Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du lyst til at blive en del af et team, som brænder for at give vores plejehjemsbeboere en tryg og indholdsrig hverdag? Egelunden søger afløsere til sommerferien.

Egelundens pleje og aktivitetscenter søger afløsere, der kan arbejde i sommerferien – specielt hele juli og start august – samt fremover træde til ved sygdom, kurser mm., eventuelt med en fast arbejdsweekend hver 2 eller 3. uge.

Egelunden er et plejecenter med 4 plejeafdelinger og 11 beboer på hver afdeling. Hos os vil du blive en del af et velfungerende team bestående både af social og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere og ufaglærte, som alle brænder for at gøre en forskel for vores beboere.
I vores pleje og samvær med beboerne har vi en respektfuld og ligeværdig kommunikation samt en dagligdag med fokus på plejehjemsbeboernes livskvalitet og indflydelse på eget liv. 
I det daglige arbejder vi med aktivering bl.a. i form af erindringsdans, sang, musik, gåture, besøg af præsten og ugentlige samværsgrupper mm.

Dine opgaver som afløser vil bl.a. være:

  •  Daglig pleje og omsorg af vores beboere
  •  Samvær med beboerne
  •  Div. oprydning
  •  Smøre mad samt hjælpe ved måltider
  •  Deltagelse i diverse aktiviteter med beboerne

Vi laver introduktionsprogram og oplæring ud fra din erfaring, så søg meget gerne selv om du er ny i faget. Det vigtige er at du kan lide at drage omsorg for andre og trives i en travl hverdag.

Er du uddannet social- og sundhedshjælper eller social- og sundhedsassistent, som har lyst til et ekstra job som afløser dag, aften og weekend, er du også velkommen til at søge.

Ansøgningsfrist d.14 juni, 2019. Vi indkalder til samtaler løbende.

Er du interesseret i at høre mere om stillingen, kan du kontakte gruppeleder Marie Severin på 41386596 eller Stine Sall på 41386598.
Du er også meget velkommen til at komme og besøge os.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330029108Phoenix-0ca00a5112019-06-04T00:00:00Har du lyst til at blive en del af et team, som brænder for at give vores plejehjemsbeboere en tryg og indholdsrig hverdag? Egelunden søger afløsere til sommerferien.Egelundens pleje og aktivitetscenter søger afløsere, der kan arbejde i sommerferien – specielt hele juli og start august – samt fremover træde til ved sygdom, kurser mm., eventuelt med en fast arbejdsweekend hver 2 eller 3. uge.

Egelunden er et plejecenter med 4 plejeafdelinger og 11 beboer på hver afdeling. Hos os vil du blive en del af et velfungerende team bestående både af social og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere og ufaglærte, som alle brænder for at gøre en forskel for vores beboere.
I vores pleje og samvær med beboerne har vi en respektfuld og ligeværdig kommunikation samt en dagligdag med fokus på plejehjemsbeboernes livskvalitet og indflydelse på eget liv. 
I det daglige arbejder vi med aktivering bl.a. i form af erindringsdans, sang, musik, gåture, besøg af præsten og ugentlige samværsgrupper mm.

Dine opgaver som afløser vil bl.a. være:
  •  Daglig pleje og omsorg af vores beboere
  •  Samvær med beboerne
  •  Div. oprydning
  •  Smøre mad samt hjælpe ved måltider
  •  Deltagelse i diverse aktiviteter med beboerne

Vi laver introduktionsprogram og oplæring ud fra din erfaring, så søg meget gerne selv om du er ny i faget. Det vigtige er at du kan lide at drage omsorg for andre og trives i en travl hverdag.

Er du uddannet social- og sundhedshjælper eller social- og sundhedsassistent, som har lyst til et ekstra job som afløser dag, aften og weekend, er du også velkommen til at søge.

Ansøgningsfrist d.14 juni, 2019. Vi indkalder til samtaler løbende.

Er du interesseret i at høre mere om stillingen, kan du kontakte gruppeleder Marie Severin på 41386596 eller Stine Sall på 41386598.
Du er også meget velkommen til at komme og besøge os.
 

2019-06-17T17:51:39.950 Egelundens pleje og aktivitetscenter søger afløsere, der kan arbejde i sommerferien specielt hele juli og start august samt fremover træde til ved sygdom, kurser mm., eventuelt med en fast arbejdsweekend hver 2 eller 3. uge. Egelunden er et plejecenter med 4 plejeafdelinger og 11 beboer på hver afdeling. Hos os vil du blive en del af et velfungerende team bestående både af social og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere og ufaglærte, som alle brænder for at gøre en forskel for vores beboere. I vores pleje og samvær med beboerne har vi en respektfuld og ligeværdig kommunikation samt en dagligdag med fokus på plejehjemsbeboernes livskvalitet og indflydelse på eget liv. I det daglige arbejder vi med aktivering bl.a. i form af erindringsdans, sang, musik, gåture, besøg af præsten og ugentlige samværsgrupper mm. Dine opgaver som afløser vil bl.a. være: Daglig pleje og omsorg af vores beboere Samvær med beboerne Div. oprydning Smøre mad samt hjælpe ved måltider Deltagelse i diverse aktiviteter med beboerne Vi laver introduktionsprogram og oplæring ud fra din erfaring, så søg meget gerne selv om du er ny i faget. Det vigtige er at du kan lide at drage omsorg for andre og trives i en travl hverdag. Er du uddannet social- og sundhedshjælper eller social- og sundhedsassistent, som har lyst til et ekstra job som afløser dag, aften og weekend, er du også velkommen til at søge. Ansøgningsfrist d.14 juni, 2019. Vi indkalder til samtaler løbende. Er du interesseret i at høre mere om stillingen, kan du kontakte gruppeleder Marie Severin på 41386596 eller Stine Sall på 41386598. Du er også meget velkommen til at komme og besøge os.11jobnet0ca00a51100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://fredensborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=7df2a091-3047-48f9-8e3c-3802d3dda7470EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHørsholmEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborg3531746Fredensborg Kommune11Egedalsvænge 172980KokkedalDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid47Tidsbegrænset765339JobNet4993596499359610022-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ca00a51https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ca00a51https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ca00a51&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ca00a51&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/Energi/2.jpgEr du en fagligt stærk Brænder?12008001Dansk3Læse/ tale813101Brænder28Industri29Energi361845954noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330044955Har du lyst til at indgår i et team af engagerede og dygtige mennesker, der brænder for at bringe Trimble's produkter ud?Robot Vi har travlt på kontoret med administrative opgaver og har derfor brug for hjælp til vores tre kolleger i det administrative team samt til marketing. Dertil har vi en masse data tilgængelig, som vi gerne vil gøre mere brug af. Vi er en mindre virksomhed hvorfor jobbet vil være alsidigt - noget mere kontinuerligt og noget som projektopgaver. De løbende kontinuerlige administrative opgaver er for nuværende at oprette kontrakter, rykke debitorer samt serviceopkald til kunder. Marketingarbejdet vil bestå i at samarbejde med vores dygtige marketing kollega at initiere marketinginitiativer. Opgaven med at gøre mere brug af tilgængelig data handler i første omgang om at forbedre kvaliteten af eksisterende data fra Dynamics NAV og andre kilder. Når vi har forbedret de data vi har, så skal vi igang med at bruge det i hele virksomheden i noget større udstrækning end det sker i dag. Din arbejdsplads vil være på vores kontor i Ballerup, tæt på Malmparken station. ?Vi tilbyder Vi lægger vægt på længerevarende relationer såvel kollegialt som med vores kunder. Vi behandler både vores kunder og hinanden ordentligt og respektfuldt og gør meget ud af at, vi er et rart sted at være - at her er et godt arbejdsmiljø. Vi forventer Det vigtigste er gå-på-mod, drive og godt humør. Derudover forestiller vi os, at du har en administrativ uddannelse, en HD eller lignende, og er i stand til at forstå vores forretningsgange og organisation. Du skal kunne lide at arbejde med data og kunne præsentere det visuelt. Og så skal du ikke være bange for at tage fat og få noget fra hånden. For yderligere information ?Kontakt gerne Forretningschef Niels Rasmussen for yderligere information.? Ansøgning Send din ansøgning til job@geoteam.dk med emnefeltet Controller hurtigst muligt - også selvom jobnet skriver i august. Ansøgningen skal indeholde relevant CV i pdf format, samt en kort beskrivelse af, hvorfor du er den rigtige til stillingen. Tiltrædelse snarest muligt. Vi holder jobsamtaler løbende. Om GEOTEAM A S Læs mere om os på dette link

Vi har travlt på kontoret med administrative opgaver og har derfor brug for hjælp til vores tre kolleger i det administrative team samt til marketing. Dertil har vi en masse data tilgængelig, som vi gerne vil gøre mere brug af.

Vi er en mindre virksomhed hvorfor jobbet vil være alsidigt - noget mere kontinuerligt og noget som projektopgaver. De løbende/kontinuerlige administrative opgaver er for nuværende at oprette kontrakter, rykke debitorer samt serviceopkald til kunder. Marketingarbejdet vil bestå i at samarbejde med vores dygtige marketing kollega at initiere marketinginitiativer. Opgaven med at gøre mere brug af tilgængelig data handler i første omgang om at forbedre kvaliteten af eksisterende data fra Dynamics NAV og andre kilder. Når vi har forbedret de data vi har, så skal vi igang med at bruge det i hele virksomheden i noget større udstrækning end det sker i dag.

Din arbejdsplads vil være på vores kontor i Ballerup, tæt på Malmparken station.

?Vi tilbyder

Vi lægger vægt på længerevarende relationer såvel kollegialt som med vores kunder. Vi behandler både vores kunder og hinanden ordentligt og respektfuldt og gør meget ud af at, vi er et rart sted at være - at her er et godt arbejdsmiljø. 

Vi forventer

Det vigtigste er gå-på-mod, drive og godt humør. Derudover forestiller vi os, at du har en administrativ uddannelse, en HD eller lignende, og er i stand til at forstå vores forretningsgange og organisation. Du skal kunne lide at arbejde med data og kunne præsentere det visuelt. Og så skal du ikke være bange for at tage fat og få noget fra hånden.

For yderligere information

?Kontakt gerne Forretningschef Niels Rasmussen for yderligere information.?

Ansøgning

Send din ansøgning til job@geoteam.dk med emnefeltet ”Controller” hurtigst muligt - også selvom jobnet skriver i august. Ansøgningen skal indeholde relevant CV i pdf format, samt en kort beskrivelse af, hvorfor du er den rigtige til stillingen. Tiltrædelse snarest muligt. Vi holder jobsamtaler løbende.

Om GEOTEAM A/S

Læs mere om os på dette link

GEOTEAM A/SBallerup2019-06-19T00:00:002019-08-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Har du lyst til at indgår i et team af engagerede og dygtige mennesker, der brænder for at bringe Trimble's produkter ud?

GEOTEAM A/S

Ballerup
Vi har travlt på kontoret med administrative opgaver og har derfor brug for hjælp til vores tre kolleger i det administrative team samt til marketing. Dertil har vi en masse data tilgængelig, som vi gerne vil gøre mere brug af. Vi er en mindre virks...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:12. august 2019