Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Gourmetbutik medarbejder

Lisager delikatesse I Risskov søger ny fuldtidsmedarbejder til at servicere vores kunder i vores delikatesse butik.

 

Vi forventer:

Du er i besiddelse af et godt humør

Du er fleksibel og loyal i dit arbejde

Du kan lide god mad og delikatesser

Du er ordensmenneske

 

Vi tilbyder:

En stilling med alsidige ansvarsområder

Ordnede forhold og gode kollegaer

Gæster der aldrig er sure

 

Du skal kunne bibringe vores kunder et smittende humør, bevarer overblikket, være stabil og tro mod vores koncept (som bla. er friske råvarer, smillende og hjælpsom bejening, samt kvalitets varer).

Vi ønsker en medarbejder som har lyst til at arbejde i en travl delikatesse butik, med en god tone, masser af godt humør og en masse glade kunder.

Arbejdet går i alt sin enkelthed ud på at ekspedere i butikken, modtage ordre, servere i cafeen (6 pladser) hjælpe køkkenet, pakke salater, gøre butikken ren, bage og fylde op med varer, kontorarbejde etc, samt gerne kunne køre ud med mad.

Arbejdstiden er fordelt over dags- og aftenvagter i hverdage og weekender (vi holder normalt lukket på søndag og mandage).

Det er en forudsætning at du kan tale flydende dansk, da du også skal kunne tage telefon mm.

Endvidere er der rig mulighed for at læse om os og vores koncept på www.Lisager.Com

Har du lyst til at arbejde i et firma med en god tone, så skriv et brev til os.

 

Med venlig hilsen

René Isager

(M 23 61 97 21)

 

Lisager Delikatesse

Rolighedsvej 34

8240 Risskov

 

www.Lisager.Com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329726400Phoenix-8962ea3212017-12-13T14:04:50.450Gourmetbutik medarbejder

Lisager delikatesse I Risskov søger ny fuldtidsmedarbejder til at servicere vores kunder i vores delikatesse butik.

 

Vi forventer:

Du er i besiddelse af et godt humør

Du er fleksibel og loyal i dit arbejde

Du kan lide god mad og delikatesser

Du er ordensmenneske

 

Vi tilbyder:

En stilling med alsidige ansvarsområder

Ordnede forhold og gode kollegaer

Gæster der aldrig er sure

 

Du skal kunne bibringe vores kunder et smittende humør, bevarer overblikket, være stabil og tro mod vores koncept (som bla. er friske råvarer, smillende og hjælpsom bejening, samt kvalitets varer).

Vi ønsker en medarbejder som har lyst til at arbejde i en travl delikatesse butik, med en god tone, masser af godt humør og en masse glade kunder.

Arbejdet går i alt sin enkelthed ud på at ekspedere i butikken, modtage ordre, servere i cafeen (6 pladser) hjælpe køkkenet, pakke salater, gøre butikken ren, bage og fylde op med varer, kontorarbejde etc, samt gerne kunne køre ud med mad.

Arbejdstiden er fordelt over dags- og aftenvagter i hverdage og weekender (vi holder normalt lukket på søndag og mandage).

Det er en forudsætning at du kan tale flydende dansk, da du også skal kunne tage telefon mm.

Endvidere er der rig mulighed for at læse om os og vores koncept på www.Lisager.Com

Har du lyst til at arbejde i et firma med en god tone, så skriv et brev til os.

 

Med venlig hilsen

René Isager

(M 23 61 97 21)

 

Lisager Delikatesse

Rolighedsvej 34

8240 Risskov

 

www.Lisager.Com

2018-01-31T23:04:04.993 Lisager delikatesse I Risskov søger ny fuldtidsmedarbejder til at servicere vores kunder i vores delikatesse butik. Vi forventer: Du er i besiddelse af et godt humør Du er fleksibel og loyal i dit arbejde Du kan lide god mad og delikatesser Du er ordensmenneske Vi tilbyder: En stilling med alsidige ansvarsområder Ordnede forhold og gode kollegaer Gæster der aldrig er sure Du skal kunne bibringe vores kunder et smittende humør, bevarer overblikket, være stabil og tro mod vores koncept (som bla. er friske råvarer, smillende og hjælpsom bejening, samt kvalitets varer). Vi ønsker en medarbejder som har lyst til at arbejde i en travl delikatesse butik, med en god tone, masser af godt humør og en masse glade kunder. Arbejdet går i alt sin enkelthed ud på at ekspedere i butikken, modtage ordre, servere i cafeen (6 pladser) hjælpe køkkenet, pakke salater, gøre butikken ren, bage og fylde op med varer, kontorarbejde etc, samt gerne kunne køre ud med mad. Arbejdstiden er fordelt over dags- og aftenvagter i hverdage og weekender (vi holder normalt lukket på søndag og mandage). Det er en forudsætning at du kan tale flydende dansk, da du også skal kunne tage telefon mm. Endvidere er der rig mulighed for at læse om os og vores koncept på www.Lisager.Com Har du lyst til at arbejde i et firma med en god tone, så skriv et brev til os. Med venlig hilsen Ren Isager (M 23 61 97 21) Lisager Delikatesse Rolighedsvej 34 8240 Risskov www.Lisager.Com11Jobnet8962ea32100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-07T00:00:0000110EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3047914LISAGER ApS11Rolighedsvej 348240RisskovDKDanmarkORS/blank.png156.1884742010.23843690
job@lisager.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent500224JobNet47124211000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8962ea32https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8962ea32https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8962ea32&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8962ea32&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Transport_og_logistik/4.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos LISAGER ApS er dette netop hvad du bliver mødt af.12007991Dansk3Læse/ tale122401Butikschef6Ledelse12Transport og logistik351697705job@lisager.comjob@lisager.comDKDanmarkDKDanmark329927930Blue City Århus søger ny butikschefRobot Er du blandt Danmarks bedste købmænd? Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs videre! Vi går ikke op i om du kan løse en femtegradsligning, hvor gammel du er, om du er høj eller lav, MEN det er en forudsætning at du kan trade - købe og sælge! Besidder du et stærkt købmandskab og mærker iværksættertrangen, så har du muligheden til at komme med fra starten og udvikle dig i en rolle som butikschef i Danmarks mest spændende e-retailing koncept. Intelligent købmandskab er en livsstil Vi mener det seriøst når vi siger at Blue Citys succes skabes af vores medarbejderes livsstil deres evne til at handle, at købe ind og sælge videre. Blue City er sat i verden for at tilbyde alle danskere den rette teknologi til den rette pris og det kan vi kun hvis vi har de helt rigtige Store-traders. Selvom vi er en ny virksomhed, har et par af vores dygtige butikschefer købmænd allerede fået nye udfordringer indenfor virksomheden og samtidig er vi fuld gang med at udvide antallet af Blue City Butikker. Derfor søger vi i øjeblikket en butikschef i Århus. Store-Trader Som butikschef hos Blue City får du en vigtig rolle som Chief Store-Trader. Det betyder, at du får 200.000 kroner til at handle med, udover din faste løn. Herefter er det op til dig at bevise, at du brænder for at handle og har evnerne til det. Jo bedre du gør det, desto højere budget får du. Har du evnerne - så sætter vi ikke begrænsninger men giver vi dig mulighederne Efter oplæring bliver din opgave at optimere butikkens bundlinje ved at: Sikre en høj butiksstandard, og sørge for at butikken altid fremstår salgsklar og indbydende. Gå forrest og motivere og udvikle personalet når der skal sælges og leveres den kundeservice vi vil være kendt for. Du stiller krav til de øvrige medarbejdere i butikken. Vores kunder skal opleve, at vi i Blue City siger Ja og ikke Nej. Sikre, at de dynamiske og meget omskiftelige arbejdsopgaver bliver udført hurtigt, effektivt med en optimal og fleksibel bemanding. Udøve opsøgende køb og salg til både private og virksomheder. Sikre effektiv lagerkontrol, så du konstant ved hvilke varer, der mangler og hvilke der skal sælges. Gennem godt og nøje gennemtænkt købmandskab har du stor indflydelse på driften i butikken, og du kan i høj grad præge din egen hverdag og være med til at videreudvikle butikken, konceptet og virksomheden. Hvem er vi? Den førende kæde indenfor handel med brugt forbrugerelektronik Blue City har en række fysiske butikker i Danmark og en E-commerce platform i Danmark og Sverige, www.bluecity.dk og www.bluecity.se. Vi har skabt en forretning indenfor cirkulær økonomi, som er kommercielt attraktiv og med et stort vækstpotentiale. Blue City vil tiltrække de bedste medarbejdere med et princip, hvor vi hylder det gode købmandskab og hvor råderet, frihedsgrader og udviklingsmuligheder stiger desto mere man performer og viser man vil og kan. Hvad tilbyder vi? Du bliver tilbudt et udfordrende, spændende og givende job i en ekspanderende virksomhed, hvor du vil få rig mulighed for at udvikle dig selv såvel som virksomheden. Du vil stå som hovedansvarlig i dit geografiske område og være ansvarlig for at brede kendskabet til Blue City ved diverse kreative løsninger. Løn efter kvalifikationer. Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående karakteristika og mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning og CV til job@bluecity.dk - skriv venligst Butikschef - Århus i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at sende din ansøgning til os.

Er du blandt Danmarks bedste købmænd?

Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs videre!

 

Vi går ikke op i om du kan løse en femtegradsligning, hvor gammel du er, om du er høj eller lav, MEN det er en forudsætning at du kan trade - købe og sælge!

Besidder du et stærkt købmandskab og mærker iværksættertrangen, så har du muligheden til at komme med fra starten og udvikle dig i en rolle som butikschef i Danmarks mest spændende e-retailing koncept. 

 

Intelligent købmandskab er en livsstil 

Vi mener det seriøst når vi siger at Blue Citys succes skabes af vores medarbejderes livsstil – deres evne til at handle, at købe ind og sælge videre. Blue City er sat i verden for at tilbyde alle danskere den rette teknologi til den rette pris og det kan vi kun hvis vi har de helt rigtige Store-traders. 

Selvom vi er en ny virksomhed, har et par af vores dygtige butikschefer/købmænd allerede fået nye udfordringer indenfor virksomheden og samtidig er vi fuld gang med at udvide antallet af Blue City Butikker. Derfor søger vi i øjeblikket en butikschef i Århus.

 

Store-Trader

Som butikschef hos Blue City får du en vigtig rolle som Chief Store-Trader. Det betyder, at du får 200.000 kroner til at handle med, udover din faste løn. Herefter er det op til dig at bevise, at du brænder for at handle og har evnerne til det. Jo bedre du gør det, desto højere budget får du. 

 

Har du evnerne - så sætter vi ikke begrænsninger men giver vi dig mulighederne

 

Efter oplæring bliver din opgave at optimere butikkens bundlinje ved at:

  • Sikre en høj butiksstandard, og sørge for at butikken altid fremstår salgsklar og indbydende.
  • Gå forrest og motivere og udvikle personalet når der skal sælges og leveres den kundeservice vi vil være kendt for. Du stiller krav til de øvrige medarbejdere i butikken. Vores kunder skal opleve, at vi i Blue City siger Ja og ikke Nej.
  • Sikre, at de dynamiske og meget omskiftelige arbejdsopgaver bliver udført hurtigt, effektivt med en optimal og fleksibel bemanding.
  • Udøve opsøgende køb og salg til både private og virksomheder.
  • Sikre effektiv lagerkontrol, så du konstant ved hvilke varer, der mangler og hvilke der skal sælges.

 

Gennem godt og nøje gennemtænkt købmandskab har du stor indflydelse på driften i butikken, og du kan i høj grad præge din egen hverdag og være med til at videreudvikle butikken, konceptet og virksomheden.

 

Hvem er vi?

  • Den førende kæde indenfor handel med brugt forbrugerelektronik
  • Blue City har en række fysiske butikker i Danmark og en E-commerce platform i Danmark og Sverige, www.bluecity.dk og www.bluecity.se.
  • Vi har skabt en forretning indenfor cirkulær økonomi, som er kommercielt attraktiv og med et stort vækstpotentiale.
  • Blue City vil tiltrække de bedste medarbejdere med et princip, hvor vi hylder det gode købmandskab og hvor råderet, frihedsgrader og udviklingsmuligheder stiger desto mere man performer og viser man vil og kan.

 

Hvad tilbyder vi?

Du bliver tilbudt et udfordrende, spændende og givende job i en ekspanderende virksomhed, hvor du vil få rig mulighed for at udvikle dig selv såvel som virksomheden. Du vil stå som hovedansvarlig i dit geografiske område og være ansvarlig for at brede kendskabet til Blue City ved diverse kreative løsninger. Løn efter kvalifikationer.

 

Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående karakteristika og mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning og CV til job@bluecity.dk - skriv venligst "Butikschef - Århus" i emnefeltet.

Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at sende din ansøgning til os.

Randersvej 142, 8200 Århus CAarhus2018-12-14T00:00:002019-01-31T00:00:00
329903553ASSISTANT manager til JD Sport Bruuns GalleriRobot ASSISTANT Manager For Bruuns Galleri Established in 1981 with a single store in the North West of England, JD Sports Fashion plc is a leading Multi-Channel retailer of sports fashion and outdoor brands in the UK and Europe.The Group has over 1200 stores across a number of retail fascias and is proud of the fact that it always provides its customers with the latest products from the very best brands. Role Overview: In this role you will assist the Store Manager in the day to day running of the store. Taking ownership of a number of duties while making sure that the stores KPIs are achieved. Furthermore, in the Manager s absence you will be the first point of contact, therefore you will motivate the work force to drive sales and offer exceptional customer service, while exceeding targets and maintaining the standards of the business. Customer service Ensure that customers are given considerate and responsible service throughout their visit. Deal with enquires and complaints resolving the issue at the earliest opportunity in a professional manner. Ensure that personal appearance and standard of dress for the internal team is in line with company guidelines. Have an understanding of the Customer Service measuring programme, Customer Satisfaction Surveys Sales Ensure that targets are achieved and, where possible, exceeded. Able to understand and interpret the relevant oracle reports. Utilise in store devices, ensuring that all team members are driving this at every opportunity. Confident use of the store s dashboard to analyse Footfall, ATV and Conversion. Visual Merchandising Attract, engage and motivate customers into making purchases in store by using the latest visual techniques. Ensure that the weekly brief has been actioned with the store Ensure that all merchandise is correctly priced, price amendments are actioned and all POS is correctly displayed. Keep stock on display clean and presentable at all times. Training Development Develop internal staff and promote progression within the group. Monitor the Training and Development site and keep track of staff progression by the relevant E-assessments. Assist with store recruitment, new starter inductions and staff training. Management development should be prioritised with the use of the Trainee Management Academy. Skills Experience Knowledge Needed Retail Management experience would be advantageous Excellent Time Management skills Strong verbal and written communication skills. IT skills - Microsoft Outlook, Word and Excel.

ASSISTANT Manager For Bruuns Galleri

Established in 1981 with a single store in the North West of England, JD Sports Fashion plc is a leading Multi-Channel retailer of sports fashion and outdoor brands in the UK and Europe.
The Group has over 1200 stores across a number of retail fascias and is proud of the fact that it always provides its customers with the latest products from the very best brands.

Role Overview:

In this role you will assist the Store Manager in the day to day running of the store. Taking ownership of a number of duties while making sure that the stores KPIs are achieved. Furthermore, in the Manager’s absence you will be the first point of contact, therefore you will motivate the work force to drive sales and offer exceptional customer service, while exceeding targets and maintaining the standards of the business.

Customer service

  • Ensure that customers are given considerate and responsible service throughout their visit.
  • Deal with enquires and complaints resolving the issue at the earliest opportunity in a professional manner.
  • Ensure that personal appearance and standard of dress for the internal team is in line with company guidelines.
  • Have an understanding of the Customer Service measuring programme, Customer Satisfaction Surveys

Sales

  • Ensure that targets are achieved and, where possible, exceeded.
  • Able to understand and interpret the relevant oracle reports.
  • Utilise in store devices, ensuring that all team members are driving this at every opportunity.
  • Confident use of the store’s dashboard to analyse Footfall, ATV and Conversion.

Visual Merchandising 

  • Attract, engage and motivate customers into making purchases in store by using the latest visual techniques.
  • Ensure that the weekly brief has been actioned with the store
  • Ensure that all merchandise is correctly priced, price amendments are actioned and all POS is correctly displayed.
  • Keep stock on display clean and presentable at all times.

Training & Development

  • Develop internal staff and promote progression within the group.
  • Monitor the Training and Development site and keep track of staff progression by the relevant
  • E-assessments.
  • Assist with store recruitment, new starter inductions and staff training.
  • Management development should be prioritised with the use of the Trainee Management Academy.

Skills/Experience/Knowledge Needed

  • Retail Management experience would be advantageous
  • Excellent Time Management skills
  • Strong verbal and written communication skills.
  • IT skills - Microsoft Outlook, Word and Excel.
JD SPORTS FASHION DENMARK APS2018-10-31T00:00:002018-12-26T00:00:00
329914860Souschef - VibyRobot I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre. Om jobbet Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen: Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede Om dig Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. Du er godt rustet til jobbet, hvis du: Har en venlig og professionel fremtoning Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel Skaber gode kundeoplevelser Har overblik og fokus på detaljen Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 5 gode grunde til at blive souschef i Lidl: En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt Branchens bedste sammenhold Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Maiken Sørensen på telefon 4212 0500, hverdage mellem kl. 8 16. Send din ansøgning!Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via https: karriere.lidl.dk da jobsearch Souschef-Viby-2914?rdeLocaleAttr da

I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

Om jobbet

Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

  • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
  • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
  • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
  • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
  • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

Om dig

Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

  • Har en venlig og professionel fremtoning
  • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
  • Skaber gode kundeoplevelser
  • Har overblik og fokus på detaljen
  • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

  1.  En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
  2.  Branchens bedste sammenhold
  3.  Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
  4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
  5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Maiken Sørensen på telefon 4212 0500, hverdage mellem kl. 8 – 16.

Send din ansøgning!
Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via 

 https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Souschef-Viby-2914?rdeLocaleAttr=da 

Lidl Danmark K/S AdministrationAarhus2018-11-20T00:00:002018-12-19T00:00:00
329924063Salgsleder - 37 timer om ugen - SkejbyRobot Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Åbne og eller lukke butikken Bestille varer hjem til butikken Om dig Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives med en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. 5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl: Branchens bedste sammenhold Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder Garanteret udvikling og uddannelse Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Er du interesseret i denne stilling? Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning. https: karriere.lidl.dk da jobsearch Salgsleder-37-timer-om-ugen-Skejby-3012?rdeLocaleAttr da

Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

  • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
  • Betjene kunderne ved kassen
  • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
  • Fylde varer op på hylderne
  • Åbne og/eller lukke butikken
  • Bestille varer hjem til butikken

Om dig

Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

  • Er smilende og glad for kundekontakt
  • Tager initiativ og er hjælpsom
  • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
  • Trives med en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

  1. Branchens bedste sammenhold
  2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
  3. Garanteret udvikling og uddannelse
  4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
  5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Er du interesseret i denne stilling?

Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Salgsleder-37-timer-om-ugen-Skejby-3012?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationAarhus2018-12-06T00:00:002018-12-27T00:00:00
329926551Daglig leder til Aaskov Modetøj i Århus søges!Robot Kan du motivere og inspirere dine medarbejdere? Kan du sikre at butikkens kunder får en fantastisk helhedsoplevelse med energisk og personlig service? Er du brancheuddannet og har du bevist, at du kan drive og videreudvikle en etableret og velfungerende modetøjsforretning? Så er du måske vores nye leder i Aaskov Modetøj i Århus.... Du vil som daglig leder få ansvaret for butikkens daglige drift, herunder de økonomiske resultater, personaleansvar samt at butikken og varerne præsenteres på en inspirerende og indbydende måde. Vi forventer at du vil gå forrest, at du er tydelig og sikker i din ledelsesstil, har en fantastisk udstråling og energi, har en positiv og vindende personlighed, er god til at skabe personlige relationer, og er i stand til at nå fastlagte mål. Vores koncept er modetøj til den moderne og modne pige som lægger vægt på kvalitet og service. Vi har en stor og trofast kundekreds og et godt image opbygget gennem mere end 50 år. Vi driver 11 Aaskov Modetøj butikker i Jylland og på Fyn og har lager og administration Vi ser frem til at høre fra dig.

 

Kan du motivere og inspirere dine medarbejdere? Kan du sikre at butikkens kunder får en fantastisk helhedsoplevelse med energisk og personlig service? Er du brancheuddannet og har du bevist, at du kan drive og videreudvikle en etableret og velfungerende modetøjsforretning? Så er du måske vores nye leder i Aaskov Modetøj i Århus....

Du vil som daglig leder få ansvaret for butikkens daglige drift, herunder de økonomiske resultater, personaleansvar samt at butikken og varerne præsenteres på en inspirerende og indbydende måde.

Vi forventer at du vil gå forrest, at du er tydelig og sikker i din ledelsesstil, har en fantastisk udstråling og energi, har en positiv og vindende personlighed, er god til at skabe personlige relationer, og er i stand til at nå fastlagte mål.

Vores koncept er modetøj til den moderne og modne pige som lægger vægt på kvalitet og service. Vi har en stor og trofast kundekreds og et godt image opbygget gennem mere end 50 år. Vi driver 11 Aaskov Modetøj butikker i Jylland og på Fyn og har lager og administration

Vi ser frem til at høre fra dig.

 

 

AASKOV MODETØJ A/SAarhus2018-12-12T00:00:002019-02-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Blue City Århus søger ny butikschef

Randersvej 142, 8200 Århus C

Aarhus
Er du blandt Danmarks bedste købmænd? Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs videre! Vi går ikke op...
Indrykket:14. december 2018
Udløbsdato:31. januar 2019

ASSISTANT manager til JD Sport Bruuns Galleri

JD SPORTS FASHION DENMARK APS

ASSISTANT Manager For Bruuns Galleri Established in 1981 with a single store in the North West of England, JD Sports Fashion plc is a leading Multi-Channel retailer of sports fashion and outdoor brands in the UK and Europe.The Group has over 1200 st...
Indrykket:31. oktober 2018
Udløbsdato:26. december 2018

Souschef - Viby

Lidl Danmark K/S Administration

Aarhus
I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer ...
Indrykket:20. november 2018
Udløbsdato:19. december 2018

Salgsleder - 37 timer om ugen - Skejby

Lidl Danmark K/S Administration

Aarhus
Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overs...
Indrykket:6. december 2018
Udløbsdato:27. december 2018

Daglig leder til Aaskov Modetøj i Århus søges!

AASKOV MODETØJ A/S

Aarhus
Kan du motivere og inspirere dine medarbejdere? Kan du sikre at butikkens kunder får en fantastisk helhedsoplevelse med energisk og personlig service? Er du brancheuddannet og har du bevist, at du kan drive og videreudvikle en etableret og velfunger...
Indrykket:12. december 2018
Udløbsdato:6. februar 2019