Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du en smilende stemme, og brænder du for god kundeservice?

Kan du lide at tale med mange forskellige mennesker i løbet af en dag? Er du er serviceminded helt ud til fingerspidserne. Så er du måske vores nye kollega i call-centeret?

Færdselsstyrelsen
Færdselsstyrelsen i Ribe er i rivende udvikling, og vi har brug for flere dygtige medarbejdere på holdet. I Færdselsstyrelsen får du ca. 140 engagerede kolleger med forskellige fagligheder og opgaver.

Vi står stærkt på værdier som handlekraft, læring og meningsskabelse og ønsker en kultur, hvor du oplever indflydelse og plads til ambitioner.

Teamet, der søger en ny kollega, består af en teamleder samt 9 kontorfunktionærer, der er drevet af at yde den bedste service til kunder og kollegaer. I Team Kundebetjening og Sagsstyring understøtter vi organisationen med præcis og hurtig dokumenthåndtering og servicerer borgere og virksomheder gennem god, forståelig og relevant information. Til dagligt arbejder vi med driftsledelse for at sikre, at vi når vores mål. Udover at være et ambitiøst hold, er vi også et hold, der interesserer sig for hinanden og vil hinanden.

En dag på jobbet
Du kommer til at have en bred opgaveportefølje, da du skal håndtere kontakten med mange borgere og virksomheder, som søger hjælp indenfor Færdselsstyrelsens fagområder. Derudover kommer du til at samarbejde med dine kolleger fra vores forskellige afdelinger i hele organisationen.

Som en del af holdet vil du komme til at besvare spørgsmål over telefon inden for styrelsens fagområder, såsom f.eks. bilsyn, taxa, varebil, bus og gods samt at deltage i vores sagsstyringsopgaver i form af journalisering og sagsoprettelse af skriftlige henvendelser.

Din rolle vil primært være at vejlede kunderne professionelt over telefonen, hvor du skal kunne navigere i systemerne samt i vores lovgivning.

Er du vores nye kollega?
Vi søger en kollega, der trives med forandringer, er nysgerrig og opsøgende på opgaver. Du skal motiveres af god og effektiv kundeservice, hvilket der skal til for at sikre vores daglige drift på telefonerne. Du skal brænde for det gode samarbejde, da vi i teamet er fælles om at løfte vores kerneopgaver.

For at du får succes i jobbet forventer vi, at du...
• Er kontoruddannet eller har en professionsbachelor i offentlig administration
• Har en ambition og lyst til at levere en god kundeservice
• Arbejder struktureret med dine opgaver og er bevidst om at arbejde efter deadlines
• Er i stand til at opsøge faglig viden og samarbejde på tværs af faggrupper
• Trives i en travl hverdag, hvor du skal være med til at opbygge fælles viden
• Er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt – også gerne på engelsk

Vi ser gerne, at du er god til systemer og kan lide at arbejde effektivt. Det er en fordel, hvis du har erfaring med vores journalsystemet Workzone Client. Det er ligeledes en fordel, hvis du har kendskab til offentlig forvaltning.

Oplæring vil foregå ved sidemandsoplæring i Færdselsstyrelsen.

Færdselsstyrelsen, hvem er vi?
Færdselsstyrelsen er pr. 1. januar 2020 blevet en selvstændig styrelse under Transport- og Boligministeriet. Vi er ambitiøse både når det gælder faglighed, omdømme, organisatorisk og personlig udvikling. Styrelsen har ansvaret for færdsel, syn, køre- og hviletid og bilteknik, hvor kerneområderne er tilsyn og regulering. Derudover vil du blive en del af en arbejdsplads med sociale og faglige arrangementer på tværs af områder. Vi er mange forskellige faggrupper og udgør derfor en bred vifte af specialister og generalister.

Du kan læse mere om Færdselsstyrelsen på www.fstyr.dk.

Yderligere information
Du kan få mere at vide om stillingen hos teamleder Anitta Mikkelsen på telefon 41 87 55 02.

Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer om ugen. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem HK og Finansministeriet. Stillingen forventes besat den 1. oktober 2020.

Ansøgning
Send din ansøgning og dit CV samt eksamenspapirer hurtigst muligst via Færdselsstyrelsens elektroniske ansøgningsportal på www.fstyr.dk og senest den 17. september 2020 kl. 12.00.

Samtaler afholdes mandag den 21. september 2020.




Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.