Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Genopslag - Opnormering, dygtig Socialrådgiver søges til Familieafsnittet i Albertslund Kommunes Handicapgruppe

Familieafsnittet søger en ny dygtig socialrådgiverkollega til vores Handicapgruppe 37 timer fra d. 1 juli 2019.

I handicapgruppen er vi 4 faste fuldtids medarbejdere og nu snart 5. Vi er et Familieafsnit med søde, sjove, dygtige rådgivere, som glæder sig til, sammen med dig, at være med til at arbejde hele vejen rundt om vores familier og børn, samt udvikle og skabe nye spændende tiltag i samarbejde med daginstitutioner, skoler og andre relevante for vores børn og familier i Albertslund Kommune.

Handicapgruppens opgaver spænder alt fra iværksættelse af Børnefaglige Undersøgelser, anbringelser, udarbejdelse af handleplaner, netværksmøder og tværfagligt samarbejde med skoler og daginstitutioner, til behandling af ansøgninger omkring handicapkompenserende ydelser jf. Servicelovens bestemmelser. 

I komplekse sager, har vi desuden mulighed for at være to om sagen, for at sikre en god og løbende sparring.

For tiden er vi meget optaget af det tværfaglige samarbejde, med det formål, at komme hele vejen rundt om vores børn og familier i Albertslund Kommune, hvorfor vi skal i gang med at implementere ”den inddragende metode” ift. netværksmøder, derudover har vi fokus på det gode borgersamarbejde. 

Hvad kan vi tilbyde:

  • Ugentlige gruppemøder med teamleder
  • Høj grad af faglig sparring – både kollegialt og ledelsesmæssigt
  • Høj faglighed
  • Synlig og tæt ledelse
  • Ekstern supervision
  • Godt arbejdsmiljø
  • Uformel omgangstone
Hvad forventer vi af dig:
  • At du er uddannet socialrådgiver/socialformidler
  • At du har humor og energi
  • At du er engageret og har erfaring med at arbejde med familier, der har mange forskellige problematikker
  • At du har en anerkendende og løsningsfokuseret tilgang til arbejdet med vores familier
  • At du kan formidle – såvel skriftligt som mundtligt – problemstillinger til familier og netværk
  • At du kan bevare overblik og fokus i komplekse situationer
  • At du kan indgå i et tæt tværfagligt samarbejde med andre faggrupper bl.a. skoler, klubber, 
  • familiebehandlere, psykologer, sundhedsplejerske, sygehuse, psykiatri mfl.
  • At du kan arbejde selvstændigt og samtidigt indgå i den samlede gruppe
  • At du gerne har kendskab til DUBU, ICS og Signs of Safety 

Vi anvender ICS undersøgelsesmetode, samt Signs of  Safety i Albertslund kommune samt DUBU.

Løn og ansættelsesvilkår:
Løn forhandles individuelt og efter gældende overenskomst og principperne efter ny løn.
Der vil ved ansættelse indhentes børne- og straffeattest.

Ansøgningsfrist:
Ansøgningsfristen er senest mandag d. 27-05-2019 kl. 08.00, og vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag d. 28-05-2019 over dagen.

Yderligere oplysninger
Vil du høre mere om stillingen kan du kontakte Afdelingsleder Hanne Balle-Jensen på tlf. 29161622 eller Teamleder Signe Nielsen Rodriguez Vidal på tlf. 24996885.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330020887Phoenix-8eb45c7912019-05-09T16:04:07.547Genopslag - Opnormering, dygtig Socialrådgiver søges til Familieafsnittet i Albertslund Kommunes HandicapgruppeFamilieafsnittet søger en ny dygtig socialrådgiverkollega til vores Handicapgruppe 37 timer fra d. 1 juli 2019.

I handicapgruppen er vi 4 faste fuldtids medarbejdere og nu snart 5. Vi er et Familieafsnit med søde, sjove, dygtige rådgivere, som glæder sig til, sammen med dig, at være med til at arbejde hele vejen rundt om vores familier og børn, samt udvikle og skabe nye spændende tiltag i samarbejde med daginstitutioner, skoler og andre relevante for vores børn og familier i Albertslund Kommune.

Handicapgruppens opgaver spænder alt fra iværksættelse af Børnefaglige Undersøgelser, anbringelser, udarbejdelse af handleplaner, netværksmøder og tværfagligt samarbejde med skoler og daginstitutioner, til behandling af ansøgninger omkring handicapkompenserende ydelser jf. Servicelovens bestemmelser. 

I komplekse sager, har vi desuden mulighed for at være to om sagen, for at sikre en god og løbende sparring.

For tiden er vi meget optaget af det tværfaglige samarbejde, med det formål, at komme hele vejen rundt om vores børn og familier i Albertslund Kommune, hvorfor vi skal i gang med at implementere ”den inddragende metode” ift. netværksmøder, derudover har vi fokus på det gode borgersamarbejde. 

Hvad kan vi tilbyde:
  • Ugentlige gruppemøder med teamleder
  • Høj grad af faglig sparring – både kollegialt og ledelsesmæssigt
  • Høj faglighed
  • Synlig og tæt ledelse
  • Ekstern supervision
  • Godt arbejdsmiljø
  • Uformel omgangstone
Hvad forventer vi af dig:
  • At du er uddannet socialrådgiver/socialformidler
  • At du har humor og energi
  • At du er engageret og har erfaring med at arbejde med familier, der har mange forskellige problematikker
  • At du har en anerkendende og løsningsfokuseret tilgang til arbejdet med vores familier
  • At du kan formidle – såvel skriftligt som mundtligt – problemstillinger til familier og netværk
  • At du kan bevare overblik og fokus i komplekse situationer
  • At du kan indgå i et tæt tværfagligt samarbejde med andre faggrupper bl.a. skoler, klubber, 
  • familiebehandlere, psykologer, sundhedsplejerske, sygehuse, psykiatri mfl.
  • At du kan arbejde selvstændigt og samtidigt indgå i den samlede gruppe
  • At du gerne har kendskab til DUBU, ICS og Signs of Safety 

Vi anvender ICS undersøgelsesmetode, samt Signs of  Safety i Albertslund kommune samt DUBU.

Løn og ansættelsesvilkår:
Løn forhandles individuelt og efter gældende overenskomst og principperne efter ny løn.
Der vil ved ansættelse indhentes børne- og straffeattest.

Ansøgningsfrist:
Ansøgningsfristen er senest mandag d. 27-05-2019 kl. 08.00, og vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag d. 28-05-2019 over dagen.

Yderligere oplysninger
Vil du høre mere om stillingen kan du kontakte Afdelingsleder Hanne Balle-Jensen på tlf. 29161622 eller Teamleder Signe Nielsen Rodriguez Vidal på tlf. 24996885.
 

2019-05-27T08:50:04.453 Familieafsnittet søger en ny dygtig socialrådgiverkollega til vores Handicapgruppe 37 timer fra d. 1 juli 2019.I handicapgruppen er vi 4 faste fuldtids medarbejdere og nu snart 5. Vi er et Familieafsnit med søde, sjove, dygtige rådgivere, som glæder sig til, sammen med dig, at være med til at arbejde hele vejen rundt om vores familier og børn, samt udvikle og skabe nye spændende tiltag i samarbejde med daginstitutioner, skoler og andre relevante for vores børn og familier i Albertslund Kommune.Handicapgruppens opgaver spænder alt fra iværksættelse af Børnefaglige Undersøgelser, anbringelser, udarbejdelse af handleplaner, netværksmøder og tværfagligt samarbejde med skoler og daginstitutioner, til behandling af ansøgninger omkring handicapkompenserende ydelser jf. Servicelovens bestemmelser. I komplekse sager, har vi desuden mulighed for at være to om sagen, for at sikre en god og løbende sparring.For tiden er vi meget optaget af det tværfaglige samarbejde, med det formål, at komme hele vejen rundt om vores børn og familier i Albertslund Kommune, hvorfor vi skal i gang med at implementere den inddragende metode ift. netværksmøder, derudover har vi fokus på det gode borgersamarbejde. Hvad kan vi tilbyde: Ugentlige gruppemøder med teamleder Høj grad af faglig sparring både kollegialt og ledelsesmæssigt Høj faglighed Synlig og tæt ledelse Ekstern supervision Godt arbejdsmiljø Uformel omgangstone Hvad forventer vi af dig: At du er uddannet socialrådgiver socialformidler At du har humor og energi At du er engageret og har erfaring med at arbejde med familier, der har mange forskellige problematikker At du har en anerkendende og løsningsfokuseret tilgang til arbejdet med vores familier At du kan formidle såvel skriftligt som mundtligt problemstillinger til familier og netværk At du kan bevare overblik og fokus i komplekse situationer At du kan indgå i et tæt tværfagligt samarbejde med andre faggrupper bl.a. skoler, klubber, familiebehandlere, psykologer, sundhedsplejerske, sygehuse, psykiatri mfl. At du kan arbejde selvstændigt og samtidigt indgå i den samlede gruppe At du gerne har kendskab til DUBU, ICS og Signs of Safety Vi anvender ICS undersøgelsesmetode, samt Signs of Safety i Albertslund kommune samt DUBU.Løn og ansættelsesvilkår:Løn forhandles individuelt og efter gældende overenskomst og principperne efter ny løn.Der vil ved ansættelse indhentes børne- og straffeattest.Ansøgningsfrist:Ansøgningsfristen er senest mandag d. 27-05-2019 kl. 08.00, og vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag d. 28-05-2019 over dagen.Yderligere oplysningerVil du høre mere om stillingen kan du kontakte Afdelingsleder Hanne Balle-Jensen på tlf. 29161622 eller Teamleder Signe Nielsen Rodriguez Vidal på tlf. 24996885.10Phoenix8eb45c79101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-27T00:00:000010https://albertslund.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=a5613f57-83a1-4b10-b79b-461f5a540af40EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3523940Familieafsnittet11Nordmarks Alle 12620AlbertslundDKDanmarkORS/8eb45c79_logo.gifORS/Small/8eb45c79_logo.gif0
szv@albertslund.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent757883EmplyMinimum pakken - 35 dage7da07950-3143-4e6f-a680-e7f5d8b1db47_345400009-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8eb45c79https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8eb45c79https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8eb45c79&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8eb45c79&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Offentlig_administration/5.jpgØnsker du et spændende job som Socialrådgiver? Hos Familieafsnittet tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008011Dansk3Læse/ tale346013Socialrådgiver11Socialvæsen25Offentlig administration361746120Signe Nielsen Vidalszv@albertslund.dkDanmarkDanmark330042522Socialrådgivere/socialformidlere til SocialafsnittetBasic Vil du være med til at styrke indsatsen for familier med børn og unge?Vi har 2 faste fuldtidsstillinger til besættelse pr. 1.8.2019 eller snarest derefter.I Ballerup Kommune er vi ambitiøse og har med indførslen af Fælleskabsmodellen (Ballerups svar på en Sverigesmodel) fra starten af 2017 styrket den tidlige forebyggende indsats og ikke mindst det socialfaglige myndighedsarbejde.Vores 30 socialrådgivere inden for det sociale myndighedsområde er opdelt i 5 distrikter og placeret i vores Socialafsnit i Center for Børne- og Ungerådgivning og sammen med vores to decentrale institutioner (Familiehus og Ungdomspension). Herudover består centeret af et PPR-afsnit og et team med Ungeindsatser (SSP ogopsøgende team). I centeret arbejdes der insisterende tværfagligt i distrikterne mellem pædagogiske vejledere, psykologer, logopæd er, motorikkonsulenter og socialrådgivere ud fra en fælles børne- og ungestrategi, som er udviklet sammen med Center for Skoler, Institutioner og Kultur. Omdrejningspunktet for strategien er, at den tager udgangspunkt i et fælles systemisk og anerkendende børne- og ungesyn, der har som grundlæggende værdi, at børn og unge oplever sig som betydningsfulde deltagere i velfungerende inkluderende fællesskaber, hvor individuelle forskelle opfattes som en styrke.Med indførsel af Fællesskabsmodellen, hvor man som socialrådgiver arbejder med færre sager, ønsker vi at insistere på et tættere og mere forpligtende samarbejde med familierne, deres netværk og de samarbejdspartnere, der er rundt om dem. Vi ønsker at medvirke til, at børnene bliver livsduelige og stærke på trods af, hvad der måtte være af udfordringer på deres vej. Det er vores ambition, at alle børn skal opleve sig som en del af fællesskabet, og at vi kontinuerligt arbejder på at få dem til at tilhøre almenområdet. Du skal kunne se dig som en vigtig bidragyder til kvalificering af det tværfaglige samarbejde, hvor netop din viden om det socialfaglige område er relevant.Som socialrådgiver i Familieteamet arbejder du med Servicelovens bestemmelser inden for kapitel 11, hvilket indeholder både råd og vejledning, gennemførelse af børnefaglige undersøgelser, iværksættelse af foranstaltninger og opfølgning på handleplaner. Kontinuitet i sagsbehandlingen er vigtigt for os, og du vil derfor have alle aldersgrupper og sagstyper. Sager med handicapkompenserende ydelser løses i vores handicapteam. Vi er optaget af inddragelsen af familiens netværk, og du skal finde netop dette arbejde væsentligt og afgørende for etableringen af varige løsninger i familien.I dit daglige arbejde vil du møde kolleger, der brænder for både det specialpædagogiske arbejde og det socialfaglige område, og for hvordan vi sammen kan bidrage til stærke løsninger for familierne. Vi arbejder ud fra metoden Signs of Safety løsningsfokuseret metode, og i et IT-system, der blandt andet understøtter hele myndighedsområdet. Vi er optaget af hele tiden at blive klogere på vores praksis, og ønsker at arbejde mere datastyret. Det betyder, at du skal have flair for IT og forstår vigtigheden af korrekt datakvalitet.VORES FORVENTNINGER TIL DIG Du er uddannet socialrådgiver socialformidler Du har interesse for og gerne erfaring med arbejdsområdet Du har flair for IT og kender måske allerede SB-sys Du finder inddragelsen af familiens netværk afgørende for de holdbare løsninger Du brænder for, at alle børn skal have samme muligheder Du er en holdspiller Du er omstillingsparat Du finder både tværfagligt og tværsektorielt samarbejde væsentligt Du har lyst og evne til at arbejde systematisk, målrettet og helhedsorienteret Du er optaget af lovgivningen og formidlingen af den Du er positiv og har evne til at engagere dig Ikke mindst har du energi og gå-på-mod. FRA OS FÅR DU En ambitiøs arbejdsplads Stillet krav om høj faglighed Kompetenceudvikling Gode kollegaer, der glæder sig til at byde dig velkommen En introduktionsplan og en mentor Et tæt samarbejde med ledelsen En travl og spændende hverdag Ekstern supervision. Hvis ovenstående har vakt din interesse, skal du ikke tøve med at skrive til os. Det erikke en hindring, hvis du er nyuddannet. Vi vil sørge for grundig oplæring. Vi glæder os til at høre fra dig.LØN- OG ANS TTELSESVILKÅRLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokalløndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.YDERLIGERE OPLYSNINGERYderligere information kan fås ved henvendelse til teamleder Gitte Faulkner på telefon 4477 2974 eller Helle Korsholm på telefon 4097 2961.ANSØGNINGSFRIST: 1. JULI 2019 - KL 08.00Ansættelsessamtaler afholdes den 3. juli 2019.Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på send ansøgning og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.Vil du være med til at styrke indsatsen for familier med børn og unge?

Vi har 2 faste fuldtidsstillinger til besættelse pr. 1.8.2019 eller snarest derefter.

I Ballerup Kommune er vi ambitiøse og har med indførslen af Fælleskabsmodellen (Ballerups svar på en Sverigesmodel) fra starten af 2017 styrket den tidlige forebyggende indsats og ikke mindst det socialfaglige myndighedsarbejde.

Vores 30 socialrådgivere inden for det sociale myndighedsområde er opdelt i 5 distrikter og placeret i vores Socialafsnit i Center for Børne- og Ungerådgivning og sammen med vores to decentrale institutioner (Familiehus og Ungdomspension). Herudover består centeret af et PPR-afsnit og et team med Ungeindsatser (SSP og
opsøgende team). I centeret arbejdes der insisterende tværfagligt i distrikterne mellem pædagogiske vejledere, psykologer, logopæd’er, motorikkonsulenter og socialrådgivere ud fra en fælles børne- og ungestrategi, som er udviklet sammen med Center for Skoler, Institutioner og Kultur. Omdrejningspunktet for strategien er, at den tager udgangspunkt i et fælles systemisk og anerkendende børne- og ungesyn, der har som grundlæggende værdi, at børn og unge oplever sig som betydningsfulde deltagere i velfungerende inkluderende fællesskaber, hvor individuelle forskelle opfattes som en styrke.

Med indførsel af Fællesskabsmodellen, hvor man som socialrådgiver arbejder med færre sager, ønsker vi at insistere på et tættere og mere forpligtende samarbejde med familierne, deres netværk og de samarbejdspartnere, der er rundt om dem. Vi ønsker at medvirke til, at børnene bliver livsduelige og stærke på trods af, hvad der måtte være af udfordringer på deres vej. Det er vores ambition, at alle børn skal opleve sig som en del af fællesskabet, og at vi kontinuerligt arbejder på at få dem til at tilhøre almenområdet. Du skal kunne se dig som en vigtig bidragyder til kvalificering af det tværfaglige samarbejde, hvor netop din viden om det socialfaglige område er relevant.

Som socialrådgiver i Familieteamet arbejder du med Servicelovens bestemmelser inden for kapitel 11, hvilket indeholder både råd og vejledning, gennemførelse af børnefaglige undersøgelser, iværksættelse af foranstaltninger og opfølgning på handleplaner. Kontinuitet i sagsbehandlingen er vigtigt for os, og du vil derfor have alle aldersgrupper og sagstyper. Sager med handicapkompenserende ydelser løses i vores handicapteam. Vi er optaget af inddragelsen af familiens netværk, og du skal finde netop dette arbejde væsentligt og afgørende for etableringen af varige løsninger i familien.

I dit daglige arbejde vil du møde kolleger, der brænder for både det specialpædagogiske arbejde og det socialfaglige område, og for hvordan vi sammen kan bidrage til stærke løsninger for familierne. Vi arbejder ud fra metoden Signs of Safety – løsningsfokuseret metode, og i et IT-system, der blandt andet understøtter hele myndighedsområdet. Vi er optaget af hele tiden at blive klogere på vores praksis, og ønsker at arbejde mere datastyret. Det betyder, at du skal have flair for IT og forstår vigtigheden af korrekt datakvalitet.

VORES FORVENTNINGER TIL DIG
  • Du er uddannet socialrådgiver/socialformidler
  • Du har interesse for og gerne erfaring med arbejdsområdet
  • Du har flair for IT og kender måske allerede SB-sys
  • Du finder inddragelsen af familiens netværk afgørende for de holdbare løsninger
  • Du brænder for, at alle børn skal have samme muligheder
  • Du er en holdspiller
  • Du er omstillingsparat
  • Du finder både tværfagligt og tværsektorielt samarbejde væsentligt
  • Du har lyst og evne til at arbejde systematisk, målrettet og helhedsorienteret
  • Du er optaget af lovgivningen og formidlingen af den
  • Du er positiv og har evne til at engagere dig
  • Ikke mindst har du energi og gå-på-mod.
FRA OS FÅR DU
  • En ambitiøs arbejdsplads
  • Stillet krav om høj faglighed
  • Kompetenceudvikling
  • Gode kollegaer, der glæder sig til at byde dig velkommen
  • En introduktionsplan og en mentor
  • Et tæt samarbejde med ledelsen
  • En travl og spændende hverdag
  • Ekstern supervision.
Hvis ovenstående har vakt din interesse, skal du ikke tøve med at skrive til os. Det er
ikke en hindring, hvis du er nyuddannet. Vi vil sørge for grundig oplæring. Vi glæder os til at høre fra dig.

LØN- OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal
løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

YDERLIGERE OPLYSNINGER
Yderligere information kan fås ved henvendelse til teamleder Gitte Faulkner på telefon 4477 2974 eller Helle Korsholm på telefon 4097 2961.

ANSØGNINGSFRIST: 1. JULI 2019 - KL 08.00
Ansættelsessamtaler afholdes den 3. juli 2019.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
 

ORS/BK-Byvaaben_small.pngCenter for Børne- og UngerådgivningBallerup2019-06-13T09:00:19.3302019-07-01T00:00:00
330043150VOKSEN-SOCIALCHEF TIL ET STYRKET SOCIALOMRÅDEProfile Albertslund Kommune er optaget af initiativer, der skal gøre kommunen bedre. Det gælder ikke mindst i forhold til kommunens sociale tilbud og ydelser. Hvis du som chef gøre en positiv forskel på t af de kommunale kerneområder, kan stillingen være noget for dig. Du kan være en leder med potentiale på vej frem i karrieren, der står på et solidt fagligt fundament. Du kan også være en erfaren chef, der motiveres af nye udfordringer i en spændende kommune. Det vigtigste er, at du i tillidsbaseret samarbejde evner at finde løsninger. Du kender hverdagens praksis som leder eller chef på socialområdet eller i fra en beslægtet felt i den kommunale forvaltning. Du er ambitiøs på borgernes vegne og bruger indsigt på at udvikle og forbedre. Som chef får du en central rolle i opbygning og udvikling af en ny voksen-socialafdeling. Du bliver omdrejningspunkt for implementering og opfølgning på en række vigtige initiativer, der skal fastholde og udvikle kvalitet og styring. Parallelt med styrkelsen af indsatsen på voksen-socialområdet etableres en børne og familieafdeling med en ny chef. I job- og personprofilen kan du læse mere om begge stillinger, kommunen, rammer og forventninger. Stillingen genopslås for at tiltrække et bredere ansøgerfelt. Interesserede er velkomne til at kontakte rekrutteringskonsulent Søren Thorup, thorups kontor, på 21 68 87 08 og direktør Anne-Mette Brandt på 43686101. Vi glæder os til at læse din ansøgning! Ansøgningsfristen er den 7. august 2019Albertslund Kommune er optaget af initiativer, der skal gøre kommunen bedre. Det gælder ikke mindst i forhold til kommunens sociale tilbud og ydelser. Hvis du som chef gøre en positiv forskel på ét af de kommunale kerneområder, kan stillingen være noget for dig. Du kan være en leder med potentiale på vej frem i karrieren, der står på et solidt fagligt fundament. Du kan også være en erfaren chef, der motiveres af nye udfordringer  i en spændende kommune.
 
Det vigtigste er, at du i tillidsbaseret samarbejde evner at finde løsninger. Du kender hverdagens praksis som leder eller chef på socialområdet – eller i fra en beslægtet felt i den kommunale forvaltning. Du er ambitiøs på borgernes vegne og bruger indsigt på at udvikle og forbedre.
 
Som chef får du en central rolle i opbygning og udvikling af en ny voksen-socialafdeling. Du bliver omdrejningspunkt for implementering og opfølgning på en række vigtige initiativer, der skal fastholde og udvikle kvalitet og styring.
 
Parallelt med styrkelsen af indsatsen på voksen-socialområdet etableres en børne og familieafdeling med en ny chef. I job- og personprofilen kan du læse mere om begge stillinger, kommunen, rammer og forventninger. Stillingen genopslås for at tiltrække et bredere ansøgerfelt.
 
 
Interesserede er velkomne til at kontakte rekrutteringskonsulent Søren Thorup, thorups kontor, på 21 68 87 08 og direktør Anne-Mette Brandt på 43686101.
 
Vi glæder os til at læse din ansøgning!
 
Ansøgningsfristen er den 7. august 2019
 

ORS/Small/58fc9388_logo.gifBørn, Sundhed og VelfærdAlbertslund2019-06-13T17:05:26.3902019-08-07T00:00:00
330045608Socialfaglig medarbejder til Sektionen for ungdomskriminalitetRobot København, Københavns Politi Her er en unik mulighed for at sætte dit aftryk i arbejdet med ungdomskriminalitet og opnå kendskab til den kriminalitetsforebyggende indsats i politiet. Lyder det interessant, er du måske vores nye medarbejder i Sektionen for ungdomskriminalitet?Om Sektionen for ungdomskriminalitet: Regeringen har indgået aftale om en reform af indsatsen mod ungdomskriminalitet. Som led i aftalen oprettes der et ungdomskriminalitetsnævn i alle politikredse, som skal håndtere unge på mellem 10 til 17 år, der befinder sig i fødekæden til den hårde kerne. Nævnet skal træffe afgørelse i sager om børn og unge, som er mistænkt for at have begået alvorlig eller personfarlig kriminalitet. Nævnet skal skræddersy en helhedsorienteret og målrettet kriminalitetsforebyggende indsats i forhold til den unge, herunder straksreaktioner, som er af opdragende og så vidt muligt også genoprettende karakter. Nævnet kan derudover fastsætte forbedringsforløb for de unge, og skal sikre, at myndighederne iværksætter relevante indsatser for den enkelte unge. Politiet skal vurdere disse sager med henblik på en henvisning til Ungdomskriminalitetsnævnet. Du kan læse mere om reformen af indsatsen mod ungdomskriminalitet på www.jm.dk.Som ansat i Sektionen for ungdomskriminalitet vil du blandt andet være ansvarlig for at foretage daglige screeninger af unge samt vurdere deres risikofaktorer. Du udarbejder henvisninger til ungdomskriminalitetsnævnet samt forestår kontakt til de sociale myndigheder og andre relevante samarbejdspartnere. Herudover har du ansvaret for al dokumentation i forbindelse med arbejdet.Vores nye kollega:- Du er uddannet socialrådgiver eller har en anden faglig relevant profil, hvor du kender til arbejdet med ungdomskriminalitet og kriminalitetsforebyggelse. - Vi forventer, at du besidder en stærk socialfaglig baggrund og er i stand til at sætte dig ind i et nyt lovgrundlag, der vedrører ungdomskriminalitet. - Du har kendskab til kommunale sagsgange, til tilbud til kriminalitetstruede unge og har desuden lysten til at tilegne dig et indgående kendskab og brugererfaring med politiets it-systemer. - Vi forventer at du har gode skriftlige evner og vant til at udarbejde dokumentation og besidder gode analytiske evner. - Du er udadvendt og finder det naturligt at skabe og vedligeholde gode samarbejdsrelationer internt såvel som eksternt, blandt andet til de sociale myndigheder. - Du trives med at overholde tidsfrister på arbejdsopgaverne og løser alle med lige stor omhu. - Kan samarbejde med andre tværfaglige kollegaer.Dine arbejdsopgaver- Screening af de unge.- Henvisning af unge til Nævnet.- Samarbejde med relevante samarbejdspartnere og aktører.Som medarbejder i Sektionen for ungdomskriminalitet er du med til at præge udviklingen af arbejdet med ungdomskriminalitet og det kriminalitetsforebyggende arbejde i en tværfaglig kontekst. Du ønsker at kompetenceudvikle din faglighed i et udfordrende og anderledes job i samarbejde med politifolk, administrative ansatte og andre socialfaglige medarbejdere. AnsættelsesforholdDu bliver ansat på den til enhver tid gældende organisationsaftale for socialrådgivere i Staten. Hvis du har en relevant AC-uddannelse, vil du blive indplaceret efter AC-overenskomsten. Alternativt bliver du indplaceret efter anden relevant overenskomst.Dit arbejdssted bliver Rentemestervej 8, 2400 København N.Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. KontaktHvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Politikommissær Henrik Kuldborg på tlf. 5130 7216 . Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, religion eller etnisk baggrund. Ansøgningsfrist: 1. juli 2019 Københavns Politi er Danmarks største politikreds med ansatte fordelt på politiuddannede medarbejdere, administrative medarbejdere, jurister, akademikere og servicemedarbejdere. Vi varetager en lang række funktioner, der har afgørende betydning for byens sikkerhed og borgernes tryghed. Det stiller særlige krav til vores ca. 3000 medarbejdere, der skal løfte denne centrale samfundsopgave.Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.

København, Københavns Politi

Her er en unik mulighed for at sætte dit aftryk i arbejdet med ungdomskriminalitet og opnå kendskab til den kriminalitetsforebyggende indsats i politiet. Lyder det interessant, er du måske vores nye medarbejder i Sektionen for ungdomskriminalitet?

Om Sektionen for ungdomskriminalitet:

Regeringen har indgået aftale om en reform af indsatsen mod ungdomskriminalitet. Som led i aftalen oprettes der et ungdomskriminalitetsnævn i alle politikredse, som skal håndtere unge på mellem 10 til 17 år, der befinder sig i fødekæden til den hårde kerne. Nævnet skal træffe afgørelse i sager om børn og unge, som er mistænkt for at have begået alvorlig eller personfarlig kriminalitet.
Nævnet skal skræddersy en helhedsorienteret og målrettet kriminalitetsforebyggende indsats i forhold til den unge, herunder straksreaktioner, som er af opdragende og så vidt muligt også genoprettende karakter. Nævnet kan derudover fastsætte forbedringsforløb for de unge, og skal sikre, at myndighederne iværksætter relevante indsatser for den enkelte unge.

Politiet skal vurdere disse sager med henblik på en henvisning til Ungdomskriminalitetsnævnet. Du kan læse mere om reformen af indsatsen mod ungdomskriminalitet på www.jm.dk.

Som ansat i Sektionen for ungdomskriminalitet vil du blandt andet være ansvarlig for at foretage daglige screeninger af unge samt vurdere deres risikofaktorer. Du udarbejder henvisninger til ungdomskriminalitetsnævnet samt forestår kontakt til de sociale myndigheder og andre relevante samarbejdspartnere. Herudover har du ansvaret for al dokumentation i forbindelse med arbejdet.

Vores nye kollega:

- Du er uddannet socialrådgiver eller har en anden faglig relevant profil, hvor du kender til arbejdet med ungdomskriminalitet og kriminalitetsforebyggelse.
- Vi forventer, at du besidder en stærk socialfaglig baggrund og er i stand til at sætte dig ind i et nyt lovgrundlag, der vedrører ungdomskriminalitet.
- Du har kendskab til kommunale sagsgange, til tilbud til kriminalitetstruede unge og har desuden lysten til at tilegne dig et indgående kendskab og brugererfaring med politiets it-systemer.
- Vi forventer at du har gode skriftlige evner og vant til at udarbejde dokumentation og besidder gode analytiske evner.
- Du er udadvendt og finder det naturligt at skabe og vedligeholde gode samarbejdsrelationer internt såvel som eksternt, blandt andet til de sociale myndigheder.
- Du trives med at overholde tidsfrister på arbejdsopgaverne og løser alle med lige stor omhu.
- Kan samarbejde med andre tværfaglige kollegaer.

Dine arbejdsopgaver

- Screening af de unge.
- Henvisning af unge til Nævnet.
- Samarbejde med relevante samarbejdspartnere og aktører.

Som medarbejder i Sektionen for ungdomskriminalitet er du med til at præge udviklingen af arbejdet med ungdomskriminalitet og det kriminalitetsforebyggende arbejde i en tværfaglig kontekst.
Du ønsker at kompetenceudvikle din faglighed i et udfordrende og anderledes job i samarbejde med politifolk, administrative ansatte og andre socialfaglige medarbejdere.

Ansættelsesforhold
Du bliver ansat på den til enhver tid gældende organisationsaftale for socialrådgivere i Staten. Hvis du har en relevant AC-uddannelse, vil du blive indplaceret efter AC-overenskomsten. Alternativt bliver du indplaceret efter anden relevant overenskomst.

Dit arbejdssted bliver Rentemestervej 8, 2400 København N.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Politikommissær Henrik Kuldborg på tlf. 5130 7216 .

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, religion eller etnisk baggrund.

Ansøgningsfrist: 1. juli 2019

 

Københavns Politi er Danmarks største politikreds med ansatte fordelt på politiuddannede medarbejdere, administrative medarbejdere, jurister, akademikere og servicemedarbejdere. Vi varetager en lang række funktioner, der har afgørende betydning for byens sikkerhed og borgernes tryghed. Det stiller særlige krav til vores ca. 3000 medarbejdere, der skal løfte denne centrale samfundsopgave.

Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.

Københavns Politi, NærpolitiafdelingenKøbenhavn NV2019-06-18T00:00:002019-07-01T00:00:00
330042304Beskæftigelsesrådgivere - en fast og en vikarRobot Til indsatsen overfor borgere over 30 år Vi har gode resultater i Greve Kommune, fordi vi tror på at alle borgere på en eller anden måde kan tage aktiv del i arbejdsmarkedet, også selv om det er få timer. En af vore dygtige rådgivere har valgt at søge nye udfordringer. Derfor søger vi nye kolleger, der brænder for at arbejde systematisk og ressourceorienteret med beskæftigelsesindsatsen. Det er vigtigt, at du kan have mange bolde i luften, arbejder udviklingsorienteret og løbende formår at omstille arbejdsgange og metoder til de aktuelle behov. Vi har særligt fokus på virksomhedsrettet indsats overfor borgere over 30 år. Dette gør vi ved en tidlig intensiveret indsats for nye ledige, fordi vi tror på at aktivering er en del af en samlet indsatspakke, som bygges op om flere samtidige tilbud. Stillingerne er organiseret i Afklaringsteamet, som pt består af 7 rådgivere. Teamet varetager den almindelige sagsbehandling for målgruppen, og glæder sig alle over at muligheden for systematisk tværfagligt samarbejde nu bliver udvidet, med fokus på at hjælpe borgere med tilknytningen til arbejdsmarkedet. Vi brænder alle for vores arbejde og glæder os til at tage imod dig. Vi er kendetegnet ved et godt kollegaskab, faglig sparring og en grundig oplæring af nye kolleger. Vores fælles faglige metode tager udgangspunkt i Empowerment og den ressourceorienterede samtale. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå i udarbejdelse og opfølgning på jobplaner, afklare og koordinere nødvendige indsatser, forelægge sager for rehabiliteringsteamet og bidrage til løbende udvikling og forbedring af arbejdsgange og metoder. Om dig Du har erfaring fra arbejdet som rådgiver i et jobcenter. Gerne uddannet socialrådgiver eller socialformidler og en bred og langvarig erfaring inden for dit område. Derudover forventer vi, at du: Brænder for at tænke i helheder og drives af, i samarbejde med borgeren, at kunne gøre en forskel for borgeren, også selvom det tager tid Mestrer motiverende samtaler og har lyst til at gennemføre dem i det miljø og på den måde, der giver mest mening i borgersamarbejdet Inspireres af nye tiltag, ideer og muligheder og ikke er bange for selv at sætte dem i søen selvfølgelig med den enkelte borger i centrum Har mod på nye myndighedsopgaver, oplæring og metodeudvikling Er god til at skabe gode samarbejdsrelationer med mange forskellige aktører - og trives med rigtig mange samarbejdspartnere Ser beskæftigelse som en del af en helbredelse Handler og agerer på eget initiativ Har interesse for og bredt kendskab til lovgivningen og tilbud Er systematisk, har et godt overblik og ser IT som en vigtig og nødvendig del af opgaveløsningen. Vi tilbyder Du får en grundig oplæring, hvor din sagsstamme tilpasses dit vidensniveau og vi har en faglig konsulent der er målrettet området. Derudover vil du indgå i et forløb med undervisning og implementering af nylovgivning på området pr den 1.1.20. Der er plads til din faglige og personlig udvikling, stor kompetence og du får indflydelse på selv at tilrettelægge dit og teamets arbejde. Vi er gode kolleger, der har humor, og som hjælper hinanden, og så er vi en familievenlig arbejdsplads med flekstid, som kun ligger 25 min. fra Hovedbanegården. Løn og ansættelse Den faste stilling er på 37 timer om ugen og ønskes besat snarest muligt og barselsvikariatet er ledigt fra primo oktober måned. Lønnen fastsættes efter forhandling med din faglige organisation og principperne i Ny Løn. Vi holder ansættelsessamtaler den 2. juli 2019Til indsatsen overfor borgere over 30 år

Vi har gode resultater i Greve Kommune, fordi vi tror på at alle borgere på en eller anden måde kan tage aktiv del i arbejdsmarkedet, også selv om det er få timer.



En af vore dygtige rådgivere har valgt at søge nye udfordringer. Derfor søger vi nye kolleger, der brænder for at arbejde systematisk og ressourceorienteret med beskæftigelsesindsatsen. Det er vigtigt, at du kan have mange bolde i luften, arbejder udviklingsorienteret og løbende formår at omstille arbejdsgange og metoder til de aktuelle behov.


Vi har særligt fokus på virksomhedsrettet indsats overfor borgere over 30 år. Dette gør vi ved en tidlig intensiveret indsats for nye ledige, fordi vi tror på at aktivering er en del af en samlet indsatspakke, som bygges op om flere samtidige tilbud.



Stillingerne er organiseret i Afklaringsteamet, som pt består af 7 rådgivere. Teamet varetager den almindelige sagsbehandling for målgruppen, og glæder sig alle over at muligheden for systematisk tværfagligt samarbejde nu bliver udvidet, med fokus på at hjælpe borgere med tilknytningen til arbejdsmarkedet.


Vi brænder alle for vores arbejde og glæder os til at tage imod dig. Vi er kendetegnet ved et godt kollegaskab, faglig sparring og en grundig oplæring af nye kolleger.


Vores fælles faglige metode tager udgangspunkt i Empowerment og den ressourceorienterede samtale.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå i udarbejdelse og opfølgning på jobplaner, afklare og koordinere nødvendige indsatser, forelægge sager for rehabiliteringsteamet og bidrage til løbende udvikling og forbedring af arbejdsgange og metoder.





Om dig



Du har erfaring fra arbejdet som rådgiver i et jobcenter. Gerne uddannet socialrådgiver eller socialformidler og en bred og langvarig erfaring inden for dit område. Derudover forventer vi, at du:

  • Brænder for at tænke i helheder og drives af, i samarbejde med borgeren, at kunne gøre en forskel for borgeren, også selvom det tager tid
  • Mestrer motiverende samtaler og har lyst til at gennemføre dem i det miljø og på den måde, der giver mest mening i borgersamarbejdet
  • Inspireres af nye tiltag, ideer og muligheder og ikke er bange for selv at sætte dem i søen – selvfølgelig med den enkelte borger i centrum
  • Har mod på nye myndighedsopgaver, oplæring og metodeudvikling
  • Er god til at skabe gode samarbejdsrelationer med mange forskellige aktører - og trives med rigtig mange samarbejdspartnere
  • Ser beskæftigelse som en del af en helbredelse
  • Handler og agerer på eget initiativ
  • Har interesse for og bredt kendskab til lovgivningen og tilbud
  • Er systematisk, har et godt overblik og ser IT som en vigtig og nødvendig del af opgaveløsningen.


Vi tilbyder



Du får en grundig oplæring, hvor din sagsstamme tilpasses dit vidensniveau og vi har en faglig konsulent der er målrettet området.

Derudover vil du indgå i et forløb med undervisning og implementering af nylovgivning på området pr den 1.1.20.

Der er plads til din faglige og personlig udvikling, stor kompetence og du får indflydelse på selv at tilrettelægge dit og teamets arbejde.

Vi er gode kolleger, der har humor, og som hjælper hinanden, og så er vi en familievenlig arbejdsplads med flekstid, som kun ligger 25 min. fra Hovedbanegården.




Løn og ansættelse




Den faste stilling er på 37 timer om ugen og ønskes besat snarest muligt og barselsvikariatet er ledigt fra primo oktober måned. Lønnen fastsættes efter forhandling med din faglige organisation og principperne i Ny Løn.



Vi holder ansættelsessamtaler den 2. juli 2019



Center for Job og SocialserviceGreve2019-06-12T00:00:002019-06-26T00:00:00
330039007Familierådgiver (barselsvikar)Robot Er du uddannet socialrådgiver eller socialformidler, så har vi to barselsvikariater på 37 timer ugentligt til besættelse den 1. september 2019 i Center for Børn & Familier, Familierådgivningen. Familierådgivningen består af 21 familierådgivere, der alle arbejder med sårbare børn og unge i alderen 0-18 år (23 år) med udgangspunkt i Lov om Social Service. Vi arbejder ud fra ICS metoden, som understøttes elektronisk af DUBU. Vi forventer at: Du har erfaring indenfor arbejdet med børn og familier Du kan bevare overblikket, og prioritere i en travl hverdag med stor kompleksitet i sagsarbejdet Du kan arbejde selvstændigt og systematisk, og kan kommunikere klart og tydeligt både mundtligt og skriftligt Du kan udtrykke faglige holdninger, der kan være med til at sikre en høj kvalitet i arbejdet Du er ansvarsfuld og fleksibel Primære arbejdsopgaver: Råd og vejledning Træffe selvstændige og vanskelige beslutninger med mulighed for faglig sparring Deltage i interne og eksterne møder, herunder at være mødeleder Udarbejdelse af børnefaglige undersøgelser og handleplaner Iværksættelse og opfølgning på foranstaltninger Vi tilbyder: Et spændende og udfordrende job Et arbejde med høj grad af indflydelse og ansvar Individuelt tilrettelagt oplæringsforløb Ekstern og kollegial supervision Mulighed for hjemmearbejdsdage Løbende faglig opkvalificering ved interne kursusforløb Vi forventer at holde ansættelsessamtaler uge 27.Er du uddannet socialrådgiver eller socialformidler, så har vi to barselsvikariater på 37 timer ugentligt til besættelse den 1. september 2019 i Center for Børn & Familier, Familierådgivningen.

Familierådgivningen består af 21 familierådgivere, der alle arbejder med sårbare børn og unge i alderen 0-18 år (23 år) med udgangspunkt i Lov om Social Service.

Vi arbejder ud fra ICS metoden, som understøttes elektronisk af DUBU.

Vi forventer at:

  • Du har erfaring indenfor arbejdet med børn og familier
  • Du kan bevare overblikket, og prioritere i en travl hverdag med stor kompleksitet i sagsarbejdet
  • Du kan arbejde selvstændigt og systematisk, og kan kommunikere klart og tydeligt både mundtligt og skriftligt
  • Du kan udtrykke faglige holdninger, der kan være med til at sikre en høj kvalitet i arbejdet
  • Du er ansvarsfuld og fleksibel
Primære arbejdsopgaver:

  • Råd og vejledning
  • Træffe selvstændige og vanskelige beslutninger – med mulighed for faglig sparring
  • Deltage i interne og eksterne møder, herunder at være mødeleder
  • Udarbejdelse af børnefaglige undersøgelser og handleplaner
  • Iværksættelse og opfølgning på foranstaltninger
Vi tilbyder:

  • Et spændende og udfordrende job
  • Et arbejde med høj grad af indflydelse og ansvar
  • Individuelt tilrettelagt oplæringsforløb
  • Ekstern og kollegial supervision
  • Mulighed for hjemmearbejdsdage
  • Løbende faglig opkvalificering ved interne kursusforløb


Vi forventer at holde ansættelsessamtaler uge 27.

Center for Børn og FamilierGreve2019-06-06T00:00:002019-06-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Socialrådgivere/socialformidlere til Socialafsnittet

Center for Børne- og Ungerådgivning

Ballerup
Vil du være med til at styrke indsatsen for familier med børn og unge?Vi har 2 faste fuldtidsstillinger til besættelse pr. 1.8.2019 eller snarest derefter.I Ballerup Kommune er vi ambitiøse og har med indførslen af Fælleskabsmodellen (Ballerups svar...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:1. juli 2019

VOKSEN-SOCIALCHEF TIL ET STYRKET SOCIALOMRÅDE

Børn, Sundhed og Velfærd

Albertslund
Albertslund Kommune er optaget af initiativer, der skal gøre kommunen bedre. Det gælder ikke mindst i forhold til kommunens sociale tilbud og ydelser. Hvis du som chef gøre en positiv forskel på t af de kommunale kerneområder, kan stillingen være no...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:7. august 2019

Socialfaglig medarbejder til Sektionen for ungdomskriminalitet

Københavns Politi, Nærpolitiafdelingen

København NV
København, Københavns Politi Her er en unik mulighed for at sætte dit aftryk i arbejdet med ungdomskriminalitet og opnå kendskab til den kriminalitetsforebyggende indsats i politiet. Lyder det interessant, er du måske vores nye medarbejder i Sektion...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:1. juli 2019

Beskæftigelsesrådgivere - en fast og en vikar

Center for Job og Socialservice

Greve
Til indsatsen overfor borgere over 30 år Vi har gode resultater i Greve Kommune, fordi vi tror på at alle borgere på en eller anden måde kan tage aktiv del i arbejdsmarkedet, også selv om det er få timer. En af vore dygtige rådgivere har valgt at sø...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

Familierådgiver (barselsvikar)

Center for Børn og Familier

Greve
Er du uddannet socialrådgiver eller socialformidler, så har vi to barselsvikariater på 37 timer ugentligt til besættelse den 1. september 2019 i Center for Børn & Familier, Familierådgivningen. Familierådgivningen består af 21 familierådgivere, der ...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:26. juni 2019