Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Glad Trading A/S søger Administrativ Salgssupporter

Som dansk importør af Ifor Williams Trailers leverer vi nogle af markedets mest anderkendte og hårdføre trailere til både private og erhvervskunder. Vi er en spændende virksomhed i udvikling, og oplever stigende efterspørgsel. Derfor har vi brug for en ny kollega, som i fællesskab med vores øvrige team kan servicere vores danske forhandlernet, og påtage sig virksomhedens daglige opgaver.

Som importør opererer vi i store træk udelukkende, som engrosvirksomhed idet alt salg håndteres via et landsdækkende forhandlernet - du vil således ikke skulle detailsælge trailere ud til slutbruger, men vil i stedet på fornemste vis skulle agere Back Office i importleddet, så forhandlernettet har optimale betingelser.

Du vil i tæt samarbejde med vores nuværende team blive ansvarlig for håndtering af følgende opgaver:

  • Oprettelse af nye produkter i, samt løbende opdatering af vores webbaseret onlinelager.
  • Ordre ekspedition online, telefonisk, samt på mail.
  • Koordinering med klargøring, samt kørselsafdeling ift. levering af ordre.
  • Support af forhandlernet.
  • Beregning og ansøgning af leasingsager.
  • Styrke vores tilstedeværelse på de Sociale Medier.
  • Besvare kundehenvendelser via Chat funktion på website.
  • Skriftlig og telefonisk kommunation med producenten i Wales, UK.
  • Kontrol ifm. modtagelse af nye trailere fra producent.
  • Indrapportering og håndtering af eventuelle transportskader.
  • Reklamationsbehandling mod forhandlernet.

Ved spidsbelastning og ferie:

  • Plukning af vare på reservedelslager.
  • Pakning af webshop ordrer.
  • Assistance ifm. varemodtagelse.

Grundig oplæring i ovennævnte vil selvfølgelig finde sted.

Dine kvalifikationer:

Som person er du udadvendt, og forstår at skabe gode relationer til både kunder, kollegaer og samarbejdspartnere. Vi forestiller os, at du er uddannet indenfor kontor, regnskab eller salg, samt at du tidligere har arbejdet som backup i salgsprocessen, eller har erfaring med lignende allround kontor opgaver. Desuden vil bopæl indenfor maksimalt 50 km fra Kalundborg være at foretrække.

Du forstår at arbejde struktureret i din hverdag og engagerer dig aktivt i virksomhedens udfordringer og visioner. Endvidere er kundeorienteret og forstår vigtigheden af service, kvalitet og kundetilfredshed.

Du har overblik, og byder aktivt ind ift. opgaver, som kræver handling. Du behersker desuden engelsk i skrift og tale. Derudover mestre du Microsoft Office på almindeligt brugerniveau, og har generelt flair for webbaseret IT løsninger.

Almindelig B-kørekort er et krav. BE kørekort, samt truck certifikat vil være en fordel.

Weekend arbejde i begrænset omfang må påregnes ifm. landsdækkende udstillinger/events.

Vi er et lille team, hvor alle opgaver skal udføres, så derfor er der brug for, at alle hjælper til med et smil og giver en hånd med, hvor der er brug for det på tværs af ansvarsområder.

Vi tilbyder:

  • En spændende stilling og arbejdsplads med gode muligheder for indflydelse.
  • Arbejde i en moderne virksomhed i vækst med eget in house web- og reklamebureau - Glad Creative.
  • Et afslappet og uformelt arbejdsmiljø med gode og kompetente kolleger, samt en flad ledelsesstruktur.
  • Løn efter kvalifikationer. Pension efter overenskomst samt sundhedsforsikring.
  • Stillingen er fuldtid 37 timer ugentligt.

Ansøgning:

Find jobannoncen for denne stilling på www.iforwilliams.dk/job og tryk på linket for elektronisk ansøgning. Her udfylder du forsiden og vedhæfter din ansøgning, samt dit CV og evt. bilag.

Ansøgningsfristen er den 7. maj 2021, med forventet jobstart den 1. juli 2021.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte markedschef Martin Vang Kristiansen på tlf. 2065 1648.

Når du søger job hos Glad Trading A/S registreres, beskyttes og behandles dine personlige oplysninger til det konkrete rekrutteringsformål i henhold til den gældende lovgivning. Dine persondata vil kun være tilgængelige for den/de personer, der er involveret i rekrutteringsprocessen.

Glad Trading A/S

Virksomheden blev grundlagt tilbage i 2010, og har siden udviklet sig hastigt. Vi beskæftiger i dag 7 fuldtidsansatte og udvider nu med denne nyoprettede stilling. Vi er et stærkt og og alsidigt team, som på tværs af kompetencer og arbejdsområdet, vægter et højt niveau af faglighed, kundeservice og kvalitet - alt sammen pakket ind i en sjov og udfordrende hverdag.

Glad Trading A/S har base på Sydhavnsvej 9 i Kalundborg, på en 23.500 m2 stor grund med fine kontor, værksteds- og lagerfaciliteter.

Vi leverer årligt omkring 1.100 trailere af høj kvalitet, primært til professionelle erhvervskunder, hvor holdbarhed og uovertruffen styrke er altafgørende. Derudover leverer vi nogle af markedets sikreste heste- og husdyrtrailere til både private og erhvervsdrivende.

Ud over trailere er vi også dansk importør af Theault hestetransportere, som bliver fremstillet i Normandiet. Theault er et absolut top brand indenfor fremstilling af hestetransportere, og leverer både 3.500 kg biler, samt fuldt udstyret og specialdesignet lastbiler, som også indkluderer beboelse.

Glad Creative er vores eget in-house reklame- og webbureau, som derudover også servicerer eksterne kunder. Hér beskæftiger vi på nuværende tidspunkt 2 medarbejdere, som dagligt leverer alt indenfor Webdesign, Webshops, Google optimering, Online marketing, Sociale medier og Grafisk design.

Se mere om vores produkter og services på:

www.iforwilliams.dk, www.gladcreative.dk, www.trailerleasing.dk, www.hestebil.dk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.