GENOPSLAG personalejurist til spændende opgaver i HR

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference


Motiveres du af at yde en sublim service til ledelsen med din kompetente rådgivning inden for personalejura? Trives du i et uformelt miljø med et tæt samarbejde med dine HR-kolleger? Så vil vi glæde os til at modtage din ansøgning.
 

Om jobbet


Da en af vores gode kolleger går på barsel, søger vi en fagligt stærk jurist, der har lyst til at blive en del af et ambitiøs HR-team, hvor vi vægter faglig sparring og udvikling, både som individer og som fællesskab.
Vi har et stort fokus på at spille hinanden gode i HR og resten af forvaltningen, og du vil møde en forvaltning, hvor ledelsen prioriterer dette højt.
HR-teamet består af en personalejurist, en udviklingskonsulent, en personalekonsulent, en kontorelev og en praktikant. HR er placeret i afdelingen Politik, HR & Kommunikation i Stabene. I afdelingen Politik, HR & Kommunikation hører teams som Kommunikation, Digitalisering, Jura og Politik også til. Vi er i alt 19 kolleger i afdelingen og har til huse i den administrative del af Teknik & Miljøforvaltningen på Kirketorvet.
Du vil indgå i teamets samlede opgaveløsning.
 

Dine primære arbejdsopgaver vil blive

 
  • rådgivning i personalesager - herunder konkret sagsbehandling og forhandling med faglige organisationer
  • rådgivning vedr. fortolkning af love, overenskomster og generelle aftaler, herunder MED
  • rådgivning vedr. løn og bistå ledelsen i forhandlinger
  • kommunikation og evt. undervisning på området
 

Vi forventer af dig, at

 
  • du er uddannet cand.jur. eller cand.merc.jur.
  • du har interesse inden for ansættelsesret
  • du har gode forhandlingskompetencer
  • du har forståelse for arbejdet i en politisk ledet organisation
  • du formidler din juridiske viden og vurdering på en let forståelig måde
  • du kommunikerer, så der opstår en naturlig faglig og personlig respekt omkring dig
  • du er kvalitetsbevidst i din opgaveløsning
  • du er god til at samarbejde på alle niveauer og med alle faggrupper
 

Vi tilbyder dig

 
  • interessante, varierende og fagligt udfordrende arbejdsopgaver
  • en arbejdsplads med mange forskellige fagligheder i afdelingen og med mange leder og kolleger, som ser frem til at samarbejde med dig
  • mulighed for at gøre en forskel for organisationens ledere og medarbejdere
  • gode kolleger, som arbejder i et humoristisk og uformelt miljø med respekt for vores forskelligheder
  • en arbejdsplads med højt til loftet og med ambition om at udvikle fremtidens offentlige service
 

Ansættelsesvilkår


Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse snarest muligt og senest den 1. marts 2022.
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation efter reglerne for lokal løndannelse.
 

Om os


Vejle Kommune har fuld fart på udviklingen. Vi har en befolkningstilgang på ca. 2000 borgere om året, nye virksomheder flytter til, og flere boliger skyder op.
Teknik & Miljø er en effektiv forvaltning, der går foran i den strategiske og fysiske udvikling i kommunen. Desuden udvikler vi hele tiden den måde, vi leverer service til borgerne på.
Stabene består af 4 afdelinger med i alt ca. 65 dedikerede medarbejdere, heraf 4 ledere. Du vil opleve kompetente og topmotiverede kolleger, som ser sig selv som afgørende medspillere i forvaltningens ambition om at skabe rammebetingelser, der understøtter den strategiske og fysiske udvikling og drift af Vejle Kommune.
Vores fysiske placering over for banegården gør det let at komme til og fra arbejdspladsen med offentlige transportmidler.
 

Flere oplysninger


Flere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Økonomi- og Stabschef Thomas Kirsten på tlf. 27127653 eller personalekonsulent Eva Stensgaard Brøgger på tlf. 24871037.
 

Ansøgningsfrist


Ansøgningsfristen er den 1. februar 2022

1. samtalerunde forventes afholdt den 4. februar 2022
2. samtalerunde forventes afholdt den 8. februar 2022
 

Profilanalyse


Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med 2. samtale.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


GENOPSLAG personalejurist til spændende opgaver i HR


Motiveres du af at yde en sublim service til ledelsen med din kompetente rådgivning inden for personalejura? Trives du i et uformelt miljø med et tæt samarbejde med dine HR-kolleger? Så vil vi glæde os til at modtage din ansøgning.
 

Om jobbet


Da en af vores gode kolleger går på barsel, søger vi en fagligt stærk jurist, der har lyst til at blive en del af et ambitiøs HR-team, hvor vi vægter faglig sparring og udvikling, både som individer og som fællesskab.
Vi har et stort fokus på at spille hinanden gode i HR og resten af forvaltningen, og du vil møde en forvaltning, hvor ledelsen prioriterer dette højt.
HR-teamet består af en personalejurist, en udviklingskonsulent, en personalekonsulent, en kontorelev og en praktikant. HR er placeret i afdelingen Politik, HR & Kommunikation i Stabene. I afdelingen Politik, HR & Kommunikation hører teams som Kommunikation, Digitalisering, Jura og Politik også til. Vi er i alt 19 kolleger i afdelingen og har til huse i den administrative del af Teknik & Miljøforvaltningen på Kirketorvet.
Du vil indgå i teamets samlede opgaveløsning.
 

Dine primære arbejdsopgaver vil blive

 
  • rådgivning i personalesager - herunder konkret sagsbehandling og forhandling med faglige organisationer
  • rådgivning vedr. fortolkning af love, overenskomster og generelle aftaler, herunder MED
  • rådgivning vedr. løn og bistå ledelsen i forhandlinger
  • kommunikation og evt. undervisning på området
 

Vi forventer af dig, at

 
  • du er uddannet cand.jur. eller cand.merc.jur.
  • du har interesse inden for ansættelsesret
  • du har gode forhandlingskompetencer
  • du har forståelse for arbejdet i en politisk ledet organisation
  • du formidler din juridiske viden og vurdering på en let forståelig måde
  • du kommunikerer, så der opstår en naturlig faglig og personlig respekt omkring dig
  • du er kvalitetsbevidst i din opgaveløsning
  • du er god til at samarbejde på alle niveauer og med alle faggrupper
 

Vi tilbyder dig

 
  • interessante, varierende og fagligt udfordrende arbejdsopgaver
  • en arbejdsplads med mange forskellige fagligheder i afdelingen og med mange leder og kolleger, som ser frem til at samarbejde med dig
  • mulighed for at gøre en forskel for organisationens ledere og medarbejdere
  • gode kolleger, som arbejder i et humoristisk og uformelt miljø med respekt for vores forskelligheder
  • en arbejdsplads med højt til loftet og med ambition om at udvikle fremtidens offentlige service
 

Ansættelsesvilkår


Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse snarest muligt og senest den 1. marts 2022.
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation efter reglerne for lokal løndannelse.
 

Om os


Vejle Kommune har fuld fart på udviklingen. Vi har en befolkningstilgang på ca. 2000 borgere om året, nye virksomheder flytter til, og flere boliger skyder op.
Teknik & Miljø er en effektiv forvaltning, der går foran i den strategiske og fysiske udvikling i kommunen. Desuden udvikler vi hele tiden den måde, vi leverer service til borgerne på.
Stabene består af 4 afdelinger med i alt ca. 65 dedikerede medarbejdere, heraf 4 ledere. Du vil opleve kompetente og topmotiverede kolleger, som ser sig selv som afgørende medspillere i forvaltningens ambition om at skabe rammebetingelser, der understøtter den strategiske og fysiske udvikling og drift af Vejle Kommune.
Vores fysiske placering over for banegården gør det let at komme til og fra arbejdspladsen med offentlige transportmidler.
 

Flere oplysninger


Flere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Økonomi- og Stabschef Thomas Kirsten på tlf. 27127653 eller personalekonsulent Eva Stensgaard Brøgger på tlf. 24871037.
 

Ansøgningsfrist


Ansøgningsfristen er den 1. februar 2022

1. samtalerunde forventes afholdt den 4. februar 2022
2. samtalerunde forventes afholdt den 8. februar 2022
 

Profilanalyse


Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med 2. samtale.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.