Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Granhøjen A/S søger medarbejdere med sundhedsfaglig eller pædagogisk uddannelse

Et af landets største private botilbud for psykisk og socialt udsatte voksne søger medarbejdere med sundhedsfaglig eller pædagogiske uddannelse.

 

Målgrupperne i vores botilbud er personer over 18 år med følelsesmæssige skader, psykiske og/eller sociale tilpasningsvanskeligheder, skizofreni, diagnosen emotionelt forstyrret personlighed af borderlinetypen og ADHD. Det kan også være personer med behandlings- og/eller anbringelsesdom, eller mennesker med nedsat psykisk og/eller fysisk funktionsevne, der har behov for varig pleje og omsorg.

Granhøjen A/S tilbyder:

  • Fuldtidsstilling hvor der arbejdes efter 14 dages rullende vagtplan. Heraf 5 aftenvagter og en 10-12 timers weekendvagt.
  • Obligatorisk Pensionsordning og Sundhedsforsikring
  • Et godt arbejds- og læringsmiljø med gode kollegaer
  • Løbende kompetenceudvikling med høj prioritering af kurser og uddannelse
  • Faglige ambitioner og engagement er grundlæggende værdier og mål
  • En arbejdsplads der giver mulighed for at øge viden og kompetence indenfor socialpsykiatrien

Vi forventer, at du:

  • Har pædagogisk eller sundhedsfaglig uddannelse
  • Ansvarsfuld, stabil, fleksibel og initiativrig
  • Er i stand til at arbejde selvstændigt, og har øje for beboerne
  • Har vilje og lyst til at udvikle dig fagligt samt medvirke til at skabe et godt arbejdsmiljø
  • Kan sætte sunde grænser i et respektfuldt sprog
  • Kan håndtere uforudsigelighed og have mange bolde i luften
  • Har kørekort og straffeattest

Ansættelsesdato: Hurtigst muligt

Ansøgningsfrist: 11. marts 2018

Send din ansøgning til: hr-afd@granhojen.dk

 

Vi indkalder løbende til samtaler

 

Om Granhøjen

Granhøjen er med 150 beboere et af landets største private opholdssteder for socialt og psykisk udsatte. Vores kunder er kommuner landet over, der køber ydelser inden for botilbud, beskæftigelse og behandling.

Granhøjen har hovedkontor i Holbæk, hvor administrationen er samlet. Omkring 200 medarbejdere har deres daglige gang i vores botilbud og beskæftigelsestilbud, der ligger i Vestsjælland.

Granhøjen er stiftet i 1985 og drives i dag som en ejer ledet virksomhed. Virksomheden har fra start været præget af socialt entreprenørskab, der har skabt en række virksomheder, som i dag arbejdet i tæt samarbejde med Granhøjen.  

Læse mere på http://www.granhojen.dk


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her