Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Genopslag - Ambitiøs fastholdelseskonsulent til Jobcentret Høje-Taastrup.

Vil du være med til at bidrage til Jobcentrets styrkeposition, som en af de bedste i landet til at sikre at borgere med handicap får eller bevarer en plads på arbejdsmarkedet?

Kan du arbejdsfastholde ansatte i deres job? Kan du levere høj service til borgere på ledighedsydelse og få dem i job? Brænder du efter at følge op på borgere i fleksjob?

Så er det her job noget for dig.

Vi er et velfungerende fagteam bestående af 5 stærke og dygtige fastholdelseskonsulenter.
 
Vi har til opgave at sikre, at borgere berettiget til fleksjob hurtigst muligt kommer ud på arbejdsmarkedet.
 
Vi har til opgave i tæt samarbejde med kommunens HR-funktion at medvirke til at mindske
kommunens sygefravær ved dialog og samarbejde med kommunens ledere.
 
Vi har til opgave at yde råd og vejledning til alle virksomheder om handicapkompenserende ordninger så ansatte kan fastholde deres tilknytning til arbejdspladsen.
 
I Fastholdelsesteamet er fagligheden i højsædet, og det er vigtigt du interesserer dig for området og er i stand til at kunne se helhedsløsninger. Du skal være servicemindet og yde en professionel rådgivning, og kunne indgå i tæt dialog med borgere og virksomheder.
 
Dine arbejdsopgaver:

  • Kontaktforløb med ledige fleksjobbere – herunder ressourceudvikling og myndighedsrolle
  • Etablering af fleksjob
  • Arbejdsfastholdelse både før og efter sygemelding
  • Opfølgning på fleksjobber i ansættelsesforhold
  • Yde råd og vejledning i forholde til fastholdelse og de handicapkompenserende ordninger
  • Ansvar for fast track for sygemeldte
     
Vi forventer, at du: 
  • Er uddannet socialrådgiver/socialformidler eller har anden relevant uddannelse
  • Har erfaring med Arbejdsfastholdelse både før og efter sygemelding
  • Har erfaring med de handicapkompenserende ordninger
  • Har erfaringer og kompetencer i forholde til borger med andre problemer end ledighed
  • Har et helhedsorienteret menneskesyn med fokus på borgernes ressourcer og potentialer
  • Kan få borgerne og virksomhederne engageret i selv at finde løsninger
  • Er selvstændig, systematisk og forstår at følge op på aftale
  • Lægger stor vægt på faglighed herunder den gældende lovgivning
  • Har kendskab til beskæftigelseslovgivningen
  • Har flair for og lyst til it-og administrativt arbejde
  • Har kørekort (gerne adgang til bil, men ikke et krav)
     
Vi lægger vægt på at du :
  • Kan skabe resultater gennem personlig indsats
  • Kan yde en god service over for både virksomheder og den sygemeldte
  • Arbejder struktureret og selvstændigt
  • Kan planlægge og koordinerer
  • Kan trives i en uforudsigelig og travl hverdag
  • Er robust, mødestabil og kan have travlt uden at miste overblikket
  • Har et smil på læben også når det går stærkt
  • Har gå-på-mod og ikke lader dig slå ud af modgang
  • Trives med at arbejde med korte deadlines samt opfølgning af disse
  • Er fleksibel i forhold til arbejdsopgaver
 
Vi tilbyder:
  • Dygtige og engagerede kollegaer
  • Et godt arbejdsmiljø
  • En spændende arbejdsplads i stadig udvikling
  • Høj grad af indflydelse og ansvar
  • God og uhøjtidelig omgangstone
  • God kantine og primært økologisk mad
  • Flekstidsordning
  • Tæt på station og gode muligheder for offentlig transport

Hvis du kan spejle dig selv i denne faglige profil, så har du muligheden for at blive en del af en gruppe engagerende og kompetente kolleger, hvor der er rum til forskellighed og højt til loftet.
 
Stilling som fastholdelseskonsulent er på 37 timer med tiltrædelse den 1. marts 2018.
Løn– og ansættelsesvilkår i henhold til relevant gældende overenskomst efter reglerne om Ny Løn.
 
Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes hos fastholdelseskonsulent Niels Krüger 43 35 39 98 eller Jobcenterchef Lars Gormsen 21 13 99 89.
 
Ansøgningsfrist:
Din ansøgning, CV og relevante dokumenter skal være os i hænde senest søndag d. 14. januar 2018.
 
Vi holder samtaler den 22. januar 2018.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329719365Phoenix-87c0d94312017-12-04T15:00:57.047Genopslag - Ambitiøs fastholdelseskonsulent til Jobcentret Høje-Taastrup.Vil du være med til at bidrage til Jobcentrets styrkeposition, som en af de bedste i landet til at sikre at borgere med handicap får eller bevarer en plads på arbejdsmarkedet?

Kan du arbejdsfastholde ansatte i deres job? Kan du levere høj service til borgere på ledighedsydelse og få dem i job? Brænder du efter at følge op på borgere i fleksjob?

Så er det her job noget for dig.

Vi er et velfungerende fagteam bestående af 5 stærke og dygtige fastholdelseskonsulenter.
 
Vi har til opgave at sikre, at borgere berettiget til fleksjob hurtigst muligt kommer ud på arbejdsmarkedet.
 
Vi har til opgave i tæt samarbejde med kommunens HR-funktion at medvirke til at mindske
kommunens sygefravær ved dialog og samarbejde med kommunens ledere.
 
Vi har til opgave at yde råd og vejledning til alle virksomheder om handicapkompenserende ordninger så ansatte kan fastholde deres tilknytning til arbejdspladsen.
 
I Fastholdelsesteamet er fagligheden i højsædet, og det er vigtigt du interesserer dig for området og er i stand til at kunne se helhedsløsninger. Du skal være servicemindet og yde en professionel rådgivning, og kunne indgå i tæt dialog med borgere og virksomheder.
 
Dine arbejdsopgaver:
  • Kontaktforløb med ledige fleksjobbere – herunder ressourceudvikling og myndighedsrolle
  • Etablering af fleksjob
  • Arbejdsfastholdelse både før og efter sygemelding
  • Opfølgning på fleksjobber i ansættelsesforhold
  • Yde råd og vejledning i forholde til fastholdelse og de handicapkompenserende ordninger
  • Ansvar for fast track for sygemeldte
     
Vi forventer, at du: 
  • Er uddannet socialrådgiver/socialformidler eller har anden relevant uddannelse
  • Har erfaring med Arbejdsfastholdelse både før og efter sygemelding
  • Har erfaring med de handicapkompenserende ordninger
  • Har erfaringer og kompetencer i forholde til borger med andre problemer end ledighed
  • Har et helhedsorienteret menneskesyn med fokus på borgernes ressourcer og potentialer
  • Kan få borgerne og virksomhederne engageret i selv at finde løsninger
  • Er selvstændig, systematisk og forstår at følge op på aftale
  • Lægger stor vægt på faglighed herunder den gældende lovgivning
  • Har kendskab til beskæftigelseslovgivningen
  • Har flair for og lyst til it-og administrativt arbejde
  • Har kørekort (gerne adgang til bil, men ikke et krav)
     
Vi lægger vægt på at du :
  • Kan skabe resultater gennem personlig indsats
  • Kan yde en god service over for både virksomheder og den sygemeldte
  • Arbejder struktureret og selvstændigt
  • Kan planlægge og koordinerer
  • Kan trives i en uforudsigelig og travl hverdag
  • Er robust, mødestabil og kan have travlt uden at miste overblikket
  • Har et smil på læben også når det går stærkt
  • Har gå-på-mod og ikke lader dig slå ud af modgang
  • Trives med at arbejde med korte deadlines samt opfølgning af disse
  • Er fleksibel i forhold til arbejdsopgaver
 
Vi tilbyder:
  • Dygtige og engagerede kollegaer
  • Et godt arbejdsmiljø
  • En spændende arbejdsplads i stadig udvikling
  • Høj grad af indflydelse og ansvar
  • God og uhøjtidelig omgangstone
  • God kantine og primært økologisk mad
  • Flekstidsordning
  • Tæt på station og gode muligheder for offentlig transport

Hvis du kan spejle dig selv i denne faglige profil, så har du muligheden for at blive en del af en gruppe engagerende og kompetente kolleger, hvor der er rum til forskellighed og højt til loftet.
 
Stilling som fastholdelseskonsulent er på 37 timer med tiltrædelse den 1. marts 2018.
Løn– og ansættelsesvilkår i henhold til relevant gældende overenskomst efter reglerne om Ny Løn.
 
Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes hos fastholdelseskonsulent Niels Krüger 43 35 39 98 eller Jobcenterchef Lars Gormsen 21 13 99 89.
 
Ansøgningsfrist:
Din ansøgning, CV og relevante dokumenter skal være os i hænde senest søndag d. 14. januar 2018.
 
Vi holder samtaler den 22. januar 2018.
 
2018-01-15T00:50:19.353 Vil du være med til at bidrage til Jobcentrets styrkeposition, som en af de bedste i landet til at sikre at borgere med handicap får eller bevarer en plads på arbejdsmarkedet?Kan du arbejdsfastholde ansatte i deres job? Kan du levere høj service til borgere på ledighedsydelse og få dem i job? Brænder du efter at følge op på borgere i fleksjob?Så er det her job noget for dig.Vi er et velfungerende fagteam bestående af 5 stærke og dygtige fastholdelseskonsulenter. Vi har til opgave at sikre, at borgere berettiget til fleksjob hurtigst muligt kommer ud på arbejdsmarkedet. Vi har til opgave i tæt samarbejde med kommunens HR-funktion at medvirke til at mindskekommunens sygefravær ved dialog og samarbejde med kommunens ledere. Vi har til opgave at yde råd og vejledning til alle virksomheder om handicapkompenserende ordninger så ansatte kan fastholde deres tilknytning til arbejdspladsen. I Fastholdelsesteamet er fagligheden i højsædet, og det er vigtigt du interesserer dig for området og er i stand til at kunne se helhedsløsninger. Du skal være servicemindet og yde en professionel rådgivning, og kunne indgå i tæt dialog med borgere og virksomheder. Dine arbejdsopgaver: Kontaktforløb med ledige fleksjobbere herunder ressourceudvikling og myndighedsrolle Etablering af fleksjob Arbejdsfastholdelse både før og efter sygemelding Opfølgning på fleksjobber i ansættelsesforhold Yde råd og vejledning i forholde til fastholdelse og de handicapkompenserende ordninger Ansvar for fast track for sygemeldte Vi forventer, at du: Er uddannet socialrådgiver socialformidler eller har anden relevant uddannelse Har erfaring med Arbejdsfastholdelse både før og efter sygemelding Har erfaring med de handicapkompenserende ordninger Har erfaringer og kompetencer i forholde til borger med andre problemer end ledighed Har et helhedsorienteret menneskesyn med fokus på borgernes ressourcer og potentialer Kan få borgerne og virksomhederne engageret i selv at finde løsninger Er selvstændig, systematisk og forstår at følge op på aftale Lægger stor vægt på faglighed herunder den gældende lovgivning Har kendskab til beskæftigelseslovgivningen Har flair for og lyst til it-og administrativt arbejde Har kørekort (gerne adgang til bil, men ikke et krav) Vi lægger vægt på at du : Kan skabe resultater gennem personlig indsats Kan yde en god service over for både virksomheder og den sygemeldte Arbejder struktureret og selvstændigt Kan planlægge og koordinerer Kan trives i en uforudsigelig og travl hverdag Er robust, mødestabil og kan have travlt uden at miste overblikket Har et smil på læben også når det går stærkt Har gå-på-mod og ikke lader dig slå ud af modgang Trives med at arbejde med korte deadlines samt opfølgning af disse Er fleksibel i forhold til arbejdsopgaver Vi tilbyder: Dygtige og engagerede kollegaer Et godt arbejdsmiljø En spændende arbejdsplads i stadig udvikling Høj grad af indflydelse og ansvar God og uhøjtidelig omgangstone God kantine og primært økologisk mad Flekstidsordning Tæt på station og gode muligheder for offentlig transport Hvis du kan spejle dig selv i denne faglige profil, så har du muligheden for at blive en del af en gruppe engagerende og kompetente kolleger, hvor der er rum til forskellighed og højt til loftet. Stilling som fastholdelseskonsulent er på 37 timer med tiltrædelse den 1. marts 2018.Løn og ansættelsesvilkår i henhold til relevant gældende overenskomst efter reglerne om Ny Løn. Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes hos fastholdelseskonsulent Niels Kr ger 43 35 39 98 eller Jobcenterchef Lars Gormsen 21 13 99 89. Ansøgningsfrist:Din ansøgning, CV og relevante dokumenter skal være os i hænde senest søndag d. 14. januar 2018. Vi holder samtaler den 22. januar 2018.10Phoenix87c0d943101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-01-14T00:00:000010https://htk.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=b150de79-83f0-49e6-8175-d83bd5a4d8850EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3036621Borger- og Arbejdsmarkedescenter11Bygaden 22630TaastrupDKDanmarkORS/87c0d943_logo.jpegORS/Small/87c0d943_logo.jpeg155.6516415012.26445980
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent496867EmplyPremium pakken - 60 dage0111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=87c0d943https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=87c0d943https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=87c0d943&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=87c0d943&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgSom Virksomhedskonsulent hos Borger- og Arbejdsmarkedescenter bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale341527Virksomhedskonsulent5Kontor og administration351526052importimport_87c0d943DKDanmarkDKDanmarkda-DK