GreyBird Aviation Group søger Scheduler / Produktionsplanlægger

GreyBird Aviation Group uddanner erhvervs piloter, gennemfører charterflyvninger og vedligeholder adskillige fly på eget værksted. Selskabet har afdelinger i Danmark og Sverige. GreyBird har gennemgået en væsentlig udvikling de seneste 3-4 år og står nu overfor at gennemføre en styrkelse af selskabet. Derfor søger GreyBird Aviation Group en Scheduler / Produktionsplanlægger

Motiveres du af at have stor indflydelse på hverdagen og optimeringen af arbejdsugen, processer og planlægningsværktøjer? Så kan dette være jobbet, du har længtes efter.

Dit primære fokus bliver at optimere virksomhedens produktionsplanlægning, dels den daglige produktion i fly og og i teorilokaler og dels produktionen på flyværkstedet. Selskabets produktion afvikles hovedsageligt i Danmark og Sverige. Din hverdag kommer til at foregå i tæt dialog med Selskabets Værkføre for flyværkstedet samt Head of Training der er ansvarlig for de pilotstuderendes uddannelse.

Som produktionsplanlægger bliver du ansvarlig for planlægningen af undervisningslektioner i luften og i teorilokalerne, men også for resurseplanlægningen på værkstedet, og du får herunder følgende nøgleopgaver:

Planlægning og ressourcestyring af alle medarbejderne i flyværkstedet og i flighttraining afdelingen, herunder flyve instruktører og teori instruktører.

Kontinuerligt arbejde med at optimere resurseanvendelsen, herunder optimere medarbejdernes arbejdstid og schedules under hensyntagen til både medarbejdernes og selskabets behov. Selskabet råder idag over 9 fly, ca 40 medarbejdere og har ca. 110 pilotelever.

Din arbejdsdag indeholder mange uforudsete ændringer som gør at du konstant skal reagere og tilrette den produktionsplan der arbejdes efter. Særligt i luften er produktionen vejrafhængig og dette gør at du skal være forberedt på forskellige udfald hver dag. Du sætter en ære i at kunne adoptere til nye præmisser hurtigt og sikre at produktionen konstant er optimeret efter forholdene.

Du bliver en del af det team der konstant udvikler den overordnede planlægning som den kortsigtede produktionsplanlægning stiler efter at realisere.

Som person er du resultat og samarbejdsorienteret. Du har et stort drive, en god energi og arbejder løsningsorienteret. Du arbejder systematisk og har en naturlig og behagelig gennemslagskraft.

Du kommer fra en sammenlignelig stilling og/eller med en teoretisk baggrund som logistik ingeniør eller lignende. Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale på højt niveau og har særdeles gode IT kundskaber.

For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til GreyBird Aviation Group, Søren Møller (CEO) på + 45 60 27 39 99 eller Ove Alstrup (Head of Training) på + 45 27 23 64 23, Ansøgninger stiles til Job@greybird.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329944416Phoenix-70d3331112019-01-17T00:00:00GreyBird Aviation Group søger Scheduler / Produktionsplanlægger

GreyBird Aviation Group uddanner erhvervs piloter, gennemfører charterflyvninger og vedligeholder adskillige fly på eget værksted. Selskabet har afdelinger i Danmark og Sverige. GreyBird har gennemgået en væsentlig udvikling de seneste 3-4 år og står nu overfor at gennemføre en styrkelse af selskabet. Derfor søger GreyBird Aviation Group en Scheduler / Produktionsplanlægger

Motiveres du af at have stor indflydelse på hverdagen og optimeringen af arbejdsugen, processer og planlægningsværktøjer? Så kan dette være jobbet, du har længtes efter.

Dit primære fokus bliver at optimere virksomhedens produktionsplanlægning, dels den daglige produktion i fly og og i teorilokaler og dels produktionen på flyværkstedet. Selskabets produktion afvikles hovedsageligt i Danmark og Sverige. Din hverdag kommer til at foregå i tæt dialog med Selskabets Værkføre for flyværkstedet samt Head of Training der er ansvarlig for de pilotstuderendes uddannelse.

Som produktionsplanlægger bliver du ansvarlig for planlægningen af undervisningslektioner i luften og i teorilokalerne, men også for resurseplanlægningen på værkstedet, og du får herunder følgende nøgleopgaver:

Planlægning og ressourcestyring af alle medarbejderne i flyværkstedet og i flighttraining afdelingen, herunder flyve instruktører og teori instruktører.

Kontinuerligt arbejde med at optimere resurseanvendelsen, herunder optimere medarbejdernes arbejdstid og schedules under hensyntagen til både medarbejdernes og selskabets behov. Selskabet råder idag over 9 fly, ca 40 medarbejdere og har ca. 110 pilotelever.

Din arbejdsdag indeholder mange uforudsete ændringer som gør at du konstant skal reagere og tilrette den produktionsplan der arbejdes efter. Særligt i luften er produktionen vejrafhængig og dette gør at du skal være forberedt på forskellige udfald hver dag. Du sætter en ære i at kunne adoptere til nye præmisser hurtigt og sikre at produktionen konstant er optimeret efter forholdene.

Du bliver en del af det team der konstant udvikler den overordnede planlægning som den kortsigtede produktionsplanlægning stiler efter at realisere.

Som person er du resultat og samarbejdsorienteret. Du har et stort drive, en god energi og arbejder løsningsorienteret. Du arbejder systematisk og har en naturlig og behagelig gennemslagskraft.

Du kommer fra en sammenlignelig stilling og/eller med en teoretisk baggrund som logistik ingeniør eller lignende. Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale på højt niveau og har særdeles gode IT kundskaber.

For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til GreyBird Aviation Group, Søren Møller (CEO) på + 45 60 27 39 99 eller Ove Alstrup (Head of Training) på + 45 27 23 64 23, Ansøgninger stiles til Job@greybird.dk

GreyBird Aviation Group uddanner erhvervs piloter, gennemfører charterflyvninger og vedligeholder adskillige fly på eget værksted. Selskabet har afdelinger i Danmark og Sverige. GreyBird har gennemgået en væsentlig udvikling de seneste 3-4 år og står nu overfor at gennemføre en styrkelse af selskabet. Derfor søger GreyBird Aviation Group en Scheduler Produktionsplanlægger Motiveres du af at have stor indflydelse på hverdagen og optimeringen af arbejdsugen, processer og planlægningsværktøjer? Så kan dette være jobbet, du har længtes efter. Dit primære fokus bliver at optimere virksomhedens produktionsplanlægning, dels den daglige produktion i fly og og i teorilokaler og dels produktionen på flyværkstedet. Selskabets produktion afvikles hovedsageligt i Danmark og Sverige. Din hverdag kommer til at foregå i tæt dialog med Selskabets Værkføre for flyværkstedet samt Head of Training der er ansvarlig for de pilotstuderendes uddannelse. Som produktionsplanlægger bliver du ansvarlig for planlægningen af undervisningslektioner i luften og i teorilokalerne, men også for resurseplanlægningen på værkstedet, og du får herunder følgende nøgleopgaver: Planlægning og ressourcestyring af alle medarbejderne i flyværkstedet og i flighttraining afdelingen, herunder flyve instruktører og teori instruktører. Kontinuerligt arbejde med at optimere resurseanvendelsen, herunder optimere medarbejdernes arbejdstid og schedules under hensyntagen til både medarbejdernes og selskabets behov. Selskabet råder idag over 9 fly, ca 40 medarbejdere og har ca. 110 pilotelever. Din arbejdsdag indeholder mange uforudsete ændringer som gør at du konstant skal reagere og tilrette den produktionsplan der arbejdes efter. Særligt i luften er produktionen vejrafhængig og dette gør at du skal være forberedt på forskellige udfald hver dag. Du sætter en ære i at kunne adoptere til nye præmisser hurtigt og sikre at produktionen konstant er optimeret efter forholdene. Du bliver en del af det team der konstant udvikler den overordnede planlægning som den kortsigtede produktionsplanlægning stiler efter at realisere. Som person er du resultat og samarbejdsorienteret. Du har et stort drive, en god energi og arbejder løsningsorienteret. Du arbejder systematisk og har en naturlig og behagelig gennemslagskraft. Du kommer fra en sammenlignelig stilling og eller med en teoretisk baggrund som logistik ingeniør eller lignende. Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale på højt niveau og har særdeles gode IT kundskaber. For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til GreyBird Aviation Group, Søren Møller (CEO) på 45 60 27 39 99 eller Ove Alstrup (Head of Training) på 45 27 23 64 23, Ansøgninger stiles til Job@greybird.dk11Jobnet70d33311100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-14T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandNorddjurs - inkl. Anholt3437880GreyBird Aviation ApS11Lufthavnsvej 248560KolindDKDanmark0
job@breybird.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent695793JobNet493225149322511000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=70d33311https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=70d33311https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=70d33311&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=70d33311&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgEr du en dygtig leder? Som Kontorleder bliver du jævnligt mødt af spændende ledelsesrelaterede opgaver.12007991Dansk3Læse/ tale277Kontorleder6Ledelse360169267Søren Møllerjob@breybird.dkDKDanmarkDKDanmark329957655Teamledere til økonomiafdelingen på Arts og Aarhus BSS, Aarhus UniversitetRobot Kan du lede og motivere en række dygtige medarbejdere og samtidig indgå i tværgående samarbejder på universitetet? Kan du understøtte den faglige videreudvikling af administrationen af eksterne bevillinger og dermed sikre, at den daglige økonomiske drift fungerer effektivt og sikkert?Så er du måske én af vores kommende teamledere i økonomiafdelingen på Arts og Aarhus BSS. Teamledere med en sund balance mellem sikker drift og udviklingVi søger to teamledere til Arts og Aarhus BSS Økonomi til nyoprettede stillingsprofiler. Som teamleder står du i spidsen for et af de to teams af projektøkonomer, der arbejder med den økonomiske håndtering af eksterne projekter finansieret af forskellige private og offentlige fonde, EU osv.Du bliver ansvarlig for den daglige ledelse af ét team og dermed for teamets samlede opgaveløsning. Du står således for den daglige koordinering og fordeling af drifts- og udviklingsopgaver, afholdelse af MUS, ferieplanlægning mv.Hvert team arbejder i det daglige tæt sammen, og de to teamledere har derfor ansvar for sammen at koordinere initiativer og opgaveløsninger, så afdelingen fremstår som én samlet enhed for både egne medarbejdere og for eksterne samarbejdspartnere.Du er dermed med til at sætte retningen for hele afdelingen, og med en motiverende ledelsesstil er du med til at sikre faglig sammenhæng og kvalitet i den daglige drift samtidigt med, at løbende procesoptimering bliver prioriteret.Teamlederne har det daglige personalemæssige- og faglige ansvar for hvert deres team. Som teamleder vil du referere til Økonomichefen, og sammen med ham udgør I afdelingens ledelsesteam.Faglig tyngde og god ledelseVi søger to teamledere, der først og fremmest motiveres af at sikre sikker drift i forhold til den daglige opgavevaretagelse, men også kan se muligheder og er i stand til at udfordre status quo og drive afdelingens udvikling. Lysten og evnen til at være omstillingsparat er et krav, da universitetet er en arbejdsplads i konstant forandring. Inden for det kommende år skal universitetet bl.a. overgå til statens artskontoplan, ligesom der skal implementeres et nyt afrapporteringssystem, som vil kræve nye måder at arbejde på.Du har en kandidatuddannelse inden for økonomi, samfundsvidenskab eller lignende. Du har solid erfaring med den økonomiske håndtering af eksterne midler gerne fra universitetssektoren, ligesom du har erfaring inden for faglig sparring, koordinering og ledelse i teams.Som person falder det dig naturligt at kommunikere med mange forskelligartede mennesker, du er serviceminded og formår at tilpasse din kommunikation til modtageren. Du har erfaring med at navigere i en kompleks og politisk styret organisation, og du skal have lyst til at indgå i den sammenhængende administration på tværs af universitetet, eksempelvis med universitetets øvrige økonomienheder.Som personaleleder har du fokus på den faglige udvikling og den daglige trivsel hos medarbejderne. Du er tillidsvækkende, pragmatisk og har en god forståelse for mennesker.Hvem er vi?Arts og Aarhus BSS Økonomi indgår i den decentrale fakultetsadministration på fakulteterne Arts og Aarhus BSS. Afdelingen varetager økonomistyringen på to af universitetets fire fakulteter og leverer således administrativ service og rådgivning til dekanaterne og de i alt ni institutter. De to fakulteter består tilsammen af ca. 3.550 medarbejdere, ca. 22.000 heltidsstuderende, ca. 800 eksterne bevillinger og en budgetteret omsætning i 2018 på 2,2 mia. kr.Økonomiafdelingen har i alt 32 medarbejdere, der er organiseret i 3 teams, hvor det ene team består af 10 controllere, og de to andre teams består af hver ca. 10 projektøkonomer.Ansættelsesvilkår Stillingen er en fuldtidsstilling med løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem finansministeriet og akademikere i staten (indplacering som chefkonsulent).Stillingen ønskes besat pr. 1. april 2019 eller snarest muligt.Arbejdsstedet er Tåsingegade 1, 8000 Aarhus C med tilhørende lokationer.Ansøgning og kontakt Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Økonomichef på Arts og Aarhus BSS, Mathias Madsen, telefon 87 15 22 04, e-mail mathias.madsen@au.dk.Stillingen søges online via linket nederst på denne side.Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.Ansøgningsfrist:27. februar 2019Kan du lede og motivere en række dygtige medarbejdere og samtidig indgå i tværgående samarbejder på universitetet? Kan du understøtte den faglige videreudvikling af administrationen af eksterne bevillinger og dermed sikre, at den daglige økonomiske drift fungerer effektivt og sikkert?

Så er du måske én af vores kommende teamledere i økonomiafdelingen på Arts og Aarhus BSS.

Teamledere med en sund balance mellem sikker drift og udvikling
Vi søger to teamledere til Arts og Aarhus BSS Økonomi til nyoprettede stillingsprofiler. Som teamleder står du i spidsen for et af de to teams af projektøkonomer, der arbejder med den økonomiske håndtering af eksterne projekter finansieret af forskellige private og offentlige fonde, EU osv.

Du bliver ansvarlig for den daglige ledelse af ét team og dermed for teamets samlede opgaveløsning. Du står således for den daglige koordinering og fordeling af drifts- og udviklingsopgaver, afholdelse af MUS, ferieplanlægning mv.

Hvert team arbejder i det daglige tæt sammen, og de to teamledere har derfor ansvar for sammen at koordinere initiativer og opgaveløsninger, så afdelingen fremstår som én samlet enhed for både egne medarbejdere og for eksterne samarbejdspartnere.

Du er dermed med til at sætte retningen for hele afdelingen, og med en motiverende ledelsesstil er du med til at sikre faglig sammenhæng og kvalitet i den daglige drift samtidigt med, at løbende procesoptimering bliver prioriteret.

Teamlederne har det daglige personalemæssige- og faglige ansvar for hvert deres team. Som teamleder vil du referere til Økonomichefen, og sammen med ham udgør I afdelingens ledelsesteam.

Faglig tyngde og god ledelse
Vi søger to teamledere, der først og fremmest motiveres af at sikre sikker drift i forhold til den daglige opgavevaretagelse, men også kan se muligheder og er i stand til at udfordre status quo og drive afdelingens udvikling. Lysten og evnen til at være omstillingsparat er et krav, da universitetet er en arbejdsplads i konstant forandring. Inden for det kommende år skal universitetet bl.a. overgå til statens artskontoplan, ligesom der skal implementeres et nyt afrapporteringssystem, som vil kræve nye måder at arbejde på.

Du har en kandidatuddannelse inden for økonomi, samfundsvidenskab eller lignende. Du har solid erfaring med den økonomiske håndtering af eksterne midler gerne fra universitetssektoren, ligesom du har erfaring inden for faglig sparring, koordinering og ledelse i teams.

Som person falder det dig naturligt at kommunikere med mange forskelligartede mennesker, du er serviceminded og formår at tilpasse din kommunikation til modtageren. Du har erfaring med at navigere i en kompleks og politisk styret organisation, og du skal have lyst til at indgå i den sammenhængende administration på tværs af universitetet, eksempelvis med universitetets øvrige økonomienheder.
Som personaleleder har du fokus på den faglige udvikling og den daglige trivsel hos medarbejderne. Du er tillidsvækkende, pragmatisk og har en god forståelse for mennesker.

Hvem er vi?
Arts og Aarhus BSS Økonomi indgår i den decentrale fakultetsadministration på fakulteterne Arts og Aarhus BSS. Afdelingen varetager økonomistyringen på to af universitetets fire fakulteter og leverer således administrativ service og rådgivning til dekanaterne og de i alt ni institutter. De to fakulteter består tilsammen af ca. 3.550 medarbejdere, ca. 22.000 heltidsstuderende, ca. 800 eksterne bevillinger og en budgetteret omsætning i 2018 på 2,2 mia. kr.

Økonomiafdelingen har i alt 32 medarbejdere, der er organiseret i 3 teams, hvor det ene team består af 10 controllere, og de to andre teams består af hver ca. 10 projektøkonomer.

Ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling med løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem finansministeriet og akademikere i staten (indplacering som chefkonsulent).

Stillingen ønskes besat pr. 1. april 2019 eller snarest muligt.

Arbejdsstedet er Tåsingegade 1, 8000 Aarhus C med tilhørende lokationer.

Ansøgning og kontakt
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Økonomichef på Arts og Aarhus BSS, Mathias Madsen, telefon 87 15 22 04, e-mail mathias.madsen@au.dk.

Stillingen søges online via linket nederst på denne side.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgningsfrist:
27. februar 2019

 

Aarhus UniversitetAarhus C2019-02-12T00:00:002019-02-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teamledere til økonomiafdelingen på Arts og Aarhus BSS, Aarhus Universitet

Aarhus Universitet

Aarhus C
Kan du lede og motivere en række dygtige medarbejdere og samtidig indgå i tværgående samarbejder på universitetet? Kan du understøtte den faglige videreudvikling af administrationen af eksterne bevillinger og dermed sikre, at den daglige økonomiske ...
Indrykket:12. februar 2019
Udløbsdato:27. februar 2019