Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Handelselev med interesse for kundeservice

Vil du starte din karriere et sted, hvor du hurtigt bliver en vigtig del af teamet? Har du mod og lyst til at sætte dit aftryk på en af Danmarks største jobportaler, som tør tænke og gå nye veje? Og kan du genkende dig selv i en organisation, hvor alle hjælper alle, og hvor der ikke er langt fra idé til eksekvering?

Grib chancen og bliv handelselev med speciale indenfor salg hos Ofir A/S, som leverer de bedste software- og medieprodukter til rekrutterende virksomheder i Danmark og i udlandet.

Selvom der selvfølgelig er størst fokus på at gøre dig til en dygtig kundesupporter, så vil din toårige uddannelse også være præget af alsidighed og andre spændende udfordringer end kundeservice og rådgivning. Vi er en del af en stor koncern med hovedsæde i Søborg, hvor du vil få din daglige gang.

Om din rolle
Du starter med at få en grundig oplæring i vores forskellige systemer og produkter, og lærer de enkelte afdelinger at kende. Du bliver en del af Sales, Partners & Customer Success, som også er den afdeling, der har kontakten med kunder og brugere. Du vil få en spændende og alsidig hverdag og uddannelse, hvor fokus på gode kunde- og brugeroplevelser er det helt centrale i alt, hvad vi gør. Du møder vores kunder og brugere via telefon og på mail og chat, og du løser forskelligartede opgaver, som hjælper dem videre, hvad end de søger nye medarbejdere eller er på jagt efter drømmejobbet.

Dine kollegaer brænder alle for den gode kunde- og brugeroplevelse, og vi samarbejder omkring en professionel service. Gennem din uddannelse får du spændende opgaver samt gode muligheder for både personlig og faglig udvikling.

Om vores kommende stjerne (ja, det er dig!)
Du har gennemført en HHX eller EUD. Derudover lægger vi vægt på, at du:
  • Har en drøm om at arbejde med rådgivning og support, samt yde en sublim service
  • Trives med at være udadvendt da du vil få en bred kontakt til både kunder og kolleger
  • Har lyst til at tage initiativ og handle selvstændigt, men at du samtidig er en teamplayer med gode samarbejdsevner
  • Er fleksibel og formår at prioritere dine opgaver i en dynamisk afdeling, hvor det ofte går stærkt
  • Kommunikerer klart i både skrift og tale på dansk og gerne på engelsk
Om os – hvad kan vi tilbyde vores kommende stjerne?
Vi er et team af 25 dedikerede og dygtige medarbejdere, som elsker at fejre vores succeser og have det sjovt sammen. Vi har en lækker kantineordning fra Meyers og en god sundheds- og pensionsordning, og så ligger vi godt ift. både offentlig og privat transport med parkeringspladser til alle medarbejdere.

Vi kan også tilbyde motionsrum med moderne træningsudstyr, personalerum med bordfodbold og bordtennis samt sjove fester og teamture (klik her og se lidt fra en af de seneste). Og så skal det da også nævnes, at vi er Great Place To Work-certificerede i 2019 med meget fine resultater.

Mød nogle af vores nuværende elever og hør om deres elevforløb hos Ofir.dk - de vil også være her til at tage godt imod dig, når du starter :-)

Hvad nu?
Har du spørgsmål til stillingen, så giv Pam Singh et kald/sms på 50 81 83 04 eller send en mail på psi@ofirjob.dk

Send din ansøgning med en beskrivelse af dig selv og hvorfor vi skal vælge at se netop dig til en samtale. Så længe annoncen er online, har du en chance, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning, og hvis du er rigtig frisk, så lægger du en kort video ved, hvor du fortæller lidt om dig selv eller om den fedeste oplevelse du har haft på din seneste uddannelse!
Ansøgning sendes via funktionen ”Send ansøgning”.

Vi gennemgår ansøgninger løbende, hvor vi indkalder til samtale. Forventet tiltrædelse senest 1. februar 2019.

Se mere på vores awesome ansøgersites: https://elev.ofir.com og https://karriere.ofir.com


Ofir.dk er "Great Place To Work" certificeret i 2019

- og det gør os rigtig stolte :-)



Læs mere om Great Place To Work her





Se mere på vores ansøgersite: https://elev.ofir.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330140800Phoenix-2e926fc712020-01-12T00:00:00Handelselev med interesse for kundeservice
Vil du starte din karriere et sted, hvor du hurtigt bliver en vigtig del af teamet? Har du mod og lyst til at sætte dit aftryk på en af Danmarks største jobportaler, som tør tænke og gå nye veje? Og kan du genkende dig selv i en organisation, hvor alle hjælper alle, og hvor der ikke er langt fra idé til eksekvering?

Grib chancen og bliv handelselev med speciale indenfor salg hos Ofir A/S, som leverer de bedste software- og medieprodukter til rekrutterende virksomheder i Danmark og i udlandet.

Selvom der selvfølgelig er størst fokus på at gøre dig til en dygtig kundesupporter, så vil din toårige uddannelse også være præget af alsidighed og andre spændende udfordringer end kundeservice og rådgivning. Vi er en del af en stor koncern med hovedsæde i Søborg, hvor du vil få din daglige gang.

Om din rolle
Du starter med at få en grundig oplæring i vores forskellige systemer og produkter, og lærer de enkelte afdelinger at kende. Du bliver en del af Sales, Partners & Customer Success, som også er den afdeling, der har kontakten med kunder og brugere. Du vil få en spændende og alsidig hverdag og uddannelse, hvor fokus på gode kunde- og brugeroplevelser er det helt centrale i alt, hvad vi gør. Du møder vores kunder og brugere via telefon og på mail og chat, og du løser forskelligartede opgaver, som hjælper dem videre, hvad end de søger nye medarbejdere eller er på jagt efter drømmejobbet.

Dine kollegaer brænder alle for den gode kunde- og brugeroplevelse, og vi samarbejder omkring en professionel service. Gennem din uddannelse får du spændende opgaver samt gode muligheder for både personlig og faglig udvikling.

Om vores kommende stjerne (ja, det er dig!)
Du har gennemført en HHX eller EUD. Derudover lægger vi vægt på, at du:
  • Har en drøm om at arbejde med rådgivning og support, samt yde en sublim service
  • Trives med at være udadvendt da du vil få en bred kontakt til både kunder og kolleger
  • Har lyst til at tage initiativ og handle selvstændigt, men at du samtidig er en teamplayer med gode samarbejdsevner
  • Er fleksibel og formår at prioritere dine opgaver i en dynamisk afdeling, hvor det ofte går stærkt
  • Kommunikerer klart i både skrift og tale på dansk og gerne på engelsk
Om os – hvad kan vi tilbyde vores kommende stjerne?
Vi er et team af 25 dedikerede og dygtige medarbejdere, som elsker at fejre vores succeser og have det sjovt sammen. Vi har en lækker kantineordning fra Meyers og en god sundheds- og pensionsordning, og så ligger vi godt ift. både offentlig og privat transport med parkeringspladser til alle medarbejdere.

Vi kan også tilbyde motionsrum med moderne træningsudstyr, personalerum med bordfodbold og bordtennis samt sjove fester og teamture (klik her og se lidt fra en af de seneste). Og så skal det da også nævnes, at vi er Great Place To Work-certificerede i 2019 med meget fine resultater.

Mød nogle af vores nuværende elever og hør om deres elevforløb hos Ofir.dk - de vil også være her til at tage godt imod dig, når du starter :-)

Hvad nu?
Har du spørgsmål til stillingen, så giv Pam Singh et kald/sms på 50 81 83 04 eller send en mail på psi@ofirjob.dk

Send din ansøgning med en beskrivelse af dig selv og hvorfor vi skal vælge at se netop dig til en samtale. Så længe annoncen er online, har du en chance, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning, og hvis du er rigtig frisk, så lægger du en kort video ved, hvor du fortæller lidt om dig selv eller om den fedeste oplevelse du har haft på din seneste uddannelse!
Ansøgning sendes via funktionen ”Send ansøgning”.

Vi gennemgår ansøgninger løbende, hvor vi indkalder til samtale. Forventet tiltrædelse senest 1. februar 2019.

Se mere på vores awesome ansøgersites: https://elev.ofir.com og https://karriere.ofir.com


Ofir.dk er "Great Place To Work" certificeret i 2019

- og det gør os rigtig stolte :-)



Læs mere om Great Place To Work her





Se mere på vores ansøgersite: https://elev.ofir.com

2020-01-16T00:52:39.583 Vil du starte din karriere et sted, hvor du hurtigt bliver en vigtig del af teamet? Har du mod og lyst til at sætte dit aftryk på en af Danmarks største jobportaler, som tør tænke og gå nye veje? Og kan du genkende dig selv i en organisation, hvor alle hjælper alle, og hvor der ikke er langt fra idé til eksekvering? Grib chancen og bliv handelselev med speciale indenfor salg hos Ofir A S, som leverer de bedste software- og medieprodukter til rekrutterende virksomheder i Danmark og i udlandet. Selvom der selvfølgelig er størst fokus på at gøre dig til en dygtig kundesupporter, så vil din toårige uddannelse også være præget af alsidighed og andre spændende udfordringer end kundeservice og rådgivning. Vi er en del af en stor koncern med hovedsæde i Søborg, hvor du vil få din daglige gang. Om din rolleDu starter med at få en grundig oplæring i vores forskellige systemer og produkter, og lærer de enkelte afdelinger at kende. Du bliver en del af Sales, Partners Customer Success, som også er den afdeling, der har kontakten med kunder og brugere. Du vil få en spændende og alsidig hverdag og uddannelse, hvor fokus på gode kunde- og brugeroplevelser er det helt centrale i alt, hvad vi gør. Du møder vores kunder og brugere via telefon og på mail og chat, og du løser forskelligartede opgaver, som hjælper dem videre, hvad end de søger nye medarbejdere eller er på jagt efter drømmejobbet. Dine kollegaer brænder alle for den gode kunde- og brugeroplevelse, og vi samarbejder omkring en professionel service. Gennem din uddannelse får du spændende opgaver samt gode muligheder for både personlig og faglig udvikling. Om vores kommende stjerne (ja, det er dig!)Du har gennemført en HHX eller EUD. Derudover lægger vi vægt på, at du:Har en drøm om at arbejde med rådgivning og support, samt yde en sublim serviceTrives med at være udadvendt da du vil få en bred kontakt til både kunder og kollegerHar lyst til at tage initiativ og handle selvstændigt, men at du samtidig er en teamplayer med gode samarbejdsevnerEr fleksibel og formår at prioritere dine opgaver i en dynamisk afdeling, hvor det ofte går stærktKommunikerer klart i både skrift og tale på dansk og gerne på engelskOm os hvad kan vi tilbyde vores kommende stjerne?Vi er et team af 25 dedikerede og dygtige medarbejdere, som elsker at fejre vores succeser og have det sjovt sammen. Vi har en lækker kantineordning fra Meyers og en god sundheds- og pensionsordning, og så ligger vi godt ift. både offentlig og privat transport med parkeringspladser til alle medarbejdere. Vi kan også tilbyde motionsrum med moderne træningsudstyr, personalerum med bordfodbold og bordtennis samt sjove fester og teamture (klik her og se lidt fra en af de seneste). Og så skal det da også nævnes, at vi er Great Place To Work-certificerede i 2019 med meget fine resultater. Mød nogle af vores nuværende elever og hør om deres elevforløb hos Ofir.dk - de vil også være her til at tage godt imod dig, når du starter :-) Hvad nu?Har du spørgsmål til stillingen, så giv Pam Singh et kald sms på 50 81 83 04 eller send en mail på psi@ofirjob.dk Send din ansøgning med en beskrivelse af dig selv og hvorfor vi skal vælge at se netop dig til en samtale. Så længe annoncen er online, har du en chance, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Vi glæder os til at modtage din ansøgning, og hvis du er rigtig frisk, så lægger du en kort video ved, hvor du fortæller lidt om dig selv eller om den fedeste oplevelse du har haft på din seneste uddannelse!Ansøgning sendes via funktionen Send ansøgning . Vi gennemgår ansøgninger løbende, hvor vi indkalder til samtale. Forventet tiltrædelse senest 1. februar 2019. Se mere på vores awesome ansøgersites: https: elev.ofir.com og https: karriere.ofir.com Ofir.dk er Great Place To Work certificeret i 2019 - og det gør os rigtig stolte :-) Læs mere om Great Place To Work her Se mere på vores ansøgersite: https: elev.ofir.com10Phoenix2e926fc7101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-15T00:00:000000https://elev.ofir.com/job/handelselev-med-interesse-for-kundeservice-1897446829#mail0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofteEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3674623Ofir A/S11Gladsaxe Møllevej 282860SøborgDKDanmarkORS/2e926fc7_logo.pngORS/Small/2e926fc7_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent47Tidsbegrænset11111870206MwCareerSitePremiumf33e962a-1672-47d5-8797-52655cd0b06d20200112001012-12-20191112-12-201915-01-20201https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2e926fc7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2e926fc7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2e926fc7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2e926fc7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Elev_og_trainee/1.jpgHandelselev med interesse for kundeservice12008491Dansk3Læse/ tale413108Handelselev522041Salgselev915120Kontorelev0Øvrige5Kontor og administration15Elev & trainee363731243psi@ofirjob.dkDanmarkDanmark330150606Kontorelever 2020Robot Vil du være med til at gøre Danmark grønnere? Så bliv elev i Banedanmark Banedanmark søger et nyt hold kontorelever med speciale inden for offentlig administration. Hvis du har mod på en praktisk uddannelse, som giver gode jobmuligheder inden for administration både i og udenfor Banedanmark, så se her. Uddannelsen begynder den 1. september 2020, og vi tilbyder ansættelse i Storkøbenhavn, Ringsted samt Fredericia. Et godt netværk og opgaver med betydning Banedanmark er en stor og alsidig arbejdsplads, og et elevforløb hos os giver dig mulighed for at afklare hvilket fagområde, der interesserer lige netop dig. Uddannelsen forløber sig over to år og er delt op i to perioder af hver et års varighed, hvor du får mulighed for at fordybe dig i forskellige fagområder inden for den enkelte afdeling. Det kan f.eks. være i et stort konkret projekt som Signalprogrammet, i området der varetager drift og vedligehold af jernbanen eller i vores HR-afdeling. Elever i Fredericia kan forvente at blive i Fredericia begge år, hvorimod elever til Ringsted og Storkøbenhavn må forvente, at arbejdsstedet på 2. år er et andet end på 1. år. På den måde får du muligheden for at få det bedste og mest alsidige kendskab til forskellige fagområde igennem din elevtid i Banedanmark. Med en uddannelse i Banedanmark er du godt på vej til et job både i det offentlige og i det private. Du kommer til at løse opgaver, som rent faktisk betyder noget. En tidligere elev formulerede det: Du bliver respekteret som kollega, og ikke kun som eleven . Som elev bliver du tilknyttet en elevvært, som hjælper dig ind i organisationen og i gang. Herudover bliver du en del af Banedanmarks elevnetværk, hvor du lærer de andre elever at kende, og du vil på den måde kunne sparre med både 1. og 2. års elever på tværs af vores mange afdelinger. Du kan læse mere om elevforløbet her. Selvstændig, initiativrig og klar på nye udfordringer Du har bestået enten en EUX, en HHX, en 5 ugers EUS for studenter (STX, HTX eller HF) eller et grundforløb (påbegyndt før 1. august 2015), som giver adgang til kontoruddannelsen med specialet offentlig administration. Du har formentlig haft et studie- eller fuldtidsjob og kender derfor til det at indgå i et arbejdsmæssigt fællesskab. Herudover er vi på udkig efter personer, som er positive, opsøgende og selvstændige. Din elevvært og dine kolleger hjælper dig i gang med arbejdet, men det er også vigtigt, at du selv er nysgerrig på, hvilke opgaver du kan løse og hvilket ansvar, du kan få. Derudover forventer vi, at du har et godt kendskab til MS Office-pakken. Løn Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlig Ansattes Organisationer og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT for ansættelse af kontorelever. Basislønnen for Hovedstad for kontorelever under 25 år udgør kr. 168.491,00 årligt og kr. 14.040,92 månedligt. Hertil kommer pension. Basislønnen for Hovedstad for kontorelever over 25 år udgør kr. 243.758,00 årligt og kr. 20.313,17 månedligt. Hertil kommer pension. Basislønnen for Provins for kontorelever under 25 år udgør kr. 168.491,00 årligt og kr. 14.040,92 månedligt. Hertil kommer pension. Basislønnen for Provins for kontorelever over 25 år udgør kr. 241.265,00 årligt og kr. 20.105,42 månedligt. Hertil kommer pension. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere om dét at være kontorelev i Banedanmark, kan du kontakte vores elevkoordinatorer Kathrine Høilund Stitz eller Sandie Christensen. Send os en ansøgning, hvor du fortæller lidt mere om dig selv. Tag også gerne et kig på vores organisation og fortæl os lidt om hvilke afdelinger, du tror, er interessante for dig at arbejde i. Derudover får vi brug for et CV og dit seneste karakterblad. Vi afholder samtaler i uge 6 og 7. For at søge stillingen klikker du på Søg stillingen og følger instruktionerne.Vil du være med til at gøre Danmark grønnere? Så bliv elev i Banedanmark

Banedanmark søger et nyt hold kontorelever med speciale inden for offentlig administration. Hvis du har mod på en praktisk uddannelse, som giver gode jobmuligheder inden for administration både i og udenfor Banedanmark, så se her.

Uddannelsen begynder den 1. september 2020, og vi tilbyder ansættelse i Storkøbenhavn, Ringsted samt Fredericia.

Et godt netværk og opgaver med betydning

Banedanmark er en stor og alsidig arbejdsplads, og et elevforløb hos os giver dig mulighed for at afklare hvilket fagområde, der interesserer lige netop dig.

Uddannelsen forløber sig over to år og er delt op i to perioder af hver et års varighed, hvor du får mulighed for at fordybe dig i forskellige fagområder inden for den enkelte afdeling. Det kan f.eks. være i et stort konkret projekt som Signalprogrammet, i området der varetager drift og vedligehold af jernbanen eller i vores HR-afdeling.

Elever i Fredericia kan forvente at blive i Fredericia begge år, hvorimod elever til Ringsted og Storkøbenhavn må forvente, at arbejdsstedet på 2. år er et andet end på 1. år. På den måde får du muligheden for at få det bedste og mest alsidige kendskab til forskellige fagområde igennem din elevtid i Banedanmark.

Med en uddannelse i Banedanmark er du godt på vej til et job både i det offentlige og i det private. Du kommer til at løse opgaver, som rent faktisk betyder noget. En tidligere elev formulerede det: ”Du bliver respekteret som kollega, og ikke kun som eleven”.

Som elev bliver du tilknyttet en elevvært, som hjælper dig ind i organisationen og i gang. Herudover bliver du en del af Banedanmarks elevnetværk, hvor du lærer de andre elever at kende, og du vil på den måde kunne sparre med både 1. og 2. års elever på tværs af vores mange afdelinger.

Du kan læse mere om elevforløbet her.

Selvstændig, initiativrig og klar på nye udfordringer

Du har bestået enten en EUX, en HHX, en 5 ugers EUS for studenter (STX, HTX eller HF) eller et grundforløb (påbegyndt før 1. august 2015), som giver adgang til kontoruddannelsen med specialet offentlig administration.

Du har formentlig haft et studie- eller fuldtidsjob og kender derfor til det at indgå i et arbejdsmæssigt fællesskab.

Herudover er vi på udkig efter personer, som er positive, opsøgende og selvstændige. Din elevvært og dine kolleger hjælper dig i gang med arbejdet, men det er også vigtigt, at du selv er nysgerrig på, hvilke opgaver du kan løse og hvilket ansvar, du kan få.

Derudover forventer vi, at du har et godt kendskab til MS Office-pakken.

Løn

Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlig Ansattes Organisationer og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT for ansættelse af kontorelever.

Basislønnen for Hovedstad for kontorelever under 25 år udgør kr. 168.491,00 årligt og kr. 14.040,92 månedligt. Hertil kommer pension.

Basislønnen for Hovedstad for kontorelever over 25 år udgør kr. 243.758,00 årligt og kr. 20.313,17 månedligt. Hertil kommer pension.

Basislønnen for Provins for kontorelever under 25 år udgør kr. 168.491,00 årligt og kr. 14.040,92 månedligt. Hertil kommer pension.

Basislønnen for Provins for kontorelever over 25 år udgør kr. 241.265,00 årligt og kr. 20.105,42 månedligt. Hertil kommer pension.

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere om dét at være kontorelev i Banedanmark, kan du kontakte vores elevkoordinatorer Kathrine Høilund Stitz eller Sandie Christensen.

Send os en ansøgning, hvor du fortæller lidt mere om dig selv. Tag også gerne et kig på vores organisation og fortæl os lidt om hvilke afdelinger, du tror, er interessante for dig at arbejde i. Derudover får vi brug for et CV og dit seneste karakterblad. Vi afholder samtaler i uge 6 og 7.

For at søge stillingen klikker du på ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.



Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2020-01-22T00:00:002020-02-02T00:00:00
330160345Elever til Københavns ByretRobot Bliv elev i Københavns Byret Københavns Byret søger 4 kontorelever indenfor offentlig administration, der har lyst til at arbejde for ret og retfærdighed. Vi søger dygtige elever, der er parat til at tage ansvar for egen læring og viser gå-på-mod. Elever, som kan arbejde selvstændigt og sammen med andre, når vores mange spændende og samfundsrelevante opgaver skal løses. Vi regner med, at du er god til dansk retskrivning, består EUX Business eller enten har en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX. En spændende og afvekslende hverdag i landets største byret Københavns Byret er landets største byret og ligger i hjertet af København. Vi er 240 ansatte som danner rammerne for god trivsel og et godt fagligt miljø. Som elev i Københavns Byret kommer du til at arbejde med civile- og strafferetssager, fogedsager, skiftesager, sagsbehandling og administration. Du får en omfattende oplæring og ansvar for dine egne selvstændige arbejdsopgaver. Du får samtidig kontakt til rettens brugere og indblik i den juridiske verden. Karrieremuligheder Når din uddannelse hos os er færdig, vil du have fået en bred forståelse for arbejdet i en offentlig myndighed, og du vil selvstændigt kunne varetage mange administrative opgaver. Din uddannelse åbner blandt andet mulighed for, at du kan gøre karriere ved domstolene eller en anden offentlig myndighed, fx politiet, et ministerium eller en uddannelsesinstitution. Skoleforløb og elevseminarer med andre elever Uddannelsen varer som hovedregel 2 år, hvor der indgår skoleforløb på en handelsskole og årlige elevseminarer med andre elever fra domstolene. Praktik i udlandet kan også være en mulighed. Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Information herom kan du få hos handelsskolens studievejledere. Hvor skal du sende din ansøgning hen? Kunne du tænke dig at søge en spændende elevplads i Københavns Byret, skal du sende din ansøgning elektronisk. Det sker via vores rekrutteringssystem på http: www.københavnsbyret.dk under punktet Job i Københavns Byret . Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen Søg stillingen nederst på siden. Udover din ansøgning skal du vedlægge cv, relevante eksamenspapirer og eventuelle udtalelser m.v. Hvornår er ansøgningsfristen? Vi skal have modtaget din ansøgning i rekrutteringssystemet senest fredag den 21. februar 2020. Vi forventer at holde samtaler i uge 8 og uge 9. Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte elevuddannelsesansvarlig Elisabeth Stabell på tlf.nr. 99 68 70 19 eller på mailadressen elst@domstol.dk. Hvornår begynder din elevuddannelse, og hvad er lønnen? Vi forestiller os, at du begynder den 1. september 2020. Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT. Lønnen for elever over 18 år udgør for tiden 14.040,92 kr. om måneden. Vi opfordrer enhver, der er interesseret og kvalificeret, til at søge stillingen uanset personlige forhold som alder, køn, race, etnisk tilhørsforhold m.v. Hvor finder du flere oplysninger om Københavns Byret? Se www.domstol.dk KobenhavnsByret. Her kan du også tilmelde dig vores JobAgent og derved modtage en e-mail, når vi opslår en ny stilling.Bliv elev i Københavns Byret



Københavns Byret søger 4 kontorelever indenfor offentlig administration, der har lyst til at arbejde for ret og retfærdighed.

Vi søger dygtige elever, der er parat til at tage ansvar for egen læring og viser gå-på-mod. Elever, som kan arbejde selvstændigt og sammen med andre, når vores mange spændende og samfundsrelevante opgaver skal løses.

Vi regner med, at du er god til dansk retskrivning, består EUX Business eller enten har en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX.

En spændende og afvekslende hverdag i landets største byret

Københavns Byret er landets største byret og ligger i hjertet af København. Vi er 240 ansatte som danner rammerne for god trivsel og et godt fagligt miljø.

Som elev i Københavns Byret kommer du til at arbejde med civile- og strafferetssager, fogedsager, skiftesager, sagsbehandling og administration.

Du får en omfattende oplæring og ansvar for dine egne selvstændige arbejdsopgaver. Du får samtidig kontakt til rettens brugere og indblik i den juridiske verden.

Karrieremuligheder

Når din uddannelse hos os er færdig, vil du have fået en bred forståelse for arbejdet i en offentlig myndighed, og du vil selvstændigt kunne varetage mange administrative opgaver. Din uddannelse åbner blandt andet mulighed for, at du kan gøre karriere ved domstolene eller en anden offentlig myndighed, fx politiet, et ministerium eller en uddannelsesinstitution.

Skoleforløb og elevseminarer med andre elever

Uddannelsen varer som hovedregel 2 år, hvor der indgår skoleforløb på en handelsskole og årlige elevseminarer med andre elever fra domstolene. Praktik i udlandet kan også være en mulighed.

Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Information herom kan du få hos handelsskolens studievejledere.

Hvor skal du sende din ansøgning hen?

Kunne du tænke dig at søge en spændende elevplads i Københavns Byret, skal du sende din ansøgning elektronisk. Det sker via vores rekrutteringssystem på http://www.københavnsbyret.dk under punktet ”Job i Københavns Byret”.

Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen ”Søg stillingen” nederst på siden.

Udover din ansøgning skal du vedlægge cv, relevante eksamenspapirer og eventuelle udtalelser m.v.

Hvornår er ansøgningsfristen?

Vi skal have modtaget din ansøgning i rekrutteringssystemet senest fredag den 21. februar 2020.

Vi forventer at holde samtaler i uge 8 og uge 9.

Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte elevuddannelsesansvarlig Elisabeth Stabell på tlf.nr. 99 68 70 19 eller på mailadressen elst@domstol.dk.

Hvornår begynder din elevuddannelse, og hvad er lønnen?

Vi forestiller os, at du begynder den 1. september 2020.

Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT. Lønnen for elever over 18 år udgør for tiden 14.040,92 kr. om måneden.

Vi opfordrer enhver, der er interesseret og kvalificeret, til at søge stillingen uanset personlige forhold som alder, køn, race, etnisk tilhørsforhold m.v.

Hvor finder du flere oplysninger om Københavns Byret?

Se www.domstol.dk/KobenhavnsByret. Her kan du også tilmelde dig vores JobAgent og derved modtage en e-mail, når vi opslår en ny stilling.





Københavns ByretKøbenhavn K2020-01-22T00:00:002020-02-21T00:00:00
330160795Kontorelev i Børne- og UndervisningsministerietRobot Har du lyst til at blive uddannet kontorelev i et af landets vigtigste ministerier? I Børne- og Undervisningsministeriet arbejdes der for at skabe et stærkt fagligt fundament for Danmarks fremtid. Det er derfor også en ambition for os at skabe en stærk toårig kontoruddannelse, hvor elever vil gå herfra som nye mennesker med styrkede kompetencer i offentlig administration. Vil du være med, så søg en plads som kontorelev hos os. Vi garanterer et alsidigt uddannelsesforløb, hvor du blandt andet rokerer mellem fire forskellige praktiksteder i ministeriets departement og styrelser. I hvert praktiksted, vil du være tilknyttet en vejleder, og på denne måde får du også en bred kontaktflade med mange forskellige kolleger. Vores nye, stærke hold af kontorelever begynder fra den 1. september 2020. Vi tilbyder dig: en toårig uddannelsesstilling, hvor du bliver uddannet med speciale i offentlig administration et spændende og afvekslende uddannelsesforløb, hvor du får et indgående kendskab til opgaverne selvstændige opgaver, ansvar og udfordringer samt mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer at prøve kræfter med mange forskellige opgaver som for eksempel sagsbehandling, kontakt til borgere og institutioner, puljeansøgninger, mødebooking- og planlægning, konferenceplanlægning, projektarbejde, økonomi og regnskab og HR og Personaleadministration. et ungenetværk i form af både et elev-studenter- og praktikantnetværk, som elever i ministeriet har stor glæde af. Netværket bliver brugt til at skabe stærke faglige og sociale relationer på tværs af ministeriets departement og styrelser, men også som et springbræt til en fremtidig karriere. Vi forventer, at du: har bestået består en EUX har bestået består en gymnasial uddannelse og efterfølgende gennemfører et kort grundforløb (EUS) har bestået HG, HGS eller HGV er udadvendt, opsøgende og kan samarbejde med andre om opgaver kan formulere dig skarpt både mundtligt og skriftligt har et indgående kendskab til it, især Word og Excel er selvstændig i opgavevaretagelsen tager ansvar for egen udvikling gennem din elevtid. Løn- og ansættelsesvilkår For kontorelever over 18 år er lønnen 14.040,92 kr. pr. måned, og for kontorelever over 25 år er lønnen 20.313,17 kr. pr. måned. Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer, med flextid og betalt frokostpause. Dine løn- og ansættelsesvilkår følger OAO-S fællesoverenskomst samt organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK Stat. Skoleforløb Du veksler mellem praktik i ministeriet og skoleophold på Niels Brock i København, som bliver arrangeret af os. Skoleperioderne er fordelt over de to år du er elev i ministeriet. Du vil blive undervist i områder som kommunikation, lovgivning, politik, økonomi, organisation og samarbejde og du får mulighed for at komme på en studietur til Bruxelles. Som afslutning på skoleforløbet skal du skrive en fagprøve om et valgfrit emne. Sådan søger du Send din ansøgning, cv, kopi af eksamensbevis terminskarakterer og eventuelle anbefalinger elektronisk senest søndag den 15. marts 2020. Vi forventer at holde samtaler i uge 12 og 13. Vil du vide mere? Hvis du har spørgsmål til stillingen som kontorelev, er du velkommen til at kontakte Vinnie Larsen på telefon 3392 5078 eller Maria Krak på telefon 3587 8831. Du kan også læse mere om hvad vores nuværende og tidligere kontorelever siger om os på https: uvm.dk ministeriet job-i-ministeriet ministeriet-som-arbejdsplads kontorelev-i-ministeriet I Børne- og Undervisningsministeriet ønsker vi, at medarbejdernes sammensætning afspejler samfundet, og ser frem til din ansøgning uanset personlig baggrund vi ser kun på kvalifikationer og kompetencer.Har du lyst til at blive uddannet kontorelev i et af landets vigtigste ministerier?

I Børne- og Undervisningsministeriet arbejdes der for at skabe et stærkt fagligt fundament for Danmarks fremtid. Det er derfor også en ambition for os at skabe en stærk toårig kontoruddannelse, hvor elever vil gå herfra som nye mennesker med styrkede kompetencer i offentlig administration.

Vil du være med, så søg en plads som kontorelev hos os.

Vi garanterer et alsidigt uddannelsesforløb, hvor du blandt andet rokerer mellem fire forskellige praktiksteder i ministeriets departement og styrelser. I hvert praktiksted, vil du være tilknyttet en vejleder, og på denne måde får du også en bred kontaktflade med mange forskellige kolleger. Vores nye, stærke hold af kontorelever begynder fra den 1. september 2020.

Vi tilbyder dig:

  • en toårig uddannelsesstilling, hvor du bliver uddannet med speciale i offentlig administration
  • et spændende og afvekslende uddannelsesforløb, hvor du får et indgående kendskab til opgaverne
  • selvstændige opgaver, ansvar og udfordringer samt mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer
  • at prøve kræfter med mange forskellige opgaver som for eksempel sagsbehandling, kontakt til borgere og institutioner, puljeansøgninger, mødebooking- og planlægning, konferenceplanlægning, projektarbejde, økonomi og regnskab og HR og Personaleadministration.
  • et ungenetværk i form af både et elev-studenter- og praktikantnetværk, som elever i ministeriet har stor glæde af. Netværket bliver brugt til at skabe stærke faglige og sociale relationer på tværs af ministeriets departement og styrelser, men også som et springbræt til en fremtidig karriere.
Vi forventer, at du:

  • har bestået/består en EUX
  • har bestået/består en gymnasial uddannelse og efterfølgende gennemfører et kort grundforløb (EUS)
  • har bestået HG, HGS eller HGV
  • er udadvendt, opsøgende og kan samarbejde med andre om opgaver
  • kan formulere dig skarpt – både mundtligt og skriftligt
  • har et indgående kendskab til it, især Word og Excel
  • er selvstændig i opgavevaretagelsen
  • tager ansvar for egen udvikling gennem din elevtid.
Løn- og ansættelsesvilkår
For kontorelever over 18 år er lønnen 14.040,92 kr. pr. måned, og for kontorelever over 25 år er lønnen 20.313,17 kr. pr. måned. Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer, med flextid og betalt frokostpause. Dine løn- og ansættelsesvilkår følger OAO-S fællesoverenskomst samt organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/Stat.

Skoleforløb
Du veksler mellem praktik i ministeriet og skoleophold på Niels Brock i København, som bliver arrangeret af os. Skoleperioderne er fordelt over de to år du er elev i ministeriet. Du vil blive undervist i områder som kommunikation, lovgivning, politik, økonomi, organisation og samarbejde og du får mulighed for at komme på en studietur til Bruxelles. Som afslutning på skoleforløbet skal du skrive en fagprøve om et valgfrit emne.

Sådan søger du
Send din ansøgning, cv, kopi af eksamensbevis/terminskarakterer og eventuelle anbefalinger elektronisk senest søndag den 15. marts 2020. Vi forventer at holde samtaler i uge 12 og 13.

Vil du vide mere?
Hvis du har spørgsmål til stillingen som kontorelev, er du velkommen til at kontakte Vinnie Larsen på telefon 3392 5078 eller Maria Krak på telefon 3587 8831. Du kan også læse mere om hvad vores nuværende og tidligere kontorelever siger om os på https://uvm.dk/ministeriet/job-i-ministeriet/ministeriet-som-arbejdsplads/kontorelev-i-ministeriet

I Børne- og Undervisningsministeriet ønsker vi, at medarbejdernes sammensætning afspejler samfundet, og ser frem til din ansøgning uanset personlig baggrund – vi ser kun på kvalifikationer og kompetencer.



Undervisningsministeriet Fr.Holm 21København K2020-01-20T00:00:002020-03-15T00:00:00
330148346danbolig Bagsværd søger SalgstraineeProfile Skal du være en del af danbolig Holm Hauberg ? Vi søger en M K til en ledig stilling som Salgstrainee. Du har erfaring med salg og eller kundekontakt. Måske er du allerede i branchen, men vil gerne prøve kræfter med en af Kbh. mest sælgende mæglerkæder. Du vil blive en del af et kvalitetsbevidst og resultatorienteret team på 40 medarbejdere fordelt på 8 butikker i København, hvor god kundeservice, seriøs rådgivning, loyalitet, troværdighed og hårdt arbejde er en selvfølge. DU SKAL LÆRE OG VIL FÅ FØLGENDE OPGAVER:Indsigt i sagsbehandling fra ejendommen kommer til salg og til den er solgt og sagen er afsluttet.Kundebetjening i forretning og pr. telefon.Annoncestyring.Kommissionering og salg af villaer og ejerlejligheder.Opsøgende salg.VI FORVENTER, AT DU:Kan lide udfordringer. Har en god ordenssans. Er kundeorienteret og kan skabe tillid.Kan arbejde selvstændigt.Er velformuleret i skrift og tale og er fortrolig med brug af PC på brugerniveau, samt finder det naturligt at følge vores uddannelsesaktiviteter i danbolig.Du er indstillet på weekendarbejde.Er villig til at yde en engageret indsats og er indstillet på fleksible arbejdstider.Det er desuden krav at du har kørekort og bil.VI TILBYDER:Uddannelse på kontoret og i marken.En spændende, travl og afvekslende hverdag med selvstændige arbejdsopgaver samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling.En dynamisk arbejdsplads med god holdånd og plads til smil i en seriøs ejendomsmæglerkæde med stærke samarbejdspartnere.HVIS DU ER INTERESSERET:Send din ansøgning og dit CV via knappen Send ansøgning . Ansøgningen vil selvfølgelig blive behandlet fortroligt, og kun ansøgere som tilbydes en samtale, vil modtage skriftligt svar fra os. Se mere på vores ansøgersite: https: danbolig-holmhauberg.ofir.com
Skal du være en del af danbolig Holm & Hauberg ?

Vi søger en M/K til en ledig stilling som Salgstrainee.

Du har erfaring med salg og/eller kundekontakt. Måske er du allerede i branchen, men vil gerne prøve kræfter med en af Kbh. mest sælgende mæglerkæder. Du vil blive en del af et kvalitetsbevidst og resultatorienteret team på 40 medarbejdere fordelt på 8 butikker i København, hvor god kundeservice, seriøs rådgivning, loyalitet, troværdighed og hårdt arbejde er en selvfølge.

DU SKAL LÆRE OG VIL FÅ FØLGENDE OPGAVER:
  • Indsigt i sagsbehandling fra ejendommen kommer til salg og til den er solgt og sagen er afsluttet.
  • Kundebetjening i forretning og pr. telefon.
  • Annoncestyring.
  • Kommissionering og salg af villaer og ejerlejligheder.
  • Opsøgende salg.
VI FORVENTER, AT DU:
  • Kan lide udfordringer. Har en god ordenssans. Er kundeorienteret og kan skabe tillid.
  • Kan arbejde selvstændigt.
  • Er velformuleret i skrift og tale og er fortrolig med brug af PC på brugerniveau, samt finder det naturligt at følge vores uddannelsesaktiviteter i danbolig.
  • Du er indstillet på weekendarbejde.
  • Er villig til at yde en engageret indsats og er indstillet på fleksible arbejdstider.
  • Det er desuden krav at du har kørekort og bil.
VI TILBYDER:
  • Uddannelse på kontoret og i marken.
  • En spændende, travl og afvekslende hverdag med selvstændige arbejdsopgaver samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
  • En dynamisk arbejdsplads med god holdånd og plads til smil i en seriøs ejendomsmæglerkæde med stærke samarbejdspartnere.
HVIS DU ER INTERESSERET:
Send din ansøgning og dit CV via knappen "Send ansøgning". Ansøgningen vil selvfølgelig blive behandlet fortroligt, og kun ansøgere som tilbydes en samtale, vil modtage skriftligt svar fra os.

Se mere på vores ansøgersite: https://danbolig-holmhauberg.ofir.com

ORS/Small/5ece63dd_logo.pngdanbolig - Holm & HaubergBagsværd2019-12-30T11:01:03.0632020-02-12T00:00:00
330154764Finansministeriets Koncern søger kontorelever med speciale i offentlig administration til start den 1. september 2020Robot Ønsker du ansvar i hverdagen - og er du moden, selvstændig, ansvarsfuld og klar på en elevuddannelse, der åbner mange døre til arbejdslivet, kan du være en af vores nye elever. Om os Vi tilbyder dig en alsidig 2-årig uddannelse i et travlt, spændende og inspirerende miljø, hvor du vil få mange forskellige opgaver oplæring inden for de forskellige arbejdsområder oplæring i forskellige administrative it-systemer, som anvendes bredt i staten en spændende og afvekslende kombination af praktik og skole studietur til Bruxelles. Arbejdsopgaver Som kontorelev har du mulighed for at arbejde med følgende Fysisk kundekontakt i vores receptioner Generel sagsbehandling Telefonisk kundeekspedition Sekretæropgaver og øvrige administrative opgaver. Den teoretiske del af uddannelsen foregår på Niels Brock med fire skoleperioder. Uddannelsen afsluttes med en fagprøve. Om dig Vi forventer, at du er ambitiøs, tager ansvar for dine opgaver og ved, at du skal yde en indsats for at opnå resultater er faglig stærk og har lyst til at lære nyt inden for dit fagområde er god til at formulere dig mundtligt og skriftligt har lyst og evne til at arbejde i forskellige it-systemer ønsker en uddannelsen med høj faglighed og kvalitet er en god kollega, der leverer en engageret og stabil indsats, som en del af din uddannelse. Adgangskrav Du skal opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med specialet Offentlig administration . Dette kan ske via et grundforløb fra HG2, HGV, HG Turbo eller HGS påbegyndt før den 1. august 2015 eller med en EUX HHX. Hvis du har en studentereksamen (HF, STX eller HTX) og du ikke har en HGS fra tidligere, skal din studentereksamen suppleres med en EU s (5 ugers kompetencegivende forløb for studenter). Hvis du er fyldt 25 år og har taget et af ovenstående forløb efter 1. august 2015, skal vi have dig til at medsende din realkompetencevurdering (RKV). Yderligere oplysninger Har du spørgsmål, kan du kontakte elevansvarlig Mette Tønder Petersen på metop@modst.dk eller tlf.:25 40 97 74. Ansøgning Hvis stillingen har din interesse, så tryk på Søg her og send din ansøgning med CV, eksamenspapirer, realkompetencevurdering og eventuelle bilag. Vi skal modtage din ansøgning senest mandag den 27. januar 2020. Vi forventer at holde første samtaler i uge 6 og 7. Første samtale kommer til at bestå af en skriftlig test og en samtale med ansættelsesudvalget Ansættelsesvilkår og løn Du ansættes efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område (OAO-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for Kontorfunktionærer, Laboranter og It-medarbejdere (HK) i staten Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer. Lønnen er opgivet i 1. oktober 2019-niveau: 11.196,42 kr. pr. måned for elever under 18 år og 14.040,92 kr. pr. måned for elever over 18 år 20.313,17 kr. pr. måned for voksen-elever over 25 år Ansættelsesområdet er Finansministeriet med tilhørende institutioner, pt. Finansministeriets departement, Moderniseringsstyrelsen, Digitaliseringsstyrelsen, Statens It og Statens Administration. Finansministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge. Finansministeriets koncern består af Departementet, Digitaliseringsstyrelsen, Moderniseringsstyrelsen, Statens Administration Statens It og Kompetence sekretariatet. Du kan læse mere på vores hjemmesider Finansministeriet www.fm.dk Digitaliseringsstyrelsen www.digst.dk Moderniseringsstyrelsen www.modst.dk Statens Administration www.statens-adm.dk Statens It www.statens-it.dk Kompetencesekretariatet www.kompetenceudvikling.dkØnsker du ansvar i hverdagen - og er du moden, selvstændig, ansvarsfuld og klar på en elevuddannelse, der åbner mange døre til arbejdslivet, kan du være en af vores nye elever.
Om os
Vi tilbyder dig

  • en alsidig 2-årig uddannelse i et travlt, spændende og inspirerende miljø, hvor du vil få mange forskellige opgaver
  • oplæring inden for de forskellige arbejdsområder
  • oplæring i forskellige administrative it-systemer, som anvendes bredt i staten
  • en spændende og afvekslende kombination af praktik og skole
  • studietur til Bruxelles.


Arbejdsopgaver
Som kontorelev har du mulighed for at arbejde med følgende

  • Fysisk kundekontakt i vores receptioner
  • Generel sagsbehandling
  • Telefonisk kundeekspedition
  • Sekretæropgaver og øvrige administrative opgaver.
Den teoretiske del af uddannelsen foregår på Niels Brock med fire skoleperioder. Uddannelsen afsluttes med en fagprøve.


Om dig
Vi forventer, at du

  • er ambitiøs, tager ansvar for dine opgaver og ved, at du skal yde en indsats for at opnå resultater
  • er faglig stærk og har lyst til at lære nyt inden for dit fagområde
  • er god til at formulere dig mundtligt og skriftligt
  • har lyst og evne til at arbejde i forskellige it-systemer
  • ønsker en uddannelsen med høj faglighed og kvalitet
  • er en god kollega, der leverer en engageret og stabil indsats, som en del af din uddannelse.

Adgangskrav
Du skal opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med specialet ”Offentlig administration”. Dette kan ske via et grundforløb fra HG2, HGV, HG Turbo eller HGS påbegyndt før den 1. august 2015 eller med en EUX/HHX. Hvis du har en studentereksamen (HF, STX eller HTX) og du ikke har en HGS fra tidligere, skal din studentereksamen suppleres med en EU’s (5 ugers kompetencegivende forløb for studenter).

Hvis du er fyldt 25 år og har taget et af ovenstående forløb efter 1. august 2015, skal vi have dig til at medsende din realkompetencevurdering (RKV).



Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål, kan du kontakte elevansvarlig Mette Tønder Petersen på metop@modst.dk eller tlf.:25 40 97 74.


Ansøgning
Hvis stillingen har din interesse, så tryk på ”Søg her” og send din ansøgning med CV, eksamenspapirer, realkompetencevurdering og eventuelle bilag. Vi skal modtage din ansøgning senest mandag den 27. januar 2020.

Vi forventer at holde første samtaler i uge 6 og 7.

Første samtale kommer til at bestå af en skriftlig test og en samtale med ansættelsesudvalget


Ansættelsesvilkår og løn
Du ansættes efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område (OAO-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for Kontorfunktionærer, Laboranter og It-medarbejdere (HK) i staten

Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer.

Lønnen er opgivet i 1. oktober 2019-niveau:
11.196,42 kr. pr. måned for elever under 18 år og

14.040,92 kr. pr. måned for elever over 18 år
20.313,17 kr. pr. måned for voksen-elever over 25 år

Ansættelsesområdet er Finansministeriet med tilhørende institutioner, pt. Finansministeriets departement, Moderniseringsstyrelsen, Digitaliseringsstyrelsen, Statens It og Statens Administration.

Finansministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge.

Finansministeriets koncern består af Departementet, Digitaliseringsstyrelsen, Moderniseringsstyrelsen, Statens Administration Statens It og Kompetence sekretariatet.



Du kan læse mere på vores hjemmesider
Finansministeriet www.fm.dk
Digitaliseringsstyrelsen www.digst.dk
Moderniseringsstyrelsen www.modst.dk
Statens Administration www.statens-adm.dk
Statens It www.statens-it.dk
Kompetencesekretariatet www.kompetenceudvikling.dk

ModerniseringsstyrelsenKøbenhavn K2020-01-10T00:00:002020-01-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelever 2020

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Vil du være med til at gøre Danmark grønnere? Så bliv elev i Banedanmark Banedanmark søger et nyt hold kontorelever med speciale inden for offentlig administration. Hvis du har mod på en praktisk uddannelse, som giver gode jobmuligheder inden for ad...
Indrykket:22. januar 2020

Elever til Københavns Byret

Københavns Byret

København K
Bliv elev i Københavns Byret Københavns Byret søger 4 kontorelever indenfor offentlig administration, der har lyst til at arbejde for ret og retfærdighed. Vi søger dygtige elever, der er parat til at tage ansvar for egen læring og viser gå-på-mod. E...
Indrykket:22. januar 2020

Kontorelev i Børne- og Undervisningsministeriet

Undervisningsministeriet Fr.Holm 21

København K
Har du lyst til at blive uddannet kontorelev i et af landets vigtigste ministerier? I Børne- og Undervisningsministeriet arbejdes der for at skabe et stærkt fagligt fundament for Danmarks fremtid. Det er derfor også en ambition for os at skabe en st...
Indrykket:20. januar 2020

danbolig Bagsværd søger Salgstrainee

danbolig - Holm & Hauberg

Bagsværd
Skal du være en del af danbolig Holm Hauberg ? Vi søger en M K til en ledig stilling som Salgstrainee. Du har erfaring med salg og eller kundekontakt. Måske er du allerede i branchen, men vil gerne prøve kræfter med en af Kbh. mest sælgende mæglerkæ...
Indrykket:30. december 2019

Finansministeriets Koncern søger kontorelever med speciale i offentlig administration til start den 1. september 2020

Moderniseringsstyrelsen

København K
Ønsker du ansvar i hverdagen - og er du moden, selvstændig, ansvarsfuld og klar på en elevuddannelse, der åbner mange døre til arbejdslivet, kan du være en af vores nye elever. Om os Vi tilbyder dig en alsidig 2-årig uddannelse i et travlt, spændend...
Indrykket:10. januar 2020