og strand. Der er gode faciliteter i tilknytning til skolen som f.eks. vores fantastiske motoriksal.

 

Din profil
Vi søger en afdelingsleder til Svalereden- vores specialafdeling med elever der har autisme og vidtgående fysiske og psykiske handicaps. Du kommer til at spille en vigtig rolle i Svalereden, hvor du er nærmeste leder for personalet. Der er du vores billede udadtil i mødet med forældre, elever, personale og samarbejdspartnere. Du oplever en meget uformel tone i ledelsen, som gør det let at snakke om ting, som også er vanskelige. 

Dine arbejdsopgaver spænder vidt, og der er altid mulighed for sparring med de andre i ledelsen eller skolens sekretær. Har du gode idéer til nye måder at gøre tingene på, oplever du en ledelse og et kontor, som ikke er bange for at prøve at gøre tingene på en anden måde.

Vi forestiller os, at du:

  • Har erfaring med ledelse og besidder et administrativt overblik og har eller er i gang med en ledelsesuddannelse.
  • Brænder for ledelse og pædagogisk udvikling og kan facilitere de processer, der knytter sig til udvikling og forandring.
  • Har en bred viden om og erfaring med specialpædagogik, herunder autismespektrumforstyrrelse.
  • Er en god kommunikator såvel skriftligt som mundtligt.
  • Har en læreruddannelse.
  • Har en tillidsvækkende og synlig ledelsesstil.
  • Har en anerkendende tilgang og vægter de gode relationer til både personale, børn og forældre højt.
  • Kan motivere og skabe en fælles arbejdsglæde.
  • Er robust og stortrives i en travl og meget foranderlig hverdag med mange forskellige krav og udfordringer.

 

Derfor skal du vælge os
Vi tilbyder dig: 

  • En lederstilling med ca.15 lektioner undervisning.
  • Et dygtigt ledelsesteam med plads til humor.  
  • God sparring i et refleksivt lederteam og med personalet i Svalereden.
  • Tværfagligt samarbejde med PPR og andre eksterne samarbejdspartnere.
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling.
  • En stilling, hvor du på den ene side er selvstændig leder af din egen afdeling og samtidig et fuldgyldigt medlem af det samlede ledelsesteam.

 

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn.

Ansøgningsfrit er den 27. maj 2019.

Samtaler afholdes i uge 23.

 

Hvis du vil vide mere
Vi opfordrer til, at du vil aflægge skolen et besøg, inden du sender din ansøgning. Du kan kontakte skoleleder Bo Lemming på telefon: 5172 4413/7983 3193/7983 3195 for at aftale tidspunkt samt for ydereligere information.

Se evt. mere på vores hjemmeside: Barrit-skole.dk eller www.hedensted.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330007334Phoenix-c543122e12019-04-15T00:00:00Genopslag - Afdelingsleder til specialafdelingen på Barrit Skole

Om jobbet
Brænder du for pædagogisk udvikling inden for det specialpædagogisk område?

Barrit Skole og Barrit Børnehus søger en afdelingsleder til at videreudvikle vores Specialtilbud – Svalereden pr. 1. august 2019.

Barrit skole er en lille landsbyskole med 97 elever på almen området og 28 elever i vores specialtilbud – Svalereden. Der er ansat 25 medarbejdere i skoledelen heraf 12 i Svalereden. Barrit Skole er i fællesledelse med Barrit Børnehus, som ligger på samme matrikel. Ledelsesteamet består af skolelederen, lederen af Børnehuset og dig. Vores værdier er: fællesskab-anerkendelse-nærvær. Vi ligger i et naturskønt område med kort afstand til både skov og strand. Der er gode faciliteter i tilknytning til skolen som f.eks. vores fantastiske motoriksal.

 

Din profil
Vi søger en afdelingsleder til Svalereden- vores specialafdeling med elever der har autisme og vidtgående fysiske og psykiske handicaps. Du kommer til at spille en vigtig rolle i Svalereden, hvor du er nærmeste leder for personalet. Der er du vores billede udadtil i mødet med forældre, elever, personale og samarbejdspartnere. Du oplever en meget uformel tone i ledelsen, som gør det let at snakke om ting, som også er vanskelige. 

Dine arbejdsopgaver spænder vidt, og der er altid mulighed for sparring med de andre i ledelsen eller skolens sekretær. Har du gode idéer til nye måder at gøre tingene på, oplever du en ledelse og et kontor, som ikke er bange for at prøve at gøre tingene på en anden måde.

Vi forestiller os, at du:

  • Har erfaring med ledelse og besidder et administrativt overblik og har eller er i gang med en ledelsesuddannelse.
  • Brænder for ledelse og pædagogisk udvikling og kan facilitere de processer, der knytter sig til udvikling og forandring.
  • Har en bred viden om og erfaring med specialpædagogik, herunder autismespektrumforstyrrelse.
  • Er en god kommunikator såvel skriftligt som mundtligt.
  • Har en læreruddannelse.
  • Har en tillidsvækkende og synlig ledelsesstil.
  • Har en anerkendende tilgang og vægter de gode relationer til både personale, børn og forældre højt.
  • Kan motivere og skabe en fælles arbejdsglæde.
  • Er robust og stortrives i en travl og meget foranderlig hverdag med mange forskellige krav og udfordringer.

 

Derfor skal du vælge os
Vi tilbyder dig: 

  • En lederstilling med ca.15 lektioner undervisning.
  • Et dygtigt ledelsesteam med plads til humor.  
  • God sparring i et refleksivt lederteam og med personalet i Svalereden.
  • Tværfagligt samarbejde med PPR og andre eksterne samarbejdspartnere.
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling.
  • En stilling, hvor du på den ene side er selvstændig leder af din egen afdeling og samtidig et fuldgyldigt medlem af det samlede ledelsesteam.

 

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn.

Ansøgningsfrit er den 27. maj 2019.

Samtaler afholdes i uge 23.

 

Hvis du vil vide mere
Vi opfordrer til, at du vil aflægge skolen et besøg, inden du sender din ansøgning. Du kan kontakte skoleleder Bo Lemming på telefon: 5172 4413/7983 3193/7983 3195 for at aftale tidspunkt samt for ydereligere information.

Se evt. mere på vores hjemmeside: Barrit-skole.dk eller www.hedensted.dk

2019-05-28T00:51:27.067 Om jobbetBrænder du for pædagogisk udvikling inden for det specialpædagogisk område? Barrit Skole og Barrit Børnehus søger en afdelingsleder til at videreudvikle vores Specialtilbud Svalereden pr. 1. august 2019. Barrit skole er en lille landsbyskole med 97 elever på almen området og 28 elever i vores specialtilbud Svalereden. Der er ansat 25 medarbejdere i skoledelen heraf 12 i Svalereden. Barrit Skole er i fællesledelse med Barrit Børnehus, som ligger på samme matrikel. Ledelsesteamet består af skolelederen, lederen af Børnehuset og dig. Vores værdier er: fællesskab-anerkendelse-nærvær. Vi ligger i et naturskønt område med kort afstand til både skov og strand. Der er gode faciliteter i tilknytning til skolen som f.eks. vores fantastiske motoriksal. Din profilVi søger en afdelingsleder til Svalereden- vores specialafdeling med elever der har autisme og vidtgående fysiske og psykiske handicaps. Du kommer til at spille en vigtig rolle i Svalereden, hvor du er nærmeste leder for personalet. Der er du vores billede udadtil i mødet med forældre, elever, personale og samarbejdspartnere. Du oplever en meget uformel tone i ledelsen, som gør det let at snakke om ting, som også er vanskelige. Dine arbejdsopgaver spænder vidt, og der er altid mulighed for sparring med de andre i ledelsen eller skolens sekretær. Har du gode id er til nye måder at gøre tingene på, oplever du en ledelse og et kontor, som ikke er bange for at prøve at gøre tingene på en anden måde. Vi forestiller os, at du: Har erfaring med ledelse og besidder et administrativt overblik og har eller er i gang med en ledelsesuddannelse. Brænder for ledelse og pædagogisk udvikling og kan facilitere de processer, der knytter sig til udvikling og forandring. Har en bred viden om og erfaring med specialpædagogik, herunder autismespektrumforstyrrelse. Er en god kommunikator såvel skriftligt som mundtligt. Har en læreruddannelse. Har en tillidsvækkende og synlig ledelsesstil. Har en anerkendende tilgang og vægter de gode relationer til både personale, børn og forældre højt. Kan motivere og skabe en fælles arbejdsglæde. Er robust og stortrives i en travl og meget foranderlig hverdag med mange forskellige krav og udfordringer. Derfor skal du vælge osVi tilbyder dig: En lederstilling med ca.15 lektioner undervisning. Et dygtigt ledelsesteam med plads til humor. God sparring i et refleksivt lederteam og med personalet i Svalereden. Tværfagligt samarbejde med PPR og andre eksterne samarbejdspartnere. Mulighed for personlig og faglig udvikling. En stilling, hvor du på den ene side er selvstændig leder af din egen afdeling og samtidig et fuldgyldigt medlem af det samlede ledelsesteam. Løn og ansættelsesvilkårLøn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn. Ansøgningsfrit er den 27. maj 2019. Samtaler afholdes i uge 23. Hvis du vil vide mereVi opfordrer til, at du vil aflægge skolen et besøg, inden du sender din ansøgning. Du kan kontakte skoleleder Bo Lemming på telefon: 5172 4413 7983 3193 7983 3195 for at aftale tidspunkt samt for ydereligere information. Se evt. mere på vores hjemmeside: Barrit-skole.dk eller www.hedensted.dk11jobnetc543122e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-27T00:00:000000https://emea3.recruitmentplatform.com/appproc/index.cfm?event=createSessionAfterSessionClear&bSessionClear=true&ID=QGUFK026203F3VBQBV76GLOJX&jobboard=0&nPTID=213487&nProfileIdFoundInAGP=0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3508700Rådhuset Hedensted11Niels Espes Vej 88722HedenstedDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent745755JobNet4975643497564310014-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c543122ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c543122ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c543122e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c543122e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse361473192Bonoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330068811Region Syddanmark søger en afdelingschef til Vand og JordBasic Vil du stå i spidsen for en afdeling, der sikrer rent vand og jord i Region Syddanmark et område med stor offentlig bevågenhed? Og er du samtidig en dygtig personaleleder, der kan motivere dine medarbejdere og sikre høj trivsel? Så er det måske dig, vi søger til en stilling som afdelingschef til afdelingen for Vand og Jord. Om jobbet Som afdelingschef har du det overordnede ledelses- og budgetansvar for afdelingen for Vand og Jord, som er en afdeling i Regional Udvikling. Afdelingen består af ca. 45 engagerede medarbejdere, der er fordelt på kontorer i Vejle, Odense og Ribe. Du vil desuden indgå i en duoledelse med afdelingschefen for nabo-afdelingen Klima og Ressourcer. Endvidere har Vand og Jord tre områdechefer og en række medarbejdere, der arbejder på tværs af de to afdelinger. Områdecheferne støtter afdelingscheferne i den daglige ledelse og i opgaveløsningen. Derudover bliver du ansvarlig for: at sætte en tydelig retning på afdelingens arbejde samt bringe afdelingens kompetencer og netværk i spil til en optimal løsning af afdelingens opgaver at afdelingen fortsat er en attraktiv arbejdsplads, der kan tiltrække, fastholde og udvikle kompetente og engagerede medarbejdere at udvikle det gode samarbejde med de syddanske kommuner at sikre en professionel håndtering af presse og medier, da nogle af afdelingens opgaver har stor offentlig bevågenhed. Der er således tale om en strategisk stilling, hvor en væsentlig del af opgaven består i at fungere som leder i et område med stor politisk og offentlig interesse. Her forventes det, at afdelingschefen har politisk tæft, og har en god forståelse for, hvordan politiske prioriteringer har indvirkning på afdelingens arbejde. Afdelingschefen vil også blive en del af det tværregionale chefniveau på jordforureningsområdet. Du forventes således at fungere som bindeleddet mellem sagsbehandlere og politikere både på regionalt og tværregionalt niveau. Afdelingschefen for Vand og Jord har reference til koncerndirektør Jørgen Bjelskou, og bliver en del af chefgruppen i Regional Udvikling. Du får primær arbejdsplads i regionshuset i Vejle, men forventes at praktisere synlig og tydelig ledelse for alle afdelingens tre kontorer. Din profil Det er vigtigt, at du har solid ledelsesmæssig erfaring fra en tilsvarende stilling, herunder har erfaring med ledelse af en teambaseret organisation og eller har erfaring med distanceledelse. Derudover er det afgørende, at du har erfaring fra en politisk kontekst, hvor du bl.a. har arbejdet med betjening af politiske udvalg og mediehåndtering. Endvidere forventes det, at du har en relevant videregående uddannelse kombineret med faglig indsigt i jordforureningsområdet, herunder kendskab til jordforureningsloven. Herudover lægges vægt på, at du: baserer samspillet med omgivelserne på gensidig tillid og ordentlighed i kombination med synlig og nærværende ledelse for alle medarbejdere i afdelingen, fremstår tillidsskabende med en naturlig autoritet og gennemslagskraft, der skaber tydelighed i mål, retning, prioriteringer og beslutninger, er lyttende, kommunikerende og involverende, og sikrer deling af viden, har en fleksibel og tilgængelig arbejdsform, kan motivere, uddelegere og bringe alle medarbejdernes kompetencer og ideer i spil, kan identificere dig med Region Syddanmarks værdier og ambitioner. Om os Regional Udvikling har til opgave at fremme gode levevilkår for borgerne i Region Syddanmark og skabe gode rammer for en aktiv, attraktiv og bæredygtig udvikling i regionen. Det kræver et tæt samarbejde med eksterne parter, såsom kommuner, uddannelsesinstitutioner, interesseorganisationer, ministerier mv. Regional Udvikling har været fornyeligt igennem en reorganisering, og medarbejdere er i dag organiseret i fem afdelinger med hver sin afdelingschef. Afdelingen for Vand og Jord er kendetegnet ved et inspirerende arbejdsmiljø, hvor opgaverne løses i teams og projekter med vægt på sparring samt kvalitet og høj faglighed i sagsbehandlingen. Opgaverne løses ofte i samarbejde og dialog med forskellige interessenter både interne og eksterne. Arbejdsglæde og trivsel vægtes højt i hverdagen, og stemningen i afdelingen er præget af en positiv og humoristisk omgangstone. Din ansøgning Du kan læse mere om stillingen i Job- og kravprofilen. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte koncerndirektør Jørgen Bjelskou på telefon: 3036 7910. Ansøgningsfristen er 8. september 2019. Vi forventer at afholde første samtale 17. september og anden samtale 20. september. Vi vil anvende case og test som en del af rekrutteringsforløbet. Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst.

Vil du stå i spidsen for en afdeling, der sikrer rent vand og jord i Region Syddanmark – et område med stor offentlig bevågenhed? Og er du samtidig en dygtig personaleleder, der kan motivere dine medarbejdere og sikre høj trivsel? Så er det måske dig, vi søger til en stilling som afdelingschef til afdelingen for Vand og Jord.

Om jobbet

Som afdelingschef har du det overordnede ledelses- og budgetansvar for afdelingen for Vand og Jord, som er en afdeling i Regional Udvikling. Afdelingen består af ca. 45 engagerede medarbejdere, der er fordelt på kontorer i Vejle, Odense og Ribe. Du vil desuden indgå i en duoledelse med afdelingschefen for ’nabo-afdelingen’ Klima og Ressourcer. Endvidere har Vand og Jord tre områdechefer og en række medarbejdere, der arbejder på tværs af de to afdelinger. Områdecheferne støtter afdelingscheferne i den daglige ledelse og i opgaveløsningen.   

Derudover bliver du ansvarlig for: 

  • at sætte en tydelig retning på afdelingens arbejde samt bringe afdelingens kompetencer og netværk i spil til en optimal løsning af afdelingens opgaver
  • at afdelingen fortsat er en attraktiv arbejdsplads, der kan tiltrække, fastholde og udvikle kompetente og engagerede medarbejdere
  • at udvikle det gode samarbejde med de syddanske kommuner
  • at sikre en professionel håndtering af presse og medier, da nogle af afdelingens opgaver har stor offentlig bevågenhed.

Der er således tale om en strategisk stilling, hvor en væsentlig del af opgaven består i at fungere som leder i et område med stor politisk og offentlig interesse. Her forventes det, at afdelingschefen har politisk tæft, og har en god forståelse for, hvordan politiske prioriteringer har indvirkning på afdelingens arbejde. Afdelingschefen vil også blive en del af det tværregionale chefniveau på jordforureningsområdet. Du forventes således at fungere som bindeleddet mellem sagsbehandlere og politikere både på regionalt og tværregionalt niveau.

Afdelingschefen for Vand og Jord har reference til koncerndirektør Jørgen Bjelskou, og bliver en del af chefgruppen i Regional Udvikling. Du får primær arbejdsplads i regionshuset i Vejle, men forventes at praktisere synlig og tydelig ledelse for alle afdelingens tre kontorer.

Din profil

Det er vigtigt, at du har solid ledelsesmæssig erfaring fra en tilsvarende stilling, herunder har erfaring med ledelse af en teambaseret organisation og/eller har erfaring med distanceledelse. Derudover er det afgørende, at du har erfaring fra en politisk kontekst, hvor du bl.a. har arbejdet med betjening af politiske udvalg og mediehåndtering.

Endvidere forventes det, at du har en relevant videregående uddannelse kombineret med faglig indsigt i jordforureningsområdet, herunder kendskab til jordforureningsloven.  

Herudover lægges vægt på, at du: 

  • baserer samspillet med omgivelserne på gensidig tillid og ordentlighed i kombination med synlig og nærværende ledelse for alle medarbejdere i afdelingen,
  • fremstår tillidsskabende med en naturlig autoritet og gennemslagskraft, der skaber tydelighed i mål, retning, prioriteringer og beslutninger,
  • er lyttende, kommunikerende og involverende, og sikrer deling af viden,
  • har en fleksibel og tilgængelig arbejdsform,
  • kan motivere, uddelegere og bringe alle medarbejdernes kompetencer og ideer i spil,
  • kan identificere dig med Region Syddanmarks værdier og ambitioner.

Om os

Regional Udvikling har til opgave at fremme gode levevilkår for borgerne i Region Syddanmark og skabe gode rammer for en aktiv, attraktiv og bæredygtig udvikling i regionen. Det kræver et tæt samarbejde med eksterne parter, såsom kommuner, uddannelsesinstitutioner, interesseorganisationer, ministerier mv.  

Regional Udvikling har været fornyeligt igennem en reorganisering, og medarbejdere er i dag organiseret i fem afdelinger med hver sin afdelingschef.

Afdelingen for Vand og Jord er kendetegnet ved et inspirerende arbejdsmiljø, hvor opgaverne løses i teams og projekter med vægt på sparring samt kvalitet og høj faglighed i sagsbehandlingen. Opgaverne løses ofte i samarbejde og dialog med forskellige interessenter – både interne og eksterne. Arbejdsglæde og trivsel vægtes højt i hverdagen, og stemningen i afdelingen er præget af en positiv og humoristisk omgangstone.

Din ansøgning

Du kan læse mere om stillingen i Job- og kravprofilen. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte koncerndirektør Jørgen Bjelskou på telefon: 3036 7910.

Ansøgningsfristen er 8. september 2019. Vi forventer at afholde første samtale 17. september og anden samtale 20. september. Vi vil anvende case og test som en del af rekrutteringsforløbet.

Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst.

ORS/Small/309033fb_logo.pngVand og JordVejle2019-08-06T14:01:00.3302019-09-08T00:00:00
330075399Inspirerende leder til Hedensted BibliotekerneRobot Om jobbetHedensted Kommune søger en ny biblioteksleder, der vil gå forrest i bibliotekernes fortsatte udvikling. En udvikling, hvor rollen fortsat udvides fra en materialefokuseret institution til at have endnu mere fokus på kulturelle oplevelser og udviklingsprojekter i samarbejde med andre aktører. Bibliotekerne skal både være et fysisk kulturhus, hvor borgerne kan få oplevelser og inspiration, men også en institution der kan bidrage med viden og udvikling i andre sammenhænge, hvor borgerne bevæger sig. Udviklingen af bibliotekerne er en del af en styrkelse af hele det kulturelle område i Hedensted Kommune, og du vil derfor arbejde tæt sammen med andre engagerede ledere og medarbejdere på det kulturelle område. Vi tror på, at kultur skabes bedst i fællesskab med de mange engagerede institutioner, foreninger, lokalråd og borgere, der er i Hedensted Kommune. Din profilDen kommende leders hovedopgave bliver altså at sikre den fortsatte udvikling af Hedensted Bibliotekerne i en mere udadvendt retning. Din faglige baggrund er dermed ikke afgørende, men vi leder efter en profil, der har lyst, mod og talent for ledelse. Du kan have uddannelse og erfaring fra biblioteksområdet eller det brede kulturområde. Du har forståelse for arbejdet i en politisk ledet organisation. Du formår at arbejde selvstændigt, udviklingsorienteret og bringe bibliotekernes kompetencer i spil i nye sammenhænge. Du er dialogskabende og har nemt ved at skabe gode relationer. Som person er du udadvendt, initiativrig og god til at kommunikere. Du finder det naturligt at uddelegere, lede på afstand og motivere. Du ved hvad der skal til for at opnå følgeskab særligt i samarbejdet med andre faggrupper. Derfor skal du vælge osI Hedensted Kommune er alle afstande korte: Mellem borgere og politikere, mellem ledere og medarbejdere og mellem ansatte og politikere. Kulturen er præget af lyst og mod til i fællesskab at søge og afprøve nye veje og måder at løse vores opgaver på. Der er meget få regler og retningslinjer og ikke alt er defineret og fastlagt på forhånd i Hedensted Kommune. Denne ånd og kultur kommunikeres tydeligt: Vi drukner ikke i et stivnet hierarki og du får lov til at være et sted, hvor der ikke er langt fra ord til handling. Du kan læse mere om Hedensted Kommune, vores værdier og arbejdsgrundlag her: https: www.hedensted.dk om-kommunen Løn og ansættelsesvilkårLøn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn. Hvis du vil vide mereHar du brug for at vide mere om os og om stillingen, kan du kontakte Leder af Kultur og Fritid Teresa Egballe på tlf. 2344 3696 og via e-mail på Teresa.Egballe@hedensted.dk eller konstitueret leder af Hedensted Bibliotekerne Louise Westermann Mathiesen på tlf. 7974 1354 og via e-mail på Louise.Westermann@hedenstedbib.dk AnsøgningSkriv en ansøgning med relevante bilag og hvorfor præcis du søger jobbet. Ansøgningsfristen er den 9. september 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 17. september 2019 og 2. runde den 26. september 2019 med henblik på ansættelsesstart 1. november 2019. Ansøgere, der går videre til 2. samtalerunde, skal forvente at blive testet i det mellemliggende tidsrum. Du skal have mulighed for at udfylde test den 24. september 2019 og få tilbagemelding på testen den 25. september 2019. Om osBibliotekerne i Hedensted Kommune består af fem bibliotekshuse i n samlet organisation med 20 medarbejdere, som til daglig arbejder på tværs mellem husene i Hedensted, Juelsminde, Hornsyld, Tørring og Uldum. Bibliotekerne er opbygget som en projektorganisation med en flad struktur og med højt til loftet. Det betyder, at mange ideer naturligt opstår nedefra og i forlængelse af det er der høj grad af selvledelse og frihed under ansvar. Dit kontor ligger på Hedensted Bibliotek, men du vil have din naturlige gang i alle bibliotekshusene. Bibliotekerne hænger organisatorisk sammen med det resterende Kultur og Fritidsområde, herunder sammen med Kulturskolen i kerneområdet Fritid Fællesskab. Derudover har bibliotekerne samarbejde med afdelinger og institutioner i de øvrige områder og med samarbejdspartnere uden for den kommunale organisation.

Om jobbet
Hedensted Kommune søger en ny biblioteksleder, der vil gå forrest i bibliotekernes fortsatte udvikling. En udvikling, hvor rollen fortsat udvides fra en materialefokuseret institution til at have endnu mere fokus på kulturelle oplevelser og udviklingsprojekter i samarbejde med andre aktører. Bibliotekerne skal både være et fysisk kulturhus, hvor borgerne kan få oplevelser og inspiration, men også en institution der kan bidrage med viden og udvikling i andre sammenhænge, hvor borgerne bevæger sig.

Udviklingen af bibliotekerne er en del af en styrkelse af hele det kulturelle område i Hedensted Kommune, og du vil derfor arbejde tæt sammen med andre engagerede ledere og medarbejdere på det kulturelle område. Vi tror på, at kultur skabes bedst i fællesskab med de mange engagerede institutioner, foreninger, lokalråd og borgere, der er i Hedensted Kommune.

 

Din profil
Den kommende leders hovedopgave bliver altså at sikre den fortsatte udvikling af Hedensted Bibliotekerne i en mere udadvendt retning. Din faglige baggrund er dermed ikke afgørende, men vi leder efter en profil, der har lyst, mod og talent for ledelse. Du kan have uddannelse og erfaring fra biblioteksområdet eller det brede kulturområde. Du har forståelse for arbejdet i en politisk ledet organisation.

Du formår at arbejde selvstændigt, udviklingsorienteret og bringe bibliotekernes kompetencer i spil i nye sammenhænge. Du er dialogskabende og har nemt ved at skabe gode relationer.

Som person er du udadvendt, initiativrig og god til at kommunikere. Du finder det naturligt at uddelegere, lede på afstand og motivere. Du ved hvad der skal til for at opnå følgeskab særligt i samarbejdet med andre faggrupper.

 

Derfor skal du vælge os
I Hedensted Kommune er alle afstande korte: Mellem borgere og politikere, mellem ledere og medarbejdere og mellem ansatte og politikere. Kulturen er præget af lyst og mod til i fællesskab at søge og afprøve nye veje og måder at løse vores opgaver på. Der er meget få regler og retningslinjer og ikke alt er defineret og fastlagt på forhånd i Hedensted Kommune. Denne ånd og kultur kommunikeres tydeligt: ”Vi drukner ikke i et stivnet hierarki” og du får lov til at være et sted, hvor der ikke er langt fra ord til handling.

Du kan læse mere om Hedensted Kommune, vores værdier og arbejdsgrundlag her: https://www.hedensted.dk/om-kommunen

 

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn.

 

Hvis du vil vide mere
Har du brug for at vide mere om os og om stillingen, kan du kontakte Leder af Kultur og Fritid Teresa Egballe på tlf. 2344 3696 og via e-mail på Teresa.Egballe@hedensted.dk eller konstitueret leder af Hedensted Bibliotekerne Louise Westermann Mathiesen på tlf. 7974 1354 og via e-mail på Louise.Westermann@hedenstedbib.dk

 

Ansøgning
Skriv en ansøgning med relevante bilag og hvorfor præcis du søger jobbet.

Ansøgningsfristen er den 9. september 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 17. september 2019 og 2. runde den 26. september 2019 med henblik på ansættelsesstart 1. november 2019.

Ansøgere, der går videre til 2. samtalerunde, skal forvente at blive testet i det mellemliggende tidsrum. Du skal have mulighed for at udfylde test den 24. september 2019 og få tilbagemelding på testen den 25. september 2019.

 

Om os
Bibliotekerne i Hedensted Kommune består af fem bibliotekshuse i én samlet organisation med 20 medarbejdere, som til daglig arbejder på tværs mellem husene i Hedensted, Juelsminde, Hornsyld, Tørring og Uldum. Bibliotekerne er opbygget som en projektorganisation med en flad struktur og med højt til loftet. Det betyder, at mange ideer naturligt opstår nedefra og i forlængelse af det er der høj grad af selvledelse og frihed under ansvar. Dit kontor ligger på Hedensted Bibliotek, men du vil have din naturlige gang i alle bibliotekshusene.

Bibliotekerne hænger organisatorisk sammen med det resterende Kultur og Fritidsområde, herunder sammen med Kulturskolen i kerneområdet Fritid & Fællesskab. Derudover har bibliotekerne samarbejde med afdelinger og institutioner i de øvrige områder og med samarbejdspartnere uden for den kommunale organisation.

Rådhuset HedenstedHedensted2019-08-20T00:00:002019-09-09T00:00:00
330053440Serviceleder til Schindler Elevatorer i BallerupRobot Serviceleder til Schindler Elevatorer i Ballerup Vil du lede selvstændige og teknisk dygtige medarbejdere? Yder du service i særklasse og høj kvalitet? Kan du li et afvekslende job med ledelsesopgaver og kundekontakt? For vores kunde Schindler Elevatorer A S i Ballerup søger vi en dygtig serviceleder, der bliver ansvarlig for den kørende drift og service. Dit team består af 8-10 specialiserede og fagligt meget kompetente teknikere, der servicerer kunder på Sjælland. Du refererer til Servicechefen, der veksler mellem de 3 danske kontorer. I er 6 serviceledere, 2 i Aarhus, 1 i Odense og 3 i Ballerup, der har hvert sit team af serviceteknikere der selvfølgelig arbejder sammen på tværs, når der er behov for det. Du får ansvaret for den daglige drift, med koordinering af serviceteknikerenes besøg og kontakt til kunder og samarbejdspartnere. Om dig: Du har flere års erfaring med ledelse af teknisk personale Du har solid kommerciel forståelse kombineret med teknisk viden Du har erfaring med tilbudsberegning og flair for kundekontakt Du vægter kvalitet utrolig højt, da vi har ansvaret for brugernes sikkerhed Du har erfaring med planlægningsopgaver og evnen til at synliggøre målene Vi regner med, at du har teknisk baggrund som f.eks. maskinmester, el-tekniker, installatør eller lignende. Men vigtigst er erfaringen med ledelse og koordinering af teknisk personale. Du har medarbejderne i fokus, og elsker at motivere og udvikle dem. Du vil ofte være på sambesøg og være med til at kvalitetssikre vores arbejde. Schindler Elevatorer tilbyder: Et selvstændigt job, hvor du selv står for planlægning og udførelse af dine opgaver Et hold dygtige og selvstændige medarbejdere til faglig sparring Et job i en international virksomhed med gode udviklingsmuligheder Et job der veksler mellem at arbejde i marken og på kontoret Du tilbydes en attraktiv løn, der modsvarer din erfaring lønnen er inkl. Firmabil, god pensionsordning, feriefridage, sundhedsforsikring, fritvalgsordning m.v. Tiltrædelse efter aftale, gerne så hurtigt som muligt. Ansøgning: Indsend venligst din ansøgning via linket i højre kolonne. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Heidi Dalkjær Simonsen tlf. 51 88 08 04, hds@erhr.dk. Ansøgningsfrist er så hurtigt som muligt. Om Schindler Elevatorer A S: Shindler koncernen er en verdensomspændende familiejet virksomhed, som i dag er repræsenteret i mere end 140 lande med over 60.000 medarbejdere. Vores produkt er mobilitet - fra design til installation og vedligeholdelse af elevatorer, rulletrapper og rullende fortove. Hver dag transporterer vi på verdensplan mere end 1 milliard mennesker. I Danmark er vi repræsenteret af 85 dygtige og kompetente medarbejdere fordelt på 3 lokationer, med hovedkontor i Ballerup. Vores Schindler Academy Løft synliggør vores fokus på kompetenceudvikling og trivsel hos vores medarbejdere.

Serviceleder til Schindler Elevatorer i Ballerup

  • Vil du lede selvstændige og teknisk dygtige medarbejdere?
  • Yder du service i særklasse og høj kvalitet?
  • Kan du li’ et afvekslende job med ledelsesopgaver og kundekontakt?

For vores kunde Schindler Elevatorer A/S i Ballerup søger vi en dygtig serviceleder, der bliver ansvarlig for den kørende drift og service. Dit team består af 8-10 specialiserede og fagligt meget kompetente teknikere, der servicerer kunder på Sjælland.

Du refererer til Servicechefen, der veksler mellem de 3 danske kontorer. I er 6 serviceledere, 2 i Aarhus, 1 i Odense og 3 i Ballerup, der har hvert sit team af serviceteknikere – der selvfølgelig arbejder sammen på tværs, når der er behov for det.

Du får ansvaret for den daglige drift, med koordinering af serviceteknikerenes besøg og kontakt til kunder og samarbejdspartnere.

Om dig:

  • Du har flere års erfaring med ledelse af teknisk personale
  • Du har solid kommerciel forståelse kombineret med teknisk viden
  • Du har erfaring med tilbudsberegning og flair for kundekontakt
  • Du vægter kvalitet utrolig højt, da vi har ansvaret for brugernes sikkerhed
  • Du har erfaring med planlægningsopgaver og evnen til at synliggøre målene

Vi regner med, at du har teknisk baggrund som f.eks. maskinmester, el-tekniker, installatør eller lignende.

Men vigtigst er erfaringen med ledelse og koordinering af teknisk personale. Du har medarbejderne i fokus, og elsker at motivere og udvikle dem. Du vil ofte være på sambesøg og være med til at kvalitetssikre vores arbejde.

Schindler Elevatorer tilbyder:

  • Et selvstændigt job, hvor du selv står for planlægning og udførelse af dine opgaver
  • Et hold dygtige og selvstændige medarbejdere til faglig sparring
  • Et job i en international virksomhed med gode udviklingsmuligheder
  • Et job der veksler mellem at arbejde ”i marken” og på kontoret

Du tilbydes en attraktiv løn, der modsvarer din erfaring – lønnen er inkl. Firmabil, god pensionsordning, feriefridage, sundhedsforsikring, fritvalgsordning m.v.

Tiltrædelse efter aftale, gerne så hurtigt som muligt.

Ansøgning:

Indsend venligst din ansøgning via linket i højre kolonne.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Heidi Dalkjær Simonsen tlf. 51 88 08 04, hds@erhr.dk.

Ansøgningsfrist er så hurtigt som muligt.

Om Schindler Elevatorer A/S:

Shindler koncernen er en verdensomspændende familiejet virksomhed, som i dag er repræsenteret i mere end 140 lande med over 60.000 medarbejdere. Vores produkt er mobilitet - fra design til installation og vedligeholdelse af elevatorer, rulletrapper og rullende fortove. Hver dag transporterer vi på verdensplan mere end 1 milliard mennesker.

I Danmark er vi repræsenteret af 85 dygtige og kompetente medarbejdere fordelt på 3 lokationer, med hovedkontor i Ballerup. Vores Schindler Academy Løft synliggør vores fokus på kompetenceudvikling og trivsel hos vores medarbejdere.

Effektiv RekrutteringBallerup2019-07-03T00:00:002019-08-28T00:00:00
330071159Assisterende faglig lederRobot Landsbyen Sølund Boenhed Bavnebjerg søger en assisterende leder pr. 1. oktober og gerne førDrømmer du om at sætte dit faglige- og ledelsesmæssige præg i en velfungerende organisation? Har du lyst til at være med til at udvikle specialpædagogisk praksis i et rehabiliterende perspektiv? Brænder du for at skabe ledelse med dine kolleger? Så er du sandsynligvis vores nye assisterende leder og vi vil med glæde byde dig velkommen.Ledelsesopgaven består af faglig ledelse helt tæt på opgaven omkring borgere i 4 personalegrupper, samt organiseringen af arbejdet og administrative opgaver. Ledelsen i boenheden består af faglig leder og assisterende leder og det forventes, at du kan være sparringspartner for faglig lederi forhold til strategiske mål.Arbejdstiden er ligeligt fordelt mellem ledelsesmæssige opgaver og arbejde i den pædagogiske praksis med borgerne. Stillingen er primært i dagtimerne mandag til fredag, men aftenarbejde kan forekomme.Ansættelsen er på 37 timer ugentligt, tilrettelagt efter aftale.Landsbyen SølundLandsbyen Sølund er et bo- og aktivitetstilbud for voksne med betydelig og varigt nedsat psykisk og fysisk funktionsevne. Se mere om Bavnebjerg på www.solund.dk under Bavnebjerg.Boenhed BavnebjergBoenhed Bavnebjerg er en specialafdeling for udviklingshæmmede med gennemgribende udviklingsforstyrrelser med personlighedsforstyrrelser og eller psykiatriske overbygningsdiagnoser. Flere borgere har ikke noget verbalt sprog.Nogle af borgerne udviser selvskadende og eller udadreagerende adfærd. Der bor fast i alt 22 borgere på Bavnebjerg, der er opdelt i tre huse. Der er ligeledes 2 aflastningspladser. Fælles for borgerne på Bavnebjerg er, at de har brug for massiv hjælp og støtte til alle daglige gøremål såsom personlig hygiejne, guidning hjælp til spisning og til udførelse af fastlagte aktiviteter. Der er ligeledes behov for støtte til sociale liv.Opgaver med personlig pleje og omsorg indgår som en naturlig del af det pædagogiske arbejde. Flere borgere har aktivitetstilbud uden for huset, andre har aktivitetstilbud i Bavnebjergs aktivitetscenter.Filosofi og faglig tilgangVi arbejder ud fra filosofien Gentle Teaching og jeg-støtte.Gentle Teaching er en filosofisk tilgang til det pædagogiske arbejde, hvor den professionelle omsorgsperson reflekterer over egen evne til at udvise nænsomhed, varme og være kærlig uden betingelser.Mennesker skal støttes ikke tilpasses. Kærlighedsbegrebet er i spil ud fra perspektiver som næstekærlighed, moderkærlighed og den professionelle kærlighed, hvor man hjælper et andet menneske til at hjælpe sig selv, læs mere her.Fagligt arbejder vi med arousal, neuropædagogik, sanseintegration, PADL altid med en anerkendende tilgang.Ledelsesfagligt arbejder vi ud fra Skanderborg kommunes ledelsesgrundlag og kerneværdierne heri, se mere her.Vi søgerVi søger en assisterende leder, der har høj grad af samarbejdskompetence og som aktivt deltager i den daglige refleksion over den daglige faglige praksis.Vi ønsker os en leder, der kan koble de faglige refleksioner fra praksis, til at tage ledelse på udviklingen af den nære organisering af arbejdet og den faglige udvikling.Vi glæder os til at samarbejde med en kollega, der har lyst til at arbejde med udgangspunkt i borgernes individuelle ressourcer og behov og som kan rumme deres forskelligheder.Vi er ambitiøse og håber på en kollega, der kan bidrage med at spotte og italesætte bedst praksis og som kan skabe følgeskab i personalegrupperne herpå.Vi tilbyderDygtige kolleger med høj faglighedAt du bliver klædt på til opgaven med en grundig introduktionMulighed for ledelsesfaglig udvikling med ledersparring i ledergruppe og deltagelse på ledelsesfaglige seminarer og kurserFokus på at løse kerneopgaven samtidig med et godt psykisk og fysisk arbejdsmiljøOpgavefokuseret ledelse med høj grad af tillid og uddelegeringEn glæde ved samarbejde og fælles trivselFor nærmere info om stillingen kontaktes faglig leder Gitte Grill Hansen tlf. 20 31 38 11 eller områdeleder Carsten Johnsen tlf. 29 11 87 65Ansøgningsfristen er fredag den 6. september 2019.Samtaler forventes afholdt den 13. september 2019 og der indkaldes pr. telefon mail.Vi gør opmærksom på, at lønsammensætning sker efter de overenskomstmæssige principper i Ny løn og at der ved tilbud om ansættelse rekvireres udvidet straffeattest. Ved ansættelse skal fremvises et gyldigt kørekort. Landsbyen Sølund er røg- og alkoholfri i arbejdstiden.Ansøgere, der søger via linket i stillingsopslaget kommer i betragtning til stillingen.Landsbyen Sølund Boenhed Bavnebjerg søger en assisterende leder pr. 1. oktober og gerne før

Drømmer du om at sætte dit faglige- og ledelsesmæssige præg i en velfungerende organisation? Har du lyst til at være med til at udvikle specialpædagogisk praksis i et rehabiliterende perspektiv? Brænder du for at skabe ledelse med dine kolleger? Så er du sandsynligvis vores nye assisterende leder og vi vil med glæde byde dig velkommen.

Ledelsesopgaven består af faglig ledelse helt tæt på opgaven omkring borgere i 4 personalegrupper, samt organiseringen af arbejdet og administrative opgaver. Ledelsen i boenheden består af faglig leder og assisterende leder og det forventes, at du kan være sparringspartner for faglig leder
i forhold til strategiske mål.

Arbejdstiden er ligeligt fordelt mellem ledelsesmæssige opgaver og arbejde i den pædagogiske praksis med borgerne. Stillingen er primært i dagtimerne mandag til fredag, men aftenarbejde kan forekomme.

Ansættelsen er på 37 timer ugentligt, tilrettelagt efter aftale.

Landsbyen Sølund
Landsbyen Sølund er et bo- og aktivitetstilbud for voksne med betydelig og varigt nedsat psykisk og fysisk funktionsevne. Se mere om Bavnebjerg på www.solund.dk under Bavnebjerg.

Boenhed Bavnebjerg
Boenhed Bavnebjerg er en specialafdeling for udviklingshæmmede med gennemgribende udviklingsforstyrrelser med personlighedsforstyrrelser og/eller psykiatriske overbygningsdiagnoser. Flere borgere har ikke noget verbalt sprog.

Nogle af borgerne udviser selvskadende og/eller udadreagerende adfærd. Der bor fast i alt 22 borgere på Bavnebjerg, der er opdelt i tre huse. Der er ligeledes 2 aflastningspladser. Fælles for borgerne på Bavnebjerg er, at de har brug for massiv hjælp og støtte til alle daglige gøremål såsom personlig hygiejne, guidning/hjælp til spisning og til udførelse af fastlagte aktiviteter. Der er ligeledes behov for støtte til sociale liv.

Opgaver med personlig pleje og omsorg indgår som en naturlig del af det pædagogiske arbejde. Flere borgere har aktivitetstilbud uden for huset, andre har aktivitetstilbud i Bavnebjergs aktivitetscenter.

Filosofi og faglig tilgang
Vi arbejder ud fra filosofien Gentle Teaching og jeg-støtte.
Gentle Teaching er en filosofisk tilgang til det pædagogiske arbejde, hvor den professionelle omsorgsperson reflekterer over egen evne til at udvise nænsomhed, varme og være kærlig uden betingelser.

Mennesker skal støttes – ikke tilpasses. Kærlighedsbegrebet er i spil ud fra perspektiver som næstekærlighed, moderkærlighed og den professionelle kærlighed, hvor man hjælper et andet menneske til at hjælpe sig selv, læs mere her.

Fagligt arbejder vi med arousal, neuropædagogik, sanseintegration, PADL – altid med en anerkendende tilgang.

Ledelsesfagligt arbejder vi ud fra Skanderborg kommunes ledelsesgrundlag og kerneværdierne heri, se mere her.

Vi søger
Vi søger en assisterende leder, der har høj grad af samarbejdskompetence og som aktivt deltager i den daglige refleksion over den daglige faglige praksis.

Vi ønsker os en leder, der kan koble de faglige refleksioner fra praksis, til at tage ledelse på udviklingen af den nære organisering af arbejdet og den faglige udvikling.

Vi glæder os til at samarbejde med en kollega, der har lyst til at arbejde med udgangspunkt i borgernes individuelle ressourcer og behov og som kan rumme deres forskelligheder.

Vi er ambitiøse og håber på en kollega, der kan bidrage med at spotte og italesætte ’bedst praksis’ og som kan skabe følgeskab i personalegrupperne herpå.

Vi tilbyder
  • Dygtige kolleger med høj faglighed
  • At du bliver klædt på til opgaven med en grundig introduktion
  • Mulighed for ledelsesfaglig udvikling med ledersparring i ledergruppe og deltagelse på ledelsesfaglige seminarer og kurser
  • Fokus på at løse kerneopgaven samtidig med et godt psykisk og fysisk arbejdsmiljø
  • Opgavefokuseret ledelse med høj grad af tillid og uddelegering
  • En glæde ved samarbejde og fælles trivsel

For nærmere info om stillingen kontaktes faglig leder Gitte Grill Hansen tlf. 20 31 38 11 eller områdeleder Carsten Johnsen tlf. 29 11 87 65

Ansøgningsfristen er fredag den 6. september 2019.

Samtaler forventes afholdt den 13. september 2019 og der indkaldes pr. telefon/mail.

Vi gør opmærksom på, at lønsammensætning sker efter de overenskomstmæssige principper i Ny løn og at der ved tilbud om ansættelse rekvireres udvidet straffeattest. Ved ansættelse skal fremvises et gyldigt kørekort. Landsbyen Sølund er røg- og alkoholfri i arbejdstiden.
Ansøgere, der søger via linket i stillingsopslaget kommer i betragtning til stillingen.

 

Skanderborg KommuneRy2019-08-12T00:00:002019-09-06T00:00:00
330071044Campuschef for Dania i SilkeborgRobot Campuschef for Dania i Silkeborg Drømmer du om at gøre en forskel? Er du klar til at videreudvikle erhvervsakademiet i Silkeborg og stå i spidsen for både studerende og medarbejdere? Er du god til at skabe lokale netværk? Så er det måske dig, vi søger som ny campuschef for Erhvervsakademi Dania i Silkeborg. Campuschefens fornemmeste opgave er at få treenigheden mellem de studerende, erhvervslivet og os til at gå op i en højere enhed. Når vi kan udvikle de studerende fagligt og personligt, så erhvervslivet kan bruge deres kompetencer, giver det mening for både de studerende, for virksomhederne og for os som erhvervsakademi, fortæller rektor Anders Graae Rasmussen, som den nye campuschef kommer til at referere til. Som campuschef har du det overordnede ansvar for personale, planlægning, drift og økonomi på Danias campus i Silkeborg, der rummer 12 specialiserede og meget engagerede medarbejdere. Derfor skal du være klar til at give plads til specialister og inddrage dem i det strategiske arbejde for afdelingen, der er præget af en uformel tone og humor. Vi lægger vægt på, at du er rummelig og kan håndtere mangfoldighed, og at du formår at omsætte initiativer til handling gennem en demokratisk lederstil. Vi har 350 studerende fordelt på vores to 2-årige videregående uddannelser til finansøkonom og handelsøkonom. Du vil som campuschef have fokus på at videreudvikle vores campus sammen med medarbejderne inden for uddannelsesområderne, kontakt til erhvervslivet og netværk. Du skal derfor have politisk tæft og kunne lide at begå dig i lokale netværk. Som campuschef vil du indgå i Danias velfungerende chefgruppe. Derved er du med til at sætte dit præg på organisationens samlede virke og arbejde med vores værdibaserede ledelsesgrundlag, hvor frihed under ansvar er et nøglebegreb. Læs om Danias strategier her https: eadania.dk om-os strategiske-fokusomraader Du har: Erfaring med personaleledelse En relevant uddannelse Kendskab til- eller erfaring med undervisning Erfaring med pædagogiske udviklingsprocesser og kvalitetsarbejde Økonomisk indsigt og forståelse Erfaring med strategisk arbejde og målopfyldelse Erfaring fra erhvervsliv og netværk Veludviklede kommunikative evner Du er: Løsningsorienteret God til at netværke lokalt En stærk kommunikatør Resultatorienteret og omsætter aftaler til handling Udviklingsorienteret og ser muligheder Glad for at arbejde med pædagogiske medarbejdere og unge menneskerHar du spørgsmål til stillingen, kontakt rektor Anders Graae Rasmussen på agr@eadania.dk eller tlf. 7229 1002 Ansættelsen er på fuld tid med start 1. november 2019 eller efter aftale. Løn- og ansættelsesvilkår inkl. resultatløn aftales individuelt efter forhandling. Arbejdsstedet er Bredhøjvej 18, 8600 Silkeborg. Vi skal modtage din ansøgning senest onsdag den 28. august 2019 via dette link: www.eadania.dk om-os job ledige-stillinger.aspx Første samtalerunde bliver den 6. september og anden runde den 13. september. Der indgår en personlighedstest mellem første og anden samtale. Dania opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Dania opfordrer til, at du lader alle relevante erfaringer fremgå af din ansøgning og CV.

Campuschef for Dania i Silkeborg

Drømmer du om at gøre en forskel? Er du klar til at videreudvikle erhvervsakademiet i Silkeborg og stå i spidsen for både studerende og medarbejdere? Er du god til at skabe lokale netværk? Så er det måske dig, vi søger som ny campuschef for Erhvervsakademi Dania i Silkeborg.

”Campuschefens fornemmeste opgave er at få treenigheden mellem de studerende, erhvervslivet og os til at gå op i en højere enhed. Når vi kan udvikle de studerende fagligt og personligt, så erhvervslivet kan bruge deres kompetencer, giver det mening for både de studerende, for virksomhederne og for os som erhvervsakademi,” fortæller rektor Anders Graae Rasmussen, som den nye campuschef kommer til at referere til.

Som campuschef har du det overordnede ansvar for personale, planlægning, drift og økonomi på Danias campus i Silkeborg, der rummer 12 specialiserede og meget engagerede medarbejdere. Derfor skal du være klar til at give plads til specialister og inddrage dem i det strategiske arbejde for afdelingen, der er præget af en uformel tone og humor. Vi lægger vægt på, at du er rummelig og kan håndtere mangfoldighed, og at du formår at omsætte initiativer til handling gennem en demokratisk lederstil.

Vi har 350 studerende fordelt på vores to 2-årige videregående uddannelser til finansøkonom og handelsøkonom. Du vil som campuschef have fokus på at videreudvikle vores campus sammen med medarbejderne inden for uddannelsesområderne, kontakt til erhvervslivet og netværk. Du skal derfor have politisk tæft og kunne lide at begå dig i lokale netværk.

Som campuschef vil du indgå i Danias velfungerende chefgruppe. Derved er du med til at sætte dit præg på organisationens samlede virke og arbejde med vores værdibaserede ledelsesgrundlag, hvor frihed under ansvar er et nøglebegreb. Læs om Danias strategier her https://eadania.dk/om-os/strategiske-fokusomraader/

Du har:
• Erfaring med personaleledelse
• En relevant uddannelse
• Kendskab til- eller erfaring med undervisning
• Erfaring med pædagogiske udviklingsprocesser og kvalitetsarbejde
• Økonomisk indsigt og forståelse
• Erfaring med strategisk arbejde og målopfyldelse
• Erfaring fra erhvervsliv og netværk
• Veludviklede kommunikative evner

Du er:
• Løsningsorienteret
• God til at netværke lokalt
• En stærk kommunikatør
• Resultatorienteret og omsætter aftaler til handling
• Udviklingsorienteret og ser muligheder
• Glad for at arbejde med pædagogiske medarbejdere og unge mennesker
Har du spørgsmål til stillingen, kontakt rektor Anders Graae Rasmussen på agr@eadania.dk eller tlf. 7229 1002

Ansættelsen er på fuld tid med start 1. november 2019 eller efter aftale. Løn- og ansættelsesvilkår inkl. resultatløn aftales individuelt efter forhandling. Arbejdsstedet er Bredhøjvej 18, 8600 Silkeborg.

Vi skal modtage din ansøgning senest onsdag den 28. august 2019 via dette link: www.eadania.dk/om-os/job/ledige-stillinger.aspx

Første samtalerunde bliver den 6. september og anden runde den 13. september. Der indgår en personlighedstest mellem første og anden samtale.

Dania opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Dania opfordrer til, at du lader alle relevante erfaringer fremgå af din ansøgning og CV.

 

 

Erhvervsakademi Dania (Bredhøjvej 18, Silkeborg)Silkeborg2019-08-10T00:00:002019-08-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Region Syddanmark søger en afdelingschef til Vand og Jord

Vand og Jord

Vejle
Vil du stå i spidsen for en afdeling, der sikrer rent vand og jord i Region Syddanmark et område med stor offentlig bevågenhed? Og er du samtidig en dygtig personaleleder, der kan motivere dine medarbejdere og sikre høj trivsel? Så er det måske dig,...
Indrykket:6. august 2019
Udløbsdato:8. september 2019

Inspirerende leder til Hedensted Bibliotekerne

Rådhuset Hedensted

Hedensted
Om jobbetHedensted Kommune søger en ny biblioteksleder, der vil gå forrest i bibliotekernes fortsatte udvikling. En udvikling, hvor rollen fortsat udvides fra en materialefokuseret institution til at have endnu mere fokus på kulturelle oplevelser og...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:9. september 2019

Serviceleder til Schindler Elevatorer i Ballerup

Effektiv Rekruttering

Ballerup
Serviceleder til Schindler Elevatorer i Ballerup Vil du lede selvstændige og teknisk dygtige medarbejdere? Yder du service i særklasse og høj kvalitet? Kan du li et afvekslende job med ledelsesopgaver og kundekontakt? For vores kunde Schindler Eleva...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:28. august 2019

Assisterende faglig leder

Skanderborg Kommune

Ry
Landsbyen Sølund Boenhed Bavnebjerg søger en assisterende leder pr. 1. oktober og gerne førDrømmer du om at sætte dit faglige- og ledelsesmæssige præg i en velfungerende organisation? Har du lyst til at være med til at udvikle specialpædagogisk prak...
Indrykket:12. august 2019
Udløbsdato:6. september 2019

Campuschef for Dania i Silkeborg

Erhvervsakademi Dania (Bredhøjvej 18, Silkeborg)

Silkeborg
Campuschef for Dania i Silkeborg Drømmer du om at gøre en forskel? Er du klar til at videreudvikle erhvervsakademiet i Silkeborg og stå i spidsen for både studerende og medarbejdere? Er du god til at skabe lokale netværk? Så er det måske dig, vi søg...
Indrykket:10. august 2019
Udløbsdato:28. august 2019