Genopslag: PERSONALEKONSULENT – i et erfarent personalejuridisk team

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Frederiksberg Kommunes centrale HR-afdeling søger en personalekonsulent, der både ønsker at arbejde med en bredde af personalejuridiske opgaver og opgaver omkring sygefraværsindsats.

Du vil blive en del af en personalekonsulentgruppe med fem erfarne og dygtige personalejuridiske konsulenter og med HR-chefen som nærmeste leder. HR er en velfungerende afdeling, tæt på topledelsen, og med 29 engagerede medarbejdere og ledere, hvis faglighed spænder vidt inden for HR. Du vil kunne se frem til at indgå i et arbejdsmiljø, hvor der er mulighed og tradition for sparring og konstant fokus på tværfagligt samarbejde. 

Opgaven vil være at bistå ledere i kommunen med håndteringen af personalejuridiske sager, forhandlinger med de faglige organisationer, rådgivnings- og formidlingsopgaver. Hvis du ikke er erfaren, vil du få nogle af de mindre komplekse opgaver, en kollega som livline og de øvrige kollegaer som sparringspartnere. 

Dit specialistområde i teamet vil være at koordinere indsatsen omkring sygefravær i sager, hvor der skal ske en personalejuridisk opfølgning samt varetage HR-opgaver af mere rutine- og driftspræget karakter, f.eks. opdatering af nyheder på vores intranet.

Du skal kunne arbejde selvstændigt med opgaver og selv være opsøgende i forhold til at gribe og forfølge relevante faglige problemstillinger, ligesom du skal kunne samarbejde i teamet og byde ind i forhold til det fælles.

Uddannelse der skaber forudsætninger for løsning af opgaverne og/eller erhvervserfaring med rådgivning inden for det personalejuridiske område er en fordel men ikke en forudsætning. Du kan være nyuddannet jurist, have praktisk erfaring eller mod på læring.

Stillingen er en fuldtidsstilling. 

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til relevant overenskomst og kvalifikationer.

For yderligere oplysninger om stillingerne kan du kontakte HR-chef Birgitte Rømer på tlf. 2898 2210. Uddybende jobprofil kan ses her.

Ansøgningsfrist er 14. februar 2022. 1. samtale forventes afholdt 21. februar 2022. For kandidater, der går videre til 2. runde, afholdes samtaler 24. og/eller 25. februar 2022. Der anvendes test i forbindelse med 2. samtale.
 

Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden.
Vi er en moderne kommune, der betjener 104.305 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Genopslag: PERSONALEKONSULENT – i et erfarent personalejuridisk team

Frederiksberg Kommunes centrale HR-afdeling søger en personalekonsulent, der både ønsker at arbejde med en bredde af personalejuridiske opgaver og opgaver omkring sygefraværsindsats.

Du vil blive en del af en personalekonsulentgruppe med fem erfarne og dygtige personalejuridiske konsulenter og med HR-chefen som nærmeste leder. HR er en velfungerende afdeling, tæt på topledelsen, og med 29 engagerede medarbejdere og ledere, hvis faglighed spænder vidt inden for HR. Du vil kunne se frem til at indgå i et arbejdsmiljø, hvor der er mulighed og tradition for sparring og konstant fokus på tværfagligt samarbejde. 

Opgaven vil være at bistå ledere i kommunen med håndteringen af personalejuridiske sager, forhandlinger med de faglige organisationer, rådgivnings- og formidlingsopgaver. Hvis du ikke er erfaren, vil du få nogle af de mindre komplekse opgaver, en kollega som livline og de øvrige kollegaer som sparringspartnere. 

Dit specialistområde i teamet vil være at koordinere indsatsen omkring sygefravær i sager, hvor der skal ske en personalejuridisk opfølgning samt varetage HR-opgaver af mere rutine- og driftspræget karakter, f.eks. opdatering af nyheder på vores intranet.

Du skal kunne arbejde selvstændigt med opgaver og selv være opsøgende i forhold til at gribe og forfølge relevante faglige problemstillinger, ligesom du skal kunne samarbejde i teamet og byde ind i forhold til det fælles.

Uddannelse der skaber forudsætninger for løsning af opgaverne og/eller erhvervserfaring med rådgivning inden for det personalejuridiske område er en fordel men ikke en forudsætning. Du kan være nyuddannet jurist, have praktisk erfaring eller mod på læring.

Stillingen er en fuldtidsstilling. 

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til relevant overenskomst og kvalifikationer.

For yderligere oplysninger om stillingerne kan du kontakte HR-chef Birgitte Rømer på tlf. 2898 2210. Uddybende jobprofil kan ses her.

Ansøgningsfrist er 14. februar 2022. 1. samtale forventes afholdt 21. februar 2022. For kandidater, der går videre til 2. runde, afholdes samtaler 24. og/eller 25. februar 2022. Der anvendes test i forbindelse med 2. samtale.
 

Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden.
Vi er en moderne kommune, der betjener 104.305 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.