Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Hands-on regnskabskonsulent til tværgående team hos Center for Økonomi, Koncernregnskab Region Hovedstaden

Brænder du for at arbejde med regnskab og controlling, så er du måske vores nye kollega der kan understøtte vores tværgående team i Koncernregnskab.

Som medarbejder i vores tværgående team vil du komme til at arbejde med alle typer af regnskabsopgaver fra stamdata til registrering og afstemning, på tværs af sektionerne.

Du vil i samarbejde med chefgruppen skulle bidrage til ressourceplanlægningen og løse opgaver der, hvor behovet opstår. Det kan være i forbindelse med barselsvikariat, ferie, sygdom eller spidsbelastningsperioder, f.eks. månedsafslutning. Perioden for opgaveløsning kan være af kortere eller længere varighed, hvorfor det er en forudsætning, at du stortrives med forandringer og ikke er bange for at sætte dig ind i nye områder med kort varsel. Det er vigtigt, at du har en analytisk og struktureret tilgang til arbejdet. Derudover forventes det, at du besidder en høj faglighed, helhedssyn, gode kommunikationsevner og ikke er bange for at kaste dig ud i såvel registreringsopgaver som afstemninger og ad hoc-opgaver.


Vi forestiller os, at du har en relevant regnskabsmæssig og teoretisk baggrund, gerne en merkonom eller noget tilsvarende. Du interesserer dig for regnskab og controlling, og har en stærk forståelse for regnskab generelt.

Du formår at planlægge og prioritere dine opgaver i en travl hverdag. Du skal kunne fungere som en stærk faglig sparringspartner for kollegaerne i Koncernregnskab og derfor er det vigtigt, at du har gode samarbejdsevner.

Hvem er du

  • Du har en god forståelse for regnskabsprocesserne og kan din debet/kredit
  • Du er forandringsparat og trives med mange forskellige ”arbejdspladser”
  • Du trives med hands-on, er pålidelig og overholder altid dine deadlines
  • Du går ikke på kompromis med kvalitet i din opgaveløsning og stræber efter løbende forbedringer
  • Du er professionel i din opgaveløsning og har sans for både detaljer og de store linjer
  • Du har en god fornemmelse for vigtigheden af god og positiv kommunikation og taler i øjenhøjde med kollegaer og samarbejdspartnere
  • Du er en holdspiller og er god til at samarbejde samt til at skabe relationer
  • Du er robust og formår at bevare overblikket
  • Du har gode Excel kundskaber og det er en forudsætning, at du har kendskab til SAP
Hvis du derudover er klar til at yde en ekstra indsats, når det er nødvendigt og trives i en organisation, hvor tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme er de bærende værdier, så er du den kollega vi søger.


Hvem er vi
Center for Økonomi, Koncernregnskab, har siden 1. oktober 2017 varetaget regnskabs- og bogholderiopgaver for hele Region Hovedstaden. Vi består af 6 sektioner, som er specialister inden for hver deres område. Koncernregnskab har beskæftiger ca. 110 medarbejdere.

Du bliver en del af en meget engageret, proaktiv og faglig stærk enhed i en højt specialiseret organisation, hvor der er mulighed for at præge jobbet og dagligdagen. Vi er en arbejdsplads med fokus på arbejdsmiljø og en god balance mellem arbejde og fritid.

Løn- og ansættelsesvilkår
Koncernregnskab har adresse på Rigshospitalet, Glostrup, Valdemar Hansens Vej 2, opgang 8, 2600 Glostrup.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.


Yderligere oplysninger
Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Bjarne Rahbe Petersen på tlf. 51604596.


Ansøgningsprocedure
Du søger jobbet ved at sende din ansøgning og dit CV snarest og senest den 12. april 2021.



Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.