Genopslag: Lægesekretær, er DU den helt rigtige?

Lægesekretær søges til dynamisk og udviklingsorienteret lægepraksis pr. 1. september

Vi vil gerne finde den helt rigtige makker til vores dygtige lægesekretær. Vi prøver derfor igen at søge en lægesekretær til at dække 28 timer fordelt på 4 korte dage og 1 lang dag.

Vi er:

Et lægehus i Vamdrup med 4 faste læger og et team af sekretærer, sygeplejersker, bioanalytikere og uddannelseslæger, der samarbejder om at yde god service, omsorg og høj faglig standard for vore patienter.

Personalets trivsel, gensidig respekt og tillid er værdier vi sætter højt.

Vi har et stort flow i lægehuset hver dag med akutte og planlagte konsultationer, telefon- og email-kontakter og patienter der henvender sig direkte i skranken.

Sekretariatet er hjertet af huset og sekretærerne er ofte de første patienterne møder, enten i skranken eller telefonen. Det er sekretærernes opgave at visitere patienterne og vurdere om de har brug for at blive set akut eller om de kan vente.

Sekretærerne står for tidsbestillinger, medicinbestillinger og andre administrative opgaver.

 

Du er:

  • Uddannet lægesekretær – meget gerne med erfaring fra et andet lægehus.
  • Fagligt kompetent til at visitere patienter.
  • God til at have mange bolde i luften – høj stresstærskel.
  • Omstillingsparat.
  • God til at samarbejde og indgå i et kollegialt fællesskab.
  • Serviceminded
  • God til IT – gerne bekendt med lægesystemet XMO.
  • God til at lære nye og udvikle egne arbejdsgange.

 

Samtaler afholdes onsdag den 26. juni fra kl. 14.00.

Spørgsmål kan rettes til Anne Vittrup tlf. 21 24 79 66


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330029500Phoenix-45678e6812019-05-22T00:00:00Genopslag: Lægesekretær, er DU den helt rigtige?

Lægesekretær søges til dynamisk og udviklingsorienteret lægepraksis pr. 1. september

Vi vil gerne finde den helt rigtige makker til vores dygtige lægesekretær. Vi prøver derfor igen at søge en lægesekretær til at dække 28 timer fordelt på 4 korte dage og 1 lang dag.

Vi er:

Et lægehus i Vamdrup med 4 faste læger og et team af sekretærer, sygeplejersker, bioanalytikere og uddannelseslæger, der samarbejder om at yde god service, omsorg og høj faglig standard for vore patienter.

Personalets trivsel, gensidig respekt og tillid er værdier vi sætter højt.

Vi har et stort flow i lægehuset hver dag med akutte og planlagte konsultationer, telefon- og email-kontakter og patienter der henvender sig direkte i skranken.

Sekretariatet er hjertet af huset og sekretærerne er ofte de første patienterne møder, enten i skranken eller telefonen. Det er sekretærernes opgave at visitere patienterne og vurdere om de har brug for at blive set akut eller om de kan vente.

Sekretærerne står for tidsbestillinger, medicinbestillinger og andre administrative opgaver.

 

Du er:

  • Uddannet lægesekretær – meget gerne med erfaring fra et andet lægehus.
  • Fagligt kompetent til at visitere patienter.
  • God til at have mange bolde i luften – høj stresstærskel.
  • Omstillingsparat.
  • God til at samarbejde og indgå i et kollegialt fællesskab.
  • Serviceminded
  • God til IT – gerne bekendt med lægesystemet XMO.
  • God til at lære nye og udvikle egne arbejdsgange.

 

Samtaler afholdes onsdag den 26. juni fra kl. 14.00.

Spørgsmål kan rettes til Anne Vittrup tlf. 21 24 79 66

Lægesekretær søges til dynamisk og udviklingsorienteret lægepraksis pr. 1. september Vi vil gerne finde den helt rigtige makker til vores dygtige lægesekretær. Vi prøver derfor igen at søge en lægesekretær til at dække 28 timer fordelt på 4 korte dage og 1 lang dag. Vi er: Et lægehus i Vamdrup med 4 faste læger og et team af sekretærer, sygeplejersker, bioanalytikere og uddannelseslæger, der samarbejder om at yde god service, omsorg og høj faglig standard for vore patienter. Personalets trivsel, gensidig respekt og tillid er værdier vi sætter højt. Vi har et stort flow i lægehuset hver dag med akutte og planlagte konsultationer, telefon- og email-kontakter og patienter der henvender sig direkte i skranken. Sekretariatet er hjertet af huset og sekretærerne er ofte de første patienterne møder, enten i skranken eller telefonen. Det er sekretærernes opgave at visitere patienterne og vurdere om de har brug for at blive set akut eller om de kan vente. Sekretærerne står for tidsbestillinger, medicinbestillinger og andre administrative opgaver. Du er: Uddannet lægesekretær meget gerne med erfaring fra et andet lægehus. Fagligt kompetent til at visitere patienter. God til at have mange bolde i luften høj stresstærskel. Omstillingsparat. God til at samarbejde og indgå i et kollegialt fællesskab. Serviceminded God til IT gerne bekendt med lægesystemet XMO. God til at lære nye og udvikle egne arbejdsgange. Samtaler afholdes onsdag den 26. juni fra kl. 14.00. Spørgsmål kan rettes til Anne Vittrup tlf. 21 24 79 6611jobnet45678e68100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-21T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3532145LÆGERNE I VAMDRUP I/S11Sydbanegade 46580VamdrupDKDanmark0vamdrupdoc@gmail.comDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent765598JobNet4993371499337110022-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45678e68https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=45678e68https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45678e68&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45678e68&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed361849627Lena Lund-Petersenvamdrupdoc@gmail.comDKDanmarkDKDanmark330034193Lægesekretær til Fysio- og Ergoterapi, Kolding SygehusBasic Fleksibel LÆGESEKRETÆR med blik for tværfaglighed SØGES fra d. 01. september. Om afdelingen Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus, er en dynamisk afdeling med ca. 60 medarbejdere bestående af fysioterapeuter, ergoterapeuter og et hjælpemiddeldepot. Vi er en klinisk serviceafdeling og undersøger, behandler og træner patienter fra alle sygehusets kliniske afdelinger. Kolding Sygehus er akutsygehus og vi har et højt tempo og aktivitetsniveau. Vi varetager uddannelse af fysioterapeut- og ergoterapeutstuderende. Vi vægter forskning og uddannelse højt. Sekretariatet består af 2 lægesekretærer, som refererer direkte til chefterapeuten. Lægesekretærerne sidder sammen i et fælles kontor, og det sociale samarbejde vægtes højt på tværs af alle faggrupper. Medarbejderne i Fysio- og Ergoterapi har det godt sammen og er gode til at tage hensyn til hinanden. Lægesekretærerne arbejder alle hverdage mellem 07.30 15.00, så der er bemanding i telefonens åbningstider. Lægesekretærernes opgaver er mangfoldige med blandt andet patientrelaterede administrative opgaver f.eks. udlån af hjælpemidler, booking og bestilling af kørsel og andre generelle administrative opgaver f.eks. arbejdstidsregistrering for afdelingens personale samt assistance til ledergruppen. Arbejdet er meget afvekslende med mange administrative opgaver. Kan du lide at have mange bolde i luften på én gang, og er du god til at bevare overblikket, så er det lige dig, vi mangler. Vi kan tilbyde Et spændende arbejdsmiljø, hvor vi har et rigtig godt tværfagligt samarbejde Gode muligheder for personlig og faglig udvikling og indflydelse på egne arbejdsopgaver En afvekslende hverdag, hvor alle arbejdsopgaver kan varetages af begge sekretærer Gode kolleger i en serviceminded afdeling, som vægter kvaliteten af arbejdet højt, og som har det godt sammen på tværs af fagene 30 timer om ugen Vi søger en kollega, der er uddannet lægesekretær (ufravigeligt krav) er god til at koordinere og prioritere opgaverne har gode tværfaglige samarbejdsevner kan bevare overblikket når der er travlt er fleksibel, ansvarsbevidst og selvstændig med lyst til nye udfordringer har en positiv og imødekommende adfærd, og helst med god humoristisk sans Løn og ansættelsesforhold Efter gældende overenskomst. Yderligere oplysninger Kan fås hos Chefterapeut Deirdre Maguire Toft på tlf.7636 2810 24 87 28 34 Ansøgningsfrist 18.06.19 Ansættelsessamtaler afholdes d. 27.06.19 Er vi din kommende arbejdsplads? Så overvejer du måske også at flytte til dit nye job. Læs her hvad Sygehus Lillebælt og Trekantområdets kommuner kan tilbyde dig og din familie.

Fleksibel LÆGESEKRETÆR med blik for tværfaglighed SØGES fra d. 01. september.

 

Om afdelingen 

Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus, er en dynamisk afdeling med ca. 60 medarbejdere bestående af fysioterapeuter, ergoterapeuter og et hjælpemiddeldepot. Vi er en klinisk serviceafdeling og undersøger, behandler og træner patienter fra alle sygehusets kliniske afdelinger. Kolding Sygehus er akutsygehus og vi har et højt tempo og aktivitetsniveau. Vi varetager uddannelse af fysioterapeut- og ergoterapeutstuderende. Vi vægter forskning og uddannelse højt.

Sekretariatet består af 2 lægesekretærer, som refererer direkte til chefterapeuten. Lægesekretærerne sidder sammen i et fælles kontor, og det sociale samarbejde vægtes højt på tværs af alle faggrupper.

 

Medarbejderne i Fysio- og Ergoterapi har det godt sammen og er gode til at tage hensyn til hinanden.

Lægesekretærerne arbejder alle hverdage mellem 07.30 – 15.00, så der er bemanding i telefonens åbningstider.

Lægesekretærernes opgaver er mangfoldige med blandt andet patientrelaterede administrative opgaver f.eks. udlån af hjælpemidler, booking og bestilling af kørsel og andre generelle administrative opgaver f.eks. arbejdstidsregistrering for afdelingens personale samt assistance til ledergruppen.

Arbejdet er meget afvekslende med mange administrative opgaver.

Kan du lide at have mange bolde i luften på én gang, og er du god til at bevare overblikket, så er det lige dig, vi mangler.

 

Vi kan tilbyde 

  • Et spændende arbejdsmiljø, hvor vi har et rigtig godt tværfagligt samarbejde  
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling og indflydelse på egne arbejdsopgaver  
  • En afvekslende hverdag, hvor alle arbejdsopgaver kan varetages af begge sekretærer  
  • Gode kolleger i en serviceminded afdeling, som vægter kvaliteten af arbejdet højt, og som har det godt sammen på tværs af fagene
  • 30 timer om ugen

Vi søger en kollega, der  

  • er uddannet lægesekretær (ufravigeligt krav)  
  • er god til at koordinere og prioritere opgaverne
  • har gode tværfaglige samarbejdsevner  
  • kan bevare overblikket når der er travlt  
  • er fleksibel, ansvarsbevidst og selvstændig med lyst til nye udfordringer  
  • har en positiv og imødekommende adfærd, og helst med god humoristisk sans  

 

Løn og ansættelsesforhold 

Efter gældende overenskomst. 

 

Yderligere oplysninger 

Kan fås hos Chefterapeut Deirdre Maguire Toft på tlf.7636 2810/24 87 28 34 

 

Ansøgningsfrist 18.06.19

Ansættelsessamtaler afholdes d. 27.06.19

https://recruiter.hr-manager.net/Export/Attachments/ViewFileManagerDocument.aspx?id=6a8342e8-dbd5-43e1-8072-9c747f565941&cid=1129

Er vi din kommende arbejdsplads? Så overvejer du måske også at flytte til dit nye job. Læs her hvad Sygehus Lillebælt og Trekantområdets kommuner kan tilbyde dig og din familie.


ORS/Small/311f2319_logo.pngFysio- og Ergoterapi, Kolding SygehusKolding2019-05-29T13:00:41.5572019-06-18T00:00:00
330030849Lægesekretær søges til barselsvikariat til Plastikkirurgisk Sekretariat A670, Organ- og Plastikkirurgisk Afdeling.Basic Er du uddannet lægesekretær og brænder du for at arbejde med kræftpakker - så er muligheden her! I vores sekretariat på A670 er et barselsvikariat på 32 timer ugentligt ledigt per 1.9.19 og 6 måneder frem med mulighed for forlængelse. Som barselsvikar i sekretariatet bliver du en del af en gruppe på 3 sekretærer, som hører til et team af 15 dygtige lægesekretærer, der alle arbejder med en bred vifte af patientadministrative opgaver. Sekretærerne i det plastikkirurgiske team er tilknyttet faste læger samtidig med andre opgaver varetages i rul. Dine opgaver: Du vil primært få til opgave at varetage: Diverse registreringer, herunder kræftpakkeregistrering og cancerregistreringer Booking og indkaldelse af patienter Skrivning af mindre diktater som henvisninger og breve Du vil også få mulighed for at arbejde med fejllister, sagsbehandling for læger og med din lægesekretærfaglige viden vil du kunne bidrage med gode ideer til opgaveløsninger. Din profil Vi forventer, at du er uddannet lægesekretær, faglig dygtig og måske har nogle års erfaring. Har du samtidig interesse for IT og kendskab til Cosmic vil dette være en fordel. Som person er du: Omhyggelig og initiativrig Ansvarsbevidst og arbejder både selvstændigt og struktureret Fleksibel og kan lide at arbejde med mange forskellige opgaver i en travl hverdag Afdelingen Organ- og Plastikkirurgisk Afdeling er en dynamisk arbejdsplads med fokus på høj kvalitet og effektive udrednings- og behandlingsforløb. Vi er en specialafdeling med særligt fokus på kræftbehandling. Blandt kerneopgaverne er udredning og kirurgisk behandling af de tre store kræftsygdomme: Tarm-, bryst- og hudkræft. Afdelingen udgør en del af Vejle Sygehus` profil som Kræftsygehus. Vi har høj arbejdstilfredshed og et godt socialt fællesskab. Hvis du vil vide mere Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Sandra Grib Christiansen på telefon 7940 5625 eller sandra.grib.christiansen@rsyd.dk. Ansøgningsfrist 14. juli 2019. Samtaler vil blive afholdt løbende.

Er du uddannet lægesekretær og brænder du for at arbejde med kræftpakker - så er muligheden her!

I vores sekretariat på A670 er et barselsvikariat på 32 timer ugentligt ledigt per 1.9.19 og 6 måneder frem med mulighed for forlængelse.

Som barselsvikar i sekretariatet bliver du en del af en gruppe på 3 sekretærer, som hører til et team af 15 dygtige lægesekretærer, der alle arbejder med en bred vifte af patientadministrative opgaver. Sekretærerne i det plastikkirurgiske team er tilknyttet faste læger samtidig med andre opgaver varetages i rul.

Dine opgaver:

Du vil primært få til opgave at varetage:

  • Diverse registreringer, herunder kræftpakkeregistrering og cancerregistreringer
  • Booking og indkaldelse af patienter
  • Skrivning af mindre diktater som henvisninger og breve

Du vil også få mulighed for at arbejde med fejllister, sagsbehandling for læger og med din lægesekretærfaglige viden vil du kunne bidrage med gode ideer til opgaveløsninger.

Din profil

Vi forventer, at du er uddannet lægesekretær, faglig dygtig og måske har nogle års erfaring. Har du samtidig interesse for IT og kendskab til Cosmic vil dette være en fordel.

Som person er du:

  • Omhyggelig og initiativrig
  • Ansvarsbevidst og arbejder både selvstændigt og struktureret
  • Fleksibel og kan lide at arbejde med mange forskellige opgaver i en travl hverdag

Afdelingen

Organ- og Plastikkirurgisk Afdeling er en dynamisk arbejdsplads med fokus på høj kvalitet og effektive udrednings- og behandlingsforløb. Vi er en specialafdeling med særligt fokus på kræftbehandling. Blandt kerneopgaverne er udredning og kirurgisk behandling af de tre store kræftsygdomme: Tarm-, bryst- og hudkræft. Afdelingen udgør en del af Vejle Sygehus` profil som Kræftsygehus.

Vi har høj arbejdstilfredshed og et godt socialt fællesskab. 

Hvis du vil vide mere

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Sandra Grib Christiansen på telefon 7940 5625 eller sandra.grib.christiansen@rsyd.dk.

Ansøgningsfrist 14. juli 2019.

Samtaler vil blive afholdt løbende.

ORS/Small/d535d9be_logo.pngOrgankirurgisk Afdeling, Vejle SygehusVejle2019-05-24T11:02:51.4702019-06-28T00:00:00
330039946Ortopædkirurgisk Ambulatorium A510 Vejle Sygehus søger lægesekretærBasic Ortopædkirurgisk Ambulatorium søger lægesekretær til en fast stilling på 37 timer om ugen til ansættelse 1. august 2019. I Ortopædkirurgisk Ambulatorium er den enkelte sekretær tilknyttet en sektor indenfor skadestueopfølgning, idrætsmedicin, hofte- knæalloplastikkirurgi eller håndkirurgi. Ambulatoriet har åbent alle hverdage fra kl. 8.00 15.30, dog mandage og torsdage til 18.30. Vi leverer faglige ydelser, der giver værdi for patienten Vi arbejder med forbedring kvalitetsudvikling og har pakkeforløb hvor patienten er i fokus Vi har et tæt tværfagligt samarbejde med mange forskellige samarbejdspartnere Vi har sekretærelever i uddannelsesforløb Vi arbejder i Cosmic med blandt andet indkaldelse af ny henviste patienter, booking ændring af ambulante tider og diverse registreringsopgaver. Vi søger en person som: Er uddannet lægesekretær Har gode kommunikative kompetencer og samarbejdsevner Trives i et miljø præget af mangeartede opgaver Er serviceminded og tager del i at dække patienttelefonen og skrankefunktionen Kan se muligheder og anerkender forskellighed Vi tilbyder: Et åbent, velfungerende og humørfyldt afsnit Oplæring i sekretærfunktionen af sekretærer med høj faglig ekspertise Et afsnit hvor der er fokus på arbejdsmiljøet Ved behov for uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Karen Marie Hansen på telefon 7940 6680 Ansøgningsfrist den 21. juni 2019 Ansættelsessamtaler forventes afholdt i løbet af uge 26 Vi glæder os til at modtage din ansøgning som kan sendes via linket nedenfor

Ortopædkirurgisk Ambulatorium søger lægesekretær til en fast stilling på 37 timer om ugen til ansættelse 1. august 2019.

I Ortopædkirurgisk Ambulatorium er den enkelte sekretær tilknyttet en sektor indenfor skadestueopfølgning, idrætsmedicin, hofte-/knæalloplastikkirurgi eller håndkirurgi. Ambulatoriet har åbent alle hverdage fra kl. 8.00 – 15.30, dog mandage og torsdage til 18.30.

  • Vi leverer faglige ydelser, der giver værdi for patienten
  • Vi arbejder med forbedring/kvalitetsudvikling og har pakkeforløb hvor patienten er i fokus
  • Vi har et tæt tværfagligt samarbejde med mange forskellige samarbejdspartnere
  • Vi har sekretærelever i uddannelsesforløb

Vi arbejder i Cosmic med blandt andet indkaldelse af ny henviste patienter, booking/ændring af ambulante tider og diverse registreringsopgaver.

Vi søger en person som:

  • Er uddannet lægesekretær
  • Har gode kommunikative kompetencer og samarbejdsevner
  • Trives i et miljø præget af mangeartede opgaver
  • Er serviceminded og tager del i at dække patienttelefonen og skrankefunktionen
  • Kan se muligheder og anerkender forskellighed

Vi tilbyder:

  • Et åbent, velfungerende og humørfyldt afsnit
  • Oplæring i sekretærfunktionen af sekretærer med høj faglig ekspertise
  • Et afsnit hvor der er fokus på arbejdsmiljøet

Ved behov for uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Karen Marie Hansen på telefon 7940 6680

Ansøgningsfrist den 21. juni 2019

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i løbet af uge 26

Vi glæder os til at modtage din ansøgning som kan sendes via linket nedenfor

 

 

ORS/Small/4c833b54_logo.pngOrtopædkirurgisk Afdeling, Vejle SygehusVejle2019-06-07T17:02:21.6472019-06-21T00:00:00
330038895Uddannet lægesekretær søges til Allévia ved Privathospitalet Mølholm, VejleRobot All via har to afdelinger, men dit arbejde vil være i Vejle. De primære arbejdsopgaver vil være skrivning af journaler, fakturering, indberetning i LPR og passe telefon. Vi søger en lægesekretær der: Er faglig nysgerrig og har interesse for at arbejde med patienter med kroniske smertetilstande. Formår at etablere en personlig kontakt til vores tit pressede patienter. Har en god faglig og personlig ballast samt er handlekraftig, fleksibel og i stand til at samarbejde såvel monofagligt som tværfagligt. Er fleksibel og ser muligheder fremfor begrænsninger. Du får: En spændende og varieret stilling i et udviklende firma. Et engageret og fagligt miljø Teamwork med stort T. Humoristisk stemning. 37 timers arbejdsuge. Arbejde mandag-fredag i dagtiden. Evt. mulighed for nogle hjemmearbejdsdage. Yderligere information: Yderligere information om stillingen kan fås ved henvendelse til Lotte Vagn-Hansen på telefon: 61 20 40 29 eller e-mail lvh@molholm.dk. Se mere om Allevia på www.allevia.dk Ansøgningsfrist snarest muligt. Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 26. SEND ANSØGNING ... All via, ved Privathospitalet Mølholm (Vejle og Århus) tilbyder tværfaglig undersøgelse og behandling af smerteramte, således at der er kortest mulig tid før patienten kan blive hjulpet. All via tager hånd om det hele menneske og har sammensat et team, der består af speciallæger i anæstesiologi, sygeplejersker, psykologer, fysioterapeuter, socialrådgiver og lægesekretærer. Hver af disse specialisters grundige undersøgelse af den smerteramte danner grundlag for en vurdering af patientens behov for hjælp. Vi tager udgangspunkt i den enkelte smertepatients situation med fokus på individuel behandling. Det overordnede behandlings mål er, at lindre patientens smerte og at genetablere et aktivt hverdagsliv hvis det er muligt og en forbedret livskvalitet, hvor smerten fylder mindst muligt. www.allevia.dk

Allévia har to afdelinger, men dit arbejde vil være i Vejle.

De primære arbejdsopgaver vil være skrivning af journaler, fakturering, indberetning i LPR og passe telefon.

Vi søger en lægesekretær der:

  • Er faglig nysgerrig og har interesse for at arbejde med patienter med kroniske smertetilstande. 
  • Formår at etablere en personlig kontakt til vores tit pressede patienter.
  • Har en god faglig og personlig ballast samt er handlekraftig, fleksibel og i stand til at samarbejde såvel monofagligt som tværfagligt.
  • Er fleksibel og ser muligheder fremfor begrænsninger.

Du får:

  • En spændende og varieret stilling i et udviklende firma.
  • Et engageret og fagligt miljø
  • Teamwork med stort T.
  • Humoristisk stemning.
  • 37 timers arbejdsuge.
  • Arbejde mandag-fredag i dagtiden.
  • Evt. mulighed for nogle hjemmearbejdsdage.

Yderligere information:

Yderligere information om stillingen kan fås ved henvendelse til Lotte Vagn-Hansen på telefon: 61 20 40 29 eller e-mail lvh@molholm.dk.

Se mere om Allevia på www.allevia.dk

Ansøgningsfrist snarest muligt.

Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 26.

SEND ANSØGNING

...

Allévia, ved Privathospitalet Mølholm (Vejle og Århus) tilbyder tværfaglig undersøgelse og behandling af smerteramte, således at der er kortest mulig tid før patienten kan blive hjulpet.

Allévia tager hånd om det hele menneske og har sammensat et team, der består af speciallæger i anæstesiologi, sygeplejersker, psykologer, fysioterapeuter, socialrådgiver og lægesekretærer. Hver af disse specialisters grundige undersøgelse af den smerteramte danner grundlag for en vurdering af patientens behov for hjælp.

Vi tager udgangspunkt i den enkelte smertepatients situation med fokus på individuel behandling. Det overordnede behandlings mål er, at lindre patientens smerte og at genetablere et aktivt hverdagsliv hvis det er muligt og en forbedret livskvalitet, hvor smerten fylder mindst muligt.

www.allevia.dk

PRIVATHOSPITALET MØLHOLM P/SVejle2019-06-08T00:00:002019-06-28T00:00:00
330040921Lægesekretær til sengeafsnit i Afdeling for Hjertesygdomme, AabenraaBasic Lægesekretær søges til sengeafsnit i Afdeling for Hjertesygdomme, Aabenraa Vi søger en lægesekretærkollega til vores sengeafsnit Er du en dygtig og engageret lægesekretær, som gerne vil arbejde 32-37 timer uge og som vil være med til at skabe rammen om det gode patientforløb og det gode arbejdsmiljø i vores sengeafsnit, er det dig vi søger. Ansættelse fra 1. september 2019 eller efter aftale. Vi har brug for en sekretær, der brænder for faglig udvikling og har lyst til at arbejde tværfagligt, på tværs af vores sengeafsnit og ambulatorium. Er det lige netop dig og trives du i en travl hverdag så er du hjertelig velkommen hos os. Afdeling for Hjertesygdomme består af et hjertemedicinsk sengeafsnit med 18 sengepladser og et stort hjertemedicinsk ambulatorie med ca 28.000 besøgende år. Der er et tæt tværfagligt samarbejde omkring patientforløbene og der er høj faglig koordinering af flow mellem sengeafsnittet og ambulatoriet. Sengeafsnittet får patienter indlagt via FAM, overflytninger fra OUH Kardiologisk Afdeling og fra vores eget ambulatorium. Vi varetager udredning, observation og behandling af alle typer hjertemedicinske patienter under indlæggelse og i ambulante forløb, her foretages også pacemakerimplantationer samt KAG-undersøgelser. Lægesekretærernes arbejdsopgaver Sekretariatet i Afdeling for Hjertesygdomme er fremover bemandet med 7 sekretærstillinger i ambulatoriet og denne nye funktion i sengeafsnittet. Skrivearbejde i forbindelse med akutte indlæggelser varetages af Akutsekretariatet i Fælles Akut Modtagelsen. Sekretæropgaverne udføres i et tæt samarbejde med ambulatoriets og sengeafsnittets læger og sygeplejersker. Arbejdsopgaverne er afvekslende og består af: administrative funktioner i forbindelse med indlagte patienter opfølgning på patientforløb fra indlæggelse til udskrivelse overflytning og evt. palliative forløb ambulante forløb primærsektor forløb. Du er med til at samle og sikre den administrative røde tråd i forløbene varetagelse af journalskrivning, blodprøvebestilling, registreringsopgaver, telefonbetjening, samt forefaldende støttende opgaver i samarbejde med stuegangsteamet i sengeafsnittet og et af afsnittets ansigter udadtil, når patienter og pårørende møder ind i afdelingen Opgavebeskrivelse fås ved henvendelse til afdelingssygeplejersken. Arbejdet tilrettelægges i samarbejde med de øvrige sekretærer i Afdeling for Hjertesygdomme. Du indgår i en vagtplan, hvor arbejdstiden ligger mellem kl. 07.30 og 15.00, samt enkelte hverdage med evt. aften ambulatorium til kl 20.00 og på sigt evt. lørdagsvagt hver 7. weekend. Vi tilbyder: en spændende arbejdsplads, hvor et kollegialt samarbejde vægtes meget højt en uformel omgangstone i et tværfagligt miljø et selvstændigt job med mange afvekslende arbejdsopgaver og udviklingsmuligheder mulighed for fleksaftale for møde gå tid (før kl. 7.30 og efter kl. 14) ergonomiske arbejdsstationer og godt grej Vi forventer, at du: er uddannet lægesekretær og lægger en høj faglig standard i dit daglige arbejde har kendskab til og har arbejdet med Cosmic har et godt overblik og kan prioritere dine opgaver er glad for at skrive journalnotater til tider lange notater har kendskab til kardiologiske fagudtryk tager ansvar og bevarer overblikket i en travl hverdag og med afbrydelser og højt arbejdstempo er fleksibel og omstillingsparat med gode samarbejdsevner Ansøgningsfrist: 24. juni 2019 Ansættelsessamtale: forventes afholdt 26. juni 2019 Ansættelse: Efter gældende overenskomst Yderligere oplysninger kan får ved henvendelse til Afd. Sygeplejerske Lone B. Lauritzen, tlf. 7997 2602 Lægesekretær Anja Davidsen, tlf. 7997 2620 Oversygeplejerske Bente Holm Ravn, tlf. 7997 6778Lægesekretær søges til sengeafsnit i Afdeling for Hjertesygdomme, Aabenraa

Vi søger en lægesekretærkollega til vores sengeafsnit

Er du en dygtig og engageret lægesekretær, som gerne vil arbejde 32-37 timer/uge og som vil være med til at skabe rammen om det gode patientforløb og det gode arbejdsmiljø i vores sengeafsnit, er det dig vi søger. Ansættelse fra 1. september 2019 eller efter aftale.

Vi har brug for en sekretær, der brænder for faglig udvikling og har lyst til at arbejde tværfagligt, på tværs af vores sengeafsnit og ambulatorium.  Er det lige netop dig og trives du i en travl hverdag – så er du hjertelig velkommen hos os.

Afdeling for Hjertesygdomme består af et hjertemedicinsk sengeafsnit med 18 sengepladser og et stort hjertemedicinsk ambulatorie med ca 28.000 besøgende/år.

Der er et tæt tværfagligt samarbejde omkring patientforløbene og der er høj faglig koordinering af flow mellem sengeafsnittet og ambulatoriet. 

Sengeafsnittet får patienter indlagt via FAM, overflytninger fra OUH Kardiologisk Afdeling og fra vores eget ambulatorium. Vi varetager udredning, observation og behandling af alle typer hjertemedicinske patienter under indlæggelse og i ambulante forløb, her foretages også pacemakerimplantationer samt KAG-undersøgelser.

Lægesekretærernes arbejdsopgaver

Sekretariatet i Afdeling for Hjertesygdomme er fremover bemandet med 7 sekretærstillinger i ambulatoriet og denne nye funktion i sengeafsnittet.

Skrivearbejde i forbindelse med akutte indlæggelser varetages af Akutsekretariatet i Fælles Akut Modtagelsen.

Sekretæropgaverne udføres i et tæt samarbejde med ambulatoriets og sengeafsnittets læger og sygeplejersker.

Arbejdsopgaverne er afvekslende og består af:

  • administrative funktioner i forbindelse med indlagte patienter 
  • opfølgning på patientforløb fra indlæggelse til udskrivelse/overflytning og evt. palliative forløb/ambulante forløb/primærsektor forløb. Du er med til at samle og sikre den administrative røde tråd i forløbene
  • varetagelse af journalskrivning, blodprøvebestilling, registreringsopgaver, telefonbetjening, samt forefaldende støttende opgaver i samarbejde med stuegangsteamet i sengeafsnittet og
  • et af afsnittets ansigter udadtil, når patienter og pårørende møder ind i afdelingen

Opgavebeskrivelse fås ved henvendelse til afdelingssygeplejersken.

Arbejdet tilrettelægges i samarbejde med de øvrige sekretærer i Afdeling for Hjertesygdomme.

Du indgår i en vagtplan, hvor arbejdstiden ligger mellem kl. 07.30 og 15.00, samt enkelte hverdage med evt. aften ambulatorium til kl 20.00 og på sigt evt. lørdagsvagt hver 7. weekend.

Vi tilbyder:

  • en spændende arbejdsplads, hvor et kollegialt samarbejde vægtes meget højt
  • en uformel omgangstone i et tværfagligt miljø
  • et selvstændigt job med mange afvekslende arbejdsopgaver og udviklingsmuligheder
  • mulighed for fleksaftale for møde/gå tid (før kl. 7.30 og efter kl. 14)
  • ergonomiske arbejdsstationer og godt grej

Vi forventer, at du:

  • er uddannet lægesekretær og lægger en høj faglig standard i dit daglige arbejde
  • har kendskab til og har arbejdet med Cosmic
  • har et godt overblik og kan prioritere dine opgaver
  • er glad for at skrive journalnotater – til tider lange notater
  • har kendskab til kardiologiske fagudtryk
  • tager ansvar og bevarer overblikket i en travl hverdag og med afbrydelser og højt arbejdstempo
  • er fleksibel og omstillingsparat med gode samarbejdsevner

Ansøgningsfrist: 24. juni 2019

Ansættelsessamtale: forventes afholdt 26. juni 2019

Ansættelse: Efter gældende overenskomst

Yderligere oplysninger kan får ved henvendelse til

Afd. Sygeplejerske Lone B. Lauritzen, tlf. 7997 2602

Lægesekretær Anja Davidsen, tlf. 7997 2620

Oversygeplejerske Bente Holm Ravn, tlf. 7997 6778

 

ORS/Small/54ebd79c_logo.pngHjertesygdommeAabenraa2019-06-11T15:01:37.7932019-06-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lægesekretær til Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus

Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus

Kolding
Fleksibel LÆGESEKRETÆR med blik for tværfaglighed SØGES fra d. 01. september. Om afdelingen Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus, er en dynamisk afdeling med ca. 60 medarbejdere bestående af fysioterapeuter, ergoterapeuter og et hjælpemiddeldepot. ...
Indrykket:29. maj 2019
Udløbsdato:18. juni 2019

Lægesekretær søges til barselsvikariat til Plastikkirurgisk Sekretariat A670, Organ- og Plastikkirurgisk Afdeling.

Organkirurgisk Afdeling, Vejle Sygehus

Vejle
Er du uddannet lægesekretær og brænder du for at arbejde med kræftpakker - så er muligheden her! I vores sekretariat på A670 er et barselsvikariat på 32 timer ugentligt ledigt per 1.9.19 og 6 måneder frem med mulighed for forlængelse. Som barselsvik...
Indrykket:24. maj 2019
Udløbsdato:28. juni 2019

Ortopædkirurgisk Ambulatorium A510 Vejle Sygehus søger lægesekretær

Ortopædkirurgisk Afdeling, Vejle Sygehus

Vejle
Ortopædkirurgisk Ambulatorium søger lægesekretær til en fast stilling på 37 timer om ugen til ansættelse 1. august 2019. I Ortopædkirurgisk Ambulatorium er den enkelte sekretær tilknyttet en sektor indenfor skadestueopfølgning, idrætsmedicin, hofte-...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Uddannet lægesekretær søges til Allévia ved Privathospitalet Mølholm, Vejle

PRIVATHOSPITALET MØLHOLM P/S

Vejle
All via har to afdelinger, men dit arbejde vil være i Vejle. De primære arbejdsopgaver vil være skrivning af journaler, fakturering, indberetning i LPR og passe telefon. Vi søger en lægesekretær der: Er faglig nysgerrig og har interesse for at arbej...
Indrykket:8. juni 2019
Udløbsdato:28. juni 2019

Lægesekretær til sengeafsnit i Afdeling for Hjertesygdomme, Aabenraa

Hjertesygdomme

Aabenraa
Lægesekretær søges til sengeafsnit i Afdeling for Hjertesygdomme, Aabenraa Vi søger en lægesekretærkollega til vores sengeafsnit Er du en dygtig og engageret lægesekretær, som gerne vil arbejde 32-37 timer uge og som vil være med til at skabe rammen...
Indrykket:11. juni 2019
Udløbsdato:24. juni 2019