Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

GLOBAL SALES SUPPORTER (kommunikation og IT-support på salgsværktøjer)

Trives du med ”pulsen” i en salgsafdeling? – Er du en dygtig kommunikationsmedarbejder med stærke IT kompetencer?

Så har vi en spændende todelt stilling i vores salgsafdeling, hvor opgaverne løses i et internationalt miljø, og som vil give dig udfordringer indenfor såvel kommunikation som IT opgaver indenfor salgsunderstøttende IT værktøjer.

SANOVO TECHNOLOGY GROUP er verdens største leverandør af maskiner og procesudstyr til æggeprocesindustrien, er de seneste år vokset ganske betydeligt, og vi står stadig overfor nye spændende opgaver. Den position skal du medvirke til at fastholde.

Hvad ligger der i rollen?

Med reference til vores Group Sales & Marketing Director og i tæt samarbejde med vores Strategic IT Manager får du som nævnt en todelt rolle – med det fælles mål, at understøtte salgsorganisationen og dermed bidrage til vores fortsatte vækst.

Kommunikationsopgaverne består overvejende af;

  • Udarbejdelse af tekster til diverse marketingmateriale og kampagner for vores produkter. Indholdet er oftest af teknisk karakter, så du skal evne at oversætte vores produktspecialisters input til noget let forståeligt for de respektive målgrupper.

IT support opgaverne består overvejende af;

  • First level support og udvikling af interne brugere (placeret på flere lokationer world wide) af vores cost-price-quote/CRM/Mail Marketing systemer

  • Indsamling af data til markedsundersøgelser og udarbejdelse af kundetilfredshedsanalyser

  • Vedligeholdelse af data så vi sikrer, at vores salgsværktøjer er operationelle og opdaterede

Vi forventer at den gennemsnitlige vægtning af opgaver er 50/50, idet der dog vil være tidspunkter, hvor enkelte opgaver vil fylde mere.

Hvad forventer vi af dig?

Vi forestiller os, at du har en baggrund indenfor kommunikation og handel, og det er af afgørende betydning at den er suppleret med IT færdigheder indenfor salgsværktøjer. Vi forventer du har godt kendskab til CRM (vi anvender dynamics 365), ERP (vi anvender Navision) og i øvrigt er noget af en Excel-haj.

Det er vigtigt, at du har en struktureret arbejdsform, og at du kan arbejde såvel selvstændigt som i teams.

Du er flydende på engelsk såvel mundtligt som skriftligt og kan du yderligere et 2. sprog vil det være en fordel.

Som person er du åben, kreativ og nysgerrig, og du formår at udnytte den synergi, der skabes i mellem de to opgaveområder i jobbet.

Hvad kan du forvente af os?

Vi tilbyder en spændende stilling i en international virksomhed, som er kendetegnet ved en uhøjtidelig virksomhedskultur, og hvor den flade organisationsstruktur giver mulighed for at træffe hurtige beslutninger.

Vores hverdag kan som nævnt til tider være hektisk, men vi prioriterer fællesskabet højt, og lægger også vægt på, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Vi har derfor også sociale arrangementer flere gange årligt.

Du vil blive en del af ”Group Sales & Marketing”, der er placeret i vores hovedkvarter i Odense, og som pt. beskæftiger i 14 medarbejdere. Afdelingens ansvarsområder er salg, salgssupport og marketing world wide, og servicerer alle SANOVO TECHNOLOGY’S udenlandske salgskontorer og sælgere.

Gage med pensions- og sundhedsordning, som modsvarer krav og kvalifikationer.

Spørgsmål og ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Group HR Manager Pia Lærke på telefon 2779 3840.

Send din ansøgning bilagt CV og relevante bilag via ”knappen” herunder. Vi evaluerer løbende kandidaterne, og stillingsopslaget udløber når vi har fundet vores kommende kollega.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her