Har du et solidt kendskab til kommunal budgetlægning og kan du samle trådene? Så er det måske dig, vi mangler på holdet i vores nye organisation!

Budgetkoordinator
I Herning Kommune tænker vi stort og går nye veje. Indbyggertallet på ca. 90.000 vokser hele tiden, og kommunens kendte styrkepositioner inden for erhverv og events hegnes ind af et stærkt foreningsliv, masser af smuk natur og trygge lokalsamfund.

For at geare organisationen optimalt til kommunens hastige udvikling er organisationen i Direktionens Stab netop blevet tilpasset. Målet er at yde endnu mere professionel og præcis støtte opad mod kommunens topledelse og udad mod selve forretningen.

Kommunens ambitiøse profil kræver en stabil og fornuftig økonomi med råd til både drift og anlæg. Det kræver blandt andet et solidt og løbende fokus på den interne styring og samtidig optimering og helhedstænkning. For at gøre dette endnu bedre har vi samlet en række driftsfunktioner i Økonomi, der består af Budget, Regnskabsservice, Indkøb, Lønservice og DataLab.

Vi søger lige nu en engageret og faglig stærk budgetkoordinator til Budget, der brænder for kommunaløkonomi og som har lyst til at være med til at styre og udvikle ”det økonomiske maskinrum” i Herning Kommune.

Din profil
Du

  • har indgående kendskab til og solid erfaring med kommunale økonomiske forhold - både i forbindelse med budgetlægning og løbende økonomistyring
  • er analytisk stærk og arbejder struktureret med et strategisk blik
  • har kendskab til og erfaring med arbejde i en politisk styret organisation
  • kan arbejde helhedsorienteret og er en god afslutter
  • kan begå dig på alle niveauer i organisationen og er god til at skabe relationer til dine kolleger
  • har gennemslagskraft og er dygtig til at kommunikere både mundtligt og skriftligt
  • har en relevant faglig uddannelse.

Om Budget
Budget består af fem medarbejdere og en budgetkoordinator, der alle har direkte reference til økonomichefen.

Afdelingen har ansvaret for den overordnede økonomistyring og den overordnede budgetproces i kommunen. Herudover forestår og koordinerer afdelingen kommunens budgetopfølgninger, er med når kommunens årsregnskab udarbejdes og løser en lang række ad hoc opgaver i forbindelse med den løbende økonomistyring i kommunen.

Afdelingen spiller en vigtig rolle i den løbende økonomiske sagsbehandling bl.a. ved kvalificering af beslutningsoplæg og udarbejdelse af forskellige økonomiske analyser og nøgletal.

Budgetkoordinatoren indgår i løsningen af afdelingens mange forskellige arbejdsopgaver – primært omkring budget - og har herudover ansvaret for daglig koordinering af opgaverne i tæt samarbejde med økonomichefen. Koordinatoren bliver omdrejningspunktet i budgetprocessen fra start til slut, og indgår desuden i leder- og koordinatorgruppen i Økonomi.

I stillingen vil ligge en vigtig rolle i forhold til den videre udvikling af f.eks. produktion og brug af økonomiske nøgletal, revision af budgetprocedure, ledelsesinformation på flere niveauer m.v.

Derfor skal du vælge os
Hvis din profil matcher det efterspurgte, har du her muligheden for et attraktivt job med rigtig gode kollegaer, masser af faglige udfordringer og store muligheder for at sætte dit aftryk på opgaveløsningen.

Du vil blive en del af et spændende fagområde, som konstant er i bevægelse, og hvor der aktuelt er sat ekstra fokus på styrkelsen af den interne styring, synergien mellem de centrale driftsafdelinger og servicen til resten af organisationen.

Du vil få en central position med en stor kontaktflade i en organisation, der har en decentral kultur, men også stort fokus på det tværfaglige og tværgående samarbejde.

Hvis du vil vide mere
Du er meget velkommen til at kontakte økonomichef Anne Marie Muff på tlf. 96 28 22 23 / 20 83 72 80 eller mail: anne.marie.muff@herning.dk, hvis du vil vide mere om stillingen.

Ansøgning
Vi håber, at vores nye budgetkoordinator kan tiltræde den 1. oktober 2019.

Ansøgningsfristen er den 4. august 2019.

I forbindelse den første samtale vil du blive bedt om at udfylde en personprofil og gennemføre en kognitiv test. Der forventes afholdt både 1. og 2. samtaler.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning, som du sender via knappen ”Søg stillingen” i højre side.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047571Phoenix-d6146dbc12019-06-25T00:00:00Har du et solidt kendskab til kommunal budgetlægning og kan du samle trådene? Så er det måske dig, vi mangler på holdet i vores nye organisation!Budgetkoordinator
I Herning Kommune tænker vi stort og går nye veje. Indbyggertallet på ca. 90.000 vokser hele tiden, og kommunens kendte styrkepositioner inden for erhverv og events hegnes ind af et stærkt foreningsliv, masser af smuk natur og trygge lokalsamfund.

For at geare organisationen optimalt til kommunens hastige udvikling er organisationen i Direktionens Stab netop blevet tilpasset. Målet er at yde endnu mere professionel og præcis støtte opad mod kommunens topledelse og udad mod selve forretningen.

Kommunens ambitiøse profil kræver en stabil og fornuftig økonomi med råd til både drift og anlæg. Det kræver blandt andet et solidt og løbende fokus på den interne styring og samtidig optimering og helhedstænkning. For at gøre dette endnu bedre har vi samlet en række driftsfunktioner i Økonomi, der består af Budget, Regnskabsservice, Indkøb, Lønservice og DataLab.

Vi søger lige nu en engageret og faglig stærk budgetkoordinator til Budget, der brænder for kommunaløkonomi og som har lyst til at være med til at styre og udvikle ”det økonomiske maskinrum” i Herning Kommune.

Din profil
Du
  • har indgående kendskab til og solid erfaring med kommunale økonomiske forhold - både i forbindelse med budgetlægning og løbende økonomistyring
  • er analytisk stærk og arbejder struktureret med et strategisk blik
  • har kendskab til og erfaring med arbejde i en politisk styret organisation
  • kan arbejde helhedsorienteret og er en god afslutter
  • kan begå dig på alle niveauer i organisationen og er god til at skabe relationer til dine kolleger
  • har gennemslagskraft og er dygtig til at kommunikere både mundtligt og skriftligt
  • har en relevant faglig uddannelse.

Om Budget
Budget består af fem medarbejdere og en budgetkoordinator, der alle har direkte reference til økonomichefen.

Afdelingen har ansvaret for den overordnede økonomistyring og den overordnede budgetproces i kommunen. Herudover forestår og koordinerer afdelingen kommunens budgetopfølgninger, er med når kommunens årsregnskab udarbejdes og løser en lang række ad hoc opgaver i forbindelse med den løbende økonomistyring i kommunen.

Afdelingen spiller en vigtig rolle i den løbende økonomiske sagsbehandling bl.a. ved kvalificering af beslutningsoplæg og udarbejdelse af forskellige økonomiske analyser og nøgletal.

Budgetkoordinatoren indgår i løsningen af afdelingens mange forskellige arbejdsopgaver – primært omkring budget - og har herudover ansvaret for daglig koordinering af opgaverne i tæt samarbejde med økonomichefen. Koordinatoren bliver omdrejningspunktet i budgetprocessen fra start til slut, og indgår desuden i leder- og koordinatorgruppen i Økonomi.

I stillingen vil ligge en vigtig rolle i forhold til den videre udvikling af f.eks. produktion og brug af økonomiske nøgletal, revision af budgetprocedure, ledelsesinformation på flere niveauer m.v.

Derfor skal du vælge os
Hvis din profil matcher det efterspurgte, har du her muligheden for et attraktivt job med rigtig gode kollegaer, masser af faglige udfordringer og store muligheder for at sætte dit aftryk på opgaveløsningen.

Du vil blive en del af et spændende fagområde, som konstant er i bevægelse, og hvor der aktuelt er sat ekstra fokus på styrkelsen af den interne styring, synergien mellem de centrale driftsafdelinger og servicen til resten af organisationen.

Du vil få en central position med en stor kontaktflade i en organisation, der har en decentral kultur, men også stort fokus på det tværfaglige og tværgående samarbejde.

Hvis du vil vide mere
Du er meget velkommen til at kontakte økonomichef Anne Marie Muff på tlf. 96 28 22 23 / 20 83 72 80 eller mail: anne.marie.muff@herning.dk, hvis du vil vide mere om stillingen.

Ansøgning
Vi håber, at vores nye budgetkoordinator kan tiltræde den 1. oktober 2019.

Ansøgningsfristen er den 4. august 2019.

I forbindelse den første samtale vil du blive bedt om at udfylde en personprofil og gennemføre en kognitiv test. Der forventes afholdt både 1. og 2. samtaler.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning, som du sender via knappen ”Søg stillingen” i højre side.

 

BudgetkoordinatorI Herning Kommune tænker vi stort og går nye veje. Indbyggertallet på ca. 90.000 vokser hele tiden, og kommunens kendte styrkepositioner inden for erhverv og events hegnes ind af et stærkt foreningsliv, masser af smuk natur og trygge lokalsamfund.For at geare organisationen optimalt til kommunens hastige udvikling er organisationen i Direktionens Stab netop blevet tilpasset. Målet er at yde endnu mere professionel og præcis støtte opad mod kommunens topledelse og udad mod selve forretningen.Kommunens ambitiøse profil kræver en stabil og fornuftig økonomi med råd til både drift og anlæg. Det kræver blandt andet et solidt og løbende fokus på den interne styring og samtidig optimering og helhedstænkning. For at gøre dette endnu bedre har vi samlet en række driftsfunktioner i Økonomi, der består af Budget, Regnskabsservice, Indkøb, Lønservice og DataLab.Vi søger lige nu en engageret og faglig stærk budgetkoordinator til Budget, der brænder for kommunaløkonomi og som har lyst til at være med til at styre og udvikle det økonomiske maskinrum i Herning Kommune.Din profilDuhar indgående kendskab til og solid erfaring med kommunale økonomiske forhold - både i forbindelse med budgetlægning og løbende økonomistyringer analytisk stærk og arbejder struktureret med et strategisk blikhar kendskab til og erfaring med arbejde i en politisk styret organisationkan arbejde helhedsorienteret og er en god afslutterkan begå dig på alle niveauer i organisationen og er god til at skabe relationer til dine kollegerhar gennemslagskraft og er dygtig til at kommunikere både mundtligt og skriftligthar en relevant faglig uddannelse.Om BudgetBudget består af fem medarbejdere og en budgetkoordinator, der alle har direkte reference til økonomichefen.Afdelingen har ansvaret for den overordnede økonomistyring og den overordnede budgetproces i kommunen. Herudover forestår og koordinerer afdelingen kommunens budgetopfølgninger, er med når kommunens årsregnskab udarbejdes og løser en lang række ad hoc opgaver i forbindelse med den løbende økonomistyring i kommunen.Afdelingen spiller en vigtig rolle i den løbende økonomiske sagsbehandling bl.a. ved kvalificering af beslutningsoplæg og udarbejdelse af forskellige økonomiske analyser og nøgletal.Budgetkoordinatoren indgår i løsningen af afdelingens mange forskellige arbejdsopgaver primært omkring budget - og har herudover ansvaret for daglig koordinering af opgaverne i tæt samarbejde med økonomichefen. Koordinatoren bliver omdrejningspunktet i budgetprocessen fra start til slut, og indgår desuden i leder- og koordinatorgruppen i Økonomi.I stillingen vil ligge en vigtig rolle i forhold til den videre udvikling af f.eks. produktion og brug af økonomiske nøgletal, revision af budgetprocedure, ledelsesinformation på flere niveauer m.v.Derfor skal du vælge osHvis din profil matcher det efterspurgte, har du her muligheden for et attraktivt job med rigtig gode kollegaer, masser af faglige udfordringer og store muligheder for at sætte dit aftryk på opgaveløsningen.Du vil blive en del af et spændende fagområde, som konstant er i bevægelse, og hvor der aktuelt er sat ekstra fokus på styrkelsen af den interne styring, synergien mellem de centrale driftsafdelinger og servicen til resten af organisationen.Du vil få en central position med en stor kontaktflade i en organisation, der har en decentral kultur, men også stort fokus på det tværfaglige og tværgående samarbejde.Hvis du vil vide mereDu er meget velkommen til at kontakte økonomichef Anne Marie Muff på tlf. 96 28 22 23 20 83 72 80 eller mail: anne.marie.muff@herning.dk, hvis du vil vide mere om stillingen.AnsøgningVi håber, at vores nye budgetkoordinator kan tiltræde den 1. oktober 2019.Ansøgningsfristen er den 4. august 2019.I forbindelse den første samtale vil du blive bedt om at udfylde en personprofil og gennemføre en kognitiv test. Der forventes afholdt både 1. og 2. samtaler.Vi ser frem til at modtage din ansøgning, som du sender via knappen Søg stillingen i højre side.11jobnetd6146dbc100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-04T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2330&ERId=360010EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-SkjernEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3551001Herning Kommune11Torvet 57400HerningDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent782094JobNet5008217500821710021-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6146dbchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6146dbchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6146dbc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6146dbc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgØnsker du et spændende job som Økonomichef? Hos Herning Kommune tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale123117Økonomichef3Økonomi362116268anne.marie.muff@herning.dkDKDanmarkDKDanmark3300444733F Viborg søger ØkonomiansvarligRobot Jobbeskrivelse Har du lyst til et alsidigt og spændende job? Kan du koordinere mange opgaver og bevare overblikket i en hektisk hverdag? Er du engageret og en god kollega? Så er jobbet som økonomiansvarlig i 3F Viborg måske noget for dig. Stillingen har et bredt arbejdsfelt i forhold til budget og regnskab, kontingentopkrævning, løn, bogholderi samt analyser. Om os vores vision Vi er 16 valgte an satte i et levende fagforeningshus - tæt på medlemmer ne. Vi er en rigtig fagforening, der varetager medlemmernes interesser. Vores slogan er 3F Viborg Vi er der for dig! Dine arbejdsopgaver vil primært være: Ansvarlig for medlemsadministrationen, Budget- og regnskabsområdet, herunder generelle bogholderi- og administrationsopgaver og økonomistyring (Vi bruger Axapta, Lessorløn, Microsoft Office pakken og diverse 3F systemer). udarbejdelse af diverse rapporter. Arbejdsopgaver forandres og udvikles, og der er arbejdsrelationer på kryds og tværs. Du må være åben for ændringer og fleksibel af natur. Personligt skal du være have En relevant regnskabsmæssig uddannelse. Fagligt velfunderet i, regnskab og budget. Indstillet på at indgå i afdelingens mange forskelligartede ad hoc opgaver. En god til kommunikation både i skrift og i tale, som minimum dansk og engelsk. Rutineret it-bruger (Microsoft Office pakken). Har et afklaret forhold til 3F s værdier og virke. Gode samarbejdsevner og se muligheder frem for begrænsninger. Kunne lide at have travlt og have mange bolde i luften. Vi Tilbyder Løn i henhold til gældende aftale. Et selvstændigt, spændende og alsidigt job. Fleksibilitet i arbejdstilrettelæggelsen. Tæt samarbejde med gode kompetente kolleger. Ansøgningsfrist: Ansøgningen sendes til viborg@3f.dk, mærket ansøgning, senest d. 1. august 2019 kl. 12:00 Tiltrædelse: oktober 2019 Flere oplysninger om jobbet kan fås ved henvendelse til formand Hanne Andersen på telefon 88926215. mobil 20155940

Jobbeskrivelse

Har du lyst til et alsidigt og spændende job? Kan du koordinere mange opgaver og bevare overblikket i en hektisk hverdag? Er du engageret og en god kollega? Så er jobbet som økonomiansvarlig i 3F Viborg måske noget for dig. Stillingen har et bredt arbejdsfelt i forhold til budget og regnskab, kontingentopkrævning, løn, bogholderi samt analyser.

 

Om os/vores vision

Vi er 16 valgte/an­satte i et levende fagforeningshus - tæt på medlemmer­ne.  Vi er en rigtig fagforening, der varetager medlemmernes interesser. Vores slogan er 3F Viborg – Vi er der for dig!

 

Dine arbejdsopgaver vil primært være:

                     

  • Ansvarlig for medlemsadministrationen,
  • Budget- og regnskabsområdet, herunder generelle bogholderi- og administrationsopgaver og økonomistyring (Vi bruger Axapta, Lessorløn, Microsoft Office pakken og diverse 3F systemer).
  • udarbejdelse af diverse rapporter.
  • Arbejdsopgaver forandres og udvikles, og der er arbejdsrelationer på kryds og tværs. Du må være åben for ændringer og fleksibel af natur.

Personligt skal du være/have

  • En relevant regnskabsmæssig uddannelse.
  • Fagligt velfunderet i, regnskab og budget.
  • Indstillet på at indgå i afdelingens mange forskelligartede ad hoc opgaver.
  • En god til kommunikation både i skrift og i tale, som minimum dansk og engelsk.
  • Rutineret it-bruger (Microsoft Office pakken).
  • Har et afklaret forhold til 3F´s værdier og virke.
  • Gode samarbejdsevner og se muligheder frem for begrænsninger.
  • Kunne lide at have travlt og have mange bolde i luften.

 

Vi Tilbyder

  • Løn i henhold til gældende aftale.
  • Et selvstændigt, spændende og alsidigt job.
  • Fleksibilitet i arbejdstilrettelæggelsen.
  • Tæt samarbejde med gode kompetente kolleger.

 

Ansøgningsfrist:

Ansøgningen sendes til viborg@3f.dk, mærket ansøgning, senest d. 1. august 2019 kl. 12:00

 

Tiltrædelse:

  1. oktober 2019

 

Flere oplysninger om jobbet kan fås ved henvendelse til formand Hanne Andersen på telefon 88926215. mobil 20155940

Fagligt Fællesforbund, 3F ViborgViborg2019-06-19T00:00:002019-08-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

3F Viborg søger Økonomiansvarlig

Fagligt Fællesforbund, 3F Viborg

Viborg
Jobbeskrivelse Har du lyst til et alsidigt og spændende job? Kan du koordinere mange opgaver og bevare overblikket i en hektisk hverdag? Er du engageret og en god kollega? Så er jobbet som økonomiansvarlig i 3F Viborg måske noget for dig. Stillingen...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:12. august 2019