Genopslag - Afdelingsleder til specialafdelingen på Barrit Skole

Om jobbet
Brænder du for pædagogisk udvikling inden for det specialpædagogisk område?

Barrit Skole og Barrit Børnehus søger en afdelingsleder til at videreudvikle vores Specialtilbud – Svalereden pr. 1. august 2019.

Barrit skole er en lille landsbyskole med 97 elever på almen området og 28 elever i vores specialtilbud – Svalereden. Der er ansat 25 medarbejdere i skoledelen heraf 12 i Svalereden. Barrit Skole er i fællesledelse med Barrit Børnehus, som ligger på samme matrikel. Ledelsesteamet består af skolelederen, lederen af Børnehuset og dig. Vores værdier er: fællesskab-anerkendelse-nærvær. Vi ligger i et naturskønt område med kort afstand til både skov og strand. Der er gode faciliteter i tilknytning til skolen som f.eks. vores fantastiske motoriksal.

 

Din profil
Vi søger en afdelingsleder til Svalereden- vores specialafdeling med elever der har autisme og vidtgående fysiske og psykiske handicaps. Du kommer til at spille en vigtig rolle i Svalereden, hvor du er nærmeste leder for personalet. Der er du vores billede udadtil i mødet med forældre, elever, personale og samarbejdspartnere. Du oplever en meget uformel tone i ledelsen, som gør det let at snakke om ting, som også er vanskelige. 

Dine arbejdsopgaver spænder vidt, og der er altid mulighed for sparring med de andre i ledelsen eller skolens sekretær. Har du gode idéer til nye måder at gøre tingene på, oplever du en ledelse og et kontor, som ikke er bange for at prøve at gøre tingene på en anden måde.

Vi forestiller os, at du:

  • Har erfaring med ledelse og besidder et administrativt overblik og har eller er i gang med en ledelsesuddannelse.
  • Brænder for ledelse og pædagogisk udvikling og kan facilitere de processer, der knytter sig til udvikling og forandring.
  • Har en bred viden om og erfaring med specialpædagogik, herunder autismespektrumforstyrrelse.
  • Er en god kommunikator såvel skriftligt som mundtligt.
  • Har en læreruddannelse.
  • Har en tillidsvækkende og synlig ledelsesstil.
  • Har en anerkendende tilgang og vægter de gode relationer til både personale, børn og forældre højt.
  • Kan motivere og skabe en fælles arbejdsglæde.
  • Er robust og stortrives i en travl og meget foranderlig hverdag med mange forskellige krav og udfordringer.

 

Derfor skal du vælge os
Vi tilbyder dig: 

  • En lederstilling med ca.15 lektioner undervisning.
  • Et dygtigt ledelsesteam med plads til humor.  
  • God sparring i et refleksivt lederteam og med personalet i Svalereden.
  • Tværfagligt samarbejde med PPR og andre eksterne samarbejdspartnere.
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling.
  • En stilling, hvor du på den ene side er selvstændig leder af din egen afdeling og samtidig et fuldgyldigt medlem af det samlede ledelsesteam.

 

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn.

Ansøgningsfrit er den 27. maj 2019.

Samtaler afholdes i uge 23.

 

Hvis du vil vide mere
Vi opfordrer til, at du vil aflægge skolen et besøg, inden du sender din ansøgning. Du kan kontakte skoleleder Bo Lemming på telefon: 5172 4413/7983 3193/7983 3195 for at aftale tidspunkt samt for ydereligere information.

Se evt. mere på vores hjemmeside: Barrit-skole.dk eller www.hedensted.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330007334Phoenix-c543122e12019-04-15T00:00:00Genopslag - Afdelingsleder til specialafdelingen på Barrit Skole

Om jobbet
Brænder du for pædagogisk udvikling inden for det specialpædagogisk område?

Barrit Skole og Barrit Børnehus søger en afdelingsleder til at videreudvikle vores Specialtilbud – Svalereden pr. 1. august 2019.

Barrit skole er en lille landsbyskole med 97 elever på almen området og 28 elever i vores specialtilbud – Svalereden. Der er ansat 25 medarbejdere i skoledelen heraf 12 i Svalereden. Barrit Skole er i fællesledelse med Barrit Børnehus, som ligger på samme matrikel. Ledelsesteamet består af skolelederen, lederen af Børnehuset og dig. Vores værdier er: fællesskab-anerkendelse-nærvær. Vi ligger i et naturskønt område med kort afstand til både skov og strand. Der er gode faciliteter i tilknytning til skolen som f.eks. vores fantastiske motoriksal.

 

Din profil
Vi søger en afdelingsleder til Svalereden- vores specialafdeling med elever der har autisme og vidtgående fysiske og psykiske handicaps. Du kommer til at spille en vigtig rolle i Svalereden, hvor du er nærmeste leder for personalet. Der er du vores billede udadtil i mødet med forældre, elever, personale og samarbejdspartnere. Du oplever en meget uformel tone i ledelsen, som gør det let at snakke om ting, som også er vanskelige. 

Dine arbejdsopgaver spænder vidt, og der er altid mulighed for sparring med de andre i ledelsen eller skolens sekretær. Har du gode idéer til nye måder at gøre tingene på, oplever du en ledelse og et kontor, som ikke er bange for at prøve at gøre tingene på en anden måde.

Vi forestiller os, at du:

  • Har erfaring med ledelse og besidder et administrativt overblik og har eller er i gang med en ledelsesuddannelse.
  • Brænder for ledelse og pædagogisk udvikling og kan facilitere de processer, der knytter sig til udvikling og forandring.
  • Har en bred viden om og erfaring med specialpædagogik, herunder autismespektrumforstyrrelse.
  • Er en god kommunikator såvel skriftligt som mundtligt.
  • Har en læreruddannelse.
  • Har en tillidsvækkende og synlig ledelsesstil.
  • Har en anerkendende tilgang og vægter de gode relationer til både personale, børn og forældre højt.
  • Kan motivere og skabe en fælles arbejdsglæde.
  • Er robust og stortrives i en travl og meget foranderlig hverdag med mange forskellige krav og udfordringer.

 

Derfor skal du vælge os
Vi tilbyder dig: 

  • En lederstilling med ca.15 lektioner undervisning.
  • Et dygtigt ledelsesteam med plads til humor.  
  • God sparring i et refleksivt lederteam og med personalet i Svalereden.
  • Tværfagligt samarbejde med PPR og andre eksterne samarbejdspartnere.
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling.
  • En stilling, hvor du på den ene side er selvstændig leder af din egen afdeling og samtidig et fuldgyldigt medlem af det samlede ledelsesteam.

 

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn.

Ansøgningsfrit er den 27. maj 2019.

Samtaler afholdes i uge 23.

 

Hvis du vil vide mere
Vi opfordrer til, at du vil aflægge skolen et besøg, inden du sender din ansøgning. Du kan kontakte skoleleder Bo Lemming på telefon: 5172 4413/7983 3193/7983 3195 for at aftale tidspunkt samt for ydereligere information.

Se evt. mere på vores hjemmeside: Barrit-skole.dk eller www.hedensted.dk

Om jobbetBrænder du for pædagogisk udvikling inden for det specialpædagogisk område? Barrit Skole og Barrit Børnehus søger en afdelingsleder til at videreudvikle vores Specialtilbud Svalereden pr. 1. august 2019. Barrit skole er en lille landsbyskole med 97 elever på almen området og 28 elever i vores specialtilbud Svalereden. Der er ansat 25 medarbejdere i skoledelen heraf 12 i Svalereden. Barrit Skole er i fællesledelse med Barrit Børnehus, som ligger på samme matrikel. Ledelsesteamet består af skolelederen, lederen af Børnehuset og dig. Vores værdier er: fællesskab-anerkendelse-nærvær. Vi ligger i et naturskønt område med kort afstand til både skov og strand. Der er gode faciliteter i tilknytning til skolen som f.eks. vores fantastiske motoriksal. Din profilVi søger en afdelingsleder til Svalereden- vores specialafdeling med elever der har autisme og vidtgående fysiske og psykiske handicaps. Du kommer til at spille en vigtig rolle i Svalereden, hvor du er nærmeste leder for personalet. Der er du vores billede udadtil i mødet med forældre, elever, personale og samarbejdspartnere. Du oplever en meget uformel tone i ledelsen, som gør det let at snakke om ting, som også er vanskelige. Dine arbejdsopgaver spænder vidt, og der er altid mulighed for sparring med de andre i ledelsen eller skolens sekretær. Har du gode id er til nye måder at gøre tingene på, oplever du en ledelse og et kontor, som ikke er bange for at prøve at gøre tingene på en anden måde. Vi forestiller os, at du: Har erfaring med ledelse og besidder et administrativt overblik og har eller er i gang med en ledelsesuddannelse. Brænder for ledelse og pædagogisk udvikling og kan facilitere de processer, der knytter sig til udvikling og forandring. Har en bred viden om og erfaring med specialpædagogik, herunder autismespektrumforstyrrelse. Er en god kommunikator såvel skriftligt som mundtligt. Har en læreruddannelse. Har en tillidsvækkende og synlig ledelsesstil. Har en anerkendende tilgang og vægter de gode relationer til både personale, børn og forældre højt. Kan motivere og skabe en fælles arbejdsglæde. Er robust og stortrives i en travl og meget foranderlig hverdag med mange forskellige krav og udfordringer. Derfor skal du vælge osVi tilbyder dig: En lederstilling med ca.15 lektioner undervisning. Et dygtigt ledelsesteam med plads til humor. God sparring i et refleksivt lederteam og med personalet i Svalereden. Tværfagligt samarbejde med PPR og andre eksterne samarbejdspartnere. Mulighed for personlig og faglig udvikling. En stilling, hvor du på den ene side er selvstændig leder af din egen afdeling og samtidig et fuldgyldigt medlem af det samlede ledelsesteam. Løn og ansættelsesvilkårLøn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn. Ansøgningsfrit er den 27. maj 2019. Samtaler afholdes i uge 23. Hvis du vil vide mereVi opfordrer til, at du vil aflægge skolen et besøg, inden du sender din ansøgning. Du kan kontakte skoleleder Bo Lemming på telefon: 5172 4413 7983 3193 7983 3195 for at aftale tidspunkt samt for ydereligere information. Se evt. mere på vores hjemmeside: Barrit-skole.dk eller www.hedensted.dk11jobnetc543122e100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-27T00:00:000000https://emea3.recruitmentplatform.com/appproc/index.cfm?event=createSessionAfterSessionClear&bSessionClear=true&ID=QGUFK026203F3VBQBV76GLOJX&jobboard=0&nPTID=213487&nProfileIdFoundInAGP=0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3508700Rådhuset Hedensted11Niels Espes Vej 88722HedenstedDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent745755JobNet4975643497564310014-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c543122ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c543122ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c543122e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c543122e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse361473192Bonoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330016044Afdelingschef til Afdeling for Traume- og TorturoverlevereBasic Har du erfaring som leder, tænker tværfagligt, evner samarbejde på tværs af sektorer og har lyst til at præge udviklingen i en visionær organisation? Så er du måske vores nye afdelingschef til ATT?Har du erfaring som leder, tænker tværfagligt, evner samarbejde på tværs af sektorer og har lyst til at præge udviklingen i en visionær organisation? Så er du måske vores nye afdelingschef til ATT? Vores leder gennem små 5 år har søgt nye udfordringer, og derfor søger vi hendes afløser. ATT er en velfungerende afdeling med stabil drift, og god trivsel blandt medarbejderne. Vi kan tilbyde dig et både spændende og udfordrende lederjob, hvor du også bliver en del af den samlede ledergruppe i Psykiatrien i Region Syddanmark. Du skal skabe resultater gennem funktionslederne og i dialog med medarbejderne, og du vil indgå i frugtbare dialoger og samarbejdsrelationer på tværs af sygehuset og med verden udenom f.eks. kommunerne. Om jobbet Din opgave i de kommende år er at videreudvikle afdelingen. Det er vigtigt at forsætte det gode arbejde med at sikre en fælles kultur på de to matrikler Odense og Vejle. Samtidig skal du bidrage til samarbejdet med de psykiatriske afdelinger. Der skal fortsat være fokus på at udvikle det tværsektorielle samarbejde og bygge bro til andre sektorer. Du skal være nysgerrig på den faglige platform i ATT, på tværfaglighed og på nye faglige metoder. Ligeledes skal forskning understøttes. Vi lever op til udredning- og behandlingsgarantien i dag, og det skal fastholdes. Den Syddanske Forbedringsmodel, der er inspireret af LEAN-tankegangen, er under udrulning i Psykiatrisygehuset. Forbedringsmodellen bidrager til at medarbejdere og ledere kontinuerligt kan gennemføre og lede forbedringer. Formålet er at skabe sammenhængende og gode patientforløb. Du har en vigtig opgave i at gå foran i denne proces. Sammen med dine medarbejdere og lederkolleger skal du desuden arbejde for, at Region Syddanmarks psykiatriplan samt psykiatrisygehusets udviklingsplan føres ud i livet. Din profil Vi forventer, at du har en solid erfaring som leder og ser gerne, at du både har erfaring og interesse med målgruppen (PTSD, flygtninge og veteraner). Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det vil være en fordel, at du har erfaring med ledelse gennem ledere og erfaring med distanceledelse. Vi lægger vægt på, at du kan lede og udvikle tværfaglighed og ser endvidere gerne, at du har klinisk erfaring eller på anden vis erfaring med ledelse i sundhedsvæsnet. Du har fokus på det transkulturelle, og forstår vigtigheden af dette i behandlingsarbejdet. Det at samarbejde og inddrage medarbejdere og ledere ligger naturligt til dig. Udover at have flair for mål- og økonomisk styring har du også strategisk tæft. Om afdelingen Psykiatrien i Region Syddanmark har samlet udredning og behandling af mennesker med PTSD i Afdeling for Traume og Torturoverlevere (ATT). ATT er en del af Psykiatrien i Region Syddanmark og er en af landets førende, når det gælder behandling af PTSD. Afdelingen har til huse i Vejle og Odense og beskæftiger i alt omkring 60 medarbejdere tværfagligt sammensat af psykologer, læger, fysioterapeuter, socialrådgivere, sygeplejersker og administrativt personale. Målgrupperne er flygtninge, indvandrere og danske krigsveteraner. Afdelingen har behandling af veteraner og flygtninge i Højt Specialiseret funktion. Kulturen i ATT er ikke-hierarkisk og tværfagligt orienteret, og afdelingen arbejder endvidere værdibaseret. Læs mere på www.traumeogtorturoverlevere.dk og på www.psykiatrienisyddanmark.dk. Det praktiske Søg jobbet på job.regionsyddanmark.dk, jobnr. 207069. Der er ansøgningsfrist fredag den 31. maj 2019. Vi holder første samtalerunde den 12. juni og anden samtalerunde den 20. juni. Mellem første og anden samtalerunde vil der blive udarbejdet en personprofil. Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte sygeplejefaglig direktør Ole Ryttov, tlf. 99444803. Løn- og ansættelsesvilkår Din løn og dine ansættelsesforhold tager afsæt i dine kvalifikationer og i gældende overenskomst mellem Danske Regioner og den forhandlingsberettigede organisation.Har du erfaring som leder, tænker tværfagligt, evner samarbejde på tværs af sektorer og har lyst til at præge udviklingen i en visionær organisation? Så er du måske vores nye afdelingschef til ATT?
Har du erfaring som leder, tænker tværfagligt, evner samarbejde på tværs af sektorer og har lyst til at præge udviklingen i en visionær organisation? Så er du måske vores nye afdelingschef til ATT? 
 
Vores leder gennem små 5 år har søgt nye udfordringer, og derfor søger vi hendes afløser. ATT er en velfungerende afdeling med stabil drift, og god trivsel blandt medarbejderne. Vi kan tilbyde dig et både spændende og udfordrende lederjob, hvor du også bliver en del af den samlede ledergruppe i Psykiatrien i Region Syddanmark.  
 
Du skal skabe resultater gennem funktionslederne og i dialog med medarbejderne, og du vil indgå i frugtbare dialoger og samarbejdsrelationer på tværs af sygehuset og med verden udenom – f.eks. kommunerne.  
 
Om jobbet  
Din opgave i de kommende år er at videreudvikle afdelingen. Det er vigtigt at forsætte det gode arbejde med at sikre en fælles kultur på de to matrikler Odense og Vejle. Samtidig skal du bidrage til samarbejdet med de psykiatriske afdelinger. Der skal fortsat være fokus på at udvikle det tværsektorielle samarbejde og bygge bro til andre sektorer.  
 
Du skal være nysgerrig på den faglige platform i ATT, på tværfaglighed og på nye faglige metoder. Ligeledes skal forskning understøttes.  Vi lever op til udredning- og behandlingsgarantien i dag, og det skal fastholdes. 
 
Den Syddanske Forbedringsmodel, der er inspireret af LEAN-tankegangen, er under udrulning i Psykiatrisygehuset.  Forbedringsmodellen bidrager til at medarbejdere og ledere kontinuerligt kan gennemføre og lede forbedringer. Formålet er at skabe sammenhængende og gode patientforløb. Du har en vigtig opgave i at gå foran i denne proces. 
 
Sammen med dine medarbejdere og lederkolleger skal du desuden arbejde for, at Region Syddanmarks psykiatriplan samt psykiatrisygehusets udviklingsplan føres ud i livet.  
 
Din profil 
Vi forventer, at du har en solid erfaring som leder og ser gerne, at du både har erfaring og interesse med målgruppen (PTSD, flygtninge og veteraner). Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det vil være en fordel, at du har erfaring med ledelse gennem ledere og erfaring med distanceledelse. Vi lægger vægt på, at du kan lede og udvikle tværfaglighed og ser endvidere gerne, at du har klinisk erfaring eller på anden vis erfaring med ledelse i sundhedsvæsnet. Du har fokus på det transkulturelle, og forstår vigtigheden af dette i behandlingsarbejdet. Det at samarbejde og inddrage medarbejdere og ledere ligger naturligt til dig. Udover at have flair for mål- og økonomisk styring har du også strategisk tæft. 
 
Om afdelingen 
Psykiatrien i Region Syddanmark har samlet udredning og behandling af mennesker med PTSD i Afdeling for Traume og Torturoverlevere (ATT).  ATT er en del af Psykiatrien i Region Syddanmark og er en af landets førende, når det gælder behandling af PTSD. Afdelingen har til huse i Vejle og Odense og beskæftiger i alt omkring 60 medarbejdere tværfagligt sammensat af psykologer, læger, fysioterapeuter, socialrådgivere, sygeplejersker og administrativt personale. Målgrupperne er flygtninge, indvandrere og danske krigsveteraner. Afdelingen har behandling af veteraner og flygtninge i Højt Specialiseret funktion. Kulturen i ATT er ikke-hierarkisk og tværfagligt orienteret, og afdelingen arbejder endvidere værdibaseret. Læs mere på www.traumeogtorturoverlevere.dk og på www.psykiatrienisyddanmark.dk.  
 
Det praktiske 
Søg jobbet på job.regionsyddanmark.dk, jobnr. 207069. Der er ansøgningsfrist fredag den 31. maj 2019. Vi holder første samtalerunde den 12. juni og anden samtalerunde den 20. juni. Mellem første og anden samtalerunde vil der blive udarbejdet en personprofil. Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte sygeplejefaglig direktør Ole Ryttov, tlf. 99444803.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Din løn og dine ansættelsesforhold tager afsæt i dine kvalifikationer og i gældende overenskomst mellem Danske Regioner og den forhandlingsberettigede organisation.
 

ORS/Small/575488e6_logo.pngATT VejleVejle2019-05-03T10:03:45.0532019-05-31T00:00:00
330027714Afdelingschef til afdelingen for tværsektorielt samarbejde hos Region SyddanmarkBasic Vil du stå i spidsen for en afdeling, der skal sikre sammenhængskraft og retning for det tværsektorielle samarbejde i Region Syddanmark, og herigennem sikre udvikling af det nære og sammenhængende sundhedsvæsen et område med voksende offentlig bevågenhed og vigtighed? Så er det måske dig, vi søger til en stilling som afdelingschef til Afdelingen for tværsektorielt samarbejde. Tværsektorielt samarbejde samler regionens opgaver i forhold til samarbejdet med kommuner og almen praksis indenfor psykiatrien og somatikken. Her er afdelingens kerneopgave i samarbejde med førnævnte at skabe sammenhæng mellem sektorer og bidrage til at sikre borgerne et effektfuldt og sammenhængende sundhedsvæsen. Som afdelingschef får du det overordnede ansvar for planlægning og organisering af afdelingens opgaver, herunder drift og udvikling inden for de rammer, der fastlægges af regionsrådet og direktionen. Hertil kommer en vigtig opgave i at sikre, at afdelingen fortsat er en attraktiv arbejdsplads, der kan tiltrække og udvikle kompetente og engagerede medarbejdere, så afdelingen også i fremtiden kan levere ydelser af høj kvalitet. Samtidigt er det vigtigt, at afdelingschefen formår at bringe afdelingens kompetencer og netværk i spil til en optimal løsning af førnævnte kerneopgave. Endeligt er en vigtig del af opgaven at sikre en smidig opgaveløsning i en kompleks og omskiftelig hverdag ved at skabe klarhed over opgaver og opgaveløsning for afdelingens medarbejdere fx om fortolkning og kommunikation af behovene fra blandt andet.: direktionen, chefgrupper i regionshuset og de forskellige tværsektorielle beslutningsfora. Der er således tale om en taktisk og strategisk stilling, hvor en væsentlig del af stillingen består i, at du skal fungere som leder af mennesker samt processer på tværs af fagligheder og sektorer. Dette betyder, at du skal være en proaktiv og samarbejdende leder i samarbejdet med flere lag i regionshuset og de øvrige samarbejdspartnere i sundhedssamarbejdet. Du vil bl.a. få det overordnede ansvar for, at: lede og kommunikere strategi-, mål- og indsatsområder samt de værdier, afdelingen bygger på, både internt i forhold til medarbejderne og eksternt, udbygge og vedligeholde diverse tværsektorielle samarbejdsrelationer, der sikrer en proaktiv og vedvarende udvikling af eksisterende og nye samarbejdsmodeller til gavn for regionens borgere. skabe sammenhæng mellem niveauer og aktører, uddelegere og give feedback på opgaver til medarbejdere. Jobbet giver desuden mulighed for at repræsentere afdelingen regionen i nationale styregrupper og ledelsesfora. Her forventes det, at du evner at agere i en sundhedspolitisk virkelighed, og bidrager med viden om og overblik over de forskellige sektorers sammenhænge. Den rette kandidat Du har en relevant videregående uddannelse kombineret med kendskab for det tværsektorielle samarbejde og parterne, der indgår heri. Vigtigst er imidlertid, at du har solid ledelsesmæssig erfaring fra en tilsvarende stilling. Vi ser desuden gerne, at afdelingschefen har opbygget ledelsesmæssige kompetencer gennem relevante lederuddannelser eller kurser. Derudover forventes det, at afdelingschefen har erfaring med at arbejde i en politisk organisation, og har kendskab til de faglige og organisatoriske udfordringer inden for en eller flere af de involverede sektorer. Ligeledes vægtes generel sundhedspolitisk interesse og udsyn samt evnen til at omsætte tværsektorielle dagsordener til en virkelighed gennem andre højt. Du skal endvidere have stærke analytiske kompetencer herunder en god økonomisk forståelse samt være i stand til at skabe overblik over komplekse faglige, administrative og økonomiske forhold. Herudover lægges vægt på, at du: kan sikre sammenhæng mellem opgaver, rammer og den tværorganisatoriske kontekst de skal løses i. Dette gælder både internt i afdelingen og i forhold til de snitflader afdelingen har mod de forskellige regionale samt eksterne samarbejdspartnere. har en åben, tilgængelig og involverende ledelsesstil. Samspillet med omgivelserne baseres på gensidig tillid og ordentlighed i kombination med synlig og nærværende ledelse har en inviterende samt professionel samarbejdsstil, og besidder en evne til at kunne sikre fremdrift gennem en til tider vedholdende og tålmodig påvirkning af bidragsydere i retning mod målet. kan uddelegere og bringe medarbejdernes kompetencer i spil, samt kan identificere sig med Region Syddanmarks værdier og ambitioner på et solidt personligt fundament. Afslutningsvist er det væsentligt, at du har udprægede kommunikative og formidlingsmæssige egenskaber, der sikrer følgeskab, og som både kan udvikle den enkelte medarbejder og den samlede afdeling. Med en dialogorienteret, inddragende og anerkendende stil skal den nye afdelingschef således skabe, vedligeholde og udbygge netværk og samarbejder internt i regionshuset, regionalt og nationalt. Yderligere oplysninger Du kan læse en mere uddybende beskrivelse af opgaver og rammer via job- og kravprofilen, som du finder via dette link: Job- og kravprofil Hvis du har yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte koncerndirektør Kurt Espersen på telefon 2167 9021. Ansøgningsfristen er mandag d. 10. juni 2019. Første samtale afholdes 18. juni 2019 og en evt. anden samtale afholdes 24. juni 2019. Mellem første og anden samtale vil vi eventuelt anvende en personprofil. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst.
Vil du stå i spidsen for en afdeling, der skal sikre sammenhængskraft og retning for det tværsektorielle samarbejde i Region Syddanmark, og herigennem sikre udvikling af det nære og sammenhængende sundhedsvæsen – et område med voksende offentlig bevågenhed og vigtighed? Så er det måske dig, vi søger til en stilling som afdelingschef til Afdelingen for tværsektorielt samarbejde.
 
Tværsektorielt samarbejde samler regionens opgaver i forhold til samarbejdet med kommuner og almen praksis indenfor psykiatrien og somatikken. Her er afdelingens kerneopgave – i samarbejde med førnævnte – at skabe sammenhæng mellem sektorer og bidrage til at sikre borgerne et effektfuldt og sammenhængende sundhedsvæsen.  
 
Som afdelingschef får du det overordnede ansvar for planlægning og organisering af afdelingens opgaver, herunder drift og udvikling inden for de rammer, der fastlægges af regionsrådet og direktionen.  
Hertil kommer en vigtig opgave i at sikre, at afdelingen fortsat er en attraktiv arbejdsplads, der kan tiltrække og udvikle kompetente og engagerede medarbejdere, så afdelingen også i fremtiden kan levere ydelser af høj kvalitet. Samtidigt er det vigtigt, at afdelingschefen formår at bringe afdelingens kompetencer og netværk i spil til en optimal løsning af førnævnte kerneopgave.
 
Endeligt er en vigtig del af opgaven at sikre en smidig opgaveløsning i en kompleks og omskiftelig hverdag ved at skabe klarhed over opgaver og opgaveløsning for afdelingens medarbejdere fx om fortolkning og kommunikation af behovene fra blandt andet.: direktionen, chefgrupper i regionshuset og de forskellige tværsektorielle beslutningsfora.
 
Der er således tale om en taktisk og strategisk stilling, hvor en væsentlig del af stillingen består i, at du skal fungere som leder af mennesker samt processer på tværs af fagligheder og sektorer.  Dette betyder, at du skal være en proaktiv og samarbejdende leder i samarbejdet med flere lag i regionshuset og de øvrige samarbejdspartnere i sundhedssamarbejdet. 
 
Du vil bl.a. få det overordnede ansvar for, at: 
  • lede og kommunikere strategi-, mål- og indsatsområder samt de værdier, afdelingen bygger på, både internt i forhold til medarbejderne og eksternt, 
  • udbygge og vedligeholde diverse tværsektorielle samarbejdsrelationer, der sikrer en proaktiv og vedvarende udvikling af eksisterende og nye samarbejdsmodeller til gavn for regionens borgere. 
  • skabe sammenhæng mellem niveauer og aktører, uddelegere og give feedback på opgaver til medarbejdere.
 
Jobbet giver desuden mulighed for at repræsentere afdelingen/regionen i nationale styregrupper og ledelsesfora. Her forventes det, at du evner at agere i en sundhedspolitisk virkelighed, og bidrager med viden om og overblik over de forskellige sektorers sammenhænge. 
 
Den rette kandidat 
Du har en relevant videregående uddannelse – kombineret med kendskab for det tværsektorielle samarbejde og parterne, der indgår heri. Vigtigst er imidlertid, at du har solid ledelsesmæssig erfaring fra en tilsvarende stilling.  Vi ser desuden gerne, at afdelingschefen har opbygget ledelsesmæssige kompetencer gennem relevante lederuddannelser eller kurser. 
 
Derudover forventes det, at afdelingschefen har erfaring med at arbejde i en politisk organisation, og har kendskab til de faglige og organisatoriske udfordringer inden for en eller flere af de involverede sektorer. Ligeledes vægtes generel sundhedspolitisk interesse og udsyn samt evnen til at omsætte tværsektorielle dagsordener til en virkelighed gennem andre højt.  
 
Du skal endvidere have stærke analytiske kompetencer herunder en god økonomisk forståelse samt være i stand til at skabe overblik over komplekse faglige, administrative og økonomiske forhold.  
 
Herudover lægges vægt på, at du:  
  • kan sikre sammenhæng mellem opgaver, rammer og den tværorganisatoriske kontekst de skal løses i. Dette gælder både internt i afdelingen og i forhold til de snitflader afdelingen har mod de forskellige regionale samt eksterne samarbejdspartnere. 
  • har en åben, tilgængelig og involverende ledelsesstil. Samspillet med omgivelserne baseres på gensidig tillid og ordentlighed i kombination med synlig og nærværende ledelse  
  • har en inviterende samt professionel samarbejdsstil, og besidder en evne til at kunne sikre fremdrift gennem en – til tider vedholdende og tålmodig – påvirkning af bidragsydere i retning mod målet. 
  • kan uddelegere og bringe medarbejdernes kompetencer i spil, samt kan identificere sig med Region Syddanmarks værdier og ambitioner på et solidt personligt fundament.  
 
Afslutningsvist er det væsentligt, at du har udprægede kommunikative og formidlingsmæssige egenskaber, der sikrer følgeskab, og som både kan udvikle den enkelte medarbejder og den samlede afdeling. Med en dialogorienteret, inddragende og anerkendende stil skal den nye afdelingschef således skabe, vedligeholde og udbygge netværk og samarbejder internt i regionshuset, regionalt og nationalt. 
 
Yderligere oplysninger 
Du kan læse en mere uddybende beskrivelse af opgaver og rammer via job- og kravprofilen, som du finder via dette link: Job- og kravprofil 
 
Hvis du har yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte koncerndirektør Kurt Espersen på telefon 2167 9021. 
 
Ansøgningsfristen er mandag d. 10. juni 2019. Første samtale afholdes 18. juni 2019 og en evt. anden samtale afholdes 24. juni 2019. Mellem første og anden samtale vil vi eventuelt anvende en personprofil.  
 
Løn- og ansættelsesforhold 
Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst.  
ORS/Small/59e8823d_logo.pngTværsektorielt samarbejdeVejle2019-05-20T20:01:26.2032019-06-10T00:00:00
330000972Afdelingschef til Room4, VejleRobot Du bliver chef for din egen butik, dvs. at du skal drive og sætte dit eget præg på butikken mht. brands, indretning, merchandising, markedsføring og salg. Vi forventer du er 100 sælger, serviceminded, initiativrig, sød og smilende. Vi kan tilbyde en særdeles spændende og udfordrende stilling med mulighed for personlig udvikling og gode fremtidsudsigter. Room4 er en del af Gundtoftkæden og veletableret med kendte internationale brands: Moncler, Kenzo, Missoni, Ralph Lauren, Max Mara, Armani m.fl. Skriv et par ord om dig selv og send din ansøgning med dit CV til: Henrik Gundtoft Torvegade 6 7100 Vejle Mail: hg@gundtoft.dk

Du bliver chef for din egen butik, dvs. at du skal drive og sætte dit eget præg på butikken mht. brands, indretning, merchandising, markedsføring og salg. Vi forventer du er 100% sælger, serviceminded, initiativrig, sød og smilende.

Vi kan tilbyde en særdeles spændende og udfordrende stilling med mulighed for personlig udvikling og gode fremtidsudsigter. Room4 er en del af Gundtoftkæden og veletableret med kendte internationale brands: Moncler, Kenzo, Missoni, Ralph Lauren, Max Mara, Armani m.fl.

Skriv et par ord om dig selv og send din ansøgning med dit CV til:

Henrik Gundtoft

Torvegade 6

7100 Vejle

Mail: hg@gundtoft.dk

HENRIK GUNDTOFT DAMEKONFEKTIONVejle2019-04-04T00:00:002019-05-30T00:00:00
330024428Leder af Plan & UdviklingRobot Om jobbetNy leder, ny afdeling, nye muligheder. Er den nye leder dig? Den fortsatte udvikling af vores byer og lokalområder er et centralt omdrejningspunkt for udviklingen af Hedensted Kommune og er grundlaget for en livlig, decentral kommune med skoler, dagpasningsmuligheder og fritidsaktiviteter. Der er gennem de sidste år sket en betydelig koordinering af indsatserne indenfor dette arbejdsfelt. Imidlertid er der potentiale for yderligere for samarbejde og dermed styrkelse af indsatsen fordelt på tre indsatsområder: Fysisk planlægning og udvikling Understøttelse og facilitering af politisk dialog og betjening Strategisk og fagligt samspil i forhold til kommunens øvrige områder Med baggrund heri oprettes en ny afdeling: Plan Udvikling. Samtidig oprettes der en ny stilling som leder af afdelingen med reference til kommunaldirektøren. Din profilHedensted Kommune er en meget flad organisation, og vi søger derfor efter en leder, som kan arbejde selvstændigt og selv tage initiativer på baggrund af de overordnede mål og fokuspunkter for plan og udviklingsarbejdet. Det er væsentligt, at du kan håndtere at arbejde i en flad struktur, hvor der gives mange muligheder og stor frihed under ansvar med et minimum af retningslinjer. Arbejdsfeltet kræver samtidig en god del dialog og samarbejde med hele organisationen, så det er helt essentielt, at du kan overskue mange forskellige arbejdsopgaver. Samtidig er det væsentligt, at du er udadvendt af natur, og er god til at danne relationer med de mange forskellige interessenter, både i og uden for organisationen. Du er klar til at indgå i teambaseret samarbejde på tværs af opgaver, og kan bidrage med konstruktive input, samt er lydhør for feedback og andres perspektiver. Du har givetvis en uddannelse indenfor eller i hvert fald bred erfaring med plan og udviklingsarbejde. Plan Udvikling bliver placeret på Hedensted Rådhus lige ved Hedensted Station, og planen er, at den nye leder tiltræder den 1. september 2019. Løn og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Der kan forhandles funktions- og kvalifikationsløn. Hvis du vil vide mereDu kan læse mere om stillingen og de mange muligheder her: https: www.hedensted.dk media 5880066 stillingsprofil-leder-af-plan-og-udvikling-maj-2019.pdf, og du er også velkommen til at få en snak med kommunaldirektør Jesper Thyrring Møller på 2925 6511 mail: jtm@hedensted.dk AnsøgningSend os din ansøgning, så vi har den senest den 11. juni 2019.

Om jobbet
Ny leder, ny afdeling, nye muligheder. Er den nye leder dig? 

Den fortsatte udvikling af vores byer og lokalområder er et centralt omdrejningspunkt for udviklingen af Hedensted Kommune og er grundlaget for en livlig, decentral kommune med skoler, dagpasningsmuligheder og fritidsaktiviteter. 

Der er gennem de sidste år sket en betydelig koordinering af indsatserne indenfor dette arbejdsfelt. Imidlertid er der potentiale for yderligere for samarbejde – og dermed styrkelse af indsatsen – fordelt på tre indsatsområder:

  • Fysisk planlægning og udvikling
  • Understøttelse og facilitering af politisk dialog og betjening
  • Strategisk og fagligt samspil i forhold til kommunens øvrige områder

Med baggrund heri oprettes en ny afdeling: Plan & Udvikling. Samtidig oprettes der en ny stilling som leder af afdelingen med reference til kommunaldirektøren.

 

Din profil
Hedensted Kommune er en meget flad organisation, og vi søger derfor efter en leder, som kan arbejde selvstændigt og selv tage initiativer på baggrund af de overordnede mål og fokuspunkter for plan og udviklingsarbejdet. Det er væsentligt, at du kan håndtere at arbejde i en flad struktur, hvor der gives mange muligheder og stor frihed under ansvar med et minimum af retningslinjer. 

Arbejdsfeltet kræver samtidig en god del dialog og samarbejde med hele organisationen, så det er helt essentielt, at du kan overskue mange forskellige arbejdsopgaver. 

Samtidig er det væsentligt, at du er udadvendt af natur, og er god til at danne relationer med de mange forskellige interessenter, både i og uden for organisationen. Du er klar til at indgå i teambaseret samarbejde på tværs af opgaver, og kan bidrage med konstruktive input, samt er lydhør for feedback og andres perspektiver. 

Du har givetvis en uddannelse indenfor eller i hvert fald bred erfaring med plan og udviklingsarbejde. 

Plan & Udvikling bliver placeret på Hedensted Rådhus lige ved Hedensted Station, og planen er, at den nye leder tiltræder den 1. september 2019.

 

Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Der kan forhandles funktions- og kvalifikationsløn.

 

Hvis du vil vide mere
Du kan læse mere om stillingen og de mange muligheder her: https://www.hedensted.dk/media/5880066/stillingsprofil-leder-af-plan-og-udvikling-maj-2019.pdf, og du er også velkommen til at få en snak med kommunaldirektør Jesper Thyrring Møller på 2925 6511 / mail: jtm@hedensted.dk

 

Ansøgning
Send os din ansøgning, så vi har den senest den 11. juni 2019.

Rådhuset HedenstedHedensted2019-05-14T00:00:002019-06-11T00:00:00
330011770Stabschef til Staben for Sundhed og ÆldreRobot 22 engagerede og dygtige medarbejdere søger ny chef.Herning Kommune ønsker at besætte stillingen som stabschef i Sundhed og Ældre pr. 1. august 2019. Herning Kommune søger en ny stabschef for Staben for Sundhed og Ældre, da den nuværende stabschef er blevet sundheds- og ældrechef i Herning Kommune.Du vil blive ansvarlig for at lede en i forvejen velfungerende og effektiv stabsfunktion, som løser en række meget forskelligartede drifts- og udviklingsopgaver på tværs af Sundhed og Ældre, og i nogle tilfælde den øvrige kommunale organisation.Der lægges vægt på, at du besidder en række formelle kvalifikationer i forhold til uddannelse og erfaring, samt en række ledelsesmæssige og personlige kompetencer. Vi ser gerne, at du haren akademisk uddannelse, sandsynligvis samfundsvidenskabeligerfaring med arbejdet i en politisk ledet organisation, herunder politisk betjening og økonomistyringevne til, og erfaring med, at lede erfarne, kompetente og selvledende medarbejdereøje for, og evne til, at sætte medarbejdernes idéer i spilet stort overblik, der sikrer såvel det strategiske blik samt en vis detaljeringsgrad i forbindelse med opgaveløsningenstærke formidlingsevner, og med en positiv gennemslagskraft skaber resultater i samarbejde med resten af organisationenkendskab til sundheds- og ældreområdet - dette er en fordel, men ikke et krav.Du skal kunne holde afdelingen på sporet, og være klar over, at stabsfunktionen er en afgørende støttefunktion for hele Sundhed og Ældre. Det er centralt, at du har erfaring med at lede dedikerede og selvstændige medarbejdere, og at du er bevidst om ikke selv at løbe med alle boldene, men at uddelegere. Din tillidsbaserede ledelse skal sikre, at medarbejderne i Staben præsterer og medvirker aktivt til at løfte hele Sundhed og Ældre i opgaveløsningen. Du skal se og lede medarbejderne som en ressource, der er vigtig i hele organisationen for udviklingen af nye løsninger og muligheder.Som stabschef har du en vigtig rolle som sparringspartner for sundheds- og ældrechefen, og for chefgruppen i Sundhed og Ældre. Du er bevidst om at orientere dig udadtil om hvad der sker på sundheds- og ældreområdet, ligesom du bistår sundheds- og ældrechefen med at sikre overblik over, og opfølgning på, de projekter og indsatser, der løbende sættes i gang i Sundhed og Ældre.Det er væsentligt, at du er i stand til at tænke tværgående og helhedsorienteret og bidrager aktivt til det tværgående arbejde i Sundhed og Ældre, i forvaltningen og i hele Herning Kommune.Du kan læse mere om stillingen og afdelingen i Jobprofil - Stabschef (https: signatur.frontlab.com Herning Jobs WebAdFile& 46aspx?Id 352b3f9839e84032b240ec3ab836449d& 46pdf)Løn og ansættelsesvilkårLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst, efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.Yderligere informationDu er velkommen til at kontakte sundheds- og ældrechef Anne Christmann Ramsgaard på telefon 96 28 40 70, hvis du har uddybende spørgsmål.Tidsplan for ansættelsenAnsøgningsfrist: 27. maj 2019Første samtale afholdes 17. juni 2019Anden samtale afholdes eventuelt 21. juni 2019Der gennemføres test i forbindelse med processen.22 engagerede og dygtige medarbejdere søger ny chef.

Herning Kommune ønsker at besætte stillingen som stabschef i Sundhed og Ældre pr. 1. august 2019. Herning Kommune søger en ny stabschef for Staben for Sundhed og Ældre, da den nuværende stabschef er blevet sundheds- og ældrechef i Herning Kommune.

Du vil blive ansvarlig for at lede en i forvejen velfungerende og effektiv stabsfunktion, som løser en række meget forskelligartede drifts- og udviklingsopgaver på tværs af Sundhed og Ældre, og i nogle tilfælde den øvrige kommunale organisation.

Der lægges vægt på, at du besidder en række formelle kvalifikationer i forhold til uddannelse og erfaring, samt en række ledelsesmæssige og personlige kompetencer. Vi ser gerne, at du har
  • en akademisk uddannelse, sandsynligvis samfundsvidenskabelig
  • erfaring med arbejdet i en politisk ledet organisation, herunder politisk betjening og økonomistyring
  • evne til, og erfaring med, at lede erfarne, kompetente og selvledende medarbejdere
  • øje for, og evne til, at sætte medarbejdernes idéer i spil
  • et stort overblik, der sikrer såvel det strategiske blik samt en vis detaljeringsgrad i forbindelse med opgaveløsningen
  • stærke formidlingsevner, og med en positiv gennemslagskraft skaber resultater i samarbejde med resten af organisationen
  • kendskab til sundheds- og ældreområdet - dette er en fordel, men ikke et krav.

Du skal kunne holde afdelingen på sporet, og være klar over, at stabsfunktionen er en afgørende støttefunktion for hele Sundhed og Ældre. Det er centralt, at du har erfaring med at lede dedikerede og selvstændige medarbejdere, og at du er bevidst om ikke selv at løbe med alle boldene, men at uddelegere. Din tillidsbaserede ledelse skal sikre, at medarbejderne i Staben præsterer og medvirker aktivt til at løfte hele Sundhed og Ældre i opgaveløsningen. Du skal se og lede medarbejderne som en ressource, der er vigtig i hele organisationen for udviklingen af nye løsninger og muligheder.

Som stabschef har du en vigtig rolle som sparringspartner for sundheds- og ældrechefen, og for chefgruppen i Sundhed og Ældre. Du er bevidst om at orientere dig udadtil om hvad der sker på sundheds- og ældreområdet, ligesom du bistår sundheds- og ældrechefen med at sikre overblik over, og opfølgning på, de projekter og indsatser, der løbende sættes i gang i Sundhed og Ældre.

Det er væsentligt, at du er i stand til at tænke tværgående og helhedsorienteret og bidrager aktivt til det tværgående arbejde i Sundhed og Ældre, i forvaltningen og i hele Herning Kommune.

Du kan læse mere om stillingen og afdelingen i Jobprofil - Stabschef (https://signatur.frontlab.com/Herning/Jobs/WebAdFile.aspx?Id=352b3f9839e84032b240ec3ab836449d.pdf)

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst, efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Yderligere information
Du er velkommen til at kontakte sundheds- og ældrechef Anne Christmann Ramsgaard på telefon 96 28 40 70, hvis du har uddybende spørgsmål.

Tidsplan for ansættelsen
Ansøgningsfrist: 27. maj 2019

Første samtale afholdes 17. juni 2019
Anden samtale afholdes eventuelt 21. juni 2019Der gennemføres test i forbindelse med processen.

 

Herning KommuneHerning2019-05-08T00:00:002019-05-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingschef til Afdeling for Traume- og Torturoverlevere

ATT Vejle

Vejle
Har du erfaring som leder, tænker tværfagligt, evner samarbejde på tværs af sektorer og har lyst til at præge udviklingen i en visionær organisation? Så er du måske vores nye afdelingschef til ATT?Har du erfaring som leder, tænker tværfagligt, evner...
Indrykket:3. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Afdelingschef til afdelingen for tværsektorielt samarbejde hos Region Syddanmark

Tværsektorielt samarbejde

Vejle
Vil du stå i spidsen for en afdeling, der skal sikre sammenhængskraft og retning for det tværsektorielle samarbejde i Region Syddanmark, og herigennem sikre udvikling af det nære og sammenhængende sundhedsvæsen et område med voksende offentlig bevåg...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:10. juni 2019

Afdelingschef til Room4, Vejle

HENRIK GUNDTOFT DAMEKONFEKTION

Vejle
Du bliver chef for din egen butik, dvs. at du skal drive og sætte dit eget præg på butikken mht. brands, indretning, merchandising, markedsføring og salg. Vi forventer du er 100 sælger, serviceminded, initiativrig, sød og smilende. Vi kan tilbyde en...
Indrykket:4. april 2019
Udløbsdato:30. maj 2019

Leder af Plan & Udvikling

Rådhuset Hedensted

Hedensted
Om jobbetNy leder, ny afdeling, nye muligheder. Er den nye leder dig? Den fortsatte udvikling af vores byer og lokalområder er et centralt omdrejningspunkt for udviklingen af Hedensted Kommune og er grundlaget for en livlig, decentral kommune med sk...
Indrykket:14. maj 2019
Udløbsdato:11. juni 2019

Stabschef til Staben for Sundhed og Ældre

Herning Kommune

Herning
22 engagerede og dygtige medarbejdere søger ny chef.Herning Kommune ønsker at besætte stillingen som stabschef i Sundhed og Ældre pr. 1. august 2019. Herning Kommune søger en ny stabschef for Staben for Sundhed og Ældre, da den nuværende stabschef e...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:27. maj 2019