Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du lyst til at indgår i et team af engagerede og dygtige mennesker, der brænder for at bringe Trimble's produkter ud?

Vi har travlt på kontoret med administrative opgaver og har derfor brug for hjælp til vores tre kolleger i det administrative team samt til marketing. Dertil har vi en masse data tilgængelig, som vi gerne vil gøre mere brug af.

Vi er en mindre virksomhed hvorfor jobbet vil være alsidigt - noget mere kontinuerligt og noget som projektopgaver. De løbende/kontinuerlige administrative opgaver er for nuværende at oprette kontrakter, rykke debitorer samt serviceopkald til kunder. Marketingarbejdet vil bestå i at samarbejde med vores dygtige marketing kollega at initiere marketinginitiativer. Opgaven med at gøre mere brug af tilgængelig data handler i første omgang om at forbedre kvaliteten af eksisterende data fra Dynamics NAV og andre kilder. Når vi har forbedret de data vi har, så skal vi igang med at bruge det i hele virksomheden i noget større udstrækning end det sker i dag.

Din arbejdsplads vil være på vores kontor i Ballerup, tæt på Malmparken station.

?Vi tilbyder

Vi lægger vægt på længerevarende relationer såvel kollegialt som med vores kunder. Vi behandler både vores kunder og hinanden ordentligt og respektfuldt og gør meget ud af at, vi er et rart sted at være - at her er et godt arbejdsmiljø. 

Vi forventer

Det vigtigste er gå-på-mod, drive og godt humør. Derudover forestiller vi os, at du har en administrativ uddannelse, en HD eller lignende, og er i stand til at forstå vores forretningsgange og organisation. Du skal kunne lide at arbejde med data og kunne præsentere det visuelt. Og så skal du ikke være bange for at tage fat og få noget fra hånden.

For yderligere information

?Kontakt gerne Forretningschef Niels Rasmussen for yderligere information.?

Ansøgning

Send din ansøgning til job@geoteam.dk med emnefeltet ”Controller” hurtigst muligt - også selvom jobnet skriver i august. Ansøgningen skal indeholde relevant CV i pdf format, samt en kort beskrivelse af, hvorfor du er den rigtige til stillingen. Tiltrædelse snarest muligt. Vi holder jobsamtaler løbende.

Om GEOTEAM A/S

Læs mere om os på dette link


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330044955Phoenix-ed589f7d12019-06-19T00:00:00Har du lyst til at indgår i et team af engagerede og dygtige mennesker, der brænder for at bringe Trimble's produkter ud?

Vi har travlt på kontoret med administrative opgaver og har derfor brug for hjælp til vores tre kolleger i det administrative team samt til marketing. Dertil har vi en masse data tilgængelig, som vi gerne vil gøre mere brug af.

Vi er en mindre virksomhed hvorfor jobbet vil være alsidigt - noget mere kontinuerligt og noget som projektopgaver. De løbende/kontinuerlige administrative opgaver er for nuværende at oprette kontrakter, rykke debitorer samt serviceopkald til kunder. Marketingarbejdet vil bestå i at samarbejde med vores dygtige marketing kollega at initiere marketinginitiativer. Opgaven med at gøre mere brug af tilgængelig data handler i første omgang om at forbedre kvaliteten af eksisterende data fra Dynamics NAV og andre kilder. Når vi har forbedret de data vi har, så skal vi igang med at bruge det i hele virksomheden i noget større udstrækning end det sker i dag.

Din arbejdsplads vil være på vores kontor i Ballerup, tæt på Malmparken station.

?Vi tilbyder

Vi lægger vægt på længerevarende relationer såvel kollegialt som med vores kunder. Vi behandler både vores kunder og hinanden ordentligt og respektfuldt og gør meget ud af at, vi er et rart sted at være - at her er et godt arbejdsmiljø. 

Vi forventer

Det vigtigste er gå-på-mod, drive og godt humør. Derudover forestiller vi os, at du har en administrativ uddannelse, en HD eller lignende, og er i stand til at forstå vores forretningsgange og organisation. Du skal kunne lide at arbejde med data og kunne præsentere det visuelt. Og så skal du ikke være bange for at tage fat og få noget fra hånden.

For yderligere information

?Kontakt gerne Forretningschef Niels Rasmussen for yderligere information.?

Ansøgning

Send din ansøgning til job@geoteam.dk med emnefeltet ”Controller” hurtigst muligt - også selvom jobnet skriver i august. Ansøgningen skal indeholde relevant CV i pdf format, samt en kort beskrivelse af, hvorfor du er den rigtige til stillingen. Tiltrædelse snarest muligt. Vi holder jobsamtaler løbende.

Om GEOTEAM A/S

Læs mere om os på dette link

2019-07-29T11:51:26.703 Vi har travlt på kontoret med administrative opgaver og har derfor brug for hjælp til vores tre kolleger i det administrative team samt til marketing. Dertil har vi en masse data tilgængelig, som vi gerne vil gøre mere brug af. Vi er en mindre virksomhed hvorfor jobbet vil være alsidigt - noget mere kontinuerligt og noget som projektopgaver. De løbende kontinuerlige administrative opgaver er for nuværende at oprette kontrakter, rykke debitorer samt serviceopkald til kunder. Marketingarbejdet vil bestå i at samarbejde med vores dygtige marketing kollega at initiere marketinginitiativer. Opgaven med at gøre mere brug af tilgængelig data handler i første omgang om at forbedre kvaliteten af eksisterende data fra Dynamics NAV og andre kilder. Når vi har forbedret de data vi har, så skal vi igang med at bruge det i hele virksomheden i noget større udstrækning end det sker i dag. Din arbejdsplads vil være på vores kontor i Ballerup, tæt på Malmparken station. ?Vi tilbyder Vi lægger vægt på længerevarende relationer såvel kollegialt som med vores kunder. Vi behandler både vores kunder og hinanden ordentligt og respektfuldt og gør meget ud af at, vi er et rart sted at være - at her er et godt arbejdsmiljø. Vi forventer Det vigtigste er gå-på-mod, drive og godt humør. Derudover forestiller vi os, at du har en administrativ uddannelse, en HD eller lignende, og er i stand til at forstå vores forretningsgange og organisation. Du skal kunne lide at arbejde med data og kunne præsentere det visuelt. Og så skal du ikke være bange for at tage fat og få noget fra hånden. For yderligere information ?Kontakt gerne Forretningschef Niels Rasmussen for yderligere information.? Ansøgning Send din ansøgning til job@geoteam.dk med emnefeltet Controller hurtigst muligt - også selvom jobnet skriver i august. Ansøgningen skal indeholde relevant CV i pdf format, samt en kort beskrivelse af, hvorfor du er den rigtige til stillingen. Tiltrædelse snarest muligt. Vi holder jobsamtaler løbende. Om GEOTEAM A S Læs mere om os på dette link11jobneted589f7d100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-12T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBallerupEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandEgedalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3548728GEOTEAM A/S11Energivej 342750BallerupDKDanmark0job@geoteam.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent779788JobNet5006244500624410017-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ed589f7dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ed589f7dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ed589f7d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ed589f7d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/Energi/4.jpgHar du lyst til at indgår i et team af engagerede og dygtige mennesker, der brænder for at bringe Trimble's produkter ud?12007991Dansk3Læse/ tale813101Brænder28Industri29Energi362104814job@geoteam.dkjob@geoteam.dkDKDanmarkDKDanmark330125570Brænder du for logistik, bygninger og økonomiRobot Så har Psykiatrisk Center København en spændende stilling, som måske er noget for dig. Psykiatrisk Center København er Danmarks største psykiatriske afdeling med 253 senge og akutmodtagelse fordelt på Frederiksberg, Rigshospitalet, Gentofte og Bispebjerg. Desuden har vi psykiatriske ambulatorier, specialambulatorier og forskning fordelt på flere matrikler i København. I løbet af de kommende 5 år bliver der i flere etaper opført et nyt byggeri til sengeafsnittene Ny psykiatri Bispebjerg. Senere sættes andre bygninger i stand til specialeambulatorierne og forskningen. Inden vi når så langt, skal der ske flere interne flytninger. Vi bliver også nødt til at lave mindre og større ombygninger af vores eksisterende rammer for at kunne få dem til at fungere i forhold til patientbehandlingen. Vi søger derfor en driftskoordinator, som har lyst til at styre, planlægge og koordinere alle vores små og store ombygnings- og flytteprojekter, som foregår rundt omkring på vores matrikler på vej hen mod Ny Psykiatri. Du vil få ansvaret for samarbejdet med driftsorganisationerne - lokalt på matriklerne og centralt i Region Hovedstadens Psykiatri, omkring vores bygningsdrift. Der vil både vil være behov for, at du går ind i opgaver på overordnet niveau, men også at du træffer beslutninger af mere praktisk karakter. Når vi nærmer os indflytningen i Ny Psykiatri Bispebjerg, vil du få en central rolle i planlægningen af logistikken omkring flytningen. Vi skal ad flere omgange flytte de kliniske enheder samtidig med, at driften opretholdes. Der vil i forbindelse med dette, derfor komme flere store logistiske planlægningsopgaver. Foruden ansvaret for bygningsdriften, kommer du til at indgå i varetagelsen af økonomiteamets faste opgaveportefølje. Du kommer derfor også til at arbejde med økonomistyring, lønbudgetplanlægning og opfølgning samt fakturabehandling. Dertil vil du løbende blive bedt om at varetage forskellige administrative ad hoc-opgaver for centerledelsen og linjeledere, som fx planlægning af den årlige lønforhandling. Vi tilbyder et job med mange forskellige facetter og variation, store og små opgaver, mange samarbejdspartnere, stor fleksibilitet og gode kolleger. Dine arbejdsopgaver: Ansvar for koordinering af bygningsdrift Udarbejdelse af oplæg og budgetestimering i forbindelse med bygningsdrift Planlægning og koordinering af flytninger af afsnit Koordinering af det løbende samarbejde med driftsorganisationerne - lokalt på matriklerne og centralt i Region Hovedstadens Psykiatri Indgå i rengøringsudbud Økonomistyring Lønbudgetplanlægning og opfølgning Fakturabehandling Vi forventer at du: Kan håndtere mange forskelligartede opgaver sideløbende og bevare overblikket - også når planer ændres Er god til både at planlægge, koordinere og styre opgaver, men også at følge op og sikre, at de udføres Har gode formidlingsevner både skriftligt og mundtligt, hvor kommunikationen løbende tilpasses målgrupperne Kan lide at være serviceminded - uanset om det drejer sig om meget lavpraktiske eller mere strategiske opgaver Kan arbejde selvstændigt og træffe beslutninger, men samtidig være lydhør Har gode samarbejdsevner, da du skal arbejde sammen med mange forskellige både interne og eksterne aktører Har erfaring med at arbejde i Excel og databehandling samt økonomisystemer Har organisationsforståelse og forståelse for at arbejde i en politisk styret organisation samt at arbejde efter politisk fastsatte mål Du refererer til administrationschefen, og din faste arbejdsplads bliver på Gentofte Hospital, men vores mange lokationer gør, at du skal planlægge dine arbejdsdage på de matrikler, hvor det giver mening i forhold til de aktuelle opgaver. Er du interesseret i at høre mere om stillingen, kan du kontakte teamleder for sekretariatet Gitte Krogager 2670 1391 frem til fredag den 22. november og administrationschef Kristina Stenbæk 2872 0218 fra mandag den 24. november. Ansøgningsfristen er mandag den 2. december 2019 kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt i uge 50. Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Der indhentes efter aftale med ansøger altid referencer inden endelig beslutning om ansættelse. Psykiatrisk Center København er Danmarks største psykiatriske center med mere end 1200 medarbejdere, 4 sengematrikler, 4 store psykiatriske ambulatorier og hertil flere specialambulatorier. Du kan læse mere om centeret på vores hjemmeside. I Region Hovedstadens Psykiatri tilbyder vi fra 1. januar 2020 røgfrie arbejdspladser , da vi gerne vil støtte op om din og dine kollegaers sundhed.Så har Psykiatrisk Center København en spændende stilling, som måske er noget for dig.

Psykiatrisk Center København er Danmarks største psykiatriske afdeling med 253 senge og akutmodtagelse fordelt på Frederiksberg, Rigshospitalet, Gentofte og Bispebjerg. Desuden har vi psykiatriske ambulatorier, specialambulatorier og forskning fordelt på flere matrikler i København.

I løbet af de kommende 5 år bliver der i flere etaper opført et nyt byggeri til sengeafsnittene – Ny psykiatri Bispebjerg. Senere sættes andre bygninger i stand til specialeambulatorierne og forskningen.

Inden vi når så langt, skal der ske flere interne flytninger. Vi bliver også nødt til at lave mindre og større ombygninger af vores eksisterende rammer for at kunne få dem til at fungere i forhold til patientbehandlingen.

Vi søger derfor en driftskoordinator, som har lyst til at styre, planlægge og koordinere alle vores små og store ombygnings- og flytteprojekter, som foregår rundt omkring på vores matrikler på vej hen mod Ny Psykiatri.

Du vil få ansvaret for samarbejdet med driftsorganisationerne - lokalt på matriklerne og centralt i Region Hovedstadens Psykiatri, omkring vores bygningsdrift. Der vil både vil være behov for, at du går ind i opgaver på overordnet niveau, men også at du træffer beslutninger af mere praktisk karakter.

Når vi nærmer os indflytningen i Ny Psykiatri Bispebjerg, vil du få en central rolle i planlægningen af logistikken omkring flytningen. Vi skal ad flere omgange flytte de kliniske enheder samtidig med, at driften opretholdes. Der vil i forbindelse med dette, derfor komme flere store logistiske planlægningsopgaver.

Foruden ansvaret for bygningsdriften, kommer du til at indgå i varetagelsen af økonomiteamets faste opgaveportefølje. Du kommer derfor også til at arbejde med økonomistyring, lønbudgetplanlægning – og opfølgning samt fakturabehandling. Dertil vil du løbende blive bedt om at varetage forskellige administrative ad hoc-opgaver for centerledelsen og linjeledere, som fx planlægning af den årlige lønforhandling.

Vi tilbyder et job med mange forskellige facetter og variation, store og små opgaver, mange samarbejdspartnere, stor fleksibilitet og gode kolleger.

Dine arbejdsopgaver:

  • Ansvar for koordinering af bygningsdrift
  • Udarbejdelse af oplæg og budgetestimering i forbindelse med bygningsdrift
  • Planlægning og koordinering af flytninger af afsnit
  • Koordinering af det løbende samarbejde med driftsorganisationerne - lokalt på matriklerne og centralt i Region Hovedstadens Psykiatri
  • Indgå i rengøringsudbud
  • Økonomistyring
  • Lønbudgetplanlægning – og opfølgning
  • Fakturabehandling
Vi forventer at du:

  • Kan håndtere mange forskelligartede opgaver sideløbende og bevare overblikket - også når planer ændres
  • Er god til både at planlægge, koordinere og styre opgaver, men også at følge op og sikre, at de udføres
  • Har gode formidlingsevner både skriftligt og mundtligt, hvor kommunikationen løbende tilpasses målgrupperne
  • Kan lide at være serviceminded - uanset om det drejer sig om meget lavpraktiske eller mere strategiske opgaver
  • Kan arbejde selvstændigt og træffe beslutninger, men samtidig være lydhør
  • Har gode samarbejdsevner, da du skal arbejde sammen med mange forskellige både interne og eksterne aktører
  • Har erfaring med at arbejde i Excel og databehandling samt økonomisystemer
  • Har organisationsforståelse og forståelse for at arbejde i en politisk styret organisation samt at arbejde efter politisk fastsatte mål
Du refererer til administrationschefen, og din faste arbejdsplads bliver på Gentofte Hospital, men vores mange lokationer gør, at du skal planlægge dine arbejdsdage på de matrikler, hvor det giver mening i forhold til de aktuelle opgaver.

Er du interesseret i at høre mere om stillingen, kan du kontakte teamleder for sekretariatet Gitte Krogager 2670 1391 frem til fredag den 22. november og administrationschef Kristina Stenbæk 2872 0218 fra mandag den 24. november.

Ansøgningsfristen er mandag den 2. december 2019 kl. 12.00.

Samtaler forventes afholdt i uge 50.

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Der indhentes efter aftale med ansøger altid referencer inden endelig beslutning om ansættelse.

Psykiatrisk Center København er Danmarks største psykiatriske center med mere end 1200 medarbejdere, 4 sengematrikler, 4 store psykiatriske ambulatorier og hertil flere specialambulatorier. Du kan læse mere om centeret på vores hjemmeside.

I Region Hovedstadens Psykiatri tilbyder vi fra 1. januar 2020 ”røgfrie arbejdspladser”, da vi gerne vil støtte op om din og dine kollegaers sundhed.





Psykiatrisk Center KøbenhavnKøbenhavn Ø2019-11-15T00:00:002019-12-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Brænder du for logistik, bygninger og økonomi

Psykiatrisk Center København

København Ø
Så har Psykiatrisk Center København en spændende stilling, som måske er noget for dig. Psykiatrisk Center København er Danmarks største psykiatriske afdeling med 253 senge og akutmodtagelse fordelt på Frederiksberg, Rigshospitalet, Gentofte og Bispe...
Indrykket:15. november 2019
Udløbsdato:15. december 2019