Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

HAR DU MOD PÅ BYGGEBRANCHEN? (lønnet praktik)

Din praktikplads 

Har du planer en fremtid indenfor entrepriseledelse og byggeledelse?

Så tilbyder vi en praktikplads hvor du følger entreprenørbranchen fra A-Z, og dermed har mulighed for at finde dig selv og lære en masse omkring alle de forskellige områder som byder sig en ingeniør.

Vi har alle facetter indenfor byggeri deriblandt egen elementfabrik og egen tegnestue. Vi bygger både i mindre entrepriser og helt store totalentrepriser. Vi tilbyder at klæde dig bedst muligt på til en tid efter dit studie, hvor end du måtte ønske at beskæftige dig.  

Et succesfuldt praktikophold hos Harder Gruppen kan føre til fastansættelse ved endt studie.  

Hos Harder Gruppen er det sociale i højsædet, og vores organisationsstruktur er flad og uformel, da vi mener det giver lyst til at være en del af fællesskabet. Desuden har vi nogle af de mest spændende byggeprojekter i København og omegn.  

Dine arbejdsopgaver

Som praktikant hos Harder Gruppen får du en alsidig og lærerig hverdag med mange forskelligartede opgaver.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:  

• Udarbejdelse af projektmateriale (tegninger, beskrivelser og tilbudslister iht. gældende love, standarder og alment teknisk fælleseje)

• Medvirke i bygge- og driftsmøder

• Beregne tilbud

• Udarbejde tidsplaner

• Udføre kvalitetssikring på større projekter

• Lære vores styresystemer til entreprisestyring at kende

• Bistå byggeledelsen med diverse opgaver på vores byggepladser  

Vi tilbyder dig 

 - Vi tilbyder en unik chance for at stifte bekendtskab med alle aspekter af den udførende del af byggebranchen

- Lønnet praktikplads (vilkår forhandles)

- En spændende og lærerig praktikplads i en virksomhed, der er i stor vækst

- Frokostordning

- Evt. Firmabil  

Ansøgning

Send din ansøgning, CV og gerne portfolio hurtigst muligt til praktik@hardergruppen.dk  Vi vil løbende holde samtaler, efter aftale.  

Yderligere information

Du kan læse mere om virksomheden på: www.hardergruppen.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330005206Phoenix-4f4f454512019-04-11T00:00:00HAR DU MOD PÅ BYGGEBRANCHEN? (lønnet praktik)

Din praktikplads 

Har du planer en fremtid indenfor entrepriseledelse og byggeledelse?

Så tilbyder vi en praktikplads hvor du følger entreprenørbranchen fra A-Z, og dermed har mulighed for at finde dig selv og lære en masse omkring alle de forskellige områder som byder sig en ingeniør.

Vi har alle facetter indenfor byggeri deriblandt egen elementfabrik og egen tegnestue. Vi bygger både i mindre entrepriser og helt store totalentrepriser. Vi tilbyder at klæde dig bedst muligt på til en tid efter dit studie, hvor end du måtte ønske at beskæftige dig.  

Et succesfuldt praktikophold hos Harder Gruppen kan føre til fastansættelse ved endt studie.  

Hos Harder Gruppen er det sociale i højsædet, og vores organisationsstruktur er flad og uformel, da vi mener det giver lyst til at være en del af fællesskabet. Desuden har vi nogle af de mest spændende byggeprojekter i København og omegn.  

Dine arbejdsopgaver

Som praktikant hos Harder Gruppen får du en alsidig og lærerig hverdag med mange forskelligartede opgaver.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:  

• Udarbejdelse af projektmateriale (tegninger, beskrivelser og tilbudslister iht. gældende love, standarder og alment teknisk fælleseje)

• Medvirke i bygge- og driftsmøder

• Beregne tilbud

• Udarbejde tidsplaner

• Udføre kvalitetssikring på større projekter

• Lære vores styresystemer til entreprisestyring at kende

• Bistå byggeledelsen med diverse opgaver på vores byggepladser  

Vi tilbyder dig 

 - Vi tilbyder en unik chance for at stifte bekendtskab med alle aspekter af den udførende del af byggebranchen

- Lønnet praktikplads (vilkår forhandles)

- En spændende og lærerig praktikplads i en virksomhed, der er i stor vækst

- Frokostordning

- Evt. Firmabil  

Ansøgning

Send din ansøgning, CV og gerne portfolio hurtigst muligt til praktik@hardergruppen.dk  Vi vil løbende holde samtaler, efter aftale.  

Yderligere information

Du kan læse mere om virksomheden på: www.hardergruppen.dk

2019-06-06T00:51:30.977 Din praktikplads Har du planer en fremtid indenfor entrepriseledelse og byggeledelse? Så tilbyder vi en praktikplads hvor du følger entreprenørbranchen fra A-Z, og dermed har mulighed for at finde dig selv og lære en masse omkring alle de forskellige områder som byder sig en ingeniør. Vi har alle facetter indenfor byggeri deriblandt egen elementfabrik og egen tegnestue. Vi bygger både i mindre entrepriser og helt store totalentrepriser. Vi tilbyder at klæde dig bedst muligt på til en tid efter dit studie, hvor end du måtte ønske at beskæftige dig. Et succesfuldt praktikophold hos Harder Gruppen kan føre til fastansættelse ved endt studie. Hos Harder Gruppen er det sociale i højsædet, og vores organisationsstruktur er flad og uformel, da vi mener det giver lyst til at være en del af fællesskabet. Desuden har vi nogle af de mest spændende byggeprojekter i København og omegn. Dine arbejdsopgaver Som praktikant hos Harder Gruppen får du en alsidig og lærerig hverdag med mange forskelligartede opgaver. Dine primære arbejdsopgaver vil være: • Udarbejdelse af projektmateriale (tegninger, beskrivelser og tilbudslister iht. gældende love, standarder og alment teknisk fælleseje) • Medvirke i bygge- og driftsmøder • Beregne tilbud • Udarbejde tidsplaner • Udføre kvalitetssikring på større projekter • Lære vores styresystemer til entreprisestyring at kende • Bistå byggeledelsen med diverse opgaver på vores byggepladser Vi tilbyder dig - Vi tilbyder en unik chance for at stifte bekendtskab med alle aspekter af den udførende del af byggebranchen - Lønnet praktikplads (vilkår forhandles) - En spændende og lærerig praktikplads i en virksomhed, der er i stor vækst - Frokostordning - Evt. Firmabil Ansøgning Send din ansøgning, CV og gerne portfolio hurtigst muligt til praktik@hardergruppen.dk Vi vil løbende holde samtaler, efter aftale. Yderligere information Du kan læse mere om virksomheden på: www.hardergruppen.dk11jobnet4f4f4545100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-05T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRødovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHvidovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3506299HARDER ELEMENTS A/S11Valhøjs Alle 1552610RødovreDKDanmark0er@hardergruppen.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset743626JobNet4973889497388910010-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f4f4545https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f4f4545https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f4f4545&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f4f4545&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale214202Bygningsingeniør21Bygge og anlæg361423825Esben Ravner@hardergruppen.dkDKDanmarkDKDanmark330041703Afdelingschef/Byggelederchef til VestsjællandRobot Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren Afdelingschef Byggelederchef til Vestsjælland. Om jobbet: Ledelsesmæssige ansvar for ca. 10-15 funktionærer samt 50-70 montører Ansvarlig for gennemførelsen af byggerier i Danmark Sags og omkostningsansvarlig Ansvarlig for alle underentreprenører og leverandører Om dig: Relevant teknisk uddannelse som f.eks. ingeniør Mere end 5 års ledelseserfaring Kommer fra en stilling som Afdelingschef Byggelederchef Vigtigt: Det er kun folk, der minimum har 5 års erfaring og har siddet som Afdelingschef Byggelederchef, som vil blive taget i betragtningen til denne stilling. Stillingen er en fuldtidsstilling. Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk JOB ID 1800

Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren Afdelingschef/Byggelederchef til Vestsjælland.

 

Om jobbet:

Ledelsesmæssige ansvar for ca. 10-15 funktionærer samt 50-70 montører

Ansvarlig for gennemførelsen af byggerier i Danmark

Sags­ og omkostningsansvarlig

Ansvarlig for alle underentreprenører og leverandører

 

Om dig:

Relevant teknisk uddannelse som f.eks. ingeniør

Mere end 5 års ledelseserfaring

Kommer fra en stilling som Afdelingschef/Byggelederchef

Vigtigt: 

Det er kun folk, der minimum har 5 års erfaring og har siddet som Afdelingschef/Byggelederchef, som vil blive taget i betragtningen til denne stilling. 

Stillingen er en fuldtidsstilling. 

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk JOB ID 1800

Work Supply IVSRingsted2019-06-14T00:00:002019-08-07T00:00:00
330041353Vil du stå for de fysiske rammer for hele Skatteforvaltningen?Robot Skatteforvaltningen er under forandring. Vi er blevet til syv styrelser, som er fordelt på mange adresser over hele landet, og i vores enhed har vi ansvaret for, at alle lejemål nye som gamle - fungerer i hverdagen. Samtidig skal der anskaffes, udvides og ombygges lejemål, så vi har brug for din hjælp. Vi søger derfor en ny medarbejder til Bygninger og indretning, hvor vi er ansvarlige for at skabe de bedst mulige fysiske rammer for styrelserne. Så har du lyst til en afvekslende hverdag med mange bolde i luften, er jobbet som bygningsansvarlig måske noget for dig. Om jobbet Som bygningsansvarlig vil du få ansvar for din egen portefølje af lejemål. Du skal samarbejde med servicemedarbejderne, som står for den daglige drift på adresserne og indgå i dialog om prioritering og små og store bygningsmæssige udfordringer. Dine opgaver spænder bredt og går fra at vurdere nødvendige vedligeholdelsesbehov og godkende udførsel af mindre opgaver til at planlægge større vedligeholdelsesopgaver. Nogle ting skal løses straks fx en akut vandskade, mens andre opgaver som fx en bygningsrenovering er af længere varighed. Kort sagt skal du arbejde med at løse de bygningsmæssige udfordringer, som medarbejderne møder på adresserne rundt om i landet. Du vil jævnligt komme rundt på adresserne og må derfor påregne nogen rejseaktivitet. I forbindelse med nye lejemål vil du medvirke til at formulere krav til vores adressers faciliteter og indretning med input fra de kommende brugere, og du vil deltage i deltage i møder med interne og eksterne rådgivere og samarbejdspartnere. Om dig Du er først og fremmest serviceminded og god til at løse problemer. Du har teknisk viden og praktisk erfaring og kan indgå i dialog med teknikere og servicemedarbejdere om konkrete løsninger. Du vil få en stor berøringsflade, så det er vigtigt, at du er god til at samarbejde og dygtig til at skabe gode relationer både til interne og eksterne. Måske har du erfaring med projektarbejde, og det er en fordel, hvis du har kendskab til offentlig administration og kontrakter. Måske har du en teknisk baggrund som fx bygningskonstruktør eller erfaring fra en facility management-funktion, men det vigtigste er, at du kan se dig selv i beskrivelsen ovenfor. Om os - Bygninger og indretning I Bygninger og indretning er vi 13 dygtige kolleger med forskellig faglig baggrund, som brænder for at skabe de optimale fysiske rammer for vores knap 7.000 kolleger. Vi har en god og åben omgangstone og tilpasser løbende opgaverne i enheden, så du får god mulighed for at sætte dit præg på din kommende arbejdsplads. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning og CV senest den 25. juni 2019 via linket Søg jobbet . Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Jørn Peter Madsen, tlf. 7237 8353 eller kontorchef Lars Tjærby Rasmussen, tlf. 7237 4553. Samtaler forventes afholdt i uge 27. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Forud for ansættelsen vil der blive indhentet straffeattest. Din arbejdssted bliver indtil videre Præstøgade 20, 2100 København Ø. Vi forventer at flytte til Høje-Taastrup 1. kvartal 2020. Om Administrations- og Servicestyrelsen Vi understøtter en velfungerende skatteforvaltning ved at yde service af høj kvalitet og administrere effektivt Administrations- og Servicestyrelsens opgave er at sikre, at departement og styrelser i Skatteministeriets koncern kan fokusere på deres kerneopgaver. Vi varetager koncernens fælles administrations- og servicefunktioner med effektivitet og fagligt stærke løsninger. Derfor er det er vigtigt, at vores medarbejdere står på et solidt fagligt fundament og samtidig er både servicemindede og løsningsorienterede. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om, sammen med de andre styrelser under Skatteministeriet, at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Administrations- og Servicestyrelsen på www.adst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Skatteforvaltningen er under forandring. Vi er blevet til syv styrelser, som er fordelt på mange adresser over hele landet, og i vores enhed har vi ansvaret for, at alle lejemål – nye som gamle - fungerer i hverdagen. Samtidig skal der anskaffes, udvides og ombygges lejemål, så vi har brug for din hjælp.

Vi søger derfor en ny medarbejder til Bygninger og indretning, hvor vi er ansvarlige for at skabe de bedst mulige fysiske rammer for styrelserne. Så har du lyst til en afvekslende hverdag med mange bolde i luften, er jobbet som bygningsansvarlig måske noget for dig.

Om jobbet

Som bygningsansvarlig vil du få ansvar for din egen portefølje af lejemål. Du skal samarbejde med servicemedarbejderne, som står for den daglige drift på adresserne og indgå i dialog om prioritering og små og store bygningsmæssige udfordringer.

Dine opgaver spænder bredt og går fra at vurdere nødvendige vedligeholdelsesbehov og godkende udførsel af mindre opgaver til at planlægge større vedligeholdelsesopgaver. Nogle ting skal løses straks fx en akut vandskade, mens andre opgaver som fx en bygningsrenovering er af længere varighed. Kort sagt skal du arbejde med at løse de bygningsmæssige udfordringer, som medarbejderne møder på adresserne rundt om i landet. Du vil jævnligt komme rundt på adresserne og må derfor påregne nogen rejseaktivitet.

I forbindelse med nye lejemål vil du medvirke til at formulere krav til vores adressers faciliteter og indretning med input fra de kommende brugere, og du vil deltage i deltage i møder med interne og eksterne rådgivere og samarbejdspartnere.

Om dig

Du er først og fremmest serviceminded og god til at løse problemer. Du har teknisk viden og praktisk erfaring og kan indgå i dialog med teknikere og servicemedarbejdere om konkrete løsninger. Du vil få en stor berøringsflade, så det er vigtigt, at du er god til at samarbejde og dygtig til at skabe gode relationer både til interne og eksterne. Måske har du erfaring med projektarbejde, og det er en fordel, hvis du har kendskab til offentlig administration og kontrakter.

Måske har du en teknisk baggrund som fx bygningskonstruktør eller erfaring fra en facility management-funktion, men det vigtigste er, at du kan se dig selv i beskrivelsen ovenfor.

Om os - Bygninger og indretning

I Bygninger og indretning er vi 13 dygtige kolleger med forskellig faglig baggrund, som brænder for at skabe de optimale fysiske rammer for vores knap 7.000 kolleger. Vi har en god og åben omgangstone og tilpasser løbende opgaverne i enheden, så du får god mulighed for at sætte dit præg på din kommende arbejdsplads.

Ansøgning og kontakt

Send din ansøgning og CV senest den 25. juni 2019 via linket ’Søg jobbet’. Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Jørn Peter Madsen, tlf. 7237 8353 eller kontorchef Lars Tjærby Rasmussen, tlf. 7237 4553.

Samtaler forventes afholdt i uge 27.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Forud for ansættelsen vil der blive indhentet straffeattest.

Din arbejdssted bliver indtil videre Præstøgade 20, 2100 København Ø. Vi forventer at flytte til Høje-Taastrup 1. kvartal 2020.

Om Administrations- og Servicestyrelsen

’Vi understøtter en velfungerende skatteforvaltning ved at yde service af høj kvalitet og administrere effektivt’


Administrations- og Servicestyrelsens opgave er at sikre, at departement og styrelser i Skatteministeriets koncern kan fokusere på deres kerneopgaver.

Vi varetager koncernens fælles administrations- og servicefunktioner med effektivitet og fagligt stærke løsninger. Derfor er det er vigtigt, at vores medarbejdere står på et solidt fagligt fundament og samtidig er både servicemindede og løsningsorienterede.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om, sammen med de andre styrelser under Skatteministeriet, at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Administrations- og Servicestyrelsen på www.adst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, KBH, PræstøgadeKøbenhavn Ø2019-06-11T00:00:002019-06-25T00:00:00
330037792Forretningschef til InfrastrukturRobot Brænder du for at arbejde med forretningsudvikling, økonomistyring, kunder og projekter? Vi søger en dygtig og ambitiøs ledertype med den rette profil og drivkraft til at videreudvikle vores forretningsenhed for Infrastruktur i Aarhus. Her vil du få en central rolle i den fortsatte styrkelse af vores gode markedsposition. Vi arbejder med en bred vifte af opgaver inden for anlæg, afløb, vej og trafik samt miljø. Opgaverne spænder fra de mindre opgaver til store tværregionale opgaver såsom letbanen i København. Du kommer til at stå i spidsen for 8 dedikerede medarbejdere med forskellige specialkompetencer og får ligeledes ansvar for markedsudvikling, strategi og forretningsenhedens økonomiske resultat. Herudover skal du følge vores projekter tæt og sikre et skarpt fokus på tid, pris og kvalitet. Din rolle kræver således kompetencer inden for både ledelse, projektledelse og metoder, der skaber faglig udvikling. Du skal samtidig have en stærk faglig profil inden for minimum et af vores markedsområder og erfaring med tilbudsgivning og markedsføring. Du bliver en del af en koncern på over 800 medarbejdere, hvor samarbejdet går på tværs af både fag og regioner. Tværfagligheden giver et solidt fundament for løsning af komplicerede problemstillinger og sikrer ligeledes, at vi kan tilbyde vores kunder landet over et bredt spektrum af ydelser. I den forbindelse vil der være et tæt samarbejde med en række af vores øvrige divisioner og kontorer. Især med hensyn til ressourceudjævning, inddragelse af spidskompetencer og koordinering af markedsføring. Som forretningschef kommer du til at indgå i lederteamet hos MOE Aarhus og får mulighed for at blive medejer i MOE. Du vil få din daglige gang i vores dejlige kontor i pakhusene på Aarhus Ø. Din profil Du har minimum 10 års erfaring som rådgivende ingeniør Du har lyst til at udvikle dine lederkompetencer og indgå i ledergruppen i divisionen Du er vant til kundekontakt og har et godt netværk Du er engageret og har ambitioner om faglig og personlig udvikling Du er kvalitetsbevidst, ansvarsfuld, engageret og har gode samarbejdsevner Du er flydende i dansk både på skrift og i tale. Du har et godt humør, er positiv af væsen og har personligt overskud Ledelseserfaring vil være en fordel, men ikke afgørende for at komme i betragtning Dine primære arbejdsopgaver Være overordnet ansvarlig for medarbejderne i forretningsenheden Være overordnet ansvarlig for ressourcefordelingen inden for forretningsenheden og koordinere på tværs Have ansvar for kunder, salg og markedsføring Have det overordnede ansvar for forretningsenhedens projekter Have ansvaret for forretningsenhedens økonomiske resultat Bidrage til salg og markedsføring i samarbejde med de andre forretningsenheder og divisionschefen Være ansvarlig for udvikling og implementering af strategi inden for forretningsområdet sammen med divisionschefen Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke Jobbet er opslået via MOE.dk. Der anvendes ikke headhunter rekrutteringsfirma til dette jobopslagBrænder du for at arbejde med forretningsudvikling, økonomistyring, kunder og projekter?

Vi søger en dygtig og ambitiøs ledertype med den rette profil og drivkraft til at videreudvikle vores forretningsenhed for Infrastruktur i Aarhus.
Her vil du få en central rolle i den fortsatte styrkelse af vores gode markedsposition.

Vi arbejder med en bred vifte af opgaver inden for anlæg, afløb, vej og trafik samt miljø. Opgaverne spænder fra de mindre opgaver til store tværregionale opgaver såsom letbanen i København.

Du kommer til at stå i spidsen for 8 dedikerede medarbejdere med forskellige specialkompetencer og får ligeledes ansvar for markedsudvikling, strategi og forretningsenhedens økonomiske resultat. Herudover skal du følge vores projekter tæt og sikre et skarpt fokus på tid, pris og kvalitet.

Din rolle kræver således kompetencer inden for både ledelse, projektledelse og metoder, der skaber faglig udvikling. Du skal samtidig have en stærk faglig profil inden for minimum et af vores markedsområder og erfaring med tilbudsgivning og markedsføring.

Du bliver en del af en koncern på over 800 medarbejdere, hvor samarbejdet går på tværs af både fag og regioner. Tværfagligheden giver et solidt fundament for løsning af komplicerede problemstillinger og sikrer ligeledes, at vi kan tilbyde vores kunder landet over et bredt spektrum af ydelser. I den forbindelse vil der være et tæt samarbejde med en række af vores øvrige divisioner og kontorer. Især med hensyn til ressourceudjævning, inddragelse af spidskompetencer og koordinering af markedsføring.

Som forretningschef kommer du til at indgå i lederteamet hos MOE Aarhus og får mulighed for at blive medejer i MOE. Du vil få din daglige gang i vores dejlige kontor i pakhusene på Aarhus Ø.

Din profil

  • Du har minimum 10 års erfaring som rådgivende ingeniør
  • Du har lyst til at udvikle dine lederkompetencer og indgå i ledergruppen i divisionen
  • Du er vant til kundekontakt og har et godt netværk
  • Du er engageret og har ambitioner om faglig og personlig udvikling
  • Du er kvalitetsbevidst, ansvarsfuld, engageret og har gode samarbejdsevner
  • Du er flydende i dansk både på skrift og i tale.
  • Du har et godt humør, er positiv af væsen og har personligt overskud
  • Ledelseserfaring vil være en fordel, men ikke afgørende for at komme i betragtning

Dine primære arbejdsopgaver

  • Være overordnet ansvarlig for medarbejderne i forretningsenheden
  • Være overordnet ansvarlig for ressourcefordelingen inden for forretningsenheden og koordinere på tværs
  • Have ansvar for kunder, salg og markedsføring
  • Have det overordnede ansvar for forretningsenhedens projekter
  • Have ansvaret for forretningsenhedens økonomiske resultat
  • Bidrage til salg og markedsføring i samarbejde med de andre forretningsenheder og divisionschefen
  • Være ansvarlig for udvikling og implementering af strategi inden for forretningsområdet sammen med divisionschefen

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke

Jobbet er opslået via MOE.dk. Der anvendes ikke headhunter / rekrutteringsfirma til dette jobopslag

MOE A/SAarhus C2019-06-06T00:00:002019-08-01T00:00:00
330026932PROJEKRLEDER - Tværfaglig projektstyringRobot På vegne af AB Clausen A S Rådgivende ingeniører i Rødovre, der står overfor store bygge- og renoveringsopgaver i hele landet, søger Høi Thomassen en projektleder til tværfaglig projektstyring. AB Clausen A S Rådgivende Ingeniører har fokus på bærende konstruktioner og speciale inden for nybyggeri, renovering og ombygning. Gennem tværfaglig projektstyring samarbejder vi med en lang række specialister og fagspeci?kke virksomheder og kan således løfte alle discipliner inden for ingeniørrådgivning.Hvorfor vil vores kunde ansætte dig? Du er bygningsingeniør (diplom- eller civilingeniør). Du har min. 5 års erfaring med projektstyring i opstarts- og designfasen af nybyggeri- og renoveringsprojekter. Du kan koordinere på tværs af byggeriets fagligheder. Du har erfaring med kontrahering og tilbudsprocesser. Du er kommercielt stærk. Du har erfaring med bygherrerådgivning og planlægning. Du har erfaring med byggeriets entrepriseformer.Hvorfor skal du søge dette job? Du får ansvar for styring af bygge- og renoveringsprojekter fra 60-700 mio. kr. Du bliver udviklet fagligt og personligt. Du trives med at navigere på tværs af byggeriets interessenter.Hvad skal du ellers kunne? Du er en dygtig koordinator. Du kan arbejde struktureret og tager ansvar. Du har erfaring med projektledelse og projekteringsledelse.Du er en god kommunikator (verbalt og skriftligt).Hvad tilbyder AB Clausen A S dig? En ?ad organisk organisationsstruktur hvor der er kort mellem ledelse og medarbejdere. Ind?ydelse på beslutninger og retning for virksomheden. Læring og vidensdeling sker i fællesskabet (AB Clausen Academy). Et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi løfter sammen og arbejder lige engagerede for at nå vores mål. Løn i forhold til kvali?kationer, pensionsordning, kørselsordning m.v.Hvis du vil vide mere: Så ring til Søren Thomassen eller Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88. Ansøgning: Høi Thomassen A S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil. Din henvendelse bliver behandlet fortroligt. For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes i Word- eller pdf, være på dansk og kan kun sendes via denne mail: 188@ht-rekruttering.dkAnsøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet. Du kan se vores privatlivspolitik her: www.ht-rekruttering.dk Privatliv kandidater.pdf Du får retursvar til den mail du sender dit materiale fra. Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside:www.ht-rekruttering.dk job.php

På vegne af AB Clausen A/S – Rådgivende ingeniører i Rødovre, der står overfor store bygge- og renoveringsopgaver i hele landet, søger Høi & Thomassen en projektleder til tværfaglig projektstyring.

AB Clausen A/S – Rådgivende Ingeniører har fokus på bærende konstruktioner og speciale inden for nybyggeri, renovering og ombygning.

Gennem tværfaglig projektstyring samarbejder vi med en lang række specialister og fagspeci?kke virksomheder og kan således løfte alle discipliner inden for ingeniørrådgivning.


Hvorfor vil vores kunde ansætte dig?
Du er bygningsingeniør (diplom- eller civilingeniør).
Du har min. 5 års erfaring med projektstyring i opstarts- og designfasen af nybyggeri- og renoveringsprojekter.
Du kan koordinere på tværs af byggeriets fagligheder.
Du har erfaring med kontrahering og tilbudsprocesser.
Du er kommercielt stærk.
Du har erfaring med bygherrerådgivning og planlægning.
Du har erfaring med byggeriets entrepriseformer.

Hvorfor skal du søge dette job?
Du får ansvar for styring af bygge- og renoveringsprojekter fra 60-700 mio. kr.
Du bliver udviklet fagligt og personligt.
Du trives med at navigere på tværs af byggeriets interessenter.

Hvad skal du ellers kunne?
Du er en dygtig koordinator.
Du kan arbejde struktureret og tager ansvar.
Du har erfaring med projektledelse og projekteringsledelse.
Du er en god kommunikator (verbalt og skriftligt).

Hvad tilbyder AB Clausen A/S dig?
En ?ad organisk organisationsstruktur hvor der er kort mellem ledelse og medarbejdere. Ind?ydelse på beslutninger og retning for virksomheden.
Læring og vidensdeling sker i fællesskabet (AB Clausen Academy).
Et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi løfter sammen og arbejder lige engagerede for at nå vores mål.
Løn i forhold til kvali?kationer, pensionsordning, kørselsordning m.v.

Hvis du vil vide mere:
Så ring til Søren Thomassen eller Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88.

Ansøgning:
Høi & Thomassen A/S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil.

Din henvendelse bliver behandlet fortroligt.

For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes i Word- eller pdf, være på dansk og kan kun sendes via denne mail: 188@ht-rekruttering.dk

Ansøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet.

Du kan se vores privatlivspolitik her: www.ht-rekruttering.dk/Privatliv/kandidater.pdf

Du får retursvar til den mail du sender dit materiale fra.

Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside:
www.ht-rekruttering.dk/job.php

HØI & THOMASSEN A/SRødovre2019-05-20T00:00:002019-07-15T00:00:00
330044443Konstruktionsingeniør RambøllRobot Konstruktionsingeniør til projektledelse af renoveringsopgaver Kom og bring din faglige indsigt i spil, når du sammen med en dynamisk gruppe af teknikere i en global virksomhed bidrager til innovative løsninger af høj kvalitet. Rambøll - Inviting bright minds Vi arbejder for at skabe en bæredygtig fremtid, og vi gør os umage for at sætte standarden for vores branche med inspirerende projekter og innovative løsninger. Hos os bliver du en del af en global virksomhed, der har haft succes siden 1945. Sammen går vi forrest og sætter positive aftryk på samfund, virksomheder og mennesker over hele verden. STAR - Den gode jobsamtale Afdelingen for Renovering og bygningsfysik Som vores nye kollega bliver du en del af et hold bestående af 35 engagerede kollegaer, fordelt på 14 bygningskonstruktører, 1 el-installatør, 1 VVS-installatør og 19 ingeniører. Du vil altså få en unik mulighed for at arbejde tæt sammen med andre fagligheder end din egen. I afdelingen holder vi ligeledes faglige temadage, der er med til at sikre højt vidensniveau for alle medarbejdere. Der er et godt sammenhold i afdelingen, og vi afholder jævnligt sociale arrangementer, herunder en teknisk ekskursion hvert andet år, som typisk bringer os uden for landets grænser. Stillingen og din hverdag hos Rambøll Som konstruktionsingeniør og projektleder vil dit hovedfokus være på forundersøgelser, projektering, rådgivning, tilsyn og kvalitetssikring af forskellige renoveringsprojekter, hos både private og offentlige kunder. Du vil få ansvar for at løse selvstændige opgaver, og du vil som rådgiver have ansvaret for Rambølls relationer til kunden. Projektledelse projektering af renoverings- og nedrivningsprojekter Statiske beregninger Tilstandsvurderinger og D V-planer Diverse bygningsundersøgelser En typisk arbejdsuge vil omfatte en stor variation af arbejdsopgaver og projekter. Du vil typisk være væk fra kontoret 20-25 af din arbejdstid, da du vil arbejde på projekter på hele Sjælland samt Lolland og Falster. Du vil samtidig indgå i et fagligt team af teknikere, hvor sparring og faglig udvikling er nogle af nøgleordene. Konstant udvikling hos Rambøll Fra din første dag i Rambøll støtter vi din personlige og professionelle udvikling. Afhængig af din faglige profil og interesse, vil der også være mulighed for at beskæftige sig med bygningsfysik, materialeteknologi og miljøskadelige stoffer. Vores forventninger til dig Du er uddannet bygningsingeniør med speciale i konstruktion, og med 5 års erfaring som konstruktionsingeniør gerne i rollen som rådgivende ingeniør. Det vil ligeledes blive vægtet positivt hvis du har en håndværksmæssig baggrund og potentiel erfaring fra renoveringsbranchen. Som person er du: engageret og har forståelse for de skiftende roller som rådgiver i forskellige projektsammenhænge god til at begå dig i samspillet mellem de forskellige faglige grænseflader, vi har på vores projekter aktiv til at udvikle dine kolleger, ligesom du også selv opsøger ny viden og arbejder struktureret. Rekrutteringsprocessen EXACTsearch EXACTsearch varetager rekrutteringsprocessen. Har du nogle indledende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Headhunter Gazmend Salihi på 45 2629 3524 hverdage mellem kl. 8.00 20.00. Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.Konstruktionsingeniør til projektledelse af renoveringsopgaver

Kom og bring din faglige indsigt i spil, når du sammen med en dynamisk gruppe af teknikere i en global virksomhed bidrager til innovative løsninger af høj kvalitet.

Rambøll - Inviting bright minds

Vi arbejder for at skabe en bæredygtig fremtid, og vi gør os umage for at sætte standarden for vores branche med inspirerende projekter og innovative løsninger.

Hos os bliver du en del af en global virksomhed, der har haft succes siden 1945. Sammen går vi forrest og sætter positive aftryk på samfund, virksomheder og mennesker over hele verden.

STAR - Den gode jobsamtale =>

Afdelingen for Renovering og bygningsfysik

Som vores nye kollega bliver du en del af et hold bestående af 35 engagerede kollegaer, fordelt på 14 bygningskonstruktører, 1 el-installatør, 1 VVS-installatør og 19 ingeniører.

Du vil altså få en unik mulighed for at arbejde tæt sammen med andre fagligheder end din egen.

I afdelingen holder vi ligeledes faglige temadage, der er med til at sikre højt vidensniveau for alle medarbejdere. Der er et godt sammenhold i afdelingen, og vi afholder jævnligt sociale arrangementer, herunder en teknisk ekskursion hvert andet år, som typisk bringer os uden for landets grænser.

Stillingen og din hverdag hos Rambøll

Som konstruktionsingeniør og projektleder vil dit hovedfokus være på forundersøgelser, projektering, rådgivning, tilsyn og kvalitetssikring af forskellige renoveringsprojekter, hos både private og offentlige kunder. Du vil få ansvar for at løse selvstændige opgaver, og du vil som rådgiver have ansvaret for Rambølls relationer til kunden.

  • Projektledelse/projektering af renoverings- og nedrivningsprojekter
  • Statiske beregninger
  • Tilstandsvurderinger og D&V-planer
  • Diverse bygningsundersøgelser

En typisk arbejdsuge vil omfatte en stor variation af arbejdsopgaver og projekter. Du vil typisk være væk fra kontoret 20-25% af din arbejdstid, da du vil arbejde på projekter på hele Sjælland samt Lolland og Falster.

Du vil samtidig indgå i et fagligt team af teknikere, hvor sparring og faglig udvikling er nogle af nøgleordene.

Konstant udvikling hos Rambøll

Fra din første dag i Rambøll støtter vi din personlige og professionelle udvikling. Afhængig af din faglige profil og interesse, vil der også være mulighed for at beskæftige sig med bygningsfysik, materialeteknologi og miljøskadelige stoffer.

Vores forventninger til dig

Du er uddannet bygningsingeniør med speciale i konstruktion, og med +5 års erfaring som konstruktionsingeniør – gerne i rollen som rådgivende ingeniør.

Det vil ligeledes blive vægtet positivt hvis du har en håndværksmæssig baggrund og potentiel erfaring fra renoveringsbranchen.

Som person er du:

  • engageret og har forståelse for de skiftende roller som rådgiver i forskellige projektsammenhænge
  • god til at begå dig i samspillet mellem de forskellige faglige grænseflader, vi har på vores projekter
  • aktiv til at udvikle dine kolleger, ligesom du også selv opsøger ny viden og arbejder struktureret.
Rekrutteringsprocessen – EXACTsearch

EXACTsearch varetager rekrutteringsprocessen. Har du nogle indledende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Headhunter Gazmend Salihi på +45 2629 3524 hverdage mellem kl. 8.00 – 20.00. Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

EXACTsearchKøbenhavn S2019-06-17T00:00:002019-08-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingschef/Byggelederchef til Vestsjælland

Work Supply IVS

Ringsted
Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren Afdelingschef Byggelederchef til Vestsjælland. Om jobbet: Ledelsesmæssige ansvar for ca. 10-15 funktionærer samt 50-70 montører Ansvarlig for gennemførelsen af byggerier i Danmark Sags og omkostni...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:7. august 2019

Vil du stå for de fysiske rammer for hele Skatteforvaltningen?

Skatteforvaltningen, KBH, Præstøgade

København Ø
Skatteforvaltningen er under forandring. Vi er blevet til syv styrelser, som er fordelt på mange adresser over hele landet, og i vores enhed har vi ansvaret for, at alle lejemål nye som gamle - fungerer i hverdagen. Samtidig skal der anskaffes, udvi...
Indrykket:11. juni 2019
Udløbsdato:25. juni 2019

Forretningschef til Infrastruktur

MOE A/S

Aarhus C
Brænder du for at arbejde med forretningsudvikling, økonomistyring, kunder og projekter? Vi søger en dygtig og ambitiøs ledertype med den rette profil og drivkraft til at videreudvikle vores forretningsenhed for Infrastruktur i Aarhus. Her vil du få...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:1. august 2019

PROJEKRLEDER - Tværfaglig projektstyring

HØI & THOMASSEN A/S

Rødovre
På vegne af AB Clausen A S Rådgivende ingeniører i Rødovre, der står overfor store bygge- og renoveringsopgaver i hele landet, søger Høi Thomassen en projektleder til tværfaglig projektstyring. AB Clausen A S Rådgivende Ingeniører har fokus på bæren...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:15. juli 2019

Konstruktionsingeniør Rambøll

EXACTsearch

København S
Konstruktionsingeniør til projektledelse af renoveringsopgaver Kom og bring din faglige indsigt i spil, når du sammen med en dynamisk gruppe af teknikere i en global virksomhed bidrager til innovative løsninger af høj kvalitet. Rambøll - Inviting br...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:12. august 2019