Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Genopslag: Sagsbehandlere til forsørgelsesydelser i Hørsholm Kommune

Brænder du for at arbejde med mennesker og gøre en forskel, og trives du med pionerånden i et nystartet team?


Så er det er det lige dig, vi leder efter.

Ydelsesteamet i Hørsholm Kommune søger 2 dygtige medarbejdere til sagsbehandling af forsørgelsesydelser. Ydelsesteamet er specialister i at træffe myndighedsafgørelser på ydelsesområdet og skabe sammenhæng og overblik for borgerne. Ydelsesteamet er under opbygning, og derfor vil du få rig mulighed for at være med til at skabe et bæredygtigt og dynamisk team på 5 medarbejdere.

Teamet er placeret i Borgerservice og samarbejder tæt med andre teams i Borgerservice og resten af kommunen. Borgerservice er borgernes indgang til det offentlige. Vores opgaver består i at betjene borgernes personlige, telefoniske og skriftlige henvendelser indenfor de fleste borgerrelaterede områder.

Dine arbejdsopgaver
Dine primære arbejdsopgaver er at administrere Lov om aktiv socialpolitik og anden lovgivning i forhold til de tilknyttede forsørgelsesydelser og enkeltydelser. Derudover ydes borgerne personlig såvel som telefonisk råd og vejledning på ydelsesområdet og om sociale forhold, ligesom vi koordinerer og henviser til tværfaglige indsatser, hvor det skønnes nødvendigt. Da Ydelsesteamet både arbejder indenfor Lov om aktiv socialpolitik og Lov om social pension kommer du også til at løse opgaver, hvor der er overlap eller synergier imellem de to områder.

Dine opgaver vil primært dreje sig om følgende:

  • Behandling af kontanthjælpssager, uddannelseshjælp, integrationsydelse og ledighedsydelse og herunder også § 34
  • Behandling af enkeltydelser § 81, 82, 82A, 83, 85 samt enkeltydelser efter integrationsloven
  • Sikkerhedsstillelser
  • Danskbonus
  • Adviser i KMD Aktiv og KMD Sag
  • Økonomisk beregning i.f.t. tildeling af boliger fra Akutlisten
  • Afstemning af fejllister fra KMD Udbetaling og KMD Aktiv
  • Behandling af sanktioner
  • Administrationssager
  • Indberetning af lønsedler ifm. 225 timers reglen
  • Telefon-, mail- og borgerbetjening, samt hjælp til samarbejdspartnere
  • Yde helhedsorienteret sagsbehandling i form af råd og vejledning
  • Klagebehandling


Hvem er du?
Du har indgående kendskab til lovgivningen på forsørgelsesområdet. Du har lyst til daglige opgaver såsom bevillinger og udbetaling af ydelser. Du går rundt med en lille talknuser gemt i maven og har overblik over tal og systemer. Du er robust og rummelig, og du har mod på at takle svære situationer i forhold til borgerne, ligesom du ikke er bange for at skulle arbejde med mange forskellige opgaver.

Vi ser gerne, at du har erfaring med- og interesse for ovenstående arbejdsopgaver, men er der opgaver, som du ikke har arbejdet med før eller er du nyuddannet, skal det ikke afholde dig fra at søge stillingen.

Derudover forventer vi, at du:

  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund som kontoruddannet, socialrådgiver eller tilsvarende
  • Er teamplayer, men samtidig kan arbejde selvstændigt og tage ansvar
  • Er udadvendt, fleksibel, serviceminded, refleksiv og lærenem
  • Kan kommunikere i en god og imødekommende tone, også i svære situationer
  • Har gode skriftlige kompetencer og sætter en ære i at skrive en god afgørelse
  • Er a°ben og fordomsfri samt vil indgå° i mange tværgående samarbejdsrelationer
  • Har en positiv og optimistisk tilgang til skiftende omstændigheder og løbende forandringer, samt godt humør
  • Har erfaring med brug af diverse IT-systemer, herunder f.eks. KMD-fagsystemer, journal- og dokumenthåndteringssystemer
Vi tilbyder
Hørsholm Kommune er en innovativ kommune, der sætter fokus pa°, at den enkelte bidrager med gode ideer og løsninger. Vi værdsætter et godt og uhøjtideligt arbejdsfællesskab, hvor den enkelte får rum til at udfolde sine kompetencer med kerneopgaven i fokus.

Herudover tilbyder vi et fleksibelt og udviklingsorienteret arbejdsmiljø, hvor vi vægter at opgaverne løses i fællesskab. Vi har et højt fagligt niveau for øje, og vi brænder for at gøre en forskel. Der er højt til loftet, tonen er uformel, og der er plads til masser af smil og grin.

Derudover har vi gode personaleordninger, lige fra gode kantineforhold til stor fleksibilitet mht. arbejdstid.

Praktisk information:

Der er gode transportforhold til dit arbejdssted. Hørsholm Rådhus ligger tæt pa° Helsingør motorvej og ca. 10 min. gang fra Kokkedal Station, som er trafikknudepunkt for både busser og tog.

Lønindplacering vil ske efter gældende overenskomst og pa° baggrund af erfaringer og kvalifikationer.

Mere viden

Stillingerne er på 37 timer ugentligt med tiltrædelse pr. 1. oktober 2019 eller snarest muligt.

Du er velkommen til at kontakte Centerchef for Borgerservice, IT og Digitalisering, Sune Johansson på telefon 4849 3060, hvis du vil vide mere om stillingerne.

Søg sådan

Brug link ’Søg jobbet’ for at søge stillingerne eller søg via www.horsholm.dk/job, så vi har din ansøgning senest d. 22. august 2019. Du vil blive bedt om kontaktoplysninger og om at uploade CV og ansøgning.

Samtaler finder sted i uge 35.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051330Phoenix-d84a43de12019-06-30T00:00:00Genopslag: Sagsbehandlere til forsørgelsesydelser i Hørsholm KommuneBrænder du for at arbejde med mennesker og gøre en forskel, og trives du med pionerånden i et nystartet team?


Så er det er det lige dig, vi leder efter.

Ydelsesteamet i Hørsholm Kommune søger 2 dygtige medarbejdere til sagsbehandling af forsørgelsesydelser. Ydelsesteamet er specialister i at træffe myndighedsafgørelser på ydelsesområdet og skabe sammenhæng og overblik for borgerne. Ydelsesteamet er under opbygning, og derfor vil du få rig mulighed for at være med til at skabe et bæredygtigt og dynamisk team på 5 medarbejdere.

Teamet er placeret i Borgerservice og samarbejder tæt med andre teams i Borgerservice og resten af kommunen. Borgerservice er borgernes indgang til det offentlige. Vores opgaver består i at betjene borgernes personlige, telefoniske og skriftlige henvendelser indenfor de fleste borgerrelaterede områder.

Dine arbejdsopgaver
Dine primære arbejdsopgaver er at administrere Lov om aktiv socialpolitik og anden lovgivning i forhold til de tilknyttede forsørgelsesydelser og enkeltydelser. Derudover ydes borgerne personlig såvel som telefonisk råd og vejledning på ydelsesområdet og om sociale forhold, ligesom vi koordinerer og henviser til tværfaglige indsatser, hvor det skønnes nødvendigt. Da Ydelsesteamet både arbejder indenfor Lov om aktiv socialpolitik og Lov om social pension kommer du også til at løse opgaver, hvor der er overlap eller synergier imellem de to områder.

Dine opgaver vil primært dreje sig om følgende:

  • Behandling af kontanthjælpssager, uddannelseshjælp, integrationsydelse og ledighedsydelse og herunder også § 34
  • Behandling af enkeltydelser § 81, 82, 82A, 83, 85 samt enkeltydelser efter integrationsloven
  • Sikkerhedsstillelser
  • Danskbonus
  • Adviser i KMD Aktiv og KMD Sag
  • Økonomisk beregning i.f.t. tildeling af boliger fra Akutlisten
  • Afstemning af fejllister fra KMD Udbetaling og KMD Aktiv
  • Behandling af sanktioner
  • Administrationssager
  • Indberetning af lønsedler ifm. 225 timers reglen
  • Telefon-, mail- og borgerbetjening, samt hjælp til samarbejdspartnere
  • Yde helhedsorienteret sagsbehandling i form af råd og vejledning
  • Klagebehandling


Hvem er du?
Du har indgående kendskab til lovgivningen på forsørgelsesområdet. Du har lyst til daglige opgaver såsom bevillinger og udbetaling af ydelser. Du går rundt med en lille talknuser gemt i maven og har overblik over tal og systemer. Du er robust og rummelig, og du har mod på at takle svære situationer i forhold til borgerne, ligesom du ikke er bange for at skulle arbejde med mange forskellige opgaver.

Vi ser gerne, at du har erfaring med- og interesse for ovenstående arbejdsopgaver, men er der opgaver, som du ikke har arbejdet med før eller er du nyuddannet, skal det ikke afholde dig fra at søge stillingen.

Derudover forventer vi, at du:

  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund som kontoruddannet, socialrådgiver eller tilsvarende
  • Er teamplayer, men samtidig kan arbejde selvstændigt og tage ansvar
  • Er udadvendt, fleksibel, serviceminded, refleksiv og lærenem
  • Kan kommunikere i en god og imødekommende tone, også i svære situationer
  • Har gode skriftlige kompetencer og sætter en ære i at skrive en god afgørelse
  • Er a°ben og fordomsfri samt vil indgå° i mange tværgående samarbejdsrelationer
  • Har en positiv og optimistisk tilgang til skiftende omstændigheder og løbende forandringer, samt godt humør
  • Har erfaring med brug af diverse IT-systemer, herunder f.eks. KMD-fagsystemer, journal- og dokumenthåndteringssystemer
Vi tilbyder
Hørsholm Kommune er en innovativ kommune, der sætter fokus pa°, at den enkelte bidrager med gode ideer og løsninger. Vi værdsætter et godt og uhøjtideligt arbejdsfællesskab, hvor den enkelte får rum til at udfolde sine kompetencer med kerneopgaven i fokus.

Herudover tilbyder vi et fleksibelt og udviklingsorienteret arbejdsmiljø, hvor vi vægter at opgaverne løses i fællesskab. Vi har et højt fagligt niveau for øje, og vi brænder for at gøre en forskel. Der er højt til loftet, tonen er uformel, og der er plads til masser af smil og grin.

Derudover har vi gode personaleordninger, lige fra gode kantineforhold til stor fleksibilitet mht. arbejdstid.

Praktisk information:

Der er gode transportforhold til dit arbejdssted. Hørsholm Rådhus ligger tæt pa° Helsingør motorvej og ca. 10 min. gang fra Kokkedal Station, som er trafikknudepunkt for både busser og tog.

Lønindplacering vil ske efter gældende overenskomst og pa° baggrund af erfaringer og kvalifikationer.

Mere viden

Stillingerne er på 37 timer ugentligt med tiltrædelse pr. 1. oktober 2019 eller snarest muligt.

Du er velkommen til at kontakte Centerchef for Borgerservice, IT og Digitalisering, Sune Johansson på telefon 4849 3060, hvis du vil vide mere om stillingerne.

Søg sådan

Brug link ’Søg jobbet’ for at søge stillingerne eller søg via www.horsholm.dk/job, så vi har din ansøgning senest d. 22. august 2019. Du vil blive bedt om kontaktoplysninger og om at uploade CV og ansøgning.

Samtaler finder sted i uge 35.

2019-08-22T00:51:31.117 Brænder du for at arbejde med mennesker og gøre en forskel, og trives du med pionerånden i et nystartet team? Så er det er det lige dig, vi leder efter. Ydelsesteamet i Hørsholm Kommune søger 2 dygtige medarbejdere til sagsbehandling af forsørgelsesydelser. Ydelsesteamet er specialister i at træffe myndighedsafgørelser på ydelsesområdet og skabe sammenhæng og overblik for borgerne. Ydelsesteamet er under opbygning, og derfor vil du få rig mulighed for at være med til at skabe et bæredygtigt og dynamisk team på 5 medarbejdere. Teamet er placeret i Borgerservice og samarbejder tæt med andre teams i Borgerservice og resten af kommunen. Borgerservice er borgernes indgang til det offentlige. Vores opgaver består i at betjene borgernes personlige, telefoniske og skriftlige henvendelser indenfor de fleste borgerrelaterede områder. Dine arbejdsopgaver Dine primære arbejdsopgaver er at administrere Lov om aktiv socialpolitik og anden lovgivning i forhold til de tilknyttede forsørgelsesydelser og enkeltydelser. Derudover ydes borgerne personlig såvel som telefonisk råd og vejledning på ydelsesområdet og om sociale forhold, ligesom vi koordinerer og henviser til tværfaglige indsatser, hvor det skønnes nødvendigt. Da Ydelsesteamet både arbejder indenfor Lov om aktiv socialpolitik og Lov om social pension kommer du også til at løse opgaver, hvor der er overlap eller synergier imellem de to områder. Dine opgaver vil primært dreje sig om følgende: Behandling af kontanthjælpssager, uddannelseshjælp, integrationsydelse og ledighedsydelse og herunder også § 34 Behandling af enkeltydelser § 81, 82, 82A, 83, 85 samt enkeltydelser efter integrationsloven Sikkerhedsstillelser Danskbonus Adviser i KMD Aktiv og KMD Sag Økonomisk beregning i.f.t. tildeling af boliger fra Akutlisten Afstemning af fejllister fra KMD Udbetaling og KMD Aktiv Behandling af sanktioner Administrationssager Indberetning af lønsedler ifm. 225 timers reglen Telefon-, mail- og borgerbetjening, samt hjælp til samarbejdspartnere Yde helhedsorienteret sagsbehandling i form af råd og vejledning Klagebehandling Hvem er du? Du har indgående kendskab til lovgivningen på forsørgelsesområdet. Du har lyst til daglige opgaver såsom bevillinger og udbetaling af ydelser. Du går rundt med en lille talknuser gemt i maven og har overblik over tal og systemer. Du er robust og rummelig, og du har mod på at takle svære situationer i forhold til borgerne, ligesom du ikke er bange for at skulle arbejde med mange forskellige opgaver. Vi ser gerne, at du har erfaring med- og interesse for ovenstående arbejdsopgaver, men er der opgaver, som du ikke har arbejdet med før eller er du nyuddannet, skal det ikke afholde dig fra at søge stillingen. Derudover forventer vi, at du: Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund som kontoruddannet, socialrådgiver eller tilsvarende Er teamplayer, men samtidig kan arbejde selvstændigt og tage ansvar Er udadvendt, fleksibel, serviceminded, refleksiv og lærenem Kan kommunikere i en god og imødekommende tone, også i svære situationer Har gode skriftlige kompetencer og sætter en ære i at skrive en god afgørelse Er a°ben og fordomsfri samt vil indgå° i mange tværgående samarbejdsrelationer Har en positiv og optimistisk tilgang til skiftende omstændigheder og løbende forandringer, samt godt humør Har erfaring med brug af diverse IT-systemer, herunder f.eks. KMD-fagsystemer, journal- og dokumenthåndteringssystemer Vi tilbyder Hørsholm Kommune er en innovativ kommune, der sætter fokus pa°, at den enkelte bidrager med gode ideer og løsninger. Vi værdsætter et godt og uhøjtideligt arbejdsfællesskab, hvor den enkelte får rum til at udfolde sine kompetencer med kerneopgaven i fokus. Herudover tilbyder vi et fleksibelt og udviklingsorienteret arbejdsmiljø, hvor vi vægter at opgaverne løses i fællesskab. Vi har et højt fagligt niveau for øje, og vi brænder for at gøre en forskel. Der er højt til loftet, tonen er uformel, og der er plads til masser af smil og grin. Derudover har vi gode personaleordninger, lige fra gode kantineforhold til stor fleksibilitet mht. arbejdstid. Praktisk information: Der er gode transportforhold til dit arbejdssted. Hørsholm Rådhus ligger tæt pa° Helsingør motorvej og ca. 10 min. gang fra Kokkedal Station, som er trafikknudepunkt for både busser og tog. Lønindplacering vil ske efter gældende overenskomst og pa° baggrund af erfaringer og kvalifikationer. Mere viden Stillingerne er på 37 timer ugentligt med tiltrædelse pr. 1. oktober 2019 eller snarest muligt. Du er velkommen til at kontakte Centerchef for Borgerservice, IT og Digitalisering, Sune Johansson på telefon 4849 3060, hvis du vil vide mere om stillingerne. Søg sådan Brug link Søg jobbet for at søge stillingerne eller søg via www.horsholm.dk job, så vi har din ansøgning senest d. 22. august 2019. Du vil blive bedt om kontaktoplysninger og om at uploade CV og ansøgning. Samtaler finder sted i uge 35.11jobnetd84a43de100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-21T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1208&ProjectId=145446&DepartmentId=18956&MediaId=4614&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRudersdalEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborgEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHørsholm3554676Hørsholm Kommune, Rådhuset11Ådalsparkvej 22970HørsholmDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent785079JobNet5011039501103910027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d84a43dehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d84a43dehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d84a43de&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d84a43de&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgGenopslag: Sagsbehandlere til forsørgelsesydelser i Hørsholm Kommune12008011Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration362154540noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330134002Sekretær for professor i Forskningsafdelingen på Nordsjællands HospitalRobot Har du lyst til en spændende hverdag i et dynamisk, aktivt og uformelt forskningsmiljø i en travl forskningsafdeling som sekretær for professor Christian Torp-Pedersen, kan vi tilbyde dig en stilling i en afdeling med et spændende tværfagligt samarbejde omkring forskningen på Nordsjællands Hospital. Stillingen er en fast deltidsstilling på 18-25 timer ugl. til besættelse pr. 1. februar 2020 eller snarest derefter. Er det noget for dig? Om os Nordsjællands Hospital har en central forskningsafdeling med 12 medarbejdere, som understøtter forskerne på hospitalet med professionel støtte, forskningsadministration og formidling. I Forskningsafdelingen har professor Christian Torp-Pedersen, med sin epidemiologiske forskningsportefølje med særligt fokus på forskning i hjerte-kar-sygdomme, et samarbejde med forskere på Nordsjællands Hospital samt forskere andre steder i landet. Professoren har desuden en datamanager samt flere studerende både i afdelingen og rundt i landet. Vi tilbyder dig Et job som sekretær for professor Christian Torp-Pedersen i et tæt samarbejde med vores datamanager og vores forskningsadministrator. Konkret vil dine opgaver bestå af Sekretariatsopgaver for professoren Kalenderstyring Administration af forskningskonti Regnskab og omposteringer Overblik over forskningskonti Indkøb Bestilling af rejser og rejseafregning Fakturering af udlæg for andre Styring af fondsmidler i samarbejde med professoren Ansættelse af nye studerende og prægraduate m.fl. i tæt samarbejde med Forskningsafdelingens forskningsadministrator Samarbejde med vores datamanager omkring forskningsprojekter Vi forventer At du vil være en aktivt samarbejdende, imødekommende og fleksibel medarbejder i afdelingen At du er åben og imødekommende, serviceminded og arbejder selvstændigt, systematisk og har overblik At du trives med en omskiftelig hverdag med forskellige opgaver i et tæt samarbejde med professor Christian Torp-Pedersen At du udover dansk behersker engelsk skriftligt og mundtligt At du muligvis har kendskab til arbejdet med regnskab At du er hjemmevant i Office pakken Stillingsbeskrivelse kan rekvireres ved henvendelse på mail: charlotte.christiansen.03@regionh.dk Ansøgning Du ansøger elektronisk via linket på denne side. Du bedes udover din ansøgning fremsende CV, kopi af uddannelsesbeviser samt evt. referencer. Din ansøgning skal være os i hænde senest mandag d. 16. december kl. 12.00. Ansættelsessamtaler vil blive gennemført torsdag d. 19. december 2019. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at henvende dig til forskningsadministrator Charlotte Christiansen pr. mail: charlotte.christiansen.03@regionh.dk eller pr. tlf. 48 29 48 71.Har du lyst til en spændende hverdag i et dynamisk, aktivt og uformelt forskningsmiljø i en travl forskningsafdeling som sekretær for professor Christian Torp-Pedersen, kan vi tilbyde dig en stilling i en afdeling med et spændende tværfagligt samarbejde omkring forskningen på Nordsjællands Hospital. Stillingen er en fast deltidsstilling på 18-25 timer/ugl. til besættelse pr. 1. februar 2020 eller snarest derefter.

Er det noget for dig?



Om os

Nordsjællands Hospital har en central forskningsafdeling med 12 medarbejdere, som understøtter forskerne på hospitalet med professionel støtte, forskningsadministration og formidling. I Forskningsafdelingen har professor Christian Torp-Pedersen, med sin epidemiologiske forskningsportefølje med særligt fokus på forskning i hjerte-kar-sygdomme, et samarbejde med forskere på Nordsjællands Hospital samt forskere andre steder i landet. Professoren har desuden en datamanager samt flere studerende både i afdelingen og rundt i landet.



Vi tilbyder dig

Et job som sekretær for professor Christian Torp-Pedersen i et tæt samarbejde med vores datamanager og vores forskningsadministrator.



Konkret vil dine opgaver bestå af

  • Sekretariatsopgaver for professoren
  • Kalenderstyring
  • Administration af forskningskonti
  • Regnskab og omposteringer
  • Overblik over forskningskonti
  • Indkøb
  • Bestilling af rejser og rejseafregning
  • Fakturering af udlæg for andre
  • Styring af fondsmidler i samarbejde med professoren
  • Ansættelse af nye studerende og prægraduate m.fl. i tæt samarbejde med Forskningsafdelingens forskningsadministrator
  • Samarbejde med vores datamanager omkring forskningsprojekter

Vi forventer

  • At du vil være en aktivt samarbejdende, imødekommende og fleksibel medarbejder i afdelingen
  • At du er åben og imødekommende, serviceminded og arbejder selvstændigt, systematisk og har overblik
  • At du trives med en omskiftelig hverdag med forskellige opgaver i et tæt samarbejde med professor Christian Torp-Pedersen
  • At du udover dansk behersker engelsk skriftligt og mundtligt
  • At du muligvis har kendskab til arbejdet med regnskab
  • At du er hjemmevant i Office pakken
Stillingsbeskrivelse kan rekvireres ved henvendelse på mail: charlotte.christiansen.03@regionh.dk



Ansøgning

Du ansøger elektronisk via linket på denne side. Du bedes udover din ansøgning fremsende CV, kopi af uddannelsesbeviser samt evt. referencer.

Din ansøgning skal være os i hænde senest mandag d. 16. december kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler vil blive gennemført torsdag d. 19. december 2019.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.



Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at henvende dig til forskningsadministrator Charlotte Christiansen pr. mail: charlotte.christiansen.03@regionh.dk eller pr. tlf. 48 29 48 71.







Nordsjællands Hospital (Hillerød)Hillerød2019-12-12T00:00:002019-12-16T00:00:00
330140131Arbejdstidsplanlægger til Bocenter for unge og voksne med særlige behovRobot Vil du være del af en nyoprettet nøglefunktion på Bocentret med stort ansvar, bred kontaktflade og med fokus på øget kvalitet, effektivitet og overholdelse af overenskomst og arbejdstidsregler?På Bocenter for unge og voksne med særlige behov, der er et tilbud til mere end hundrede borgere, arbejder flere end 150 medarbejdere i døgndrift på at skabe gode rammer omkring borgernes liv og hverdag. Det bliver din opgave som arbejdstidsplanlægger at bidrage til at skabe gode rammer omkring medarbejdernes arbejdstid. Bocentrets to arbejdstidsplanlæggere er centralt placeret som et team i Administrationen i Nødebo. Teamet indgår i tæt samarbejde med Bocentrets løn- og personalemedarbejderne og afdelingslederne for husene.Dine konkrete arbejdsområder vil blandt andet være atlægge vagtplaner og ferieplaner for medarbejderne i Bocentrets afdelinger ud fra gældende arbejdstidsaftaler, retningslinjer samt eventuelle indgående lokalaftalerrådgive Bocentrets ledelse og medarbejdere i forbindelse med tjenestetid og vagtplanlægninghave controllerfunktion inden for vagtplanlægning i forhold til overenskomster, overholdelse af arbejdstidsregler, normtidsregnskaber og ferieafholdelsebidrage til at skabe organisatorisk og økonomisk overblik i forbindelse med anvendelsen af personaleressourcer.Det vil være et godt udgangspunkt, hvis du harindgående kendskab til KMD Vagtplan samt Vagtplan WEB eller lignende systemsolid erfaring med vagtplanlægningindgående kendskab til overenskomsterne og arbejdstidsregler på området inden for SL, FOA og ETF.Vi har desuden brug for en person, derarbejder selvstændigt og systematisker knivskarp på deadlines og handler proaktivt inden for ansvarsområdethar gode kommunikative evnerbidrager aktivt til et positivt arbejdsmiljø.Yderligere infortmationerKan du se dig selv i alt dette, så ring til afdelingsleder Julie Kranker på telefon 72 32 39 09 og hør mere om opgaverne.Se også mere i funktionsbeskrivelse for vagtplanlæggeren.FristVi skal have din ansøgning senest 23. december kl. 12 og forventer at holde samtaler i uge 2 i det nye år.Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vil du være del af en nyoprettet nøglefunktion på Bocentret med stort ansvar, bred kontaktflade og med fokus på øget kvalitet, effektivitet og overholdelse af overenskomst og arbejdstidsregler?

På Bocenter for unge og voksne med særlige behov, der er et tilbud til mere end hundrede borgere, arbejder flere end 150 medarbejdere i døgndrift på at skabe gode rammer omkring borgernes liv og hverdag. Det bliver din opgave som arbejdstidsplanlægger at bidrage til at skabe gode rammer omkring medarbejdernes arbejdstid. Bocentrets to arbejdstidsplanlæggere er centralt placeret som et team i Administrationen i Nødebo. Teamet indgår i tæt samarbejde med Bocentrets løn- og personalemedarbejderne og afdelingslederne for husene.

Dine konkrete arbejdsområder vil blandt andet være at
  • lægge vagtplaner og ferieplaner for medarbejderne i Bocentrets afdelinger ud fra gældende arbejdstidsaftaler, retningslinjer samt eventuelle indgående lokalaftaler
  • rådgive Bocentrets ledelse og medarbejdere i forbindelse med tjenestetid og vagtplanlægning
  • have controllerfunktion inden for vagtplanlægning i forhold til overenskomster, overholdelse af arbejdstidsregler, normtidsregnskaber og ferieafholdelse
  • bidrage til at skabe organisatorisk og økonomisk overblik i forbindelse med anvendelsen af personaleressourcer.

Det vil være et godt udgangspunkt, hvis du har
  • indgående kendskab til KMD Vagtplan samt Vagtplan WEB eller lignende system
  • solid erfaring med vagtplanlægning
  • indgående kendskab til overenskomsterne og arbejdstidsregler på området inden for SL, FOA og ETF.

Vi har desuden brug for en person, der
  • arbejder selvstændigt og systematisk
  • er knivskarp på deadlines og handler proaktivt inden for ansvarsområdet
  • har gode kommunikative evner
  • bidrager aktivt til et positivt arbejdsmiljø.

Yderligere infortmationer
Kan du se dig selv i alt dette, så ring til afdelingsleder Julie Kranker på telefon 72 32 39 09 og hør mere om opgaverne.
Se også mere i funktionsbeskrivelse for vagtplanlæggeren.

Frist
Vi skal have din ansøgning senest 23. december kl. 12 og forventer at holde samtaler i uge 2 i det nye år.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

Hillerød KommuneFredensborg2019-12-12T00:00:002019-12-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sekretær for professor i Forskningsafdelingen på Nordsjællands Hospital

Nordsjællands Hospital (Hillerød)

Hillerød
Har du lyst til en spændende hverdag i et dynamisk, aktivt og uformelt forskningsmiljø i en travl forskningsafdeling som sekretær for professor Christian Torp-Pedersen, kan vi tilbyde dig en stilling i en afdeling med et spændende tværfagligt samarb...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:16. december 2019

Arbejdstidsplanlægger til Bocenter for unge og voksne med særlige behov

Hillerød Kommune

Fredensborg
Vil du være del af en nyoprettet nøglefunktion på Bocentret med stort ansvar, bred kontaktflade og med fokus på øget kvalitet, effektivitet og overholdelse af overenskomst og arbejdstidsregler?På Bocenter for unge og voksne med særlige behov, der er...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:23. december 2019