Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Handicapformidlingen søger SOSU-assistenter med respirationserfaring til en ny ordning ved en ung mand i Aarhus N

JOBBESKRIVELSE:
Vi søger 1 social- og sundhedsassistent til en deltidsstilling samt 2 social- og sundhedsassistenter til vikarvagter ved en sød ung mand i Aarhus N. Arbejdsopgaverne er hjælp til personlig pleje, håndsrækninger samt overvågning af respirator. Vagterne er ikke fysisk hårde. Borgeren har muskelsvind og er tracheostomeret, så han har brug for overvågning dag og nat – alle årets dage. Da det er et nystartet hold har vi brug for SSA´er med respirationserfaring der kan starte snarest muligt.

Du bliver som handicaphjælper en del af et godt, fleksibelt og nødvendigt team af handicaphjælpere, der i fællesskab dækker alle vagter året rundt. Jobbet foregår i borgerens eget hjem, til fritidsaktiviteter, sociale arrangementer og de udflugter borgeren skulle have lyst til at deltage i.

KVALIFIKATIONER:

  • Kørekort B
  • Fleksibel
  • Selvstændig
  • Sundhedsfaglig eller plejemæssig erfaring
  • Have respekt- og forståelse for at arbejde i et privat hjem
  • Høj hygiejnestandard

PRAKTISKE INFORMATIONER:

  • Startdato: Hurtigst muligt
  • Deltid: 32 timer pr. uge (12-timers vagter)
  • Sidste frist for ansøgning: 31.08.2019
  • Afholdelse af samtaler: Løbende
  • Vi forbeholder os retten til at fjerne jobopslag før sidste frist, såfremt den rette kandidat er fundet
  • Hvis ikke du har hørt noget inden sidste frist, må du gå ud fra at stillingen er besat til anden side

LØN:
Som social- og sundhedsassistent aflønnes du efter nedenstående takster (pr. 01.04.2019):
Grundløn (løntrin 22): kr. 147,72,- pr. time
Kvalifikationsløn efter 4 års anciennitet (løntrin 26): kr. 157,53,- pr. time
Kvalifikationsløn efter 10 års anciennitet (løntrin 30): kr. 168,27,- pr. time
Derudover gives der tidstillæg aften, nat og weekender.

KONTAKT:
Har du lyst til at søge den ledige stilling, skal du sende en skriftlig ansøgning til mail: job13@handicapformidlingen.dk – gerne med et billede af dig selv.
Spørgsmål vedrørende stillingen skal rettes til konsulent Rasmus Snedker-Sørensen på mail: rasmus@handicapformidlingen.dk.
Ved eventuel henvendelse, oplys da: ”Handicapformidlingen søger SOSU-assistenter med respirationserfaring”

HANDICAPFORMIDLINGEN:
Handicapformidlingen administrerer hjælperordninger for mennesker med handicap i Danmark. Handicapformidlingen er Danmarks bedste BPA-leverandør – og specialist på området.
Læs mere på vores hjemmeside: www.handicapformidlingen.dk
Er du interesseret i at blive ansat i Handicapformidlingen, kan du finde vores ledige jobs her.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050334Phoenix-5f6e98e412019-06-28T00:00:00Handicapformidlingen søger SOSU-assistenter med respirationserfaring til en ny ordning ved en ung mand i Aarhus N

JOBBESKRIVELSE:
Vi søger 1 social- og sundhedsassistent til en deltidsstilling samt 2 social- og sundhedsassistenter til vikarvagter ved en sød ung mand i Aarhus N. Arbejdsopgaverne er hjælp til personlig pleje, håndsrækninger samt overvågning af respirator. Vagterne er ikke fysisk hårde. Borgeren har muskelsvind og er tracheostomeret, så han har brug for overvågning dag og nat – alle årets dage. Da det er et nystartet hold har vi brug for SSA´er med respirationserfaring der kan starte snarest muligt.

Du bliver som handicaphjælper en del af et godt, fleksibelt og nødvendigt team af handicaphjælpere, der i fællesskab dækker alle vagter året rundt. Jobbet foregår i borgerens eget hjem, til fritidsaktiviteter, sociale arrangementer og de udflugter borgeren skulle have lyst til at deltage i.

KVALIFIKATIONER:

  • Kørekort B
  • Fleksibel
  • Selvstændig
  • Sundhedsfaglig eller plejemæssig erfaring
  • Have respekt- og forståelse for at arbejde i et privat hjem
  • Høj hygiejnestandard

PRAKTISKE INFORMATIONER:

  • Startdato: Hurtigst muligt
  • Deltid: 32 timer pr. uge (12-timers vagter)
  • Sidste frist for ansøgning: 31.08.2019
  • Afholdelse af samtaler: Løbende
  • Vi forbeholder os retten til at fjerne jobopslag før sidste frist, såfremt den rette kandidat er fundet
  • Hvis ikke du har hørt noget inden sidste frist, må du gå ud fra at stillingen er besat til anden side

LØN:
Som social- og sundhedsassistent aflønnes du efter nedenstående takster (pr. 01.04.2019):
Grundløn (løntrin 22): kr. 147,72,- pr. time
Kvalifikationsløn efter 4 års anciennitet (løntrin 26): kr. 157,53,- pr. time
Kvalifikationsløn efter 10 års anciennitet (løntrin 30): kr. 168,27,- pr. time
Derudover gives der tidstillæg aften, nat og weekender.

KONTAKT:
Har du lyst til at søge den ledige stilling, skal du sende en skriftlig ansøgning til mail: job13@handicapformidlingen.dk – gerne med et billede af dig selv.
Spørgsmål vedrørende stillingen skal rettes til konsulent Rasmus Snedker-Sørensen på mail: rasmus@handicapformidlingen.dk.
Ved eventuel henvendelse, oplys da: ”Handicapformidlingen søger SOSU-assistenter med respirationserfaring”

HANDICAPFORMIDLINGEN:
Handicapformidlingen administrerer hjælperordninger for mennesker med handicap i Danmark. Handicapformidlingen er Danmarks bedste BPA-leverandør – og specialist på området.
Læs mere på vores hjemmeside: www.handicapformidlingen.dk
Er du interesseret i at blive ansat i Handicapformidlingen, kan du finde vores ledige jobs her.

2019-08-22T00:51:24.130 JOBBESKRIVELSE: Vi søger 1 social- og sundhedsassistent til en deltidsstilling samt 2 social- og sundhedsassistenter til vikarvagter ved en sød ung mand i Aarhus N. Arbejdsopgaverne er hjælp til personlig pleje, håndsrækninger samt overvågning af respirator. Vagterne er ikke fysisk hårde. Borgeren har muskelsvind og er tracheostomeret, så han har brug for overvågning dag og nat alle årets dage. Da det er et nystartet hold har vi brug for SSA´er med respirationserfaring der kan starte snarest muligt. Du bliver som handicaphjælper en del af et godt, fleksibelt og nødvendigt team af handicaphjælpere, der i fællesskab dækker alle vagter året rundt. Jobbet foregår i borgerens eget hjem, til fritidsaktiviteter, sociale arrangementer og de udflugter borgeren skulle have lyst til at deltage i. KVALIFIKATIONER: Kørekort B Fleksibel Selvstændig Sundhedsfaglig eller plejemæssig erfaring Have respekt- og forståelse for at arbejde i et privat hjem Høj hygiejnestandard PRAKTISKE INFORMATIONER: Startdato: Hurtigst muligt Deltid: 32 timer pr. uge (12-timers vagter) Sidste frist for ansøgning: 31.08.2019 Afholdelse af samtaler: Løbende Vi forbeholder os retten til at fjerne jobopslag før sidste frist, såfremt den rette kandidat er fundet Hvis ikke du har hørt noget inden sidste frist, må du gå ud fra at stillingen er besat til anden side LØN: Som social- og sundhedsassistent aflønnes du efter nedenstående takster (pr. 01.04.2019): Grundløn (løntrin 22): kr. 147,72,- pr. time Kvalifikationsløn efter 4 års anciennitet (løntrin 26): kr. 157,53,- pr. time Kvalifikationsløn efter 10 års anciennitet (løntrin 30): kr. 168,27,- pr. time Derudover gives der tidstillæg aften, nat og weekender. KONTAKT: Har du lyst til at søge den ledige stilling, skal du sende en skriftlig ansøgning til mail: job13@handicapformidlingen.dk gerne med et billede af dig selv. Spørgsmål vedrørende stillingen skal rettes til konsulent Rasmus Snedker-Sørensen på mail: rasmus@handicapformidlingen.dk. Ved eventuel henvendelse, oplys da: Handicapformidlingen søger SOSU-assistenter med respirationserfaring HANDICAPFORMIDLINGEN: Handicapformidlingen administrerer hjælperordninger for mennesker med handicap i Danmark. Handicapformidlingen er Danmarks bedste BPA-leverandør og specialist på området. Læs mere på vores hjemmeside: www.handicapformidlingen.dk Er du interesseret i at blive ansat i Handicapformidlingen, kan du finde vores ledige jobs her.11jobnet5f6e98e4100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-21T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRingsted3553688HANDICAPFORMIDLINGEN ApS11Åsvejen 78200Aarhus NDKDanmark0
job13@handicapformidlingen.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent783947JobNet5009914500991410026-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5f6e98e4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5f6e98e4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5f6e98e4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5f6e98e4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/2.jpgHandicapformidlingen søger SOSU-assistenter med respirationserfaring til en ny ordning ved en ung mand i Aarhus N12008311Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed77Pleje og omsorg362148374job13@handicapformidlingen.dkjob13@handicapformidlingen.dkDKDanmarkDKDanmark330105030Plejecenter Ortved søger social- og sundhedsassistent til dagvagtRobot På Plejecenter Ortved går vi 50 glade kollegaer rundt og venter på dig. Kaffen er brygget, uniformen er strøget og vi er mere end klar til at byde dig velkommen på din nye arbejdsplads. Plejecenter Ortved er Ringsteds ældste plejecenter, ligger i natur skønne omgivelser med en smuk stor have til, hvor der dyrkes grønt og blomster. Plejecenter Ortved blev moderniseret i 2010 og består af 62 plejeboliger, 5 centernære boliger, 1 daghjem med plads til 8 brugere hver dag og 4 aflastnings midlertidige pladser. Vi har somatisk plejekrævende borgere, og flere har en demensdiagnose. Vi er et aktivt hus, i tæt samarbejde med de frivillige ldresagen. Vi er et plejecenter der er i gang med stor udvikling, indenfor bl.a. Rehabilitering, Tidlig opsporing Fælles sprog 3. Vi forventer at du:Er uddannet social- og sundhedsassistentSer borgeren som din kerneopgaveBrænder for at arbejde med ældre og være sammen med demKan arbejde selvstændigt i et aktivt miljø Hvem er du:En der sætter en ære i at gøre en forskel i hverdagen for vores 60 beboereEn der har menneskelige fornemmelse intuition, som det kan være lidt svær at sætte ord på, men som betyder, at vores beboere kan mærke, at deres dagligdag og liv rent faktisk betyder noget for digDu måler din succes på jobbet, ikke i antallet af piller du doserer korrekt eller sårbehandlinger du håndterer, men i antal af smil, du modtager i løbet af en vagtVi ser derudover også, at du formår at arbejde selvstændigt i et til tider meget aktivt miljø, hvor det er vigtigt, at der er styr på dokumentation og overblik Vi tilbyder:En arbejdsplads, hvor vi vægter et godt arbejdsmiljø højt, en arbejdsplads hvor vi arbejder tæt sammen i teams og hvor Dialog-Udvikling-Sammenhæng er vores kerneværdier Vi tilbyder:En dagvagtstilling på 32 timer pr. ugeEn arbejdsplads, hvor vi arbejder tæt sammen i teams og på tværsEn arbejdsplads, hvor det gode humør bliver vægtet højt og tonen er uformelMulighed for at arbejde med elever og styrke dem i deres udviklingEt aktivt hus med mange aktiviteter, med et godt netværk og samarbejde med de frivilligeEt plejecenter, som aldrig står stille ret længe af gangen og vi er ikke blege for at implementere nye tiltag, til gavn for både os og vores beboereEn attraktiv personaleklub med muligheder for teaterture, motionstilbud etc. Vi bryster os af, at Ringsted Kommune er Midt i mulighederne, men derfor skal du alligevel sikre dig, at du enten kan komme hertil med cykel, bil eller med offentlig transport. Vi ansætter løbende. Løn og ansættelsesvilkår Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling. Vi glæder os til at modtage din ansøgningPå Plejecenter Ortved går vi 50 glade kollegaer rundt og venter på dig. Kaffen er brygget, uniformen er strøget og vi er mere end klar til at byde dig velkommen på din nye arbejdsplads.

Plejecenter Ortved er Ringsteds ældste plejecenter, ligger i natur skønne omgivelser med en smuk stor have til, hvor der dyrkes grønt og blomster. Plejecenter Ortved blev moderniseret i 2010 og består af 62 plejeboliger, 5 centernære boliger, 1 daghjem med plads til 8 brugere hver dag og 4 aflastnings/midlertidige pladser.

Vi har somatisk plejekrævende borgere, og flere har en demensdiagnose.
Vi er et aktivt hus, i tæt samarbejde med de frivillige/Ældresagen.
Vi er et plejecenter der er i gang med stor udvikling, indenfor bl.a. Rehabilitering, Tidlig opsporing & Fælles sprog 3.

Vi forventer at du:
  • Er uddannet social- og sundhedsassistent
  • Ser borgeren som din kerneopgave
  • Brænder for at arbejde med ældre og være sammen med dem
  • Kan arbejde selvstændigt i et aktivt miljø

Hvem er du:
  • En der sætter en ære i at gøre en forskel i hverdagen for vores 60 beboere
  • En der har menneskelige fornemmelse/intuition, som det kan være lidt svær at sætte ord på, men som betyder, at vores beboere kan mærke, at deres dagligdag og liv rent faktisk betyder noget for dig
  • Du måler din succes på jobbet, ikke i antallet af piller du doserer korrekt eller sårbehandlinger du håndterer, men i antal af smil, du modtager i løbet af en vagt
  • Vi ser derudover også, at du formår at arbejde selvstændigt i et til tider meget aktivt miljø, hvor det er vigtigt, at der er styr på dokumentation og overblik

Vi tilbyder:
  • En arbejdsplads, hvor vi vægter et godt arbejdsmiljø højt, en arbejdsplads hvor vi arbejder tæt sammen i teams og hvor Dialog-Udvikling-Sammenhæng er vores kerneværdier

Vi tilbyder:
  • En dagvagtstilling på 32 timer pr. uge
  • En arbejdsplads, hvor vi arbejder tæt sammen i teams og på tværs
  • En arbejdsplads, hvor det gode humør bliver vægtet højt og tonen er uformel
  • Mulighed for at arbejde med elever og styrke dem i deres udvikling
  • Et aktivt hus med mange aktiviteter, med et godt netværk og samarbejde med de frivillige
  • Et plejecenter, som aldrig står stille ret længe af gangen og vi er ikke blege for at implementere nye tiltag, til gavn for både os og vores beboere
  • En attraktiv personaleklub med muligheder for teaterture, motionstilbud etc.


Vi bryster os af, at Ringsted Kommune er Midt i mulighederne, men derfor skal du alligevel sikre dig, at du enten kan komme hertil med cykel, bil eller med offentlig transport.

Vi ansætter løbende.

Løn og ansættelsesvilkår
Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning

Social- og SundhedscenterRingsted2019-10-31T00:00:002019-12-09T00:00:00
330105026Plejecenter Ortved søger fire social- og sundhedsassistenter til aftenvagtRobot På Plejecenter Ortved går vi 50 glade kollegaer rundt og venter på dig. Kaffen er brygget, uniformen er strøget, og vi er mere end klar til at byde dig velkommen på din nye arbejdsplads. Plejecenter Ortved er Ringsteds ældste plejecenter, som ligger i naturskønne omgivelser og med smuk stor have til, hvor der dyrkes grønt og blomster. Plejecenter Ortved blev moderniseret i 2010, og består af 62 plejeboliger, 5 centernæreboliger, 1 daghjem med plads til 8 hver dag og 4 aflastnings midlertidige pladser. Vi har somatisk plejekrævende borgere, og flere har en demensdiagnose. Vi er et aktivt hus, i tæt samarbejde med de frivillige ldresagen. Vi er et plejecenter der er i gang med en stor udvikling, indenfor bl.a. Rehabilitering og Tidlig opsporing, Fælles sprog 3. Vi forventer at du:Er uddannet social- og sundhedsassistent.Ser borgeren som din kerneopgave.Brænder for at arbejde med ældre og være sammen med dem.Kan arbejde selvstændigt i et aktivt miljø. Hvem er du:En der sætter en ære i at gøre en forskel i hverdagen for vores 60 beboere.En der har menneskelige fornemmelse intuition, som kan være lidt svær at sætteord på, men som betyder, at vores beboere kan mærke, at deres dagligdag og liv rent faktisk betyder noget for dig.Du måler din succes på jobbet, ikke i antallet af piller du doserer korrekt eller sårbehandlinger du håndterer, men i antallet af smil, du modtager i løbet af en vagt.Vi ser derudover, at du også formår at arbejde selvstændigt i et til tider meget aktivt miljø, hvor det er vigtigt, at der er styr på dokumentation og overblik. Vi tilbyder:En arbejdsplads, hvor vi arbejder tæt sammen i teams og på tværs.Som aftenvagt vil du være tilknyttet et team som arbejder 2 og 2 sammen.En arbejdsplads, hvor det gode humør bliver vægtet højt og tonen er uformel.Et aktivt hus med mange aktiviteter, med et godt netværk og samarbejde med de frivillige.Et plejecenter, som aldrig står stille ret længe af gangen, og vi er ikke blege for at implementere nye tiltag, til gavn for både os og vores beboere.En attraktiv personaleforening med muligheder for teaterture, motionstilbud etc.En aftenvagt stilling på 28 timer pr. uge, med 5 2 vagter. Vi bryster os af, at Ringsted kommune er Midt i mulighederne. Det betyder dog alligevel, at du skal sikre dig, at enten offentlig transport eller bil er muligt hertil for dig. Vi ansætter løbende. Løn og ansættelsesvilkår Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling. Vi glæder os til at modtage din ansøgningPå Plejecenter Ortved går vi 50 glade kollegaer rundt og venter på dig. Kaffen er brygget, uniformen er strøget, og vi er mere end klar til at byde dig velkommen på din nye arbejdsplads.

Plejecenter Ortved er Ringsteds ældste plejecenter, som ligger i naturskønne omgivelser og med smuk stor have til, hvor der dyrkes grønt og blomster. Plejecenter Ortved blev moderniseret i 2010, og består af 62 plejeboliger, 5 centernæreboliger, 1 daghjem med plads til 8 hver dag og 4 aflastnings/midlertidige pladser.

Vi har somatisk plejekrævende borgere, og flere har en demensdiagnose.
Vi er et aktivt hus, i tæt samarbejde med de frivillige/Ældresagen.
Vi er et plejecenter der er i gang med en stor udvikling, indenfor bl.a. Rehabilitering og Tidlig opsporing, Fælles sprog 3.


Vi forventer at du:
  • Er uddannet social- og sundhedsassistent.
  • Ser borgeren som din kerneopgave.
  • Brænder for at arbejde med ældre og være sammen med dem.
  • Kan arbejde selvstændigt i et aktivt miljø.


Hvem er du:
  • En der sætter en ære i at gøre en forskel i hverdagen for vores 60 beboere.
  • En der har menneskelige fornemmelse/intuition, som kan være lidt svær at sætteord på, men som betyder, at vores beboere kan mærke, at deres dagligdag og liv rent faktisk betyder noget for dig.
  • Du måler din succes på jobbet, ikke i antallet af piller du doserer korrekt eller sårbehandlinger du håndterer, men i antallet af smil, du modtager i løbet af en vagt.
  • Vi ser derudover, at du også formår at arbejde selvstændigt i et til tider meget aktivt miljø, hvor det er vigtigt, at der er styr på dokumentation og overblik.


Vi tilbyder:
  • En arbejdsplads, hvor vi arbejder tæt sammen i teams og på tværs.
  • Som aftenvagt vil du være tilknyttet et team som arbejder 2 og 2 sammen.
  • En arbejdsplads, hvor det gode humør bliver vægtet højt og tonen er uformel.
  • Et aktivt hus med mange aktiviteter, med et godt netværk og samarbejde med de frivillige.
  • Et plejecenter, som aldrig står stille ret længe af gangen, og vi er ikke blege for at implementere nye tiltag, til gavn for både os og vores beboere.
  • En attraktiv personaleforening med muligheder for teaterture, motionstilbud etc.
  • En aftenvagt stilling på 28 timer pr. uge, med 5/2 vagter.


Vi bryster os af, at Ringsted kommune er Midt i mulighederne. Det betyder dog alligevel, at du skal sikre dig, at enten offentlig transport eller bil er muligt hertil for dig.

Vi ansætter løbende.

Løn og ansættelsesvilkår
Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning

Social- og SundhedscenterRingsted2019-10-31T00:00:002019-12-09T00:00:00
330113803SUNDHEDSFAGLIG MEDARBEJDER TIL SPECIALPSYKIATRISK BOSTED I KR. ESKILSTRUPRobot Kan du sætte dig ind i beboeres komplekse psykosociale problematikker samtidig med, at du har blik for det hele menneske? Vi søger en projektmedarbejder til vores 108 botilbud Eskilhus, som ligger i Kr. Eskilstrup. Granhøjen tilbyder behandling til mennesker med komplekse psykosociale problematikker. På Granhøjen skaber vi rum til, at de med hver deres virkelighedsopfattelse indgår som fuldgyldige medlemmer af et fællesskab. Dine primære arbejdsopgaver vil være: At støtte og guide mennesker med komplekse psykosociale problematikker i alle dagligdagens gøremål Praktiske opgaver i samarbejde med beboerne, eksempelvis rengøring, oprydning og havearbejde Personlig pleje. Vi forventer, at du: Har en sundhedsfaglig uddannelse Har mindst 3 års erhvervserfaring med specialpsykiatri Kan sætte sunde grænser i et respektfuldt sprog Kan kommunikere tydeligt, stille krav og holde strukturen i hverdagen Kvalificeret kan dokumentere behandlingsindsatsen Er ansvarsfuld, stabil, fleksibel og initiativrig Er i stand til at arbejde selvstændigt og samtidig være en del af et team. Har vilje og lyst til at udvikle dig fagligt samt medvirke til at skabe et godt arbejdsmiljø Kan håndtere uforudsigelighed og have mange bolde i luften Har kørekort (B) og kan fremvise straffeattest. Granhøjen A S tilbyder: Løbende kompetenceudvikling, hvor kurser og uddannelse har høj prioritet Et godt arbejds- og læringsmiljø med gode kollegaer Faglige ambitioner og engagement Et stærkt værdigrundlag med fokus på at gøre borgere så selvstændige som muligt En arbejdsplads, der giver mulighed for at øge viden og kompetence indenfor psykiatrien. Lyder det som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig. Motiveret ansøgning og CV sendes til ansoegning@granhojen.dk hurtigst muligt og senest 20. november 2019, og gerne med opstart hurtigst muligt derefter. I emnefeltet skrives: Projektmedarbejder til Eskilhus. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kamilla Bøgelund på 81776041. Om Granhøjen Granhøjen er med 150 beboere et af landets største private opholdssteder for socialt og psykisk udsatte. Vores kunder er kommuner landet over, der køber ydelser inden for botilbud, beskæftigelse og behandling. Granhøjen har hovedkontor i Holbæk, hvor administrationen er samlet. Omkring 200 medarbejdere har deres daglige gang i vores botilbud og beskæftigelsestilbud, der ligger i Vestsjælland. Granhøjen er stiftet i 1985 og drives i dag som en ejerledet virksomhed. Virksomheden har fra start været præget af socialt entreprenørskab, der har skabt en række virksomheder, som i dag arbejder tæt sammen med Granhøjen. Læs mere på www.granhøjen.dk.

Kan du sætte dig ind i beboeres komplekse psykosociale problematikker samtidig med, at du har blik for det hele menneske?   

Vi søger en projektmedarbejder til vores § 108 botilbud Eskilhus, som ligger i Kr. Eskilstrup. 

Granhøjen tilbyder behandling til mennesker med komplekse psykosociale problematikker. På Granhøjen skaber vi rum til, at de med hver deres virkelighedsopfattelse indgår som fuldgyldige medlemmer af et fællesskab. 

Dine primære arbejdsopgaver vil være: 

  • At støtte og guide mennesker med komplekse psykosociale problematikker i alle dagligdagens gøremål 
  • Praktiske opgaver i samarbejde med beboerne, eksempelvis rengøring, oprydning og havearbejde  
  • Personlig pleje.  

Vi forventer, at du: 

  • Har en sundhedsfaglig uddannelse 
  • Har mindst 3 års erhvervserfaring med specialpsykiatri 
  • Kan sætte sunde grænser i et respektfuldt sprog 
  • Kan kommunikere tydeligt, stille krav og holde strukturen i hverdagen 
  • Kvalificeret kan dokumentere behandlingsindsatsen 
  • Er ansvarsfuld, stabil, fleksibel og initiativrig 
  • Er i stand til at arbejde selvstændigt og samtidig være en del af et team. 
  • Har vilje og lyst til at udvikle dig fagligt samt medvirke til at skabe et godt arbejdsmiljø 
  • Kan håndtere uforudsigelighed og have mange bolde i luften 
  • Har kørekort (B) og kan fremvise straffeattest. 

Granhøjen A/S tilbyder: 

  • Løbende kompetenceudvikling, hvor kurser og uddannelse har høj prioritet 
  • Et godt arbejds- og læringsmiljø med gode kollegaer 
  • Faglige ambitioner og engagement 
  • Et stærkt værdigrundlag med fokus på at gøre borgere så selvstændige som muligt 
  • En arbejdsplads, der giver mulighed for at øge viden og kompetence indenfor psykiatrien. 

Lyder det som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig. 

Motiveret ansøgning og CV sendes til ansoegning@granhojen.dk hurtigst muligt og senest 20. november 2019, og gerne med opstart hurtigst muligt derefter. I emnefeltet skrives: Projektmedarbejder til Eskilhus. 

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kamilla Bøgelund på 81776041. 

Om Granhøjen 

Granhøjen er med 150 beboere et af landets største private opholdssteder for socialt og psykisk udsatte. Vores kunder er kommuner landet over, der køber ydelser inden for botilbud, beskæftigelse og behandling.  

Granhøjen har hovedkontor i Holbæk, hvor administrationen er samlet. Omkring 200 medarbejdere har deres daglige gang i vores botilbud og beskæftigelsestilbud, der ligger i Vestsjælland. 

Granhøjen er stiftet i 1985 og drives i dag som en ejerledet virksomhed. Virksomheden har fra start været præget af socialt entreprenørskab, der har skabt en række virksomheder, som i dag arbejder tæt sammen med Granhøjen.  

Læs mere på www.granhøjen.dk

GRANHØJEN A/SKirke Eskilstrup2019-10-30T00:00:002019-11-20T00:00:00
330106495Hos Lykkegard søger vi social- og sundhedsassistenter til BrombærhusetBasic Lykkegard er et tilbud til børn, unge og voksne med specialpædagogiske behov. Det er børn unge voksne, som har en eller flere diagnoser bl.a. autisme, ADHD eller udviklingshæmning. Som ansat hos Lykkegard, bliver du en del af en større organisation med fokus på nærvær i de enkelte afdelinger. I Brombærhuset er der plads til 5 børn unge i alderen 7 16 år. Målgruppen er karakteriseret ved at have omfattende behov for pleje og massiv støtte. Børnene kan have flere forskellige diagnoser fx ADHD, autisme og retarderet psykomotorisk udvikling. Nogle har epilepsi. Der er ofte komorbiditet i målgruppen. Fælles for børnene de unge er bl.a., at de har kommunikative og adfærdsmæssige udfordringer. De pædagogiske tilgange er i udgangspunktet de samme, men vil altid være individuelt vurderet og målrettet planlagt ud fra behov og ressourcer hos den enkelte. Stillingerne er på 32 37 timer gennemsnitligt pr. uge. Din primære arbejdstid er, når børnene er hjemme fra skole, dvs. aften og weekender. Der vil også være enkelte dagvagter samt møder og supervision i dagtimerne. Du vil indgå i et fast 4 ugers rul med forbehold for ændringer i skoleferier. Børnene i Brombærhuset har alle behov for særlig støtte og hjælp til personlig pleje. Du skal have den nødvendige viden om medicinhåndtering i forhold til lovgivning om medicinadministration og tilsyn og således kunne dosere medicin, opdatere systemer, registrere sundhedsfaglige behandlinger m.v. Vi tilbyder fælles fokus om kerneopgaven og bevidsthed om vores faglighed en spændende arbejdsplads i stadig udvikling, hvor du har mulighed for at få indflydelse troværdige og loyale kolleger med fokus på samarbejde og åbenhed sundhedsforsikring og pensionstillæg mulighed for kurser, supervision og faglig sparring på tværs i organisationen Vi forventer, at du er uddannet social- og sundhedsassistent, velfunderet i praksis og har erfaring inden for specialområdet børn og unge med gennemgribende udviklingsforstyrrelser er reflekterende omkring egen og kollegers praksis har skriftlige kompetencer i dokumentation samt erfaring med at udarbejde statusrapport og handleplan kan samarbejde med aktuelle samarbejdspartnere er fleksibel og selvstændig kan arbejde i teams kan arbejde i og følge aftaler om struktur kan arbejde hver 2. weekend har kørekort til personbil Der vil ved ansættelsen blive indhentet straffeattest og børneattest. Stillingerne er ledige nu, og vi behandler ansøgningerne løbende. Send din ansøgning via knappen Ansøgning Send ansøgning . Du kan læse mere om os på www.lykkegard.dk. For yderligere information er du velkommen til at kontakte os på tlf. 8172 7268 i tidsrummet 9.00 16.00 på hverdage. Du kan også sende os en mail på job@lykkegard.dk Se mere på vores ansøgersite: https: lykkegard.ofir.com
Lykkegard er et tilbud til børn, unge og voksne med specialpædagogiske behov. Det er børn/unge/voksne, som har en eller flere diagnoser bl.a. autisme, ADHD eller udviklingshæmning. Som ansat hos Lykkegard, bliver du en del af en større organisation med fokus på nærvær i de enkelte afdelinger.

I Brombærhuset er der plads til 5 børn/unge i alderen 7 – 16 år. Målgruppen er karakteriseret ved at have omfattende behov for pleje og massiv støtte.

Børnene kan have flere forskellige diagnoser fx ADHD, autisme og retarderet psykomotorisk udvikling. Nogle har epilepsi. Der er ofte komorbiditet i målgruppen.

Fælles for børnene/de unge er bl.a., at de har kommunikative og adfærdsmæssige udfordringer. De pædagogiske tilgange er i udgangspunktet de samme, men vil altid være individuelt vurderet og målrettet planlagt ud fra behov og ressourcer hos den enkelte.

Stillingerne er på 32 – 37 timer gennemsnitligt pr. uge. Din primære arbejdstid er, når børnene er hjemme fra skole, dvs. aften og weekender. Der vil også være enkelte dagvagter samt møder og supervision i dagtimerne. Du vil indgå i et fast 4 ugers rul med forbehold for ændringer i skoleferier.

Børnene i Brombærhuset har alle behov for særlig støtte og hjælp til personlig pleje. Du skal have den nødvendige viden om medicinhåndtering i forhold til lovgivning om medicinadministration og tilsyn og således kunne dosere medicin, opdatere systemer, registrere sundhedsfaglige behandlinger m.v.

Vi tilbyder
  • fælles fokus om kerneopgaven og bevidsthed om vores faglighed
  • en spændende arbejdsplads i stadig udvikling, hvor du har mulighed for at få indflydelse
  • troværdige og loyale kolleger med fokus på samarbejde og åbenhed
  • sundhedsforsikring og pensionstillæg
  • mulighed for kurser, supervision og faglig sparring på tværs i organisationen
Vi forventer, at du
  • er uddannet social- og sundhedsassistent, velfunderet i praksis og har erfaring inden for specialområdet børn og unge med gennemgribende udviklingsforstyrrelser
  • er reflekterende omkring egen og kollegers praksis
  • har skriftlige kompetencer i dokumentation samt erfaring med at udarbejde statusrapport og handleplan
  • kan samarbejde med aktuelle samarbejdspartnere
  • er fleksibel og selvstændig
  • kan arbejde i teams
  • kan arbejde i og følge aftaler om struktur
  • kan arbejde hver 2. weekend
  • har kørekort til personbil
  • Der vil ved ansættelsen blive indhentet straffeattest og børneattest.
Stillingerne er ledige nu, og vi behandler ansøgningerne løbende. Send din ansøgning via knappen ”Ansøgning/Send ansøgning”. Du kan læse mere om os på www.lykkegard.dk. For yderligere information er du velkommen til at kontakte os på tlf. 8172 7268 i tidsrummet 9.00 – 16.00 på hverdage. Du kan også sende os en mail på job@lykkegard.dk




Se mere på vores ansøgersite: https://lykkegard.ofir.com

ORS/Small/d050ee97_logo.pngLykkegard ApSHolbæk2019-10-28T00:00:002019-11-17T00:00:00
330116286Social- og sundhedsassistent til Bostedet MariehuseneBasic Vi søger en social- og sundhedsassistent på 35-37 timer uge til en fast stilling. Mariehusene er: Et bosted for 30 beboere med varig nedsat psykisk funktionsevne og deraf afledt behov for hjælp og støtte af praktisk og pædagogisk karakter hver på deres måde og i forskellig grad. Beboerne bor dels i mindre huset og dels i solistboligere. Aldersgruppen er fra 22 til 72 år. Mariehusene er en arbejdsplads med engagerede og dygtige medarbejdere, og er opdelt i 5 teams, som hver især varetager en gruppe beboeres behov. For at sikre, at vi komme hele vejen rundt om beboerne, er der i hvert tema ansat både social- og sundhedsassistenter, pædagoger og pædagogmedhjælpere. Du vil komme til at arbejde med alle beboerne på Mariehusene, men have særlig ansvar for de beboere som er tilknyttet det team, som du vil blive en del af. Dine arbejdsopgaver vil dels være af sundhedsfaglig karakter og dels af pædagogisk karakter, og du vil blive en del af det sundhedsfaglige udvalg, hvor du sammen med de 4 andre assistenter vil være med til at løfte den sundhedsfaglige viden. Om dig: Kendskab og erfaring med FMK Kendskab til de 12 sygeplejefaglige problemområder og kan dokumentere ud fra disse Erfaring med målgruppen Gerne have et kendskab til den neuropædagogiske tilgang Du sætter beboerne i centrum for din faglige indsats og kan dokumentere denne. Gode kommunikative kompetencer i forholdt til mennesker hvis kommunikative muligheder er begrænset Tydelig i det du siger og gør Er tålmodig og imødekommende Du bidrager til et godt samarbejde, både i teamet og i den øvrige personalegruppe Har kørekort På Mariehusene er tjenestetiden fordelt på dag- og aftenvagter. Du skal desuden arbejde her anden weekend. Løn og ansættelsesforhold: Efter gældende overenskomst og efter principperne om Ny Løn. Har du en særlig forventning til din løn skal det fremgå af din ansøgning. Ansøgningsfrist Torsdag d. 21. november med start 1. december 2019 eller snarest derefter. Vi holder samtaler i uge 48 Vil du vide mere Vil du vide mere, så kontakt leder Vibeke Fjordskov på Vibekebf@roskilde.dk eller telefon 2120 8901.

Vi søger en social- og sundhedsassistent på 35-37 timer/uge til en fast stilling.

Mariehusene er:
Et bosted for 30 beboere med varig nedsat psykisk funktionsevne og deraf afledt behov for hjælp og støtte af praktisk og pædagogisk karakter – hver på deres måde og i forskellig grad. Beboerne bor dels i mindre huset og dels i solistboligere. Aldersgruppen er fra 22 til 72 år.

Mariehusene er en arbejdsplads med engagerede og dygtige medarbejdere, og er opdelt i 5 teams, som hver især varetager en gruppe beboeres behov. For at sikre, at vi komme hele vejen rundt om beboerne, er der i hvert tema ansat både social- og sundhedsassistenter, pædagoger og pædagogmedhjælpere.

Du vil komme til at arbejde med alle beboerne på Mariehusene, men have særlig ansvar for de beboere som er tilknyttet det team, som du vil blive en del af.
Dine arbejdsopgaver vil dels være af sundhedsfaglig karakter og dels af pædagogisk karakter, og du vil blive en del af det sundhedsfaglige udvalg, hvor du sammen med de 4 andre assistenter vil være med til at løfte den sundhedsfaglige viden.

Om dig:

  • Kendskab og erfaring med FMK
  • Kendskab til de 12 sygeplejefaglige problemområder og kan dokumentere ud fra disse
  • Erfaring med målgruppen
  • Gerne have et kendskab til den neuropædagogiske tilgang
  • Du sætter beboerne i centrum for din faglige indsats og kan dokumentere denne.
  • Gode kommunikative kompetencer i forholdt til mennesker hvis kommunikative muligheder er begrænset
  • Tydelig i det du siger og gør
  • Er tålmodig og imødekommende
  • Du bidrager til et godt samarbejde, både i teamet og i den øvrige personalegruppe
  • Har kørekort

På Mariehusene er tjenestetiden fordelt på dag- og aftenvagter. Du skal desuden arbejde her anden weekend.

Løn og ansættelsesforhold:
Efter gældende overenskomst og efter principperne om Ny Løn. Har du en særlig forventning til din løn skal det fremgå af din ansøgning.

Ansøgningsfrist
Torsdag d. 21. november med start 1. december 2019 eller snarest derefter. Vi holder samtaler i uge 48

Vil du vide mere
Vil du vide mere, så kontakt leder Vibeke Fjordskov på Vibekebf@roskilde.dk eller telefon 2120 8901.

ORS/Small/9b6766f3_logo.pngRoskilde Kommune - Botilbuddet MariehuseneRoskilde2019-11-01T14:00:41.3132019-11-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Plejecenter Ortved søger social- og sundhedsassistent til dagvagt

Social- og Sundhedscenter

Ringsted
På Plejecenter Ortved går vi 50 glade kollegaer rundt og venter på dig. Kaffen er brygget, uniformen er strøget og vi er mere end klar til at byde dig velkommen på din nye arbejdsplads. Plejecenter Ortved er Ringsteds ældste plejecenter, ligger i na...
Indrykket:31. oktober 2019
Udløbsdato:9. december 2019

Plejecenter Ortved søger fire social- og sundhedsassistenter til aftenvagt

Social- og Sundhedscenter

Ringsted
På Plejecenter Ortved går vi 50 glade kollegaer rundt og venter på dig. Kaffen er brygget, uniformen er strøget, og vi er mere end klar til at byde dig velkommen på din nye arbejdsplads. Plejecenter Ortved er Ringsteds ældste plejecenter, som ligger...
Indrykket:31. oktober 2019
Udløbsdato:9. december 2019

SUNDHEDSFAGLIG MEDARBEJDER TIL SPECIALPSYKIATRISK BOSTED I KR. ESKILSTRUP

GRANHØJEN A/S

Kirke Eskilstrup
Kan du sætte dig ind i beboeres komplekse psykosociale problematikker samtidig med, at du har blik for det hele menneske? Vi søger en projektmedarbejder til vores 108 botilbud Eskilhus, som ligger i Kr. Eskilstrup. Granhøjen tilbyder behandling til ...
Indrykket:30. oktober 2019
Udløbsdato:20. november 2019

Hos Lykkegard søger vi social- og sundhedsassistenter til Brombærhuset

Lykkegard ApS

Holbæk
Lykkegard er et tilbud til børn, unge og voksne med specialpædagogiske behov. Det er børn unge voksne, som har en eller flere diagnoser bl.a. autisme, ADHD eller udviklingshæmning. Som ansat hos Lykkegard, bliver du en del af en større organisation ...
Indrykket:28. oktober 2019
Udløbsdato:17. november 2019

Social- og sundhedsassistent til Bostedet Mariehusene

Roskilde Kommune - Botilbuddet Mariehusene

Roskilde
Vi søger en social- og sundhedsassistent på 35-37 timer uge til en fast stilling. Mariehusene er: Et bosted for 30 beboere med varig nedsat psykisk funktionsevne og deraf afledt behov for hjælp og støtte af praktisk og pædagogisk karakter hver på de...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:21. november 2019