Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du lyst til at arbejde med dansk IT support i en international virksomhed med over 170.000 ansatte på verdensplan?

Om Virksomheden:

I marts 2015 blev de kåret som verdens mest etiske selskab for fjerde år i træk af USA-baserede Ethisphere Institute, samt en førsteplads I Greenpeace’s “Guide to Greener Electronics” I November 2012.
De har i skrivende stund mere end 170.000 ansatte verden over.

Ansvarsområde:

•    Oprette sager, opgaver, kategorisering, prioritering, opfølgning, lukning og tilbage melding i overensstemmelse med SLA (Service level agreement).
•    Følge guides for at løse tekniske problemer og efterfølgende definere processer (SOPs/SOWs) mens man prøver at løse problemerne.
•    Genkende de mest fremstående kald / tickets og gør L2/TL opmærksom på dette.
•    Oprettelse af child tickets og tagge dem med problem ticket.
•    Opfølgning af løsninger, samt opdatering til KB.
•    Tilbagekald til kunder, og få bekræftelse for løsning. (Hvorom muligt)
•    Forberede sager i MIS (Management Information System) som påkrævet.
•    Omplacering af tickets til PRG’s hvis ticket ikke er løst. (Hvorom muligt)
•    Routing / Opfølgning af tickets med andre PRG’s.
•    Proactive Remedy Queue Management
•    Modtage kald, e-mails, og beskeder i arbejdsperioden, opretholdelse af pause-skema, og bruge den relevante AUX.

Hvad vi tilbyder:

•    Grundig oplæring
•    Interesant og alsidigt arbejde, I et multinationalt miljø.
•    Mulighed for udvikling indenfor en global virksomhed.
•    Gode lønforhold samt diverse fordele.
•    Relocation pakke. (1 uge på Hotel og 4000 zloty efter 1 mdr)

Ønskede kvalifikationer og erfaring:

•    IT-baggrund er foretrækkes.
•    Flydende sprogfærdigheder I Dansk, samt meget godt Engelsk.
•    1 års erfaring hos en Service Desk er foretrækkes. (Men ikke et krav)
•    Foretrukkent kendskab til:  Windows 7, SCCM, Active Directory, Office 2010 op til 365, Sharepoint, remote desktop tooling, netværk.
•    Gode kommunikationsevner.
•    Serviceminded
•    Positiv indstilling.
•    Tidligere erfaring med Service Desk er en fordel.

Lyder jobbet som noget for dig? Så ansøg i dag og vi vil ringe dig op og fortælle nærmere.

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her