Genopslag - Erfaren visitator søges til fast stilling

Som visitator bliver du en del af Myndighedsfunktionen – Visitation og Hjælpemidler, hvorfra vi foretager visitationsarbejde indenfor sygepleje, ældre- og plejeområdet og/eller hjælpemiddelområdet. Med udgangspunkt i Lov om Social Service og Sundhedsloven kommer du således til at arbejde med vurderinger af funktionsevne- og helbredstilstande forud bevilling af indsatser til borgere indenfor disse områder.

Jobbet
Du vil primært skulle arbejde med at afdække borgerens tilstande samt bevilge indsatser til borgeren. Du skal medvirke til at sikre fagligt velbegrundede, dokumenterede og helhedsorienterede indsatser.

I jobbet vil indgå anvendelse af lovtekst, der sikrer borgernes retskrav/retssikkerhed, og du skal medvirke til at varetage opfølgning på den bevilgede indsats, ydelser og hjælpemidler - blandt andet gennem revurdering og revisitation. En stor del af en visitators arbejde handler også om at koordinere indsatser med relevante samarbejdspartnere og kontaktflader i og udenfor centret.

Vi har for nylig fået nyt omsorgssystem (Nexus) og er aktuelt i gang med en forandringsproces, hvor visitation af sygepleje skal varetages fra udskrivelsesteamet i myndighed. Dertil arbejder vi med helhedsvisitation på enkelte udvalgte områder. Afhængig af ansøgerfeltets kompetencer og erfaringsgrundlag vil vi tilrettelægge opgaverne nærmere.

Rent praktisk kommer du til at dele kontor og samarbejde med kolleger – primært sygeplejersker og terapeuter - der varetager lignende opgaver til de samme borgergrupper, som du kommer til at arbejde med.

Personlige og faglige kompetencer som vi lægger vægt på:

  • Relevant mellemlang videregående uddannelse
  • Visitatoruddannelse
  • Praktisk erfaring som kommunal visitator indenfor social- og eller sundhedsområdet
  • Erfaring fra lignende funktioner vil blive prioriteret
  • Erfaring med kompleks sagsbehandling samt dokumentation
  • Selvstændighed er en fordel i din opgaveløsning med udgangspunkt i det fastlagte niveau og med fodfæste i kvalitetsstandarder / ydelseskataloger samt arbejdsgangsbeskrivelser, der understøtter vores daglige arbejde og procedurer
  • Interesseret i stadig at udvikle dig fagligt og stille krav til dig selv, både i forhold til at give og tage imod faglig udvikling
  • Lyst til at medvirke til en positiv udvikling af teamet
  • Omstillingsparat og klar på nye udfordringer, da vi er en virksomhed i konstant udvikling
  • Pragmatisk tilgang til skiftende og mangeartede opgaver
  • Gode kommunikative evner, både i tale og skrift
  • Kørekort til bil

Vi tilbyder:
  • En fast stilling på 37 timer pr. uge som visitator
  • Blandede visitatoropgaver primært vedr. personlig og praktisk hjælp samt rehabilitering. Der kan også blive tale om andre opgaver som fx omhandler indsatser i forlængelse af udskrivelser fra sygehus og visitation til sygepleje
  • Arbejdsplads på og udkørsel fra Greve Rådhus
  • Dygtige og engagerede kollegaer
  • Ledelse der vægter dialog, anerkendelse og tillid højt
  • Faglig sparring og kollegialt sammenhold
  • En spændende og udfordrende arbejdsplads, hvor godt humør præger dagligdagen
  • Selvtilrettelæggende og fleksibel arbejdstid, under hensyntagen til den fælles opgaveløsning
  • God kantineordning og motionstilbud
  • Gode togforbindelser hvor Greve S-togsstation ligger tæt på rådhuset

Løn og ansættelsesforhold:
Løn afklares med forhandlingsberettigede organisation.
Det er en del af Greve Kommunes ansættelsespolitik, at der fremvises straffeattest, samt at der indhentes referencer.

Ved ønske om yderligere oplysninger skal henvendelse ske til konstitueret teamleder Lotte Bøglund, tlf: 21437179.

Samtaler forventes afholdt: torsdag den 26. juni 2019.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330030348Phoenix-c6f657ae12019-05-23T00:00:00Genopslag - Erfaren visitator søges til fast stillingSom visitator bliver du en del af Myndighedsfunktionen – Visitation og Hjælpemidler, hvorfra vi foretager visitationsarbejde indenfor sygepleje, ældre- og plejeområdet og/eller hjælpemiddelområdet. Med udgangspunkt i Lov om Social Service og Sundhedsloven kommer du således til at arbejde med vurderinger af funktionsevne- og helbredstilstande forud bevilling af indsatser til borgere indenfor disse områder.

Jobbet
Du vil primært skulle arbejde med at afdække borgerens tilstande samt bevilge indsatser til borgeren. Du skal medvirke til at sikre fagligt velbegrundede, dokumenterede og helhedsorienterede indsatser.

I jobbet vil indgå anvendelse af lovtekst, der sikrer borgernes retskrav/retssikkerhed, og du skal medvirke til at varetage opfølgning på den bevilgede indsats, ydelser og hjælpemidler - blandt andet gennem revurdering og revisitation. En stor del af en visitators arbejde handler også om at koordinere indsatser med relevante samarbejdspartnere og kontaktflader i og udenfor centret.

Vi har for nylig fået nyt omsorgssystem (Nexus) og er aktuelt i gang med en forandringsproces, hvor visitation af sygepleje skal varetages fra udskrivelsesteamet i myndighed. Dertil arbejder vi med helhedsvisitation på enkelte udvalgte områder. Afhængig af ansøgerfeltets kompetencer og erfaringsgrundlag vil vi tilrettelægge opgaverne nærmere.

Rent praktisk kommer du til at dele kontor og samarbejde med kolleger – primært sygeplejersker og terapeuter - der varetager lignende opgaver til de samme borgergrupper, som du kommer til at arbejde med.

Personlige og faglige kompetencer som vi lægger vægt på:
  • Relevant mellemlang videregående uddannelse
  • Visitatoruddannelse
  • Praktisk erfaring som kommunal visitator indenfor social- og eller sundhedsområdet
  • Erfaring fra lignende funktioner vil blive prioriteret
  • Erfaring med kompleks sagsbehandling samt dokumentation
  • Selvstændighed er en fordel i din opgaveløsning med udgangspunkt i det fastlagte niveau og med fodfæste i kvalitetsstandarder / ydelseskataloger samt arbejdsgangsbeskrivelser, der understøtter vores daglige arbejde og procedurer
  • Interesseret i stadig at udvikle dig fagligt og stille krav til dig selv, både i forhold til at give og tage imod faglig udvikling
  • Lyst til at medvirke til en positiv udvikling af teamet
  • Omstillingsparat og klar på nye udfordringer, da vi er en virksomhed i konstant udvikling
  • Pragmatisk tilgang til skiftende og mangeartede opgaver
  • Gode kommunikative evner, både i tale og skrift
  • Kørekort til bil

Vi tilbyder:
  • En fast stilling på 37 timer pr. uge som visitator
  • Blandede visitatoropgaver primært vedr. personlig og praktisk hjælp samt rehabilitering. Der kan også blive tale om andre opgaver som fx omhandler indsatser i forlængelse af udskrivelser fra sygehus og visitation til sygepleje
  • Arbejdsplads på og udkørsel fra Greve Rådhus
  • Dygtige og engagerede kollegaer
  • Ledelse der vægter dialog, anerkendelse og tillid højt
  • Faglig sparring og kollegialt sammenhold
  • En spændende og udfordrende arbejdsplads, hvor godt humør præger dagligdagen
  • Selvtilrettelæggende og fleksibel arbejdstid, under hensyntagen til den fælles opgaveløsning
  • God kantineordning og motionstilbud
  • Gode togforbindelser hvor Greve S-togsstation ligger tæt på rådhuset

Løn og ansættelsesforhold:
Løn afklares med forhandlingsberettigede organisation.
Det er en del af Greve Kommunes ansættelsespolitik, at der fremvises straffeattest, samt at der indhentes referencer.

Ved ønske om yderligere oplysninger skal henvendelse ske til konstitueret teamleder Lotte Bøglund, tlf: 21437179.

Samtaler forventes afholdt: torsdag den 26. juni 2019.

Som visitator bliver du en del af Myndighedsfunktionen Visitation og Hjælpemidler, hvorfra vi foretager visitationsarbejde indenfor sygepleje, ældre- og plejeområdet og eller hjælpemiddelområdet. Med udgangspunkt i Lov om Social Service og Sundhedsloven kommer du således til at arbejde med vurderinger af funktionsevne- og helbredstilstande forud bevilling af indsatser til borgere indenfor disse områder. Jobbet Du vil primært skulle arbejde med at afdække borgerens tilstande samt bevilge indsatser til borgeren. Du skal medvirke til at sikre fagligt velbegrundede, dokumenterede og helhedsorienterede indsatser. I jobbet vil indgå anvendelse af lovtekst, der sikrer borgernes retskrav retssikkerhed, og du skal medvirke til at varetage opfølgning på den bevilgede indsats, ydelser og hjælpemidler - blandt andet gennem revurdering og revisitation. En stor del af en visitators arbejde handler også om at koordinere indsatser med relevante samarbejdspartnere og kontaktflader i og udenfor centret. Vi har for nylig fået nyt omsorgssystem (Nexus) og er aktuelt i gang med en forandringsproces, hvor visitation af sygepleje skal varetages fra udskrivelsesteamet i myndighed. Dertil arbejder vi med helhedsvisitation på enkelte udvalgte områder. Afhængig af ansøgerfeltets kompetencer og erfaringsgrundlag vil vi tilrettelægge opgaverne nærmere. Rent praktisk kommer du til at dele kontor og samarbejde med kolleger primært sygeplejersker og terapeuter - der varetager lignende opgaver til de samme borgergrupper, som du kommer til at arbejde med. Personlige og faglige kompetencer som vi lægger vægt på: Relevant mellemlang videregående uddannelse Visitatoruddannelse Praktisk erfaring som kommunal visitator indenfor social- og eller sundhedsområdet Erfaring fra lignende funktioner vil blive prioriteret Erfaring med kompleks sagsbehandling samt dokumentation Selvstændighed er en fordel i din opgaveløsning med udgangspunkt i det fastlagte niveau og med fodfæste i kvalitetsstandarder ydelseskataloger samt arbejdsgangsbeskrivelser, der understøtter vores daglige arbejde og procedurer Interesseret i stadig at udvikle dig fagligt og stille krav til dig selv, både i forhold til at give og tage imod faglig udvikling Lyst til at medvirke til en positiv udvikling af teamet Omstillingsparat og klar på nye udfordringer, da vi er en virksomhed i konstant udvikling Pragmatisk tilgang til skiftende og mangeartede opgaver Gode kommunikative evner, både i tale og skrift Kørekort til bil Vi tilbyder: En fast stilling på 37 timer pr. uge som visitator Blandede visitatoropgaver primært vedr. personlig og praktisk hjælp samt rehabilitering. Der kan også blive tale om andre opgaver som fx omhandler indsatser i forlængelse af udskrivelser fra sygehus og visitation til sygepleje Arbejdsplads på og udkørsel fra Greve Rådhus Dygtige og engagerede kollegaer Ledelse der vægter dialog, anerkendelse og tillid højt Faglig sparring og kollegialt sammenhold En spændende og udfordrende arbejdsplads, hvor godt humør præger dagligdagen Selvtilrettelæggende og fleksibel arbejdstid, under hensyntagen til den fælles opgaveløsning God kantineordning og motionstilbud Gode togforbindelser hvor Greve S-togsstation ligger tæt på rådhuset Løn og ansættelsesforhold: Løn afklares med forhandlingsberettigede organisation. Det er en del af Greve Kommunes ansættelsespolitik, at der fremvises straffeattest, samt at der indhentes referencer. Ved ønske om yderligere oplysninger skal henvendelse ske til konstitueret teamleder Lotte Bøglund, tlf: 21437179. Samtaler forventes afholdt: torsdag den 26. juni 2019.11jobnetc6f657ae100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-23T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1169&ProjectId=144992&DepartmentId=19110&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGreve3533136Center for Sundhed og Pleje11Rådhusholmen 10, 3 tv2670Greve21437179DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent766362JobNet4994342499434210023-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c6f657aehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c6f657aehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c6f657ae&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c6f657ae&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale322905Ergoterapeut10Sundhed361854889lbd@greve.dkDKDanmarkDKDanmark330045632Implementeringsterapeut til hjemmeplejenBasic Er du uddannet ergoterapeut? Og brænder du for at gøre en forskel for borgere og medarbejdere gennem en hands on tilgang fysisk arbejdsmiljø og rehabilitering samtidig med at du er projektleder for andre indsatser? Så er du måske vores nye implementeringsterapeut. Hjemmeplejen i Albertslund Kommune er en spændende arbejdsplads med et stærkt fagligt miljø bestående af sygeplejersker, SSA, SSH, studerende, elever, servicemedarbejdere og afløsere. Vi er samlet på n adresse, som emmer af liv, når medarbejderne møder ind til de faste daglige møder. Vi lægger vægt på, at der arbejdes på tværs af fagligheder med fokus på helhedspleje og med afsæt i den rehabiliterende tankegang. Vores medarbejdere er meget dedikerede og fokuserede på at levere den bedste pleje til en bred gruppe af borgere i et multikulturelt miljø. Vi har et godt arbejdsmiljø, hvor der er plads til kollegial hjælp og sparring med mulighed for egen faglig udvikling. Det betyder, at vi har mange medarbejdere med mere end fem års anciennitet og tilfredse elever, derefter endt uddannelse vælger at arbejde hos os. Som implementeringsterapeut vil du drive vores kontinuerlige indsats ift. det fysiske arbejdsmiljø og rehabilitering. Du skal således løbende rammesætte og planlægge vores indsatser og sørge for at disse implementeres. I implementeringsfasen forventes det at du arbejder hands on med medarbejderne både i mindre hold, individuelt og i borgers hjem afhængig af hvilke behov der er.Halvdelen af din arbejdstid skal du arbejde som projektleder for implementering af forskellige indsatser. I første omgang vil projektledelsen omhandle implementeringen af telemedicin på Kol området.Det forventes at du kan arbejde tværfagligt og indgå samarbejde med andre kommuner, m.fl. Du skal således kunne løfte dig op i helikopteren og have forståelse for indsatser på tværs af organisationen, så der koordineres og samarbejdes med andre områder, der hvor det er relevant.Din arbejdstid er på 37 timer med selvtilrettelæggelse af arbejdstiden ud fra de givne opgaver. Det er vigtigt at både vores aften- og nattevagt indtænkes i implementeringen af vores indsatser. Det kan derfor lejlighedsvis være nødvendigt for dig at mødes med vores aften- og nattevagt. Om hjemmeplejen og Albertslund Kommune Hjemmeplejen består fire distrikter, en enhed for logistik og planlægning samt en stabsenhed. Du bliver således en del vores stabsteam på 5 med stort drive. Vi er en arbejdsplads i vækst, hvorfor udvikling og forandring er en konstant del af vores hverdag. Vi tilbyder derfor en arbejdsplads med mulighed for at vokse gennem spændende udfordringer, og hvor en positiv tilgang til udfordringer og humor er en naturlig del af hverdagen. Der er højt til loftet og kort afstand til det politiske niveau. Er du vores nye implementeringsterapeut?Det er helt centralt, at du har gode samarbejdsevner og kan indgå i et tæt, åbent og tillidsfuldt samspil med dine kollegaer og samarbejdspartnere. Vi forventer, at du kan initiere samarbejder på tværs af fagligheder bl.a. med borgere, pårørende, visitation, rehabiliteringsafdeling og mange flere. Derudover forventer vi følgendeFaglig og personlig profil Uddannet ergoterapeut eller fysioterapeut og projektleder Erfaring med samarbejde på tværs af fagligheder på sundhedsområdet. Erfaring med at tænke på tværs af organisationen og kan øjne fremtidens muligheder. handlings- og resultatorienteret samt formå at skabe overblik i pressede situationer Er positiv, imødekommende, fleksibel og en teamspiller med et godt humør Praktiske oplysningerDer er ansøgningsfrist den 26. juni 2019. Forventet ansættelse den 1. august 2019.Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af området for hjemme- og sygepleje Kristina Aggergaard på telefon 51 62 84 53.Løn- og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer i henhold til gældende overenskomstEr du uddannet ergoterapeut? Og brænder du for at gøre en forskel for borgere og medarbejdere gennem en ”hands on” tilgang fysisk arbejdsmiljø og rehabilitering samtidig med at du er projektleder for andre indsatser? Så er du måske vores nye implementeringsterapeut. 

Hjemmeplejen i Albertslund Kommune er en spændende arbejdsplads med et stærkt fagligt miljø bestående af sygeplejersker, SSA, SSH, studerende, elever, servicemedarbejdere og afløsere. Vi er samlet på én adresse, som emmer af liv, når medarbejderne møder ind til de faste daglige møder. Vi lægger vægt på, at der arbejdes på tværs af fagligheder med fokus på helhedspleje og med afsæt i den rehabiliterende tankegang. Vores medarbejdere er meget dedikerede og fokuserede på at levere den bedste pleje til en bred gruppe af borgere i et multikulturelt miljø. Vi har et godt arbejdsmiljø, hvor der er plads til kollegial hjælp og sparring med mulighed for egen faglig udvikling. Det betyder, at vi har mange medarbejdere med mere end fem års anciennitet og tilfredse elever, derefter endt uddannelse vælger at arbejde hos os.  

Som implementeringsterapeut vil du drive vores kontinuerlige indsats ift. det fysiske arbejdsmiljø og rehabilitering. Du skal således løbende rammesætte og planlægge vores indsatser og sørge for at disse implementeres. I implementeringsfasen forventes det at du arbejder ”hands on” med medarbejderne både i mindre hold, individuelt og i borgers hjem afhængig af hvilke behov der er.

Halvdelen af din arbejdstid skal du arbejde som projektleder for implementering af forskellige indsatser. I første omgang vil projektledelsen omhandle implementeringen af telemedicin på Kol området.

Det forventes at du kan arbejde tværfagligt og indgå samarbejde med andre kommuner, m.fl. Du skal således kunne løfte dig op i helikopteren og have forståelse for indsatser på tværs af organisationen, så der koordineres og samarbejdes med andre områder, der hvor det er relevant.

Din arbejdstid er på 37 timer med selvtilrettelæggelse af arbejdstiden ud fra de givne opgaver.  

Det er vigtigt at både vores aften- og nattevagt indtænkes i implementeringen af vores indsatser. Det kan derfor lejlighedsvis være nødvendigt for dig at mødes med vores aften- og nattevagt.
 

Om hjemmeplejen og Albertslund Kommune 

Hjemmeplejen består fire distrikter, en enhed for logistik og planlægning samt en stabsenhed. Du bliver således en del vores stabsteam på 5 med stort drive. 

Vi er en arbejdsplads i vækst, hvorfor udvikling og forandring er en konstant del af vores hverdag. Vi tilbyder derfor en arbejdsplads med mulighed for at vokse gennem spændende udfordringer, og hvor en positiv tilgang til udfordringer og humor er en naturlig del af hverdagen. Der er højt til loftet og kort afstand til det politiske niveau. 

Er du vores nye implementeringsterapeut?

Det er helt centralt, at du har gode samarbejdsevner og kan indgå i et tæt, åbent og tillidsfuldt samspil med dine kollegaer og samarbejdspartnere. Vi forventer, at du kan initiere samarbejder på tværs af fagligheder  bl.a. med borgere, pårørende, visitation, rehabiliteringsafdeling og mange flere. 

Derudover forventer vi følgende

Faglig og personlig profil 
  • Uddannet ergoterapeut eller fysioterapeut og projektleder
  • Erfaring med samarbejde på tværs af fagligheder på sundhedsområdet.
  • Erfaring med at tænke på tværs af organisationen og kan øjne fremtidens muligheder.
  • handlings- og resultatorienteret samt formå at skabe overblik i pressede situationer
  • Er positiv, imødekommende, fleksibel og en teamspiller med et godt humør
Praktiske oplysninger

Der er ansøgningsfrist den 26. juni 2019. Forventet ansættelse den 1. august 2019.

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af området for hjemme- og sygepleje Kristina Aggergaard på telefon 51 62 84 53.

Løn- og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer i henhold til gældende overenskomst
 

ORS/Small/e39bd585_logo.gifHjemmeplejenAlbertslund2019-06-18T17:08:03.8172019-06-26T00:00:00
330037216Erfaren ergoterapeut til det specialiserede børneområdeBasic Specialrådgivningen for VISO, IKH søger en erfaren ergoterapeut til vores afdeling i Høje Taastrup fra den 1 9 2019. Arbejdstiden er 30 timer om ugen.Vi søger en kollega, der: er uddannet ergoterapeut med erfaring på børneområdet kan arbejde tværfagligt og indgå i samarbejde med egen faglighed har kendskab til og erfaring med udredning og test af førskole-børn har erfaring med interesse for sanseforstyrrelser, oralmotorik, børn med autisme kan yde vejledning og rådgivning til forældre og barnets netværk kan formidle til og undervise egne og andre fagpersoner har gode samarbejdsevner i forhold til familier, kolleger og eksterne samarbejdspartnere har et godt overblik, er fleksibel og kan arbejde selvstændigt har gode formuleringsevner både skriftligt og mundtligt har lyst til at dele viden og er udviklingsorienteret har kørekort Afdelingen: Institut for Kommunikation og Handicap (IKH) varetager opgaven som landsdækkende leverandør af koordinering af tværfaglig specialrådgivning til førskolebørn for VISO under Socialstyrelsen.Vi har afdelinger i Aarhus og i Høje Taastrup. Ergoterapeuter fra Aarhus varetager aktuelt opgaverne i Region Hovedstaden og Region Sjælland. Vi søger nu en ergoterapeut med arbejdssted i Høje Taastrup. Der er i forvejen en fysioterapeut i Høje Taastrup samt mange fag-kolleger i IKH som helhed. Der lægges op til tæt sparring og samarbejde såvel tværfagligt som monofagligt. Afdelingen i Høje Taastrup består af 12 medarbejdere.Vi benytter i stor udstrækning at mødes på video i det interne samarbejde mellem afdelingerne, og vi mødes flere gange om året til sparring, temadage mm, ligesom der er gode muligheder for faglig udvikling. Vores opgave består i tværfaglig udredning af komplekse og sammensatte vanskeligheder hos førskolebørn og oftest med efterfølgende rådgivning til forældre og kommunale fagpersoner.Vi er i opgaven i en begrænset periode, og vi kører over hele landet. Afdelingen i Høje Taastrup betjener primært Region Hovedstaden og Region Sjælland.Opsamling og formidling af viden til fagpersoner er også en del af vores opgave.Vi er en tværfagligt sammensat gruppe bestående af erfarne fysioterapeuter, ergoterapeuter, musikterapeuter, specialpædagogiske konsulenter, logopæder samt psykologer neuropsykologer.Stærke monofaglige kompetencer er en forudsætning for vores tværfaglige arbejde - og for at levere specialiserede ydelser i meget komplekse opgaver. Den ergoterapeutiske indsats kan være inden for områderne oral-motorik, grov- og finmotorik, sanseforstyrrelser og perception og dække mange diagnosegrupper og kombinationer af disse som f.eks. autisme, ADHD, CP, sjældne diagnoser mm.Vi arbejder med stor respekt og åbenhed for hinandens faglighed på en dynamisk arbejdsplads, hvor ikke to dage er ens. Der er høj grad af fleksibilitet, og man tilrettelægger i udtalt grad selv sin arbejdsuge.Eksternt har vi mange samarbejdspartnere bl.a. daginstitutioner, dagplejere, sagsbehandlere, PPR, Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center og neuropædiatere.Ansøgningsfrist: onsdag den 26. juniSamtaler forventes at blive afholdt den 2. juli i vores afdeling i Høje Taastrupi Handicaporganisationernes Hus.Løn ifølge overenskomst.Nærmere oplysning om stillingen kan fås hosafdelingsleder Bodil Kloborg på bodil.kloborg@ps.rm.dk ellerergoterapeut Britt Østrup på britt.oestrup@ps.rm.dkLæs mere om os på www.IKH.rm.dk Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Specialrådgivningen for VISO, IKH søger en erfaren ergoterapeut til vores afdeling i Høje Taastrup fra den 1/9 2019. Arbejdstiden er 30 timer om ugen.

Vi søger en kollega, der:
  • er uddannet ergoterapeut med erfaring på børneområdet
  • kan arbejde tværfagligt og indgå i samarbejde med egen faglighed
  • har kendskab til og erfaring med udredning og test af førskole-børn
  • har erfaring med / interesse for sanseforstyrrelser, oralmotorik, børn med autisme
  • kan yde vejledning og rådgivning til forældre og barnets netværk
  • kan formidle til og undervise egne og andre fagpersoner
  • har gode samarbejdsevner i forhold til familier, kolleger og eksterne samarbejdspartnere
  • har et godt overblik, er fleksibel og kan arbejde selvstændigt
  • har gode formuleringsevner både skriftligt og mundtligt
  • har lyst til at dele viden og er udviklingsorienteret
  • har kørekort

Afdelingen:
Institut for Kommunikation og Handicap (IKH) varetager opgaven som landsdækkende leverandør af koordinering af tværfaglig specialrådgivning til førskolebørn for VISO under Socialstyrelsen.
Vi har afdelinger i Aarhus og i Høje Taastrup. Ergoterapeuter fra Aarhus varetager aktuelt opgaverne i Region Hovedstaden og Region Sjælland. Vi søger nu en ergoterapeut med arbejdssted i Høje Taastrup. Der er i forvejen en fysioterapeut i Høje Taastrup samt mange fag-kolleger i IKH som helhed. Der lægges op til tæt sparring og samarbejde såvel tværfagligt som monofagligt. Afdelingen i Høje Taastrup består af 12 medarbejdere.
Vi benytter i stor udstrækning at mødes på video i det interne samarbejde mellem afdelingerne, og vi mødes flere gange om året til sparring, temadage mm, ligesom der er gode muligheder for faglig udvikling.
 
Vores opgave består i tværfaglig udredning af komplekse og sammensatte vanskeligheder hos  førskolebørn og oftest med efterfølgende rådgivning til forældre og kommunale fagpersoner.
Vi er i opgaven i en begrænset periode, og vi kører over hele landet. Afdelingen i Høje Taastrup betjener primært Region Hovedstaden og Region Sjælland.
Opsamling og formidling af viden til fagpersoner er også en del af vores opgave.

Vi er en tværfagligt sammensat gruppe bestående af erfarne fysioterapeuter, ergoterapeuter, musikterapeuter, specialpædagogiske konsulenter, logopæder samt psykologer /neuropsykologer.
Stærke monofaglige kompetencer er en forudsætning for vores tværfaglige arbejde - og for at levere specialiserede ydelser i meget komplekse opgaver. Den ergoterapeutiske indsats kan være inden for områderne oral-motorik, grov- og finmotorik, sanseforstyrrelser og perception og dække mange diagnosegrupper og kombinationer af disse som f.eks. autisme, ADHD, CP, sjældne diagnoser mm.
Vi arbejder med stor respekt og åbenhed for hinandens faglighed på en dynamisk arbejdsplads, hvor ikke to dage er ens. Der er høj grad af fleksibilitet, og man tilrettelægger i udtalt grad selv sin arbejdsuge.

Eksternt har vi mange samarbejdspartnere bl.a. daginstitutioner, dagplejere, sagsbehandlere, PPR, Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center og neuropædiatere.

Ansøgningsfrist: onsdag den 26. juni

Samtaler forventes at blive afholdt den 2. juli i vores afdeling i Høje Taastrup
i Handicaporganisationernes Hus.
Løn ifølge overenskomst.

Nærmere oplysning om stillingen kan fås hos
afdelingsleder Bodil Kloborg på bodil.kloborg@ps.rm.dk eller
ergoterapeut Britt Østrup på britt.oestrup@ps.rm.dk

Læs mere om os på www.IKH.rm.dk  










Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/2bce4275_logo.gifIKH Specialrådgivning Høje TaastrupTaastrup2019-06-04T13:01:14.4772019-06-26T00:00:00
330035207Ergoterapeut til botilbud for erhvervet hjerneskadedeBasic Ergoterapeut 26 - 30 timer ugentlig med tiltrædelse 1. september 2019.VI TILBYDER Du bliver del af en samlet terapeutgruppe på 6 ergo- og fysioterapeuter Vi lægger stor vægt på et godt fagligt og socialt arbejdsmiljø Vi har et tæt samarbejde såvel indbyrdes som med øvrige personalegrupper på Rødbo En arbejdsplads med mulighed for indflydelse på eget arbejde Intern og ekstern kompetenceudvikling. VI SØGER Du kan se udfordringer i vedligeholdende træning Du arbejder med beboerne i individuelle forløb i tæt samarbejde med en anden terapeut Du er sammen med øvrige terapeuter ansvarlig for ansøgning og afprøvning af hjælpemidler Du har erfaring inden for det neurologiske område, herunder kendskab til FOTT, OPT og sanseintegration Du har interesse for og viden om dysfagi Du skal kunne arbejde selvstændigt og have lyst til at indgå i et tværfagligt samarbejde omkring og med beboerne. LIDT OM OSRødbo er et specialiseret botilbud i Ballerup Kommune til 40 voksne med erhvervet hjerneskade efter traumer, sclerose eller andre svære neurologiske problemstillinger.Vores opgave er at støtte borgerne til at leve et selvstændigt liv ud fra deres behov og ønsker. Vi lægger vægt på brugerinddragelse og selvbestemmelse.Vi er placeret i dejlige omgivelser med moderne bygninger og rummer i alt fem huse. Fire huse til beboelse med 10 beboere i hvert hus. Det femte hus deles mellem tilknyttede fysioterapeuter, ergoterapeuter og aktivitetsmedarbejdere.Vi har fokus på at udvikle og vedligeholde beboernes færdigheder, ud fra en høj faglighed. Opgaverne bliver løst af en medarbejdergruppe sammensat af sundhedspersonale, pædagoger og terapeuter, der arbejder tæt sammen i et tværfagligt team. Der arbejdes med neuropædagogik som fælles fagligt grundlag.LØN- OG ANS TTELSESVILKÅRLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.YDERLIGERE OPLYSNINGERRing og hør mere om jobbet hos terapeuterne på telefon 4477 6164 eller hos forstander Marianne Sinding på telefon 4477 6194. Se også vores hjemmeside: www.roedbo.dkANSØGNINGSFRIST: 19. JUNI 2019Første samtale foregår d. 24. juni 2019 og anden samtale d. 27. juni 2019.Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på send ansøgning og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.Ergoterapeut 26 - 30 timer ugentlig med tiltrædelse 1. september 2019.

VI TILBYDER
  • Du bliver del af en samlet terapeutgruppe på 6 ergo- og fysioterapeuter
  • Vi lægger stor vægt på et godt fagligt og socialt arbejdsmiljø
  • Vi har et tæt samarbejde såvel indbyrdes som med øvrige personalegrupper på Rødbo
  • En arbejdsplads med mulighed for indflydelse på eget arbejde
  • Intern og ekstern kompetenceudvikling.
VI SØGER
  • Du kan se udfordringer i vedligeholdende træning
  • Du arbejder med beboerne i individuelle forløb i tæt samarbejde med en anden terapeut
  • Du er sammen med øvrige terapeuter ansvarlig for ansøgning og afprøvning af hjælpemidler
  • Du har erfaring inden for det neurologiske område, herunder kendskab til FOTT, OPT og sanseintegration
  • Du har interesse for og viden om dysfagi
  • Du skal kunne arbejde selvstændigt og have lyst til at indgå i et tværfagligt samarbejde omkring og med beboerne.
LIDT OM OS
Rødbo er et specialiseret botilbud i Ballerup Kommune til 40 voksne med erhvervet hjerneskade efter traumer, sclerose eller andre svære neurologiske problemstillinger.

Vores opgave er at støtte borgerne til at leve et selvstændigt liv ud fra deres behov og ønsker. Vi lægger vægt på brugerinddragelse og selvbestemmelse.

Vi er placeret i dejlige omgivelser med moderne bygninger og rummer i alt fem huse. Fire huse til beboelse med 10 beboere i hvert hus. Det femte hus deles mellem tilknyttede fysioterapeuter, ergoterapeuter og aktivitetsmedarbejdere.

Vi har fokus på at udvikle og vedligeholde beboernes færdigheder, ud fra en høj faglighed. Opgaverne bliver løst af en medarbejdergruppe sammensat af sundhedspersonale, pædagoger og terapeuter, der arbejder tæt sammen i et tværfagligt team. Der arbejdes med neuropædagogik som fælles fagligt grundlag.

LØN- OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

YDERLIGERE OPLYSNINGER
Ring og hør mere om jobbet hos terapeuterne på telefon 4477 6164 eller hos forstander Marianne Sinding på telefon 4477 6194. Se også vores hjemmeside: www.roedbo.dk

ANSØGNINGSFRIST: 19. JUNI 2019
Første samtale foregår d. 24. juni 2019 og anden samtale d. 27. juni 2019.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
 

ORS/BK-Byvaaben_small.pngRødboBallerup2019-05-30T19:00:01.1232019-06-19T00:00:00
330028001Ergoterapeut i Barselsvikariat, SUH, RoskildeRobot Vi søger n dygtig ergoterapeut til et barselsvikariat fra medio august 2019 på 37 timer Vores ErgoForce Team på SUH, Roskilde leder efter en ergoterapeut der har interesse for det medicinsk, kardiologisk, nefrologisk og onkologiske område. Arbejdsopgaverne indeholder første-gangs vurderinger af indlagte patienter med både dysfagi og ADL problematikker. Der udleveres og tilpasses også hjælpemidler. Kendskab til Sundhedsplatformen er en fordel. Der er weekend og helligdagsarbejde i stillingen og her dækker vi den akutte neurologi. Du kan derfor være specialist eller bredt fagligt interesseret, -så længe hospitalsarbejde er noget for dig! Du vil blive en del af et stort dynamisk team i vores fysio- og ergoterapi på Sjællands Universitetshospital, Roskilde. Du kan være en erfaren ergoterapeut som søger nye udfordringer i en periode, måske fra primær sektor. Det vigtigste er at du: -har evner og lyst til samarbejde med mono- såvel som tværfaglige samarbejdspartnere, patienter og pårørende. -er interesseret i somatik og er fagligt og teoretisk solidt funderet. -har et godt overblik og forstår at gøre brug af ressourcerne omkring dig. Vi kan tilbyde dig en professionel afdeling med højt fagligt niveau. Vi ser gerne du byder ind med din erfaring i specialerne her på SUH. Vi dækker bredt på alle sengeafdelinger på hospitalet. På SUH er der regionsfunktion på nogle specialer. Afdelingen er på 13 ergoterapeuter og 28 fysioterapeuter. Vi har en klinisk forskningsenhed med en udviklingsterapeut og en Phd. Studerende der initierer, varetager og projektstyrer forskellige udviklings- og forskningsprojekter på SUH, både med regionale, nationale og internationale samarbejdspartnere. Har du lyst til at vide mere er du velkommen til at kontakte afdelingsterapeuter Mette Tidemand Nicolajsen Morten Madsen CV og motiveret ansøgning: se formular. Samtaler forventes afholdt i uge 27-28 Om Sjællands Universitetshospital Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på. Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne. Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http: www.regionsjaelland.dk suh

Vi søger én dygtig ergoterapeut til et barselsvikariat fra medio august 2019 på 37 timer

Vores ErgoForce Team på SUH, Roskilde leder efter en ergoterapeut der har interesse for det medicinsk, kardiologisk, nefrologisk og onkologiske område.

Arbejdsopgaverne indeholder første-gangs vurderinger af indlagte patienter med både dysfagi og ADL problematikker. Der udleveres og tilpasses også hjælpemidler.

Kendskab til Sundhedsplatformen er en fordel.

Der er weekend og helligdagsarbejde i stillingen og her dækker vi den akutte neurologi.

Du kan derfor være specialist eller bredt fagligt interesseret, -så længe hospitalsarbejde er noget for dig!

Du vil blive en del af et stort dynamisk team i vores fysio- og ergoterapi på Sjællands Universitetshospital, Roskilde.

Du kan være en erfaren ergoterapeut som søger nye udfordringer i en periode, måske fra primær sektor.

Det vigtigste er at du:

-har evner og lyst til samarbejde med mono- såvel som tværfaglige samarbejdspartnere, patienter og pårørende.

-er interesseret i somatik og er fagligt og teoretisk solidt funderet.

-har et godt overblik og forstår at gøre brug af ressourcerne omkring dig.

Vi kan tilbyde dig en professionel afdeling med højt fagligt niveau. Vi ser gerne du byder ind med din erfaring i specialerne her på SUH.

Vi dækker bredt på alle sengeafdelinger på hospitalet. På SUH er der regionsfunktion på nogle specialer.

Afdelingen er på 13 ergoterapeuter og 28 fysioterapeuter. Vi har en klinisk forskningsenhed med en udviklingsterapeut og en Phd. Studerende der initierer, varetager og projektstyrer forskellige udviklings- og forskningsprojekter på SUH, både med regionale, nationale og internationale samarbejdspartnere.

Har du lyst til at vide mere er du velkommen til at kontakte afdelingsterapeuter

Mette Tidemand Nicolajsen & Morten Madsen

CV og motiveret ansøgning: se formular. Samtaler forventes afholdt i uge 27-28

Om Sjællands Universitetshospital
Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på.

Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne.

Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http://www.regionsjaelland.dk/suh

Region SjællandRoskilde2019-06-03T00:00:002019-06-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Implementeringsterapeut til hjemmeplejen

Hjemmeplejen

Albertslund
Er du uddannet ergoterapeut? Og brænder du for at gøre en forskel for borgere og medarbejdere gennem en hands on tilgang fysisk arbejdsmiljø og rehabilitering samtidig med at du er projektleder for andre indsatser? Så er du måske vores nye implement...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

Erfaren ergoterapeut til det specialiserede børneområde

IKH Specialrådgivning Høje Taastrup

Taastrup
Specialrådgivningen for VISO, IKH søger en erfaren ergoterapeut til vores afdeling i Høje Taastrup fra den 1 9 2019. Arbejdstiden er 30 timer om ugen.Vi søger en kollega, der: er uddannet ergoterapeut med erfaring på børneområdet kan arbejde tværfag...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

Ergoterapeut til botilbud for erhvervet hjerneskadede

Rødbo

Ballerup
Ergoterapeut 26 - 30 timer ugentlig med tiltrædelse 1. september 2019.VI TILBYDER Du bliver del af en samlet terapeutgruppe på 6 ergo- og fysioterapeuter Vi lægger stor vægt på et godt fagligt og socialt arbejdsmiljø Vi har et tæt samarbejde såvel i...
Indrykket:30. maj 2019
Udløbsdato:19. juni 2019

Ergoterapeut i Barselsvikariat, SUH, Roskilde

Region Sjælland

Roskilde
Vi søger n dygtig ergoterapeut til et barselsvikariat fra medio august 2019 på 37 timer Vores ErgoForce Team på SUH, Roskilde leder efter en ergoterapeut der har interesse for det medicinsk, kardiologisk, nefrologisk og onkologiske område. Arbejdsop...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019