Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du erfaring med Change Management, så er det dig vi søger

På vegne af vores kunde i Brande, søger vi medarbejdere som har en baggrund / uddannelse indenfor Change Management kombineret med Business. Det er ikke et krav at du har mange års erfaring indenfor et af disse områder, hvis du er helt nyuddannet er du også kvalificeret. Der er tale om en afgrænset periode af cirka 1 års varighed.

Som led i stillingen, vil du skulle arbejde med Change Management i forbindelse med forskellige It-projekter og IT-træninger. Du vil samarbejde med internationale teams, være med til at hæve medarbejdernes færdigheder indenfor de teknologiske fremskridt som virksomheden tager. Vi forventer således at du har en stor interesse for IT.

Vi forventer at du er:

  • Mødestabil og kvalitetsbevidst
  • Er positiv og udadvendt
  • Er motiveret og har lysten til, at tage nye udfordringer op
  • Arbejder selvstændigt og er god til at skabe dig et overblik
  • Kan tale, læse og forstå engelsk på højt niveau

Du vil blive en del af en åben og dynamisk arbejdsplads, hvor faglig og personlig udvikling er en vigtig del af dagsordenen. Virksomheden prioriterer at være ansvarlige for deres medarbejderes sundhed og trivsel, og vi tilbyder løn efter kvalifikationer.

De indledende samtaler afholdes allerede nu, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.

Bemærk at dit CV skal være på engelsk.

Adecco A/S er verdens største virksomhed indenfor HR løsninger herunder vikarydelser, rekrutteringer og andre bemandingsløsninger. Internationalt er Adecco repræsenteret i ca. 60 lande med 5.100 afdelinger og ca. 33.000 medarbejdere. I Danmark er vi 100 engagerede medarbejdere, som alle arbejder for vores vision om at være kundernes professionelle arbejdsmarkedspartner.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330004950Phoenix-af3b593112019-04-11T00:00:00Har du erfaring med Change Management, så er det dig vi søger

På vegne af vores kunde i Brande, søger vi medarbejdere som har en baggrund / uddannelse indenfor Change Management kombineret med Business. Det er ikke et krav at du har mange års erfaring indenfor et af disse områder, hvis du er helt nyuddannet er du også kvalificeret. Der er tale om en afgrænset periode af cirka 1 års varighed.

Som led i stillingen, vil du skulle arbejde med Change Management i forbindelse med forskellige It-projekter og IT-træninger. Du vil samarbejde med internationale teams, være med til at hæve medarbejdernes færdigheder indenfor de teknologiske fremskridt som virksomheden tager. Vi forventer således at du har en stor interesse for IT.

Vi forventer at du er:

  • Mødestabil og kvalitetsbevidst
  • Er positiv og udadvendt
  • Er motiveret og har lysten til, at tage nye udfordringer op
  • Arbejder selvstændigt og er god til at skabe dig et overblik
  • Kan tale, læse og forstå engelsk på højt niveau

Du vil blive en del af en åben og dynamisk arbejdsplads, hvor faglig og personlig udvikling er en vigtig del af dagsordenen. Virksomheden prioriterer at være ansvarlige for deres medarbejderes sundhed og trivsel, og vi tilbyder løn efter kvalifikationer.

De indledende samtaler afholdes allerede nu, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.

Bemærk at dit CV skal være på engelsk.

Adecco A/S er verdens største virksomhed indenfor HR løsninger herunder vikarydelser, rekrutteringer og andre bemandingsløsninger. Internationalt er Adecco repræsenteret i ca. 60 lande med 5.100 afdelinger og ca. 33.000 medarbejdere. I Danmark er vi 100 engagerede medarbejdere, som alle arbejder for vores vision om at være kundernes professionelle arbejdsmarkedspartner.

2019-05-26T00:50:29.020 På vegne af vores kunde i Brande, søger vi medarbejdere som har en baggrund uddannelse indenfor Change Management kombineret med Business. Det er ikke et krav at du har mange års erfaring indenfor et af disse områder, hvis du er helt nyuddannet er du også kvalificeret. Der er tale om en afgrænset periode af cirka 1 års varighed. Som led i stillingen, vil du skulle arbejde med Change Management i forbindelse med forskellige It-projekter og IT-træninger. Du vil samarbejde med internationale teams, være med til at hæve medarbejdernes færdigheder indenfor de teknologiske fremskridt som virksomheden tager. Vi forventer således at du har en stor interesse for IT. Vi forventer at du er: Mødestabil og kvalitetsbevidst Er positiv og udadvendt Er motiveret og har lysten til, at tage nye udfordringer op Arbejder selvstændigt og er god til at skabe dig et overblik Kan tale, læse og forstå engelsk på højt niveau Du vil blive en del af en åben og dynamisk arbejdsplads, hvor faglig og personlig udvikling er en vigtig del af dagsordenen. Virksomheden prioriterer at være ansvarlige for deres medarbejderes sundhed og trivsel, og vi tilbyder løn efter kvalifikationer. De indledende samtaler afholdes allerede nu, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Bemærk at dit CV skal være på engelsk. Adecco A S er verdens største virksomhed indenfor HR løsninger herunder vikarydelser, rekrutteringer og andre bemandingsløsninger. Internationalt er Adecco repræsenteret i ca. 60 lande med 5.100 afdelinger og ca. 33.000 medarbejdere. I Danmark er vi 100 engagerede medarbejdere, som alle arbejder for vores vision om at være kundernes professionelle arbejdsmarkedspartner.11jobnetaf3b5931100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-25T00:00:000000https://www.adecco.dk/da-dk/jobannonce/har-du-erfaring-med-change-management-er-det-dig-vi-soger/?ID=22219380EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-SkjernEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3494280ADECCO A/S11Birk Centerpark 407400HerningDKDanmark0Henrik.ankerstjerne@adecco.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset734185JobNet4965566496556610026-03-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=af3b5931https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=af3b5931https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=af3b5931&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=af3b5931&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos ADECCO A/S er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale241926Kommunikationsmedarbejder2Salg361170564HenrikHenrik.ankerstjerne@adecco.dkDKDanmarkDKDanmark330017639Web- eller kommunikationsmedarbejder til digitalisering af patientinformationBasic Hospitalsenheden Vest går en spændende fremtid i møde. Vi bygger et nyt hospital i Gødstrup, som bliver akuthospital for over 300.000 i Midt- og Vestjylland. Ultimo 2020 flytter vi ind i det nye hospital, og det kræver en masse forberedelse. En af forberedelserne er, at hospitalets afdelinger skal digitalisere godt 900 patientpjecer, som i dag findes i PDF-form, sådan at Regionshospitalet Gødstrup er parat til at tage godt imod patienter og pårørende med patientinformationer i et tidsvarende format. Til formålet er der udviklet hjemmesideskabeloner til forskellige typer af patientinformation, som afdelingerne skal lære at bruge. Denne opgave skal løses fra 1. september 2019 til 1. marts 2020. Men vi kan ikke gøre det uden dig. Sammen med vores webredaktør, der er tovholder på opgaven, skal du bistå afdelingerne med hjælp til opgaven i form af undervisning, support og til dele af arbejdet med at flytte indholdet fra PDF& 39 erne over i de nye hjemmesideskabeloner. Det kommer til at foregå efter en model, hvor afdelingerne efter tur får hjælp og støtte til opgaven. Arbejdsopgaver det skal du lave Være med til at undervise afdelingernes ressourcepersoner i vores hjemmesidesystem Episerver og de nye sideskabeloner til patientinformation. Være teknisk hotline for afdelingernes ressourcepersoner. Praktisk hjælp til dele af arbejdet med omlægningen af patientinformationerne du vil få hele dage ude på afdelingerne, hvor du hjælper ressourcepersonerne med omlægningen, indtil de er selvkørende. I mindre omfang hjælpe afdelingerne med det sproglige indhold, da patientinformationerne sjældent kan flyttes 1:1. Om dig Du arbejder hjemmevant i CMS. Kender du Episerver, er det en fordel, men ellers skal vi selvfølgelig nok lære dig op. Du får en bred kontaktflade og skal samarbejde og ikke mindst hjælpe og motivere kolleger, som sjældent har en lige stor it-faglighed som dig. Du skal derfor have en tålmodig og pædagogisk tilgang til arbejdet, men samtidig være meget bevidst om at slippe kollegerne løs, når de er modne nok til at stå på egne ben. Du er den umulige blanding, som både trives med projekter og planlægning, men som heller ikke går helt i sort over hele dage med rutinearbejde. Der bliver nemlig masser af begge dele. Webtilgængelighed er ikke en by i Rusland for dig, og du har en god forståelse for, hvordan man skriver til web og ikke mindst til en bred målgruppe af almindelige borgere, som skal forstå budskabet. Du skal være selvkørende og ikke være bange for at sætte en fod i døren, når hverdagens travlhed forsøger at stjæle afdelingernes opmærksomhed. Stillings- og funktionsbeskrivelse for stillingenLidt mere om osDu kommer til at arbejde sammen med et team bestående af en kommunikationschef, fire kommunikationskonsulenter og en fotograf. Teamets opgaver spænder vidt og bredt over pressearbejde, intern kommunikation, kommunikationsrådgivning, web, sociale medier, forskningskommunikation og kampagnerettet kommunikation. Vi har et tæt og stærkt samarbejde, som bygger på tillid og respekt for hinandens fagligheder. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er på fuld tid og tidsbegrænset til 1. marts 2020. Ansættelse og aflønning efter overenskomst med Danske Regioner og den relevante faglige organisation. Yderligere oplysningerHvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte kommunikationschef Finn Møller på tlf. 5125 3537. Du kan søge jobbet online ved at klikke på søg job , vedhæft din ansøgning og dit CV.Der er ansøgningsfrist søndag d. 26. maj 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler umiddelbart derefter. Tiltrædelse medio august 1. september 2019. Læs mere om et job med drive, dygtige kolleger og muligheder på vest.rm.dk job.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Hospitalsenheden Vest går en spændende fremtid i møde. Vi bygger et nyt hospital i Gødstrup, som bliver akuthospital for over 300.000 i Midt- og Vestjylland. Ultimo 2020 flytter vi ind i det nye hospital, og det kræver en masse forberedelse.
 
En af forberedelserne er, at hospitalets afdelinger skal digitalisere godt 900 patientpjecer, som i dag findes i PDF-form, sådan at Regionshospitalet Gødstrup er parat til at tage godt imod patienter og pårørende med patientinformationer i et tidsvarende format. Til formålet er der udviklet hjemmesideskabeloner til forskellige typer af patientinformation, som afdelingerne skal lære at bruge.
 
Denne opgave skal løses fra 1. september 2019 til 1. marts 2020. Men vi kan ikke gøre det uden dig.
 
Sammen med vores webredaktør, der er tovholder på opgaven, skal du bistå afdelingerne med hjælp til opgaven i form af undervisning, support og til dele af arbejdet med at flytte indholdet fra PDF'erne over i de nye hjemmesideskabeloner. Det kommer til at foregå efter en model, hvor afdelingerne efter tur får hjælp og støtte til opgaven.
 
Arbejdsopgaver – det skal du lave
  • Være med til at undervise afdelingernes ressourcepersoner i vores hjemmesidesystem Episerver og de nye sideskabeloner til patientinformation.
  • Være teknisk hotline for afdelingernes ressourcepersoner.
  • Praktisk hjælp til dele af arbejdet med omlægningen af patientinformationerne – du vil få hele dage ude på afdelingerne, hvor du hjælper ressourcepersonerne med omlægningen, indtil de er selvkørende.
  • I mindre omfang hjælpe afdelingerne med det sproglige indhold, da patientinformationerne sjældent kan flyttes 1:1.
     
    Om dig
  • Du arbejder hjemmevant i CMS. Kender du Episerver, er det en fordel, men ellers skal vi selvfølgelig nok lære dig op.
  • Du får en bred kontaktflade og skal samarbejde og ikke mindst hjælpe og motivere kolleger, som sjældent har en lige stor it-faglighed som dig. Du skal derfor have en tålmodig og pædagogisk tilgang til arbejdet, men samtidig være meget bevidst om at slippe kollegerne løs, når de er modne nok til at stå på egne ben.
  • Du er den umulige blanding, som både trives med projekter og planlægning, men som heller ikke går helt i sort over hele dage med rutinearbejde. Der bliver nemlig masser af begge dele.
  • Webtilgængelighed er ikke en by i Rusland for dig, og du har en god forståelse for, hvordan man skriver til web og ikke mindst til en bred målgruppe af almindelige borgere, som skal forstå budskabet.
  • Du skal være selvkørende og ikke være bange for at sætte en fod i døren, når hverdagens travlhed forsøger at stjæle afdelingernes opmærksomhed.
Stillings- og funktionsbeskrivelse for stillingen

Lidt mere om os

Du kommer til at arbejde sammen med et team bestående af en kommunikationschef, fire kommunikationskonsulenter og en fotograf.
 
Teamets opgaver spænder vidt og bredt over pressearbejde, intern kommunikation, kommunikationsrådgivning, web, sociale medier, forskningskommunikation og kampagnerettet kommunikation.
 
Vi har et tæt og stærkt samarbejde, som bygger på tillid og respekt for hinandens fagligheder.
 
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid og tidsbegrænset til 1. marts 2020. Ansættelse og aflønning efter overenskomst med Danske Regioner og den relevante faglige organisation.
 
Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte kommunikationschef Finn Møller på tlf. 5125 3537.
 
Du kan søge jobbet online ved at klikke på "søg job", vedhæft din ansøgning og dit CV.

Der er ansøgningsfrist søndag d. 26. maj 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler umiddelbart derefter.
 
Tiltrædelse medio august/1. september 2019.
 

Læs mere om et job med drive, dygtige kolleger og muligheder på vest.rm.dk/job.



Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/55bfd2c8_logo.gifStaben, HerningHerning2019-05-06T14:00:34.2672019-05-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Web- eller kommunikationsmedarbejder til digitalisering af patientinformation

Staben, Herning

Herning
Hospitalsenheden Vest går en spændende fremtid i møde. Vi bygger et nyt hospital i Gødstrup, som bliver akuthospital for over 300.000 i Midt- og Vestjylland. Ultimo 2020 flytter vi ind i det nye hospital, og det kræver en masse forberedelse. En af f...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:26. maj 2019