Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Genopslag - Systemadministrator til Guldborgsund Kommune

Brænder du for implementering af arbejdsgange og IT og har du lyst til at arbejde med udvikling og formidling af KMD Nexus, så kan du blive vores nye systemadministrator.

Om jobbet
Du bliver en del af systemadministrationen for sundheds- og socialområdet som vi har valgt at sammenlægge med henblik på at sikre sammenhæng og bæredygtighed på tværs. Med reference til leder af Udvikling & Uddannelse, vil du sammen med systemadministrationen være med til at sikre, at systemet bliver et effektivt værktøj til understøttelse af områdernes daglige arbejdsopgaver og ledelsernes styring af områderne.

Du vil arbejde tæt sammen med to systemadministrator-kollegaer, ledere, superbrugere, medarbejdere og systemleverandører.

Du skal kunne mestre mange forskellige typer af kontakter i løbet af en arbejdsdag, da du vil samarbejde bredt med relevante fagpersoner, ledere og øvrige samarbejdspartnere internt og eksternt om opgaveløsningen.

Vi står overfor, at implementere VUM 2.0 og Fælles Faglige begreber. Du skal være med til, at projektplanlægge, gennemføre implementering og efterfølgende sikre driften og supporten af superbrugere og slutbrugere. Vi er med i DIGIT samarbejdet i Region Sjælland ligesom flere andre tiltag er på vej, såsom Borgerportalen og Fælles Patientoverblik.

Vi sætter pris på en uhøjtidelig omgangstone og er kendt for et godt og uformelt arbejdsmiljø. Vi er gode til at sparre med hinanden og er drevet af, at finde fælles løsninger til gavn for borgerne.

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Udvikling af KMD Nexus, vedligeholdelse og løbende forbedring af nuværende funktioner, herunder sikre formidling til relevante ledere og fagkoordinatorer.
  • Testning af nye funktioner, heraf teknisk opsætning under hensynstagen til det sammenhængende borgerforløb
  • Implementering af nye moduler i samarbejde med IT-leverandøren
  • Kontakt til KMD
  • Udarbejde vejledninger til brugerne og understøtte superbrugerne i formidling af ændringer, det kan være bl.a. i form af undervisning og oplæg.
  • Du skal kunne supportere brugere med problemløsning og vejledning i brugen af systemet i det daglige, telefonisk.
  • Sikre dokumentation af den tekniske opsætning af systemet.
  • Kvalitetssikring og udtræk af data til brug for ledelsesinformation.
  • Stikprøvekontrol på log-filer

Vi forventer at du:
  • Har erfaringer med Nexus eller andre omsorgssystemer enten som bruger eller som administrator.
  • Har erfaring med It på mere end brugerniveau.
  • Har erfaring med opsætning og/eller udvikling af systemer
  • Har kendskab til arbejdsgangene inden for Socialområdet, eller er hurtigt til at sætte dig ind i nyt.
  • Er vant til og ønsker at have indflydelse via projektdeltagelse/projektledelse og processtyring
  • Er fleksibel, struktureret og selvstændig samtidig med at du er en del af et team
  • Er serviceminded med fokus for detaljer og kvalitet i opgaveløsning og er god til problemløsning ift. brugernes behov
  • Er god til at navigere i en travl hverdag med forskelligartede opgaver
  • Har gode kommunikations- og formuleringsevner i både skrift og tale
  • Er positiv, nysgerrig og har en god portion humor
  • Er god til at skabe relationer og er tillidsskabende i samarbejdet
  • Det er en fordel, hvis du har et godt kendskab til VUM-metoden og har erfaring med socialfaglig dokumentation eller har interesse for at sætte dig ind i arbejdsgangene omkring det.

Ansættelsesproces
Der er ansøgningsfrist tirsdag d. 22. april 2021.
Der afholdes ansættelsessamtaler tirsdag d. 27. april 2021.

Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst.
Bliver du tilbudt stillingen, vil der blive indhentet straffeattest og referencer.
Stillingen forventes besat pr. 1. juni 2021.

For mere information
For mere information om stillingen er du er velkommen til at tage kontakt til systemadministrator Kit
Langberg på klan@guldborgsund.dk tlf. 25182010 eller leder af Udvikling & Uddannelse Marianne Søgaard
Hansen på msha@guldborgsund.dk tlf. 25180341.

Ansøgningsprocedure:
Send din ansøgning ved at klikke på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning og CV. Vi tager kun i mod
elektroniske ansøgninger.

Mere om Guldborgsund Kommune:
Læs mere om Guldborgsund Kommune på https://www.guldborgsund.dk/

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.