GIS- og IT-koordinator i Center for Plan og Miljø

Har du lyst til at være med til at sætte fokus på digitaliseringens muligheder og udvikle vores GIS-system gennem samarbejde med fagpersoner, hvor du skal forstå sagsbehandlerens behov, men også udfordre vores tankesæt? Så har vi en spændende stilling til dig i Center for Plan og Miljø!

Vores GIS medarbejder har valgt at søge andre veje, og vi søger derfor en kollega, der har lyst til at videreudvikle kommunens GIS-område samt vedligeholde og optimere driften af kommunens GIS-platform. Organisatorisk er opgaverne placeret i Center for Plan og Miljø, som består af 25 medarbejdere.

Om stillingen
Du vil som GIS-ansvarlig og superbruger på det IT-tekniske område blive en nøgleperson i centeret. Opgaverne omfatter både konkrete projekter, hvor du blandt andet skal bidrage til kortopsætninger, integration og dataanalyse og mere åbne opgaver som servicering af medarbejderne indenfor it-området.

Vi vil være TÆT PÅ. På baggrund af kommunens geografiske og demografiske størrelse er vi en kommune, som er tæt på mennesker, teknologi og natur. Vi udnytter, at der ikke er langt fra idé til handling. Dette vil også afspejle sig i din hverdag, hvor du vil have en stor samarbejdsflade til kollegaer, som har brug for support til sagsbehandling og projekter. Opgaverne kan være planlagte, men der kan også opstå nye opgaver med en kort deadline eller et akut behov for hjælp til IT-problemer hos kollegaerne.

TÆT PÅ betyder også synlighed. GIS skal være en del af hele vores organisation. Der er derfor en forventning til, at du formår at være synlig, serviceminded og har gode kommunikative evner, så du kan indgå i dialog med kollegaer i hele administrationen om deres behov og også udfordre os på, hvordan de digitale samt teknologiske løsninger som robotter og droner kan forbedre den daglige drift og udvikling i kommunens udvikling.

For at vi kan skabe udvikling af GIS, er det vigtigt, at driften er sikker. Som GIS- og IT-koordinator er du ansvarlig for drift og vedligehold af GIS-platform og centrets sider på kommunens hjemmeside. Du skal holde de data og tekster, som udstilles på vores platforme, opdaterede i forhold til kvalitet og aktualitet.

Dine arbejdsopgaver

  • Drift, opsætning og udvikling af kommunens GIS-platform (MapInfo og KortInfo).
  • Opsætning af kort og geodata til kommunens hjemmeside.
  • GIS-support til sagsbehandlerne i deres opgaveløsning.
  • IT-superbruger.
  • Webredaktør på hjemmesiden, hvor Center for Plan og Miljø er ansvarlige for opdatering og vedligehold.
  • Sbsys-nøgleperson.
  • Udvikling og integration af robotter og droner i sagsbehandlingen.
  • Deltagelse i kommunens sikkerhedsgruppe (GDPR).
  • Lokal digital ambassadør for Den Digitale Hotline (DDH).

Vi forestiller os, at du
  • har en relevant uddannelse, eller at du på anden vis har tilegnet dig tilsvarende kvalifikationer
  • har erfaring med anvendelse af MapInfo og KortInfo
  • har erfaring med SQL og databaser på superbruger-niveau
  • har erfaring med ESDH
  • er teknisk velfunderet og har lyst til at lære nye værktøjer og viden
  • ikke er bange for store dataopgaver
  • er en god analytiker, systematisk og god til at kommunikere og følge op
  • kan bidrage til et godt kollegialt og humørfyldt fællesskab.

Vi tilbyder
  • ansættelse i en spændende organisation i udvikling, hvor faglighed og service prioriteres højt
  • spændende, faglige udfordringer og et højt aktivitetsniveau
  • en arbejdsplads med en uformel tone, respekt for hinanden, plads til humor og et godt fællesskab
  • tæt og dynamisk samarbejde på tværs af faggrupper samt rum og vilje til at dele viden og helhedstænkning
  • et spændende og varieret job med mulighed for mange forskelligartede GIS- og IT-opgaver
Hvis du kan se dig selv i vores nye center, hvor du selvstændigt har ansvaret for GIS- og superbruger-opgaverne, så send os din ansøgning.

Tiltrædelse
Den 1. april 2021 eller efter aftale.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold iht. gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.

Yderligere oplysninger
Centerchef John Patuel Hansen telefon 96 84 84 45.

Ansøgningsfrist
Fredag den 22. januar kl. 12.00.

Vi forventer at holde første samtale i uge 5 og anden samtale i uge 6.

Imellem første og anden samtalerunde vil du skulle udfylde en personlighedsprofil, som vil skabe baggrunden for den anden samtale.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.