Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du flair for god kundepleje og kendskab til byggebranchen?

Vi søger lige nu en person til vores customer succes-team og som er velbevandret inden for IT og med et indgående kendskab til byggebranchen. Udover at være bekendt med begreber som kvalitetssikring, ekstraarbejde, mangler og tilsyn, fotodokumentation etc. er du ligeledes en stærk kommunikator og har flair for IT-systemer.

Som CS-medarbejder hos iKontrol kommer du til at sidde med en række forskellige opgaver. Du vil være medansvarlig for at opretholde vores høje kundetilfredshed og dine opgaver bliver blandt andet:

  • Telefon & chat-support af vores softwareplatform
  • Erfaren i forhold til kundeservice og support (vigtigt)
  • Bidrage til udarbejdelse af guides og videoer i forbindelse med løbende support
  • Bidrage til udarbejdelse af materiale til onboarding
  • Afholde online undervisninger og onboarding
  • Afholde kunde-kurser
  • Afholde intern undervisning

Den rette kandidat
Du er en stærk formidler med erfaringen indenfor byggeri og system-support og vant til at kommunikere via telefon, chat og video.

Du har en positiv tilgang til dine opgaver og du sparrer gerne med dine kolleger, for at finde de bedste løsninger til vores kunder. Du hviler i dig selv og er ikke bange for at stå foran en større gruppe og undervise. Du er god til at engagere personer omkring dig og på den måde hjælpe vores kunder, med at få det maksimale ud af deres løsning hos iKontrol.

Har du spørgsmål til stillingen, skal du være velkommen til at kontakte vores direktør, Torben Kovaltsenko Jørgensen, på torben@ikontrol.dk.

Sådan ansøger du

Send din ansøgning samt C.V. til job@ikontrol.dk. Skriv ”Customer Success medarbejder” i emnefeltet.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330009688Phoenix-38bbd74a12019-04-21T00:00:00Har du flair for god kundepleje og kendskab til byggebranchen?

Vi søger lige nu en person til vores customer succes-team og som er velbevandret inden for IT og med et indgående kendskab til byggebranchen. Udover at være bekendt med begreber som kvalitetssikring, ekstraarbejde, mangler og tilsyn, fotodokumentation etc. er du ligeledes en stærk kommunikator og har flair for IT-systemer.

Som CS-medarbejder hos iKontrol kommer du til at sidde med en række forskellige opgaver. Du vil være medansvarlig for at opretholde vores høje kundetilfredshed og dine opgaver bliver blandt andet:

  • Telefon & chat-support af vores softwareplatform
  • Erfaren i forhold til kundeservice og support (vigtigt)
  • Bidrage til udarbejdelse af guides og videoer i forbindelse med løbende support
  • Bidrage til udarbejdelse af materiale til onboarding
  • Afholde online undervisninger og onboarding
  • Afholde kunde-kurser
  • Afholde intern undervisning

Den rette kandidat
Du er en stærk formidler med erfaringen indenfor byggeri og system-support og vant til at kommunikere via telefon, chat og video.

Du har en positiv tilgang til dine opgaver og du sparrer gerne med dine kolleger, for at finde de bedste løsninger til vores kunder. Du hviler i dig selv og er ikke bange for at stå foran en større gruppe og undervise. Du er god til at engagere personer omkring dig og på den måde hjælpe vores kunder, med at få det maksimale ud af deres løsning hos iKontrol.

Har du spørgsmål til stillingen, skal du være velkommen til at kontakte vores direktør, Torben Kovaltsenko Jørgensen, på torben@ikontrol.dk.

Sådan ansøger du

Send din ansøgning samt C.V. til job@ikontrol.dk. Skriv ”Customer Success medarbejder” i emnefeltet.

2019-05-22T00:50:34.003 Vi søger lige nu en person til vores customer succes-team og som er velbevandret inden for IT og med et indgående kendskab til byggebranchen. Udover at være bekendt med begreber som kvalitetssikring, ekstraarbejde, mangler og tilsyn, fotodokumentation etc. er du ligeledes en stærk kommunikator og har flair for IT-systemer. Som CS-medarbejder hos iKontrol kommer du til at sidde med en række forskellige opgaver. Du vil være medansvarlig for at opretholde vores høje kundetilfredshed og dine opgaver bliver blandt andet: Telefon chat-support af vores softwareplatform Erfaren i forhold til kundeservice og support (vigtigt) Bidrage til udarbejdelse af guides og videoer i forbindelse med løbende support Bidrage til udarbejdelse af materiale til onboarding Afholde online undervisninger og onboarding Afholde kunde-kurser Afholde intern undervisning Den rette kandidat Du er en stærk formidler med erfaringen indenfor byggeri og system-support og vant til at kommunikere via telefon, chat og video. Du har en positiv tilgang til dine opgaver og du sparrer gerne med dine kolleger, for at finde de bedste løsninger til vores kunder. Du hviler i dig selv og er ikke bange for at stå foran en større gruppe og undervise. Du er god til at engagere personer omkring dig og på den måde hjælpe vores kunder, med at få det maksimale ud af deres løsning hos iKontrol. Har du spørgsmål til stillingen, skal du være velkommen til at kontakte vores direktør, Torben Kovaltsenko Jørgensen, på torben@ikontrol.dk. Sådan ansøger du Send din ansøgning samt C.V. til job@ikontrol.dk. Skriv Customer Success medarbejder i emnefeltet.11jobnet38bbd74a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-21T00:00:000000https://ikontrol.dk/da/om-ikontrol/ledige-stillinger/customer-success-medarbejder/0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3511691iKontrol ApS11Gunnar Clausens Vej 32D8260Viby JDKDanmark0
torben@ikontrol.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent747656JobNet4977304497730410021-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=38bbd74ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=38bbd74ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=38bbd74a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=38bbd74a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgHar du flair for god kundepleje og kendskab til byggebranchen?12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg361545042Torben Kovaltsenkotorben@ikontrol.dkDKDanmarkDKDanmark330118705Vil du have ansvaret for kundeservice i en dynamisk E-handelsvirksomhed?Robot Kom og vær en del af et ungt og dynamisk team! GrejFreak.dk er en virksomhed i kraftig vækst og med store ambitioner! Derfor har vi brug for flere hænder, som vil være en del af vores ca. 50 mænd og kvinder store Grej-Team . Vi søger derfor en ny medarbejder som ønsker at have ansvaret for vores kundeservice. Det er vigtigt, at du er imødekommende, udadvendt, god til at kommunikere og i mange situationer selv kan træffe beslutninger. Der lægges samtidig vægt på, at du har erfaring med brugen af vores produkter, så hvis du har jagttegn, er tidligere soldat eller bare er typen, som er meget outdoor, så er det et stort plus. Det er nemlig vigtigt at du forstår og taler vores kunders sprog. Dine arbejdsopgaver består af alle former for kundeservice, herunder at besvare vores kundetelefon, E-mail, chat og beskeder på sociale medier. GrejFreak.dk holder åbent i butikken og i kundeservice alle ugens dage, men din primære arbejdstid vil være mandag til fredag. Arbejdstid: 37 timer om ugen. I sommerperioden og i december kan der være perioder med ekstraordinært travlhed, som kan resultere i mere end 37 timers arbejde om ugen. Overarbejde vil give afspadsering på et senere tidspunkt. Sted: Gunnar Clausens Vej 58, 8260 Viby J. Start: Hurtigst muligt. Løn: Forhandles på baggrund af erfaring. Ansøgninger sendes til HR@GrejFreak.dk.

Kom og vær en del af et ungt og dynamisk team!

GrejFreak.dk er en virksomhed i kraftig vækst og med store ambitioner!  
Derfor har vi brug for flere hænder, som vil være en del af vores ca. 50 mænd og kvinder store "Grej-Team".

Vi søger derfor en ny medarbejder som ønsker at have ansvaret for vores kundeservice. Det er vigtigt, at du er imødekommende, udadvendt, god til at kommunikere og i mange situationer selv kan træffe beslutninger.

Der lægges samtidig vægt på, at du har erfaring med brugen af vores produkter, så hvis du har jagttegn, er tidligere soldat eller bare er typen, som er meget outdoor, så er det et stort plus. Det er nemlig vigtigt at du forstår og taler vores kunders sprog.

Dine arbejdsopgaver består af alle former for kundeservice, herunder at besvare vores kundetelefon, E-mail, chat og beskeder på sociale medier.

GrejFreak.dk holder åbent i butikken og i kundeservice alle ugens dage, men din primære arbejdstid vil være mandag til fredag.

Arbejdstid: 37 timer om ugen.

I sommerperioden og i december kan der være perioder med ekstraordinært travlhed, som kan resultere i mere end 37 timers arbejde om ugen. Overarbejde vil give afspadsering på et senere tidspunkt.

Sted: Gunnar Clausens Vej 58, 8260 Viby J.

Start: Hurtigst muligt.
Løn: Forhandles på baggrund af erfaring.

Ansøgninger sendes til HR@GrejFreak.dk.

GREJFREAK ApSViby J2019-11-06T00:00:002019-11-29T00:00:00
330118682Kundeserviceagent til Hungry.dk - DeltidsRobot Brænder du for at arbejde med kundeservice, og kunne du samtidig tænke dig at blive en del af en af Danmarks mest vækstende og fremadstormende internetvirksomheder, så har du nu chancen!Vi søger entusiastiske og smilende deltidsmedarbejdere til vores kundeserviceteam i Lystrup ved Århus, hvor vi dagligt servicerer hundredvis af restauranter og tusindvis af kunder.Hvad forventer vi af dig:- Hurtig, effektiv og skarp på computer- Tålmodig, behagelig og SMILENDE over telefon- God til at multitaske- God til konflikthåndtering- Perfekt dansk på skrift- Fleksibel og interesseret i 10-15 timers arbejde ugentligt - primært i weekenderHvad tilbyder vi dig:- Et spændende job i en virksomhed i stor vækst- Et uformelt og energisk miljø med nogle fantastiske kollegaer (hvis vi selv skal sige det)- Personlig udvikling- Fleksibel planlægning af timer- En sociale arbejdsplads med sammenhold og engagementJobbet er på vores hovedkontor i Aarhus på Lyshøjen 10B, 8520 Lystrup. Der er nem og hurtig tilgang fra Aarhus med bil. Bus og Letbanen kører også direkte til Lystrup, med stop få minutter fra kontoret. Matcher du beskrivelsen og lyder det som et job for dig? Så send en ansøgning og CV til ma@hungry.dkHar du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte kundeservicechef Morten Aaboe på 70209770.Vi afholder løbende samtaler. Ansættelsesdato: Hurtigst muligt

Brænder du for at arbejde med kundeservice, og kunne du samtidig tænke dig at blive en del af en af Danmarks mest vækstende og fremadstormende internetvirksomheder, så har du nu chancen!

Vi søger entusiastiske og smilende deltidsmedarbejdere til vores kundeserviceteam i Lystrup ved Århus, hvor vi dagligt servicerer hundredvis af restauranter og tusindvis af kunder.

Hvad forventer vi af dig:
- Hurtig, effektiv og skarp på computer
- Tålmodig, behagelig og SMILENDE over telefon
- God til at multitaske
- God til konflikthåndtering
- Perfekt dansk på skrift
- Fleksibel og interesseret i 10-15 timers arbejde ugentligt - primært i weekender

Hvad tilbyder vi dig:
- Et spændende job i en virksomhed i stor vækst
- Et uformelt og energisk miljø med nogle fantastiske kollegaer (hvis vi selv skal sige det)
- Personlig udvikling
- Fleksibel planlægning af timer
- En sociale arbejdsplads med sammenhold og engagement

Jobbet er på vores hovedkontor i Aarhus på Lyshøjen 10B, 8520 Lystrup. Der er nem og hurtig tilgang fra Aarhus med bil. Bus og Letbanen kører også direkte til Lystrup, med stop få minutter fra kontoret.


Matcher du beskrivelsen og lyder det som et job for dig? Så send en ansøgning og CV til ma@hungry.dk

Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte kundeservicechef Morten Aaboe på 70209770.

Vi afholder løbende samtaler.


Ansættelsesdato: Hurtigst muligt

HUNGRY.DK ApSLystrup2019-11-06T00:00:002019-12-30T00:00:00
330118316Kunderådgivere til Danske Bank i Aarhus (OPSTART D. 18. NOVEMBER)Robot Brænder du for at skabe gode kundeoplevelser? Kan du lide en travl hverdag med masser af kundekontakt i en afdeling hvor samarbejde og godt humør vægtes højt? Så læs nærmere. Jobbet Du bliver en del af Service Direkte, som sidder med alle indgående opkald til Danske Bank og som kunderådgiver er du dén kunderne møder først i telefonen. Din primære opgave vil være at rådgive kunderne i forhold til brug af for eksempel Mobilbank, Netbank eller andre af Danske Banks digitale løsninger. Kaldene kan også omhandle spørgsmål i forhold til: Overførsler Oprettelse af betalinger Bestilling af nyt kreditkort At finde den rette rådgiver i Danske Bank, hvis det handler om bolig, pension eller investering Alt i alt handler det om at yde sublim service til kunderne i Danske Bank, uanset hvilken henvendelse kunden har. Du bliver klædt godt på til opgaven med et introforløb, så du allerede fra start har de bedste forudsætninger for at arbejde effektivt, samtidig med, at du hjælper og vejleder hver enkelt kunde. Du vil blive tilknyttet et team i Service Direkte, som fokuserer på sammenhold, sparring og at man hjælper hinanden. Er det dig vi leder efter? Vi leder efter dig som elsker at yde god kundeservice. Det er et krav, at du har erfaring med kundekontakt over telefonen og at du kan arbejde hele perioden uden forventeligt fravær. Du kunne snildt være Danske Banks nye rådgiver, hvis du kan nikke genkendende til at: Sublim kundeservice er en del af dit DNA Du er en haj til at multitaske Du er kommunikativ stærk og behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Du forstår at styre samtalen, være proaktiv og spørge ind til kundens ønsker og behov. Du skal derudover kunne fremvise straffeattest og bekræfte, at du ikke er registreret i RKI eller lignende. Praktisk Der er opstart mandag den 18. november 2019. Vikariatet forventes at vare til 13. marts 2020 med mulighed for forlængelse. Der er tale om et fuldtidsvikariat med arbejdstider fra mandag-fredag i tidsrummet 08:00-18:00. Lønnen er kr. 160 i timen. Arbejdslokationen er Aarhus, tæt på Hovedbanegården. Proces 2. samtaler forventes at blive afholdt i uge 45 46, så send din ansøgning og dit CV allerede nu.

Brænder du for at skabe gode kundeoplevelser? Kan du lide en travl hverdag med masser af kundekontakt i en afdeling hvor samarbejde og godt humør vægtes højt? Så læs nærmere.

 

Jobbet

Du bliver en del af Service Direkte, som sidder med alle indgående opkald til Danske Bank og som kunderådgiver er du dén kunderne møder først i telefonen. Din primære opgave vil være at rådgive kunderne i forhold til brug af for eksempel Mobilbank, Netbank eller andre af Danske Banks digitale løsninger.

Kaldene kan også omhandle spørgsmål i forhold til:

  • Overførsler
  • Oprettelse af betalinger
  • Bestilling af nyt kreditkort
  • At finde den rette rådgiver i Danske Bank, hvis det handler om bolig, pension eller investering

Alt i alt handler det om at yde sublim service til kunderne i Danske Bank, uanset hvilken henvendelse kunden har.

Du bliver klædt godt på til opgaven med et introforløb, så du allerede fra start har de bedste forudsætninger for at arbejde effektivt, samtidig med, at du hjælper og vejleder hver enkelt kunde.

Du vil blive tilknyttet et team i Service Direkte, som fokuserer på sammenhold, sparring og at man hjælper hinanden.

Er det dig vi leder efter?

Vi leder efter dig som elsker at yde god kundeservice. Det er et krav, at du har erfaring med kundekontakt over telefonen og at du kan arbejde hele perioden uden forventeligt fravær.
Du kunne snildt være Danske Banks nye rådgiver, hvis du kan nikke genkendende til at:

  • Sublim kundeservice er en del af dit DNA
  • Du er en haj til at multitaske
  • Du er kommunikativ stærk og behersker dansk og engelsk i skrift og tale.
  • Du forstår at styre samtalen, være proaktiv og spørge ind til kundens ønsker og behov.

Du skal derudover kunne fremvise straffeattest og bekræfte, at du ikke er registreret i RKI eller lignende.

Praktisk

Der er opstart mandag den 18. november 2019.

Vikariatet forventes at vare til 13. marts 2020 med mulighed for forlængelse.

Der er tale om et fuldtidsvikariat med arbejdstider fra mandag-fredag i tidsrummet 08:00-18:00.

Lønnen er kr. 160 i timen.

Arbejdslokationen er Aarhus, tæt på Hovedbanegården.

Proces

2. samtaler forventes at blive afholdt i uge 45/46, så send din ansøgning og dit CV allerede nu.  

MOMENT A/SAarhus C2019-11-05T00:00:002019-11-17T00:00:00
330115423Shiftleader deltid til AarhusRobot Er du en person, som trives med at arbejde i et højt tempo og brænder for at levere god service med et smil? Så er det måske dig, vi søger! Sammen med legelandschefen spiller du en nøglerolle i forhold til at lede og drive legelandet. Du vil også få ansvaret for legelandet, når legelandslederen ikke er til stede. Derudover vil du eventuelt blive ansvarlig for et eller flere områder, som fx fester eller køkkenet. Arbejdsopgaver Drift af virksomheden efter Leos nøgleprincipper: sikkerhed, service, rengøring og salg Arbejde efter virksomhedens koncept og grundlag Ansvar for, at legelandet altid er i optimal stand Indkøp Rengøring Planlægning og afholdelse af fødselsdage Tilberedning og servering af enklere madretter Arbejdet er operativt, hvor du er en del af dit team. Dine kvalifikationer Du skal have tidligere erhvervserfaring, og det er en fordel at have arbejdet inden for service- eller restaurationsbranchen, gerne med køkkenerfaring. Du er selvkørende, fleksibel og struktureret i dit arbejde. Du trives med at arbejde i et højt tempo og har ingen problemer med at håndtere stressede situationer. Jobbet kan til tider være fysisk krævende, og derfor er det vigtigt at du deler vores sunde livsstil og tager ansvar for dit helbred. Vi søger en medarbejder, der er positiv som person, og som sammen med teamet vil arbejde for at nå de fastlagte mål. Sidst, men ikke mindst elsker du kontakten med gæster og stræber altid efter at overgå gæstens forventninger! Øvrigt om stillingen Stillingen er som udgangspunkt ca 25 timer i ugen. Arbejdstiderne varierer, men det er et krav, at du kan arbejde hver anden weekend.

Er du en person, som trives med at arbejde i et højt tempo og brænder for at levere god service med et smil? Så er det måske dig, vi søger! Sammen med legelandschefen spiller du en nøglerolle i forhold til at lede og drive legelandet. Du vil også få ansvaret for legelandet, når legelandslederen ikke er til stede. Derudover vil du eventuelt blive ansvarlig for et eller flere områder, som fx fester eller køkkenet.

Arbejdsopgaver

  • Drift af virksomheden efter Leos nøgleprincipper: sikkerhed, service, rengøring og salg

  • Arbejde efter virksomhedens koncept og grundlag

  • Ansvar for, at legelandet altid er i optimal stand

  • Indkøp

  • Rengøring
  • Planlægning og afholdelse af fødselsdage

  • Tilberedning og servering af enklere madretter

Arbejdet er operativt, hvor du er en del af dit team.

Dine kvalifikationer

Du skal have tidligere erhvervserfaring, og det er en fordel at have arbejdet inden for service- eller restaurationsbranchen, gerne med køkkenerfaring. Du er selvkørende, fleksibel og struktureret i dit arbejde. Du trives med at arbejde i et højt tempo og har ingen problemer med at håndtere stressede situationer. Jobbet kan til tider være fysisk krævende, og derfor er det vigtigt at du deler vores sunde livsstil og tager ansvar for dit helbred. Vi søger en medarbejder, der er positiv som person, og som sammen med teamet vil arbejde for at nå de fastlagte mål. Sidst, men ikke mindst elsker du kontakten med gæster og stræber altid efter at overgå gæstens forventninger!

Øvrigt om stillingen

Stillingen er som udgangspunkt ca 25 timer i ugen. Arbejdstiderne varierer, men det er et krav, at du kan arbejde hver anden weekend.

Leos Legeland AarhusAarhus N2019-10-31T00:00:002019-11-17T00:00:00
330120809KundeservicemedarbejderRobot Opdatering November: Vi søger løbende nye kolleger til kundeserviceteamet, og starter nye op hver måned, så vi har fortsat interesse i at modtage ansøgninger til stilingen! Kundeservicemedarbejder - Fuldtid Brænder du for god kundeservice og vil du være med til at løfte vores kundeoplevelser til nye højder, så læs videre Vi tilbyder en spændende stilling i en voksende virksomhed, hvor der er fokus på nutidens og fremtidens digitale brugeroplevelser, og hvor nytænkning, teknologi og især kundeorientering gennemsyrer hele organisationen. Kundernes oplevelse med vores produkter og services skal være nem, komfortabel, bekymringsfri og effektiv. Præcist det samme skal være gældende for vores serviceoplevelse og her kan du blive hovedperson. Du er virksomhedens stemme og ambassadør og med din erfaring kan du balancere empati og effektivitet. Din dialog med vores kunder bliver det første, næste og vigtigste indtryk af Duka som virksomhed. Vi lever af serviceoplevelser i særklasse og vores kundeservice er en stor del af vores produkt. God service og afdækning af kundens behov går naturligt hånd i hånd. En naturlig del af din serviceopgave er derfor også salg gennem rådgivning, med formål at sikre at kunden altid er informeret om produkter eller services, der matcher et nyt behov. Hos os er du med til at levere Danmarks bedste kundeservice. Vi elsker glade kunder, og vi tror på at god service kommer fra hjertet, at fremragende service og høj trivsel hænger tæt sammen. Derfor har vi et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi har det sjovt sammen. Vi arbejder tillidsbaseret og arbejder med rammer og få regler. Du har kort og godt stor handlefrihed i jobbet til at finde den løsning, der er rigtig for kunden. Således forventer vi også af dig, at du er klar til at udfylde rammen og skabe fremragende kundeoplevelser, som sikrer tilfredse kunder, der anbefaler os til familie og venner. - Kundeservicechef Mikkel Degn Du er den rigtige til jobbet hos os hvis Du brænder for god service og vi kan se at du brænder for at være med i teamet.Du elsker at tale i telefon, for det er vores vigtigste arbejdsredskabTeamet og kunderne kan mærke din entuasiasme for at være med, og du har øje for en effektiv løsning af opgaverne.Dit smittende humør gør det rart for kunderne at tale med digDu kan afdække kundens behov på en enkel og effektiv måde, som sikrer den gode oplevelse, hvor du tager ansvar for at rådgive kunden professionelt Du bidrager til at skabe godt samarbejde og høj trivsel i afdelingen, bl.a. ved at dele dine erfaringer og komme med forbedringsforslag.Du trives med, at arbejde i et åbent teammiljø, hvor vi alle tager ansvar for en god kundeoplevelse.Du trives også i et arbejdsmiljø, hvor vi hjælper, udvikler og stiller krav til hinandenDu har en stor passion for kunden og opgaven. Derfor er du også vant til at der stilles krav til din indsats. Det vil være en fordel med erhvervserfaring inden for kundeservice kontaktcenter området, men ikke et krav, da vi selv oplærer i vores værdier og metoder. Vi regner med at dit danske sprog og skrift er på højt niveau og at du kan engelsk på kommunikationsniveau, herudover forventer vi at du: Har en naturlig interesse for IT, teknologier og devices. Det du ikke allerede kender lærer du hurtigtEr rutineret i betjening og opsætning af almindelige IT produkter, webportaler og devices såsom Windows løsninger, smartphones, offentlige portaler og tilsvarendeKan identificere dig selv som en engageret og positiv person, der også er hjælpsom og løsningsorienteret. Er pålidelig med stabilt fremmøde og at du tager ansvar og er positiv i din tilgang til arbejdet og ikke mindst de udfordringer, vi møder sammen med vores kunderHar lyst til at bidrage aktivt til Dukas fortsatte succeshistorie, kultur- og strategiudvikling Vi vurderer din profil samlet set og din personlighed, herunder især dine kommunikative og sproglige evner, vægter meget højt hos os. Hvad kan Duka gøre for dig? Du bliver en del af en spændende dansk virksomhed, som har fuld fart på og som gør en forskel for vores kunder, hver dag.Vi har 5 stjerner på Trustpilot, en høj NPS score og har 2 år i træk vundet forbrugerrådet Tænk - bedst i test, og det forpligter og siger noget om standarden hos os!Vores top fokus er kundeconvenience, som vi leverer via en helt unik tilgang til service og IT som koncept, herunder kundeservice i verdensklasseMentorship og vejledning fra din første arbejdsdag i servicecentret.Attraktive goder såsom pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, massageordning og IT goder Det praktiske! Det er en 37 timers fuldtidsstilling på vores kontorer i Søften, arbejdstiden vil være fordelt i tidsrummet 09 - 20 mandag til fredag, og der vil typisk være 1-2 lørdagsvagter samt 1-2 aftenvagter pr. måned. Du får en fast månedsløn, samt adgang til vores attraktive personalegoder, efter endt oplæringsperiode. Interesseret? Indsend din ansøgning online her på siden (Vi modtager ikke ansøgninger pr. email, men vi besvarer gerne dine spørgsmål pr. e-mail) Tiltrædelse ønskes hurtigst muligt, men vi venter gerne på de rigtige kandidater. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR manager Henrik Bjørn Oldenborg på hbo@duka.dk Få et glimt af hvordan vi arbejder hos Duka her: https: www.youtube.com watch?v QFHr9QCbNi0 & lær mere om os her https: www.duka.dk og her https: www.linkedin.com company dukapc-aps Vi glæder os til at høre fra dig! Hos Duka synes vi at teknologi er fantastisk og gør hverdagen lettere, men nogle gange driller det bare. Det skal vores kunder heldigvis ikke tænke på, for Duka er altid klar til at træde til og holde vores kunder kørende. Som virksomhed er vores mission at gøre det nemt for vores kunder, så de kan bruge deres tid på det de har lyst til. Understøttet af pålidelig og effektiv support, brugervenlig teknologi og fleksible abonnementsløsninger gør vi livet nemt for vores kunder. Duka - Tech it easy

Opdatering November: Vi søger løbende nye kolleger til kundeserviceteamet, og starter nye op hver måned, så vi har fortsat interesse i at modtage ansøgninger til stilingen! 

Kundeservicemedarbejder - Fuldtid

Brænder du for god kundeservice og vil du være med til at løfte vores kundeoplevelser til nye højder, så læs videre

Vi tilbyder en spændende stilling i en voksende virksomhed, hvor der er fokus på nutidens og fremtidens digitale brugeroplevelser, og hvor nytænkning, teknologi og især kundeorientering gennemsyrer hele organisationen.

Kundernes oplevelse med vores produkter og services skal være nem, komfortabel, bekymringsfri og effektiv. Præcist det samme skal være gældende for vores serviceoplevelse og her kan du blive hovedperson. Du er virksomhedens stemme og ambassadør og med din erfaring kan du balancere empati og effektivitet. Din dialog med vores kunder bliver det første, næste og vigtigste indtryk af Duka som virksomhed. Vi lever af serviceoplevelser i særklasse og vores kundeservice er en stor del af vores produkt.

God service og afdækning af kundens behov går naturligt hånd i hånd. En naturlig del af din serviceopgave er derfor også salg gennem rådgivning, med formål at sikre at kunden altid er informeret om produkter eller services, der matcher et nyt behov.

"Hos os er du med til at levere Danmarks bedste kundeservice. Vi elsker glade kunder, og vi tror på at god service kommer fra hjertet, at fremragende service og høj trivsel hænger tæt sammen. Derfor har vi et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi har det sjovt sammen. Vi arbejder tillidsbaseret og arbejder med rammer og få regler. Du har kort og godt stor handlefrihed i jobbet til at finde den løsning, der er rigtig for kunden. Således forventer vi også af dig, at du er klar til at udfylde rammen og skabe fremragende kundeoplevelser, som sikrer tilfredse kunder, der anbefaler os til familie og venner."

- Kundeservicechef Mikkel Degn

Du er den rigtige til jobbet hos os hvis

  • Du brænder for god service og vi kan se at du brænder for at være med i teamet.
  • Du elsker at tale i telefon, for det er vores vigtigste arbejdsredskab
  • Teamet og kunderne kan mærke din entuasiasme for at være med, og du har øje for en effektiv løsning af opgaverne.
  • Dit smittende humør gør det rart for kunderne at tale med dig
  • Du kan afdække kundens behov på en enkel og effektiv måde, som sikrer den gode oplevelse, hvor du tager ansvar for at rådgive kunden professionelt  
  • Du bidrager til at skabe godt samarbejde og høj trivsel i afdelingen, bl.a. ved at dele dine erfaringer og komme med forbedringsforslag.
  • Du trives med, at arbejde i et åbent teammiljø, hvor vi alle tager ansvar for en god kundeoplevelse.
  • Du trives også i et arbejdsmiljø, hvor vi hjælper, udvikler og stiller krav til hinanden
  • Du har en stor passion for kunden og opgaven. Derfor er du også vant til at der stilles krav til din indsats.

Det vil være en fordel med erhvervserfaring inden for kundeservice / kontaktcenter området, men ikke et krav, da vi selv oplærer i vores værdier og metoder.

Vi regner med at dit danske sprog og skrift er på højt niveau og at du kan engelsk på kommunikationsniveau, herudover forventer vi at du:

  • Har en naturlig interesse for IT, teknologier og devices. Det du ikke allerede kender lærer du hurtigt
  • Er rutineret i betjening og opsætning af almindelige IT produkter, webportaler og devices såsom Windows løsninger, smartphones, offentlige portaler og tilsvarende
  • Kan identificere dig selv som en engageret og  positiv person, der også er hjælpsom og løsningsorienteret. 
  • Er pålidelig med stabilt fremmøde og at du tager ansvar og er positiv i din tilgang til arbejdet og ikke mindst de udfordringer, vi møder sammen med vores kunder
  • Har lyst til at bidrage aktivt til Dukas fortsatte succeshistorie, kultur- og strategiudvikling

Vi vurderer din profil samlet set og din personlighed, herunder især dine kommunikative og sproglige evner, vægter meget højt hos os. 

Hvad kan Duka gøre for dig?

  • Du bliver en del af en spændende dansk virksomhed, som har fuld fart på og som gør en forskel for vores kunder, hver dag.
  • Vi har 5 stjerner på Trustpilot, en høj NPS score og har 2 år i træk vundet forbrugerrådet "Tænk" - bedst i test, og det forpligter og siger noget om standarden hos os!
  • Vores top fokus er kundeconvenience, som vi leverer via en helt unik tilgang til service og IT som koncept, herunder kundeservice i verdensklasse
  • Mentorship og vejledning fra din første arbejdsdag i servicecentret.
  • Attraktive goder såsom pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, massageordning og IT goder 

Det praktiske!

Det er en 37 timers fuldtidsstilling på vores kontorer i Søften, arbejdstiden vil være fordelt i tidsrummet 09 - 20 mandag til fredag, og der vil typisk være 1-2 lørdagsvagter samt 1-2 aftenvagter pr. måned. Du får en fast månedsløn, samt adgang til vores attraktive personalegoder, efter endt oplæringsperiode.

Interesseret?

Indsend din ansøgning online her på siden (Vi modtager ikke ansøgninger pr. email, men vi besvarer gerne dine spørgsmål pr. e-mail)

Tiltrædelse ønskes hurtigst muligt, men vi venter gerne på de rigtige kandidater.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR manager Henrik Bjørn Oldenborg på hbo@duka.dk

Få et glimt af hvordan vi arbejder hos Duka her:

https://www.youtube.com/watch?v=QFHr9QCbNi0

& lær mere om os her https://www.duka.dk

og her https://www.linkedin.com/company/dukapc-aps

Vi glæder os til at høre fra dig!

Hos Duka synes vi at teknologi er fantastisk og gør hverdagen lettere, men nogle gange driller det bare. Det skal vores kunder heldigvis ikke tænke på, for Duka er altid klar til at træde til og holde vores kunder kørende. Som virksomhed er vores mission at gøre det nemt for vores kunder, så de kan bruge deres tid på det de har lyst til. Understøttet af pålidelig og effektiv support, brugervenlig teknologi og fleksible abonnementsløsninger gør vi livet nemt for vores kunder. Duka - Tech it easy

 

Duka A/SHinnerup2019-11-08T00:00:002019-11-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vil du have ansvaret for kundeservice i en dynamisk E-handelsvirksomhed?

GREJFREAK ApS

Viby J
Kom og vær en del af et ungt og dynamisk team! GrejFreak.dk er en virksomhed i kraftig vækst og med store ambitioner! Derfor har vi brug for flere hænder, som vil være en del af vores ca. 50 mænd og kvinder store Grej-Team . Vi søger derfor en ny me...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:29. november 2019

Kundeserviceagent til Hungry.dk - Deltids

HUNGRY.DK ApS

Lystrup
Brænder du for at arbejde med kundeservice, og kunne du samtidig tænke dig at blive en del af en af Danmarks mest vækstende og fremadstormende internetvirksomheder, så har du nu chancen!Vi søger entusiastiske og smilende deltidsmedarbejdere til vore...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:30. december 2019

Kunderådgivere til Danske Bank i Aarhus (OPSTART D. 18. NOVEMBER)

MOMENT A/S

Aarhus C
Brænder du for at skabe gode kundeoplevelser? Kan du lide en travl hverdag med masser af kundekontakt i en afdeling hvor samarbejde og godt humør vægtes højt? Så læs nærmere. Jobbet Du bliver en del af Service Direkte, som sidder med alle indgående ...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:17. november 2019

Shiftleader deltid til Aarhus

Leos Legeland Aarhus

Aarhus N
Er du en person, som trives med at arbejde i et højt tempo og brænder for at levere god service med et smil? Så er det måske dig, vi søger! Sammen med legelandschefen spiller du en nøglerolle i forhold til at lede og drive legelandet. Du vil også få...
Indrykket:31. oktober 2019
Udløbsdato:17. november 2019

Kundeservicemedarbejder

Duka A/S

Hinnerup
Opdatering November: Vi søger løbende nye kolleger til kundeserviceteamet, og starter nye op hver måned, så vi har fortsat interesse i at modtage ansøgninger til stilingen! Kundeservicemedarbejder - Fuldtid Brænder du for god kundeservice og vil du ...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:30. november 2019