Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du flair for god kundepleje og kendskab til byggebranchen?

Vi søger lige nu en person til vores customer succes-team og som er velbevandret inden for IT og med et indgående kendskab til byggebranchen. Udover at være bekendt med begreber som kvalitetssikring, ekstraarbejde, mangler og tilsyn, fotodokumentation etc. er du ligeledes en stærk kommunikator og har flair for IT-systemer.

Som CS-medarbejder hos iKontrol kommer du til at sidde med en række forskellige opgaver. Du vil være medansvarlig for at opretholde vores høje kundetilfredshed og dine opgaver bliver blandt andet:

  • Telefon & chat-support af vores softwareplatform
  • Erfaren i forhold til kundeservice og support (vigtigt)
  • Bidrage til udarbejdelse af guides og videoer i forbindelse med løbende support
  • Bidrage til udarbejdelse af materiale til onboarding
  • Afholde online undervisninger og onboarding
  • Afholde kunde-kurser
  • Afholde intern undervisning

Den rette kandidat
Du er en stærk formidler med erfaringen indenfor byggeri og system-support og vant til at kommunikere via telefon, chat og video.

Du har en positiv tilgang til dine opgaver og du sparrer gerne med dine kolleger, for at finde de bedste løsninger til vores kunder. Du hviler i dig selv og er ikke bange for at stå foran en større gruppe og undervise. Du er god til at engagere personer omkring dig og på den måde hjælpe vores kunder, med at få det maksimale ud af deres løsning hos iKontrol.

Har du spørgsmål til stillingen, skal du være velkommen til at kontakte vores direktør, Torben Kovaltsenko Jørgensen, på torben@ikontrol.dk.

Sådan ansøger du

Send din ansøgning samt C.V. til job@ikontrol.dk. Skriv ”Customer Success medarbejder” i emnefeltet.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330009688Phoenix-38bbd74a12019-04-21T00:00:00Har du flair for god kundepleje og kendskab til byggebranchen?

Vi søger lige nu en person til vores customer succes-team og som er velbevandret inden for IT og med et indgående kendskab til byggebranchen. Udover at være bekendt med begreber som kvalitetssikring, ekstraarbejde, mangler og tilsyn, fotodokumentation etc. er du ligeledes en stærk kommunikator og har flair for IT-systemer.

Som CS-medarbejder hos iKontrol kommer du til at sidde med en række forskellige opgaver. Du vil være medansvarlig for at opretholde vores høje kundetilfredshed og dine opgaver bliver blandt andet:

  • Telefon & chat-support af vores softwareplatform
  • Erfaren i forhold til kundeservice og support (vigtigt)
  • Bidrage til udarbejdelse af guides og videoer i forbindelse med løbende support
  • Bidrage til udarbejdelse af materiale til onboarding
  • Afholde online undervisninger og onboarding
  • Afholde kunde-kurser
  • Afholde intern undervisning

Den rette kandidat
Du er en stærk formidler med erfaringen indenfor byggeri og system-support og vant til at kommunikere via telefon, chat og video.

Du har en positiv tilgang til dine opgaver og du sparrer gerne med dine kolleger, for at finde de bedste løsninger til vores kunder. Du hviler i dig selv og er ikke bange for at stå foran en større gruppe og undervise. Du er god til at engagere personer omkring dig og på den måde hjælpe vores kunder, med at få det maksimale ud af deres løsning hos iKontrol.

Har du spørgsmål til stillingen, skal du være velkommen til at kontakte vores direktør, Torben Kovaltsenko Jørgensen, på torben@ikontrol.dk.

Sådan ansøger du

Send din ansøgning samt C.V. til job@ikontrol.dk. Skriv ”Customer Success medarbejder” i emnefeltet.

2019-05-22T00:50:34.003 Vi søger lige nu en person til vores customer succes-team og som er velbevandret inden for IT og med et indgående kendskab til byggebranchen. Udover at være bekendt med begreber som kvalitetssikring, ekstraarbejde, mangler og tilsyn, fotodokumentation etc. er du ligeledes en stærk kommunikator og har flair for IT-systemer. Som CS-medarbejder hos iKontrol kommer du til at sidde med en række forskellige opgaver. Du vil være medansvarlig for at opretholde vores høje kundetilfredshed og dine opgaver bliver blandt andet: Telefon chat-support af vores softwareplatform Erfaren i forhold til kundeservice og support (vigtigt) Bidrage til udarbejdelse af guides og videoer i forbindelse med løbende support Bidrage til udarbejdelse af materiale til onboarding Afholde online undervisninger og onboarding Afholde kunde-kurser Afholde intern undervisning Den rette kandidat Du er en stærk formidler med erfaringen indenfor byggeri og system-support og vant til at kommunikere via telefon, chat og video. Du har en positiv tilgang til dine opgaver og du sparrer gerne med dine kolleger, for at finde de bedste løsninger til vores kunder. Du hviler i dig selv og er ikke bange for at stå foran en større gruppe og undervise. Du er god til at engagere personer omkring dig og på den måde hjælpe vores kunder, med at få det maksimale ud af deres løsning hos iKontrol. Har du spørgsmål til stillingen, skal du være velkommen til at kontakte vores direktør, Torben Kovaltsenko Jørgensen, på torben@ikontrol.dk. Sådan ansøger du Send din ansøgning samt C.V. til job@ikontrol.dk. Skriv Customer Success medarbejder i emnefeltet.11jobnet38bbd74a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-21T00:00:000000https://ikontrol.dk/da/om-ikontrol/ledige-stillinger/customer-success-medarbejder/0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3511691iKontrol ApS11Gunnar Clausens Vej 32D8260Viby JDKDanmark0
torben@ikontrol.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent747656JobNet4977304497730410021-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=38bbd74ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=38bbd74ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=38bbd74a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=38bbd74a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgHar du flair for god kundepleje og kendskab til byggebranchen?12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg361545042Torben Kovaltsenkotorben@ikontrol.dkDKDanmarkDKDanmark330076981GERMAN SPEAKING AFTERSALES ASSISTANTRobot ABOUT THE JOB For our Aftersales department we are looking for a German speaking Aftersales Assistant. Our Aftersales department consist of 8 persons now. 7 located in our head office, which will move to our new factory November 1st, 2019, placed just outside Aarhus and 1 Service Technician in France. Aftersales takes over, when the customer has connected power to the rack. So, the tasks can vary very much. YOUR MAIN TASK WILL BE: Handling warranty orders Follow up on Sales return orders Claim towards supplier Organize answers to customers on warranty cases Optimize process Describe processes and procedures JOB REQUIREMENTS It is a must that you are fluent in speaking and writing German That you are structed person You are used to work with ERP systems order handling You need to be able to handle many tasks at the same time WE OFFER: A very exciting fulltime job in an international technology company who is world-leader in manufacturing and development of environmentally friendly CO2refrigeration s systems. The job includes a lot of flexibility and great responsibility. The work place will be in Aarhus (as of November 1st we are moving to our new Headquarter on Rosbjergvej 7, 8220 Brabrand) and salary will be based on your qualifications. Privat health insurance is included. WANT TO KNOW MORE? Please feel free to contact Manager of Aftersales Kent Poulsen at 45 3525 6003. If you are interested in the job opening, please send your application and resume to hr@advansor.dk mark Aftersales Assistant . Application can be in both English or Danish. Applications will be processed continuously. SUSTAINABLE CO2 REFRIGERATION SYSTEMS Every breath exhaled by an average person contains 3 4 CO2. Ours probably contains more because we live and breathe to use CO2 in the world s best, sustainable CO2 refrigeration systems. As a market-leading OEM manufacturer, we have been building CO2 systems for supermarkets and industrial customers around the world since 2006.

ABOUT THE JOB

For our Aftersales department we are looking for a German speaking Aftersales Assistant. Our Aftersales department consist of 8 persons now. 7 located in our head office, which will move to our new factory November 1st, 2019, placed just outside Aarhus and 1 Service Technician in France.

Aftersales takes over, when the customer has connected power to the rack. So, the tasks can vary very much.

YOUR MAIN TASK WILL BE:

  • Handling warranty orders
  • Follow up on Sales return orders
  • Claim towards supplier
  • Organize answers to customers on warranty cases
  • Optimize process
  • Describe processes and procedures

JOB REQUIREMENTS

  • It is a must that you are fluent in speaking and writing German
  • That you are structed person
  • You are used to work with ERP systems/order handling
  • You need to be able to handle many tasks at the same time

WE OFFER:

A very exciting fulltime job in an international technology company who is world-leader in manufacturing and development of environmentally friendly CO2refrigeration’s systems. The job includes a lot of flexibility and great responsibility. The work place will be in Aarhus (as of November 1st we are moving to our new Headquarter on Rosbjergvej 7, 8220 Brabrand) and salary will be based on your qualifications. Privat health insurance is included.

WANT TO KNOW MORE?

Please feel free to contact Manager of Aftersales Kent Poulsen at +45 3525 6003. If you are interested in the job opening, please send your application and resume to hr@advansor.dk – mark “ Aftersales Assistant”. Application can be in both English or Danish. Applications will be processed continuously.

SUSTAINABLE CO2 REFRIGERATION SYSTEMS

Every breath exhaled by an average person contains 3–4% CO2. Ours probably contains more because we live and breathe to use CO2 in the world’s best, sustainable CO2 refrigeration systems. As a market-leading OEM manufacturer, we have been building CO2 systems for supermarkets and industrial customers around the world since 2006.

ADVANSOR A/SAarhus V2019-08-22T00:00:002019-10-15T00:00:00
330076956GERMAN SPEAKING CUSTOMER SERVICE ADVISERRobot ABOUT THE JOB We are now looking for a customer service adviser for our Customer Service team. Your main tasks and responsibilities are: Handle incoming requests from customers and ensure that issues are resolved both promptly and thoroughly Register orders from customers into NAV Handle and record contacts via telephone and e-mail Maintain a balance between company policy and customer benefit. Handle issues in the best interest of both customer and company Continuously evaluate and identify opportunities to drive process improvements that positively impact the customers experience. Furthermore, the customer service department acts as back-up to both the Internal, and External Sales Teams, and support departments in all the company. JOB REQUIREMENTS Ability to communicate clearly and professionally in German, both verbally and in writing. Additional language skills in Danish or French is an advantage A pleasant, patient and friendly attitude A flexible and adaptable attitude Well organized and a high level of empathy Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction Possess a strong work ethic and team player mentality Detail oriented and fast learning Experience with customer service is an advantage WE OFFER A very exciting fulltime job in an international technology company who is world-leader in manufacturing and development of environmentally friendly CO2refrigerations systems. The job includes a lot of flexibility and great responsibility. The work place will be in Aarhus (as of November 1st we are moving to our new Headquarter on Rosbjergvej 7, 8220 Brabrand) and salary will be based on your qualifications. Privat health insurance is included. WANT TO KNOW MORE? Please feel free to contact Manager of Customer Center Heidi Winther at 45 3525 6054. If you are interested in the job opening, please send your application and resume to hr@advansor.dk mark Customer Service Adviser . Application can be in both English or Danish. Applications will be processed continuously. SUSTAINABLE CO2 REFRIGERATION SYSTEMS Every breath exhaled by an average person contains 3 4 CO2. Ours probably contains more because we live and breathe to use CO2 in the world s best, sustainable CO2 refrigeration systems. As a market-leading OEM manufacturer, we have been building CO2 systems for supermarkets and industrial customers around the world since 2006.

ABOUT THE JOB

We are now looking for a customer service adviser for our Customer Service team. Your main tasks and responsibilities are:

  • Handle incoming requests from customers and ensure that issues are resolved both promptly and thoroughly
  • Register orders from customers into NAV
  • Handle and record contacts via telephone and e-mail
  • Maintain a balance between company policy and customer benefit.
  • Handle issues in the best interest of both customer and company
  • Continuously evaluate and identify opportunities to drive process improvements that positively impact the customers experience.
  • Furthermore, the customer service department acts as back-up to both the Internal, and External Sales Teams, and support departments in all the company.

JOB REQUIREMENTS

  • Ability to communicate clearly and professionally in German, both verbally and in writing. Additional language skills in Danish or French is an advantage
  • A pleasant, patient and friendly attitude
  • A flexible and adaptable attitude
  • Well organized and a high level of empathy
  • Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction
  • Possess a strong work ethic and team player mentality
  • Detail oriented and fast learning
  • Experience with customer service is an advantage

WE OFFER

A very exciting fulltime job in an international technology company who is world-leader in manufacturing and development of environmentally friendly CO2refrigerations systems. The job includes a lot of flexibility and great responsibility. The work place will be in Aarhus (as of November 1st we are moving to our new Headquarter on Rosbjergvej 7, 8220 Brabrand) and salary will be based on your qualifications. Privat health insurance is included.

WANT TO KNOW MORE?

Please feel free to contact Manager of Customer Center Heidi Winther at +45 3525 6054. If you are interested in the job opening, please send your application and resume to hr@advansor.dk – mark “Customer Service Adviser”. Application can be in both English or Danish. Applications will be processed continuously.

SUSTAINABLE CO2 REFRIGERATION SYSTEMS

Every breath exhaled by an average person contains 3–4% CO2. Ours probably contains more because we live and breathe to use CO2 in the world’s best, sustainable CO2 refrigeration systems. As a market-leading OEM manufacturer, we have been building CO2 systems for supermarkets and industrial customers around the world since 2006.

ADVANSOR A/SAarhus V2019-08-22T00:00:002019-10-15T00:00:00
330076233Kundeservice medarbejder til SkiShop, der står på skiRobot Vil du arbejde med kundeservice og e-commerce i Skandinaviens bedste SkiShop? Forestil dig titusindvis af de lækreste stykker tøj og udstyr til skiferien, 10.000-vis af glade danskere der skal på verdens bedste ferie, men som mangler udstyr. Er du klar til at hjælpe og rådgive dem i et af Skandinaviens største udvalg? SkiShoppen på Skisport.dk blev lanceret i 2003. Vi søger endnu en kollega til vores kontor i Sabro, der vil være med til at udvikle os yderligere. Om jobbet Dine primære arbejdsopgaver vil være: Rådgivning til vores kunder via mail, chat og tlf. Vedligeholdelse af FAQ database Kampagner via chat Ad hoc opgaver Vi arbejder med moderne og brugervenlige IT løsninger i det daglige når vi behandler kundehenvendelser. Hertil benytter vi Freshdesk og Freshchat til vores e-mail, chat samt FAQ sider til vores webshop. Der er tale om en fuldtidsstilling, vi er dog fleksible, så søger du eksempelvis 30 timer, så send os også gerne en ansøgning, anfør om du søger fuldtid eller mindre. Lidt om dig Du interesserer dig for skiløb Taler og skriver fejlfrit dansk Forståelse for svensk og norsk er et plus Smilende og imødekommende, også over telefonen Interesseret i salg og markedsføring Løsningsorienteret, stabil og fleksibel Du ser en kundehenvendelse som en mulighed Tidligere erfaring med kundeservice og e-handel er naturligvis en fordel, men ikke et krav. Vigtigst er det, at du brænder for god service, tager ansvar og har flair for IT. Er du samtidig skiløber er det bare endnu et plus. Vi tilbyder En plads på et fantastisk team af Skandinaviske kollegaer, der alle brænder for e-handel, kundeservice og drift af webshops. Med højt til loftet og en fortsat vækst kan vi også tilbyde dig personlig udvikling. Men vi brænder også for det gode arbejdsmiljø og et godt sammenhold hele vejen rundt. Derfor ser vi frem til at byde dig velkommen i vores team, hvor holdånden spiller en nøglerolle. Personaletilbud Bordfodbold Fordelagtige personale priser på vores produkter Mulighed for frokostordning Gratis parkering lige ved døren Ansøgningsfrist Vi vil gerne modtage din ansøgning hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Send din ansøgning pr. e-mail til kundeservicechef Danni Rasmussen på dra@skisport.dk snarest muligt, samtaler afholdes løbende indtil den rette kollega er ansat. Skisport.dk åbnede i 1998 og vi har drevet webshop i Danmark siden 2003. Sidenhen er vores svenske søster side www.skidresor.com samt den norske www.aktivvinter.no kommet til. Arbejdsstedet er Sabro 14 km vest for Århus, med gode transportforbindelser - også når der ikke er sne til dine langrendsski.

Vil du arbejde med kundeservice og e-commerce i Skandinaviens bedste SkiShop? Forestil dig titusindvis af de lækreste stykker tøj og udstyr til skiferien, 10.000-vis af glade danskere der skal på verdens bedste ferie, men som mangler udstyr. Er du klar til at hjælpe og rådgive dem i et af Skandinaviens største udvalg?

SkiShoppen på Skisport.dk blev lanceret i 2003. Vi søger endnu en kollega til vores kontor i Sabro, der vil være med til at udvikle os yderligere.

Om jobbet

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Rådgivning til vores kunder via mail, chat og tlf.
  • Vedligeholdelse af FAQ database
  • Kampagner via chat
  • Ad hoc opgaver

Vi arbejder med moderne og brugervenlige IT løsninger i det daglige når vi behandler kundehenvendelser. Hertil benytter vi Freshdesk og Freshchat til vores e-mail, chat samt FAQ sider til vores webshop.

Der er tale om en fuldtidsstilling, vi er dog fleksible, så søger du eksempelvis 30 timer, så send os også gerne en ansøgning, anfør om du søger fuldtid eller mindre.

Lidt om dig

  • Du interesserer dig for skiløb
  • Taler og skriver fejlfrit dansk
  • Forståelse for svensk og norsk er et plus
  • Smilende og imødekommende, også over telefonen
  • Interesseret i salg og markedsføring
  • Løsningsorienteret, stabil og fleksibel
  • Du ser en kundehenvendelse som en mulighed

Tidligere erfaring med kundeservice og e-handel er naturligvis en fordel, men ikke et krav. Vigtigst er det, at du brænder for god service, tager ansvar og har flair for IT. Er du samtidig skiløber er det bare endnu et plus.

Vi tilbyder

En plads på et fantastisk team af Skandinaviske kollegaer, der alle brænder for e-handel, kundeservice og drift af webshops. Med højt til loftet og en fortsat vækst kan vi også tilbyde dig personlig udvikling. Men vi brænder også for det gode arbejdsmiljø og et godt sammenhold hele vejen rundt. Derfor ser vi frem til at byde dig velkommen i vores team, hvor holdånden spiller en nøglerolle.

Personaletilbud

  • Bordfodbold
  • Fordelagtige personale priser på vores produkter
  • Mulighed for frokostordning
  • Gratis parkering lige ved døren

Ansøgningsfrist

Vi vil gerne modtage din ansøgning hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende.

Send din ansøgning pr. e-mail til kundeservicechef Danni Rasmussen på dra@skisport.dk snarest muligt, samtaler afholdes løbende indtil den rette kollega er ansat.

Skisport.dk åbnede i 1998 og vi har drevet webshop i Danmark siden 2003. Sidenhen er vores svenske søster side www.skidresor.com samt den norske www.aktivvinter.no kommet til. Arbejdsstedet er Sabro 14 km vest for Århus, med gode transportforbindelser - også når der ikke er sne til dine langrendsski.

EPORTALER ApSSabro2019-08-29T00:00:002019-10-14T00:00:00
330074724Salg- og kundeservicemedarbejder til IT webshop i kraftig vækstRobot Beskrivelse Nyder du at yde en solid service med udgangspunkt i dine gode tekniske indsigter? Får du energi af at rådgive, vejlede og servicere kunder og kollegaer - og har du samtidig lyst til at gøre en forskel for miljøet? Så har vi en stilling til dig. Om jobbet: Stilling som Teknisk Salgs- og kundeservicemedarbejder omfatter kundehenvendelser omkring alt fra salg af IT, teknisk support og kunderådgivning. Her vil du være kundernes bedste hjælp og første indtryk. Du vil hjælpe dem med behovsafdækkende salg, såvel som kundeservice og let teknisk support. Du vil også have en central rolle i Refurbs interne ordrehåndtering og vil indgå i et team af sælgere og E-commerce fokuserede kollegaer, hvor du har reference til Teamleder for Operations og Customer care. Du vil således skulle arbejde med: Kundeservice og rådgivning 1st level teknisk support Inbound salg til kunder, primært B2C Tilbudsgivning, opfølgning og rapportering på diverse indsatser Ordrebehandling og back-office funktioner Om dig: Du er ansvarlig, ærlig og kan arbejde selvstændigt. Du kan føre opgaver helt i mål og du kan kommunikere skriftlig og mundtligt på dansk og engelsk. Interesse og erfaring inden for hardware og software særligt klientudstyr - er et krav. Stillingen har ingen krav til salgserfaring, men tidligere salgs og kundeservice erfaring er et plus. Aflønning foregår efter kvalifikationsniveau. Vi har et ungt og agilt miljø, hvorfor ansøgere skal have et godt humør, være fleksible og synes at en travl hverdag i en forretning, hvor vi har det sjovt sammen, lige er dig. Om Refurb: Refurb A S er en detailvirksomhed i Hornslet ved Aarhus, der opkøber brugt, refurbished og overstock it og teleudstyr fra erhverv og offentlige institutioner i Danmark, Skandinavien og resten af Europa med henblik på videresalg til private forbrugere, virksomheder, institutioner og organisationer i Danmark og Norge, samt brokernetværk i Europa. Ved at genbruge computere er vi med til at mindske belastningen på miljøet. Hos Refurb definerer vi os selv som en kommerciel grøn virksomhed. Refurb er en spændende arbejdsplads i konstant udvikling. Som medarbejder hos Refurb bliver du en del af en virksomhed præget af resultater, tempo, handlekraft, udvikling og nytænkning i et nyt, stort og spændende marked. Vi har et ungt miljø, og vi værdsætter en åben og ligeværdig kommunikation med stor handlefrihed og tillid til den enkelte. Som medarbejder får du derfor et stort ansvar og du spiller en væsentlig rolle i at få hjulene til at dreje rundt. Din arbejdstid vil foregå på vores kontor i Hornslet, hvor der er let adgang med både bus, letbane og motorvej fra Aarhus. Starttidspunkt Vi vil gennemføre løbende samtaler med henblik på at ansætte den rigtige profil til opstart ved første lejlighed. Ansøgning Vi glæder os til at modtage din motiverede ansøgning sammen med dit CV, som sendes til job@refurb.dk mærket Kundeservice og salgsmedarbejder Vi tager med glæde mod alternative eller nytænkende ansøgning som fx videoansøgninger. Yderligere info Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder for Operations and Customer care Rasmus Berg Madsen på mail rbm@refurb.dk eller telefon ( 45) 3841 3704

Beskrivelse

Nyder du at yde en solid service med udgangspunkt i dine gode tekniske indsigter? Får du energi af at rådgive, vejlede og servicere kunder og kollegaer - og har du samtidig lyst til at gøre en forskel for miljøet? Så har vi en stilling til dig.  

 

Om jobbet:

Stilling som Teknisk Salgs- og kundeservicemedarbejder omfatter kundehenvendelser omkring alt fra salg af IT, teknisk support og kunderådgivning. Her vil du være kundernes bedste hjælp og første indtryk. Du vil hjælpe dem med behovsafdækkende salg, såvel som kundeservice og let teknisk support. Du vil også have en central rolle i Refurbs interne ordrehåndtering og vil indgå i et team af sælgere og E-commerce fokuserede kollegaer, hvor du har reference til Teamleder for Operations og Customer care.

Du vil således skulle arbejde med:

  • Kundeservice og rådgivning
  • 1st level teknisk support
  • Inbound salg til kunder, primært B2C
  • Tilbudsgivning, opfølgning og rapportering på diverse indsatser
  • Ordrebehandling og back-office funktioner

 

Om dig:

Du er ansvarlig, ærlig og kan arbejde selvstændigt. Du kan føre opgaver helt i mål og du kan kommunikere skriftlig og mundtligt på dansk og engelsk.

Interesse og erfaring inden for hardware og software – særligt klientudstyr - er et krav.

Stillingen har ingen krav til salgserfaring, men tidligere salgs og kundeservice erfaring er et plus. Aflønning foregår efter kvalifikationsniveau.

Vi har et ungt og agilt miljø, hvorfor ansøgere skal have et godt humør, være fleksible og synes at en travl hverdag i en forretning, hvor vi har det sjovt sammen, lige er dig.

 

Om Refurb:

Refurb A/S er en detailvirksomhed i Hornslet ved Aarhus, der opkøber brugt, refurbished og overstock it og teleudstyr fra erhverv og offentlige institutioner i Danmark, Skandinavien og resten af Europa med henblik på videresalg til private forbrugere, virksomheder, institutioner og organisationer i Danmark og Norge, samt brokernetværk i Europa.

Ved at genbruge computere er vi med til at mindske belastningen på miljøet.
Hos Refurb definerer vi os selv som en kommerciel grøn virksomhed. Refurb er en spændende arbejdsplads i konstant udvikling.

Som medarbejder hos Refurb bliver du en del af en virksomhed præget af
resultater, tempo, handlekraft, udvikling og nytænkning i et nyt, stort og
spændende marked.

Vi har et ungt miljø, og vi værdsætter en åben og ligeværdig kommunikation med stor handlefrihed og tillid til den enkelte. Som medarbejder får du derfor et stort ansvar og du spiller en væsentlig rolle i at få hjulene til at dreje rundt.

Din arbejdstid vil foregå på vores kontor i Hornslet, hvor der er let adgang med både bus, letbane og motorvej fra Aarhus.

 

Starttidspunkt

Vi vil gennemføre løbende samtaler med henblik på at ansætte den rigtige profil til opstart ved første lejlighed. 

 

Ansøgning

Vi glæder os til at modtage din motiverede ansøgning sammen med dit CV, som sendes til job@refurb.dk mærket ”Kundeservice og salgsmedarbejder” – Vi tager med glæde mod alternative eller nytænkende ansøgning som fx videoansøgninger.

Yderligere info

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder for Operations and Customer care Rasmus Berg Madsen på mail rbm@refurb.dk eller telefon (+45) 3841 3704

REFURB ApSHornslet2019-08-19T00:00:002019-10-10T00:00:00
330073087Kundeserviceagent til Hungry.dk - DeltidsRobot Brænder du for at arbejde med kundeservice, og kunne du samtidig tænke dig at blive en del af en af Danmarks mest vækstende og fremadstormende internetvirksomheder, så har du nu chancen!Vi søger entusiastiske og smilende deltidsmedarbejdere til vores kundeserviceteam i Lystrup ved Århus, hvor vi dagligt servicerer hundredvis af restauranter og tusindvis af kunder.Hvad forventer vi af dig:- Hurtig, effektiv og skarp på computer- Tålmodig, behagelig og SMILENDE over telefon- God til at multitaske- God til konflikthåndtering- Perfekt dansk på skrift- Fleksibel og interesseret i 10-15 timers arbejde ugentligt - primært i weekenderHvad tilbyder vi dig:- Et spændende job i en virksomhed i stor vækst- Et uformelt og energisk miljø med nogle fantastiske kollegaer (hvis vi selv skal sige det)- Personlig udvikling- Fleksibel planlægning af timer- En sociale arbejdsplads med sammenhold og engagementJobbet er på vores hovedkontor i Aarhus på Lyshøjen 10B, 8520 Lystrup. Der er nem og hurtig tilgang fra Aarhus med bil. Bus og Letbanen kører også direkte til Lystrup, med stop få minutter fra kontoret. Matcher du beskrivelsen og lyder det som et job for dig? Så send en ansøgning og CV til ma@hungry.dkHar du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte kundeservicechef Morten Aaboe på 70209770.Vi afholder løbende samtaler. Ansættelsesdato: Hurtigst muligt

Brænder du for at arbejde med kundeservice, og kunne du samtidig tænke dig at blive en del af en af Danmarks mest vækstende og fremadstormende internetvirksomheder, så har du nu chancen!

Vi søger entusiastiske og smilende deltidsmedarbejdere til vores kundeserviceteam i Lystrup ved Århus, hvor vi dagligt servicerer hundredvis af restauranter og tusindvis af kunder.

Hvad forventer vi af dig:
- Hurtig, effektiv og skarp på computer
- Tålmodig, behagelig og SMILENDE over telefon
- God til at multitaske
- God til konflikthåndtering
- Perfekt dansk på skrift
- Fleksibel og interesseret i 10-15 timers arbejde ugentligt - primært i weekender

Hvad tilbyder vi dig:
- Et spændende job i en virksomhed i stor vækst
- Et uformelt og energisk miljø med nogle fantastiske kollegaer (hvis vi selv skal sige det)
- Personlig udvikling
- Fleksibel planlægning af timer
- En sociale arbejdsplads med sammenhold og engagement

Jobbet er på vores hovedkontor i Aarhus på Lyshøjen 10B, 8520 Lystrup. Der er nem og hurtig tilgang fra Aarhus med bil. Bus og Letbanen kører også direkte til Lystrup, med stop få minutter fra kontoret.


Matcher du beskrivelsen og lyder det som et job for dig? Så send en ansøgning og CV til ma@hungry.dk

Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte kundeservicechef Morten Aaboe på 70209770.

Vi afholder løbende samtaler.


Ansættelsesdato: Hurtigst muligt

HUNGRY.DK ApSLystrup2019-08-15T00:00:002019-10-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

GERMAN SPEAKING AFTERSALES ASSISTANT

ADVANSOR A/S

Aarhus V
ABOUT THE JOB For our Aftersales department we are looking for a German speaking Aftersales Assistant. Our Aftersales department consist of 8 persons now. 7 located in our head office, which will move to our new factory November 1st, 2019, placed ju...
Indrykket:22. august 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019

GERMAN SPEAKING CUSTOMER SERVICE ADVISER

ADVANSOR A/S

Aarhus V
ABOUT THE JOB We are now looking for a customer service adviser for our Customer Service team. Your main tasks and responsibilities are: Handle incoming requests from customers and ensure that issues are resolved both promptly and thoroughly Registe...
Indrykket:22. august 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019

Kundeservice medarbejder til SkiShop, der står på ski

EPORTALER ApS

Sabro
Vil du arbejde med kundeservice og e-commerce i Skandinaviens bedste SkiShop? Forestil dig titusindvis af de lækreste stykker tøj og udstyr til skiferien, 10.000-vis af glade danskere der skal på verdens bedste ferie, men som mangler udstyr. Er du k...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:14. oktober 2019

Salg- og kundeservicemedarbejder til IT webshop i kraftig vækst

REFURB ApS

Hornslet
Beskrivelse Nyder du at yde en solid service med udgangspunkt i dine gode tekniske indsigter? Får du energi af at rådgive, vejlede og servicere kunder og kollegaer - og har du samtidig lyst til at gøre en forskel for miljøet? Så har vi en stilling t...
Indrykket:19. august 2019
Udløbsdato:10. oktober 2019

Kundeserviceagent til Hungry.dk - Deltids

HUNGRY.DK ApS

Lystrup
Brænder du for at arbejde med kundeservice, og kunne du samtidig tænke dig at blive en del af en af Danmarks mest vækstende og fremadstormende internetvirksomheder, så har du nu chancen!Vi søger entusiastiske og smilende deltidsmedarbejdere til vore...
Indrykket:15. august 2019
Udløbsdato:8. oktober 2019