Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Genopslag: Faglig konsulent til udviklingsorienteret Sygedagpengeafdeling


For at udvide ansøgerfeltet genopslår vi stillingen som faglig konsulent til Jobcenter Hjørrings Sygedagpengeafdeling.
 
Vi søger en faglig konsulent, der brænder for arbejdsmarkedsområdet og som vil sætte en ære i at understøtte sygedagpengeafdelingens medarbejdere i deres daglige arbejde. Afdelingen har i 2017 gennemgået en organisatorisk – og strukturel forandring, som vi fortsat er i fuld gang med at implementere.
 
Vi er en afdeling, som har store ambitioner og som tænker i muligheder få at borgerne i arbejde og uddannelse. Vi lægger vægt på en helhedsorienteret og tværfaglig tilgang i sagsbehandlingen.
 
Hele Arbejdsmarkedsområdet er inde i en stor og spændende udvikling med en meget ambitiøs investeringsstrategi og ambitiøse målsætninger. Investeringsstrategien giver os spændende og unikke muligheder for at få flere borgere i job og uddannelse. Vi har investeret i:
 

  • Flere medarbejderressourcer - så der er mere tid borgerne
  • Flere individuelle indsatser der kan støtte borgeren i at vende tilbage til arbejde eller uddannelse
 
I Sygedagpengeafdelingen varetager vi sagsbehandlingen på borgere der modtager sygedagpenge, borgere i jobafklaring, borgere på ressourceforløb, borgere under revalidering samt råd og vejlednings forespørgsler.
 
Vi har et tæt samarbejde med de øvrige afdelinger på jobcentret, og vi tror på, at investering i tid til relationel koordinering fremmer vores fælles mål, om at få flere borgere i arbejde eller uddannelse.
 
Sygedagpengeafdelingen består af i alt 55 medarbejdere; 1 afdelingsleder, 2 teamledere, 2 faglige koordinatorer, 47 beskæftigelsesmedarbejdere samt et administrativt team på 3.
 

Hvad bliver din opgave?
  • Faglig sparring med beskæftigelsesmedarbejderne.
  • Mødeleder på rehabiliteringsteammøder.
  • Formidling og implementering af ny lovgivning.
  • Varetage intern revision/ledelsestilsyn.
  • Udarbejdelse og udvikling af sags- og arbejdsgange.
  • Undervisning i nye sags- og arbejdsgange.
  • Bistå medarbejdere med behandling af klagesager.
  • Indgå i samarbejde med afdelingens faglige koordinator, teamledere og afdelingsleder.
  • Facilitator for udmøntning af investeringsstrategien om at få flere i job og uddannelse.
  • Løbende udvikling og ny tænkning i forhold til beskæftigelsesområdet.
  • Tæt tværfagligt samarbejde med arbejdsmarkedsområdets øvrige faglige konsulenter.

Hvem er du?

Du er uddannet socialrådgiver, socialformilder, eller du har anden relevant uddannelse. Du har erfaring indenfor sygedagpengeområdet.
  • Du kan arbejde systematisk og selvstændigt.
  • Du er god til at se sammenhænge og tænke i helheder.
  • Du er handlekraftig og tydelig i din kommunikation og formidling.
  • Du har gode samarbejdsevner og du er lydhør. 
  • Du har overblik og du er fleksibel i en omskiftelig og til tider turbulent hverdag.
  • Du kan og vil bidrage til et rart og konstruktivt arbejdsmiljø.
  • Du ser tværfagligt samarbejde både internt og eksternt som en naturlig del af din arbejdsdag.
  • Du tror på at alle borgere har ressourcer, der kan udvikles og anvendes i forhold til arbejdsmarkedet.
 
Hvad får du til gengæld?
  • Du får et selvstændigt og spændende job med indflydelse og ansvar.
  • Udfordrende og varierende arbejdsopgaver inden for et dynamisk og politisk højt prioriteret arbejdsområde.
  • Et fagligt miljø, der vægter kvalitet, tværfaglighed og progression højt.
  • Tæt samarbejde med ledelsen, teamleder og faglige konsulenter på Jobcentret.
  • Faglig sparring og løbende kompetenceudvikling.
  • Dygtige og engagerede kolleger.
  • Du bliver del af en afdeling med et uformelt og humoristisk arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på sparring, dialog og kvalitet.
  • Vi tænker i helheder og alle bidrager til den samlede opgaveløsning.
 

Praktisk information:

Løn og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Hvis du vil vide mere om jobbet, kan du kontakte:
  • teamleder Charlotte Nørskov Jensen på tlf. 7233 6138/4122 6138
  • teamleder Morten Jensen på tlf. 7233 6219/41226219
  • faglig konsulent Ann Kjær Larsen på tlf. 7233 6908/41226908.

Ansættelsessamtalerne forventes afholdt i uge 17 2018


Du sender din ansøgning og dit CV elektronisk til os ved at klikke på ”Send ansøgning”.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329783205Phoenix-8196b97c12018-03-26T09:00:05.490Genopslag: Faglig konsulent til udviklingsorienteret Sygedagpengeafdeling
For at udvide ansøgerfeltet genopslår vi stillingen som faglig konsulent til Jobcenter Hjørrings Sygedagpengeafdeling.
 
Vi søger en faglig konsulent, der brænder for arbejdsmarkedsområdet og som vil sætte en ære i at understøtte sygedagpengeafdelingens medarbejdere i deres daglige arbejde. Afdelingen har i 2017 gennemgået en organisatorisk – og strukturel forandring, som vi fortsat er i fuld gang med at implementere.
 
Vi er en afdeling, som har store ambitioner og som tænker i muligheder få at borgerne i arbejde og uddannelse. Vi lægger vægt på en helhedsorienteret og tværfaglig tilgang i sagsbehandlingen.
 
Hele Arbejdsmarkedsområdet er inde i en stor og spændende udvikling med en meget ambitiøs investeringsstrategi og ambitiøse målsætninger. Investeringsstrategien giver os spændende og unikke muligheder for at få flere borgere i job og uddannelse. Vi har investeret i:
 
  • Flere medarbejderressourcer - så der er mere tid borgerne
  • Flere individuelle indsatser der kan støtte borgeren i at vende tilbage til arbejde eller uddannelse
 
I Sygedagpengeafdelingen varetager vi sagsbehandlingen på borgere der modtager sygedagpenge, borgere i jobafklaring, borgere på ressourceforløb, borgere under revalidering samt råd og vejlednings forespørgsler.
 
Vi har et tæt samarbejde med de øvrige afdelinger på jobcentret, og vi tror på, at investering i tid til relationel koordinering fremmer vores fælles mål, om at få flere borgere i arbejde eller uddannelse.
 
Sygedagpengeafdelingen består af i alt 55 medarbejdere; 1 afdelingsleder, 2 teamledere, 2 faglige koordinatorer, 47 beskæftigelsesmedarbejdere samt et administrativt team på 3.
 

Hvad bliver din opgave?
  • Faglig sparring med beskæftigelsesmedarbejderne.
  • Mødeleder på rehabiliteringsteammøder.
  • Formidling og implementering af ny lovgivning.
  • Varetage intern revision/ledelsestilsyn.
  • Udarbejdelse og udvikling af sags- og arbejdsgange.
  • Undervisning i nye sags- og arbejdsgange.
  • Bistå medarbejdere med behandling af klagesager.
  • Indgå i samarbejde med afdelingens faglige koordinator, teamledere og afdelingsleder.
  • Facilitator for udmøntning af investeringsstrategien om at få flere i job og uddannelse.
  • Løbende udvikling og ny tænkning i forhold til beskæftigelsesområdet.
  • Tæt tværfagligt samarbejde med arbejdsmarkedsområdets øvrige faglige konsulenter.

Hvem er du?

Du er uddannet socialrådgiver, socialformilder, eller du har anden relevant uddannelse. Du har erfaring indenfor sygedagpengeområdet.
  • Du kan arbejde systematisk og selvstændigt.
  • Du er god til at se sammenhænge og tænke i helheder.
  • Du er handlekraftig og tydelig i din kommunikation og formidling.
  • Du har gode samarbejdsevner og du er lydhør. 
  • Du har overblik og du er fleksibel i en omskiftelig og til tider turbulent hverdag.
  • Du kan og vil bidrage til et rart og konstruktivt arbejdsmiljø.
  • Du ser tværfagligt samarbejde både internt og eksternt som en naturlig del af din arbejdsdag.
  • Du tror på at alle borgere har ressourcer, der kan udvikles og anvendes i forhold til arbejdsmarkedet.
 
Hvad får du til gengæld?
  • Du får et selvstændigt og spændende job med indflydelse og ansvar.
  • Udfordrende og varierende arbejdsopgaver inden for et dynamisk og politisk højt prioriteret arbejdsområde.
  • Et fagligt miljø, der vægter kvalitet, tværfaglighed og progression højt.
  • Tæt samarbejde med ledelsen, teamleder og faglige konsulenter på Jobcentret.
  • Faglig sparring og løbende kompetenceudvikling.
  • Dygtige og engagerede kolleger.
  • Du bliver del af en afdeling med et uformelt og humoristisk arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på sparring, dialog og kvalitet.
  • Vi tænker i helheder og alle bidrager til den samlede opgaveløsning.
 

Praktisk information:

Løn og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Hvis du vil vide mere om jobbet, kan du kontakte:
  • teamleder Charlotte Nørskov Jensen på tlf. 7233 6138/4122 6138
  • teamleder Morten Jensen på tlf. 7233 6219/41226219
  • faglig konsulent Ann Kjær Larsen på tlf. 7233 6908/41226908.

Ansættelsessamtalerne forventes afholdt i uge 17 2018


Du sender din ansøgning og dit CV elektronisk til os ved at klikke på ”Send ansøgning”.
2018-04-18T00:50:35.377 For at udvide ansøgerfeltet genopslår vi stillingen som faglig konsulent til Jobcenter Hjørrings Sygedagpengeafdeling. Vi søger en faglig konsulent, der brænder for arbejdsmarkedsområdet og som vil sætte en ære i at understøtte sygedagpengeafdelingens medarbejdere i deres daglige arbejde. Afdelingen har i 2017 gennemgået en organisatorisk og strukturel forandring, som vi fortsat er i fuld gang med at implementere. Vi er en afdeling, som har store ambitioner og som tænker i muligheder få at borgerne i arbejde og uddannelse. Vi lægger vægt på en helhedsorienteret og tværfaglig tilgang i sagsbehandlingen. Hele Arbejdsmarkedsområdet er inde i en stor og spændende udvikling med en meget ambitiøs investeringsstrategi og ambitiøse målsætninger. Investeringsstrategien giver os spændende og unikke muligheder for at få flere borgere i job og uddannelse. Vi har investeret i: Flere medarbejderressourcer - så der er mere tid borgerne Flere individuelle indsatser der kan støtte borgeren i at vende tilbage til arbejde eller uddannelse I Sygedagpengeafdelingen varetager vi sagsbehandlingen på borgere der modtager sygedagpenge, borgere i jobafklaring, borgere på ressourceforløb, borgere under revalidering samt råd og vejlednings forespørgsler. Vi har et tæt samarbejde med de øvrige afdelinger på jobcentret, og vi tror på, at investering i tid til relationel koordinering fremmer vores fælles mål, om at få flere borgere i arbejde eller uddannelse. Sygedagpengeafdelingen består af i alt 55 medarbejdere 1 afdelingsleder, 2 teamledere, 2 faglige koordinatorer, 47 beskæftigelsesmedarbejdere samt et administrativt team på 3. Hvad bliver din opgave? Faglig sparring med beskæftigelsesmedarbejderne. Mødeleder på rehabiliteringsteammøder. Formidling og implementering af ny lovgivning. Varetage intern revision ledelsestilsyn. Udarbejdelse og udvikling af sags- og arbejdsgange. Undervisning i nye sags- og arbejdsgange. Bistå medarbejdere med behandling af klagesager. Indgå i samarbejde med afdelingens faglige koordinator, teamledere og afdelingsleder. Facilitator for udmøntning af investeringsstrategien om at få flere i job og uddannelse. Løbende udvikling og ny tænkning i forhold til beskæftigelsesområdet. Tæt tværfagligt samarbejde med arbejdsmarkedsområdets øvrige faglige konsulenter. Hvem er du?Du er uddannet socialrådgiver, socialformilder, eller du har anden relevant uddannelse. Du har erfaring indenfor sygedagpengeområdet. Du kan arbejde systematisk og selvstændigt. Du er god til at se sammenhænge og tænke i helheder. Du er handlekraftig og tydelig i din kommunikation og formidling. Du har gode samarbejdsevner og du er lydhør. Du har overblik og du er fleksibel i en omskiftelig og til tider turbulent hverdag. Du kan og vil bidrage til et rart og konstruktivt arbejdsmiljø. Du ser tværfagligt samarbejde både internt og eksternt som en naturlig del af din arbejdsdag. Du tror på at alle borgere har ressourcer, der kan udvikles og anvendes i forhold til arbejdsmarkedet. Hvad får du til gengæld? Du får et selvstændigt og spændende job med indflydelse og ansvar. Udfordrende og varierende arbejdsopgaver inden for et dynamisk og politisk højt prioriteret arbejdsområde. Et fagligt miljø, der vægter kvalitet, tværfaglighed og progression højt. Tæt samarbejde med ledelsen, teamleder og faglige konsulenter på Jobcentret. Faglig sparring og løbende kompetenceudvikling. Dygtige og engagerede kolleger. Du bliver del af en afdeling med et uformelt og humoristisk arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på sparring, dialog og kvalitet. Vi tænker i helheder og alle bidrager til den samlede opgaveløsning. Praktisk information:Løn og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.Hvis du vil vide mere om jobbet, kan du kontakte: teamleder Charlotte Nørskov Jensen på tlf. 7233 6138 4122 6138 teamleder Morten Jensen på tlf. 7233 6219 41226219 faglig konsulent Ann Kjær Larsen på tlf. 7233 6908 41226908. Ansættelsessamtalerne forventes afholdt i uge 17 2018Du sender din ansøgning og dit CV elektronisk til os ved at klikke på Send ansøgning .10Phoenix8196b97c101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-17T00:00:000010https://hjoerring.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=eee0a769-2836-40d6-becc-3aa0b1c13f040EuropaDanmarkJyllandNordjyllandHjørring3196574Jobcentret11Springvandspladsen 59800HjørringDKDanmarkORS/8196b97c_logo.jpegORS/8196b97c_logo.jpeg157.459751009.98678000
tanja.hallund@hjoerring.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent545591EmplyOfir Premium0111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8196b97chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8196b97chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8196b97c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8196b97c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Offentlig_administration/2.jpgMed et job indenfor Socialvæsen bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Socialrådgiver lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale346013Socialrådgiver11Socialvæsen25Offentlig administration353965292Tanja Hallundtanja.hallund@hjoerring.dkDKDanmarkDKDanmark329927357Brønderslev Kommune søger socialrådgiver- til Børne og Familieområdet- BarselsvikarietRobot Brønderslev Kommune søger socialrådgiver til Børne- og Familieområdet - Barselsvikar Skal du med på holdet? Så er det nu. En af vores kolleger skal på barsel. Vi søger derfor en barselsvikar til opstart 1.3.2019. Børne- og Familie området i Brønderslev Kommune har gennem de seneste år udviklet sig med rivende hast. Vi er drevet af en klar strategi, engagement og hjerteblod og et konstant fokus på at optimere indsatsen og levere den bedste hjælp til borgerne…. Og det går ganske godt, når vi selv skal sige det. Området består i dag af Sundhedsplejen, PPR, en myndighedsgruppe delt op i 2 afdelinger, plus Familiehuset Hegely, der danner ramme om vores tilbudsvifte til familier i udsatte og sårbare positioner, samt om vores familieplejekonsulenter og støttepersoner. I skrivende stund er vi godt 100 kolleger om opgaverne. Lige nu er vi i fuld gang med et uhyre spændende kapitel i afdelingens udvikling. Nemlig at udrulle vores pilotindsats, som hedder Varige Spor til hele kommunen. Indsatsen skal både omfatte de sager, der omhandler børn i udsatte positioner, og de sager hvor der er tale om børn med funktionsnedsættelse. Den særlige indsats er inspireret af den såkaldte Sveriges-model. Du kan læse meget mere om indsatsen her: http: udviklingifaellesskaber.dk wordpress ?page_id 1416 eller: http: www.bronderslev.dk Politik ByraadOgUdvalg DagsordnerOgReferater2014-2017 99 99-863.aspx section4 Dine opgaver: Du vil primært komme til at arbejde med støtteforanstaltninger til børn og unge indtil 15 år samt anbringelser udenfor hjemmet efter Servicelovens kap. 11. Der er tale om en fremskudt sagsbehandling med inddragelse af netværk såvel det private som det offentlige. Stillingen omfatter ligeledes en del konsultativt arbejde i tværfagligt sammensatte fora fx Tværfagligt Småbørnsteam og Tværfagligt Skoleteam. Du skal regne med efteruddannelse i anvendelsen af SOS, ligesom du vil blive opkvalificeret i forhold til facilitering. Vi forventer: • At du har en uddannelse, som socialrådgiver socialformidler • At du er interesseret og målrettet i arbejdet med børn og familier i sårbare og udsatte positioner. • At du kan arbejde selvstændigt, da vi har en høj grad af egenkompetence. • At du ikke lader dig skræmme af en til tider hektisk og uforudsigelig hverdag. • At du er systematisk og har overblikket over den administrative del af funktionen. • At du har lyst til og evner for at arbejde tværfagligt. • At du har lyst til og mod på at være meget ude i familierne • At du er indstillet på at arbejde i et team. Vi kan tilbyde: • Et spændende og udfordrende job, hvor der i den grad er fokus på udvikling • Knivskarpe retningslinjer, rammer og råderum • Høj egen kompetence • En velfungerende og fasttømret myndighedsgruppe med særdeles kompetente og kanon kollegaer • En afdeling, hvor vi deler et fælles fokus på optimale løsninger • En afdeling, hvor der ikke er langt fra beslutning til handling • En afdeling, hvor vi prioriterer faglig viden og personlig udvikling • Supervision og faglig sparring som en selvfølgelig del af jobbet • Administrativ bistand Brønderslev Kommune bruger det digitale sagsbehandlingssystem DUBU og dermed den socialfaglige metode ICS. Din løn fastsættes efter gældende overenskomst og principperne om Ny Løn. Dit arbejdssted bliver Brønderslev Rådhus Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte: • Afdelingsleder Pia Horndal på telefon 99 45 44 65 Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest d. 10 januar kl. 12.00 Og vi forventer at kunne afholde samtaler i løbet af uge 4 Brønderslev Kommune er vi I samspil med borgerne . Vi støtter op om dette ved hjælp af vores værdier: Fællesskabende, Modig og Nysgerrig. Du kan læse mere om I samspil med borgerne og vores værdier her. Vi arbejder ud fra en forventningsmodel, der beskriver forventninger til medarbejdere og ledere i Brønderslev Kommune. Nogle af forventningerne til medarbejdere, er: • At du har fokus på kerneopgaven og leverer resultater ud fra de givne mål og rammer • At du har en faglig stolthed og samarbejder med dine kolleger samarbejdspartnere om opgaveløsningen • At du er medansvarlig for god trivsel ved at være positiv og konstruktiv • At du arbejder ud fra de givne rammer og ser dig selv som en del af det store fællesskab i Brønderslev Kommune Du kan læse mere om, hvilke andre forventninger, der er til en medarbejder i vores forventningsmodel.Brønderslev Kommune søger socialrådgiver til Børne- og Familieområdet - Barselsvikar  

 Skal du med på holdet? Så er det nu.
 En af vores kolleger skal på barsel. Vi søger derfor en barselsvikar til opstart 1.3.2019.

Børne- og Familie området i Brønderslev Kommune har gennem de seneste år udviklet sig med rivende hast. Vi er drevet af en klar strategi, engagement og hjerteblod – og et konstant fokus på at optimere indsatsen og levere den bedste hjælp til borgerne….  Og det går ganske godt, når vi selv skal sige det.

Området  består i dag af Sundhedsplejen, PPR, en myndighedsgruppe delt op i 2 afdelinger, plus Familiehuset Hegely, der danner ramme om vores tilbudsvifte til familier i udsatte og sårbare positioner, samt om vores familieplejekonsulenter og støttepersoner. I skrivende stund er vi godt 100 kolleger om opgaverne.

Lige nu er vi i fuld gang med et uhyre spændende kapitel i afdelingens udvikling. Nemlig at udrulle vores pilotindsats, som hedder ”Varige Spor” til hele kommunen. Indsatsen skal både omfatte de sager, der omhandler børn i udsatte positioner, og de sager hvor der er tale om børn med funktionsnedsættelse.

Den særlige indsats er inspireret af den såkaldte Sveriges-model. Du kan læse meget mere om indsatsen her: http://udviklingifaellesskaber.dk/wordpress/?page_id=1416 ; eller: http://www.bronderslev.dk/Politik/ByraadOgUdvalg/DagsordnerOgReferater2014-2017/99/99-863.aspx#section4

Dine opgaver:
Du vil primært komme til at arbejde med støtteforanstaltninger til børn og unge indtil 15 år samt anbringelser udenfor hjemmet efter Servicelovens kap. 11.
Der er tale om en fremskudt sagsbehandling med inddragelse af netværk – såvel det private som det offentlige.  Stillingen omfatter ligeledes en del konsultativt arbejde i tværfagligt sammensatte fora – fx Tværfagligt Småbørnsteam og Tværfagligt Skoleteam. Du skal regne med efteruddannelse i anvendelsen af SOS, ligesom du vil blive opkvalificeret i forhold til facilitering.

Vi forventer:

   • At du har en uddannelse, som socialrådgiver/ socialformidler
   • At du er interesseret og målrettet i arbejdet med børn og familier i sårbare og udsatte positioner.
   • At du kan arbejde selvstændigt, da vi har en høj grad af egenkompetence.
   • At du ikke lader dig skræmme af en til tider hektisk og uforudsigelig hverdag.
   • At du er systematisk og har overblikket over den administrative del af funktionen.
   • At du har lyst til og evner for at arbejde tværfagligt.
   • At du har lyst til og mod på at være meget ude i familierne
   • At du er indstillet på at arbejde i et team.

Vi kan tilbyde:

   • Et spændende og udfordrende job, hvor der i den grad er fokus på udvikling
   • Knivskarpe retningslinjer, rammer og råderum
   • Høj egen kompetence
   • En velfungerende og fasttømret myndighedsgruppe med særdeles kompetente og kanon kollegaer
   • En afdeling, hvor vi deler et fælles fokus på optimale løsninger
   • En afdeling, hvor der ikke er langt fra beslutning til handling
   • En afdeling, hvor vi prioriterer faglig viden og personlig udvikling
   • Supervision og faglig sparring som en selvfølgelig del af jobbet
   • Administrativ bistand

Brønderslev Kommune bruger det digitale sagsbehandlingssystem DUBU og dermed den socialfaglige metode ICS.

Din løn fastsættes efter gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.
Dit arbejdssted bliver Brønderslev Rådhus
Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:

   • Afdelingsleder Pia Horndal på telefon 99 45 44 65

Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest d. 10 januar kl. 12.00 Og vi forventer at kunne afholde samtaler i løbet af uge 4


 Brønderslev Kommune er vi ”I samspil med borgerne”. Vi støtter op om dette ved hjælp af vores værdier: Fællesskabende, Modig og Nysgerrig. Du kan læse mere om ”I samspil med borgerne” og vores værdier her.
 
Vi arbejder ud fra en forventningsmodel, der beskriver forventninger til medarbejdere og ledere i Brønderslev Kommune. Nogle af forventningerne til medarbejdere, er: 

   • At du har fokus på kerneopgaven og leverer resultater ud fra de givne mål og rammer
   • At du har en faglig stolthed og samarbejder med dine kolleger/samarbejdspartnere om opgaveløsningen
   • At du er medansvarlig for god trivsel ved at være positiv og konstruktiv 
   • At du arbejder ud fra de givne rammer og ser dig selv som en del af det store fællesskab i Brønderslev Kommune

Du kan læse mere om, hvilke andre forventninger, der er til en medarbejder i vores forventningsmodel.
 
 

Brønderslev KommuneBrønderslev2018-12-13T00:00:002019-01-10T00:00:00
329921355Erfaren socialrådgiver til Børnehus NordBasic Erfaren socialrådgiver til Børnehus Nord 37 timer ugentligOm stillingen:Børnehus Nord søger en erfaren socialrådgiver, som har lyst til og erfaring med at indgå i et bredt tværfagligt samarbejde, som er stærk i sin socialrådgiverfaglighed, og som har solid erfaring med den processuelle samtale med børn og unge, samt trives med at tage ansvar for den socialrådgiverfaglige indsats og vurdering.Det er en spændende stilling, hvor du bl.a. via supervision skal have lyst til at udvikle en høj faglighed inden for traume- og overgrebsområdet, ligesom du vil være med til at præge det tværfaglige og tværsektorielle arbejde, der er forankret i huset.Som socialrådgiver i børnehuset er dine opgaver hovedsageligt: Gennemføre korterevarende udrednings- og kriseinterventionsforløb med børn unge (primært i alderen 10-18 år) og deres nære omsorgspersoner Vurdere barnets støtte- behandlingsbehov, herunder udarbejde afsluttende notat til kommunernes myndighedsrådgivere Yde rådgivning og vejledning til kommunernes myndighedsrådgivere i sager om overgreb, samt til børnehusets øvrige samarbejdspartnere Koordinering af sagsforløb i samarbejde med kommunernes myndighedsrådgivere Mødeledelse på de tværsektorielle møder med børnehusets psykologer, samt øvrige samarbejdspartnere Overvære videoafhøringer af børn Bidrage til børnehusets funktion som vidensenhed Vi tilbyder: Et varieret, meningsfuldt og fagligt spændende arbejdsfelt Gode kollegaer 4 psykologer og 2 socialrådgivere foruden dig selv, samt administrativ medarbejder og husassistent Fokus på opkvalificering og supervision En arbejdsplads, hvor vi arbejder tæt sammen i 3 teams, hver bestående af 1 socialrådgiver og 1-2 psykologer, og hvor det er den fælles indsats, der gør forskellen Et spændende tværsektorielt samarbejde med de 11 nordjyske kommuner, to politikredse, sygehus og Institut for Retsmedicin Samarbejde på tværs af landet med de fire øvrige børnehuse og Socialstyrelsen Vi forventer at du harFaglige kompetencer: Uddannelse som socialrådgiver Erfaring fra området med udsatte børn og familier Erfaring med børn og unge, der har været udsat for vold eller seksuelle overgreb Erfaring med samtaler med børn unge, gerne fra behandlingsområdet Erfaring med kriseintervention, samt udredning og vurdering af støttebehov Erfaring med tværfagligt og tværsektorielt samarbejde Personlige kompetencer: Høj grad af samarbejdskompetence - du kan lide at arbejde i en travl og varierende hverdag, hvor fleksibilitet og tværfaglighed er omdrejningspunktet Interesse for at forstå mentale tilstande og se bag om adfærd både hos dig selv og andre Robusthed og evne til at bevare ro og overblik i pressede situationer Gode mundtlige og skriftlige kommunikationskompetencer Du er holdspiller og evner samtidigt at arbejde selvstændigt og tage ansvar, både fagligt og organisatorisk Om De Danske Børnehuse: Børnehus Nord er, sammen med landets 4 øvrige børnehuse, t af initiativerne i regeringens Overgrebspakke, som trådte i kraft den 1. oktober 2013. Børnehus Nord har placering i lyse og imødekommende lokaler i det sydlige Aalborg. Du kan læse mere om Børnehus Nord på http: www.bornehus-nord.dk Formålet med børnehusene er dels at styrke rammerne for det tværfaglige og tværsektorielle samarbejde i sager om vold og seksuelle overgreb mod børn og unge, og dels at barnet den unge og de nære omsorgspersoner modtager den bedst mulige og mest skånsomme indsats og hjælp med barnet den unge i centrum.I børnehusene håndteres således sager, hvor der er behov for et samarbejde mellem kommune, politi og eller sygehusvæsen. Det er børnehusets opgave i samarbejde med kommunen og som led i den børnefaglige 50 undersøgelse at udrede barnets den unges behandlingsbehov samt at koordinere sagen, mens den er i Børnehuset.Som socialrådgiver i Børnehus Nord får du muligheden for at være medvirkende til et fagligt løft for området af sager med overgreb mod børn.Løn og ansættelsesvilkårStillingen er på 37 timer pr. uge med tiltrædelse pr. 1. februar 2019.Ansøgningsfrist d. 17. december 2018.Ansættelsessamtaler forventes afholdt i Børnehus Nord torsdag d. 20. december 2018Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.Yderligere information kan du få hos børnehusleder Ulla Penning på telefon 31 99 33 98 eller mail uwp-fb@aalborg.dk eller socialrådgiver Helle Andersen på telefon 99 82 33 93 eller mail hjoe-fb@aalborg.dk Før endelig ansættelse indhentes der reference ved nuværende leder, samt straffe- og børneattest.Erfaren socialrådgiver til Børnehus Nord 37 timer ugentlig

Om stillingen:
Børnehus Nord søger en erfaren socialrådgiver, som har lyst til og erfaring med at indgå i et bredt tværfagligt samarbejde, som er stærk i sin socialrådgiverfaglighed, og som har solid erfaring med den processuelle samtale med børn og unge, samt trives med at tage ansvar for den socialrådgiverfaglige indsats og vurdering.
Det er en spændende stilling, hvor du bl.a. via supervision skal have lyst til at udvikle en høj faglighed inden for traume- og overgrebsområdet, ligesom du vil være med til at præge det tværfaglige og tværsektorielle arbejde, der er forankret i huset.

Som socialrådgiver i børnehuset er dine opgaver hovedsageligt:
  • Gennemføre korterevarende udrednings- og kriseinterventionsforløb med børn/unge (primært i alderen 10-18 år) og deres nære omsorgspersoner
  • Vurdere barnets støtte-/behandlingsbehov, herunder udarbejde afsluttende notat til kommunernes myndighedsrådgivere
  • Yde rådgivning og vejledning til kommunernes myndighedsrådgivere i sager om overgreb, samt til børnehusets øvrige samarbejdspartnere
  • Koordinering af sagsforløb i samarbejde med kommunernes myndighedsrådgivere
  • Mødeledelse på de tværsektorielle møder med børnehusets psykologer, samt øvrige samarbejdspartnere
  • Overvære videoafhøringer af børn
  • Bidrage til børnehusets funktion som vidensenhed
Vi tilbyder:
  • Et varieret, meningsfuldt og fagligt spændende arbejdsfelt
  • Gode kollegaer – 4 psykologer og 2 socialrådgivere foruden dig selv, samt administrativ medarbejder og husassistent
  • Fokus på opkvalificering og supervision
  • En arbejdsplads, hvor vi arbejder tæt sammen i 3 teams, hver bestående af 1 socialrådgiver og 1-2 psykologer, og hvor det er den fælles indsats, der gør forskellen
  • Et spændende tværsektorielt samarbejde med de 11 nordjyske kommuner, to politikredse, sygehus og Institut for Retsmedicin
  • Samarbejde på tværs af landet med de fire øvrige børnehuse og Socialstyrelsen
Vi forventer at du har
Faglige kompetencer:
  • Uddannelse som socialrådgiver
  • Erfaring fra området med udsatte børn og familier
  • Erfaring med børn og unge, der har været udsat for vold eller seksuelle overgreb
  • Erfaring med samtaler med børn/unge, gerne fra behandlingsområdet
  • Erfaring med kriseintervention, samt udredning og vurdering af støttebehov
  • Erfaring med tværfagligt og tværsektorielt samarbejde
Personlige kompetencer:
  • Høj grad af samarbejdskompetence - du kan lide at arbejde i en travl og varierende hverdag, hvor fleksibilitet og tværfaglighed er omdrejningspunktet
  • Interesse for at forstå mentale tilstande og se bag om adfærd – både hos dig selv og andre
  • Robusthed og evne til at bevare ro og overblik i pressede situationer
  • Gode mundtlige og skriftlige kommunikationskompetencer
  • Du er ”holdspiller” og evner samtidigt at arbejde selvstændigt og tage ansvar, både fagligt og organisatorisk
Om De Danske Børnehuse:
Børnehus Nord er, sammen med landets 4 øvrige børnehuse, ét af initiativerne i regeringens Overgrebspakke, som trådte i kraft den 1. oktober 2013. Børnehus Nord har placering i lyse og imødekommende lokaler i det sydlige Aalborg. Du kan læse mere om Børnehus Nord på http://www.bornehus-nord.dk/
Formålet med børnehusene er dels at styrke rammerne for det tværfaglige og tværsektorielle samarbejde i sager om vold og seksuelle overgreb mod børn og unge, og dels at barnet/den unge og de nære omsorgspersoner modtager den bedst mulige og mest skånsomme indsats og hjælp med barnet/den unge i centrum.
I børnehusene håndteres således sager, hvor der er behov for et samarbejde mellem kommune, politi og/eller sygehusvæsen. Det er børnehusets opgave i samarbejde med kommunen og som led i den børnefaglige § 50 undersøgelse at udrede barnets/den unges behandlingsbehov samt at koordinere sagen, mens den er i Børnehuset.
Som socialrådgiver i Børnehus Nord får du muligheden for at være medvirkende til et fagligt løft for området af sager med overgreb mod børn.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer pr. uge med tiltrædelse pr. 1. februar 2019.
Ansøgningsfrist d. 17. december 2018.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i Børnehus Nord torsdag d. 20. december 2018
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Yderligere information kan du få hos børnehusleder Ulla Penning på telefon 31 99 33 98 eller mail uwp-fb@aalborg.dk eller socialrådgiver Helle Andersen på telefon 99 82 33 93 eller mail hjoe-fb@aalborg.dk  
 
Før endelig ansættelse indhentes der reference ved nuværende leder, samt straffe- og børneattest.
 

ORS/Small/7b933010_logo.gifBørnehus NordAalborg2018-12-03T12:01:09.0632018-12-17T00:00:00
329913902Socialrådgiver/socialformidlere søges til FamilierådgivningenRobot Thisted Kommunes Børne- og familierådgivning søger en dygtig socialrådgiver socialformidler til en fast stilling på fuld tid til at arbejde i Familierådgivningens Undersøgelsesteam hurtigst muligt. Teamet er hjemhørende under sektion for Myndighed og Familieindsatser, hvor der arbejdes med særlig støtte til børn og unge i alderen 0-23 år. Familierådgivningen Thisted Kommune er en udviklingsorienteret arbejdsplads, der vægter et godt arbejdsmiljø, kvalitet i arbejdet og udvikling i det faglige som tværfaglige arbejde. Vi inddrager ICS og DUBU i det daglige arbejde, vægter inddragelse af nye metoder og tilgange og har fokus på muligheder fremfor begrænsninger. Som myndighedssagsbehandler i Undersøgelsesteamet vil dine primære arbejdsopgaver bestå i: Udførelse indenfor Servicelovens kapitel 3, 9 og 11 tilbud og særlig støtte til Børn og unge. Herunder undersøgelser, iværksættelse af forebyggende foranstaltninger og opfølgning herpå. Aktiv inddragelse af børn unge, deres forældre og netværk. Forebyggende arbejde med fokus på ressourcer og resiliens. Tværfagligt samarbejde og en helhedsorienteret indsats. Tovholderfunktion i unges overgang til voksentilværelsen. Vi forventer, at du Er uddannet socialrådgiver eller socialformidler, gerne med erfaring indenfor børneområdet. Er en god teamplayer, som også kan arbejde selvstændigt og loyalt ud fra fælles værdier og retningslinjer. Er god til at skabe overblik i en travl hverdag og arbejder systematisk. Har gode kommunikative evner. Kan indtage et fagligt perspektiv i holdnings- og meningsdrøftelser. Er positivt indstillet på nye udfordringer og åben for læring i faget. Er psykisk robust Er systematisk og kompetent IT-bruger evt. har kendskab til ICS og DUBU. Vi tilbyder: Engagerede kollegaer, der er organiseret i teams. En arbejdsplads der giver plads til forskellighed, humor og et godt kollegialt fællesskab. Et spændende, alsidigt og udfordrende arbejde. Et dynamisk arbejdsmiljø, der inddrager forandring og udvikling. Mulighed for faglig og personlig udvikling. Ledelsesmæssig støtte. Teamsupervision. Flekstid. Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn. Ønskes yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte teamleder Henriette Lindgaard på tlf. 2511 1906 eller teamleder Camilla Hassing på tlf. 2967 5557. Ansøgningsfrist: den 17. december 2018 kl. 10.00 . Det forventes, at der bliver afholdt ansættelsessamtaler i uge 51. Ved eventuel ansættelse skal der underskrives samtykkeerklæring til indhentelse af børneattest. Du kan se Børne- og Familierådgivningens organisation samt læse mere om familierådgivningen på Thisted Kommunes hjemmeside: www.Thisted.dk .Thisted Kommunes Børne- og familierådgivning søger en dygtig socialrådgiver/socialformidler til en fast stilling på fuld tid til at arbejde i Familierådgivningens Undersøgelsesteam hurtigst muligt. Teamet er hjemhørende under sektion for Myndighed og Familieindsatser, hvor der arbejdes med særlig støtte til børn og unge i alderen 0-23 år.

Familierådgivningen Thisted Kommune er en udviklingsorienteret arbejdsplads, der vægter et godt arbejdsmiljø, kvalitet i arbejdet og udvikling i det faglige som tværfaglige arbejde. Vi inddrager ICS og DUBU i det daglige arbejde, vægter inddragelse af nye metoder og tilgange og har fokus på muligheder fremfor begrænsninger.

Som myndighedssagsbehandler i Undersøgelsesteamet vil dine primære arbejdsopgaver bestå i:
  • Udførelse indenfor Servicelovens kapitel 3, 9 og 11 – tilbud og særlig støtte til Børn og unge. Herunder undersøgelser, iværksættelse af forebyggende foranstaltninger og opfølgning herpå.
  • Aktiv inddragelse af børn/unge, deres forældre og netværk.
  • Forebyggende arbejde med fokus på ressourcer og resiliens.
  • Tværfagligt samarbejde og en helhedsorienteret indsats.
  • Tovholderfunktion i unges overgang til voksentilværelsen.

Vi forventer, at du;
  • Er uddannet socialrådgiver eller socialformidler, gerne med erfaring indenfor børneområdet.
  • Er en god teamplayer, som også kan arbejde selvstændigt og loyalt ud fra fælles værdier og retningslinjer.
  • Er god til at skabe overblik i en travl hverdag og arbejder systematisk.
  • Har gode kommunikative evner.
  • Kan indtage et fagligt perspektiv i holdnings- og meningsdrøftelser.
  • Er positivt indstillet på nye udfordringer og åben for læring i faget.
  • Er psykisk robust
  • Er systematisk og kompetent IT-bruger – evt. har kendskab til ICS og DUBU.

Vi tilbyder:
  • Engagerede kollegaer, der er organiseret i teams.
  • En arbejdsplads der giver plads til forskellighed, humor og et godt kollegialt fællesskab.
  • Et spændende, alsidigt og udfordrende arbejde.
  • Et dynamisk arbejdsmiljø, der inddrager forandring og udvikling.
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling.
  • Ledelsesmæssig støtte.
  • Teamsupervision.
  • Flekstid.

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.

Ønskes yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte teamleder Henriette Lindgaard på tlf. 2511 1906 eller teamleder Camilla Hassing på tlf. 2967 5557.

Ansøgningsfrist: den 17. december 2018 kl. 10.00 . Det forventes, at der bliver afholdt ansættelsessamtaler i uge 51.

Ved eventuel ansættelse skal der underskrives samtykkeerklæring til indhentelse af børneattest.

Du kan se Børne- og Familierådgivningens organisation samt læse mere om familierådgivningen på Thisted Kommunes hjemmeside: www.Thisted.dk .
Rådhuset ThistedThisted2018-11-16T00:00:002018-12-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Brønderslev Kommune søger socialrådgiver- til Børne og Familieområdet- Barselsvikariet

Brønderslev Kommune

Brønderslev
Brønderslev Kommune søger socialrådgiver til Børne- og Familieområdet - Barselsvikar Skal du med på holdet? Så er det nu. En af vores kolleger skal på barsel. Vi søger derfor en barselsvikar til opstart 1.3.2019. Børne- og Familie området i Brønders...
Indrykket:13. december 2018
Udløbsdato:10. januar 2019

Erfaren socialrådgiver til Børnehus Nord

Børnehus Nord

Aalborg
Erfaren socialrådgiver til Børnehus Nord 37 timer ugentligOm stillingen:Børnehus Nord søger en erfaren socialrådgiver, som har lyst til og erfaring med at indgå i et bredt tværfagligt samarbejde, som er stærk i sin socialrådgiverfaglighed, og som ha...
Indrykket:3. december 2018
Udløbsdato:17. december 2018

Socialrådgiver/socialformidlere søges til Familierådgivningen

Rådhuset Thisted

Thisted
Thisted Kommunes Børne- og familierådgivning søger en dygtig socialrådgiver socialformidler til en fast stilling på fuld tid til at arbejde i Familierådgivningens Undersøgelsesteam hurtigst muligt. Teamet er hjemhørende under sektion for Myndighed o...
Indrykket:16. november 2018
Udløbsdato:17. december 2018