Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

HAR DU MOD PÅ BYGGEBRANCHEN? (lønnet praktik)

Din praktikplads 

Har du planer en fremtid indenfor entrepriseledelse og byggeledelse?

Så tilbyder vi en praktikplads hvor du følger entreprenørbranchen fra A-Z, og dermed har mulighed for at finde dig selv og lære en masse omkring alle de forskellige områder som byder sig en ingeniør.

Vi har alle facetter indenfor byggeri deriblandt egen elementfabrik og egen tegnestue. Vi bygger både i mindre entrepriser og helt store totalentrepriser. Vi tilbyder at klæde dig bedst muligt på til en tid efter dit studie, hvor end du måtte ønske at beskæftige dig.  

Et succesfuldt praktikophold hos Harder Gruppen kan føre til fastansættelse ved endt studie.  

Hos Harder Gruppen er det sociale i højsædet, og vores organisationsstruktur er flad og uformel, da vi mener det giver lyst til at være en del af fællesskabet. Desuden har vi nogle af de mest spændende byggeprojekter i København og omegn.  

Dine arbejdsopgaver

Som praktikant hos Harder Gruppen får du en alsidig og lærerig hverdag med mange forskelligartede opgaver.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:  

• Udarbejdelse af projektmateriale (tegninger, beskrivelser og tilbudslister iht. gældende love, standarder og alment teknisk fælleseje)

• Medvirke i bygge- og driftsmøder

• Beregne tilbud

• Udarbejde tidsplaner

• Udføre kvalitetssikring på større projekter

• Lære vores styresystemer til entreprisestyring at kende

• Bistå byggeledelsen med diverse opgaver på vores byggepladser  

Vi tilbyder dig 

 - Vi tilbyder en unik chance for at stifte bekendtskab med alle aspekter af den udførende del af byggebranchen

- Lønnet praktikplads (vilkår forhandles)

- En spændende og lærerig praktikplads i en virksomhed, der er i stor vækst

- Frokostordning

- Evt. Firmabil  

Ansøgning

Send din ansøgning, CV og gerne portfolio hurtigst muligt til praktik@hardergruppen.dk  Vi vil løbende holde samtaler, efter aftale.  

Yderligere information

Du kan læse mere om virksomheden på: www.hardergruppen.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330005206Phoenix-4f4f454512019-04-11T00:00:00HAR DU MOD PÅ BYGGEBRANCHEN? (lønnet praktik)

Din praktikplads 

Har du planer en fremtid indenfor entrepriseledelse og byggeledelse?

Så tilbyder vi en praktikplads hvor du følger entreprenørbranchen fra A-Z, og dermed har mulighed for at finde dig selv og lære en masse omkring alle de forskellige områder som byder sig en ingeniør.

Vi har alle facetter indenfor byggeri deriblandt egen elementfabrik og egen tegnestue. Vi bygger både i mindre entrepriser og helt store totalentrepriser. Vi tilbyder at klæde dig bedst muligt på til en tid efter dit studie, hvor end du måtte ønske at beskæftige dig.  

Et succesfuldt praktikophold hos Harder Gruppen kan føre til fastansættelse ved endt studie.  

Hos Harder Gruppen er det sociale i højsædet, og vores organisationsstruktur er flad og uformel, da vi mener det giver lyst til at være en del af fællesskabet. Desuden har vi nogle af de mest spændende byggeprojekter i København og omegn.  

Dine arbejdsopgaver

Som praktikant hos Harder Gruppen får du en alsidig og lærerig hverdag med mange forskelligartede opgaver.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:  

• Udarbejdelse af projektmateriale (tegninger, beskrivelser og tilbudslister iht. gældende love, standarder og alment teknisk fælleseje)

• Medvirke i bygge- og driftsmøder

• Beregne tilbud

• Udarbejde tidsplaner

• Udføre kvalitetssikring på større projekter

• Lære vores styresystemer til entreprisestyring at kende

• Bistå byggeledelsen med diverse opgaver på vores byggepladser  

Vi tilbyder dig 

 - Vi tilbyder en unik chance for at stifte bekendtskab med alle aspekter af den udførende del af byggebranchen

- Lønnet praktikplads (vilkår forhandles)

- En spændende og lærerig praktikplads i en virksomhed, der er i stor vækst

- Frokostordning

- Evt. Firmabil  

Ansøgning

Send din ansøgning, CV og gerne portfolio hurtigst muligt til praktik@hardergruppen.dk  Vi vil løbende holde samtaler, efter aftale.  

Yderligere information

Du kan læse mere om virksomheden på: www.hardergruppen.dk

2019-06-06T00:51:30.977 Din praktikplads Har du planer en fremtid indenfor entrepriseledelse og byggeledelse? Så tilbyder vi en praktikplads hvor du følger entreprenørbranchen fra A-Z, og dermed har mulighed for at finde dig selv og lære en masse omkring alle de forskellige områder som byder sig en ingeniør. Vi har alle facetter indenfor byggeri deriblandt egen elementfabrik og egen tegnestue. Vi bygger både i mindre entrepriser og helt store totalentrepriser. Vi tilbyder at klæde dig bedst muligt på til en tid efter dit studie, hvor end du måtte ønske at beskæftige dig. Et succesfuldt praktikophold hos Harder Gruppen kan føre til fastansættelse ved endt studie. Hos Harder Gruppen er det sociale i højsædet, og vores organisationsstruktur er flad og uformel, da vi mener det giver lyst til at være en del af fællesskabet. Desuden har vi nogle af de mest spændende byggeprojekter i København og omegn. Dine arbejdsopgaver Som praktikant hos Harder Gruppen får du en alsidig og lærerig hverdag med mange forskelligartede opgaver. Dine primære arbejdsopgaver vil være: • Udarbejdelse af projektmateriale (tegninger, beskrivelser og tilbudslister iht. gældende love, standarder og alment teknisk fælleseje) • Medvirke i bygge- og driftsmøder • Beregne tilbud • Udarbejde tidsplaner • Udføre kvalitetssikring på større projekter • Lære vores styresystemer til entreprisestyring at kende • Bistå byggeledelsen med diverse opgaver på vores byggepladser Vi tilbyder dig - Vi tilbyder en unik chance for at stifte bekendtskab med alle aspekter af den udførende del af byggebranchen - Lønnet praktikplads (vilkår forhandles) - En spændende og lærerig praktikplads i en virksomhed, der er i stor vækst - Frokostordning - Evt. Firmabil Ansøgning Send din ansøgning, CV og gerne portfolio hurtigst muligt til praktik@hardergruppen.dk Vi vil løbende holde samtaler, efter aftale. Yderligere information Du kan læse mere om virksomheden på: www.hardergruppen.dk11jobnet4f4f4545100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-05T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRødovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHvidovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3506299HARDER ELEMENTS A/S11Valhøjs Alle 1552610RødovreDKDanmark0er@hardergruppen.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset743626JobNet4973889497388910010-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f4f4545https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f4f4545https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f4f4545&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f4f4545&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale214202Bygningsingeniør21Bygge og anlæg361423825Esben Ravner@hardergruppen.dkDKDanmarkDKDanmark330057218PROJEKRLEDER - Tværfaglig projektstyringRobot På vegne af AB Clausen A S Rådgivende ingeniører i Rødovre, der står overfor store bygge- og renoveringsopgaver i hele landet, søger Høi Thomassen en projektleder til tværfaglig projektstyring. AB Clausen A S Rådgivende Ingeniører har fokus på bærende konstruktioner og speciale inden for nybyggeri, renovering og ombygning. Gennem tværfaglig projektstyring samarbejder vi med en lang række specialister og fagspeci?kke virksomheder og kan således løfte alle discipliner inden for ingeniørrådgivning.Hvorfor vil vores kunde ansætte dig? Du er bygningsingeniør (diplom- eller civilingeniør). Du har min. 5 års erfaring med projektstyring i opstarts- og designfasen af nybyggeri- og renoveringsprojekter. Du kan koordinere på tværs af byggeriets fagligheder. Du har erfaring med kontrahering og tilbudsprocesser. Du er kommercielt stærk. Du har erfaring med bygherrerådgivning og planlægning. Du har erfaring med byggeriets entrepriseformer.Hvorfor skal du søge dette job? Du får ansvar for styring af bygge- og renoveringsprojekter fra 60-700 mio. kr. Du bliver udviklet fagligt og personligt. Du trives med at navigere på tværs af byggeriets interessenter.Hvad skal du ellers kunne? Du er en dygtig koordinator. Du kan arbejde struktureret og tager ansvar. Du har erfaring med projektledelse og projekteringsledelse.Du er en god kommunikator (verbalt og skriftligt).Hvad tilbyder AB Clausen A S dig? En ?ad organisk organisationsstruktur hvor der er kort mellem ledelse og medarbejdere. Ind?ydelse på beslutninger og retning for virksomheden. Læring og vidensdeling sker i fællesskabet (AB Clausen Academy). Et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi løfter sammen og arbejder lige engagerede for at nå vores mål. Løn i forhold til kvali?kationer, pensionsordning, kørselsordning m.v.Hvis du vil vide mere: Så ring til Søren Thomassen eller Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88. Ansøgning: Høi Thomassen A S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil. Din henvendelse bliver behandlet fortroligt. For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes i Word- eller pdf, være på dansk og kan kun sendes via denne mail: 188@ht-rekruttering.dkAnsøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet. Du kan se vores privatlivspolitik her: www.ht-rekruttering.dk Privatliv kandidater.pdf Du får retursvar til den mail du sender dit materiale fra. Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside:www.ht-rekruttering.dk job.php

På vegne af AB Clausen A/S – Rådgivende ingeniører i Rødovre, der står overfor store bygge- og renoveringsopgaver i hele landet, søger Høi & Thomassen en projektleder til tværfaglig projektstyring.

AB Clausen A/S – Rådgivende Ingeniører har fokus på bærende konstruktioner og speciale inden for nybyggeri, renovering og ombygning.

Gennem tværfaglig projektstyring samarbejder vi med en lang række specialister og fagspeci?kke virksomheder og kan således løfte alle discipliner inden for ingeniørrådgivning.


Hvorfor vil vores kunde ansætte dig?
Du er bygningsingeniør (diplom- eller civilingeniør).
Du har min. 5 års erfaring med projektstyring i opstarts- og designfasen af nybyggeri- og renoveringsprojekter.
Du kan koordinere på tværs af byggeriets fagligheder.
Du har erfaring med kontrahering og tilbudsprocesser.
Du er kommercielt stærk.
Du har erfaring med bygherrerådgivning og planlægning.
Du har erfaring med byggeriets entrepriseformer.

Hvorfor skal du søge dette job?
Du får ansvar for styring af bygge- og renoveringsprojekter fra 60-700 mio. kr.
Du bliver udviklet fagligt og personligt.
Du trives med at navigere på tværs af byggeriets interessenter.

Hvad skal du ellers kunne?
Du er en dygtig koordinator.
Du kan arbejde struktureret og tager ansvar.
Du har erfaring med projektledelse og projekteringsledelse.
Du er en god kommunikator (verbalt og skriftligt).

Hvad tilbyder AB Clausen A/S dig?
En ?ad organisk organisationsstruktur hvor der er kort mellem ledelse og medarbejdere. Ind?ydelse på beslutninger og retning for virksomheden.
Læring og vidensdeling sker i fællesskabet (AB Clausen Academy).
Et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi løfter sammen og arbejder lige engagerede for at nå vores mål.
Løn i forhold til kvali?kationer, pensionsordning, kørselsordning m.v.

Hvis du vil vide mere:
Så ring til Søren Thomassen eller Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88.

Ansøgning:
Høi & Thomassen A/S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil.

Din henvendelse bliver behandlet fortroligt.

For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes i Word- eller pdf, være på dansk og kan kun sendes via denne mail: 188@ht-rekruttering.dk

Ansøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet.

Du kan se vores privatlivspolitik her: www.ht-rekruttering.dk/Privatliv/kandidater.pdf

Du får retursvar til den mail du sender dit materiale fra.

Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside:
www.ht-rekruttering.dk/job.php

HØI & THOMASSEN A/SRødovre2019-07-09T00:00:002019-09-03T00:00:00
330054191Yngre trafikplanlægger til trafikmodelleringRobot I MOE Tetraplan har vi travlt med trafikmodelberegninger for en række af de aktuelt største og mest spændende infrastrukturprojekter herhjemme. Samtidig er vi i gang med at udvikle COMPASS, en ny avanceret aktivitetsbaseret trafikmodel for Hovedstadsområdet. Vi søger derfor en yngre trafikplanlægger, der kan indgå i vores trafikmodelteam. Du vil her deltage i gennemførelse af trafikmodelberegninger for såvel den kollektiv trafik som for cykel- og vejtrafikken samt arbejde med modeludvikling. Du vil også kunne komme til at arbejde med strategiske planlægningsopgaver. Du vil få mulighed for at blive udfordret med både enkle og komplekse trafikmodelopgaver i et stærkt og inspirerende fagligt miljø, og du vil komme til at deltage i alle faserne i et projektforløb. Din profil: Du er uddannet civilingeniør eller tilsvarende, gerne med et par års erfaring. Du har kendskab til og gerne erfaring med anvendelse af trafikmodeller samt et godt kendskab til GIS og håndtering af større datamængder. Du kan godt lide at tilegne dig ny viden og er ikke bange for at bidrage med den du har. Du er engageret, ansvarsbevidst og har ambitioner om faglig og personlig udvikling. Du kan både arbejde selvstændigt og i teams. Du har gode kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt. Du har et godt humør og en positiv indstilling. I MOE Tetraplan får du: Et job hos en af de førende danske rådgivere inden for trafikmodeller og prognoser Et spændende og inspirerende arbejdsmiljø blandt dygtige kolleger Gode kollegiale arbejdsforhold, hvor der er fokus på arbejdsglæde og godt arbejdsmiljø Gode arbejdsforhold i en virksomhed i vækst Erstat denne tekst med teaser Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke

I MOE | Tetraplan har vi travlt med trafikmodelberegninger for en række af de aktuelt største og mest spændende infrastrukturprojekter herhjemme. Samtidig er vi i gang med at udvikle COMPASS, en ny avanceret aktivitetsbaseret trafikmodel for Hovedstadsområdet.

Vi søger derfor en yngre trafikplanlægger, der kan indgå i vores trafikmodelteam. Du vil her deltage i gennemførelse af trafikmodelberegninger for såvel den kollektiv trafik som for cykel- og vejtrafikken samt arbejde med modeludvikling. Du vil også kunne komme til at arbejde med strategiske planlægningsopgaver.

Du vil få mulighed for at blive udfordret med både enkle og komplekse trafikmodelopgaver i et stærkt og inspirerende fagligt miljø, og du vil komme til at deltage i alle faserne i et projektforløb.

Din profil:

  • Du er uddannet civilingeniør eller tilsvarende, gerne med et par års erfaring.
  • Du har kendskab til og gerne erfaring med anvendelse af trafikmodeller samt et godt kendskab til GIS og håndtering af større datamængder.
  • Du kan godt lide at tilegne dig ny viden og er ikke bange for at bidrage med den du har.
  • Du er engageret, ansvarsbevidst og har ambitioner om faglig og personlig udvikling.
  • Du kan både arbejde selvstændigt og i teams.
  • Du har gode kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt.
  • Du har et godt humør og en positiv indstilling.

I MOE | Tetraplan får du:

  • Et job hos en af de førende danske rådgivere inden for trafikmodeller og –prognoser
  • Et spændende og inspirerende arbejdsmiljø blandt dygtige kolleger
  • Gode kollegiale arbejdsforhold, hvor der er fokus på arbejdsglæde og godt arbejdsmiljø
  • Gode arbejdsforhold i en virksomhed i vækst
Erstat denne tekst med teaser

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke
MOE A/SSøborg2019-07-05T00:00:002019-08-29T00:00:00
330051731Fyr op under din udvikling som brandrådgiver og sæt dit præg på fremtidens brandydelser i NorconsultRobot Ja, du læste rigtigt! Hos Norconsult er der lige nu en brandvarm mulighed for dig, der om natten drømmer om brandstrategier, røggassimuleringer eller evakueringsplaner eller måske mere realistisk nok bare synes, at brandområdet er virkelig spændende. Er det tilfældet skal du helt sikkert bruge lidt krudt på at læse nedenstående, hvor vi har skitseret en rolle, hvor du for alvor bruger din faglighed til at gøre en forskel. Du kommer fra dag t til at varetage spændende projekter, hvor du som primær brandrådgiver driver brandprojekter sikkert igennem alle projektets faser. I rollen kommer du desuden til at videreudvikle og styrke forretningsområdet, hvor du kan forvente, at dine erfaringer og ideer bliver hørt. Missionen er, at I sammen får udviklet forretningsområdet yderligere. Som brandrådgiver hos Norconsult er du en succes, når du inden for de første 12 måneder i jobbet har opnået succes med at: Håndtere interne brandprojekter, hvor du er primær brandrådgiver og følger projekterne gennem alle projektfaser fra de første inputs til arkitekter frem til projektaflevering. Du får ansvaret for 5-10 projekter sideløbende afhængig af kompleksitet, herunder både nybyg og renovering af f.eks. hoteller, kontor, erhverv og boliger. Du tager ansvar for tid og økonomi på dine projekter og er proaktiv omkring ændringer. Varetage kommunikation med eksterne parter (arkitekter, ingeniører, entreprenører, bygherrer, beredskab og myndigheder), som oplever dig som en tillidsvækkende og professionel brandrådgiver. Som rådgiver udfordrer og rådgiver du kunden såvel som myndigheder, så du sikrer den bedste løsning. Agere sparringspartner for dine kolleger i teamet og på tværs af lokationer. Du får 3 kolleger inden for brandområdet. Du er proaktiv og byder ind med din brandtekniske viden og udfordrer gerne dine kolleger, så I sammen sikrer et højt fagligt niveau i det projektmateriale, I sender ud af huset. Sætte dit aftryk på afdelingen og aktivt er med til at definere brand som ydelse fremadrettet. Du bruger din faglige viden og byder gerne ind ift. at få konkretiseret brandydelser, som Norconsult kan gå til markedet med. Påbegynde certificering i brandklasse svarende til din erfaring og kvalifikationer, hvis du ikke allerede er certificeret. Du bidrager dermed positivt til, at det faglige niveau i teamet kontinuerligt optimeres. Når det første år er gået, har du sat dit tydelige præg på afdelingen, projekterne og brand som disciplin i Norconsult. Dine udviklingsmuligheder på den længere bane Afhænger i høj grad af din interesse. Brandafdelingen er i vækst, og det betyder, at du kan påvirke din egen karriere fremadrettet. Ønsker du en master i brandsikkerhed er der mulighed for at påbegynde denne. Der er mulighed for at kombinere din interesse for brandområdet med andre fagområder f.eks. med bæredygtigt byggeri eller konstruktionsopgaver. Måske du allerede har en spirende drøm om forretningsudvikling, team eller fagledelse, specialisering i et nicheområde eller noget helt andet. Lad os jonglere med mulighederne og lægge en plan for din specifikke udvikling i rollen. Har vi pustet til ilden i dig? Så kan du sikkert matche de forestillinger, som vi umiddelbart har til din baggrund. Du er formentlig ingeniør eller konstruktøruddannet og kender til rollen som rådgiver. Mon ikke at du også er kommunikerende og har en lille iværksætter i gemt i maven? Hvad bliver jeg en del af? Det skal vi nok fortælle dig meget mere om, men det korte svar er: En af Skandinaviens førende, tværfaglige rådgivere med omkring 3500 medarbejdere på verdensplan. I Danmark sidder 210 medarbejdere fordelt på kontorer landet over. Du vil have din daglige gang i Herlev, hvor der i dag sidder 90. Norconsult løser opgaver for både offentlige og private bygherrer inden for byggeri, industri og anlæg. De medvirker i byggeriet med rådgivning, projektering, byggestyring og tilsyn ved byggeri og renoveringsopgaver. Har du mod på at undersøge muligheden nærmere? Så lad os tales ved! Giv rekrutteringskonsulent Sarah Bykær et kald, hvis du har spørgsmål. mind A S varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor du også skal sende CV og ansøgning igennem nedenstående link.

Ja, du læste rigtigt! Hos Norconsult er der lige nu en brandvarm mulighed for dig, der om natten drømmer om brandstrategier, røggassimuleringer eller evakueringsplaner … eller måske mere realistisk nok bare synes, at brandområdet er virkelig spændende. Er det tilfældet skal du helt sikkert bruge lidt krudt på at læse nedenstående, hvor vi har skitseret en rolle, hvor du for alvor bruger din faglighed til at gøre en forskel.

Du kommer fra dag ét til at varetage spændende projekter, hvor du som primær brandrådgiver driver brandprojekter sikkert igennem alle projektets faser. I rollen kommer du desuden til at videreudvikle og styrke forretningsområdet, hvor du kan forvente, at dine erfaringer og ideer bliver hørt. Missionen er, at I sammen får udviklet forretningsområdet yderligere.

Som brandrådgiver hos Norconsult er du en succes, når du inden for de første 12 måneder i jobbet har opnået succes med at:

  • Håndtere interne brandprojekter, hvor du er primær brandrådgiver og følger projekterne gennem alle projektfaser fra de første inputs til arkitekter frem til projektaflevering. Du får ansvaret for 5-10 projekter sideløbende afhængig af kompleksitet, herunder både nybyg og renovering af f.eks. hoteller, kontor, erhverv og boliger. Du tager ansvar for tid og økonomi på dine projekter og er proaktiv omkring ændringer.
  • Varetage kommunikation med eksterne parter (arkitekter, ingeniører, entreprenører, bygherrer, beredskab og myndigheder), som oplever dig som en tillidsvækkende og professionel brandrådgiver. Som rådgiver udfordrer og rådgiver du kunden såvel som myndigheder, så du sikrer den bedste løsning.
  • Agere sparringspartner for dine kolleger i teamet og på tværs af lokationer. Du får 3 kolleger inden for brandområdet. Du er proaktiv og byder ind med din brandtekniske viden – og udfordrer gerne dine kolleger, så I sammen sikrer et højt fagligt niveau i det projektmateriale, I sender ud af huset.
  • Sætte dit aftryk på afdelingen og aktivt er med til at definere brand som ydelse fremadrettet. Du bruger din faglige viden og byder gerne ind ift. at få konkretiseret brandydelser, som Norconsult kan gå til markedet med.
  • Påbegynde certificering i brandklasse svarende til din erfaring og kvalifikationer, hvis du ikke allerede er certificeret. Du bidrager dermed positivt til, at det faglige niveau i teamet kontinuerligt optimeres.

Når det første år er gået, har du sat dit tydelige præg på afdelingen, projekterne og brand som disciplin i Norconsult.

Dine udviklingsmuligheder på den længere bane…

… Afhænger i høj grad af din interesse. Brandafdelingen er i vækst, og det betyder, at du kan påvirke din egen karriere fremadrettet. Ønsker du en master i brandsikkerhed er der mulighed for at påbegynde denne. Der er mulighed for at kombinere din interesse for brandområdet med andre fagområder f.eks. med bæredygtigt byggeri eller konstruktionsopgaver. Måske du allerede har en spirende drøm om forretningsudvikling, team – eller fagledelse, specialisering i et nicheområde eller noget helt andet. Lad os jonglere med mulighederne og lægge en plan for din specifikke udvikling i rollen.

Har vi pustet til ilden i dig? Så kan du sikkert matche de forestillinger, som vi umiddelbart har til din baggrund. Du er formentlig ingeniør eller konstruktøruddannet og kender til rollen som rådgiver. Mon ikke at du også er kommunikerende og har en lille iværksætter i gemt i maven?

Hvad bliver jeg en del af?

Det skal vi nok fortælle dig meget mere om, men det korte svar er: En af Skandinaviens førende, tværfaglige rådgivere med omkring 3500 medarbejdere på verdensplan. I Danmark sidder 210 medarbejdere fordelt på kontorer landet over. Du vil have din daglige gang i Herlev, hvor der i dag sidder 90.

Norconsult løser opgaver for både offentlige og private bygherrer inden for byggeri, industri og anlæg. De medvirker i byggeriet med rådgivning, projektering, byggestyring og tilsyn ved byggeri og renoveringsopgaver.

Har du mod på at undersøge muligheden nærmere?

Så lad os tales ved! Giv rekrutteringskonsulent Sarah Bykær et kald, hvis du har spørgsmål. mind A/S varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor du også skal sende CV og ansøgning igennem nedenstående link.

mindHerlev2019-07-19T00:00:002019-08-27T00:00:00
330068371Byggeledelse på jernbanen - er det dig?Robot Vi søger en byggeleder til at være med i udførelsen af anlægs- og fornyelsesprojekter på jernbanen vest for Storebælt. Du bliver en del af sektionen Anlæg Vest, Spor Vest, hvor du får en udfordrende hverdag og bliver en del af et dynamisk og fagligt stærkt projektmiljø. Du får tjenestested i Fredericia, men i forbindelse med udførelsen af projekterne, har du din faste gang på byggepladsen, som er forskellige steder på Fyn og i Jylland. Ansvar for byggeprocessen fra start til slut Som byggeleder koordinerer og gennemfører du bygge- og anlægsopgaver inden for aftalte rammer, og du sikrer leverancer inden for kvalitet, tid og økonomi. Du iværksætter aktiviteter for, at kontraktvilkår bliver overholdt, at der er styr på arbejdsmiljøet, og at jernbanesikkerheden er i top. Ligeledes sikrer du, at projekterne påvirker trafikken mindst muligt, og du koordinerer derfor med området, der står for den trafikale afvikling. Vi har et stort fokus på at gennemføre professionel byggeledelse, derfor får du rig mulighed for at dygtiggøre dig, for eksempel gennem et struktureret karriereforløb samt en række interne kurser for byggeledere. Ved store projekter er der mulighed for at virke som leder for byggepladsteamet, som typisk består af flere fagbyggeledere, fagtilsyn mfl. Desuden indgår du i et team, hvor du trods dit faglige ansvar bidrager til den fælles succes og derfor er klar til at give andre en hånd, når der er behov. Ansvarsbevidst faglig leder med initiativ og overblik Du har en akademisk eller teknisk baggrund, for eksempel som bygningskonstruktør eller ingeniør, samt erfaring som byggeleder. Du har personlig gennemslagskraft og er god til at forhandle. Du har desuden kørekort i kategori B. Med dine gode koordineringsevner og gennemslagskraft formår du at lede og styre en byggeplads med mange samarbejdspartnere. Du er engageret og god til at motivere projektdeltagerne, og du sikrer projekternes bygbarhed helt fra program- og projekteringsfasen, så byggepladsen under udførelsen leverer optimalt. Du formår at bevare overblikket også med flere projekter af gangen og du mestrer at kommunikere og samarbejde med mange forskellige mennesker. Du er desuden indstillet på at varetage opgaver på skæve tidspunkter af døgnet og i weekender, da jernbaneprojekterne gennemføres, så vi påvirker trafikken mindst muligt. Løn Er du akademiker, ansættes du i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Er du uddannet bygningskonstruktør vil din ansættelse være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område, og enten Organisationsaftalen for Tekniske designere, byggeteknikere, produktionsteknologer, bygningskonstruktører, procesteknologer, konserveringsteknikere B.Sc., inventarkonduktører og tekniske designerelever m.fl. eller Organisationsaftalen for Bygningskonstruktører, kort- og landmålingsteknikere, kartografer og kortteknikere samt aftale om nyt lønsystem m.v. Er du uddannet håndværker vil din ansættelse være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer og Organisationsaftalen for Håndværkere i staten. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere, så kontakt sektionschef Jesper Probst Jeberg. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende, så send din ansøgning og CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stilling og følg instruktionerne.Vi søger en byggeleder til at være med i udførelsen af anlægs- og fornyelsesprojekter på jernbanen vest for Storebælt.

Du bliver en del af sektionen Anlæg Vest, Spor Vest, hvor du får en udfordrende hverdag og bliver en del af et dynamisk og fagligt stærkt projektmiljø.

Du får tjenestested i Fredericia, men i forbindelse med udførelsen af projekterne, har du din faste gang på byggepladsen, som er forskellige steder på Fyn og i Jylland.

Ansvar for byggeprocessen fra start til slut

Som byggeleder koordinerer og gennemfører du bygge- og anlægsopgaver inden for aftalte rammer, og du sikrer leverancer inden for kvalitet, tid og økonomi.

Du iværksætter aktiviteter for, at kontraktvilkår bliver overholdt, at der er styr på arbejdsmiljøet, og at jernbanesikkerheden er i top. Ligeledes sikrer du, at projekterne påvirker trafikken mindst muligt, og du koordinerer derfor med området, der står for den trafikale afvikling.

Vi har et stort fokus på at gennemføre professionel byggeledelse, derfor får du rig mulighed for at dygtiggøre dig, for eksempel gennem et struktureret karriereforløb samt en række interne kurser for byggeledere.

Ved store projekter er der mulighed for at virke som leder for byggepladsteamet, som typisk består af flere fagbyggeledere, fagtilsyn mfl. Desuden indgår du i et team, hvor du trods dit faglige ansvar bidrager til den fælles succes og derfor er klar til at give andre en hånd, når der er behov.

Ansvarsbevidst faglig leder med initiativ og overblik

Du har en akademisk eller teknisk baggrund, for eksempel som bygningskonstruktør eller ingeniør, samt erfaring som byggeleder. Du har personlig gennemslagskraft og er god til at forhandle. Du har desuden kørekort i kategori B.

Med dine gode koordineringsevner og gennemslagskraft formår du at lede og styre en byggeplads med mange samarbejdspartnere. Du er engageret og god til at motivere projektdeltagerne, og du sikrer projekternes bygbarhed helt fra program- og projekteringsfasen, så byggepladsen under udførelsen leverer optimalt. Du formår at bevare overblikket – også med flere projekter af gangen – og du mestrer at kommunikere og samarbejde med mange forskellige mennesker.

Du er desuden indstillet på at varetage opgaver på skæve tidspunkter af døgnet og i weekender, da jernbaneprojekterne gennemføres, så vi påvirker trafikken mindst muligt.


Løn

Er du akademiker, ansættes du i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Er du uddannet bygningskonstruktør vil din ansættelse være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område, og enten Organisationsaftalen for Tekniske designere, byggeteknikere, produktionsteknologer, bygningskonstruktører, procesteknologer, konserveringsteknikere/B.Sc., inventarkonduktører og tekniske designerelever m.fl. eller Organisationsaftalen for Bygningskonstruktører, kort- og landmålingsteknikere, kartografer og kortteknikere samt aftale om nyt lønsystem m.v.

Er du uddannet håndværker vil din ansættelse være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer og Organisationsaftalen for Håndværkere i staten.

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere, så kontakt sektionschef Jesper Probst Jeberg. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende, så send din ansøgning og CV hurtigst muligt.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stilling” og følg instruktionerne.

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-08-05T00:00:002019-09-26T00:00:00
330063132Har du ANLÆG for team- og projektledelse, tilbudsarbejde og netværk?Robot Norconsult har et anlægsteam på 6 medarbejdere som du kan blive teamleder for. Målet er, at afdelingen skal vokse til dobbelt størrelse inden for de næste 2-3 år med dig i spidsen for den udvikling. I Anlægsteamet arbejder de i dag med bl.a. LAR, skybrudssikring, mindre vejprojekter, hydraulisk projektering, afvanding mm. Den fremadrettede strategi for faglig specialisering og eller bredde og vækst skal du tegne i samarbejde med ledergruppen for byggeri i Herlev. Din udvikling hos Norconsult vil afhænge af din evne til at vækste og udvikle dit team. Du og dit team vil være ansvarlige for at levere anlægsydelser til vores mange projekter på tværs af landet og på tværs af vores kontorer. For at blive en succes i denne rolle lykkes du inden for det første års ansættelse med at: Opbygge dit hold og skabe glæde og stabilitet i teamet. Det afspejles gennem dit nærvær og bidrag i projekterne. Generere projekter gennem dit netværk for 1-2 mio. i honorar Skabe din egen strategi for teamets udvikling i sparring med ledelsesgruppen Til at nå disse resultater, har du selvfølgelig en hel ledelsesgruppe i ryggen til at støtte dig, sparre og udvikle dig ind i ledelsesrollen. Hvis du ikke allerede har erfaring med ledelse, vil Norconsult lære dig at afholde MU-samtaler, pipelinefokus og alt hvad der ellers hører til. Om dig: Måske har du erfaring som leder, men det ikke et must. Du er teknisk uddannet og har startet din karriere med at projektere og fået fagligheden ind under huden. Men du har helt sikkert en del projektledelseserfaring, samt er begyndt at arbejde bevidst med kunderelationer. Det vigtigste er, at du har lysten til ledelsesrollen og formår at skubbe dit team i den rigtige retning. Det sker igennem konstruktiv sparring og KS og du bidrager til dine kollegaers arbejdsglæde og udvikling. Norconsult er en nordisk virksomhed med i alt ca. 4000 medarbejdere. Der er 210 i Danmark, hvoraf 90 befinder sig på kontoret i Herlev, hvilket denne stilling rent geografisk er tilknyttet. Norconsult er både arkitekter og ingeniører, og du vil få en bred berøringsflade i organisationen og samarbejde med alle i huset, samt dine kolleger på de andre adresser. Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning og dit CV via nedenstående link. mind A S varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor alle henvendelser skal rettes hertil.

Norconsult har et anlægsteam på 6 medarbejdere som du kan blive teamleder for. Målet er, at afdelingen skal vokse til dobbelt størrelse inden for de næste 2-3 år med dig i spidsen for den udvikling.

I Anlægsteamet arbejder de i dag med bl.a. LAR, skybrudssikring, mindre vejprojekter, hydraulisk projektering, afvanding mm. Den fremadrettede strategi for faglig specialisering og/eller bredde og vækst skal du tegne i samarbejde med ledergruppen for byggeri i Herlev.

Din udvikling hos Norconsult vil afhænge af din evne til at vækste og udvikle dit team. Du og dit team vil være ansvarlige for at levere anlægsydelser til vores mange projekter på tværs af landet og på tværs af vores kontorer.

For at blive en succes i denne rolle lykkes du inden for det første års ansættelse med at:

  • Opbygge dit hold og skabe glæde og stabilitet i teamet. Det afspejles gennem dit nærvær og bidrag i projekterne.
  • Generere projekter gennem dit netværk for 1-2 mio. i honorar
  • Skabe din egen strategi for teamets udvikling i sparring med ledelsesgruppen

Til at nå disse resultater, har du selvfølgelig en hel ledelsesgruppe i ryggen til at støtte dig, sparre og udvikle dig ind i ledelsesrollen. Hvis du ikke allerede har erfaring med ledelse, vil Norconsult lære dig at afholde MU-samtaler, pipelinefokus og alt hvad der ellers hører til.

Om dig:

Måske har du erfaring som leder, men det ikke et must. Du er teknisk uddannet og har startet din karriere med at projektere og fået fagligheden ind under huden. Men du har helt sikkert en del projektledelseserfaring, samt er begyndt at arbejde bevidst med kunderelationer.

Det vigtigste er, at du har lysten til ledelsesrollen og formår at skubbe dit team i den rigtige retning. Det sker igennem konstruktiv sparring og KS og du bidrager til dine kollegaers arbejdsglæde og udvikling.

Norconsult er…

… en nordisk virksomhed med i alt ca. 4000 medarbejdere. Der er 210 i Danmark, hvoraf 90 befinder sig på kontoret i Herlev, hvilket denne stilling rent geografisk er tilknyttet. Norconsult er både arkitekter og ingeniører, og du vil få en bred berøringsflade i organisationen og samarbejde med alle i huset, samt dine kolleger på de andre adresser.

Lyder det som noget for dig?

Så send din ansøgning og dit CV via nedenstående link.

mind A/S varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor alle henvendelser skal rettes hertil.

mindHerlev2019-08-08T00:00:002019-09-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

PROJEKRLEDER - Tværfaglig projektstyring

HØI & THOMASSEN A/S

Rødovre
På vegne af AB Clausen A S Rådgivende ingeniører i Rødovre, der står overfor store bygge- og renoveringsopgaver i hele landet, søger Høi Thomassen en projektleder til tværfaglig projektstyring. AB Clausen A S Rådgivende Ingeniører har fokus på bæren...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:3. september 2019

Yngre trafikplanlægger til trafikmodellering

MOE A/S

Søborg
I MOE Tetraplan har vi travlt med trafikmodelberegninger for en række af de aktuelt største og mest spændende infrastrukturprojekter herhjemme. Samtidig er vi i gang med at udvikle COMPASS, en ny avanceret aktivitetsbaseret trafikmodel for Hovedstad...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:29. august 2019

Fyr op under din udvikling som brandrådgiver og sæt dit præg på fremtidens brandydelser i Norconsult

mind

Herlev
Ja, du læste rigtigt! Hos Norconsult er der lige nu en brandvarm mulighed for dig, der om natten drømmer om brandstrategier, røggassimuleringer eller evakueringsplaner eller måske mere realistisk nok bare synes, at brandområdet er virkelig spændende...
Indrykket:19. juli 2019
Udløbsdato:27. august 2019

Byggeledelse på jernbanen - er det dig?

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Vi søger en byggeleder til at være med i udførelsen af anlægs- og fornyelsesprojekter på jernbanen vest for Storebælt. Du bliver en del af sektionen Anlæg Vest, Spor Vest, hvor du får en udfordrende hverdag og bliver en del af et dynamisk og fagligt...
Indrykket:5. august 2019
Udløbsdato:26. september 2019

Har du ANLÆG for team- og projektledelse, tilbudsarbejde og netværk?

mind

Herlev
Norconsult har et anlægsteam på 6 medarbejdere som du kan blive teamleder for. Målet er, at afdelingen skal vokse til dobbelt størrelse inden for de næste 2-3 år med dig i spidsen for den udvikling. I Anlægsteamet arbejder de i dag med bl.a. LAR, sk...
Indrykket:8. august 2019
Udløbsdato:21. september 2019