Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Grundig Ordrebehandler - Køkkenfirma - Ordrekontor I Aarhus

 

Drømmer du om køkkener, når du sover?

Elsker du snedkerkøkkener, det gode håndværk og holder du af at arbejde med høj kvalitet?

Er du træt af køkkenkaos og langsomme beslutninger?

Og kan du se fejl, der hvor vi andre har misset dem?

Tænker du “ja” til nogle af spørgsmålene?

Så er du den ordrebehandler, vi gerne vil have med som en del af vores specialiserede og kvalitetsbevidste team!

 

Er du klar på en køkkenrevolution?

Vi er en virksomhed startet af erfarne branchefolk med kærlighed for det gode håndværk og med en mission om at vende op og ned på køkkenbranchen.

Derfor er Form Plus bygget på et fundament af den nyeste teknologi, hvorfor du hurtigt vil opleve, at vi samarbejder med teknologien på en måde, så dine daglige opgaver bliver lettere og smartere.

Efter tre år med næsten ingen markedsføring og åbning af showroom i både Aarhus og København har konceptet vundet indpas i de kvalitetsbevidste danskeres hverdag – og vi er nu i så hastig vækst, at vi er klar til at ansætte til vores kvalitetsbevidste og kompetence intensive team.

 

Hos Form Plus er vi kendt for vores omsorg og den høje kvalitet – og derfor er den rigtige ordrebehandler vigtig for os.

Vi tror på, at en ordrebehandler er en af de vigtigste roller i firmaet.

Derfor er det også vigtigt for os, at en ordrebehandler ikke kommer til at lege sælger eller tilbudsberegner i hverdagen.

Du skal lave det, du er god til: Være specialisten inden for dit område, holde styr på kundernes bestillinger og kontrollere ordrebekræftelserne fra snedkeriet. Skulle der i et sjældent tilfælde komme en reklamation fra en kunde, kan du tage den med et smil og sørge for, at kunden har haft en behagelig oplevelse.

På den måde sikrer vi, at du kan lave det, du er bedst til, og at kunden får en fantastisk oplevelse.

 

Det kan du forvente af os

  • Et serviceminded og seriøst arbejdsmiljø. Her arbejder vi med kvalitet, og vil kun vores kunder det absolut bedste.
  • En arbejdsplads med nogle af de dygtigste i branchen. Her ansætter vi kun specialister og personer, der er dygtige til det, de laver.
  • Mulighed for fordybelse (og udvidelse) af dit eget ekspertområde. Her er du eksperten, og vi vil altid værdsætte dine tanker og holdninger.
  • Hurtig action fra idé til handling. Her er der ingen stramme regler, og vi laver ændringer, hvis det er nødvendigt.
  • Et job hvor du kan gøre det, du er allerbedst til. Her skal du kontrollere ordrer, finde fejl, lave bestillinger og sørge for, at kunderne føler sig godt behandlet.
  • En grundig oplæring i vores systemer og måde at gøre tingene på. Du skal føle dig godt tilpas. Det gode samarbejde og imødekommende miljø er vigtigt for os.
  • En god fast løn og pension. Det er vigtigt, at du føler dig værdsat.

 

Det forventer vi af dig

  • Har minimum 3 års erfaring fra køkkenbranchen og med behandling af ordrer.
  • At du er meget detaljeorienteret, struktureret og grundig. Du finder den mindste fejl, og kan håndtere store komplicerede bestillinger med et smil.
  • At du kan kommunikere på fagsprog. Med daglig kontakt til snedkeriet, er det vigtigt, at I taler med samme sprog.
  • At du er serviceminded og kan skabe troværdighed hos kunden. Skulle det være nødvendigt at kontakte en kunde, kan du sørge for, at kunden føler sig værdsat.
  • Har en kærlighed for træ og godt håndværk. Det er nemlig det, vi er bedst til.
  • Har kendskab til tegneprogrammet Winner. Eller har lyst og mod på at lære det.
  • At du er nysgerrig efter at arbejde med ny teknologi. Vores køkkenfirma er bygget op fra bunden med den nyeste teknologi, så dit arbejde gerne skulle blive lettere.
  • Og vigtigst af alt: At du er passioneret omkring det gode håndværk og den grundige og servicemindede oplevelse.

 

Bliv en del af holdet

  • Grundlægger og direktør Jesper Lykkeskov, 10 års erfaring med snedkeri og chefstilling i køkkenbranchen.
  • Indkøber Arnfinn Hansen, 31 års erfaring med køkkenbranchen i Europa og egen køkkenfabrik.
  • Køkkendesigner og -sælger Tine Thorsted, 18 års erfaring som selvstændig og 3 år med salg af eksklusive køkkenløsninger.
  • Køkkensælger Morten Georgsen, 25 års erfaring med salg af køkkener og egen køkkenbutik.
  • Marketingchef Daniel Brinch, 6 års erfaring med digital markedssføring og med 2 års erfaring som marketingschef i USA.
  • Og måske dig?

 

Er du klar på at blive en del af et imødekommende, stabilt og specialiseret køkkenteam?

Stillingen er fuldtid og ved vores ordrekontor i Højbjerg, Oddervej 171.

Start snarest muligt.

Vi holder samtaler løbende og ansætter ved det rigtige match.

Send ansøgning samt CV til Jesper på Jesper@formplus.dk.

Du vil høre fra os inden for 5 hverdage efter modtaget ansøgning.

Vi glæder os til at byde dig velkommen!

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330035346Phoenix-5561d6bd12019-05-31T00:00:00Grundig Ordrebehandler - Køkkenfirma - Ordrekontor I Aarhus

 

Drømmer du om køkkener, når du sover?

Elsker du snedkerkøkkener, det gode håndværk og holder du af at arbejde med høj kvalitet?

Er du træt af køkkenkaos og langsomme beslutninger?

Og kan du se fejl, der hvor vi andre har misset dem?

Tænker du “ja” til nogle af spørgsmålene?

Så er du den ordrebehandler, vi gerne vil have med som en del af vores specialiserede og kvalitetsbevidste team!

 

Er du klar på en køkkenrevolution?

Vi er en virksomhed startet af erfarne branchefolk med kærlighed for det gode håndværk og med en mission om at vende op og ned på køkkenbranchen.

Derfor er Form Plus bygget på et fundament af den nyeste teknologi, hvorfor du hurtigt vil opleve, at vi samarbejder med teknologien på en måde, så dine daglige opgaver bliver lettere og smartere.

Efter tre år med næsten ingen markedsføring og åbning af showroom i både Aarhus og København har konceptet vundet indpas i de kvalitetsbevidste danskeres hverdag – og vi er nu i så hastig vækst, at vi er klar til at ansætte til vores kvalitetsbevidste og kompetence intensive team.

 

Hos Form Plus er vi kendt for vores omsorg og den høje kvalitet – og derfor er den rigtige ordrebehandler vigtig for os.

Vi tror på, at en ordrebehandler er en af de vigtigste roller i firmaet.

Derfor er det også vigtigt for os, at en ordrebehandler ikke kommer til at lege sælger eller tilbudsberegner i hverdagen.

Du skal lave det, du er god til: Være specialisten inden for dit område, holde styr på kundernes bestillinger og kontrollere ordrebekræftelserne fra snedkeriet. Skulle der i et sjældent tilfælde komme en reklamation fra en kunde, kan du tage den med et smil og sørge for, at kunden har haft en behagelig oplevelse.

På den måde sikrer vi, at du kan lave det, du er bedst til, og at kunden får en fantastisk oplevelse.

 

Det kan du forvente af os

  • Et serviceminded og seriøst arbejdsmiljø. Her arbejder vi med kvalitet, og vil kun vores kunder det absolut bedste.
  • En arbejdsplads med nogle af de dygtigste i branchen. Her ansætter vi kun specialister og personer, der er dygtige til det, de laver.
  • Mulighed for fordybelse (og udvidelse) af dit eget ekspertområde. Her er du eksperten, og vi vil altid værdsætte dine tanker og holdninger.
  • Hurtig action fra idé til handling. Her er der ingen stramme regler, og vi laver ændringer, hvis det er nødvendigt.
  • Et job hvor du kan gøre det, du er allerbedst til. Her skal du kontrollere ordrer, finde fejl, lave bestillinger og sørge for, at kunderne føler sig godt behandlet.
  • En grundig oplæring i vores systemer og måde at gøre tingene på. Du skal føle dig godt tilpas. Det gode samarbejde og imødekommende miljø er vigtigt for os.
  • En god fast løn og pension. Det er vigtigt, at du føler dig værdsat.

 

Det forventer vi af dig

  • Har minimum 3 års erfaring fra køkkenbranchen og med behandling af ordrer.
  • At du er meget detaljeorienteret, struktureret og grundig. Du finder den mindste fejl, og kan håndtere store komplicerede bestillinger med et smil.
  • At du kan kommunikere på fagsprog. Med daglig kontakt til snedkeriet, er det vigtigt, at I taler med samme sprog.
  • At du er serviceminded og kan skabe troværdighed hos kunden. Skulle det være nødvendigt at kontakte en kunde, kan du sørge for, at kunden føler sig værdsat.
  • Har en kærlighed for træ og godt håndværk. Det er nemlig det, vi er bedst til.
  • Har kendskab til tegneprogrammet Winner. Eller har lyst og mod på at lære det.
  • At du er nysgerrig efter at arbejde med ny teknologi. Vores køkkenfirma er bygget op fra bunden med den nyeste teknologi, så dit arbejde gerne skulle blive lettere.
  • Og vigtigst af alt: At du er passioneret omkring det gode håndværk og den grundige og servicemindede oplevelse.

 

Bliv en del af holdet

  • Grundlægger og direktør Jesper Lykkeskov, 10 års erfaring med snedkeri og chefstilling i køkkenbranchen.
  • Indkøber Arnfinn Hansen, 31 års erfaring med køkkenbranchen i Europa og egen køkkenfabrik.
  • Køkkendesigner og -sælger Tine Thorsted, 18 års erfaring som selvstændig og 3 år med salg af eksklusive køkkenløsninger.
  • Køkkensælger Morten Georgsen, 25 års erfaring med salg af køkkener og egen køkkenbutik.
  • Marketingchef Daniel Brinch, 6 års erfaring med digital markedssføring og med 2 års erfaring som marketingschef i USA.
  • Og måske dig?

 

Er du klar på at blive en del af et imødekommende, stabilt og specialiseret køkkenteam?

Stillingen er fuldtid og ved vores ordrekontor i Højbjerg, Oddervej 171.

Start snarest muligt.

Vi holder samtaler løbende og ansætter ved det rigtige match.

Send ansøgning samt CV til Jesper på Jesper@formplus.dk.

Du vil høre fra os inden for 5 hverdage efter modtaget ansøgning.

Vi glæder os til at byde dig velkommen!

 

2019-07-27T00:51:01.370 Drømmer du om køkkener, når du sover? Elsker du snedkerkøkkener, det gode håndværk og holder du af at arbejde med høj kvalitet? Er du træt af køkkenkaos og langsomme beslutninger? Og kan du se fejl, der hvor vi andre har misset dem? Tænker du ja til nogle af spørgsmålene? Så er du den ordrebehandler, vi gerne vil have med som en del af vores specialiserede og kvalitetsbevidste team! Er du klar på en køkkenrevolution? Vi er en virksomhed startet af erfarne branchefolk med kærlighed for det gode håndværk og med en mission om at vende op og ned på køkkenbranchen. Derfor er Form Plus bygget på et fundament af den nyeste teknologi, hvorfor du hurtigt vil opleve, at vi samarbejder med teknologien på en måde, så dine daglige opgaver bliver lettere og smartere. Efter tre år med næsten ingen markedsføring og åbning af showroom i både Aarhus og København har konceptet vundet indpas i de kvalitetsbevidste danskeres hverdag og vi er nu i så hastig vækst, at vi er klar til at ansætte til vores kvalitetsbevidste og kompetence intensive team. Hos Form Plus er vi kendt for vores omsorg og den høje kvalitet og derfor er den rigtige ordrebehandler vigtig for os. Vi tror på, at en ordrebehandler er en af de vigtigste roller i firmaet. Derfor er det også vigtigt for os, at en ordrebehandler ikke kommer til at lege sælger eller tilbudsberegner i hverdagen. Du skal lave det, du er god til: Være specialisten inden for dit område, holde styr på kundernes bestillinger og kontrollere ordrebekræftelserne fra snedkeriet. Skulle der i et sjældent tilfælde komme en reklamation fra en kunde, kan du tage den med et smil og sørge for, at kunden har haft en behagelig oplevelse. På den måde sikrer vi, at du kan lave det, du er bedst til, og at kunden får en fantastisk oplevelse. Det kan du forvente af os Et serviceminded og seriøst arbejdsmiljø. Her arbejder vi med kvalitet, og vil kun vores kunder det absolut bedste. En arbejdsplads med nogle af de dygtigste i branchen. Her ansætter vi kun specialister og personer, der er dygtige til det, de laver. Mulighed for fordybelse (og udvidelse) af dit eget ekspertområde. Her er du eksperten, og vi vil altid værdsætte dine tanker og holdninger. Hurtig action fra id til handling. Her er der ingen stramme regler, og vi laver ændringer, hvis det er nødvendigt. Et job hvor du kan gøre det, du er allerbedst til. Her skal du kontrollere ordrer, finde fejl, lave bestillinger og sørge for, at kunderne føler sig godt behandlet. En grundig oplæring i vores systemer og måde at gøre tingene på. Du skal føle dig godt tilpas. Det gode samarbejde og imødekommende miljø er vigtigt for os. En god fast løn og pension. Det er vigtigt, at du føler dig værdsat. Det forventer vi af dig Har minimum 3 års erfaring fra køkkenbranchen og med behandling af ordrer. At du er meget detaljeorienteret, struktureret og grundig. Du finder den mindste fejl, og kan håndtere store komplicerede bestillinger med et smil. At du kan kommunikere på fagsprog. Med daglig kontakt til snedkeriet, er det vigtigt, at I taler med samme sprog. At du er serviceminded og kan skabe troværdighed hos kunden. Skulle det være nødvendigt at kontakte en kunde, kan du sørge for, at kunden føler sig værdsat. Har en kærlighed for træ og godt håndværk. Det er nemlig det, vi er bedst til. Har kendskab til tegneprogrammet Winner. Eller har lyst og mod på at lære det. At du er nysgerrig efter at arbejde med ny teknologi. Vores køkkenfirma er bygget op fra bunden med den nyeste teknologi, så dit arbejde gerne skulle blive lettere. Og vigtigst af alt: At du er passioneret omkring det gode håndværk og den grundige og servicemindede oplevelse. Bliv en del af holdet Grundlægger og direktør Jesper Lykkeskov, 10 års erfaring med snedkeri og chefstilling i køkkenbranchen. Indkøber Arnfinn Hansen, 31 års erfaring med køkkenbranchen i Europa og egen køkkenfabrik. Køkkendesigner og -sælger Tine Thorsted, 18 års erfaring som selvstændig og 3 år med salg af eksklusive køkkenløsninger. Køkkensælger Morten Georgsen, 25 års erfaring med salg af køkkener og egen køkkenbutik. Marketingchef Daniel Brinch, 6 års erfaring med digital markedssføring og med 2 års erfaring som marketingschef i USA. Og måske dig? Er du klar på at blive en del af et imødekommende, stabilt og specialiseret køkkenteam? Stillingen er fuldtid og ved vores ordrekontor i Højbjerg, Oddervej 171. Start snarest muligt. Vi holder samtaler løbende og ansætter ved det rigtige match. Send ansøgning samt CV til Jesper på Jesper@formplus.dk. Du vil høre fra os inden for 5 hverdage efter modtaget ansøgning. Vi glæder os til at byde dig velkommen!11jobnet5561d6bd100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-26T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3538552Form plus Køkken11Oddervej 1718270HøjbjergDKDanmark0jesper@formplus.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent770964JobNet4998448499844810031-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5561d6bdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5561d6bdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5561d6bd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5561d6bd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonGrundig Ordrebehandler - Køkkenfirma - Ordrekontor I Aarhus1Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration361968023Jesper Lykkeskovjesper@formplus.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK