Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Handicaprådgivningen søger 3 sagsbehandlere

To faste - og en tidsbegrænset sagsbehandler stilling i en spændende afdeling
Handicaprådgivningen søger 3 sagsbehandlere

Har du mod på, og lyst til, at arbejde i en myndighedsfunktion indenfor det specialiserede voksenområde, er én af stillingerne måske noget for dig.

Handicaprådgivningen varetager sagsbehandling på det specialiserede Handicap- og Psykiatriområde i Horsens kommune. Vi understøtter borgere, der er psykisk, fysisk eller socialt udfordret, med at forløse deres potentiale, og leve et så selvstændigt og meningsfuldt liv som muligt. Naturligvis på baggrund af deres individuelle behov, ønsker, drømme og mål.

Vi arbejder ud fra et menneskesyn om, at alle mennesker kan udvikle sig.

I Handicaprådgivningen kommer du primært til at arbejde med støtte i eget hjem (§ 85), midlertidige og afklarende indsatser (SEL § 82), ledsagelse (§ 97), midlertidige botilbud (§ 107), længerevarende botilbud(SEL § 108) beskyttet beskæftigelse (§ 103) og aktivitets og samværstilbud (§ 104). Alt sammen ift. borgere med en nedsat funktionsnedsættelse der skyldes fysiske og/eller psykiske problemer, misbrug, udviklingsforstyrrelser og hjerneskade.

De to faste stillinger tiltrædes henholdsvis den 1. april og den 1. maj 2020. Den tidsbegrænsede stilling tiltrædes den 1. april 2020 og afsluttes 30. september 2021. Denne stilling er en tidsbegrænset opnormering. For alle 3 stillinger er den ugentlige arbejdstid 37 timer.

Den medarbejder vi søger, er fagligt velfunderet, har kendskab til området, og brænder for at lære nyt og bidrage til den fortsatte udvikling af opgaveløsningen, samarbejdsrelationer og afdelingen generelt. Fagligt og økonomisk har vi fokus på at skabe helhed og sammenhæng, samt at løse opgaverne systematisk og på et højt niveau. Der sættes pris på, at du kan samarbejde på tværs af opgaver, fagligheder og organisatoriske rammer. Det skaber nemlig de bedste løsninger, til gavn for vores borgere.

Handicaprådgivningen arbejder ud fra:

  • Princippet om mindst indgriben
  • Forløsning af borgernes potentiale, på baggrund af deres mål og drømme
  • Sammenhæng mellem behov, indsats og takst.
Ovenstående bliver pejlemærker for din arbejdsindsats.

Handicaprådgivningen består af 3 teams, der arbejder tæt sammen. Der er på daglig basis mulighed for faglig sparring, kollegial støtte og nærværende ledelse. Gensidig respekt, trivsel, positivitet og et godt grin vægtes højt.

Horsens kommune har fokus på at anvende teknologiske hjælpemidler, hvor det giver mening, og skaber værdi, for borgeren. Hvordan vi støtter borgerne med relevante teknologiske hjælpemidler, er et af afdelingens udviklingsområder.

Du kan forvente af os:
  • Et spændende og alsidigt job med mange udfordringer
  • Introduktion og oplæring (mentor ordning)
  • Ekstern supervision
  • Kompetenceudvikling
  • Gode ansættelsesforhold
  • Hyggelige personalearrangementer
  • Individuelle aftaler om hjemmearbejde på enkelte dage
  • ”Højt til loftet”, både fagligt og personligt.
Vi forventer, at du:
  • Har erfaring med eller kendskab til myndighedsområdet
  • Har lyst og interesse i at samarbejde med borgere indenfor det specialiserede voksenområde
  • Er systematisk og god til at sætte dig ind i lovgivningen på området
  • Har gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner
  • Har blik for økonomisk og fagligt bæredygtige løsninger
  • Er en åben og positiv person, med en god portion humor
  • Kan bevare ro og overblik, også selv om der er nok at se til.
Yderligere information
Hvis du ønsker at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte socialrådgiver Nadine Jacobsen, tlf.nr.: 7629 3849, eller socialrådgiver Tea Lindegaard tlf.nr.: 7629 3845 eller sektionsleder Mette Johannesen på tlf. 2055 4146.

Ansøgning
Ansøgningsfrist er tirsdag den 18. februar 2020 kl. 12.00.

Der afholdes ansættelsessamtaler den 25. og 26. februar 2020.

Send din ansøgning
Vi ser frem til at modtage din. Lad den venligst være kortfattet og med tydelig vægt på konkrete kvalifikationer og erfaringer med ovennævnte arbejdsopgaver.

Du sender din ansøgning via knappen ”Send ansøgning”, som du finder nedenfor. I feltet ”Resume” bedes du skrive en kort opsummering af din ansøgning.

Husk at vedhæfte din ansøgning og dit CV, samt andre relevante bilag.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330165945Phoenix-62bbc4dc12020-01-28T12:03:44.043Handicaprådgivningen søger 3 sagsbehandlereTo faste - og en tidsbegrænset sagsbehandler stilling i en spændende afdeling
Handicaprådgivningen søger 3 sagsbehandlere

Har du mod på, og lyst til, at arbejde i en myndighedsfunktion indenfor det specialiserede voksenområde, er én af stillingerne måske noget for dig.

Handicaprådgivningen varetager sagsbehandling på det specialiserede Handicap- og Psykiatriområde i Horsens kommune. Vi understøtter borgere, der er psykisk, fysisk eller socialt udfordret, med at forløse deres potentiale, og leve et så selvstændigt og meningsfuldt liv som muligt. Naturligvis på baggrund af deres individuelle behov, ønsker, drømme og mål.

Vi arbejder ud fra et menneskesyn om, at alle mennesker kan udvikle sig.

I Handicaprådgivningen kommer du primært til at arbejde med støtte i eget hjem (§ 85), midlertidige og afklarende indsatser (SEL § 82), ledsagelse (§ 97), midlertidige botilbud (§ 107), længerevarende botilbud(SEL § 108) beskyttet beskæftigelse (§ 103) og aktivitets og samværstilbud (§ 104). Alt sammen ift. borgere med en nedsat funktionsnedsættelse der skyldes fysiske og/eller psykiske problemer, misbrug, udviklingsforstyrrelser og hjerneskade.

De to faste stillinger tiltrædes henholdsvis den 1. april og den 1. maj 2020. Den tidsbegrænsede stilling tiltrædes den 1. april 2020 og afsluttes 30. september 2021. Denne stilling er en tidsbegrænset opnormering. For alle 3 stillinger er den ugentlige arbejdstid 37 timer.

Den medarbejder vi søger, er fagligt velfunderet, har kendskab til området, og brænder for at lære nyt og bidrage til den fortsatte udvikling af opgaveløsningen, samarbejdsrelationer og afdelingen generelt. Fagligt og økonomisk har vi fokus på at skabe helhed og sammenhæng, samt at løse opgaverne systematisk og på et højt niveau. Der sættes pris på, at du kan samarbejde på tværs af opgaver, fagligheder og organisatoriske rammer. Det skaber nemlig de bedste løsninger, til gavn for vores borgere.

Handicaprådgivningen arbejder ud fra:
  • Princippet om mindst indgriben
  • Forløsning af borgernes potentiale, på baggrund af deres mål og drømme
  • Sammenhæng mellem behov, indsats og takst.
Ovenstående bliver pejlemærker for din arbejdsindsats.

Handicaprådgivningen består af 3 teams, der arbejder tæt sammen. Der er på daglig basis mulighed for faglig sparring, kollegial støtte og nærværende ledelse. Gensidig respekt, trivsel, positivitet og et godt grin vægtes højt.

Horsens kommune har fokus på at anvende teknologiske hjælpemidler, hvor det giver mening, og skaber værdi, for borgeren. Hvordan vi støtter borgerne med relevante teknologiske hjælpemidler, er et af afdelingens udviklingsområder.

Du kan forvente af os:
  • Et spændende og alsidigt job med mange udfordringer
  • Introduktion og oplæring (mentor ordning)
  • Ekstern supervision
  • Kompetenceudvikling
  • Gode ansættelsesforhold
  • Hyggelige personalearrangementer
  • Individuelle aftaler om hjemmearbejde på enkelte dage
  • ”Højt til loftet”, både fagligt og personligt.
Vi forventer, at du:
  • Har erfaring med eller kendskab til myndighedsområdet
  • Har lyst og interesse i at samarbejde med borgere indenfor det specialiserede voksenområde
  • Er systematisk og god til at sætte dig ind i lovgivningen på området
  • Har gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner
  • Har blik for økonomisk og fagligt bæredygtige løsninger
  • Er en åben og positiv person, med en god portion humor
  • Kan bevare ro og overblik, også selv om der er nok at se til.
Yderligere information
Hvis du ønsker at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte socialrådgiver Nadine Jacobsen, tlf.nr.: 7629 3849, eller socialrådgiver Tea Lindegaard tlf.nr.: 7629 3845 eller sektionsleder Mette Johannesen på tlf. 2055 4146.

Ansøgning
Ansøgningsfrist er tirsdag den 18. februar 2020 kl. 12.00.

Der afholdes ansættelsessamtaler den 25. og 26. februar 2020.

Send din ansøgning
Vi ser frem til at modtage din. Lad den venligst være kortfattet og med tydelig vægt på konkrete kvalifikationer og erfaringer med ovennævnte arbejdsopgaver.

Du sender din ansøgning via knappen ”Send ansøgning”, som du finder nedenfor. I feltet ”Resume” bedes du skrive en kort opsummering af din ansøgning.

Husk at vedhæfte din ansøgning og dit CV, samt andre relevante bilag.

2020-02-19T01:06:35.400 To faste - og en tidsbegrænset sagsbehandler stilling i en spændende afdelingHandicaprådgivningen søger 3 sagsbehandlere Har du mod på, og lyst til, at arbejde i en myndighedsfunktion indenfor det specialiserede voksenområde, er n af stillingerne måske noget for dig.Handicaprådgivningen varetager sagsbehandling på det specialiserede Handicap- og Psykiatriområde i Horsens kommune. Vi understøtter borgere, der er psykisk, fysisk eller socialt udfordret, med at forløse deres potentiale, og leve et så selvstændigt og meningsfuldt liv som muligt. Naturligvis på baggrund af deres individuelle behov, ønsker, drømme og mål.Vi arbejder ud fra et menneskesyn om, at alle mennesker kan udvikle sig.I Handicaprådgivningen kommer du primært til at arbejde med støtte i eget hjem ( 85), midlertidige og afklarende indsatser (SEL 82), ledsagelse ( 97), midlertidige botilbud ( 107), længerevarende botilbud(SEL 108) beskyttet beskæftigelse ( 103) og aktivitets og samværstilbud ( 104). Alt sammen ift. borgere med en nedsat funktionsnedsættelse der skyldes fysiske og eller psykiske problemer, misbrug, udviklingsforstyrrelser og hjerneskade.De to faste stillinger tiltrædes henholdsvis den 1. april og den 1. maj 2020. Den tidsbegrænsede stilling tiltrædes den 1. april 2020 og afsluttes 30. september 2021. Denne stilling er en tidsbegrænset opnormering. For alle 3 stillinger er den ugentlige arbejdstid 37 timer.Den medarbejder vi søger, er fagligt velfunderet, har kendskab til området, og brænder for at lære nyt og bidrage til den fortsatte udvikling af opgaveløsningen, samarbejdsrelationer og afdelingen generelt. Fagligt og økonomisk har vi fokus på at skabe helhed og sammenhæng, samt at løse opgaverne systematisk og på et højt niveau. Der sættes pris på, at du kan samarbejde på tværs af opgaver, fagligheder og organisatoriske rammer. Det skaber nemlig de bedste løsninger, til gavn for vores borgere.Handicaprådgivningen arbejder ud fra: Princippet om mindst indgriben Forløsning af borgernes potentiale, på baggrund af deres mål og drømme Sammenhæng mellem behov, indsats og takst. Ovenstående bliver pejlemærker for din arbejdsindsats.Handicaprådgivningen består af 3 teams, der arbejder tæt sammen. Der er på daglig basis mulighed for faglig sparring, kollegial støtte og nærværende ledelse. Gensidig respekt, trivsel, positivitet og et godt grin vægtes højt.Horsens kommune har fokus på at anvende teknologiske hjælpemidler, hvor det giver mening, og skaber værdi, for borgeren. Hvordan vi støtter borgerne med relevante teknologiske hjælpemidler, er et af afdelingens udviklingsområder.Du kan forvente af os: Et spændende og alsidigt job med mange udfordringer Introduktion og oplæring (mentor ordning) Ekstern supervision Kompetenceudvikling Gode ansættelsesforhold Hyggelige personalearrangementer Individuelle aftaler om hjemmearbejde på enkelte dage Højt til loftet , både fagligt og personligt. Vi forventer, at du: Har erfaring med eller kendskab til myndighedsområdet Har lyst og interesse i at samarbejde med borgere indenfor det specialiserede voksenområde Er systematisk og god til at sætte dig ind i lovgivningen på området Har gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner Har blik for økonomisk og fagligt bæredygtige løsninger Er en åben og positiv person, med en god portion humor Kan bevare ro og overblik, også selv om der er nok at se til. Yderligere informationHvis du ønsker at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte socialrådgiver Nadine Jacobsen, tlf.nr.: 7629 3849, eller socialrådgiver Tea Lindegaard tlf.nr.: 7629 3845 eller sektionsleder Mette Johannesen på tlf. 2055 4146.AnsøgningAnsøgningsfrist er tirsdag den 18. februar 2020 kl. 12.00.Der afholdes ansættelsessamtaler den 25. og 26. februar 2020.Send din ansøgningVi ser frem til at modtage din. Lad den venligst være kortfattet og med tydelig vægt på konkrete kvalifikationer og erfaringer med ovennævnte arbejdsopgaver.Du sender din ansøgning via knappen Send ansøgning , som du finder nedenfor. I feltet Resume bedes du skrive en kort opsummering af din ansøgning.Husk at vedhæfte din ansøgning og dit CV, samt andre relevante bilag.10Phoenix62bbc4dc101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-18T00:00:000010https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=91b4ce8b-17df-4acb-ae81-f64c677429ae0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3699767Handicap, psykiatri og Socialt Udsatte11Rådhustorvet 48700HorsensDKDanmarkORS/62bbc4dc_logo.jpegORS/Small/62bbc4dc_logo.jpeg0
mmjo@horsens.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent10001892707EmplyMinimumc5bdc76d-f160-4930-86d5-b1615fd4d8bb_1244200028-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=62bbc4dchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=62bbc4dchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=62bbc4dc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=62bbc4dc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Socialvaesen/3.jpgHandicaprådgivningen søger 3 sagsbehandlere12008001Dansk3Læse/ tale343112Sagsbehandler11Socialvæsen364027771Mette Møller Johannesenmmjo@horsens.dkDanmarkDanmarkda-DK