Grundsælger/administrativ medarbejder til Ejendomme

Ejendomme varetager ejendomsforvaltning samt drift og vedligeholdelse af kommunens ca. 450.000 m2 – fordelt på ca. 400 ejendomme, samt om-, til- og nybyggeri af kommunens ejendomme. 
Vores opgaver består bl.a. i salg af kommunens erhvervs- og byggegrunde, salg af ejendomme, som ikke længere understøtter kommunens kerneydelse samt administration af kommunens udlejningsejendomme  
 
Vi arbejder efter principperne i Facility Management og med LEAN og prøver hele tiden på at finde områder, hvor vi kan gøre tingene mere hensigtsmæssigt, ligesom vi konstant arbejder med at indføre nye digitale systemer, som kan gøre hverdagen mere effektiv. 
 
Hvis du har lyst til at hjælpe os - så kan vi bl.a. tilbyde dig arbejdsopgaver omfattende: 
salg af parcelhusgrunde og storparceller, herunder markedsføring, udarbejdelse af salgsvilkår, skøder, tinglysning m.v. og selvfølgelig også forhandling med købere 
drift og sædvanlig porteføljeadministration af grunde og fast ejendom i øvrigt 
 
Vi tilbyder: 
  • mulighed for faglig sparring og udvikling 
  • at blive en del af et team på 6 medarbejdere 
  • mulighed for selv at tilrettelægge dine opgaver 
  • en uformel omgangstone 
Vi forventer, at du:  
  • har erhvervserfaring fra et tilsvarende job, så du kender alle faser i en handel og tinglysningssystemer m.v. 
  • er ”kundeminded”, og at du altid yder en service i verdensklasse 
  • kan arbejde både selvstændigt og i team 
  • har et godt overblik, er fleksibel og parat til at deltage i alle opgaver 
  • medvirker til at sikre det gode arbejdsmiljø 
  • er frisk og positiv og klar til både at levere og tage ansvar 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. 
 
Yderligere information: 
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte faglig leder Birthe Andersen på tlf. 24 98 61 57 eller sektionsleder Søren Overgaard på tlf. 40 20 45 50. 
 
Ansøgningsfrist torsdag 22. februar 2018. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 26. februar. 
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. 
Klik på Send ansøgning. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. 
 
Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 144521. 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:19. januar 2018
Udløbsdato:19. februar 2018

Teknisk-administrativ medarbejder til planområdet

Plan og Byg

Vores dygtige og afholdte kollega gennem 45 år går på pension, og vi søger hendes afløser - en teknisk administrativ medarbejder med erfaring og forståelse for planlægning. Nye boligprojekter skyder op i bymidten, og der er spændende erhvervsprojekt...
Indrykket:13. februar 2018
Udløbsdato:8. marts 2018

Økonomikyndig administrativ medarbejder til Tvær-fagligt Center for Børn og Unge

Tværfagligt Center for Børn og Unge

Hedensted
Har du lyst til at være del af en velfungerende administration, der understøtter godt 90 medarbejdere i løsningen af deres opgaver? Hvis du har og også er systematisk, grundig og trives med en serviceorienteret kontakt til medarbejdere og samarbejds...
Indrykket:14. februar 2018
Udløbsdato:28. februar 2018

Administrativ medarbejder til Sprogcenter Vejle

Sprogcenter Vejle

Hedensted
Administrativ medarbejder med kendskab til Ludus Suite Sprogcentrets administration har travlt med implementering af ny lovgivning på området, og en af vores medarbejdere har valgt at gå på pension. Om jobbet - Dine primære opgaver består i Kursista...
Indrykket:30. januar 2018
Udløbsdato:20. februar 2018

Administrativ medarbejder/receptionist - Byggesagsafdelingen

Holstebro Kommune

Har du lyst til at sikre en god oplevelse i kontakten med Teknik og Miljø, og trives du med at sikre god service?Så er du måske vores kommende receptionist.I Holstebro Kommune har vi fokus på at levere god service i samarbejdet med borgere og virkso...
Indrykket:29. januar 2018
Udløbsdato:23. februar 2018

Kontorelev ved Retten i Viborg

Retten i Viborg

Bliv kontorelev ved Retten i Viborg - et job, der giver mening Er du dygtig, engageret og interesseret i en lærerig elevplads inden for offentlig administration? Så er du måske den, vi søger. Retten i Viborg har to kontorelevstillinger ledige pr. 1....