Har du lederambitioner og en god teknisk forståelse?

Vi søger en motiveret og inspirerende leder til vores opstartsafdeling, så har du lyst til at stå i spidsen for 12 engagerede kolleger, er det måske dig, vi søger.

Hos ipnordic leverer vi markedets mest fleksible telefoniløsning til erhvervslivet. Vi agter at være førende inden for kundeservice i vores branche – derfor tager vi telefonen inden 15 sekunder, og vores kunder har ingen binding. Vi tilbyder en travl og spændende hverdag, hvor vores kunder er i fokus og dermed omdrejningspunktet for alt, hvad vi foretager os.

Med reference til vores kundecenterchef får du ansvaret for et velfungerende opstartsteam. Opstartsafdelingen er en del af vores kundeservicecenter, som består af Portering, Opstart og Support. Opstartstemaet sørger hovedsageligt for at implementere vores nye kunder og supportere dem. Herunder installation på kundernes adresse, PBX-opsætninger, undervisning i hardware og software samt meget andet.

Jobbet kræver, at du er:

  • god til at bevare overblikket og samle trådene
  • åben, imødekommende og nysgerrig
  • god til at rose, når det er på sin plads, men samtidig ikke er bange for at give konstruktiv kritik
  • humoristisk og fyldt med positiv energi, som smitter af på dine kolleger
  • velformuleret i både skrift og tale
Din fornemmeste opgave er, at være et fast holdepunkt og sparringspartner for teknikerne i en travl hverdag. Det er derfor vigtigt, at du har en teknisk forståelse. Du skal ligeledes være selvstændig, men samtidig kunne samarbejde og kommunikere med kolleger på tværs af afdelinger på alle niveauer og med forskellige baggrunde. Telefonen er vores vigtigste arbejdsredskab, så det er et must, at du trives med at tale meget i telefon.

Dine primære arbejdsopgaver består i:
  • at koordinere og prioritere daglige opgaver
  • at optimere processer i afdelingen
  • at udføre administrative opgaver herunder vagt og ferieplanlægning
  • at afholdelse af et ugentligt tavlemøde
  • kundekontakt
Hvem vi er
ipnordic blev grundlagt i 2011, og beskæftiger over 80 medarbejdere i dag. Størstedelen befinder sig på vores hovedkontor i Gråsten, hvor du også vil have base. I 2019 blev vi en del af den internationale Enreach familie, hvis brands leverer telefoni til erhvervskunder i hele Europa.
Vi tilbyder et job i et innovativt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og en flad organisationsstruktur. Du får en plads i en fagligt velfunderet virksomhed, der også rummer humor og plads til forskellighed.

Ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen og opgaverne, kontakt da venligst Kundecenterchef, Tina Lützen Ørbæk, på telefon 89 10 12 10.
Har du spørgsmål til rekrutteringsprocessen og ipnordic som arbejdsplads, kontakt da venligst HR Chef, Maria Wrang, på telefon 89 10 12 57. 

Du kan også læse mere om at være ansat hos os her

Jobbet er med tiltrædelse hurtigst muligt. Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning med det samme.

Når du søger job hos os, behandler vi dine personoplysninger i rekrutteringsprocessen.
Læs mere om dette i vores rekrutteringspolitik.   


 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.