Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Håndværker/tekniker til vagthold med skiftende arbejdstid

Center for Ejendomme søger en håndværker/tekniker, til drift- og vedligeholdelse af Hvidovre hospitals bygningstekniske installationer.

Om virksomheden
Hvidovre Hospital har et betydeligt omfang af tekniske installationer indenfor et samlet etageareal på mere end 250.000 m2.

Arbejdsopgaverne udføres under ledelse af Teknisk afdeling, der er en integreret del af Drifts- og Teknikafdelingen. Afdelingen har ansvar for drift og vedligeholdelse af installationer for el, varme, ventilation, damp, transport, trykluft, medicinske gasser, brandsikring, adgangskontrol, samt mangfoldige anlæg for madlavning, vask og sterilisation.
Hospitalerne er røg- og alkoholfrie.

Om os
Vi er en teknisk afdeling der består af ca. 50 håndværkere, samt 5 ledende maskinmestre.
Vi arbejder i 3-holdsskift alle årets dage efter en vagtturnus, der normalt er kendt og fastlagt fremadrettet for en længere periode.

Om dig
En faglig uddannelse som automatikmekaniker/automatikfagtekniker vil være ideel, men har du en anden faglig uddannelse inden for mekanik, el og styring, vil du også komme i betragtning.

Vi forventer at du:

  • har kendskab til overvågning via CTS/SRO systemer og besiddelse af gode IT-færdigheder
  • har gode sociale kompetencer, der sikrer deltagelse i en homogen medarbejdergruppe
  • er udadvendt, imødekommende, hjælpsom og service-minded, da du i din hverdag vil være i kontakt med mange af hospitalets ansatte
  • kan håndtere en meget travl og hektisk hverdag.
Ansøgere med kedelpassercertifikat vil blive foretrukket, men vil dog ikke være et krav, idet vi sørger for efteruddannelse til den rette ansøger.

Om Stillingen
Stillingen vil på sigt give mulighed for at specialisere sig på områder indenfor de anlæg hospitalet råder over.
Oplæring og instruktion på 3-4 måneder vil finde sted inden funktionen udføres på egen hånd.
Vi tilbyder arbejde under ordnede forhold på en travl og spændende arbejdsplads, med mulighed for personlige udviklingsmuligheder.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst, samt mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer i henhold til principperne om lokal løndannelse.

Yderligere informationer
Yderligere oplysninger om stillingen kan oplyses ved henvendelse til fagleder Peder Hansen på tlf. 23 48 65 72 eller tillidsrepræsentant Jens-Ole Jørgensen på tlf. 21 28 97 61, hverdage 08.00-14.30

Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, dit CV og gerne uddannelsesbevis via link i stillingsannoncen.

Ansøgningsfrist d. 20. april 2018.

Der holdes samtaler løbende.

Stillingen besættes snarest.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her