Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Google Adwords Assistent - 8 timer/ugen

Brænder du for at lave effektive kampagner med Google som platform?

Om jobbet
Hos Søgemedier gør vi en dyd ud af at give vores kunder de bedste resultater og det højeste afkast af deres markedsføringskroner. Og det gælder alle kunder - fra brudekjoleforretninger til håndværkere og webshops i mange forskellige afskygninger. 

Som en del af vores Google AdWords team, vil du...

  • Assistere dine kollegaer i optimering og opstart af vores kunders Google AdWords-konti
  • Opstart af mindre kampagner i samråd med vores eksperter
  • Løbende gennemgå kundernes Google AdWords-kampagner med henblik på optimering
  • Diverse administrative opgaver

Dine styrker
Finder du også de enorme muligheder, som online annoncering giver lokale virksomheder, fascinerende? Og vil du gerne være med til at nå de gode resultater? Ja så er du allerede godt klædt på som kandidat til stillingen som vores nye Google AdWords Assistent.

Vi ser gerne, at du:

  • Har interessen for at lære om online markedsføring
  • Har analytiske færdigheder og trives med afrapportering
  • Er brandgod til at kommunikere på skrift og tale
  • Har erfaring med Google AdWords. Dette er en fordel, men ikke et krav
  • Har en uddannelse eller er i gang med en uddannelse inden for markedsføring

I AdWords-afdelingen vil du skulle koordinere mange forskelligartede opgaver inden for online markedsføring. Også opgaver, du måske ikke har siddet med før. Det er derfor vigtigt, at du har masser af gåpåmod og hovedet fyldt med gode idéer. Tempoet er altid højt, men det er humøret heldigvis også! 

Om Søgemedier

Søgemedier, der har rundet 100 ansatte, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. 

Vi tror på, at vi kommer bedst i mål, når vi arbejder godt sammen i teamet, og derfor vægter vi det sociale sammenhold højt. Kom og vær med til vores fredagsbarer og sommerfester og få en kontorplads i måske verdens bedste afdeling og virksomhed!

Lyder jobbet som noget for dig? Så send din ansøgning samt CV til job@sgme.dk. Vi afholder løbende samtaler, indtil den rette kandidat er fundet. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329821697Phoenix-30afb4e912018-05-30T00:00:00Google Adwords Assistent - 8 timer/ugen

Brænder du for at lave effektive kampagner med Google som platform?

Om jobbet
Hos Søgemedier gør vi en dyd ud af at give vores kunder de bedste resultater og det højeste afkast af deres markedsføringskroner. Og det gælder alle kunder - fra brudekjoleforretninger til håndværkere og webshops i mange forskellige afskygninger. 

Som en del af vores Google AdWords team, vil du...

  • Assistere dine kollegaer i optimering og opstart af vores kunders Google AdWords-konti
  • Opstart af mindre kampagner i samråd med vores eksperter
  • Løbende gennemgå kundernes Google AdWords-kampagner med henblik på optimering
  • Diverse administrative opgaver

Dine styrker
Finder du også de enorme muligheder, som online annoncering giver lokale virksomheder, fascinerende? Og vil du gerne være med til at nå de gode resultater? Ja så er du allerede godt klædt på som kandidat til stillingen som vores nye Google AdWords Assistent.

Vi ser gerne, at du:

  • Har interessen for at lære om online markedsføring
  • Har analytiske færdigheder og trives med afrapportering
  • Er brandgod til at kommunikere på skrift og tale
  • Har erfaring med Google AdWords. Dette er en fordel, men ikke et krav
  • Har en uddannelse eller er i gang med en uddannelse inden for markedsføring

I AdWords-afdelingen vil du skulle koordinere mange forskelligartede opgaver inden for online markedsføring. Også opgaver, du måske ikke har siddet med før. Det er derfor vigtigt, at du har masser af gåpåmod og hovedet fyldt med gode idéer. Tempoet er altid højt, men det er humøret heldigvis også! 

Om Søgemedier

Søgemedier, der har rundet 100 ansatte, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. 

Vi tror på, at vi kommer bedst i mål, når vi arbejder godt sammen i teamet, og derfor vægter vi det sociale sammenhold højt. Kom og vær med til vores fredagsbarer og sommerfester og få en kontorplads i måske verdens bedste afdeling og virksomhed!

Lyder jobbet som noget for dig? Så send din ansøgning samt CV til job@sgme.dk. Vi afholder løbende samtaler, indtil den rette kandidat er fundet. 

2018-07-12T12:54:10.820 Brænder du for at lave effektive kampagner med Google som platform? Om jobbet Hos Søgemedier gør vi en dyd ud af at give vores kunder de bedste resultater og det højeste afkast af deres markedsføringskroner. Og det gælder alle kunder - fra brudekjoleforretninger til håndværkere og webshops i mange forskellige afskygninger. Som en del af vores Google AdWords team, vil du... Assistere dine kollegaer i optimering og opstart af vores kunders Google AdWords-konti Opstart af mindre kampagner i samråd med vores eksperter Løbende gennemgå kundernes Google AdWords-kampagner med henblik på optimering Diverse administrative opgaver Dine styrker Finder du også de enorme muligheder, som online annoncering giver lokale virksomheder, fascinerende? Og vil du gerne være med til at nå de gode resultater? Ja så er du allerede godt klædt på som kandidat til stillingen som vores nye Google AdWords Assistent. Vi ser gerne, at du: Har interessen for at lære om online markedsføring Har analytiske færdigheder og trives med afrapportering Er brandgod til at kommunikere på skrift og tale Har erfaring med Google AdWords. Dette er en fordel, men ikke et krav Har en uddannelse eller er i gang med en uddannelse inden for markedsføring I AdWords-afdelingen vil du skulle koordinere mange forskelligartede opgaver inden for online markedsføring. Også opgaver, du måske ikke har siddet med før. Det er derfor vigtigt, at du har masser af gåpåmod og hovedet fyldt med gode id er. Tempoet er altid højt, men det er humøret heldigvis også! Om Søgemedier Søgemedier, der har rundet 100 ansatte, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. Vi tror på, at vi kommer bedst i mål, når vi arbejder godt sammen i teamet, og derfor vægter vi det sociale sammenhold højt. Kom og vær med til vores fredagsbarer og sommerfester og få en kontorplads i måske verdens bedste afdeling og virksomhed! Lyder jobbet som noget for dig? Så send din ansøgning samt CV til job@sgme.dk. Vi afholder løbende samtaler, indtil den rette kandidat er fundet.11Jobnet30afb4e9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-25T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3272637SØGEMEDIER A/S11Sommervej 23, 18210Århus VDKDanmark156.1731094010.15615800
job@sgme.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent580539JobNet48319721000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=30afb4e9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=30afb4e9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=30afb4e9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=30afb4e9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/1.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Marketing?12008001Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing355302663Mette Marie Jensenjob@sgme.dkDKDanmarkDKDanmark329927899Promotion Planner - AarhusRobot Do you want to work with promotions and planning in close cooperation with skilled colleagues? Do you have a commercial mindset and flair for crunching numbers? Then you are perfect for the position as Promotion Planner in Arla Denmark, which is responsible for the production, sales and marketing of Arla Foods products in Denmark. In close cooperation with the Demand Planning team, you will work with dedicated and professional colleagues in sales and planning. It is our goal to ensure that Arla s customers always experience superior customer service and the right amount of fresh goods delivered on time. Optimizing and launching promotions As a Promotion Planner, it is your responsibility to act as a lead advisor for the business and handle the planning and execution of promotions in agreement with our customers and colleagues. You are continually focusing on optimizing the planning process and meeting the CPI goals by analyzing historical data. Your tasks will include: Generating sales forecasts based on customer input as well as analyzing data and knowledge on pricing structures Evaluating completed sales promotions and adjusting planned future promotions accordingly Creating intuitive and relevant reporting for the business using the latest tools i.e. Microsoft PowerBI, Excel, SAP Analysis for Office etc. Contributing to and driving the development of our processes and IT tools that support our workflows forward Independently maintaining and expanding a wide contact surface and communicate with several departments through continuous stakeholder management In close cooperation with your colleagues in Supply Chain, you will work to ensure high delivery accuracy while reducing supply chain costs by complying with deadlines for the planned sales promotion. Additionally, in collaboration with customers and internal stakeholders, you will optimize the planning process for future sales promotions. Logistical experience meets commercial mindset You are likely to have a bachelor in sales, marketing, supply chain, or similar, and 1-2 years of marketing promotion, i.e. from a FMCG company. You are familiar with ERP systems and have experience with PowerPoint and Excel incl. the use of data analysis tools. You use customer focus, detail orientation and analytical skills to provide the best possible results. Additionally, you are a skillful communicator, confident in collaborating across departments and enjoy being held accountable for your area of responsibility. Furthermore, you have strong and well-founded written and verbal English skills. In relation to your work-ethic, you are proactive, able to remain calm under pressure and utilise your analytical skills when solving problems. You enjoy building positive relationships across the organisation and facilitating relevant meetings. You are able to retain a customer and service-oriented approach to your work and possess excellent stakeholder management skills. Application We process applications on a continuous basis and close the job opening once the right candidate has been found.

Do you want to work with promotions and planning in close cooperation with skilled colleagues? Do you have a commercial mindset and flair for crunching numbers?

Then you are perfect for the position as Promotion Planner in Arla Denmark, which is responsible for the production, sales and marketing of Arla Foods products in Denmark.

In close cooperation with the Demand Planning team, you will work with dedicated and professional colleagues in sales and planning. It is our goal to ensure that Arla's customers always experience superior customer service and the right amount of fresh goods delivered on time.

Optimizing and launching promotions

As a Promotion Planner, it is your responsibility to act as a lead advisor for the business and handle the planning and execution of promotions in agreement with our customers and colleagues. You are continually focusing on optimizing the planning process and meeting the CPI goals by analyzing historical data.

Your tasks will include:

  •  Generating sales forecasts based on customer input as well as analyzing data and knowledge on pricing structures
  •  Evaluating completed sales promotions and adjusting planned future promotions accordingly
  •  Creating intuitive and relevant reporting for the business using the latest tools i.e. Microsoft PowerBI, Excel, SAP Analysis for Office etc.
  •  Contributing to and driving the development of our processes and IT tools that support our workflows forward
  •  Independently maintaining and expanding a wide contact surface and communicate with several departments through continuous stakeholder management

In close cooperation with your colleagues in Supply Chain, you will work to ensure high delivery accuracy while reducing
supply chain costs by complying with deadlines for the planned sales promotion.

Additionally, in collaboration with customers and internal stakeholders, you will optimize the planning process for future sales promotions.

Logistical experience meets commercial mindset

You are likely to have a bachelor in sales, marketing, supply chain, or similar, and 1-2 years of marketing promotion, i.e. from a FMCG company. You are familiar with ERP systems and have experience with PowerPoint and Excel incl. the use of data analysis tools.

You use customer focus, detail orientation and analytical skills to provide the best possible results. Additionally, you are a skillful communicator, confident in collaborating across departments and enjoy being held accountable for your area of responsibility. Furthermore, you have strong and well-founded written and verbal English skills.

In relation to your work-ethic, you are proactive, able to remain calm under pressure and utilise your analytical skills when solving problems. You enjoy building positive relationships across the organisation and facilitating relevant meetings.

You are able to retain a customer and service-oriented approach to your work and possess excellent stakeholder management skills.

Application

We process applications on a continuous basis and close the job opening once the right candidate has been found.

ARLA FOODS AMBAViby J2018-12-14T00:00:002019-01-28T00:00:00
329925706Senior Global Channel Development Manager - AarhusRobot Would you like to join a business unit considered to be one of our largest drivers of growth in Arla Foods? Play an important role in setting the strategy for how we activate our brand across channels. You will join our Aarhus-based business unit Milk Based Beverages. Here, you will be part of our Brand Channel team, along with 9 experienced colleagues. You will be a part of the team building strong brands by developing global brand strategies, executing brand communication and activation, and defining channel strategy. You will join a result oriented team with can do and positive attitude. About the job We want to be even stronger in building our presence and expansion in Milk Based Beverages. Based on the current trends, consumers are switching more into on-the-go consumption and convenient channels. Therefore, you will have a chance to play a central role in developing our strategy and gaining fare share in relevant channels. You will be an instrumental part in building a strong guidelines and toolboxes for our brands in channels relevant to the on-the-go drinks shopper whether it be in the impulse section of the hyper markets, convenience stores, gas stations or on-trade. That is why we have created this brand-new role for you. Your initial task will be to get an understanding of our most important markets, channels and shopper trends. You will be responsible for establishing a strong channel growth strategy including key activity plans and toolbox by channel. This entails that you: Strategy and execution guidelines defining right Brand Pack Price Placement Promo by channel Based on the strategy define most efficient ways to communicate brands according to channel specific Create a Tookits that markets can use most efficiently with minimum adaptation as well as provide the picture of success Work closely with Marketing, Innovation and Commercial teams Work with an external agency to create shopper activations and toolboxes Who are you? You are driven by result and ambition. You are a people-person who excels at building relationships and managing stakeholders effectively. You have a master s degree from marketing or commercial field, e.g. an MSc in Economics Business Administration You have minimum 6 to 8 years experience from an FMCG company and min 3 years of experience in customer and shopper marketing, preferably within beverages You have an experience working with different types of channels and you know channel specifics and requirements. International experience is very much appreciated You were creating working strategies and implemented them in resultative executions You are fluent in English What do we offer? A true sense of entrepreneurship unites us. We constantly pursue growth and are passionate about generating value. We have the ultimate combination of a performance driven and collaborative culture, where we strive to work together to achieve more. If you are up for a challenge, there is no limit for making a positive difference and realise your ambitions. You will join a market leader, will work with brands that are love brands already and will have an opportunity to be a part of creating new successful launches in the markets. You will have a chance to make a difference. Application and contact We process applications on a continuous basis and close the job opening once the right candidate has been found.

Would you like to join a business unit considered to be one of our largest drivers of growth in Arla Foods? Play an important role in setting the strategy for how we activate our brand across channels.

You will join our Aarhus-based business unit Milk Based Beverages. Here, you will be part of our Brand & Channel team, along with 9 experienced colleagues. You will be a part of the team building strong brands by developing global brand strategies, executing brand communication and activation, and defining channel strategy. You will join a result oriented team with “can do” and positive attitude.

About the job

We want to be even stronger in building our presence and expansion in Milk Based Beverages. Based on the current trends, consumers are switching more into on-the-go consumption and convenient channels. Therefore, you will have a chance to play a central role in developing our strategy and gaining fare share in relevant channels.  You will be an instrumental part in building a strong guidelines and toolboxes for our brands in channels relevant to the on-the-go drinks shopper – whether it be in the impulse section of the hyper markets, convenience stores, gas stations or on-trade. That is why we have created this brand-new role for you.

Your initial task will be to get an understanding of our most important markets, channels and shopper trends. You will be responsible for establishing a strong channel growth strategy including key activity plans and toolbox by channel. This entails that you:

  • Strategy and execution guidelines defining right Brand/Pack/Price/Placement/Promo by channel
  • Based on the strategy define most efficient ways to communicate brands according to channel specific
  • Create a Tookits that markets can use most efficiently with minimum adaptation as well as provide the “picture of success”
  • Work closely with Marketing, Innovation and Commercial teams
  • Work with an external agency to create shopper activations and toolboxes

Who are you?

You are driven by result and ambition. You are a people-person who excels at building relationships and managing stakeholders effectively.

  • You have a master’s degree from marketing or commercial field, e.g. an MSc in Economics & Business Administration
  • You have minimum 6 to 8 years’ experience from an FMCG company and min 3 years of experience in customer and shopper marketing, preferably within beverages
  • You have an experience working with different types of channels and you know channel specifics and requirements. International experience is very much appreciated
  • You were creating working strategies and implemented them in resultative executions
  • You are fluent in English

What do we offer?

A true sense of entrepreneurship unites us. We constantly pursue growth and are passionate about generating value. We have the ultimate combination of a performance driven and collaborative culture, where we strive to work together to achieve more. If you are up for a challenge, there is no limit for making a positive difference and realise your ambitions.

You will join a market leader, will work with brands that are “love brands” already and will have an opportunity to be a part of creating new successful launches in the markets. You will have a chance to make a difference.

Application and contact

We process applications on a continuous basis and close the job opening once the right candidate has been found.

ARLA FOODS AMBAViby J2018-12-10T00:00:002019-02-04T00:00:00
329938215Er du SEO-superhelt med administrative evner og partnerpotentiale?Robot Hos Nord Digital leder vi efter en SEO-ekspert, der har styr på projekt ledelse, og som måske går med en lille drøm i maven om en dag at blive partner i et af landets førende mediebureauer. Nord Digital er et datterselskab til mediebureauet nord advertising, som udarbejder alverdens former for markedsføringsmateriale, bl.a. magasiner, profilfilm, videobøger og meget andet. Da nord advertising i sin tid begyndte at tilbyde digitale løsninger, herunder hjemmesider og SEO, opstod behovet for en afdeling, der kunne tage sig af de mange opgaver og sådan opstod Nord Digital. Flere og flere virksomheder ser behovet for digitale løsninger, der kan gøre det nemmere for dem at nå ud til den foretrukne målgruppe, og porteføljen vokser hos Nord Digital. Vi stræber selvfølgelig efter at være de skarpeste på markedet der skal være styr på alle vores projekter, der skal følges op på alle kunderne inden for den lovede tidsramme, og internt skal diverse beskeder overdrages til de rigtige personer. Derfor leder vi efter en person, der både har styr på SEO-universets mange facetter og samtidig har evnerne til at varetage et væld af administrative opgaver. Jobbet kræver, at du er struktureret, ansvarsfuld og har flere års erfaring at trække på. Arbejdsopgaver: Projektledelse samt tidsstyring af projekter kunder Personaleansvarlig over for praktikanter samt øvrige ansatte Bindeled til bogholderi, salgsafdeling og SEO-konsulenter Deltagelse på ledermøder samt ansvarlig for at nye tiltag bliver implementeret Ansvarlig for rapportering over for bestyrelsen Kontrol, kvalitetssikring samt tidsstyring af de ansattes arbejde Udvikling af forbedrede arbejdsgange mødestruktur i afdelingen Styre digitale kampagner Styre retargeting-kampagner, AdWords-kampagner og Facebook-kampagner SEO-arbejde -rapportering for faste kunder Bidrage til fortsat vækst samt sikre fastholdelse af eksisterende kunder Kompetencer: Ledelseserfaring Stor erfaring med projektstyring Er administrativ stærk og har et godt overblik selv i pressede situationer Er punktlig og sætter en dyd i at overholde indgåede aftaler Er innovativ og proaktiv Har flere års erfaring med SEO-arbejde, digitale kampagner, Facebook-kampagner, retargeting-kampagner og AdWords-kampagner Arbejder struktureret, løsningsorienteret og analytisk Du brænder for digital markedsføring og holder dig altid 110 up to date på, hvad der sker inden for SEO-verdenen Du drømmer om på sigt at blive partner i virksomheden Værktøjer du gerne må have kendskab til: HubSpot Accuranker Ahrefs SemRush Ubersuggest Google Keyword Planner Google AdWords Klipfolio (eller andet rapporteringsværktøj) Send din ansøgning og dit CV til Nord Digitals SEO-specialist og partner Mikkel Johansen på mj@nord-digital.dk. Ansøgningsfristen er den 15. marts 2019, og vi behandler ansøgninger løbende.

Hos Nord Digital leder vi efter en SEO-ekspert, der har styr på projekt­ledelse, og som måske går med en lille drøm i maven om en dag at blive partner i et af landets førende mediebureauer.

Nord Digital er et datterselskab til mediebureauet nord advertising, som udarbejder alverdens former for markedsføringsmateriale, bl.a. magasiner, profilfilm, videobøger og meget andet. Da nord advertising i sin tid begyndte at tilbyde digitale løsninger, herunder hjemmesider og SEO, opstod behovet for en afdeling, der kunne tage sig af de mange opgaver – og sådan opstod Nord Digital.

Flere og flere virksomheder ser behovet for digitale løsninger, der kan gøre det nemmere for dem at nå ud til den foretrukne målgruppe, og porteføljen vokser hos Nord Digital. Vi stræber selvfølgelig efter at være de skarpeste på markedet; der skal være styr på alle vores projekter, der skal følges op på alle kunderne inden for den lovede tidsramme, og internt skal diverse beskeder overdrages til de rigtige personer.

Derfor leder vi efter en person, der både har styr på SEO-universets mange facetter og samtidig har evnerne til at varetage et væld af administrative opgaver. Jobbet kræver, at du er struktureret, ansvarsfuld og har flere års erfaring at trække på.

 

Arbejdsopgaver:

  • Projektledelse samt tidsstyring af projekter/kunder
  • Personaleansvarlig over for praktikanter samt øvrige ansatte
  • Bindeled til bogholderi, salgsafdeling og SEO-konsulenter
  • Deltagelse på ledermøder samt ansvarlig for at nye tiltag bliver implementeret
  • Ansvarlig for rapportering over for bestyrelsen
  • Kontrol, kvalitetssikring samt tidsstyring af de ansattes arbejde
  • Udvikling af forbedrede arbejdsgange/mødestruktur i afdelingen
  • Styre digitale kampagner
  • Styre retargeting-kampagner, AdWords-kampagner og Facebook-kampagner
  • SEO-arbejde/-rapportering for faste kunder
  • Bidrage til fortsat vækst samt sikre fastholdelse af eksisterende kunder

 

Kompetencer:

  • Ledelseserfaring
  • Stor erfaring med projektstyring
  • Er administrativ stærk og har et godt overblik selv i pressede situationer
  • Er punktlig og sætter en dyd i at overholde indgåede aftaler
  • Er innovativ og proaktiv
  • Har flere års erfaring med SEO-arbejde, digitale kampagner, Facebook-kampagner, retargeting-kampagner og AdWords-kampagner
  • Arbejder struktureret, løsningsorienteret og analytisk
  • Du brænder for digital markedsføring og holder dig altid 110% up to date på, hvad der sker inden for SEO-verdenen
  • Du drømmer om på sigt at blive partner i virksomheden

 

Værktøjer du gerne må have kendskab til:

  • HubSpot
  • Accuranker
  • Ahrefs
  • SemRush
  • Ubersuggest
  • Google Keyword Planner
  • Google AdWords
  • Klipfolio (eller andet rapporteringsværktøj)

 

Send din ansøgning og dit CV til Nord Digitals SEO-specialist og partner Mikkel Johansen på mj@nord-digital.dk.

Ansøgningsfristen er den 15. marts 2019, og vi behandler ansøgninger løbende.

NORD ADVERTISING A/SViby J2019-01-08T00:00:002019-03-04T00:00:00
329930490Marketingkoordinator til Nordisk PR- og marketingbureauRobot Marketingkoordinator til Nordisk PR- og marketingbureau Related er det førende Nordiske PR-bureau inden for destinations-repræsentation. Fra vores kontorer i Aarhus, Stockholm, Oslo og Helsinki repræsenterer vi en lang række internationale rejsedestinationer og globale brands i Norden. Og vi har travlt. 2018 har budt på en masse nye kunder og projekter, og 2019 ser mindst lige så travl ud, så til at holde styr på vores mange projekter, events og marketingkampagner søger vi lige nu en marketingkoordinator. Du kommer til at sidde på vores kontor i Aarhus C og stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling, men en 30 timers-stilling er også en mulighed. Har du erfaring med projektkoordinering, events og marketing, er du struktureret og ansvarsfuld og har du lyst til en hverdag med fart over feltet? Trives du med at arbejde selvstændigt i et supergodt team og har du overblikket til at kunne håndtere mange projekter og opgaver samtidig? Så er du måske vores nye kollega. Dine primære ansvarsområder Koordinere og organisere messer og events for rejsebranchen, medier og eller influencere (herunder styring af invitationer, registrering, budgetter og logistik) Koordinere online og offline marketingkampagner i samarbejde med flyselskaber, rejsearrangører mv. Håndtere og styre social media Researche og gennemføre markedsundersøgelser Udarbejde månedlige kvartalsvise rapporter til og for vores kunder Udføre administrative opgaver (rejsebooking, brochurebestilling, budgetstyring, database management og andre ad hoc-opgaver) Alt sammen i en global kontekst og en dynamisk hverdag, hvor tingene går stærkt, kunderne er fra alle hjørner af verden, og hvor du selv har stor indflydelse på din hverdag. Dine kvalifikationer Udover at være glad, åben og en god kollega leder vi efter en person, der: er flydende på dansk (eller norsk svensk finsk) OG engelsk er ekstremt velorganiseret, struktureret og detaljeorienteret har en uddannelsesmæssig baggrund inden for kommunikation, marketing, eventplanlægning eller lignede har erfaring med projektstyring og eventkoordinering har tilstrækkeligt med overblik til at kunne håndtere mange projekter og opgaver samtidig Erfaring med PR, grafisk flair og eller erfaring fra rejsebranchen er en fordel men slet ikke et krav. Om Related Related arbejder med PR, kommunikation og marketing på hele det nordiske marked primært for kunder i tech- og turisme-branchen, heriblandt Las Vegas, Miami, Malta, Jamaica og Irland. Vi er 12 medarbejdere fordelt på fire kontorer og har kunder fra hele verden. Vi er uformelle, hårdtarbejdende, glade, ansvarlige, og blandt de bedste på vores område. Så hvis du vil være en del af en hverdag, som ofte er travl og hektisk men også sjov og afvekslende, er du måske vores nye kollega? Mere information Send ansøgning og CV vedlagt referencer til Lene Nielsen på lgn@related.dk senest den 6. februar kl. 12. Samtaler forventes afholdt mandag-onsdag i uge 8. Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan de rettes til Henrik Koch på tlf. 4522315930. Se mere på related.dk.

Marketingkoordinator til Nordisk PR- og marketingbureau

Related er det førende Nordiske PR-bureau inden for destinations-repræsentation. Fra vores kontorer i Aarhus, Stockholm, Oslo og Helsinki repræsenterer vi en lang række internationale rejsedestinationer og globale brands i Norden. Og vi har travlt.

2018 har budt på en masse nye kunder og projekter, og 2019 ser mindst lige så travl ud, så til at holde styr på vores mange projekter, events og marketingkampagner søger vi lige nu en marketingkoordinator. Du kommer til at sidde på vores kontor i Aarhus C – og stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling, men en 30 timers-stilling er også en mulighed.

Har du erfaring med projektkoordinering, events og marketing, er du struktureret og ansvarsfuld – og har du lyst til en hverdag med fart over feltet? Trives du med at arbejde selvstændigt i et supergodt team – og har du overblikket til at kunne håndtere mange projekter og opgaver samtidig? Så er du måske vores nye kollega.

Dine primære ansvarsområder

  • Koordinere og organisere messer og events for rejsebranchen, medier og/eller influencere (herunder styring af invitationer, registrering, budgetter og logistik)
  • Koordinere online og offline marketingkampagner i samarbejde med flyselskaber, rejsearrangører mv.
  • Håndtere og styre social media
  • Researche og gennemføre markedsundersøgelser
  • Udarbejde månedlige/kvartalsvise rapporter til og for vores kunder
  • Udføre administrative opgaver (rejsebooking, brochurebestilling, budgetstyring, database management og andre ad hoc-opgaver)

Alt sammen i en global kontekst og en dynamisk hverdag, hvor tingene går stærkt, kunderne er fra alle hjørner af verden, og hvor du selv har stor indflydelse på din hverdag.

Dine kvalifikationer
Udover at være glad, åben og en god kollega leder vi efter en person, der:

  • er flydende på dansk (eller norsk/svensk/finsk) OG engelsk
  • er ekstremt velorganiseret, struktureret – og detaljeorienteret
  • har en uddannelsesmæssig baggrund inden for kommunikation, marketing, eventplanlægning eller lignede
  • har erfaring med projektstyring og eventkoordinering
  • har tilstrækkeligt med overblik til at kunne håndtere mange projekter og opgaver samtidig

Erfaring med PR, grafisk flair og/eller erfaring fra rejsebranchen er en fordel – men slet ikke et krav.

Om Related
Related arbejder med PR, kommunikation og marketing på hele det nordiske marked – primært for kunder i tech- og turisme-branchen, heriblandt Las Vegas, Miami, Malta, Jamaica og Irland.

Vi er 12 medarbejdere fordelt på fire kontorer – og har kunder fra hele verden. Vi er uformelle, hårdtarbejdende, glade, ansvarlige, og blandt de bedste på vores område. Så hvis du vil være en del af en hverdag, som ofte er travl og hektisk – men også sjov og afvekslende, er du måske vores nye kollega?

Mere information
Send ansøgning og CV vedlagt referencer til Lene Nielsen på lgn@related.dk senest den 6. februar kl. 12.

Samtaler forventes afholdt mandag-onsdag i uge 8.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan de rettes til Henrik Koch på tlf. +4522315930. Se mere på related.dk.

Related ApsAarhus C2019-01-02T00:00:002019-02-06T00:00:00
329938220Skal du hjælpe vores kunder med at blive fundet på Google?Robot Hos Søgemedier bliver du en del af et stærkt fællesskab bestående af ca. 100 eksperter, der alle brænder for online markedsføring. I SEO-afdelingen er det altoverskyggende fokus - helt kort fortalt - at opnå flotte rangeringer på Google. Bum! Som SEO-konsulent sidder du med spændende opgaver, hvor kunderne varierer både i størrelse og branche - fra campingpladser og havepavillonforretninger til håndværkere og webshops. Du har ansvaret for egne arbejdsopgaver. Som konsulent i vores SEO-afdeling, vil du... Få ansvar for dine egne kunders resultater. Få kundekontakt med løbende rapportering og opfølgning Udarbejde analyser af kundens hjemmeside og teknik. Arbejde med outreach linkbuilding og analyse af linkværdi. Føre opsyn af dine kunder og udarbejde statistikker. Dine styrker Er du klar til at lokalisere relevante søgeord for dine kunder i henhold til målgrupper, produktkategorier og geografiske områder? Din uddannelsesbaggrund er underordnet, men vi ser gerne at du: Har praktisk erfaring med forskellige SEO-teknikker. Har en opdateret forståelse for, hvordan man rangerer højt på Google. Har kendskab til forskellige linkbuilding-teknikker. Har basale webprogrammeringsevner til forskellige CMS løsninger. Har forståelse for kundernes individuelle behov og er serviceminded Det er en fordel, hvis du har kendskab til Google Analytics, Google Search Console, samt SEO værktøjer som fx Accuranker, Screaming Frog, Ahrefs.com osv. Det er også et plus, hvis du har arbejdet med eller har kendskab til Google AdWords. Hvem er vi? Søgemedier, der i dag huser 300 ansatte i Skandinavien, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. Fredagsbarer, temafester og firmature er derfor en vigtig del af Søgemediers DNA Skal du være en del af Søgemedierfamilien, så send en ansøgning via formularen.

Hos Søgemedier bliver du en del af et stærkt fællesskab bestående af ca. 100 eksperter, der alle brænder for online markedsføring. I SEO-afdelingen er det altoverskyggende fokus - helt kort fortalt - at opnå flotte rangeringer på Google. Bum!

Som SEO-konsulent sidder du med spændende opgaver, hvor kunderne varierer både i størrelse og branche - fra campingpladser og havepavillonforretninger til håndværkere og webshops. Du har ansvaret for egne arbejdsopgaver.

Som konsulent i vores SEO-afdeling, vil du...

  • Få ansvar for dine egne kunders resultater.
  • Få kundekontakt med løbende rapportering og opfølgning
  • Udarbejde analyser af kundens hjemmeside og teknik.
  • Arbejde med outreach linkbuilding og analyse af linkværdi.
  • Føre opsyn af dine kunder og udarbejde statistikker.

Dine styrker

Er du klar til at lokalisere relevante søgeord for dine kunder i henhold til målgrupper, produktkategorier og geografiske områder? Din uddannelsesbaggrund er underordnet, men vi ser gerne at du:

  • Har praktisk erfaring med forskellige SEO-teknikker.
  • Har en opdateret forståelse for, hvordan man rangerer højt på Google.
  • Har kendskab til forskellige linkbuilding-teknikker.
  • Har basale webprogrammeringsevner til forskellige CMS løsninger.
  • Har forståelse for kundernes individuelle behov og er serviceminded

Det er en fordel, hvis du har kendskab til Google Analytics, Google Search Console, samt SEO værktøjer som fx Accuranker, Screaming Frog, Ahrefs.com osv. Det er også et plus, hvis du har arbejdet med eller har kendskab til Google AdWords.

Hvem er vi?

Søgemedier, der i dag huser 300 ansatte i Skandinavien, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. Fredagsbarer, temafester og firmature er derfor en vigtig del af Søgemediers DNA

Skal du være en del af Søgemedierfamilien, så send en ansøgning via formularen.

SØGEMEDIER A/SAarhus V2019-01-08T00:00:002019-03-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Promotion Planner - Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Do you want to work with promotions and planning in close cooperation with skilled colleagues? Do you have a commercial mindset and flair for crunching numbers? Then you are perfect for the position as Promotion Planner in Arla Denmark, which is res...
Indrykket:14. december 2018
Udløbsdato:28. januar 2019

Senior Global Channel Development Manager - Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Would you like to join a business unit considered to be one of our largest drivers of growth in Arla Foods? Play an important role in setting the strategy for how we activate our brand across channels. You will join our Aarhus-based business unit Mi...
Indrykket:10. december 2018
Udløbsdato:4. februar 2019

Er du SEO-superhelt med administrative evner og partnerpotentiale?

NORD ADVERTISING A/S

Viby J
Hos Nord Digital leder vi efter en SEO-ekspert, der har styr på projekt ledelse, og som måske går med en lille drøm i maven om en dag at blive partner i et af landets førende mediebureauer. Nord Digital er et datterselskab til mediebureauet nord adv...
Indrykket:8. januar 2019
Udløbsdato:4. marts 2019

Marketingkoordinator til Nordisk PR- og marketingbureau

Related Aps

Aarhus C
Marketingkoordinator til Nordisk PR- og marketingbureau Related er det førende Nordiske PR-bureau inden for destinations-repræsentation. Fra vores kontorer i Aarhus, Stockholm, Oslo og Helsinki repræsenterer vi en lang række internationale rejsedest...
Indrykket:2. januar 2019
Udløbsdato:6. februar 2019

Skal du hjælpe vores kunder med at blive fundet på Google?

SØGEMEDIER A/S

Aarhus V
Hos Søgemedier bliver du en del af et stærkt fællesskab bestående af ca. 100 eksperter, der alle brænder for online markedsføring. I SEO-afdelingen er det altoverskyggende fokus - helt kort fortalt - at opnå flotte rangeringer på Google. Bum! Som SE...
Indrykket:8. januar 2019
Udløbsdato:5. marts 2019