Har du evnerne til at tale med beslutningstagere i det danske erhvervsliv? Så er du den nye erhvervssælger på vores B2B-hold!

Vi ønsker at udvide vores nye B2B-hold med flere dygtige medarbejdere. Arbejdsopgaven består i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger fra Telia Erhverv til det danske erhvervsmarked. Det sætter store krav til dine talegaver og din evne til at skabe gode kunderelationer. For at få en plads på vores nye erhvervshold forventer vi også at du: 

  • har evnerne til at tale med beslutningstagere 
  • er udadvendt og energisk 
  • er mødestabil og overholder alle dine aftaler - både med os og dine kunder 
  • er ansvars- og kvalitetsbevidst 
  • er ambitiøs og målrettet  

Hvad tilbyder vi? 

Hvis du får en plads på vores B2B-hold får du: 

  • en fast garantiløn samt bonusordning uden loft. Det er altså dig selv, der bestemmer volumen af din indtægt 
  • et skræddersyet og meget grundigt oplæringsforløb samt løbende salgstræning og coaching, så du hele tiden udvikler dig som sælger og person 
  • et stærkt samarbejde med Telia Erhverv, der ofte besøger os i huset 
  • dygtige ledere og kollegaer, der altid står parate til at komme med deres inputs 
  • uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet og gode karrieremuligheder 
  • faste arbejdstider (mandag-torsdag kl. 8.15-16.15 og fredag kl. 8.15-15.45) 
  • arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser, toge og parkeringsmuligheder 
  • mulighed for at komme til opstart allerede om få dage 

Har du evnerne til at tale med beslutningstagere i det danske erhvervsliv? Så kontakt vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på 30270869 eller srdr@keksales.dk! Har du spørgsmål til stillingen, er du også meget velkommen til at kontakte Sofie. 

Vil du vide mere om os? Så læs mere på vores hjemmeside www.keksales.dk og på vores Facebook-side KEK Sales Odense. På begge sider har du også mulighed for at søge en stilling elektronisk. 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032380Phoenix-9bb26e7f12019-05-27T00:00:00Har du evnerne til at tale med beslutningstagere i det danske erhvervsliv? Så er du den nye erhvervssælger på vores B2B-hold!

Vi ønsker at udvide vores nye B2B-hold med flere dygtige medarbejdere. Arbejdsopgaven består i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger fra Telia Erhverv til det danske erhvervsmarked. Det sætter store krav til dine talegaver og din evne til at skabe gode kunderelationer. For at få en plads på vores nye erhvervshold forventer vi også at du: 

  • har evnerne til at tale med beslutningstagere 
  • er udadvendt og energisk 
  • er mødestabil og overholder alle dine aftaler - både med os og dine kunder 
  • er ansvars- og kvalitetsbevidst 
  • er ambitiøs og målrettet  

Hvad tilbyder vi? 

Hvis du får en plads på vores B2B-hold får du: 

  • en fast garantiløn samt bonusordning uden loft. Det er altså dig selv, der bestemmer volumen af din indtægt 
  • et skræddersyet og meget grundigt oplæringsforløb samt løbende salgstræning og coaching, så du hele tiden udvikler dig som sælger og person 
  • et stærkt samarbejde med Telia Erhverv, der ofte besøger os i huset 
  • dygtige ledere og kollegaer, der altid står parate til at komme med deres inputs 
  • uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet og gode karrieremuligheder 
  • faste arbejdstider (mandag-torsdag kl. 8.15-16.15 og fredag kl. 8.15-15.45) 
  • arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser, toge og parkeringsmuligheder 
  • mulighed for at komme til opstart allerede om få dage 

Har du evnerne til at tale med beslutningstagere i det danske erhvervsliv? Så kontakt vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på 30270869 eller srdr@keksales.dk! Har du spørgsmål til stillingen, er du også meget velkommen til at kontakte Sofie. 

Vil du vide mere om os? Så læs mere på vores hjemmeside www.keksales.dk og på vores Facebook-side KEK Sales Odense. På begge sider har du også mulighed for at søge en stilling elektronisk. 

Vi ønsker at udvide vores nye B2B-hold med flere dygtige medarbejdere. Arbejdsopgaven består i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger fra Telia Erhverv til det danske erhvervsmarked. Det sætter store krav til dine talegaver og din evne til at skabe gode kunderelationer. For at få en plads på vores nye erhvervshold forventer vi også at du: har evnerne til at tale med beslutningstagere er udadvendt og energisk er mødestabil og overholder alle dine aftaler - både med os og dine kunder er ansvars- og kvalitetsbevidst er ambitiøs og målrettet Hvad tilbyder vi? Hvis du får en plads på vores B2B-hold får du: en fast garantiløn samt bonusordning uden loft. Det er altså dig selv, der bestemmer volumen af din indtægt et skræddersyet og meget grundigt oplæringsforløb samt løbende salgstræning og coaching, så du hele tiden udvikler dig som sælger og person et stærkt samarbejde med Telia Erhverv, der ofte besøger os i huset dygtige ledere og kollegaer, der altid står parate til at komme med deres inputs uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet og gode karrieremuligheder faste arbejdstider (mandag-torsdag kl. 8.15-16.15 og fredag kl. 8.15-15.45) arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser, toge og parkeringsmuligheder mulighed for at komme til opstart allerede om få dage Har du evnerne til at tale med beslutningstagere i det danske erhvervsliv? Så kontakt vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på 30270869 eller srdr@keksales.dk! Har du spørgsmål til stillingen, er du også meget velkommen til at kontakte Sofie. Vil du vide mere om os? Så læs mere på vores hjemmeside www.keksales.dk og på vores Facebook-side KEK Sales Odense. På begge sider har du også mulighed for at søge en stilling elektronisk.11jobnet9bb26e7f100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-22T00:00:000000http://www.keksales.dk/0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3535801KEKODE ApS11Vestergade 705000Odense CDKDanmark0srdr@keksales.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent768218JobNet4995735499573510027-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9bb26e7fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9bb26e7fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9bb26e7f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9bb26e7f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361932521Sofie Rex Dalbøl Rindomsrdr@keksales.dkDKDanmarkDKDanmark330047808Vil du være med til at beskytte danske hjem mod indbrud og brand? Så er du vores nye salgskonsulent på vores Verisure-hold!Robot Vi leder efter flere dygtige salgskonsulenter til opsøgende, telefonisk salg af alarmløsninger fra Europa s førende alarmselskab Verisure til det danske privatmarked (B2C). Erfaring med telemarketing og eller salg af alarmløsninger er en fordel, men bestemt ikke et krav. Vi forventer dog at du har lyst til at sælge! For at give dig det bedste udgangspunkt vil du begynde din ansættelse med at gennemføre vores uddannelsesprogram. Her vil du lære om salg og tilegne dig en masse værktøjer, der vil give dig en ballast for livet og hjælpe dig i din hverdag. Derudover vil du også løbende få salgstræning, så du hele tiden udvikler dig som salgskonsulent og person. Det er lige DIG vi mangler på holdet, hvis du: har talegaverne i orden og kan føre en velformuleret dialog på dansk er målrettet og ambitiøs kan se en fremtid i salgsbranchen er moden og ansvarsbevidst er udadvendt og trives i et socialt og dynamisk arbejdsmiljø Som vores nye salgskonsulent på Verisure-teamet får du Personlig og faglig udvikling er nøgleord, der blandt andet er med til at definere, hvad jobbet i den grad resulterer i. Derudover har vi en af branchens mest attraktive løn-modeller med både fast timeløn OG dagsbonus uden loft. Vores løn-model giver rig mulighed for at øge din indkomst, da det er resultatet af netop din performance som afgør din løn. Derudover får du også En grundig oplæring samt løbende salgstræning, så du hele tiden udvikler dig som salgskonsulent og person. Her vil du tilegne dig kompetencer du kan gøre brug af resten af dit liv Sociale arrangementer og interne konkurrencer med fede præmier Billig og lækker frokostordning med mad udefra Arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser og toge Faste arbejdstider Mulighed for snarlig opstart Er du interesseret? Så send straks en ansøgning til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på hendes e-mail srdr@keksales.dk! Vi afholder samtaler og ansætter løbende, så søg straks! Har du spørgsmål til stillingen, er du også velkommen til at kontakte Sofie på samme e-mail eller give hende et kald på hendes direkte nummer 30270869. Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi leder efter flere dygtige salgskonsulenter til opsøgende, telefonisk salg af alarmløsninger fra Europa’s førende alarmselskab Verisure til det danske privatmarked (B2C).  Erfaring med telemarketing og/eller salg af alarmløsninger er en fordel, men bestemt ikke et krav. Vi forventer dog at du har lyst til at sælge!

For at give dig det bedste udgangspunkt vil du begynde din ansættelse med at gennemføre vores uddannelsesprogram. Her vil du lære om salg og tilegne dig en masse værktøjer, der vil give dig en ballast for livet og hjælpe dig i din hverdag. Derudover vil du også løbende få salgstræning, så du hele tiden udvikler dig som salgskonsulent og person.

Det er lige DIG vi mangler på holdet, hvis du:

  • har talegaverne i orden og kan føre en velformuleret dialog på dansk
  • er målrettet og ambitiøs
  • kan se en fremtid i salgsbranchen
  • er moden og ansvarsbevidst
  • er udadvendt og trives i et socialt og dynamisk arbejdsmiljø

Som vores nye salgskonsulent på Verisure-teamet får du

Personlig og faglig udvikling er nøgleord, der blandt andet er med til at definere, hvad jobbet i den grad resulterer i. Derudover har vi en af branchens mest attraktive løn-modeller med både fast timeløn OG dagsbonus uden loft. Vores løn-model giver rig mulighed for at øge din indkomst, da det er resultatet af netop din performance som afgør din løn.

Derudover får du også

  • En grundig oplæring samt løbende salgstræning, så du hele tiden udvikler dig som salgskonsulent og person. Her vil du tilegne dig kompetencer du kan gøre brug af resten af dit liv
  • Sociale arrangementer og interne konkurrencer med fede præmier
  • Billig og lækker frokostordning med mad udefra
  • Arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser og toge
  • Faste arbejdstider
  • Mulighed for snarlig opstart  

Er du interesseret?

Så send straks en ansøgning til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på hendes e-mail srdr@keksales.dk! Vi afholder samtaler og ansætter løbende, så søg straks! Har du spørgsmål til stillingen, er du også velkommen til at kontakte Sofie på samme e-mail eller give hende et kald på hendes direkte nummer 30270869.

Vi glæder os til at høre fra dig!

KEKODE ApSOdense C2019-06-21T00:00:002019-08-16T00:00:00
330047805Elsker du at tale din sag og drømmer du om en karriere i salgsbranchen? Så er det dig vi leder efter til vores erhvervshold!Robot Da vi har meget travlt ønsker vi at udvide vores erhvervshold. Det betyder at vi leder efter flere salgskonsulenter, der kan føre en velformuleret dialog på dansk og som kan snakke med beslutningstagere i danske virksomheder. Din primære arbejdsopgave kommer til at bestå i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til B2B-markedet. Dine arbejdsopgaver er også: Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter At medvirke aktivt til at Telias brand altid bliver opfattet positivt Om os Med et grundigt og skræddersyet oplæringsforløb og en af branchens allerbedste lønpakker danner vi grundlag for en god og langvarig relation med vores medarbejdere. For at give dig det allerbedste udgangspunkt, starter du din ansættelse ud med at gennemføre vores oplæringsforløb, hvor du tilegner dig viden om salg og får værktøjer. Disse værktøjer vil give dig en ballast for livet og hjælpe dig i dialogen med kunderne. Vores lønpakke og oplæringsforløb er blot nogle af grundene til, at vi er i førersædet som en af landets mest seriøse telemarketingvirksomheder. Vi tilbyder: En af branchens bedste lønpakker med fast grundløn samt månedsbonus uden loft Skræddersyet oplæringsforløb samt løbende salgstræning, så du hele tiden udvikler dig som person og erhvervskonsulent Mulighed for at blive en del af et dygtigt salgsteam Gode udviklings- og karrieremuligheder Gode og behjælpelige kollegaer og ledere, der altid står parate til at komme med deres inputs Sjove arrangementer og personalefester Lækker frokostordning med mad udefra Arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser og toge Du er vores nye salgskonsulent til erhvervsholdet, hvis du: Kan føre en velformuleret dialog på dansk og kan tale med beslutningstagere i danske virksomheder Har ambitioner om en fremtid i salgsbranchen Er udadvendt, energisk og elsker at være på Er selvkørende og ansvarlig Er mødestabil Trives godt i et socialt og dynamisk arbejdsmiljø Leder efter et fuldtidsjob og kan starte hurtigst muligt Erfaring inden for telemarketing er ikke et krav. Vi forventer dog, at du har lysten til at sælge! Praktisk information Vi holder til i hjertet af Odense på Vestergade 70-74, 5000 Odense C. Det betyder at vi er tæt på både offentlig transport samt parkeringsmuligheder. Arbejdstiderne er: Mandag-torsdag kl. 8.15-16.15 Fredag kl. 8.15-15.45 Drømmer du om en fremtid i salgsbranchen? Så send os din ansøgning CV allerede i dag! Vi ansætter løbende og der er mulighed for snarlig opstart. Ansøgning og CV sendes til mail srdr@keksales.dk eller via ansøgningsformularen på vores hjemmeside https: keksales.dk job . Vi glæder os til at høre fra dig! * Har du spørgsmål til stillingen, så ring til Sofie Rex på 30270869.

Da vi har meget travlt ønsker vi at udvide vores erhvervshold. Det betyder at vi leder efter flere salgskonsulenter, der kan føre en velformuleret dialog på dansk og som kan snakke med beslutningstagere i danske virksomheder. Din primære arbejdsopgave kommer til at bestå i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til B2B-markedet. Dine arbejdsopgaver er også:

  • Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter
  • At medvirke aktivt til at Telias brand altid bliver opfattet positivt

Om os

Med et grundigt og skræddersyet oplæringsforløb og en af branchens allerbedste lønpakker danner vi grundlag for en god og langvarig relation med vores medarbejdere.

For at give dig det allerbedste udgangspunkt, starter du din ansættelse ud med at gennemføre vores oplæringsforløb, hvor du tilegner dig viden om salg og får værktøjer. Disse værktøjer vil give dig en ballast for livet og hjælpe dig i dialogen med kunderne.  

Vores lønpakke og oplæringsforløb er blot nogle af grundene til, at vi er i førersædet som en af landets mest seriøse telemarketingvirksomheder.

Vi tilbyder: 

  • En af branchens bedste lønpakker med fast grundløn samt månedsbonus uden loft
  • Skræddersyet oplæringsforløb samt løbende salgstræning, så du hele tiden udvikler dig som person og erhvervskonsulent
  • Mulighed for at blive en del af et dygtigt salgsteam
  • Gode udviklings- og karrieremuligheder
  • Gode og behjælpelige kollegaer og ledere, der altid står parate til at komme med deres inputs
  • Sjove arrangementer og personalefester
  • Lækker frokostordning med mad udefra
  • Arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser og toge

Du er vores nye salgskonsulent til erhvervsholdet, hvis du:

  • Kan føre en velformuleret dialog på dansk og kan tale med beslutningstagere i danske virksomheder
  • Har ambitioner om en fremtid i salgsbranchen
  • Er udadvendt, energisk og elsker at være ”på”
  • Er selvkørende og ansvarlig
  • Er mødestabil
  • Trives godt i et socialt og dynamisk arbejdsmiljø
  • Leder efter et fuldtidsjob og kan starte hurtigst muligt

Erfaring inden for telemarketing er ikke et krav. Vi forventer dog, at du har lysten til at sælge!

Praktisk information

Vi holder til i hjertet af Odense på Vestergade 70-74, 5000 Odense C. Det betyder at vi er tæt på både offentlig transport samt parkeringsmuligheder. Arbejdstiderne er:

Mandag-torsdag kl. 8.15-16.15

Fredag kl. 8.15-15.45 

Drømmer du om en fremtid i salgsbranchen? Så send os din ansøgning + CV allerede i dag! Vi ansætter løbende og der er mulighed for snarlig opstart. Ansøgning og CV sendes til mail srdr@keksales.dk eller via ansøgningsformularen på vores hjemmeside https://keksales.dk/job/

Vi glæder os til at høre fra dig!

* Har du spørgsmål til stillingen, så ring til Sofie Rex på 30270869.

KEKODE ApSOdense C2019-06-21T00:00:002019-08-16T00:00:00
330045533NETVÆRKSRÅDGIVER - TOP Management - Øst DanmarkRobot - med reference til Business Unit Director Er du ambitiøs og har en god blanding af tålmodighed, struktur, samt et veludviklet huntergen? Og kan du sælge skræddersyede koncepter, målrettet direktører og bestyrelsesmedlemmer, herunder ejerledere? EGN Danmark er i kraftig vækst, derfor leder vi efter en ambitiøs Top Management Netværksrådgiver, som vil bidrage til at styrke salgstemaet på EGN Danmark& 39 s salgskontor i København. EGN Danmark tilbyder skræddersyede netværksgrupper for ledere og specialister. Baseret på professionelle relationer og erfaringsdeling i et fortroligt forum, stræber EGN Danmark efter at skabe personlig, faglig og forretningsmæssig værdi for sine netværksmedlemmer. EGN Danmark blev etableret i Svendborg i 1992 og er i dag verdens største erhvervsnetværk med 14.000 medlemmer i 15 lande, der tilsammen repræsenterer mere end 8.000 virksomheder og 70 faggrupper. Et professionelt netværk, hvor alle deler den fælles ambition om at spille hinanden bedre hver dag. EGN Danmarks Top Management netværk er landets største professionelle videndelings-netværk for topledere og bestyrelsesmedlemmer. Netværket ledes af professionelle netværksledere, som i et tæt samarbejde med netværksrådgiverne til stadighed sikrer, at grupperne sammensættes optimalt, så EGN Danmark fortsat fornyer sig og har det rette udbud af grupper målrettet Top Management segmentet. Læs mere på: www.egn.dk netværk topledelse SAMARBEJDE MED HARVARD UNIVERSITY I samarbejde med HARVARD BUSINESS PUBLISHING CORPORATE LEARNING, har EGN Danmark lanceret to nye udviklingsforløb, som udløser et årligt certifikat. Se mere på: https: www.egn.dk indsigt harvard-og-egn-i-stort-samarbejde STILLINGEN Stillingen refererer til EGN Damark& 39 s, Business Unit Director. Arbejdsstedet er EGN Danmark& 39 s kontor i København. Som Netværksrådgiver er du n af drivkræfterne i opbygningen af professionelle netværk for topledere i Danmark. Via dit netværk og din lyst til at videreudvikle samme, kombineret med din forretningsindsigt og et godt samarbejde med dine kolleger, identificerer du relevante profiler i dansk erhvervsliv, som du gennem en kombination af tæt personlig og noget telefonisk dialog behovsafdækker og sælger rette topledernetværk til. I dit daglige arbejde supporteres du af dygtige researchere. Dine mulige kandidater kvalificerer du i samarbejde med researchere og ved hjælpe af dit eget netværk. Sparringen henter du i Top Management salgsteamet. KANDIDATEN Du har solid erfaring med salg, gerne med serviceydelser målrettet topledere. Det kan være en fordel, hvis du selv har erfaring med ledelse og selv har deltaget i netværk og løbende uddannelse og kurser. Som person er du bl.a. kendetegnet ved ord som: Tillidsvækkende, handlekraftig, selvkørende, empatisk, vedholdende og resultatorienteret. Du er formentlig en erfaren person, som hviler godt i dig selv og ved, hvad det vil sige at hunte og bygge en pipeline op. Godt humør og et positivt sind er et ekstra plus. DU TILBYDES Et udfordrende job i en spændende og dynamisk virksomhed i vækst. EGN Danmark er en arbejdsplads med højt til loftet og med levende værdier om hjælpsomhed, respekt og professionalisme. Lønnen udgør en fast månedsløn samt en resultatafhængig bonusordning. Kun ansøgninger via linket søg stillingen bliver accepteret og behandlet. Ansøgninger modtaget udenom linket vil blive afvist og slettet ved modtagelse. Only applications via the link apply are accepted and processed. Applications received outside the link will be rejected and deleted upon receipt.

- med reference til Business Unit Director

Er du ambitiøs og har en god blanding af tålmodighed, struktur, samt et veludviklet huntergen? Og kan du sælge skræddersyede koncepter, målrettet direktører og bestyrelsesmedlemmer, herunder ejerledere?

EGN Danmark er i kraftig vækst, derfor leder vi efter en ambitiøs Top Management Netværksrådgiver, som vil bidrage til at styrke salgstemaet på EGN Danmark's salgskontor i København.

EGN Danmark tilbyder skræddersyede netværksgrupper for ledere og specialister. Baseret på professionelle relationer og erfaringsdeling i et fortroligt forum, stræber EGN Danmark efter at skabe personlig, faglig og forretningsmæssig værdi for sine netværksmedlemmer.

EGN Danmark blev etableret i Svendborg i 1992 og er i dag verdens største erhvervsnetværk med 14.000 medlemmer i 15 lande, der tilsammen repræsenterer mere end 8.000 virksomheder og 70 faggrupper. Et professionelt netværk, hvor alle deler den fælles ambition om at spille hinanden bedre – hver dag.

EGN Danmarks Top Management netværk er landets største professionelle videndelings-netværk for topledere og bestyrelsesmedlemmer. Netværket ledes af professionelle netværksledere, som i et tæt samarbejde med netværksrådgiverne til stadighed sikrer, at grupperne sammensættes optimalt, så EGN Danmark fortsat fornyer sig og har det rette udbud af grupper målrettet Top Management segmentet. Læs mere på: www.egn.dk/netværk/topledelse

SAMARBEJDE MED HARVARD UNIVERSITY

I samarbejde med HARVARD BUSINESS PUBLISHING CORPORATE LEARNING, har EGN Danmark lanceret to nye udviklingsforløb, som udløser et årligt certifikat.

Se mere på:

https://www.egn.dk/indsigt/harvard-og-egn-i-stort-samarbejde

STILLINGEN

Stillingen refererer til EGN Damark's, Business Unit Director. Arbejdsstedet er EGN Danmark's kontor i København.

Som Netværksrådgiver er du én af drivkræfterne i opbygningen af professionelle netværk for topledere i Danmark. Via dit netværk og din lyst til at videreudvikle samme, kombineret med din forretningsindsigt og et godt samarbejde med dine kolleger, identificerer du relevante profiler i dansk erhvervsliv, som du gennem en kombination af tæt personlig og noget telefonisk dialog behovsafdækker og sælger rette topledernetværk til.

I dit daglige arbejde supporteres du af dygtige researchere.

Dine mulige kandidater kvalificerer du i samarbejde med researchere og ved hjælpe af dit eget netværk. Sparringen henter du i Top Management salgsteamet.

KANDIDATEN

Du har solid erfaring med salg, gerne med serviceydelser målrettet topledere. Det kan være en fordel, hvis du selv har erfaring med ledelse og selv har deltaget i netværk og løbende uddannelse og kurser. Som person er du bl.a. kendetegnet ved ord som: Tillidsvækkende, handlekraftig, selvkørende, empatisk, vedholdende og resultatorienteret. Du er formentlig en erfaren person, som hviler godt i dig selv og ved, hvad det vil sige at "hunte" og bygge en pipeline op. Godt humør og et positivt sind er et ekstra plus.

DU TILBYDES

Et udfordrende job i en spændende og dynamisk virksomhed i vækst.

EGN Danmark er en arbejdsplads med højt til loftet og med levende værdier om hjælpsomhed, respekt og professionalisme.

Lønnen udgør en fast månedsløn samt en resultatafhængig bonusordning.

Kun ansøgninger via linket ”søg stillingen” bliver accepteret og behandlet. Ansøgninger modtaget udenom linket vil blive afvist og slettet ved modtagelse.

Only applications via the link “apply” are accepted and processed. Applications received outside the link will be rejected and deleted upon receipt.

TARGET Headhunting ApSKøbenhavn Ø2019-06-18T00:00:002019-08-14T00:00:00
330039731Salgskonsulent - JyllandRobot For EAB Lagerindretning A S søger vi en proaktiv salgskonsulent, som har erfaring med direkte løsningssalg til virksomheder. Virksomheden EAB Lagerindretning A S er det tidligere Wica System A S, som i flere årtier har været en førende leverandør af lagersystemer på det danske marked. Wica blev primo 2019 opkøbt af svenske EAB AB. EAB har siden 1980 erne været storleverandør til Wica i Danmark. EAB Lagerindretning A S er specialiseret i levering af lagerløsninger og -inventar til en bred vifte af brancher i Danmark, og har gennem flere årtier været kendt for høj kvalitet og komplette løsninger. Virksomheden har kontor i Vejle og produktion, support og backup varetages fra EABs hovedsæde i Sydsverige. EAB AB er en familieejet virksomhed etableret i 1957. Virksomheden udvikler, producerer og sælger stålbyggerier, lagersystemer og porte. Stålbyggerier og porte sælges hovedsageligt på det nordiske marked, og EAB s lagersystemer sælges i hele verden. I Danmark er fokus pt. på lagersystemer. Fælles for virksomhedens tre produktgrupper er EAB Engineering Principles™ - den unikke måde, hvorpå EAB konstruerer og agerer for at opfylde sit kundeløfte kunderne Det holder . Læs mere på EAB.dk og EAB.se. Stillingen Vi søger en ny salgskonsulent til Jylland, da én af distriktets nuværende konsulenter står overfor at skulle pensioneres. Stillingen refererer til VD Country Manager for Danmark. I det daglige er der tæt samarbejde med din kollega i distriktet, Country Manageren og med kolleger på kontorene både i Danmark og Sverige. Du får det samlede salgsansvar i dit distrikt med en del etablerede kunderelationer og store vækst- og udviklingsmuligheder. Hovedfokus er opsøgende, direkte salg og service til industri-, distributions-, detail- og logistikvirksomheder med behov for lagerløsninger og lagerinventar. Du overtager en del eksisterende kunderelationer, og der vil samtidig være stort fokus på nysalg og opsøgende indsatser mod kundesegmenter, hvor EAB ønsker en stærkere position. Der er i udpræget grad tale om løsningssalg, hvor du i dialog med kunden finder frem til den rette løsning. Ofte indgår der opmåling, skitsering af konkrete forslag (i konfigurationsprogram), udarbejdelse af tilbud, indhentning af monteringstilbud og naturligvis den løbende forhandling. Som konsulent skal du kunne udføre disse operationer både selvstændigt og i tæt samarbejde med dine kolleger. Faglige kvalifikationer og erfaringer For at få succes i stillingen, skal du have en løsningsorienteret tilgang til salgsarbejdet og være i stand til at aktivere hele EABs sortiment og kompetencer inden for lagerløsninger i dialogen med kunden. Du skal samtidig være en udpræget relationsbygger, som formår at etablere tætte og langvarige relationer med kunder og samarbejdspartnere. Konkret lægges der vægt på, at du: Har erfaring med opsøgende, direkte salg til og servicering af målgrupperne. Har erfaring med løsningssalg af teknisk betonede produkter meget gerne med fokus på lager eller produktion. Har god teknisk forståelse og evner at yde kompetent rådgivning til både eksisterende og potentielle kunder herunder at du kan have en kompetent dialog med kunden omkring projektering og layout af lagerindretning og lagerløsninger. Er rutineret bruger af IT minimum officeprogrammer og meget gerne konfigurations-software, der anvendes i forbindelse med projektering og visualisering af indretningsløsninger. Er struktureret og systematisk i dit arbejde og evner selvstændigt at håndtere en stor del af de administrative opgaver forbundet med salgsarbejdet. Gerne en teknisk baggrund kombineret med kommerciel overbygning erfaring. Konkret erfaring kan gøre det ud for uddannelse. Personlige egenskaber Du er både en opsøgende, energisk og resultatorienteret sælgertype, en struktureret og detaljeret planlægger af dine egne indsatser og en kompetent rådgiver omkring produkter og løsninger. Du arbejder selvstændigt og målrettet, og er samtidig holdspiller og relationsbygger både i forhold til kunder og kolleger. Du er udpræget teamplayer og værdsætter en åben, ærlig og humoristisk dialog med dine kolleger. Løn m.m. Provisionsbaseret lønmodel med garantiløn og provision af indtjeningen (uden loft). Pension, sundhedssikring, mobil, pc mv. Kørsel i egen bil med kørselsgodtgørelse Arbejdstid og sted Arbejdstiden er 37 timer pr. uge men overarbejde i rimeligt omfang anses som indregnet i lønnen. Der må påregnes varierende arbejdstider. Ferie i henhold til ferieloven. Kandidatens arbejdssted er distriktet og der arbejdes med udgangspunkt fra hjemmeadressen. Distriktet fastlægges med hensyntagen til den nye konsulents erfaring og relationer. Hovedfokus er ideelt den centrale og nordlige del af distriktet. Bopæl og personlige forhold Kandidaten skal have kørekort og bopæl indenfor distriktets grænser (ideelt indenfor trekanten Aarhus-Herning-Aalborg). Vedr. beskyttelse af persondata Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter du fremsender ifm. din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv. For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail. Klik på søg stillingen nedenfor for at fremsende relevante dokumenter.

For EAB Lagerindretning A/S søger vi en proaktiv salgskonsulent, som har erfaring med direkte løsningssalg til virksomheder.

Virksomheden
EAB Lagerindretning A/S er det tidligere Wica System A/S, som i flere årtier har været en førende leverandør af lagersystemer på det danske marked. Wica blev primo 2019 opkøbt af svenske EAB AB. EAB har siden 1980’erne været storleverandør til Wica i Danmark.

EAB Lagerindretning A/S er specialiseret i levering af lagerløsninger og -inventar til en bred vifte af brancher i Danmark, og har gennem flere årtier været kendt for høj kvalitet og komplette løsninger. Virksomheden har kontor i Vejle og produktion, support og backup varetages fra EABs hovedsæde i Sydsverige.

EAB AB er en familieejet virksomhed etableret i 1957. Virksomheden udvikler, producerer og sælger stålbyggerier, lagersystemer og porte. Stålbyggerier og porte sælges hovedsageligt på det nordiske marked, og EAB’s lagersystemer sælges i hele verden. I Danmark er fokus pt. på lagersystemer.

Fælles for virksomhedens tre produktgrupper er EAB Engineering Principles™ - den unikke måde, hvorpå EAB konstruerer og agerer for at opfylde sit kundeløfte kunderne ”Det holder”.

Læs mere på EAB.dk og EAB.se.

Stillingen
Vi søger en ny salgskonsulent til Jylland, da én af distriktets nuværende konsulenter står overfor at skulle pensioneres.

Stillingen refererer til VD / Country Manager for Danmark. I det daglige er der tæt samarbejde med din kollega i distriktet, Country Manageren og med kolleger på kontorene både i Danmark og Sverige.

Du får det samlede salgsansvar i dit distrikt med en del etablerede kunderelationer og store vækst- og udviklingsmuligheder. Hovedfokus er opsøgende, direkte salg og service til industri-, distributions-, detail- og logistikvirksomheder med behov for lagerløsninger og lagerinventar. Du overtager en del eksisterende kunderelationer, og der vil samtidig være stort fokus på nysalg og opsøgende indsatser mod kundesegmenter, hvor EAB ønsker en stærkere position.

Der er i udpræget grad tale om løsningssalg, hvor du i dialog med kunden finder frem til den rette løsning. Ofte indgår der opmåling, skitsering af konkrete forslag (i konfigurationsprogram), udarbejdelse af tilbud, indhentning af monteringstilbud og naturligvis den løbende forhandling. Som konsulent skal du kunne udføre disse operationer både selvstændigt og i tæt samarbejde med dine kolleger.

Faglige kvalifikationer og erfaringer
For at få succes i stillingen, skal du have en løsningsorienteret tilgang til salgsarbejdet og være i stand til at aktivere hele EABs sortiment og kompetencer inden for lagerløsninger i dialogen med kunden. Du skal samtidig være en udpræget relationsbygger, som formår at etablere tætte og langvarige relationer med kunder og samarbejdspartnere.

Konkret lægges der vægt på, at du:

  • Har erfaring med opsøgende, direkte salg til og servicering af målgrupperne.
  • Har erfaring med løsningssalg af teknisk betonede produkter – meget gerne med fokus på lager eller produktion.
  • Har god teknisk forståelse og evner at yde kompetent rådgivning til både eksisterende og potentielle kunder – herunder at du kan have en kompetent dialog med kunden omkring projektering og layout af lagerindretning og lagerløsninger.
  • Er rutineret bruger af IT – minimum officeprogrammer og meget gerne konfigurations-software, der anvendes i forbindelse med projektering og visualisering af indretningsløsninger.
  • Er struktureret og systematisk i dit arbejde og evner selvstændigt at håndtere en stor del af de administrative opgaver forbundet med salgsarbejdet.
  • Gerne en teknisk baggrund kombineret med kommerciel overbygning / erfaring. Konkret erfaring kan gøre det ud for uddannelse.

Personlige egenskaber
Du er både en opsøgende, energisk og resultatorienteret sælgertype, en struktureret og detaljeret planlægger af dine egne indsatser og en kompetent rådgiver omkring produkter og løsninger. Du arbejder selvstændigt og målrettet, og er samtidig holdspiller og relationsbygger både i forhold til kunder og kolleger. Du er udpræget teamplayer og værdsætter en åben, ærlig og humoristisk dialog med dine kolleger.

Løn m.m.
Provisionsbaseret lønmodel med garantiløn og provision af indtjeningen (uden loft).
Pension, sundhedssikring, mobil, pc mv.
Kørsel i egen bil med kørselsgodtgørelse

Arbejdstid og sted
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge men overarbejde i rimeligt omfang anses som indregnet i lønnen.
Der må påregnes varierende arbejdstider. Ferie i henhold til ferieloven.
Kandidatens arbejdssted er distriktet og der arbejdes med udgangspunkt fra hjemmeadressen. Distriktet fastlægges med hensyntagen til den nye konsulents erfaring og relationer. Hovedfokus er ideelt den centrale og nordlige del af distriktet.

Bopæl og personlige forhold
Kandidaten skal have kørekort og bopæl indenfor distriktets grænser (ideelt indenfor ”trekanten” Aarhus-Herning-Aalborg).

Vedr. beskyttelse af persondata
Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter du fremsender ifm. din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv.

For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail.
Klik på "søg stillingen" nedenfor for at fremsende relevante dokumenter.

ConfidenceSearchVejle2019-06-07T00:00:002019-08-02T00:00:00
330038752Beregner & branding medarbejderRobot Er du interesseret i at sætte prisen korrekt, har vindermentalitet, vedholdende og brænder du for at få detaljen med ?? Vil du være med i den fortsatte udvikling i en succesfuld salgsafdeling. Få ansvaret for tilbudsberegning og branding i FKSSlamson A S. Her får du en selvstændig hverdag, ansvar og masser af kompetente kollegaer. Tag ansvar for tilbudsprocessen Som beregner arbejder du med prissætning på licitationer fra forsyninger og entreprenører i hele Danmark og kan se frem til at blive en del af et stærkt tilbudsteam bestående af en salgschef og 3 salgskonsulenter. Du dækker hele processen fra modtagelse af udbudsmaterialet til afgivelse af endeligt tilbud og træder ind i en hverdag, hvor du får mulighed for at fordybe dig i dine opgaver, som består i at: Beregning af tilbud Gennemgang af licitationsmateriale Udarbejde forkalkulationer Udvikling, implementering og opfølgning på markedsføringsstrategi Udvikling, implementering og opfølgning på salgsstrategi Deltage i kontraktforhandlinger Vedligeholdelse af CRM system Om dig: Erfaring fra entreprenørbranchen eller kloakbranchen Erfaring med at prissætte projekter, fx som beregner eller entrepriseleder Erfaring med markedsføring Online og SoMe Erfaring med CRM systemer En handlekraftig, struktureret og grundig tilgang til opgaverne også under tidspres En udpræget analytisk sans og øje for detaljerne Har stærke IT kompetencer Derudover er du den rette til jobbet, hvis du er åben og udadvendt og sætter en ære i at bidrage til et godt arbejdsmiljø, da det er vigtigt for os, at vi har det godt sammen som team. Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte salgschef Henrik Tesgaard på tlf. 25 25 58 66. Er du interesseret i stillingen, så send venligst din ansøgning og dit CV til job@fksslamson.dk mærket: beregner. Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater til stillingen og slutter, når den rette kandidat er fundet.

Er du interesseret i at sætte prisen korrekt, har vindermentalitet, vedholdende og brænder du for at få detaljen med ??

Vil du være med i den fortsatte udvikling i en succesfuld salgsafdeling. Få ansvaret for tilbudsberegning og branding i FKSSlamson A/S. Her får du en selvstændig hverdag, ansvar og masser af kompetente kollegaer.

 

Tag ansvar for tilbudsprocessen 

Som beregner arbejder du med prissætning på licitationer fra forsyninger og entreprenører i hele Danmark og kan se frem til at blive en del af et stærkt tilbudsteam bestående af en salgschef og 3 salgskonsulenter. Du dækker hele processen fra modtagelse af udbudsmaterialet til afgivelse af endeligt tilbud og træder ind i en hverdag, hvor du får mulighed for at fordybe dig i dine opgaver, som består i at:

  • Beregning af tilbud
  • Gennemgang af licitationsmateriale
  • Udarbejde forkalkulationer
  • Udvikling, implementering og opfølgning på markedsføringsstrategi
  • Udvikling, implementering og opfølgning på salgsstrategi
  • Deltage i kontraktforhandlinger
  • Vedligeholdelse af CRM system

 

Om dig:

  • Erfaring fra entreprenørbranchen eller kloakbranchen
  • Erfaring med at prissætte projekter, fx som beregner eller entrepriseleder
  • Erfaring med markedsføring
  • Online og SoMe
  • Erfaring med CRM systemer
  • En handlekraftig, struktureret og grundig tilgang til opgaverne – også under tidspres
  • En udpræget analytisk sans og øje for detaljerne
  • Har stærke IT kompetencer

Derudover er du den rette til jobbet, hvis du er åben og udadvendt og sætter en ære i at bidrage til et godt arbejdsmiljø, da det er vigtigt for os, at vi har det godt sammen som team.

Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte salgschef Henrik Tesgaard på tlf. 25 25 58 66. Er du interesseret i stillingen, så send venligst din ansøgning og dit CV til job@fksslamson.dk – mærket: beregner. Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater til stillingen og slutter, når den rette kandidat er fundet.

FKSSLAMSON A/SOdense S2019-06-06T00:00:002019-07-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vil du være med til at beskytte danske hjem mod indbrud og brand? Så er du vores nye salgskonsulent på vores Verisure-hold!

KEKODE ApS

Odense C
Vi leder efter flere dygtige salgskonsulenter til opsøgende, telefonisk salg af alarmløsninger fra Europa s førende alarmselskab Verisure til det danske privatmarked (B2C). Erfaring med telemarketing og eller salg af alarmløsninger er en fordel, men...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:16. august 2019

Elsker du at tale din sag og drømmer du om en karriere i salgsbranchen? Så er det dig vi leder efter til vores erhvervshold!

KEKODE ApS

Odense C
Da vi har meget travlt ønsker vi at udvide vores erhvervshold. Det betyder at vi leder efter flere salgskonsulenter, der kan føre en velformuleret dialog på dansk og som kan snakke med beslutningstagere i danske virksomheder. Din primære arbejdsopga...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:16. august 2019

NETVÆRKSRÅDGIVER - TOP Management - Øst Danmark

TARGET Headhunting ApS

København Ø
- med reference til Business Unit Director Er du ambitiøs og har en god blanding af tålmodighed, struktur, samt et veludviklet huntergen? Og kan du sælge skræddersyede koncepter, målrettet direktører og bestyrelsesmedlemmer, herunder ejerledere? EGN...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:14. august 2019

Salgskonsulent - Jylland

ConfidenceSearch

Vejle
For EAB Lagerindretning A S søger vi en proaktiv salgskonsulent, som har erfaring med direkte løsningssalg til virksomheder. Virksomheden EAB Lagerindretning A S er det tidligere Wica System A S, som i flere årtier har været en førende leverandør af...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:2. august 2019

Beregner & branding medarbejder

FKSSLAMSON A/S

Odense S
Er du interesseret i at sætte prisen korrekt, har vindermentalitet, vedholdende og brænder du for at få detaljen med ?? Vil du være med i den fortsatte udvikling i en succesfuld salgsafdeling. Få ansvaret for tilbudsberegning og branding i FKSSlamso...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:31. juli 2019