Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du en smilende stemme og brænder du for god kundeservice?

Kan du lide at tale med mange forskellige mennesker i løbet af en dag? Er du er serviceminded helt ud til fingerspidserne. Så er du måske vores nye kollega i Call-centeret?

Færdselsstyrelsen i Ribe fortsætter sin udvikling, og vi skal være endnu flere kollegaer. Så hvis du kunne tænke dig at arbejde i et team, som brænder for at levere den bedste service, så ser vi frem til at læse din ansøgning.

Teamet, der søger en ny kollega, består af en teamleder samt 12 kontorfunktionærer, der er drevet af at yde den bedste service til kunder og kollegaer. Til dagligt arbejder vi med driftsledelse for at sikre, at vi når vores mål. Udover at være et ambitiøst hold, er vi også et hold, der interesserer sig for hinanden og vil hinanden.

En dag på jobbet
Du kommer til at have en bred opgaveportefølje, da du skal håndtere kontakten med mange kunder, som søger hjælp indenfor hovedstyrelsen, Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen området. Derudover kommer du til at skulle servicere dine kollegaer fra vores forskellige afdelinger i hele organisationen.

Som en del af holdet vil du fx komme til at besvare spørgsmål fra kunder over telefonen, som vedrører styrelsens fagområder, såsom bilsyn, erhvervstransport, jernbane, luftfart, bolig mv.
Din rolle vil bl.a. være at vejlede kunderne professionelt, hvor du skal kunne navigere i systemerne samt i vores lovgivning.

Er du vores nye kollega?
Vi søger en kollega, der trives med forandringer, er nysgerrig og opsøgende på opgaver. Du skal motiveres af god og effektiv kundeservice, hvilket der skal til for at sikre vores daglige drift på telefonerne. Du skal have lyst til at løfte i flok, og i Færdselsstyrelsen hjælper vi hinanden, når det brænder på.

For at du får succes i jobbet forventer vi, at du...

• Er kontoruddannet eller har en professionsbachelor i offentlig administration
• Har en ambition og lyst til at levere en god kundeservice
• Arbejder struktureret med dine opgaver og er bevidst om at arbejde efter deadlines
• Er i stand til at opsøge faglig viden og samarbejde på tværs af faggrupper
• Trives i en travl hverdag, hvor du skal være med til at opbygge fælles viden
• Kan håndtere flere bolde i luften
• Kan arbejde under driftsledelse, hvor vi bruger tavlestyring
• Er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt – også gerne på engelsk

Vi ser gerne, at du er god til systemer og kan lide at arbejde effektivt. Det er en fordel, hvis du har erfaring med vores journalsystem Workzone Client. Det er ligeledes en fordel, hvis du har kendskab til offentlig forvaltning.

Oplæring vil foregå ved sidemandsoplæring i Færdselsstyrelsen.

Færdselsstyrelsen, hvem er vi?
Færdselsstyrelsen i Ribe er en del af Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen, der hører under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet. Som en konsekvens af Bedre Balance II samles hele færdselsområdet i Færdselsstyrelsen i Ribe. Færdselsstyrelsen er de senere år vokset med mere end 50%. Færdselsstyrelsen har ansvar for regulering og tilsyn på færdselsområdet, herunder for at bidrage til udarbejdelse af bekendtgørelser og vejledninger, administrering af færdselslovens regler og behandling af generelle spørgsmål om de enkelte sagsområder.

Yderligere information
Du kan få mere at vide om stillingen hos teamleder Anitta Mikkelsen på telefon 41 87 55 02.

Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er et barselsvikariat på 37 timer om ugen. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem HK og Finansministeriet. Stillingen forventes besat d. 1. juli 2019.

Ansøgning
Send hurtigst muligst din ansøgning, CV og eksamenspapirer via Færdselsstyrelsens elektroniske ansøgningsportal på www.tbst.dk senest den 20. maj 2019 kl. 12.00.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011122Phoenix-1c60210212019-04-25T00:00:00Har du en smilende stemme og brænder du for god kundeservice?Kan du lide at tale med mange forskellige mennesker i løbet af en dag? Er du er serviceminded helt ud til fingerspidserne. Så er du måske vores nye kollega i Call-centeret?

Færdselsstyrelsen i Ribe fortsætter sin udvikling, og vi skal være endnu flere kollegaer. Så hvis du kunne tænke dig at arbejde i et team, som brænder for at levere den bedste service, så ser vi frem til at læse din ansøgning.

Teamet, der søger en ny kollega, består af en teamleder samt 12 kontorfunktionærer, der er drevet af at yde den bedste service til kunder og kollegaer. Til dagligt arbejder vi med driftsledelse for at sikre, at vi når vores mål. Udover at være et ambitiøst hold, er vi også et hold, der interesserer sig for hinanden og vil hinanden.

En dag på jobbet
Du kommer til at have en bred opgaveportefølje, da du skal håndtere kontakten med mange kunder, som søger hjælp indenfor hovedstyrelsen, Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen området. Derudover kommer du til at skulle servicere dine kollegaer fra vores forskellige afdelinger i hele organisationen.

Som en del af holdet vil du fx komme til at besvare spørgsmål fra kunder over telefonen, som vedrører styrelsens fagområder, såsom bilsyn, erhvervstransport, jernbane, luftfart, bolig mv.
Din rolle vil bl.a. være at vejlede kunderne professionelt, hvor du skal kunne navigere i systemerne samt i vores lovgivning.

Er du vores nye kollega?
Vi søger en kollega, der trives med forandringer, er nysgerrig og opsøgende på opgaver. Du skal motiveres af god og effektiv kundeservice, hvilket der skal til for at sikre vores daglige drift på telefonerne. Du skal have lyst til at løfte i flok, og i Færdselsstyrelsen hjælper vi hinanden, når det brænder på.

For at du får succes i jobbet forventer vi, at du...

• Er kontoruddannet eller har en professionsbachelor i offentlig administration
• Har en ambition og lyst til at levere en god kundeservice
• Arbejder struktureret med dine opgaver og er bevidst om at arbejde efter deadlines
• Er i stand til at opsøge faglig viden og samarbejde på tværs af faggrupper
• Trives i en travl hverdag, hvor du skal være med til at opbygge fælles viden
• Kan håndtere flere bolde i luften
• Kan arbejde under driftsledelse, hvor vi bruger tavlestyring
• Er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt – også gerne på engelsk

Vi ser gerne, at du er god til systemer og kan lide at arbejde effektivt. Det er en fordel, hvis du har erfaring med vores journalsystem Workzone Client. Det er ligeledes en fordel, hvis du har kendskab til offentlig forvaltning.

Oplæring vil foregå ved sidemandsoplæring i Færdselsstyrelsen.

Færdselsstyrelsen, hvem er vi?
Færdselsstyrelsen i Ribe er en del af Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen, der hører under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet. Som en konsekvens af Bedre Balance II samles hele færdselsområdet i Færdselsstyrelsen i Ribe. Færdselsstyrelsen er de senere år vokset med mere end 50%. Færdselsstyrelsen har ansvar for regulering og tilsyn på færdselsområdet, herunder for at bidrage til udarbejdelse af bekendtgørelser og vejledninger, administrering af færdselslovens regler og behandling af generelle spørgsmål om de enkelte sagsområder.

Yderligere information
Du kan få mere at vide om stillingen hos teamleder Anitta Mikkelsen på telefon 41 87 55 02.

Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er et barselsvikariat på 37 timer om ugen. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem HK og Finansministeriet. Stillingen forventes besat d. 1. juli 2019.

Ansøgning
Send hurtigst muligst din ansøgning, CV og eksamenspapirer via Færdselsstyrelsens elektroniske ansøgningsportal på www.tbst.dk senest den 20. maj 2019 kl. 12.00.

2019-05-21T00:50:31.250 Kan du lide at tale med mange forskellige mennesker i løbet af en dag? Er du er serviceminded helt ud til fingerspidserne. Så er du måske vores nye kollega i Call-centeret? Færdselsstyrelsen i Ribe fortsætter sin udvikling, og vi skal være endnu flere kollegaer. Så hvis du kunne tænke dig at arbejde i et team, som brænder for at levere den bedste service, så ser vi frem til at læse din ansøgning. Teamet, der søger en ny kollega, består af en teamleder samt 12 kontorfunktionærer, der er drevet af at yde den bedste service til kunder og kollegaer. Til dagligt arbejder vi med driftsledelse for at sikre, at vi når vores mål. Udover at være et ambitiøst hold, er vi også et hold, der interesserer sig for hinanden og vil hinanden. En dag på jobbet Du kommer til at have en bred opgaveportefølje, da du skal håndtere kontakten med mange kunder, som søger hjælp indenfor hovedstyrelsen, Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen området. Derudover kommer du til at skulle servicere dine kollegaer fra vores forskellige afdelinger i hele organisationen. Som en del af holdet vil du fx komme til at besvare spørgsmål fra kunder over telefonen, som vedrører styrelsens fagområder, såsom bilsyn, erhvervstransport, jernbane, luftfart, bolig mv. Din rolle vil bl.a. være at vejlede kunderne professionelt, hvor du skal kunne navigere i systemerne samt i vores lovgivning. Er du vores nye kollega? Vi søger en kollega, der trives med forandringer, er nysgerrig og opsøgende på opgaver. Du skal motiveres af god og effektiv kundeservice, hvilket der skal til for at sikre vores daglige drift på telefonerne. Du skal have lyst til at løfte i flok, og i Færdselsstyrelsen hjælper vi hinanden, når det brænder på. For at du får succes i jobbet forventer vi, at du... • Er kontoruddannet eller har en professionsbachelor i offentlig administration • Har en ambition og lyst til at levere en god kundeservice • Arbejder struktureret med dine opgaver og er bevidst om at arbejde efter deadlines • Er i stand til at opsøge faglig viden og samarbejde på tværs af faggrupper • Trives i en travl hverdag, hvor du skal være med til at opbygge fælles viden • Kan håndtere flere bolde i luften • Kan arbejde under driftsledelse, hvor vi bruger tavlestyring • Er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt også gerne på engelsk Vi ser gerne, at du er god til systemer og kan lide at arbejde effektivt. Det er en fordel, hvis du har erfaring med vores journalsystem Workzone Client. Det er ligeledes en fordel, hvis du har kendskab til offentlig forvaltning. Oplæring vil foregå ved sidemandsoplæring i Færdselsstyrelsen. Færdselsstyrelsen, hvem er vi? Færdselsstyrelsen i Ribe er en del af Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen, der hører under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet. Som en konsekvens af Bedre Balance II samles hele færdselsområdet i Færdselsstyrelsen i Ribe. Færdselsstyrelsen er de senere år vokset med mere end 50 . Færdselsstyrelsen har ansvar for regulering og tilsyn på færdselsområdet, herunder for at bidrage til udarbejdelse af bekendtgørelser og vejledninger, administrering af færdselslovens regler og behandling af generelle spørgsmål om de enkelte sagsområder. Yderligere information Du kan få mere at vide om stillingen hos teamleder Anitta Mikkelsen på telefon 41 87 55 02. Løn og ansættelsesforhold Stillingen er et barselsvikariat på 37 timer om ugen. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem HK og Finansministeriet. Stillingen forventes besat d. 1. juli 2019. Ansøgning Send hurtigst muligst din ansøgning, CV og eksamenspapirer via Færdselsstyrelsens elektroniske ansøgningsportal på www.tbst.dk senest den 20. maj 2019 kl. 12.00.11jobnet1c602102100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122246&DepartmentId=7369&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3513324Færdselsstyrelsen11Sorsigvej 356760Ribe41875502DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset748976JobNet4978561497856110025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1c602102https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1c602102https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1c602102&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1c602102&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/6.jpgHar du en smilende stemme og brænder du for god kundeservice?12007991Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration361567130Anittanoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330087139SUN-AIR Technic søger en kontorassistent til teknisk afdeling i BillundRobot Brænder du for at arbejde i en luftfartsvirksomhed, der leverer First Class på alle ruteflyvninger og VIP flyvninger? Vil du være med til at sikre, den høje kvalitet fortsætter? Og motiveres du af en travl hverdag med mange forskellige opgaver? Så er det dig, vi mangler. Vi søger en ny medarbejder til vores tekniske afdeling, Part M, der primært varetager planlægning og opfølgning på vedligeholdelsesarbejdet af vores fly. Du bliver derfor en vigtig bidragsyder til, at vores fly altid er i en god stand, så driften fungerer, og trafikken dermed afvikles sikkert og til tiden. Du får derfor et ansvarsfuldt job bestående af følgende arbejdsopgaver: Oprettelse, gennemgang og arkivering af interne fly workorders Assistere med planlægning og koordinering af flystatus og flyvedligeholdelse Gennemgang og opdatering af flytekniske dokumenter Opdatering af medarbejderfiler, bl.a. kursusbeviser Udarbejdelse af rapporter til Trafikstyrelsen Opgørelse af operationsdage på fly Diverse ad hoc opgaver Vi forventer ikke, du har branchekendskab eller har siddet med tilsvarende opgaver tidligere, men det kan måske blive en fordel. Til gengæld forventer vi, du er ansvarsbevidst og meget omhyggelig med dine opgaver, selvom du har flere opgaver i gang samtidig. Det er vigtigt, at du forstår samspillet og værdien af at kunne arbejde både selvstændigt og i et team, hvorfor du skal besidde en høj fleksibilitet. Du skal beherske dansk og engelsk i skrift og tale samt have et godt kendskab til Microsoft Office-pakken. Vi tilbyder en spændende og udfordrende fuldtidsstilling i en dynamisk familieejet virksomhed. Du bliver en del af en professionel organisation præget af højt tempo, hvorfor stillingen rummer interessante udfordringer. Du tilbydes et selvstændigt job med muligheder for personlig og faglig sparring og videreudvikling. Arbejdsmiljøet er uformelt med gode kolleger i et mindre team. Hos SUN-AIR Technic får du en arbejdsplads med gode arbejdsvilkår og fine kontorfaciliteter samt kantineordning og et godt kulturudvalg, der arrangerer spændende personaleevents. Du tilbydes desuden: Pension, sundhedsforsikring og arbejdsuniform, som en del af pakken, der venter på dig Løn efter kvalifikationer Vi glæder os til at modtage din ansøgning og til at kunne byde dig velkommen om bord hos SUN-AIR Technic. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til stillingen. For mere info om SUN-AIR Technic besøg vores hjemmeside sunairtechnic.com.

Brænder du for at arbejde i en luftfartsvirksomhed, der leverer First Class på alle ruteflyvninger og VIP flyvninger? Vil du være med til at sikre, den høje kvalitet fortsætter? Og motiveres du af en travl hverdag med mange forskellige opgaver? Så er det dig, vi mangler.

Vi søger en ny medarbejder til vores tekniske afdeling, Part M, der primært varetager planlægning og opfølgning på vedligeholdelsesarbejdet af vores fly. Du bliver derfor en vigtig bidragsyder til, at vores fly altid er i en god stand, så driften fungerer, og trafikken dermed afvikles sikkert og til tiden.

Du får derfor et ansvarsfuldt job bestående af følgende arbejdsopgaver:

  • Oprettelse, gennemgang og arkivering af interne fly workorders
  • Assistere med planlægning og koordinering af flystatus og flyvedligeholdelse
  • Gennemgang og opdatering af flytekniske dokumenter
  • Opdatering af medarbejderfiler, bl.a. kursusbeviser
  • Udarbejdelse af rapporter til Trafikstyrelsen
  • Opgørelse af operationsdage på fly
  • Diverse ad hoc opgaver

Vi forventer

ikke, du har branchekendskab eller har siddet med tilsvarende opgaver tidligere, men det kan måske blive en fordel. Til gengæld forventer vi, du er ansvarsbevidst og meget omhyggelig med dine opgaver, selvom du har flere opgaver i gang samtidig. Det er vigtigt, at du forstår samspillet og værdien af at kunne arbejde både selvstændigt og i et team, hvorfor du skal besidde en høj fleksibilitet. Du skal beherske dansk og engelsk i skrift og tale samt have et godt kendskab til Microsoft Office-pakken.

Vi tilbyder

en spændende og udfordrende fuldtidsstilling i en dynamisk familieejet virksomhed. Du bliver en del af en professionel organisation præget af højt tempo, hvorfor stillingen rummer interessante udfordringer.  

Du tilbydes et selvstændigt job med muligheder for personlig og faglig sparring og videreudvikling. Arbejdsmiljøet er uformelt med gode kolleger i et mindre team. 

Hos SUN-AIR Technic får du en arbejdsplads med gode arbejdsvilkår og fine kontorfaciliteter samt kantineordning og et godt kulturudvalg, der arrangerer spændende personaleevents.

Du tilbydes desuden:

  • Pension, sundhedsforsikring og arbejdsuniform, som en del af pakken, der venter på dig
  • Løn efter kvalifikationer

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og til at kunne byde dig velkommen om bord hos SUN-AIR Technic. 

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til stillingen. 

For mere info om SUN-AIR Technic besøg vores hjemmeside sunairtechnic.com. 

SUN-AIR OF SCANDINAVIA A/S FLYVÆRKSTEDBillund2019-09-10T00:00:002019-09-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

SUN-AIR Technic søger en kontorassistent til teknisk afdeling i Billund

SUN-AIR OF SCANDINAVIA A/S FLYVÆRKSTED

Billund
Brænder du for at arbejde i en luftfartsvirksomhed, der leverer First Class på alle ruteflyvninger og VIP flyvninger? Vil du være med til at sikre, den høje kvalitet fortsætter? Og motiveres du af en travl hverdag med mange forskellige opgaver? Så e...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:29. september 2019