Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Give Steel søger Regnskabsassistent

Vi søger en selvstændig Regnskabsassistent, som vil være med på vores videre rejse.

Dine opgaver vil være:

  • Lønkørsel for både timelønnede og funktionærer.
  • Refusioner for sygdom mv.
  • Oprette, Indmelde vores montører i Norge.
  • Diverse lønopgaver
  • Bogføring
  • Telefon pasning + reception i samarbejde med resten af afdelingen.

 

Vi forventer:

  • Kontoruddannet
  • At du er udadvendt og har et godt humør
  • Grundig
  • Ansvarsbevidst
  • Mundtlig og skriftlig Engelsk
  • Kendskab til C5 løn en fordel

 

Vi tilbyder:

  • Løn efter kvalifikation
  • Uformel omgangstone 
  • Kantineordning
  • Sundhedsforsikring

 

Sådan ansøger du

Henvendelser vedr. stillingen samt ansøgning, mærket ”Regnskabsassistent”, sendes til CFO Bettina Vorsø Elkjær på ansogning@givesteel.com eller på tlf. 20 58 58 10.

Vi ansætter hurtigst muligt.

Vi er Danmarks førende leverandør af stålkonstruktioner til byggeindustrien i Danmark og en betydende leverandør af stålkonstruktioner i Nordeuropa.

Vi anerkendes for solide aftaler og rigtige løsninger, baseret på ansvar- lighed præcision og fleksibilitet.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330092437Phoenix-c3233dd612019-09-19T00:00:00Give Steel søger Regnskabsassistent

Vi søger en selvstændig Regnskabsassistent, som vil være med på vores videre rejse.

Dine opgaver vil være:

  • Lønkørsel for både timelønnede og funktionærer.
  • Refusioner for sygdom mv.
  • Oprette, Indmelde vores montører i Norge.
  • Diverse lønopgaver
  • Bogføring
  • Telefon pasning + reception i samarbejde med resten af afdelingen.

 

Vi forventer:

  • Kontoruddannet
  • At du er udadvendt og har et godt humør
  • Grundig
  • Ansvarsbevidst
  • Mundtlig og skriftlig Engelsk
  • Kendskab til C5 løn en fordel

 

Vi tilbyder:

  • Løn efter kvalifikation
  • Uformel omgangstone 
  • Kantineordning
  • Sundhedsforsikring

 

Sådan ansøger du

Henvendelser vedr. stillingen samt ansøgning, mærket ”Regnskabsassistent”, sendes til CFO Bettina Vorsø Elkjær på ansogning@givesteel.com eller på tlf. 20 58 58 10.

Vi ansætter hurtigst muligt.

Vi er Danmarks førende leverandør af stålkonstruktioner til byggeindustrien i Danmark og en betydende leverandør af stålkonstruktioner i Nordeuropa.

Vi anerkendes for solide aftaler og rigtige løsninger, baseret på ansvar- lighed præcision og fleksibilitet.

2019-10-18T00:51:26.110 Vi søger en selvstændig Regnskabsassistent, som vil være med på vores videre rejse. Dine opgaver vil være: Lønkørsel for både timelønnede og funktionærer. Refusioner for sygdom mv. Oprette, Indmelde vores montører i Norge. Diverse lønopgaver Bogføring Telefon pasning reception i samarbejde med resten af afdelingen. Vi forventer: Kontoruddannet At du er udadvendt og har et godt humør Grundig Ansvarsbevidst Mundtlig og skriftlig Engelsk Kendskab til C5 løn en fordel Vi tilbyder: Løn efter kvalifikation Uformel omgangstone Kantineordning Sundhedsforsikring Sådan ansøger du Henvendelser vedr. stillingen samt ansøgning, mærket Regnskabsassistent , sendes til CFO Bettina Vorsø Elkjær på ansogning@givesteel.com eller på tlf. 20 58 58 10. Vi ansætter hurtigst muligt. Vi er Danmarks førende leverandør af stålkonstruktioner til byggeindustrien i Danmark og en betydende leverandør af stålkonstruktioner i Nordeuropa. Vi anerkendes for solide aftaler og rigtige løsninger, baseret på ansvar- lighed præcision og fleksibilitet.11jobnetc3233dd6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-17T00:00:000000https://givesteel.com/da/karriere/regnskabsassistent0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejle3614758Give Steel A/S11Sjællandsvej 147330BrandeDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent824965JobNet5046011504601110017-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c3233dd6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c3233dd6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c3233dd6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c3233dd6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/10.jpgGive Steel søger Regnskabsassistent12008971Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration362773812ansogning@givesteel.comDKDanmarkDKDanmark330109823Analytiker til systemafstemningerRobot Brænder du for at arbejde med store datamængder og gennemskue komplekse datastrukturer og dataflow? Vil du arbejde med systemafstemninger og dataanalyser? Så tilbyder vi et spændende job, hvor du er med til at sikre et korrekt regnskabsgrundlag for aflæggelsen af statens indtægtsregnskab på ca. 1.000 mia. kr. Om stillingen Statens indtægtsregnskab dannes på baggrund af regnskabsdata fra en lang række systemer, der konsolideres i SAP38. For at sikre fuldstændighed og nøjagtighed i disse regnskabsdata skal dataflowet mellem systemerne afstemmes. Vi søger en kollega til udarbejdelse af månedlige systemafstemninger samt ny- og videreudvikling af systemafstemninger, herunder udtræk og analyse af store mængder data. Det er et job med mange kontaktflader både internt i kontoret og til kolleger i andre af skatteforvaltningens afdelinger. Du vil få tæt samarbejde med dine fagligt dygtige kolleger, hvor der vil være en høj grad af faglig sparring ved løsningen af opgaverne. Dine primære opgaver Systemafstemninger på ID- og transaktionsniveau Dokumentation af udførte afstemninger, herunder identifikation af differencer Kontakt til systemejer og procesejer for problemløsning vedrørende differencer Udvikling og optimering af systemafstemninger Dine kompetencer For at få succes i jobbet er det nødvendigt, at du: Har en relevant uddannelse indenfor økonomi, regnskab, revision eller tilsvarende, alternativt it-baggrund med en rigtig god regnskabs- og talforståelse Har erfaring med it-værktøjer som fx Excel eller ACL og kendskab til BI-værktøjer Har erfaring med dataanalyser og systemafstemninger af store datamængder Evner at gennemskue komplekse datasammenhænge, datastrukturer og dataflow Evner at beskrive komplekse emner på en let forståelig måde Vi lægger vægt på, at du er fleksibel og har mulighed for at yde en ekstra indsats i spidsbelastningsperioder, samt at du er lærenem og hurtigt kan sætte dig ind i nye arbejdsprocesser og systemer. Du byder ind med viden og kompetencer på en positiv og konstruktiv måde, samt kommunikerer klart og tydeligt med alle, både skriftligt og mundtligt. Du arbejder struktureret med høj kvalitet i opgaveløsningen og overholder deadlines. Om kontoret Regnskabssystemer og -projekter Kontoret Regnskabssystemer og -projekter er en del af afdelingen Regnskab § 38, som organisatorisk hører til forretningsområdet Økonomi. Kontoret udvikler og gennemfører systemafstemninger på tværs af Skatteforvaltningen og er endvidere ansvarlig for at overvåge og vedligeholde Skatteforvaltningens regnskabsplatform SAP 38. Kontoret består af 15 engagerede, kompetente og hjælpsomme kolleger, der samarbejder i et godt socialt miljø. Vi garanterer spændende og udfordrende opgaver, som du selv er med til at planlægge og skabe idéer til ud fra nye indgangsvinkler. Ansøgning og kontakt Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV og eksamensbevis via linket søg jobbet senest torsdag den 7. november 2019 kl. 12.00. Spørgsmål besvares gerne af kontorchef Klaus Jensen på telefon 7237 4539. Vi afholder første runde samtaler onsdag den 13. november 2019. Der kan evt. indgå logik test og en personprofil analyse i ansættelsesforløbet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er indtil videre: Løvenørnsgade 25, 8700 Horsens. Tiltrædelse senest 1. januar 2020 gerne før. Om Skattestyrelsen Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Brænder du for at arbejde med store datamængder og gennemskue komplekse datastrukturer og dataflow? Vil du arbejde med systemafstemninger og dataanalyser? Så tilbyder vi et spændende job, hvor du er med til at sikre et korrekt regnskabsgrundlag for aflæggelsen af statens indtægtsregnskab på ca. 1.000 mia. kr.

Om stillingen
Statens indtægtsregnskab dannes på baggrund af regnskabsdata fra en lang række systemer, der konsolideres i SAP38. For at sikre fuldstændighed og nøjagtighed i disse regnskabsdata skal dataflowet mellem systemerne afstemmes. Vi søger en kollega til udarbejdelse af månedlige systemafstemninger samt ny- og videreudvikling af systemafstemninger, herunder udtræk og analyse af store mængder data. Det er et job med mange kontaktflader både internt i kontoret og til kolleger i andre af skatteforvaltningens afdelinger. Du vil få tæt samarbejde med dine fagligt dygtige kolleger, hvor der vil være en høj grad af faglig sparring ved løsningen af opgaverne.

Dine primære opgaver

  • Systemafstemninger på ID- og transaktionsniveau
  • Dokumentation af udførte afstemninger, herunder identifikation af differencer
  • Kontakt til systemejer og procesejer for problemløsning vedrørende differencer
  • Udvikling og optimering af systemafstemninger


Dine kompetencer
For at få succes i jobbet er det nødvendigt, at du:

  • Har en relevant uddannelse indenfor økonomi, regnskab, revision eller tilsvarende, alternativt it-baggrund med en rigtig god regnskabs- og talforståelse
  • Har erfaring med it-værktøjer som fx Excel eller ACL og kendskab til BI-værktøjer
  • Har erfaring med dataanalyser og systemafstemninger af store datamængder
  • Evner at gennemskue komplekse datasammenhænge, datastrukturer og dataflow
  • Evner at beskrive komplekse emner på en let forståelig måde


Vi lægger vægt på, at du er fleksibel og har mulighed for at yde en ekstra indsats i spidsbelastningsperioder, samt at du er lærenem og hurtigt kan sætte dig ind i nye arbejdsprocesser og systemer. Du byder ind med viden og kompetencer på en positiv og konstruktiv måde, samt kommunikerer klart og tydeligt med alle, både skriftligt og mundtligt. Du arbejder struktureret med høj kvalitet i opgaveløsningen og overholder deadlines.

Om kontoret Regnskabssystemer og -projekter
Kontoret Regnskabssystemer og -projekter er en del af afdelingen Regnskab § 38, som organisatorisk hører til forretningsområdet Økonomi. Kontoret udvikler og gennemfører systemafstemninger på tværs af Skatteforvaltningen og er endvidere ansvarlig for at overvåge og vedligeholde Skatteforvaltningens regnskabsplatform SAP 38. Kontoret består af 15 engagerede, kompetente og hjælpsomme kolleger, der samarbejder i et godt socialt miljø. Vi garanterer spændende og udfordrende opgaver, som du selv er med til at planlægge og skabe idéer til ud fra nye indgangsvinkler.

Ansøgning og kontakt
Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV og eksamensbevis via linket ”søg jobbet” senest torsdag den 7. november 2019 kl. 12.00. Spørgsmål besvares gerne af kontorchef Klaus Jensen på telefon 7237 4539.

Vi afholder første runde samtaler onsdag den 13. november 2019. Der kan evt. indgå logik test og en personprofil analyse i ansættelsesforløbet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er indtil videre: Løvenørnsgade 25, 8700 Horsens. Tiltrædelse senest 1. januar 2020 – gerne før.

Om Skattestyrelsen
’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, HorsensHorsens2019-10-21T00:00:002019-11-07T00:00:00
330103866Kollega til at bidrage med løsning af en bred vifte af kontrol og vejledningsopgaverRobot Vi søger en sagsbehandler der med gennemslagskraft og stor grundighed kan bidrage til at løse en bred vifte af kontrol- og vejledningsopgaver. Hvis du brænder for at arbejde med regnskaber, bogføring og bilag, og har en engageret tilgang opgaverne - så er du måske vores kommende kollega. Sagsbehandling med udgående kontrolbesøg og vejledningsaktiviteter I Persondata har vi ansvaret for at understøtte korrekte indberetninger fra tredjepart til brug for Skattestyrelsens digitale processer fx årsopgørelsen, samt at bidrage til den løbende udvikling af en effektiv administration på personområdet. Konkret arbejder vi med driftsopgaver, vejledning og kontrol indenfor eKapital, eIndkomst og PAL PAF. I enheden er vi for øjeblikket 19 medarbejdere, hvor vi arbejder sammen i mindre teams for at løse opgaver i forskellige projekter. Dine opgaver kan bl.a. være: Gennemgang af lønindberetninger og kontrol af disse i forhold til regnskabet Vejledning af virksomheder i forhold til lønindberetning og skatteregler for arbejdsgivere Fysiske kontrolbesøg hos virksomheder med fokus på indberetninger til eIndkomst Kontrol og vejledningsaktiviteter i sportens verden. Sikre beskatning af HOA-lån og foretage 0-stilling for ejere i insolvente boer og konkursboer Der er stort fokus på datakvalitet af indberetningerne til eIndkomstsystemet, da kvaliteten har betydning for lønmodtagernes årsopgørelser. Datakvaliteten har ligeledes betydning for de dataanvendere, som benytter eIndkomstsystemet i forbindelse med diverse udbetalinger. Afledte konsekvenser kan være forkerte udbetalinger af sociale ydelser mv.. Datakvaliteten har således en stor samfundsmæssig betydning. Du vil få en bred kontaktflade i jobbet, og der vil være kontakt og dialog med samarbejdspartnere, borgere og virksomheder. Du bliver en del af et stærkt fagligt team, som kan give dig yderligere faglig ballast samt sparring på opgaverne. Engageret teamplayer med gode revisionskompetencer Du har formentlig en uddannelse som cand.merc. aud., HD-R, skatterevisor eller lignende. Det er afgørende, at du har regnskabsmæssig forståelse, og er dygtig til at analysere og skabe overblik. Det vil være en fordel hvis du har flair for anvendelse at IT, da vi i mange tilfælde bruger IT i opgaveløsningen. Konkret erfaring med IT-værktøjer vil derfor være en fordel. For at få succes i jobbet er du videbegærlig og dialogskabende. Du tilegner dig viden, og du deler den gerne med andre. Du er god til at samarbejde også i situationer hvor du skal sætte dig ind i nye områder. Som person udviser du en professionel adfærd. Du er imødekommende og har gode formuleringsevner, både mundtligt og skriftligt. I forbindelse med kontrolbesøg eller vejledningsaktiviteter efterlader du således et godt og professionelt indtryk. Du bliver Skattestyrelsens repræsentant i virksomhederne, hvorfor det er afgørende, at du kan håndtere enhver situation selvstændigt med et højt fagligt niveau og med udgangspunkt i Skattestyrelsens strategi om Borgere og virksomheder i centrum . Din nye arbejdsplads Din enhed er organisatorisk placeret i Skattestyrelsen, Person, Persondata, som er et forretningsområde med ca. 200 medarbejdere. Vi tilbyder dig udfordrende opgaver med en høj grad af selvstændig arbejdstilrettelæggelse, og du vil opleve dygtige og ansvarsbevidste kolleger. Du bliver en del af en arbejdsplads, som lægger vægt på god trivsel og en uhøjtidelig omgangstone. Vi er fagligt stolte og med god grund. Vi løser vores opgaver til tiden og med høj kvalitet. Oven i det store faglige engagement og høje kompetenceniveau, lægger vi også vægt på et godt socialt sammenhold. Vi søger at udnytte medarbejdernes kompetencer bedst muligt til at skabe resultater, da vi tror på, at den største motivationsfaktor er at få lov til at bruge sine kompetencer til at løse kvalificerede opgaver. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning, cv og dokumentation for din uddannelse samt yderligere relevant materiale senest onsdag den 23. oktober 2019. Hvis du har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Lars Kristensen på telefon 72 37 56 01. Vi forventer at afholde løbende samtaler. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit fysiske arbejdssted bliver indtil videre Sorsigvej 35, 6760 Ribe. Der vil blive indhentet straffeattest i forbindelse med ansættelse. Om Skattestyrelsen Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vi søger en sagsbehandler der med gennemslagskraft og stor grundighed kan bidrage til at løse en bred vifte af kontrol- og vejledningsopgaver. Hvis du brænder for at arbejde med regnskaber, bogføring og bilag, og har en engageret tilgang opgaverne - så er du måske vores kommende kollega.

Sagsbehandling med udgående kontrolbesøg og vejledningsaktiviteter
I Persondata har vi ansvaret for at understøtte korrekte indberetninger fra tredjepart til brug for Skattestyrelsens digitale processer fx årsopgørelsen, samt at bidrage til den løbende udvikling af en effektiv administration på personområdet. Konkret arbejder vi med driftsopgaver, vejledning og kontrol indenfor eKapital, eIndkomst og PAL/PAF.

I enheden er vi for øjeblikket 19 medarbejdere, hvor vi arbejder sammen i mindre teams for at løse opgaver i forskellige projekter.

Dine opgaver kan bl.a. være:

  • Gennemgang af lønindberetninger og kontrol af disse i forhold til regnskabet
  • Vejledning af virksomheder i forhold til lønindberetning og skatteregler for arbejdsgivere
  • Fysiske kontrolbesøg hos virksomheder med fokus på indberetninger til eIndkomst
  • Kontrol og vejledningsaktiviteter i sportens verden.
  • Sikre beskatning af HOA-lån og foretage 0-stilling for ejere i insolvente boer og konkursboer


Der er stort fokus på datakvalitet af indberetningerne til eIndkomstsystemet, da kvaliteten har betydning for lønmodtagernes årsopgørelser. Datakvaliteten har ligeledes betydning for de dataanvendere, som benytter eIndkomstsystemet i forbindelse med diverse udbetalinger. Afledte konsekvenser kan være forkerte udbetalinger af sociale ydelser mv.. Datakvaliteten har således en stor samfundsmæssig betydning.

Du vil få en bred kontaktflade i jobbet, og der vil være kontakt og dialog med samarbejdspartnere, borgere og virksomheder. Du bliver en del af et stærkt fagligt team, som kan give dig yderligere faglig ballast samt sparring på opgaverne.

Engageret teamplayer med gode revisionskompetencer
Du har formentlig en uddannelse som cand.merc. aud., HD-R, skatterevisor eller lignende. Det er afgørende, at du har regnskabsmæssig forståelse, og er dygtig til at analysere og skabe overblik. Det vil være en fordel hvis du har flair for anvendelse at IT, da vi i mange tilfælde bruger IT i opgaveløsningen. Konkret erfaring med IT-værktøjer vil derfor være en fordel.

For at få succes i jobbet er du videbegærlig og dialogskabende. Du tilegner dig viden, og du deler den gerne med andre. Du er god til at samarbejde – også i situationer hvor du skal sætte dig ind i nye områder.

Som person udviser du en professionel adfærd. Du er imødekommende og har gode formuleringsevner, både mundtligt og skriftligt. I forbindelse med kontrolbesøg eller vejledningsaktiviteter efterlader du således et godt og professionelt indtryk.

Du bliver Skattestyrelsens repræsentant i virksomhederne, hvorfor det er afgørende, at du kan håndtere enhver situation selvstændigt med et højt fagligt niveau og med udgangspunkt i Skattestyrelsens strategi om ”Borgere og virksomheder i centrum”.

Din nye arbejdsplads
Din enhed er organisatorisk placeret i Skattestyrelsen, Person, Persondata, som er et forretningsområde med ca. 200 medarbejdere.

Vi tilbyder dig udfordrende opgaver med en høj grad af selvstændig arbejdstilrettelæggelse, og du vil opleve dygtige og ansvarsbevidste kolleger. Du bliver en del af en arbejdsplads, som lægger vægt på god trivsel og en uhøjtidelig omgangstone.

Vi er fagligt stolte – og med god grund. Vi løser vores opgaver til tiden og med høj kvalitet. Oven i det store faglige engagement og høje kompetenceniveau, lægger vi også vægt på et godt socialt sammenhold. Vi søger at udnytte medarbejdernes kompetencer bedst muligt til at skabe resultater, da vi tror på, at den største motivationsfaktor er at få lov til at bruge sine kompetencer til at løse kvalificerede opgaver.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning, cv og dokumentation for din uddannelse samt yderligere relevant materiale senest onsdag den 23. oktober 2019.

Hvis du har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Lars Kristensen på telefon 72 37 56 01.

Vi forventer at afholde løbende samtaler.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit fysiske arbejdssted bliver indtil videre Sorsigvej 35, 6760 Ribe.

Der vil blive indhentet straffeattest i forbindelse med ansættelse.

Om Skattestyrelsen
Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, RibeRibe2019-10-09T00:00:002019-10-23T00:00:00
330101925Jurist med gode kommunikative evner søges til Ledelsessekretariat Person, Skattestyrelsen RibeRobot Motiveres du af en dagligdag fyldt med spændende juridiske opgaver? Brænder du for at yde god juridisk bistand og har du virkelig gode kommunikative evner? Så er du måske vores nye jurist i Ledelsessekretariatet Person, Skattestyrelsen Ribe. Vi tilbyder en spændende og udfordrende hverdag, hvor engagement og sans for kvalitet er omdrejningspunktet for løsningen af en vigtig samfundsopgave nemlig at sikre at korrekt betaling af skatter og afgifter. Dine spændende opgaver som jurist i Ledelsessekretariatet: Indsigelsessager Aktindsigtsstager Ombudsmandssager Udarbejdelse af ministersvar Ledelsesstøtte primært på det juridiske område Hos os får du mulighed for at udfolde dit fulde potentiale inden for jura. Du vil arbejde tæt på fagdirektøren for personskatteområdet og den øvrige ledelsesgruppe. ?Dig og din faglighed Vi lægger vægt på, at du har en solid videregående uddannelse som cand. jur. eller tilsvarende. Du kan være nyuddannet med gå-på-mod og talent eller have flere års erfaring. Vi forventer, at du har en god forståelse for politiske, organisatoriske og samfundsmæssige problemstillinger. ?Du kan både samarbejde tæt med dine kollegaer, men også selv tage ansvar for planlægning og gennemførelse af opgaver og initiativer. Du er omstillingsparat og lader dig ikke slå ud af uforudsete forhindringer eller ændringer i din planlægning. Da der er tale om et udadvendt job med store kontaktflader, lægger vi vægt på stærke samarbejdsevner og gode sociale kompetencer, især de relations skabende. Særligt er det vigtigt, at du er dygtig til at kommunikere klart, venligt og målrettet modtageren af budskabet. Vi ønsker os at du: Er analytisk stærk, evner at sætte dig hurtigt ind i kompliceret stof og kan identificere politiske muligheder og problemer Er stærk i din skriftlige kommunikation og skriver i et klart og letforståeligt sprog Er serviceminded og god til at samarbejde og koordinere på tværs af faglige og organisatoriske skel Er engageret, fleksibel og selvstændig Kan bevare overblikket, også når der er mange opgaver og korte deadlines Får tingene til at glide med godt humør og humor ? Om os Du bliver en del af Ledelsessekretariat Person, hvis primære fokus er at understøtte den samlede ledelse i fagområdet Person. Vi skaber gode resultater i arbejdet med at understøtte skattebetalingerne hos personer, udenlandske arbejdstagere og danskere med udlandsforhold. Formålet med kontoret er at yde ledelsesstøtte til fagdirektøren og underdirektørerne ift. daglig drift og strategisk udvikling, at arbejde med styring og planlægning samt at koordinere og være udførende på tværgående opgaver for hele forretningsområdet Person, der har ca. 1400 medarbejdere på 20 adresser fordelt i hele landet. Vi tilbyder dig udfordrende opgaver med en høj grad af selvstændig arbejdstilrettelæggelse, og du vil blive en del af et juridisk team, hvor du vil opleve kollegial sparring og faglig udvikling. Herudover vil du opleve en arbejdsplads med ansvarsbevidste kollegaer, hvor der lægges vægt på god trivsel og en uhøjtidelig omgangstone. Ansøgning og kontakt Har du spørgsmål til jobbet, så kan du kontakte Kontorchef Thomas Nielsen på telefon 72 37 50 66. Passer profilen på dig, og har du lyst til at udvide din arbejdsmæssige erfaring, så send os din ansøgning, CV og eksamenspapirer hurtigst muligt, via nedenstående link Søg jobbet . Ansøgningsfrist er 25.10.2019. Ansættelse pr. 01.01.2020 Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Vi forventer at afholde 1. samtaler i uge 45 og 2. samtaler i uge 47. I forbindelse med 2. samtaler kan der forekomme en personlighedsanalyse, samt en logisk test. Forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet vil indtil videre være Sorsigvej 35, 6760 Ribe. Om Skattestyrelsen Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Motiveres du af en dagligdag fyldt med spændende juridiske opgaver? Brænder du for at yde god juridisk bistand og har du virkelig gode kommunikative evner? Så er du måske vores nye jurist i Ledelsessekretariatet Person, Skattestyrelsen Ribe.

Vi tilbyder en spændende og udfordrende hverdag, hvor engagement og sans for kvalitet er omdrejningspunktet for løsningen af en vigtig samfundsopgave – nemlig at sikre at korrekt betaling af skatter og afgifter.

Dine spændende opgaver som jurist i Ledelsessekretariatet:

  • Indsigelsessager
  • Aktindsigtsstager
  • Ombudsmandssager
  • Udarbejdelse af ministersvar
  • Ledelsesstøtte primært på det juridiske område


Hos os får du mulighed for at udfolde dit fulde potentiale inden for jura. Du vil arbejde tæt på fagdirektøren for personskatteområdet og den øvrige ledelsesgruppe.

?Dig og din faglighed
Vi lægger vægt på, at du har en solid videregående uddannelse som cand. jur. eller tilsvarende. Du kan være nyuddannet med gå-på-mod og talent eller have flere års erfaring. Vi forventer, at du har en god forståelse for politiske, organisatoriske og samfundsmæssige problemstillinger.

?Du kan både samarbejde tæt med dine kollegaer, men også selv tage ansvar for planlægning og gennemførelse af opgaver og initiativer. Du er omstillingsparat og lader dig ikke slå ud af uforudsete forhindringer eller ændringer i din planlægning.

Da der er tale om et udadvendt job med store kontaktflader, lægger vi vægt på stærke samarbejdsevner og gode sociale kompetencer, især de relations skabende. Særligt er det vigtigt, at du er dygtig til at kommunikere klart, venligt og målrettet modtageren af budskabet.

Vi ønsker os at du:

  • Er analytisk stærk, evner at sætte dig hurtigt ind i kompliceret stof og kan identificere politiske muligheder og problemer
  • Er stærk i din skriftlige kommunikation og skriver i et klart og letforståeligt sprog
  • Er serviceminded og god til at samarbejde og koordinere på tværs af faglige og organisatoriske skel
  • Er engageret, fleksibel og selvstændig
  • Kan bevare overblikket, også når der er mange opgaver og korte deadlines
  • Får tingene til at glide med godt humør og humor
?

Om os
Du bliver en del af Ledelsessekretariat Person, hvis primære fokus er at understøtte den samlede ledelse i fagområdet Person. Vi skaber gode resultater i arbejdet med at understøtte skattebetalingerne hos personer, udenlandske arbejdstagere og danskere med udlandsforhold.

Formålet med kontoret er at yde ledelsesstøtte til fagdirektøren og underdirektørerne ift. daglig drift og strategisk udvikling, at arbejde med styring og planlægning samt at koordinere og være udførende på tværgående opgaver for hele forretningsområdet Person, der har ca. 1400 medarbejdere på 20 adresser fordelt i hele landet.

Vi tilbyder dig udfordrende opgaver med en høj grad af selvstændig arbejdstilrettelæggelse, og du vil blive en del af et juridisk team, hvor du vil opleve kollegial sparring og faglig udvikling. Herudover vil du opleve en arbejdsplads med ansvarsbevidste kollegaer, hvor der lægges vægt på god trivsel og en uhøjtidelig omgangstone.

Ansøgning og kontakt
Har du spørgsmål til jobbet, så kan du kontakte Kontorchef Thomas Nielsen på telefon 72 37 50 66.

Passer profilen på dig, og har du lyst til at udvide din arbejdsmæssige erfaring, så send os din ansøgning, CV og eksamenspapirer hurtigst muligt, via nedenstående link ”Søg jobbet”. Ansøgningsfrist er 25.10.2019. Ansættelse pr. 01.01.2020

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Vi forventer at afholde 1. samtaler i uge 45 og 2. samtaler i uge 47. I forbindelse med 2. samtaler kan der forekomme en personlighedsanalyse, samt en logisk test. Forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Arbejdsstedet vil indtil videre være Sorsigvej 35, 6760 Ribe.

Om Skattestyrelsen
’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, RibeRibe2019-10-07T00:00:002019-10-25T00:00:00
330101767Er du vores nye kollega til økonomistyring og rapportering i Ledelsessekretariatet Person, Skattestyrelsen RibeRobot Er du detaljeorienteret og har du sans for kvalitet i skriftlige leverancer? Er det at have det store overblik, samtidig med at have ansvaret for drift og overholdelse af deadlines lige dig? Trives du med at arbejde i en organisation i forandring, så er det helt sikkert dig vi søger i ledelsessekretariatet Person i Skattestyrelsen, Ribe. Spændende arbejdsopgaver og masser af ansvar Ledelsessekretariatet i Person søger en dygtig, samarbejdsorienteret og proaktiv medarbejder. Sammen med sekretariatets anden økonomimedarbejder, skal du bistå kontorchefen med styring, opfølgning og afrapportering af fagområdets økonomi og KPI målinger. Samtidig skal du være med til at sikre, at kontoret overholder deadlines og leverer ledelsesbetjening af høj kvalitet til fagdirektøren for Person og dennes ledergruppe. Dette indebærer bl.a. styring af arbejdet i forbindelse med at: Kvalitetssikre økonomimateriale til fagdirektøren og ledergruppen Bidrage til styring og opfølgning af fagområdets økonomiske rammer, fx finanslovsbevillinger og øvrige budgetter Understøtte og rådgive ledelsen i styringen af deres økonomi fx ved udarbejdelse af budgetter, lønprognoser mv. Analysere, følge op og bidrage til sager til direktionen, departementet og Folketinget Levere sekretariatsbistand og ledelsesstøtte til fagdirektøren og dennes ledergruppe Bidrage til at udvikle og effektivisere styrelsens koncepter og principper for økonomistyring i samarbejde med centrale funktioner i Skattestyrelsen. Konkret vil du skulle kvalitetssikre form og indhold af budgetter, oplæg og skriftlige produkter fra hele fagområdet Person, men også de andre fagområder i Skattestyrelsen og de 6 øvrige styrelser i Skatteforvaltningen. Du vil i den forbindelse skulle samarbejde med en bred vifte af interessenter, både i og uden for organisationen. Om dig og dine faglige kompetencer Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse inden for økonomi, gerne på akademisk niveau, eller at du har oparbejdet relevante faglige kompetencer gennem tidligere ansættelser. For at lykkes i stillingen, er det desuden vigtigt, at du: Har et højt fagligt niveau og evne til at opnå resultater Kan indgå i det kollegiale samarbejde og bidrage til at sikre en høj kvalitet i opgaveløsningen Har evner til at arbejde selvstændigt og tage ansvar, samt motiveres af, at hverdagen ofte byder på uforudsete opgaver med korte deadlines Er talstærk og har en analytisk tilgang til at forstå økonomiske problemstillinger og kan se løsningsmuligheder Har gennemslagskraft og udviser empati og initiativ i omgangen med kolleger og samarbejdspartnere. I ledelsessekretariatet vil du få en stor berøringsflade, hvor det også forventes at du selv er den opsøgende part. Du vil komme til at indgå i en fagligt stærk gruppe af medarbejdere, der brænder for at understøtte gode beslutningsprocesser, sikre god opfølgning samt at skabe gode og positive relationer - både internt og eksternt. Du er rolig og diplomatisk i din kommunikation og evner at holde fokus på sagen. Ledelsessekretariatet i Person Ledelsessekretariatet i Person blev oprettet i forbindelse med omorganiseringen af SKAT, og det er derfor et forholdsvis nyt kontor i fagområdet. Kontoret har p.t. 18 medarbejdere og ledes af en kontorchef. Ledelsessekretariatet er en del af afdelingen Personprocesser, som ledes af en underdirektør. Vores arbejdsdag er præget af et højt tempo med mange samarbejdspartnere både i fagområdet, internt i hele Skatteforvaltningen og eksternt. Kontoret er præget af et udstrakt samarbejde om opgaverne og en uformel omgangstone. Ansøgning og kontakt Har du spørgsmål til jobbet, så kan du kontakte Kontorchef Thomas Nielsen på telefon 72 37 50 66. Passer profilen på dig, og har du lyst til at udvide din arbejdsmæssige erfaring, så send os din ansøgning, CV og eksamenspapirer hurtigst muligt, via nedenstående link Søg jobbet . Ansøgningsfrist er 25.10.2019. Ansættelse pr. 01.01.2020. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Vi forventer at afholde 1. samtaler i uge 45 og 2. samtaler i uge 47. I forbindelse med 2. samtaler kan der forekomme en personlighedsanalyse, samt en logisk test. Forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet vil indtil videre være Sorsigvej 35, 6760 Ribe. Om Skattestyrelsen Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Er du detaljeorienteret og har du sans for kvalitet i skriftlige leverancer? Er det at have det store overblik, samtidig med at have ansvaret for drift og overholdelse af deadlines lige dig? Trives du med at arbejde i en organisation i forandring, så er det helt sikkert dig vi søger i ledelsessekretariatet Person i Skattestyrelsen, Ribe.

Spændende arbejdsopgaver og masser af ansvar
Ledelsessekretariatet i Person søger en dygtig, samarbejdsorienteret og proaktiv medarbejder. Sammen med sekretariatets anden økonomimedarbejder, skal du bistå kontorchefen med styring, opfølgning og afrapportering af fagområdets økonomi og KPI målinger. Samtidig skal du være med til at sikre, at kontoret overholder deadlines og leverer ledelsesbetjening af høj kvalitet til fagdirektøren for Person og dennes ledergruppe.

Dette indebærer bl.a. styring af arbejdet i forbindelse med at:

  • Kvalitetssikre økonomimateriale til fagdirektøren og ledergruppen
  • Bidrage til styring og opfølgning af fagområdets økonomiske rammer, fx finanslovsbevillinger og øvrige budgetter
  • Understøtte og rådgive ledelsen i styringen af deres økonomi fx ved udarbejdelse af budgetter, lønprognoser mv.
  • Analysere, følge op og bidrage til sager til direktionen, departementet og Folketinget
  • Levere sekretariatsbistand og ledelsesstøtte til fagdirektøren og dennes ledergruppe
  • Bidrage til at udvikle og effektivisere styrelsens koncepter og principper for økonomistyring i samarbejde med centrale funktioner i Skattestyrelsen.


Konkret vil du skulle kvalitetssikre form og indhold af budgetter, oplæg og skriftlige produkter fra hele fagområdet Person, men også de andre fagområder i Skattestyrelsen og de 6 øvrige styrelser i Skatteforvaltningen. Du vil i den forbindelse skulle samarbejde med en bred vifte af interessenter, både i og uden for organisationen.

Om dig og dine faglige kompetencer
Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse inden for økonomi, gerne på akademisk niveau, eller at du har oparbejdet relevante faglige kompetencer gennem tidligere ansættelser.

For at lykkes i stillingen, er det desuden vigtigt, at du:

  • Har et højt fagligt niveau og evne til at opnå resultater
  • Kan indgå i det kollegiale samarbejde og bidrage til at sikre en høj kvalitet i opgaveløsningen
  • Har evner til at arbejde selvstændigt og tage ansvar, samt motiveres af, at hverdagen ofte byder på uforudsete opgaver med korte deadlines
  • Er talstærk og har en analytisk tilgang til at forstå økonomiske problemstillinger og kan se løsningsmuligheder
  • Har gennemslagskraft og udviser empati og initiativ i omgangen med kolleger og samarbejdspartnere.


I ledelsessekretariatet vil du få en stor berøringsflade, hvor det også forventes at du selv er den opsøgende part. Du vil komme til at indgå i en fagligt stærk gruppe af medarbejdere, der brænder for at understøtte gode beslutningsprocesser, sikre god opfølgning samt at skabe gode og positive relationer - både internt og eksternt. Du er rolig og diplomatisk i din kommunikation og evner at holde fokus på sagen.

Ledelsessekretariatet i Person
Ledelsessekretariatet i Person blev oprettet i forbindelse med omorganiseringen af SKAT, og det er derfor et forholdsvis nyt kontor i fagområdet. Kontoret har p.t. 18 medarbejdere og ledes af en kontorchef. Ledelsessekretariatet er en del af afdelingen Personprocesser, som ledes af en underdirektør.

Vores arbejdsdag er præget af et højt tempo med mange samarbejdspartnere både i fagområdet, internt i hele Skatteforvaltningen og eksternt. Kontoret er præget af et udstrakt samarbejde om opgaverne og en uformel omgangstone.

Ansøgning og kontakt
Har du spørgsmål til jobbet, så kan du kontakte Kontorchef Thomas Nielsen på telefon 72 37 50 66.

Passer profilen på dig, og har du lyst til at udvide din arbejdsmæssige erfaring, så send os din ansøgning, CV og eksamenspapirer hurtigst muligt, via nedenstående link ”Søg jobbet”. Ansøgningsfrist er 25.10.2019. Ansættelse pr. 01.01.2020.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Vi forventer at afholde 1. samtaler i uge 45 og 2. samtaler i uge 47. I forbindelse med 2. samtaler kan der forekomme en personlighedsanalyse, samt en logisk test. Forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Arbejdsstedet vil indtil videre være Sorsigvej 35, 6760 Ribe.

Om Skattestyrelsen
’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, RibeRibe2019-10-07T00:00:002019-10-25T00:00:00
330099646Talstærk kontrolprofil til bekæmpelse af økonomisk kriminalitetRobot Vil du bruge din viden om regnskab, revision, moms og skatter til løsning af komplicerede kontrolsager, hvor reglerne i lovgivningen ikke altid overholdes? Er du nysgerrig, og har du modet til at give dig i kast med mange forskellige typer af kontrolsager, der bl.a. kan indeholde samarbejde med politiet? Regnskabsrevisioner, kontroller og sagsbehandling I Skattestyrelsens fagområde Særlig Kontrol arbejder vi blandt andet med samfundsbeskyttende aktiviteter og understøtter politiets indsats i bekæmpelse af økonomisk kriminalitet i rocker- og bandemiljøet. Du bliver tilknyttet afdelingen for skatte- og afgiftssvig og varetager i tæt samarbejde med dine kolleger sagsbehandlingen fra start til slut, herunder: Komplekse kontroller af enkeltpersoner, virksomheder og selskaber, bl.a. kædesvig og hvidvask Skriftlig dokumentation i forbindelse med afgørelser og den administrative sagsbehandling Bistand til blandt andre Politi og anklagemyndighed i forbindelse med konkrete sager, herunder assistance med opgørelser, kontroller og ransagninger, samarbejde med andre myndigheder, vidne i retten, etc. Fagligt professionel og rolig i skarpe situationer Du har en relevant videregående uddannelse på diplom-, bachelor-, kandidatniveau eller lignende. Du kan også have opnået tilsvarende faglighed, kvalifikationer og kompetencer gennem dit erhvervsarbejde. Vi vægter højt, at du har erfaring med skat og moms, revision og eller regnskabsaflæggelse. Samtidig med at du er fagligt professionel, er det afgørende for din succes og din trivsel i stillingen, at du kan bevare roen i de til tider tilspidsede situationer, hvor du sammen med dine kolleger tager på kontrol sammen med Politiet. Du skal kunne holde hovedet koldt og har evnen til at tage bestik af uforudsigelige situationer. Du er god til at kommunikere både skriftligt og mundtligt og arbejder effektivt, samtidig med du efterlader et professionelt indtryk. Du kan hurtigt sætte dig ind i relevante regler, så du kan løse sager med juridiske problemstillinger på et højt fagligt niveau. Derudover skal du kunne bevare overblikket - også når informationsmængden er omfattende og kompleks. Skatte- og afgiftssvig din nye arbejdsplads Vi tilbyder en dynamisk arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager et stort medansvar og bidrager selvstændigt og via teamsamarbejde til opgaveløsningen. Samtidig vægter vi høj kvalitet i opgaveløsningen, og da der er tale om komplicerede sager, er det afgørende, at vi er gode til at samarbejde og sparre med hinanden fagligt. Vi har en åben og god tone, løfter i flok og passer på hinanden. Vi lægger vægt på, at vi hele tiden udvikler os såvel fagligt som menneskeligt, så vi hele tiden løser vores opgaver effektivt og trives i afdelingen. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning, cv samt yderligere relevant materiale senest den 22. oktober 2019. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingerne, er du velkommen til at kontakte: Funktionsleder Jan Øland, Løvenørnsgade 25, 8700 Horsens, tlf. 72 38 84 16 eller funktionsleder Morten Sørensen, Lyseng allé 1, 8270 Højbjerg, tlf. 72 38 85 88. Vi forventer at indkalde til samtaler løbende samt efter ansøgningsfristens udløb. Der kan indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Der vil forud for Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre enten Løvenørnsgade 25, 8700 Horsens eller Lyseng Alle 1, 8270 Højbjerg. Opgaven med bekæmpelse af svig indenfor Rocker- og Bandekriminalitet vil ultimo 2020 blive samlet, hvorfor du efter denne dato vil have arbejdssted på Lyseng Alle 1, 8270 Højbjerg. Du skal være opmærksom på, at du til en hver tid skal kunne sikkerhedsgodkendes via Politiets Efterretningstjeneste (PET) til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du kan komme til at arbejde med klassificerede dokumenter og systemer. Skattestyrelsen Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vil du bruge din viden om regnskab, revision, moms og skatter til løsning af komplicerede kontrolsager, hvor reglerne i lovgivningen ikke altid overholdes? Er du nysgerrig, og har du modet til at give dig i kast med mange forskellige typer af kontrolsager, der bl.a. kan indeholde samarbejde med politiet?

Regnskabsrevisioner, kontroller og sagsbehandling
I Skattestyrelsens fagområde Særlig Kontrol arbejder vi blandt andet med samfundsbeskyttende aktiviteter og understøtter politiets indsats i bekæmpelse af økonomisk kriminalitet i rocker- og bandemiljøet. Du bliver tilknyttet afdelingen for skatte- og afgiftssvig og varetager i tæt samarbejde med dine kolleger sagsbehandlingen fra start til slut, herunder:

  • Komplekse kontroller af enkeltpersoner, virksomheder og selskaber, bl.a. kædesvig og hvidvask
  • Skriftlig dokumentation i forbindelse med afgørelser og den administrative sagsbehandling
  • Bistand til blandt andre Politi og anklagemyndighed i forbindelse med konkrete sager, herunder assistance med opgørelser, kontroller og ransagninger, samarbejde med andre myndigheder, vidne i retten, etc.

Fagligt professionel og rolig i skarpe situationer
Du har en relevant videregående uddannelse på diplom-, bachelor-, kandidatniveau eller lignende. Du kan også have opnået tilsvarende faglighed, kvalifikationer og kompetencer gennem dit erhvervsarbejde. Vi vægter højt, at du har erfaring med skat og moms, revision og/eller regnskabsaflæggelse.

Samtidig med at du er fagligt professionel, er det afgørende for din succes og din trivsel i stillingen, at du kan bevare roen i de til tider tilspidsede situationer, hvor du sammen med dine kolleger tager på kontrol sammen med Politiet. Du skal kunne holde hovedet koldt og har evnen til at tage bestik af uforudsigelige situationer.

Du er god til at kommunikere både skriftligt og mundtligt og arbejder effektivt, samtidig med du efterlader et professionelt indtryk. Du kan hurtigt sætte dig ind i relevante regler, så du kan løse sager med juridiske problemstillinger på et højt fagligt niveau. Derudover skal du kunne bevare overblikket - også når informationsmængden er omfattende og kompleks.

Skatte- og afgiftssvig – din nye arbejdsplads
Vi tilbyder en dynamisk arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager et stort medansvar og bidrager selvstændigt og via teamsamarbejde til opgaveløsningen. Samtidig vægter vi høj kvalitet i opgaveløsningen, og da der er tale om komplicerede sager, er det afgørende, at vi er gode til at samarbejde og sparre med hinanden fagligt.

Vi har en åben og god tone, løfter i flok og passer på hinanden. Vi lægger vægt på, at vi hele tiden udvikler os såvel fagligt som menneskeligt, så vi hele tiden løser vores opgaver effektivt og trives i afdelingen.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning, cv samt yderligere relevant materiale senest den 22. oktober 2019. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingerne, er du velkommen til at kontakte: Funktionsleder Jan Øland, Løvenørnsgade 25, 8700 Horsens, tlf. 72 38 84 16 eller funktionsleder Morten Sørensen, Lyseng allé 1, 8270 Højbjerg, tlf. 72 38 85 88.

Vi forventer at indkalde til samtaler løbende samt efter ansøgningsfristens udløb. Der kan indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Der vil forud for

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre enten Løvenørnsgade 25, 8700 Horsens eller Lyseng Alle 1, 8270 Højbjerg. Opgaven med bekæmpelse af svig indenfor Rocker- og Bandekriminalitet vil ultimo 2020 blive samlet, hvorfor du efter denne dato vil have arbejdssted på Lyseng Alle 1, 8270 Højbjerg.

Du skal være opmærksom på, at du til en hver tid skal kunne sikkerhedsgodkendes via Politiets Efterretningstjeneste (PET) til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du kan komme til at arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.

Skattestyrelsen
’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, HorsensHorsens2019-10-02T00:00:002019-10-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Analytiker til systemafstemninger

Skatteforvaltningen, Horsens

Horsens
Brænder du for at arbejde med store datamængder og gennemskue komplekse datastrukturer og dataflow? Vil du arbejde med systemafstemninger og dataanalyser? Så tilbyder vi et spændende job, hvor du er med til at sikre et korrekt regnskabsgrundlag for ...
Indrykket:21. oktober 2019
Udløbsdato:7. november 2019

Kollega til at bidrage med løsning af en bred vifte af kontrol og vejledningsopgaver

Skatteforvaltningen, Ribe

Ribe
Vi søger en sagsbehandler der med gennemslagskraft og stor grundighed kan bidrage til at løse en bred vifte af kontrol- og vejledningsopgaver. Hvis du brænder for at arbejde med regnskaber, bogføring og bilag, og har en engageret tilgang opgaverne -...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:23. oktober 2019

Jurist med gode kommunikative evner søges til Ledelsessekretariat Person, Skattestyrelsen Ribe

Skatteforvaltningen, Ribe

Ribe
Motiveres du af en dagligdag fyldt med spændende juridiske opgaver? Brænder du for at yde god juridisk bistand og har du virkelig gode kommunikative evner? Så er du måske vores nye jurist i Ledelsessekretariatet Person, Skattestyrelsen Ribe. Vi tilb...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019

Er du vores nye kollega til økonomistyring og rapportering i Ledelsessekretariatet Person, Skattestyrelsen Ribe

Skatteforvaltningen, Ribe

Ribe
Er du detaljeorienteret og har du sans for kvalitet i skriftlige leverancer? Er det at have det store overblik, samtidig med at have ansvaret for drift og overholdelse af deadlines lige dig? Trives du med at arbejde i en organisation i forandring, s...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019

Talstærk kontrolprofil til bekæmpelse af økonomisk kriminalitet

Skatteforvaltningen, Horsens

Horsens
Vil du bruge din viden om regnskab, revision, moms og skatter til løsning af komplicerede kontrolsager, hvor reglerne i lovgivningen ikke altid overholdes? Er du nysgerrig, og har du modet til at give dig i kast med mange forskellige typer af kontro...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:22. oktober 2019