Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Handelsassistent med branchekendskab

Vi er i vækst og har derfor brug for en ekstra på holdet. 

Trænger du til nye udfordringer? 

Befinder du dig i dag i et job som ekspedient i et byggemarked eller arbejder du som montør, 

låsesmed eller lignende, er du måske den rette for os.

?

Jobbet består i:

Salg og servicering til professionelle kunder.

Disponering af varerne inden for dit område

Indkøb

Rådgivning

Fakturering

Varekontrol og pakning

?

Vi forventer at du:

Har branchekendskab

Har erfaring fra lignende stilling

Er serviceminded, udadvendt og fleksibel

Er løsningsorienteret og selvstændigt kan løse opgaver - samtidig med at du er en stærk teamplayer.

Trives i en travl hverdag og er parat til at løbe den ekstra meter når det kræves.

Er handlekraftig og beslutningsdygtig samt er i stand til at bevare overblikket i pressede situationer.

Det er vigtigt at du behersker dansk i skrift og tale, da vores kunder serviceres per telefon og mail.

Kan begå dig på engelsk da vi har mange udenlandske leverandører.

Udviser ansvarlighed for eget fokusområde

?

Vi tilbyder:

Et udfordrende job, hvor du får store muligheder for selv at præge din hverdag.

Der vil selvfølgelig være en oplæring i vores produktprogram.

Et godt arbejdsmiljø med kollegaer, der kan lide at have travlt.

Vi har en hyggelig og uformel tone og der er plads til at socialisere.

Enhver er med til at definere sine egne fokusområder i det omfang det er muligt.

Vi hjælper hinanden så vi når i mål med alle opgaver. 

Det er vores tro, at firmaet vokser i takt med den personlige og faglige udvikling hos vores ansatte.

Attraktive personaleforhold.

?

Hvis du kan forstærke vores team, hører vi meget gerne snart fra dig.?

Vi glæder os til at læse din ansøgning som skal sendes til: camilla@kh-trade.dk
 


KH TRADE blev stiftet i 1999 af Henrik Odér og Ken Larsen der begge har en fortid hos J.H. Koch A/S i Dragør.

Vi prioriterer kundeservice højest. Vores mål er at svare samme dag hvad enten det er et tilbud eller en teknisk forespørgsel det drejer sig om. Vores funktion er at være lagerholdende for de dele der ikke sælges i store mængder, yde teknisk rådgivning samt være bindeled mellem vore producenter og vore kunder.

KH TRADE er agent for HOPPE AG i Danmark og vi forhandler desuden kvalitets-produkter fra firmaerne RENSON, STADUR, Simonswerk, Joachim Gluske, Heicko Schrauben, Idencom, Bromic og Fenoplast.
Læs mere om os og vores produkter på www.kh-trade.dk 

?


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330009711Phoenix-fcf05fb112019-04-22T11:00:00.413Handelsassistent med branchekendskab

Vi er i vækst og har derfor brug for en ekstra på holdet. 

Trænger du til nye udfordringer? 

Befinder du dig i dag i et job som ekspedient i et byggemarked eller arbejder du som montør, 

låsesmed eller lignende, er du måske den rette for os.

?

Jobbet består i:

Salg og servicering til professionelle kunder.

Disponering af varerne inden for dit område

Indkøb

Rådgivning

Fakturering

Varekontrol og pakning

?

Vi forventer at du:

Har branchekendskab

Har erfaring fra lignende stilling

Er serviceminded, udadvendt og fleksibel

Er løsningsorienteret og selvstændigt kan løse opgaver - samtidig med at du er en stærk teamplayer.

Trives i en travl hverdag og er parat til at løbe den ekstra meter når det kræves.

Er handlekraftig og beslutningsdygtig samt er i stand til at bevare overblikket i pressede situationer.

Det er vigtigt at du behersker dansk i skrift og tale, da vores kunder serviceres per telefon og mail.

Kan begå dig på engelsk da vi har mange udenlandske leverandører.

Udviser ansvarlighed for eget fokusområde

?

Vi tilbyder:

Et udfordrende job, hvor du får store muligheder for selv at præge din hverdag.

Der vil selvfølgelig være en oplæring i vores produktprogram.

Et godt arbejdsmiljø med kollegaer, der kan lide at have travlt.

Vi har en hyggelig og uformel tone og der er plads til at socialisere.

Enhver er med til at definere sine egne fokusområder i det omfang det er muligt.

Vi hjælper hinanden så vi når i mål med alle opgaver. 

Det er vores tro, at firmaet vokser i takt med den personlige og faglige udvikling hos vores ansatte.

Attraktive personaleforhold.

?

Hvis du kan forstærke vores team, hører vi meget gerne snart fra dig.?

Vi glæder os til at læse din ansøgning som skal sendes til: camilla@kh-trade.dk
 


KH TRADE blev stiftet i 1999 af Henrik Odér og Ken Larsen der begge har en fortid hos J.H. Koch A/S i Dragør.

Vi prioriterer kundeservice højest. Vores mål er at svare samme dag hvad enten det er et tilbud eller en teknisk forespørgsel det drejer sig om. Vores funktion er at være lagerholdende for de dele der ikke sælges i store mængder, yde teknisk rådgivning samt være bindeled mellem vore producenter og vore kunder.

KH TRADE er agent for HOPPE AG i Danmark og vi forhandler desuden kvalitets-produkter fra firmaerne RENSON, STADUR, Simonswerk, Joachim Gluske, Heicko Schrauben, Idencom, Bromic og Fenoplast.
Læs mere om os og vores produkter på www.kh-trade.dk 

?

2019-05-20T00:50:27.690 Vi er i vækst og har derfor brug for en ekstra på holdet. Trænger du til nye udfordringer? Befinder du dig i dag i et job som ekspedient i et byggemarked eller arbejder du som montør, låsesmed eller lignende, er du måske den rette for os. ? Jobbet består i: Salg og servicering til professionelle kunder. Disponering af varerne inden for dit område Indkøb Rådgivning Fakturering Varekontrol og pakning ? Vi forventer at du: Har branchekendskab Har erfaring fra lignende stilling Er serviceminded, udadvendt og fleksibel Er løsningsorienteret og selvstændigt kan løse opgaver - samtidig med at du er en stærk teamplayer. Trives i en travl hverdag og er parat til at løbe den ekstra meter når det kræves. Er handlekraftig og beslutningsdygtig samt er i stand til at bevare overblikket i pressede situationer. Det er vigtigt at du behersker dansk i skrift og tale, da vores kunder serviceres per telefon og mail. Kan begå dig på engelsk da vi har mange udenlandske leverandører. Udviser ansvarlighed for eget fokusområde ? Vi tilbyder: Et udfordrende job, hvor du får store muligheder for selv at præge din hverdag. Der vil selvfølgelig være en oplæring i vores produktprogram. Et godt arbejdsmiljø med kollegaer, der kan lide at have travlt. Vi har en hyggelig og uformel tone og der er plads til at socialisere. Enhver er med til at definere sine egne fokusområder i det omfang det er muligt. Vi hjælper hinanden så vi når i mål med alle opgaver. Det er vores tro, at firmaet vokser i takt med den personlige og faglige udvikling hos vores ansatte. Attraktive personaleforhold. ? Hvis du kan forstærke vores team, hører vi meget gerne snart fra dig.? Vi glæder os til at læse din ansøgning som skal sendes til: camilla@kh-trade.dk KH TRADE blev stiftet i 1999 af Henrik Odér og Ken Larsen der begge har en fortid hos J.H. Koch A S i Dragør. Vi prioriterer kundeservice højest. Vores mål er at svare samme dag hvad enten det er et tilbud eller en teknisk forespørgsel det drejer sig om. Vores funktion er at være lagerholdende for de dele der ikke sælges i store mængder, yde teknisk rådgivning samt være bindeled mellem vore producenter og vore kunder.KH TRADE er agent for HOPPE AG i Danmark og vi forhandler desuden kvalitets-produkter fra firmaerne RENSON, STADUR, Simonswerk, Joachim Gluske, Heicko Schrauben, Idencom, Bromic og Fenoplast.Læs mere om os og vores produkter på www.kh-trade.dk ?10Phoenixfcf05fb1101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandKøge3509184KH Trade11Theilgaards Alle 3A4600KøgeDKDanmarkORS/fcf05fb1_logo.pngORS/Small/fcf05fb1_logo.png0
camilla@kh-trade.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent746078PhoenixMedium00114-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fcf05fb1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fcf05fb1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fcf05fb1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fcf05fb1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgSom Handelsassistent hos KH Trade bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12009011Dansk3Læse/ tale413107Handelsassistent2Salg21Bygge og anlæg27Detail- og engroshandel361550248camilla@kh-trade.dkcamilla@kh-trade.dkDKDanmark330071885Blue City Køge søger ny deltids butiksassistentRobot Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs videre! Vi går ikke op i om du kan løse en femtegradsligning, hvor gammel du er, om du er høj eller lav, MEN det er en forudsætning at du kan trade - købe og sælge! Besidder du et stærkt købmandskab og mærker iværksættertrangen, så har du muligheden til at komme med fra starten og udvikle dig i en deltidsstilling som butiksassistent i Danmarks mest spændende e-retailing koncept. Intelligent købmandskab er en livsstil Vi mener det seriøst når vi siger at Blue Citys succes skabes af vores medarbejderes livsstil deres evne til at handle, at købe ind og sælge videre. Blue City er sat i verden for at tilbyde alle danskere den rette teknologi til den rette pris og det kan vi kun hvis vi har de helt rigtige Store-traders. Store-Trader Som butiksassistent hos Blue City får du en vigtig rolle som Store-Trader. Det betyder, at du får 200.000 kroner til at handle med, udover din løn. Herefter er det op til dig at bevise, at du brænder for at handle og har evnerne til det. Jo bedre du gør det, desto højere budget får du. Arbejdsopgaver Dine arbejdsopgaver vil indeholde, men ikke være begrænset til: Køb og salg af telefoner, tablets og anden elektronik i butikken. Regelmæssig betjening af kunder i den butik. Test af elektronik. Pakning af onlineordrer. Oprydning, rengøring, og andre ad-hoc opgaver. Om dig Til gengæld forventer vi også følgende af dig: Du er moden og ansvarsbevidst. Du er over 18 år og har salgserfaring fra anden butik. Du kan arbejde selvstændigt. Du kan arbejde hurtigt og under tidspres. Du kan formulere dig på skrift og holde hovedet koldt i stressede situationer. Du har en vis basis viden omkring mobiltelefoner og tablets som minimum. Du kan arbejde ca. 2 lørdage om måneden. Tiltrædelse Tiltrædelse forventes at være snarest muligt, hvor der vil være oplæring i et par uger, hvorefter det forventes, at du kan stå selvstændigt i butikken. Ansættelsessamtaler afholdes løbende, så send derfor din ansøgning hurtigst muligt. Yderligere information Den førende kæde indenfor handel med brugt forbrugerelektronik Blue City A S er ejet Blue Company Holding, som er et dansk privatejet investeringsselskab. Blue City har en række fysiske butikker i Danmark og en E-commerce platform i Danmark og Sverige, www.bluecity.dk og www.bluecity.se. Selskabet blev profitabelt i dets 2. regnskabsår. Vi har skabt en forretning indenfor cirkulær økonomi, som er kommercielt attraktiv og med et stort vækstpotentiale. Blue City vil tiltrække de bedste medarbejdere med et princip, hvor vi hylder det gode købmandskab og hvor råderet, frihedsgrader og udviklingsmuligheder stiger desto mere man performer og viser man vil og kan. Send en mail til job@bluecity.dk med din ansøgning og CV og skriv Deltid - Blue City Køge i emnefeltet.

Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs videre!

 

Vi går ikke op i om du kan løse en femtegradsligning, hvor gammel du er, om du er høj eller lav, MEN det er en forudsætning at du kan trade - købe og sælge!

Besidder du et stærkt købmandskab og mærker iværksættertrangen, så har du muligheden til at komme med fra starten og udvikle dig i en deltidsstilling som butiksassistent i Danmarks mest spændende e-retailing koncept.

 

Intelligent købmandskab er en livsstil 

Vi mener det seriøst når vi siger at Blue Citys succes skabes af vores medarbejderes livsstil – deres evne til at handle, at købe ind og sælge videre. Blue City er sat i verden for at tilbyde alle danskere den rette teknologi til den rette pris og det kan vi kun hvis vi har de helt rigtige Store-traders. 

 

Store-Trader

Som butiksassistent hos Blue City får du en vigtig rolle som Store-Trader. Det betyder, at du får 200.000 kroner til at handle med, udover din løn. Herefter er det op til dig at bevise, at du brænder for at handle og har evnerne til det. Jo bedre du gør det, desto højere budget får du. 

 

Arbejdsopgaver

Dine arbejdsopgaver vil indeholde, men ikke være begrænset til:

 

  • Køb og salg af telefoner, tablets og anden elektronik i butikken.
  • Regelmæssig betjening af kunder i den butik.
  • Test af elektronik.
  • Pakning af onlineordrer.
  • Oprydning, rengøring, og andre ad-hoc opgaver.

 

Om dig

Til gengæld forventer vi også følgende af dig:

 

  • Du er moden og ansvarsbevidst.
  • Du er over 18 år og har salgserfaring fra anden butik.
  • Du kan arbejde selvstændigt.
  • Du kan arbejde hurtigt og under tidspres.
  • Du kan formulere dig på skrift og holde hovedet koldt i stressede situationer.
  • Du har en vis basis viden omkring mobiltelefoner og tablets som minimum.
  • Du kan arbejde ca. 2 lørdage om måneden.

 

Tiltrædelse

Tiltrædelse forventes at være snarest muligt, hvor der vil være oplæring i et par uger, hvorefter det forventes, at du kan stå selvstændigt i butikken.

Ansættelsessamtaler afholdes løbende, så send derfor din ansøgning hurtigst muligt.

 

Yderligere information

  • Den førende kæde indenfor handel med brugt forbrugerelektronik
  • Blue City A/S er ejet Blue Company Holding, som er et dansk privatejet investeringsselskab.
  • Blue City har en række fysiske butikker i Danmark og en E-commerce platform i Danmark og Sverige, www.bluecity.dk og www.bluecity.se.
  • Selskabet blev profitabelt i dets 2. regnskabsår.
  • Vi har skabt en forretning indenfor cirkulær økonomi, som er kommercielt attraktiv og med et stort vækstpotentiale.
  • Blue City vil tiltrække de bedste medarbejdere med et princip, hvor vi hylder det gode købmandskab og hvor råderet, frihedsgrader og udviklingsmuligheder stiger desto mere man performer og viser man vil og kan.

 

Send en mail til job@bluecity.dk med din ansøgning og CV og skriv 'Deltid - Blue City Køge' i emnefeltet.

 

Blue City A/S - KøgeKøge2019-08-13T00:00:002019-08-25T00:00:00
330071880Blue City Køge søger ny butiksassistentRobot Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs videre! Vi går ikke op i om du kan løse en femtegradsligning, hvor gammel du er, om du er høj eller lav, MEN det er en forudsætning at du kan trade - købe og sælge! Besidder du et stærkt købmandskab og mærker iværksættertrangen, så har du muligheden til at komme med fra starten og udvikle dig i en fuldtidsstilling som butiksassistent i Danmarks mest spændende e-retailing koncept. Intelligent købmandskab er en livsstil Vi mener det seriøst når vi siger at Blue Citys succes skabes af vores medarbejderes livsstil deres evne til at handle, at købe ind og sælge videre. Blue City er sat i verden for at tilbyde alle danskere den rette teknologi til den rette pris og det kan vi kun hvis vi har de helt rigtige Store-traders. Store-Trader Som butiksassistent hos Blue City får du en vigtig rolle som Store-Trader. Det betyder, at du får 200.000 kroner til at handle med, udover din løn. Herefter er det op til dig at bevise, at du brænder for at handle og har evnerne til det. Jo bedre du gør det, desto højere budget får du. Arbejdsopgaver Dine arbejdsopgaver vil indeholde, men ikke være begrænset til: Køb og salg af telefoner, tablets og anden elektronik i butikken. Regelmæssig betjening af kunder i den butik. Test af elektronik. Pakning af onlineordrer. Oprydning, rengøring, og andre ad-hoc opgaver. Om dig Til gengæld forventer vi også følgende af dig: Du er moden og ansvarsbevidst. Du er over 18 år og har salgserfaring fra anden butik. Du kan arbejde selvstændigt. Du kan arbejde hurtigt og under tidspres. Du kan formulere dig på skrift og holde hovedet koldt i stressede situationer. Du har en vis basis viden omkring mobiltelefoner og tablets som minimum. Du kan arbejde ca. 2 lørdage om måneden. Tiltrædelse Tiltrædelse forventes at være snarest muligt, hvor der vil være oplæring i et par uger, hvorefter det forventes, at du kan stå selvstændigt i butikken. Ansættelsessamtaler afholdes løbende, så send derfor din ansøgning hurtigst muligt. Yderligere information Den førende kæde indenfor handel med brugt forbrugerelektronik Blue City A S er ejet Blue Company Holding, som er et dansk privatejet investeringsselskab. Blue City har en række fysiske butikker i Danmark og en E-commerce platform i Danmark og Sverige, www.bluecity.dk og www.bluecity.se. Selskabet blev profitabelt i dets 2. regnskabsår. Vi har skabt en forretning indenfor cirkulær økonomi, som er kommercielt attraktiv og med et stort vækstpotentiale. Blue City vil tiltrække de bedste medarbejdere med et princip, hvor vi hylder det gode købmandskab og hvor råderet, frihedsgrader og udviklingsmuligheder stiger desto mere man performer og viser man vil og kan. Send en mail til job@bluecity.dk med din ansøgning og CV og skriv Butiksassistent - Blue City Køge i emnefeltet.

Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs videre!

 

Vi går ikke op i om du kan løse en femtegradsligning, hvor gammel du er, om du er høj eller lav, MEN det er en forudsætning at du kan trade - købe og sælge!

Besidder du et stærkt købmandskab og mærker iværksættertrangen, så har du muligheden til at komme med fra starten og udvikle dig i en fuldtidsstilling som butiksassistent i Danmarks mest spændende e-retailing koncept.

 

Intelligent købmandskab er en livsstil 

Vi mener det seriøst når vi siger at Blue Citys succes skabes af vores medarbejderes livsstil – deres evne til at handle, at købe ind og sælge videre. Blue City er sat i verden for at tilbyde alle danskere den rette teknologi til den rette pris og det kan vi kun hvis vi har de helt rigtige Store-traders. 

 

Store-Trader

Som butiksassistent hos Blue City får du en vigtig rolle som Store-Trader. Det betyder, at du får 200.000 kroner til at handle med, udover din løn. Herefter er det op til dig at bevise, at du brænder for at handle og har evnerne til det. Jo bedre du gør det, desto højere budget får du. 

 

Arbejdsopgaver

Dine arbejdsopgaver vil indeholde, men ikke være begrænset til:

 

  • Køb og salg af telefoner, tablets og anden elektronik i butikken.
  • Regelmæssig betjening af kunder i den butik.
  • Test af elektronik.
  • Pakning af onlineordrer.
  • Oprydning, rengøring, og andre ad-hoc opgaver.

 

Om dig

Til gengæld forventer vi også følgende af dig:

 

  • Du er moden og ansvarsbevidst.
  • Du er over 18 år og har salgserfaring fra anden butik.
  • Du kan arbejde selvstændigt.
  • Du kan arbejde hurtigt og under tidspres.
  • Du kan formulere dig på skrift og holde hovedet koldt i stressede situationer.
  • Du har en vis basis viden omkring mobiltelefoner og tablets som minimum.
  • Du kan arbejde ca. 2 lørdage om måneden.

 

Tiltrædelse

Tiltrædelse forventes at være snarest muligt, hvor der vil være oplæring i et par uger, hvorefter det forventes, at du kan stå selvstændigt i butikken.

Ansættelsessamtaler afholdes løbende, så send derfor din ansøgning hurtigst muligt.

 

Yderligere information

  • Den førende kæde indenfor handel med brugt forbrugerelektronik
  • Blue City A/S er ejet Blue Company Holding, som er et dansk privatejet investeringsselskab.
  • Blue City har en række fysiske butikker i Danmark og en E-commerce platform i Danmark og Sverige, www.bluecity.dk og www.bluecity.se.
  • Selskabet blev profitabelt i dets 2. regnskabsår.
  • Vi har skabt en forretning indenfor cirkulær økonomi, som er kommercielt attraktiv og med et stort vækstpotentiale.
  • Blue City vil tiltrække de bedste medarbejdere med et princip, hvor vi hylder det gode købmandskab og hvor råderet, frihedsgrader og udviklingsmuligheder stiger desto mere man performer og viser man vil og kan.

 

Send en mail til job@bluecity.dk med din ansøgning og CV og skriv 'Butiksassistent - Blue City Køge' i emnefeltet.

 

Blue City A/S - KøgeKøge2019-08-13T00:00:002019-08-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Blue City Køge søger ny deltids butiksassistent

Blue City A/S - Køge

Køge
Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs videre! Vi går ikke op i om du kan løse en femtegradsligning...
Indrykket:13. august 2019
Udløbsdato:25. august 2019

Blue City Køge søger ny butiksassistent

Blue City A/S - Køge

Køge
Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs videre! Vi går ikke op i om du kan løse en femtegradsligning...
Indrykket:13. august 2019
Udløbsdato:25. august 2019