Genopslag - Socialrådgiver ved Rehabiliteringscenter

RCT-Jylland, som er et privat specialsygehus, søger en socialrådgiver 37 timer ugentligt til varetagelse af den socialfaglige behandling af flygtninge med PTSD. Der er tale om mennesker, som lider under følgerne af krigsoplevelser, tortur, overgreb og flugt.

Vi tilbyder et spændende og afvekslende job, hvor du får mulighed for stor faglig udvikling i tæt samarbejde med en række gode og engagerede kolleger. Respekten for det enkelte menneske er helt central i centrets arbejde.

Vores kerneopgave er at tilbyde en behandling, som medvirker til at give størst mulig værdi for den enkelte patient til at kunne opnå et selvstændigt og meningsfuldt liv samt kunne fungere i samspil med det omgivende samfund.

Vi er meget optagede af løbende at udvikle RCT-Jyllands behandlingstilbud, så vi til stadighed er førende indenfor vores område. Endvidere lægger vi stor vægt på at udvikle nye tiltag, hvor vores kompetencer kan komme i spil i forhold til de behov og den efterspørgsel, der generelt er i samfundet indenfor flygtningeområdet.

Primære opgaver vil være:
  • Social rehabilitering individuelt og i grupper bl.a. gennem tværfaglige team
  • Tværfaglig koordinering
  • Tværsektorielt samarbejde med relevante samarbejdspartnere
  • Facilitere møder
  • Udfærdige skriftlige statusser og redegørelser
  • Støtte og rådgive om opholdskrav, familiesammenføring m.v.
  • Proaktivt at bidrage med din faglighed i den løbende udvikling af RCT-Jylland – herunder af vores behandlingstilbud
Behandlingsarbejdet foregår som hovedregel med tolk og sker i et tæt tværfagligt samarbejde med centrets øvrige behandlere, som ud over 4 socialrådgivere består af 5 psykologer, 4 fysioterapeuter, 1 sygeplejerske samt tilknyttede lægekonsulenter.

Vi søger en socialrådgiver, som:
  • Har bred erfaring fra det sociale felt - gerne med erfaring fra arbejde med flygtninge
  • Har gode skriftlige færdigheder og en særlig interesse i at udfærdige diverse skrivelser / beskrivelser
  • Er god til at skabe gode relationer
  • Er godt forankret i egen faglighed
  • Har overblik og arbejder systematisk i en travl arbejdsdag
  • Har erfaring med og lyst til at arbejde tværfagligt
  • Er fleksibel, kreativ og elsker nye udfordringer
  • Er indstillet på at arbejde to dage ugentligt i vores satellit i Sønderborg
Vi har gode muligheder for oplæring, uddannelse og supervision.

Du kan finde mere om vores arbejde på www.rct-jylland.dk

Stillingen ønskes besat fra den 1. maj 2020.

Løn og ansættelsesvilkår efter aftale med Dansk Socialrådgiverforening.

Ansøgningsfristen er senest kl. 08.00, torsdag den 12. marts 2020.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler fredag den 20. marts 2020.

Hvis du vil vide mere om stillingen og RCT-Jylland, er du meget velkommen til at kontakte centerleder Leif Christensen eller socialrådgiver og behandlingsansvarlig Hanne Schmidt Nielsen på telefon 74 53 25 35.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning, CV og eksamensbevis snarest via knappen "Send ansøgning". Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.

Se mere på vores ansøgersite: https://rct-jylland.ofir.com


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330173945Phoenix-0761cd8112020-02-07T14:05:43.680Genopslag - Socialrådgiver ved Rehabiliteringscenter
RCT-Jylland, som er et privat specialsygehus, søger en socialrådgiver 37 timer ugentligt til varetagelse af den socialfaglige behandling af flygtninge med PTSD. Der er tale om mennesker, som lider under følgerne af krigsoplevelser, tortur, overgreb og flugt.

Vi tilbyder et spændende og afvekslende job, hvor du får mulighed for stor faglig udvikling i tæt samarbejde med en række gode og engagerede kolleger. Respekten for det enkelte menneske er helt central i centrets arbejde.

Vores kerneopgave er at tilbyde en behandling, som medvirker til at give størst mulig værdi for den enkelte patient til at kunne opnå et selvstændigt og meningsfuldt liv samt kunne fungere i samspil med det omgivende samfund.

Vi er meget optagede af løbende at udvikle RCT-Jyllands behandlingstilbud, så vi til stadighed er førende indenfor vores område. Endvidere lægger vi stor vægt på at udvikle nye tiltag, hvor vores kompetencer kan komme i spil i forhold til de behov og den efterspørgsel, der generelt er i samfundet indenfor flygtningeområdet.

Primære opgaver vil være:
  • Social rehabilitering individuelt og i grupper bl.a. gennem tværfaglige team
  • Tværfaglig koordinering
  • Tværsektorielt samarbejde med relevante samarbejdspartnere
  • Facilitere møder
  • Udfærdige skriftlige statusser og redegørelser
  • Støtte og rådgive om opholdskrav, familiesammenføring m.v.
  • Proaktivt at bidrage med din faglighed i den løbende udvikling af RCT-Jylland – herunder af vores behandlingstilbud
Behandlingsarbejdet foregår som hovedregel med tolk og sker i et tæt tværfagligt samarbejde med centrets øvrige behandlere, som ud over 4 socialrådgivere består af 5 psykologer, 4 fysioterapeuter, 1 sygeplejerske samt tilknyttede lægekonsulenter.

Vi søger en socialrådgiver, som:
  • Har bred erfaring fra det sociale felt - gerne med erfaring fra arbejde med flygtninge
  • Har gode skriftlige færdigheder og en særlig interesse i at udfærdige diverse skrivelser / beskrivelser
  • Er god til at skabe gode relationer
  • Er godt forankret i egen faglighed
  • Har overblik og arbejder systematisk i en travl arbejdsdag
  • Har erfaring med og lyst til at arbejde tværfagligt
  • Er fleksibel, kreativ og elsker nye udfordringer
  • Er indstillet på at arbejde to dage ugentligt i vores satellit i Sønderborg
Vi har gode muligheder for oplæring, uddannelse og supervision.

Du kan finde mere om vores arbejde på www.rct-jylland.dk

Stillingen ønskes besat fra den 1. maj 2020.

Løn og ansættelsesvilkår efter aftale med Dansk Socialrådgiverforening.

Ansøgningsfristen er senest kl. 08.00, torsdag den 12. marts 2020.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler fredag den 20. marts 2020.

Hvis du vil vide mere om stillingen og RCT-Jylland, er du meget velkommen til at kontakte centerleder Leif Christensen eller socialrådgiver og behandlingsansvarlig Hanne Schmidt Nielsen på telefon 74 53 25 35.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning, CV og eksamensbevis snarest via knappen "Send ansøgning". Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.

Se mere på vores ansøgersite: https://rct-jylland.ofir.com

RCT-Jylland, som er et privat specialsygehus, søger en socialrådgiver 37 timer ugentligt til varetagelse af den socialfaglige behandling af flygtninge med PTSD. Der er tale om mennesker, som lider under følgerne af krigsoplevelser, tortur, overgreb og flugt. Vi tilbyder et spændende og afvekslende job, hvor du får mulighed for stor faglig udvikling i tæt samarbejde med en række gode og engagerede kolleger. Respekten for det enkelte menneske er helt central i centrets arbejde. Vores kerneopgave er at tilbyde en behandling, som medvirker til at give størst mulig værdi for den enkelte patient til at kunne opnå et selvstændigt og meningsfuldt liv samt kunne fungere i samspil med det omgivende samfund. Vi er meget optagede af løbende at udvikle RCT-Jyllands behandlingstilbud, så vi til stadighed er førende indenfor vores område. Endvidere lægger vi stor vægt på at udvikle nye tiltag, hvor vores kompetencer kan komme i spil i forhold til de behov og den efterspørgsel, der generelt er i samfundet indenfor flygtningeområdet. Primære opgaver vil være:Social rehabilitering individuelt og i grupper bl.a. gennem tværfaglige teamTværfaglig koordineringTværsektorielt samarbejde med relevante samarbejdspartnereFacilitere møderUdfærdige skriftlige statusser og redegørelserStøtte og rådgive om opholdskrav, familiesammenføring m.v.Proaktivt at bidrage med din faglighed i den løbende udvikling af RCT-Jylland herunder af vores behandlingstilbudBehandlingsarbejdet foregår som hovedregel med tolk og sker i et tæt tværfagligt samarbejde med centrets øvrige behandlere, som ud over 4 socialrådgivere består af 5 psykologer, 4 fysioterapeuter, 1 sygeplejerske samt tilknyttede lægekonsulenter. Vi søger en socialrådgiver, som:Har bred erfaring fra det sociale felt - gerne med erfaring fra arbejde med flygtningeHar gode skriftlige færdigheder og en særlig interesse i at udfærdige diverse skrivelser beskrivelserEr god til at skabe gode relationerEr godt forankret i egen faglighedHar overblik og arbejder systematisk i en travl arbejdsdagHar erfaring med og lyst til at arbejde tværfagligtEr fleksibel, kreativ og elsker nye udfordringerEr indstillet på at arbejde to dage ugentligt i vores satellit i SønderborgVi har gode muligheder for oplæring, uddannelse og supervision. Du kan finde mere om vores arbejde på www.rct-jylland.dk Stillingen ønskes besat fra den 1. maj 2020. Løn og ansættelsesvilkår efter aftale med Dansk Socialrådgiverforening. Ansøgningsfristen er senest kl. 08.00, torsdag den 12. marts 2020. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler fredag den 20. marts 2020. Hvis du vil vide mere om stillingen og RCT-Jylland, er du meget velkommen til at kontakte centerleder Leif Christensen eller socialrådgiver og behandlingsansvarlig Hanne Schmidt Nielsen på telefon 74 53 25 35. Vi ser frem til at modtage din ansøgning, CV og eksamensbevis snarest via knappen Send ansøgning . Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt. Se mere på vores ansøgersite: https: rct-jylland.ofir.com10Phoenix0761cd81101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-12T00:00:000000https://rct-jylland.ofir.com/job/genopslag-socialraadgiver-ved-rehabiliteringscenter-4062422433#mail0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKoldingEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandHaderslev3707291RCT-Jylland11Gravene 16, 1.6100HaderslevDKDanmarkORS/0761cd81_logo.pngORS/Small/0761cd81_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent11111900677MwCareerSitePremium+435a9ee2-1264-04bf-8a27-43e0c9496de9001007-02-20201107-02-202012-03-20201https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0761cd81https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0761cd81https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0761cd81&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0761cd81&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/346013-229-1.jpgGenopslag - Socialrådgiver ved Rehabiliteringscenter12008001Dansk3Læse/ tale343112Sagsbehandler346013Socialrådgiver5Kontor og administration10Sundhed11Socialvæsen364141239kontakt@rct-jylland.dkDanmarkDanmark330196796HK Sydjylland søger en sagsbehandler til Team MedlemsserviceRobot Kan du gøre os endnu stærkere? HK Sydjylland søger en serviceminded sagsbehandler til vores Team Medlemsservice HK ønsker en stærk kontakt til vores medlemmer, sådan at man altid bliver mødt af en venlig og nærværende medarbejder, der hurtigt kan hjælpe. Kan du se dig selv som en del af en fælles servicekultur med medlemmet i centrum, hvor vi sammen løser vores arbejdsopgaver professionelt og til tiden? Så er det dig, vi er på jagt efter. Vi lægger vægt på, at du: kan indgå i et team, der deles om at nå vores opgaver og som arbejder efter månedlige deadlines er empatisk og en aktiv lytter, der kan håndtere alle typer af henvendelser og også rumme medlemmers evt. frustrationer er god til at formulere og forklare dig letforståeligt på skrift og i tale på dansk, og du kan også gøre dig forståelig på engelsk tager ansvar for og holder de aftaler, som vi laver med hinanden og vores medlemmer kan agere serviceminded, professionelt og balancere mellem hensynet til det enkelte medlem og gældende regler og lovgivning er vant til at arbejde med sagsbehandling, regler og lovgivning i IT-systemer ved, hvorfor det er vigtigt at være medlem af en OK-fagforening og kan forklare og argumentere for det. Derudover vil det være en fordel, hvis du har: erfaring med medlemsservice fra en lignende organisation kendskab til lovgivningen på a-kasse området kendskab til vores IT-platform Modulus. Du bliver en del af et team, som håndterer alle ind- og udmeldelser i HK Sydjylland og alt, hvad der ligger der i mellem. Teamet er også ansvarlig for at tage telefonisk kontakt til de medlemmer, der ønsker udmeldelse af HK. Teamets ansvarsområder og opgaver: Kontakt med medlemmer, der henvender sig omkring ændringer i deres medlemskab af HK og HKA Varetagelse af sagsbehandling f.eks. i forbindelse med ind- og udmeldelse Bemanding af gruppetelefon i vores åbningstid Opsøgende telefonisk rådgivning af medlemmer, der ønsker udmeldelse Lokal implementering af nye arbejdsgange og systemer. Vi kan tilbyde: Et spændende fuldtidsjob med flekstid, frihed under ansvar, gode muligheder for personlig og faglig udvikling Grundig oplæring i arbejdsopgaver og IT-systemer, samt løbende opfølgning med leder kolleger En uformel arbejdsplads med højt til loftet og engagerede medarbejdere, som larmer på den gode måde Tæt samarbejde i et lille team i Kolding (4 personer), som er en del af en større organisation på ca. 90 i HK Sydjylland med endnu flere kolleger i resten af landet Løn- og ansættelsesforhold i henhold til overenskomsten mellem HK Provinsklubben og SAP med udgangspunkt i grundløn 23 svarende til 26.347,87 kr. Derudover evt. tillæg for personlige kvalifikationer, som forhandles ud fra principperne om Ny løn. Arbejdsgiverbetalt pensionsordning (16 ), fritvalgsordning (6,4 ) og særlig feriegodtgørelse (4,5 ). Arbejdstiden på vores kontor i Kolding er normalvis kl. 8.00-17.00 (mandag), 8.00-15.30 (tirsdag-torsdag) og 8.00-13.30 (fredag). Du skal være indstillet på, at der i jobbet, inden for de 37 timer, kan være op til to sene dage om ugen til kl. 17 eller 18 alt efter behov. Ansøgning m.m. Send din ansøgning og CV via hjemmesiden: www.hk.dk jobs. Find denne stilling og tryk på Ansøg . Ansøgningsfristen er den 17. marts og ansættelsessamtaler finder sted den 25. og evt. 27. marts. Der bliver benyttet DISC profilanalyse i forbindelse med ansættelsessamtalerne. Tiltrædelse snarest muligt og senest 4. maj. HK ønsker at fremme ligestilling og opfordrer alle uanset køn, seksualitet, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Yderligere oplysninger: Har du spørgsmål til jobbet, så er du velkommen til at kontakte: fagchef Stephan Kristiansen på telefon 4115 1842, eller sagsbehandler Evelina Handzic på telefon 3364 3646. Læs mere om HK Sydjylland som arbejdsplads her: https: www.hk.dk omhk afdeling sydjylland om-hk-sydjylland.

Kan du gøre os endnu stærkere? HK Sydjylland søger en serviceminded sagsbehandler til vores Team Medlemsservice

HK ønsker en stærk kontakt til vores medlemmer, sådan at man altid bliver mødt af en venlig og nærværende medarbejder, der hurtigt kan hjælpe.
Kan du se dig selv som en del af en fælles servicekultur med medlemmet i centrum, hvor vi sammen løser vores arbejdsopgaver professionelt og til tiden? Så er det dig, vi er på jagt efter. 

Vi lægger vægt på, at du:

  • kan indgå i et team, der deles om at nå vores opgaver og som arbejder efter månedlige deadlines
  • er empatisk og en aktiv lytter, der kan håndtere alle typer af henvendelser og også rumme medlemmers evt. frustrationer
  • er god til at formulere og forklare dig letforståeligt på skrift og i tale på dansk, og du kan også gøre dig forståelig på engelsk
  • tager ansvar for og holder de aftaler, som vi laver med hinanden og vores medlemmer
  • kan agere serviceminded, professionelt og balancere mellem hensynet til det enkelte medlem og gældende regler og lovgivning
  • er vant til at arbejde med sagsbehandling, regler og lovgivning i IT-systemer
  • ved, hvorfor det er vigtigt at være medlem af en OK-fagforening og kan forklare og argumentere for det.

Derudover vil det være en fordel, hvis du har:

  • erfaring med medlemsservice fra en lignende organisation
  • kendskab til lovgivningen på a-kasse området
  • kendskab til vores IT-platform Modulus.

Du bliver en del af et team, som håndterer alle ind- og udmeldelser i HK Sydjylland og alt, hvad der ligger der i mellem. Teamet er også ansvarlig for at tage telefonisk kontakt til de medlemmer, der ønsker udmeldelse af HK.

Teamets ansvarsområder og opgaver:

  • Kontakt med medlemmer, der henvender sig omkring ændringer i deres medlemskab af HK og HKA
  • Varetagelse af sagsbehandling f.eks. i forbindelse med ind- og udmeldelse
  • Bemanding af gruppetelefon i vores åbningstid
  • Opsøgende telefonisk rådgivning af medlemmer, der ønsker udmeldelse
  • Lokal implementering af nye arbejdsgange og systemer.

Vi kan tilbyde:

  • Et spændende fuldtidsjob med flekstid, frihed under ansvar, gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • Grundig oplæring i arbejdsopgaver og IT-systemer, samt løbende opfølgning med leder/kolleger
  • En uformel arbejdsplads med højt til loftet og engagerede medarbejdere, som ”larmer” på den gode måde
  • Tæt samarbejde i et lille team i Kolding (4 personer), som er en del af en større organisation på ca. 90 i HK Sydjylland med endnu flere kolleger i resten af landet
  • Løn- og ansættelsesforhold i henhold til overenskomsten mellem HK Provinsklubben og SAP med udgangspunkt i grundløn 23 svarende til 26.347,87 kr. Derudover evt. tillæg for personlige kvalifikationer, som forhandles ud fra principperne om Ny løn.
  • Arbejdsgiverbetalt pensionsordning (16 %), fritvalgsordning (6,4 %) og særlig feriegodtgørelse (4,5 %).

Arbejdstiden på vores kontor i Kolding er normalvis kl. 8.00-17.00 (mandag), 8.00-15.30 (tirsdag-torsdag) og 8.00-13.30 (fredag). Du skal være indstillet på, at der i jobbet, inden for de 37 timer, kan være op til to sene dage om ugen til kl. 17 eller 18 alt efter behov.

Ansøgning m.m.

Send din ansøgning og CV via hjemmesiden: www.hk.dk/jobs. Find denne stilling og tryk på ”Ansøg”.

Ansøgningsfristen er den 17. marts og ansættelsessamtaler finder sted den 25. og evt. 27. marts.
Der bliver benyttet DISC profilanalyse i forbindelse med ansættelsessamtalerne.

 

Tiltrædelse snarest muligt og senest 4. maj.

HK ønsker at fremme ligestilling og opfordrer alle uanset køn, seksualitet, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. 

Yderligere oplysninger: Har du spørgsmål til jobbet, så er du velkommen til at kontakte:

  • fagchef Stephan Kristiansen på telefon 4115 1842, eller
  • sagsbehandler Evelina Handzic på telefon 3364 3646.

Læs mere om HK Sydjylland som arbejdsplads her: https://www.hk.dk/omhk/afdeling/sydjylland/om-hk-sydjylland.

 

 

 

 

 

HK SydjyllandKolding2020-02-28T00:00:002020-03-17T00:00:00
330196132Børn og Ungeenheden søger socialrådgiver lBasic Børn og Ungeenheden søger socialrådgiver 37 timer ugentlig til arbejdet med udsatte børn med særlige behov. Børn & Ungeenheden er en del af Børn og Familie som rummer dagplejen, dagtilbud, psykologenheden, sundhedsplejen og Sløjfen. Børn & Ungeenheden er fysisk placeret på to adresser områdekontor Brørup og Basen i Vejen. Denne stilling er placeret i Brørup. Børn & Ungeenheden består af myndighedssocialrådgivere, frontgruppe, børn og ungekonsulenter, familieplejekonsulenter, administrative medarbejdere, to koordinatorer og én afdelingsleder. Vi vil gerne være kendt for, at vi møder borgerne med et anerkendende perspektiv og at vores indsats gør en positiv forskel overfor udsatte unge. Vi vil også gerne være kendt, som fagligt dygtige socialrådgivere, der arbejder videns baseret, der kan håndtere udfordringerne i arbejdet, og vil gerne være dygtige til relationel koordinering i det tværfaglige samarbejde. Dine arbejdsopgaver vil være: Børnefaglige undersøgelser i henhold til Servicelovens § 50 Iværksættelse af foranstaltninger i henhold til Servicelovens § 52, § 58 og § 76 Opfølgning af foranstaltninger i henhold til Servicelovens § 140 At koordinere i forhold til den tværfaglige indsats overfor den unge At bidrage til den faglige udvikling og en opkvalificering af arbejdet med børn og deres familier Vi forventer at du: Er uddannet socialrådgiver Har erfaring med DUBU og ICS Gerne erfaring med netværksinddragelse og SOS At du er engageret og viser gode kommunikative evner i arbejdet med børn og unge og deres familier Er ansvarlig og udviklingsorienteret Kan arbejde selvstændigt og struktureret i en travl hverdag Er fleksibel og kompromissøgende i det tværfaglige samarbejde Har en anerkendende tilgang til såvel borgere, samarbejdspartnere og kollegaer Psykisk robust, rummelig og med et godt humør Vi kan tilbyde: Gode engagerede og ambitiøse kollegaer med humor, arbejdsglæde og interesse for hinanden Et udfordrende og spændende arbejde En organisation med fokus på forebyggelse, faglig udvikling og opkvalificering af arbejdet Udstrakt kompetence og ansvar Ekstern supervision Løn i.h.t. gældende overenskomst Yderligere oplysninger: Du kan kontakte afdelingsleder Lene Willumsen på tlf. 7996 6334 3017 1084 Tiltrædelse: 1.4.2020 eller snarest derefter Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler 24. marts 2020 Ansøgningsfrist: 19. marts 2020 Send ansøgningen ved at bruge knappen Send ansøgning Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Overvejer du at flytte til Vejen? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på http: flyttilvejen.dk

Børn og Ungeenheden søger socialrådgiver 37 timer ugentlig til arbejdet med udsatte børn med særlige behov.

Børn & Ungeenheden er en del af Børn og Familie som rummer dagplejen, dagtilbud, psykologenheden, sundhedsplejen og Sløjfen. Børn & Ungeenheden er fysisk placeret på to adresser områdekontor Brørup og Basen i Vejen. Denne stilling er placeret i Brørup.

Børn & Ungeenheden består af myndighedssocialrådgivere, frontgruppe, børn og ungekonsulenter, familieplejekonsulenter, administrative medarbejdere, to koordinatorer og én afdelingsleder. 

Vi vil gerne være kendt for, at vi møder borgerne med et anerkendende perspektiv og at vores indsats gør en positiv forskel overfor udsatte unge. 

Vi vil også gerne være kendt, som fagligt dygtige socialrådgivere, der arbejder videns baseret, der kan håndtere udfordringerne i arbejdet, og vil gerne være dygtige til relationel koordinering i det tværfaglige samarbejde. 

Dine arbejdsopgaver vil være: 

  • Børnefaglige undersøgelser i henhold til Servicelovens § 50 
  • Iværksættelse af foranstaltninger i henhold til Servicelovens § 52, § 58 og § 76 
  • Opfølgning af foranstaltninger i henhold til Servicelovens § 140 
  • At koordinere i forhold til den tværfaglige indsats overfor den unge 
  • At bidrage til den faglige udvikling og en opkvalificering af arbejdet med børn og deres familier 

Vi forventer at du: 

  • Er uddannet socialrådgiver 
  • Har erfaring med DUBU og ICS 
  • Gerne erfaring med netværksinddragelse og SOS  
  • At du er engageret og viser gode kommunikative evner i arbejdet med børn og unge og deres familier 
  • Er ansvarlig og udviklingsorienteret 
  • Kan arbejde selvstændigt og struktureret i en travl hverdag 
  • Er fleksibel og kompromissøgende i det tværfaglige samarbejde  
  • Har en anerkendende tilgang til såvel borgere, samarbejdspartnere og kollegaer 
  • Psykisk robust, rummelig og med et godt humør 

Vi kan tilbyde: 

  • Gode engagerede og ambitiøse kollegaer med humor, arbejdsglæde og interesse for hinanden 
  • Et udfordrende og spændende arbejde 
  • En organisation med fokus på forebyggelse, faglig udvikling og opkvalificering af arbejdet 
  • Udstrakt kompetence og ansvar 
  • Ekstern supervision 

Løn i.h.t. gældende overenskomst

 

Yderligere oplysninger: Du kan kontakte afdelingsleder Lene Willumsen på tlf. 7996 6334 / 3017 1084  

Tiltrædelse: 1.4.2020 eller snarest derefter

Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler 24. marts 2020

Ansøgningsfrist: 19. marts 2020

Send ansøgningen ved at bruge knappen ”Send ansøgning” Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Overvejer du at flytte til Vejen? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på http://flyttilvejen.dk

 

ORS/Small/534bd4ed_logo.pngSundhed og Familie - SundhedBrørup2020-02-27T16:15:49.4732020-03-19T00:00:00
330193768Økonomisk sagsbehandlerBasic Økonomisk sagsbehandler søges til Ydelseskontoret, Jobcenter Aabenraa Har du lyst til at blive en del af det team, der bl.a. arbejder med udbetaling af sygedagpenge, og vil du være med, når vi overgår til nyt udbetalings system KSD, så har vi en ledig stilling. Vi ser gerne, at du har kommunal erfaring med en økonomisk baggrund. Vi har en travl hverdag med mange henvendelser, derfor skal du ikke være bange for at tage fat og til tider have rigtig mange bolde i luften. Borgerkontakten er hovedsagligt per telefon. Dine opgaver vil som udgangspunkt være: Behandling af henvendelser vedr. udbetaling af sygedagpenge Indberetninger og udbetaling af ressourceydelse Vurdere og træffe afgørelser vedr. ansøgninger Diverse administrative opgaver Yde råd og vejledning til ansøgere og virksomheder. Vi forventer, at du: har en relevant faglig baggrund. Er kontoruddannet eller har anden relevant uddannelse og erfaring med økonomisk sagsbehandling har kendskab til beskæftigelses- og sygedagpengelovgivningen kan arbejde selvstændigt og som en del af et team kan prioritere mellem flere sager på en gang har kendskab til arbejdet på et ydelseskontor, gerne med kendskab til fagsystemet KMD Aktiv, KMD sag, økonomisystemet Prisme og Acadre. kan arbejde systematisk og struktureret, har gode formuleringsevner og flair for tal er robust og har humor trives i en uforudsigelig hverdag, der kræver fleksibilitet. Og så lidt om os: Ydelseskontoret træffer afgørelser og udbetaler ydelser på kontanthjælp, integration, sygedagpenge, ressource- og jobafklaring, fleksjob mv. Kontoret består af 18 medarbejdere fordelt på flere teams. Sygedagpengeteamet har et tæt samarbejde med kollegerne på beskæftigelsesområdet, og vi er fælles om at overgå til det nye udbetalingssystem, der forventes igangsat den 3. juni 2020. Jobcentrets vision: Vores jobcenter danner rammen om et fagligt miljø, hvor kvalitet, effektivitet, engagement og sammenhæng i det, vi gør, er nøgleord, som afspejles i en professionel og venlig betjening af både borgere, virksomheder og det politiske system. Vores vigtigste værdier: Vi er ét Jobcenter Vi siger hvad vi gør, og gør hvad vi siger Ledelsen er rollemodel for loyalitet i forhold til de til enhver tid trufne beslutninger Vi viser respekt for hinanden både som mennesker og som kollegaer Vi respekterer borgernes og virksomhedernes individuelle behov Vi opstiller mål og dokumenterer effekterne. Du vil referere til kontorlederen for Ydelseskontoret. Vi tilbyder: En spændende stilling med faglige udfordringer Et tæt samarbejde med dygtige kollegaer Gode ansættelsesvilkår samt fokus på et sundt arbejdsmiljø. Stillingen er normeret til 37 timer pr. uge. Løn og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst. Ansættelse hurtigst muligt og senest den 01.05.20 For flere oplysninger er du velkommen til at kontakte: Kontorleder for Ydelseskontoret, Jette Nissen, på tlf. 73 76 73 09 eller på mail jniss@aabenraa.dk. Ansøgningen skal sendes via linket. Ansøgningsfrist er den 15.03.20 Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 18.03.20.

Økonomisk sagsbehandler søges til Ydelseskontoret, Jobcenter Aabenraa

 Har du lyst til at blive en del af det team, der bl.a. arbejder med udbetaling af sygedagpenge, og vil du være med, når vi overgår til nyt udbetalings system KSD, så har vi en ledig stilling.

 Vi ser gerne, at du har kommunal erfaring med en økonomisk baggrund.

Vi har en travl hverdag med mange henvendelser, derfor skal du ikke være bange for at tage fat og til tider have rigtig mange bolde i luften. Borgerkontakten er hovedsagligt per telefon.

Dine opgaver vil som udgangspunkt være:

  • Behandling af henvendelser vedr. udbetaling af sygedagpenge
  • Indberetninger og udbetaling af ressourceydelse
  • Vurdere og træffe afgørelser vedr. ansøgninger
  • Diverse administrative opgaver
  • Yde råd og vejledning til ansøgere og virksomheder.

Vi forventer, at du:

  • har en relevant faglig baggrund. Er kontoruddannet eller har anden relevant uddannelse og erfaring med økonomisk sagsbehandling
  • har kendskab til beskæftigelses- og sygedagpengelovgivningen
  • kan arbejde selvstændigt og som en del af et team
  • kan prioritere mellem flere sager på en gang
  • har kendskab til arbejdet på et ydelseskontor, gerne med kendskab til fagsystemet KMD Aktiv, KMD sag, økonomisystemet Prisme og Acadre.
  • kan arbejde systematisk og struktureret, har gode formuleringsevner og flair for tal
  • er robust og har humor
  • trives i en uforudsigelig hverdag, der kræver fleksibilitet.

Og så lidt om os:

Ydelseskontoret træffer afgørelser og udbetaler ydelser på kontanthjælp, integration, sygedagpenge, ressource- og jobafklaring, fleksjob mv.

Kontoret består af 18 medarbejdere fordelt på flere teams.

Sygedagpengeteamet har et tæt samarbejde med kollegerne på beskæftigelsesområdet, og vi er fælles om at overgå til det nye udbetalingssystem, der forventes igangsat den 3. juni 2020.

Jobcentrets vision:

”Vores jobcenter” danner rammen om et fagligt miljø, hvor kvalitet, effektivitet, engagement og sammenhæng i det, vi gør, er nøgleord, som afspejles i en professionel og venlig betjening af både borgere, virksomheder og det politiske system.

Vores vigtigste værdier:

  • Vi er ét Jobcenter
  • Vi siger hvad vi gør, og gør hvad vi siger
  • Ledelsen er rollemodel for loyalitet i forhold til de til enhver tid trufne beslutninger
  • Vi viser respekt for hinanden både som mennesker og som kollegaer
  • Vi respekterer borgernes og virksomhedernes individuelle behov
  • Vi opstiller mål og dokumenterer effekterne.

Du vil referere til kontorlederen for Ydelseskontoret.

Vi tilbyder:

  • En spændende stilling med faglige udfordringer
  • Et tæt samarbejde med dygtige kollegaer
  • Gode ansættelsesvilkår samt fokus på et sundt arbejdsmiljø. 

Stillingen er normeret til 37 timer pr. uge. Løn og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst. Ansættelse hurtigst muligt og senest den 01.05.20

For flere oplysninger er du velkommen til at kontakte:

  • Kontorleder for Ydelseskontoret, Jette Nissen, på tlf. 73 76 73 09 eller på mail jniss@aabenraa.dk

Ansøgningen skal sendes via linket.

Ansøgningsfrist er den 15.03.20 Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 18.03.20.

ORS/Small/d9e353e5_logo.pngYdelseskontorAabenraa2020-02-25T12:01:12.4102020-03-15T00:00:00
330183830Familieretshuset søger børnesagkyndige socialrådgivere til AabenraaRobot Familieretshuset søger børnesagkyndige socialrådgivere til Aabenraa Kort om Familieretshuset Den 1. april 2019 åbnede vi dørene til Familieretshuset, hvor alle opgaver for brudte familier løses i et nyt, enstrenget familieretligt system. Ansøgningerne bliver screenet og visiteret til det forløb, som passer til den enkelte families behov. Her er der øget fokus på at styrke forældrenes samarbejde om barnets trivsel med en konflikthåndterende tilgang. Barnets trivsel er det bærende hensyn, og der er derfor oprettet en særlig børneenhed med en kontaktperson til barnet. Vi ønsker, at børn og forældre hurtigt får hjælp i sager om bopæl, forældremyndighed og samvær. Derfor er vi glade for, at der er afsat en ekstra bevilling på finansloven, så vi med ansættelse af endnu flere dygtige medarbejdere kan sikre, at ventetiden ikke vokser yderligere og på sigt nedbringes. Brænder du for at gøre en positiv forskel og har du lyst til at arbejde med sager om bopæl, forældremyndighed og samvær? Så læs videre. Stillingerne er som udgangspunkt på 37 timer om ugen med tiltrædelse 1. maj 2020. Arbejdsopgaver I det nye Familieretshus har vi øget fokus på konflikthåndtering og mægling mellem forældrene, samt særligt fokus på familiernes individuelle udfordringer med henblik på at sikre de bedste løsninger for det enkelte barn. Vi søger derfor nye børnesagkyndige forældrerådgivere til Børn og forældre, som har særlig interesse for samarbejdet med forældrene. Formålet er at rådgive, vejlede, tværfagligt sagsbehandle, undervise og støtte forældre som er i konflikt, og være med til at holde fokus på forældrenes samarbejde i forhold til barnets trivsel. Vi søger derudover også nye børnesagkyndige børnerådgivere i Børneenheden, som har særlig interesse i mødet med barnet. Formålet med arbejdet i Børneenheden er at understøtte opgaveløsningen for Børn og forældre. De børnesagkyndige børnerådgivere, arbejder således tæt sammen med medarbejderne i Børn og forældre. I sager om skilsmisse, forældremyndighed, barnets bopæl og samvær er opgaverne i Børn og forældre at: afholde møder med forældre, som er uenige om forhold vedrørende deres børn rådgive og vejlede forældre i forbindelse med samarbejdsproblemer og uenighed om samvær, forældremyndighed, barnets bopæl mv. indgå i tværfaglig sagsbehandling sammen med en jurist undervise på samarbejdskurser konflikthåndtere samarbejde tværsektorielt I sager om skilsmisse, forældremyndighed, barnets bopæl og samvær er opgaverne i Børneenheden at: være kontaktperson for børn, når der verserer en sag i Familieretshuset eller Familieretten afholde samtaler med børn med henblik på inddragelse af barnets perspektiv overvåge samvær mellem barn og forælder være gruppeleder i børnegrupper deltage i retternes videre arbejde Alle opgaver håndteres med fokus på barnets bedste, således at barnets ret til trivsel og beskyttelse kommer i første række. Vores nuværende stab i Børn og forældre og i Børneenheden består af børnesagkyndige med baggrund som pædagoger, socialrådgivere, psykologer, samt personale med anden relevant børnefaglig baggrund, og vores stab af jurister og kontorfunktionærer. Dine kompetencer Du er erfaren socialrådgiver, gerne med relevant efteruddannelse Du har indgående kendskab til udviklings-, tilknytnings- og krisepsykologi Du har stor indlevelsesevne og evner at tage afsæt i den livssituation barn og forældre er i Du har viden om, erfaring med og interesse for konflikthåndtering og børns udvikling set i forhold til de særlige problematikker som livet i en skilt familie rejser, Du kan som forældrerådgiver rådgive familier med barnets udvikling for øje i situationer præget af følelser, krisereaktioner og til tider højt konfliktniveau Du er som børnerådgiver god og hurtig til at skabe kontakt, udvise empati, anerkendelse, og opbygge en relation med barnet, således at det får mulighed for at udtrykke sig om svære emner Du har lyst til at arbejde indenfor det familieretlige område samt har interesse for at tage del i udviklings- og omstillingsprocesser, Du har flair for og lyst til også at varetage de administrative opgaver, som følger med arbejdet som børnesagkyndig Du har forståelse for at arbejde i en politisk styret organisation Vi tilbyder dig Et fællesskab bestående af kompetente børnesagkyndige, jurister og kontorfunktionærer Grundig oplæring og uddannelse i at arbejde med børn og familier i skilsmisse Fast supervision Psykologfaglig ledelse forankret i Børneenheden Mulighed for at være med til at videreudvikle tiltag på det familieretlige område Derudover Mulighed for som forældrerådgiver at opbygge bred erfaring med mødeledelse i forskellige mødetyper Mulighed for som forældrerådgiver at arbejde tæt tværfagligt samarbejde med jurister og samarbejde tværsektorielt Mulighed for som forældrerådgiver at blive en del af teamet, der arbejdet med forældrekurser Mulighed for som børnerådgiver at opbygge bred erfaring med børnesamtaler Mulighed for som børnerådgiver at blive kontaktperson for et eller flere børn Mulighed for som børnerådgiver at blive en del af teamet omkring vores børnegrupper Mulighed for som børnerådgiver at blive en del af teamet, der arbejdet med overvåget samvær Ansættelsesvilkår Du vil blive ansat efter gældende overenskomst for socialrådgivere i Staten. Der vil i forbindelse med ansættelsen blive indhentet børneattest for de ansøgere, der tilbydes ansættelse. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål til stillingerne er du meget velkommen til at kontakte funktionsleder Annette Andersen, tlf. 7256 8287. Onboarding De første 6 uger skal alle nyansatte deltage i et intensivt og grundigt onboardingforløb. Erfarne kollegaer og fagligt kompetente instruktører og undervisere vil give jer en flyvende start med fokus på både teori og praksis med afsæt i konkret sagsarbejde og opgaveløsning. Onboardingen foregår dels lokalt på din fremtidige arbejdsplads og dels sammen med andre nye kollegaer på en central lokation. Der må påregnes rejsetid og overnatning, nærmere information herom ved evt. ansættelsessamtale. Ansøgning Hvis du er interesseret i en af stillingerne, beder vi dig sende ansøgning sammen med cv og anden relevant dokumentation elektronisk via stillingsopslaget på www.familieretshuset.dk senest den 3. marts 2020. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 13. marts 2020. Vi ønsker os en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.Familieretshuset søger børnesagkyndige socialrådgivere til Aabenraa



Kort om Familieretshuset

Den 1. april 2019 åbnede vi dørene til Familieretshuset, hvor alle opgaver for brudte familier løses i et nyt, enstrenget familieretligt system. Ansøgningerne bliver screenet og visiteret til det forløb, som passer til den enkelte families behov. Her er der øget fokus på at styrke forældrenes samarbejde om barnets trivsel med en konflikthåndterende tilgang. Barnets trivsel er det bærende hensyn, og der er derfor oprettet en særlig børneenhed med en kontaktperson til barnet.

Vi ønsker, at børn og forældre hurtigt får hjælp i sager om bopæl, forældremyndighed og samvær.
Derfor er vi glade for, at der er afsat en ekstra bevilling på finansloven, så vi med ansættelse af endnu flere dygtige medarbejdere kan sikre, at ventetiden ikke vokser yderligere og på sigt nedbringes.

Brænder du for at gøre en positiv forskel og har du lyst til at arbejde med sager om bopæl, forældremyndighed og samvær? Så læs videre.

Stillingerne er som udgangspunkt på 37 timer om ugen med tiltrædelse 1. maj 2020.


Arbejdsopgaver

I det nye Familieretshus har vi øget fokus på konflikthåndtering og mægling mellem forældrene, samt særligt fokus på familiernes individuelle udfordringer med henblik på at sikre de bedste løsninger for det enkelte barn.

Vi søger derfor nye børnesagkyndige forældrerådgivere til Børn og forældre, som har særlig interesse for samarbejdet med forældrene. Formålet er at rådgive, vejlede, tværfagligt sagsbehandle, undervise og støtte forældre som er i konflikt, og være med til at holde fokus på forældrenes samarbejde i forhold til barnets trivsel.


Vi søger derudover også nye børnesagkyndige børnerådgivere i Børneenheden, som har særlig interesse i mødet med barnet. Formålet med arbejdet i Børneenheden er at understøtte opgaveløsningen for Børn og forældre. De børnesagkyndige børnerådgivere, arbejder således tæt sammen med medarbejderne i Børn og forældre.

I sager om skilsmisse, forældremyndighed, barnets bopæl og samvær er opgaverne i Børn og forældre at:

  • afholde møder med forældre, som er uenige om forhold vedrørende deres børn
  • rådgive og vejlede forældre i forbindelse med samarbejdsproblemer og uenighed om samvær, forældremyndighed, barnets bopæl mv.
  • indgå i tværfaglig sagsbehandling sammen med en jurist
  • undervise på samarbejdskurser
  • konflikthåndtere
  • samarbejde tværsektorielt
I sager om skilsmisse, forældremyndighed, barnets bopæl og samvær er opgaverne i Børneenheden at:

  • være kontaktperson for børn, når der verserer en sag i Familieretshuset eller Familieretten
  • afholde samtaler med børn med henblik på inddragelse af barnets perspektiv
  • overvåge samvær mellem barn og forælder
  • være gruppeleder i børnegrupper
  • deltage i retternes videre arbejde
Alle opgaver håndteres med fokus på barnets bedste, således at barnets ret til trivsel og beskyttelse kommer i første række.
Vores nuværende stab i Børn og forældre og i Børneenheden består af børnesagkyndige med baggrund som pædagoger, socialrådgivere, psykologer, samt personale med anden relevant børnefaglig baggrund, og vores stab af jurister og kontorfunktionærer.

Dine kompetencer

  • Du er erfaren socialrådgiver, gerne med relevant efteruddannelse
  • Du har indgående kendskab til udviklings-, tilknytnings- og krisepsykologi
  • Du har stor indlevelsesevne og evner at tage afsæt i den livssituation barn og forældre er i
  • Du har viden om, erfaring med og interesse for konflikthåndtering og børns udvikling set i forhold til de særlige problematikker som livet i en skilt familie rejser,
  • Du kan som forældrerådgiver rådgive familier med barnets udvikling for øje i situationer præget af følelser, krisereaktioner og til tider højt konfliktniveau
  • Du er som børnerådgiver god og hurtig til at skabe kontakt, udvise empati, anerkendelse, og opbygge en relation med barnet, således at det får mulighed for at udtrykke sig om svære emner
  • Du har lyst til at arbejde indenfor det familieretlige område samt har interesse for at tage del i udviklings- og omstillingsprocesser,
  • Du har flair for og lyst til også at varetage de administrative opgaver, som følger med arbejdet som børnesagkyndig
  • Du har forståelse for at arbejde i en politisk styret organisation
Vi tilbyder dig

  • Et fællesskab bestående af kompetente børnesagkyndige, jurister og kontorfunktionærer
  • Grundig oplæring og uddannelse i at arbejde med børn og familier i skilsmisse
  • Fast supervision
  • Psykologfaglig ledelse forankret i Børneenheden
  • Mulighed for at være med til at videreudvikle tiltag på det familieretlige område
Derudover

  • Mulighed for som forældrerådgiver at opbygge bred erfaring med mødeledelse i forskellige mødetyper
  • Mulighed for som forældrerådgiver at arbejde tæt tværfagligt samarbejde med jurister og samarbejde tværsektorielt
  • Mulighed for som forældrerådgiver at blive en del af teamet, der arbejdet med forældrekurser
  • Mulighed for som børnerådgiver at opbygge bred erfaring med børnesamtaler
  • Mulighed for som børnerådgiver at blive kontaktperson for et eller flere børn
  • Mulighed for som børnerådgiver at blive en del af teamet omkring vores børnegrupper
  • Mulighed for som børnerådgiver at blive en del af teamet, der arbejdet med overvåget samvær
Ansættelsesvilkår

Du vil blive ansat efter gældende overenskomst for socialrådgivere i Staten. Der vil i forbindelse med ansættelsen blive indhentet børneattest for de ansøgere, der tilbydes ansættelse.

Yderligere oplysninger

Hvis du har spørgsmål til stillingerne er du meget velkommen til at kontakte funktionsleder Annette Andersen, tlf. 7256 8287.

Onboarding

De første 6 uger skal alle nyansatte deltage i et intensivt og grundigt onboardingforløb. Erfarne kollegaer og fagligt kompetente instruktører og undervisere vil give jer en flyvende start med fokus på både teori og praksis med afsæt i konkret sagsarbejde og opgaveløsning.

Onboardingen foregår dels lokalt på din fremtidige arbejdsplads og dels sammen med andre nye kollegaer på en central lokation. Der må påregnes rejsetid og overnatning, nærmere information herom ved evt. ansættelsessamtale.

Ansøgning

Hvis du er interesseret i en af stillingerne, beder vi dig sende ansøgning sammen med cv og anden relevant dokumentation elektronisk via stillingsopslaget på www.familieretshuset.dk senest den 3. marts 2020.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 13. marts 2020.


Vi ønsker os en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.



Familieretshuset, Afdeling AabenraaAabenraa2020-02-19T00:00:002020-03-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

HK Sydjylland søger en sagsbehandler til Team Medlemsservice

HK Sydjylland

Kolding
Kan du gøre os endnu stærkere? HK Sydjylland søger en serviceminded sagsbehandler til vores Team Medlemsservice HK ønsker en stærk kontakt til vores medlemmer, sådan at man altid bliver mødt af en venlig og nærværende medarbejder, der hurtigt kan hj...
Indrykket:28. februar 2020

Børn og Ungeenheden søger socialrådgiver l

Sundhed og Familie - Sundhed

Brørup
Børn og Ungeenheden søger socialrådgiver 37 timer ugentlig til arbejdet med udsatte børn med særlige behov. Børn & Ungeenheden er en del af Børn og Familie som rummer dagplejen, dagtilbud, psykologenheden, sundhedsplejen og Sløjfen. Børn & Ungeenhed...
Indrykket:27. februar 2020

Økonomisk sagsbehandler

Ydelseskontor

Aabenraa
Økonomisk sagsbehandler søges til Ydelseskontoret, Jobcenter Aabenraa Har du lyst til at blive en del af det team, der bl.a. arbejder med udbetaling af sygedagpenge, og vil du være med, når vi overgår til nyt udbetalings system KSD, så har vi en led...
Indrykket:25. februar 2020

Familieretshuset søger børnesagkyndige socialrådgivere til Aabenraa

Familieretshuset, Afdeling Aabenraa

Aabenraa
Familieretshuset søger børnesagkyndige socialrådgivere til Aabenraa Kort om Familieretshuset Den 1. april 2019 åbnede vi dørene til Familieretshuset, hvor alle opgaver for brudte familier løses i et nyt, enstrenget familieretligt system. Ansøgninger...
Indrykket:19. februar 2020