Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du sabbatår og evner inden for salg & kommunikation?

Så er det netop dig vi mangler til vores salgsteam på pristjek.nu, der er vores helt egen tjeneste. Her har vi siden 2013 hjulpet over 100.000 danskere med at spare penge på bl.a. deres mobil, internet, TV, forsikringer, a-kasse mv.

Pristjek konceptet er super enkelt. Vi matcher kundens behov og forskellige abonnementer i husstanden med de bedste udbydere i markedet (målt på pris, produkt og service) - og hjælper således vores kunder med at indhente attraktive tilbud på en nem og hurtig måde, da det hele foregår over telefonen.

Vi kalder det for "service-salg", da det er helt gratis for kunderne. Det vigtigste er derfor, at du er kvik i pæren, lærenem og har mundtøjet i orden!

Din profil
- Du har en vindermentalitet
- Du giver aldrig op
- Du stræber efter at være den bedste
- Du er god til bordfodbold :-)

Vi tilbyder
- En attraktiv lønpakke med fast løn og høj bonus
- En spændende arbejdsplads med et seriøst produkt
- Grundig oplæring og løbende salgstræning
- Et ungt miljø med frihed under ansvar
- Løbende sociale arrangementer (fx gokart, ølbryg og bowling)

Vi har høj fokus på, at du som konsulent hos os har det godt – for vi ved, at det er der, du skaber de bedste resultater. Du vil derfor opleve, at vi arbejder meget professionelt og din løn altid udbetales til tiden ligesom der også er helt styr på dine feriepenge.

Vores oplæring er grundig og den løbende træning og coaching vil give dig de bedste forudsætninger i jobbet.

Arbejdstiden er ca. 35 timer om ugen i tidsrummet kl. 9:00-16:30 samt 1 månedlig lørdagsvagt kl. 10:30-14:30.

Lyder det som noget for dig – så send en motiveret ansøgning til job@oncore.dk eller via https://oncore.dk

Sådan forløber en typisk arbejdsdag
Du møder ind kl. 08:50 til hyggelig morgenmusik, siger godmorgen til dine kollegaer og sænker en god kop kaffe, the eller vand.

Kl. 09:00 bliver der afholdt en motiverende morgenbrief – hvor vi sammen sætter dagen godt i gang med mål og god stemning. Og så er du i gang med at hjælpe danskere med at spare penge.

Op ad formiddagen kommer vores salgstræner Thomas forbi dig, og I taler om dine oplevelser på telefonen. Han lytter med og giver skarp feedback, som så resultater i, at du får endnu flere gode samtaler og bedre resultater.

Så er der frokostpause og vi spiser sammen i frokoststuen. Du kan hente mad hos flere nærliggende take-away steder eller et supermarked.

Efter frokost har vi en midtvejsbrief, hvor vi taler om hvordan det gik. Du kommer måske med et eksempel fra en samtale, hvor du gjorde det godt, og de andre lærer af din oplevelse. Så laver vi nogle konkurrencer, og telefonerne begynder at kime igen. Så er vi i gang.

I løbet af eftermiddagen hygger vi med bordfodbold, hvis det fælles mål er opnået – herefter er vi tilbage på telefonerne med fornyet energi.  

Så er der fyraften, og vi siger tak for i dag, godt arbejde og vi ses i morgen.

Om Pristjek / Oncore
Pristjek.nu er vores egen tjeneste, som vi selv har udviklet og drevet gennem 5 år. Vi er en mindre virksomhed, nærmest en stor familie. Vores ambition er at være blandt de absolut bedste på kvalitet og medarbejdertilfredshed – og så holder vi til i lækre lyse lokaler ved Ny Ellebjerg Station i Valby.

Læs mere om konceptet på https://pristjek.nu - eller læs mere om virksomheden på https://oncore.dk, hvor du kan også kan se en video om jobbet som kundekonsulent.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330026895Phoenix-7d46dd6712019-05-20T00:00:00Har du sabbatår og evner inden for salg & kommunikation?

Så er det netop dig vi mangler til vores salgsteam på pristjek.nu, der er vores helt egen tjeneste. Her har vi siden 2013 hjulpet over 100.000 danskere med at spare penge på bl.a. deres mobil, internet, TV, forsikringer, a-kasse mv.

Pristjek konceptet er super enkelt. Vi matcher kundens behov og forskellige abonnementer i husstanden med de bedste udbydere i markedet (målt på pris, produkt og service) - og hjælper således vores kunder med at indhente attraktive tilbud på en nem og hurtig måde, da det hele foregår over telefonen.

Vi kalder det for "service-salg", da det er helt gratis for kunderne. Det vigtigste er derfor, at du er kvik i pæren, lærenem og har mundtøjet i orden!

Din profil
- Du har en vindermentalitet
- Du giver aldrig op
- Du stræber efter at være den bedste
- Du er god til bordfodbold :-)

Vi tilbyder
- En attraktiv lønpakke med fast løn og høj bonus
- En spændende arbejdsplads med et seriøst produkt
- Grundig oplæring og løbende salgstræning
- Et ungt miljø med frihed under ansvar
- Løbende sociale arrangementer (fx gokart, ølbryg og bowling)

Vi har høj fokus på, at du som konsulent hos os har det godt – for vi ved, at det er der, du skaber de bedste resultater. Du vil derfor opleve, at vi arbejder meget professionelt og din løn altid udbetales til tiden ligesom der også er helt styr på dine feriepenge.

Vores oplæring er grundig og den løbende træning og coaching vil give dig de bedste forudsætninger i jobbet.

Arbejdstiden er ca. 35 timer om ugen i tidsrummet kl. 9:00-16:30 samt 1 månedlig lørdagsvagt kl. 10:30-14:30.

Lyder det som noget for dig – så send en motiveret ansøgning til job@oncore.dk eller via https://oncore.dk

Sådan forløber en typisk arbejdsdag
Du møder ind kl. 08:50 til hyggelig morgenmusik, siger godmorgen til dine kollegaer og sænker en god kop kaffe, the eller vand.

Kl. 09:00 bliver der afholdt en motiverende morgenbrief – hvor vi sammen sætter dagen godt i gang med mål og god stemning. Og så er du i gang med at hjælpe danskere med at spare penge.

Op ad formiddagen kommer vores salgstræner Thomas forbi dig, og I taler om dine oplevelser på telefonen. Han lytter med og giver skarp feedback, som så resultater i, at du får endnu flere gode samtaler og bedre resultater.

Så er der frokostpause og vi spiser sammen i frokoststuen. Du kan hente mad hos flere nærliggende take-away steder eller et supermarked.

Efter frokost har vi en midtvejsbrief, hvor vi taler om hvordan det gik. Du kommer måske med et eksempel fra en samtale, hvor du gjorde det godt, og de andre lærer af din oplevelse. Så laver vi nogle konkurrencer, og telefonerne begynder at kime igen. Så er vi i gang.

I løbet af eftermiddagen hygger vi med bordfodbold, hvis det fælles mål er opnået – herefter er vi tilbage på telefonerne med fornyet energi.  

Så er der fyraften, og vi siger tak for i dag, godt arbejde og vi ses i morgen.

Om Pristjek / Oncore
Pristjek.nu er vores egen tjeneste, som vi selv har udviklet og drevet gennem 5 år. Vi er en mindre virksomhed, nærmest en stor familie. Vores ambition er at være blandt de absolut bedste på kvalitet og medarbejdertilfredshed – og så holder vi til i lækre lyse lokaler ved Ny Ellebjerg Station i Valby.

Læs mere om konceptet på https://pristjek.nu - eller læs mere om virksomheden på https://oncore.dk, hvor du kan også kan se en video om jobbet som kundekonsulent.

2019-05-28T16:53:00.063 Så er det netop dig vi mangler til vores salgsteam på pristjek.nu, der er vores helt egen tjeneste. Her har vi siden 2013 hjulpet over 100.000 danskere med at spare penge på bl.a. deres mobil, internet, TV, forsikringer, a-kasse mv. Pristjek konceptet er super enkelt. Vi matcher kundens behov og forskellige abonnementer i husstanden med de bedste udbydere i markedet (målt på pris, produkt og service) - og hjælper således vores kunder med at indhente attraktive tilbud på en nem og hurtig måde, da det hele foregår over telefonen. Vi kalder det for service-salg , da det er helt gratis for kunderne. Det vigtigste er derfor, at du er kvik i pæren, lærenem og har mundtøjet i orden! Din profil- Du har en vindermentalitet - Du giver aldrig op - Du stræber efter at være den bedste- Du er god til bordfodbold :-) Vi tilbyder- En attraktiv lønpakke med fast løn og høj bonus- En spændende arbejdsplads med et seriøst produkt- Grundig oplæring og løbende salgstræning- Et ungt miljø med frihed under ansvar- Løbende sociale arrangementer (fx gokart, ølbryg og bowling)Vi har høj fokus på, at du som konsulent hos os har det godt for vi ved, at det er der, du skaber de bedste resultater. Du vil derfor opleve, at vi arbejder meget professionelt og din løn altid udbetales til tiden ligesom der også er helt styr på dine feriepenge. Vores oplæring er grundig og den løbende træning og coaching vil give dig de bedste forudsætninger i jobbet. Arbejdstiden er ca. 35 timer om ugen i tidsrummet kl. 9:00-16:30 samt 1 månedlig lørdagsvagt kl. 10:30-14:30. Lyder det som noget for dig så send en motiveret ansøgning til job@oncore.dk eller via https: oncore.dk Sådan forløber en typisk arbejdsdagDu møder ind kl. 08:50 til hyggelig morgenmusik, siger godmorgen til dine kollegaer og sænker en god kop kaffe, the eller vand. Kl. 09:00 bliver der afholdt en motiverende morgenbrief hvor vi sammen sætter dagen godt i gang med mål og god stemning. Og så er du i gang med at hjælpe danskere med at spare penge. Op ad formiddagen kommer vores salgstræner Thomas forbi dig, og I taler om dine oplevelser på telefonen. Han lytter med og giver skarp feedback, som så resultater i, at du får endnu flere gode samtaler og bedre resultater. Så er der frokostpause og vi spiser sammen i frokoststuen. Du kan hente mad hos flere nærliggende take-away steder eller et supermarked. Efter frokost har vi en midtvejsbrief, hvor vi taler om hvordan det gik. Du kommer måske med et eksempel fra en samtale, hvor du gjorde det godt, og de andre lærer af din oplevelse. Så laver vi nogle konkurrencer, og telefonerne begynder at kime igen. Så er vi i gang. I løbet af eftermiddagen hygger vi med bordfodbold, hvis det fælles mål er opnået herefter er vi tilbage på telefonerne med fornyet energi. Så er der fyraften, og vi siger tak for i dag, godt arbejde og vi ses i morgen. Om Pristjek OncorePristjek.nu er vores egen tjeneste, som vi selv har udviklet og drevet gennem 5 år. Vi er en mindre virksomhed, nærmest en stor familie. Vores ambition er at være blandt de absolut bedste på kvalitet og medarbejdertilfredshed og så holder vi til i lækre lyse lokaler ved Ny Ellebjerg Station i Valby.Læs mere om konceptet på https: pristjek.nu - eller læs mere om virksomheden på https: oncore.dk, hvor du kan også kan se en video om jobbet som kundekonsulent.11jobnet7d46dd67100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-15T00:00:000000http://www.oncore.dk/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3530048Oncore ApS11Carl Jacobsens Vej 162500ValbyDKDanmark0
job@oncore.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent763337JobNet4991514499151410020-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d46dd67https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d46dd67https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d46dd67&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d46dd67&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/1.jpgMed et job indenfor Marketing bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Telemarketingmedarbejder lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale911307Telemarketingmedarbejder4Marketing361843118Thomas de Oliveirajob@oncore.dkDKDanmarkDKDanmark330015622Konkurrence minded mødebooker søges - erfaring intet kravRobot Prisberegning.dk A S søger B2C-mødebookere med masser af gåpåmod, humor, drive og ikke mindst en naturlig konkurrence lyst. Vi leder efter nye talenter til familien - og går du med et ønske om at arbejde med salg, men har du endnu ikke den store erfaring, kan dette job være lige noget for dig, som en solid start på en salgskarriere. Er du serviceminded ud over det sædvanlige, er du målrettet, og har du en god telefonstemme, så kan du være den person, vi søger. Kig ind i din nye arbejdsplads: https: youtu.be gd92WXskuDM Jobbet Som B2C-mødebooker vil du blive en del af et team af glade kollegaer, hvor der lægges vægt på god stemning og ping-pong frem og tilbage i jagten på succes. Din opgave bliver at booke møder mellem kunderne og vores samarbejdspartnere. Din arbejdsdag bliver spændende og udfordrende - du vil dagligt komme til at tale med mange forskellige mennesker. Kontakten sker telefonisk, og det er derfor vigtigt, at du kan lide at tale i telefon, at du kan vække tillid og kan lade din sprudlende energi skinne igennem over telefonen. Om Prisberegning.dk A S Prisberegning.dk A S er en kundeformidlingsvirksomhed, der dagligt leverer en nyttig service til fagfolk inden for en bred vifte af brancher. Vores koncept er at formidle kontakt mellem kunder, der har vist interesse via vores hjemmesider, og vores landsdækkende samarbejdspartnere inden for den aktuelle branche. Prisberegning.dk A S ejer og driver en række fagspecifikke hjemmesider, hvorigennem kontakten til kunderne opstår - vores service er enkel, effektiv og gratis for vores brugere. Vi kan tilbyde dig: Et job i en hurtigt voksende virksomhed Grundig oplæring Godt arbejdsmiljø - gode kollegaer Fast timeløn Hvad forventer vi af dig? Du er proppet med selvtillid, du er ansvarlig, serviceminded, punktlig og kan bevare overblikket. Du er fleksibel, har en god portion humor og trives i et ungt og energisk arbejdsmiljø. Vi leder efter en medarbejder med den rette personlighed i højere grad end den rette erfaring, da en grundig oplæring er en del af det indledende forløb. Du vil dagligt komme til at være i telefonisk kontakt med kunder fra hele landet, hvorfor det er vigtigt, at du formulerer dig frit og flydende på dansk. Arbejdstid Fuldtidsstilling: Mandag til fredag kl. 08:00 til 16:00 Løn Fast løn Arbejdssted Kigkurren 8G, 2300 København S ca. 400 m fra Islands Brygge Metrostation. Ansøgning Send ansøgning og cv til Thomas Vidbjørg på thomas@prisberegning.dk

Prisberegning.dk A/S søger B2C-mødebookere med masser af gåpåmod, humor, drive og ikke mindst en naturlig konkurrence lyst. Vi leder efter nye talenter til "familien" - og går du med et ønske om at arbejde med salg, men har du endnu ikke den store erfaring, kan dette job være lige noget for dig, som en solid start på en salgskarriere.

Er du serviceminded ud over det sædvanlige, er du målrettet, og har du en god telefonstemme, så kan du være den person, vi søger.

Kig ind i din nye arbejdsplads: https://youtu.be/gd92WXskuDM

Jobbet

Som B2C-mødebooker vil du blive en del af et team af glade kollegaer, hvor der lægges vægt på god stemning og ping-pong frem og tilbage i jagten på succes.

Din opgave bliver at booke møder mellem kunderne og vores samarbejdspartnere. Din arbejdsdag bliver spændende og udfordrende - du vil dagligt komme til at tale med mange forskellige mennesker.

Kontakten sker telefonisk, og det er derfor vigtigt, at du kan lide at tale i telefon, at du kan vække tillid og kan lade din sprudlende energi skinne igennem over telefonen.

Om Prisberegning.dk A/S

Prisberegning.dk A/S er en kundeformidlingsvirksomhed, der dagligt leverer en nyttig service til fagfolk inden for en bred vifte af brancher. Vores koncept er at formidle kontakt mellem kunder, der har vist interesse via vores hjemmesider, og vores landsdækkende samarbejdspartnere inden for den aktuelle branche.

Prisberegning.dk A/S ejer og driver en række fagspecifikke hjemmesider, hvorigennem kontakten til kunderne opstår - vores service er enkel, effektiv og gratis for vores brugere.

Vi kan tilbyde dig:

  • Et job i en hurtigt voksende virksomhed
  • Grundig oplæring
  • Godt arbejdsmiljø - gode kollegaer
  • Fast timeløn

 

Hvad forventer vi af dig?

Du er proppet med selvtillid, du er ansvarlig, serviceminded, punktlig og kan bevare overblikket.

Du er fleksibel, har en god portion humor og trives i et ungt og energisk arbejdsmiljø.

Vi leder efter en medarbejder med den rette personlighed i højere grad end den rette erfaring, da en grundig oplæring er en del af det indledende forløb.

Du vil dagligt komme til at være i telefonisk kontakt med kunder fra hele landet, hvorfor det er vigtigt, at du formulerer dig frit og flydende på dansk.

Arbejdstid

Fuldtidsstilling:

  • Mandag til fredag kl. 08:00 til 16:00

Løn

Fast løn

Arbejdssted

Kigkurren 8G, 2300 København S – ca. 400 m fra Islands Brygge Metrostation.

Ansøgning

Send ansøgning og cv til Thomas Vidbjørg på thomas@prisberegning.dk

Prisberegning.dk A/SKøbenhavn S2019-06-04T00:00:002019-06-27T00:00:00
330015621Mediekonsulent /TelefonsalgRobot Vi søger på vegne af vores kunde en Mediekonsulent Telefonsalg som kommer til at håndterer online annoncering for vores B2B kunder, indenfor håndværk byggeri Om Jobbet: Salg og rådgivning Vedligeholdelse af vores eksisterende kunder Om dig: Har erfaring med telefonsalg Taler dansk Jobbet indeholder fast løn provision Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk Oplys JOB ID: 19312

Vi søger på vegne af vores kunde en Mediekonsulent /Telefonsalg som kommer til at håndterer online annoncering for vores B2B kunder, indenfor håndværk & byggeri 

Om Jobbet:

  • Salg og rådgivning
  • Vedligeholdelse af vores eksisterende kunder

Om dig:

  • Har erfaring med telefonsalg 
  • Taler dansk

Jobbet indeholder fast løn + provision

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk  Oplys JOB ID: 19312

Work Supply IVSKøbenhavn V2019-06-04T00:00:002019-06-27T00:00:00
330010840Vil du videreformidle børns rettigheder?Robot Få et job i FN Byen, hvor du lærer om kommunikation og fundraising. Bliv en del af vores succesfulde og ambitiøse fundraisingteam, der via stærke budskaber og positive dialoger i telefonen, rekrutterer nye medlemmer til vores arbejde for verdens børn. Som fundraiser i UNICEF Danmark vil du desuden lære du en masse om kommunikation, markedsføring og indvendingsbehandling. Mød en fundraiser: Louise Munch. Studerende på Roskilde Universitet, Socialvidenskab og Kommunikation. Vi tilbyder en verdensklasse fundraiseruddannelse, og vi sørger for løbende coaching og kompetenceworkshops. Målet er, at du hele tiden udvikler dit talent og dit CV. Rigtig dygtige fundraisere kan også videreudvikle deres kompetencer via vores mentorprogram. Du er: Resultatorienteret og arbejder konstruktivt for at nå dine mål, også selvom du møder afslag og udfordringer.God til at tale med mange forskellige typer af mennesker, og til at inspirere andre.God til at skabe relationer og engagere andre mennesker i et formål, du selv tror på.God til at tilegne dig ny viden og bruge den aktivt i dit arbejde.God til at arbejde konstruktivt med udfordringer og bliver motiveret af at overkomme dem. Vi tilbyder: Et spændende job i FN Byen, hvor du både lærer om UNICEF og andre FN organisationers arbejde.Muligheden for at arbejde med markedsføring, fundraising og kommunikation for verdens største børneorganisation.En fast timeløn, med mulighed for lønstigning alt efter dine resultater og anciennitet.Gratis mad-, frugt- og kaffeordning.Sociale arrangementer, interessante foredrag, fredagsbar, sommerfest og julefrokost.Vores unikke uddannelsesprogram, som giver kompetencer inden for markedsføring, kommunikation, retorik og fundraising.Muligheden for at klatre op ad karrierestigen! Fx er flere i vores ledelse selv tidligere fundraisere - med tid, et højt drive og gode resultater kan meget lade sig gøre. Arbejdssted, arbejdstider og løn FN Byen ved Nordhavn Station er vores arbejdsplads, og telefonen er vores kollega. Du skal derfor være indstillet på at performe, og have det sjovt med telefonen som dit vigtigste arbejdsredskab.Dagsholdet arbejder alle ugens dage, mandag - fredag kl. 9:45-16:00. Aftenholdet arbejder mandag til torsdag fra 16:45-21:00.På aftenholdet skal du i introforløbet have minimum 3 faste vagter om ugen i 5 sammenhængende uger. Derefter skal du kunne arbejde minimum 2 faste dage om ugen.Timelønnen ligger under oplæringsperioden på 115 kr. og efter endt oplæringsperiode på 125-150 kr. alt efter resultater og anciennitet. Er du vores nye kollega? Så søg stillingen via ansøgningsknappen nederst. Ved eventuelle spørgsmål, kontakt Pernille Hasenfuss Barner på pbarner@unicef.dk. NB: PLEASE NOTE: ONLY APPLICANTS IN DANISH WILL BE CONSIDERED AS THE POSITION REQUIRES EXCELLENT DANISH SKILLS.Få et job i FN Byen, hvor du lærer om kommunikation og fundraising.


Bliv en del af vores succesfulde og ambitiøse fundraisingteam, der via stærke budskaber og positive dialoger i telefonen, rekrutterer nye medlemmer til vores arbejde for verdens børn. Som fundraiser i UNICEF Danmark vil du desuden lære du en masse om kommunikation, markedsføring og indvendingsbehandling.



Mød en fundraiser:
Louise Munch. Studerende på Roskilde Universitet, Socialvidenskab og Kommunikation.


 
  
Vi tilbyder en verdensklasse fundraiseruddannelse, og vi sørger for løbende coaching og kompetenceworkshops. Målet er, at du hele tiden udvikler dit talent og dit CV. Rigtig dygtige fundraisere kan også videreudvikle deres kompetencer via vores mentorprogram.



Du er:
 
  • Resultatorienteret og arbejder konstruktivt for at nå dine mål, også selvom du møder afslag og udfordringer.
  • God til at tale med mange forskellige typer af mennesker, og til at inspirere andre.
  • God til at skabe relationer og engagere andre mennesker i et formål, du selv tror på.
  • God til at tilegne dig ny viden og bruge den aktivt i dit arbejde.
  • God til at arbejde konstruktivt med udfordringer og bliver motiveret af at overkomme dem.


Vi tilbyder:
 
  • Et spændende job i FN Byen, hvor du både lærer om UNICEF og andre FN organisationers arbejde.
  • Muligheden for at arbejde med markedsføring, fundraising og kommunikation for verdens største børneorganisation.
  • En fast timeløn, med mulighed for lønstigning alt efter dine resultater og anciennitet.
  • Gratis mad-, frugt- og kaffeordning.
  • Sociale arrangementer, interessante foredrag, fredagsbar, sommerfest og julefrokost.
  • Vores unikke uddannelsesprogram, som giver kompetencer inden for markedsføring, kommunikation, retorik og fundraising.
  • Muligheden for at klatre op ad karrierestigen! Fx er flere i vores ledelse selv tidligere fundraisere - med tid, et højt drive og gode resultater kan meget lade sig gøre.


Arbejdssted, arbejdstider og løn
 
  • FN Byen ved Nordhavn Station er vores arbejdsplads, og telefonen er vores kollega. Du skal derfor være indstillet på at performe, og have det sjovt med telefonen som dit vigtigste arbejdsredskab.
  • Dagsholdet arbejder alle ugens dage, mandag - fredag kl. 9:45-16:00. 
  • Aftenholdet arbejder mandag til torsdag fra 16:45-21:00.
  • På aftenholdet skal du i introforløbet have minimum 3 faste vagter om ugen i 5 sammenhængende uger. Derefter skal du kunne arbejde minimum 2 faste dage om ugen.
  • Timelønnen ligger under oplæringsperioden på 115 kr. og efter endt oplæringsperiode på 125-150 kr. alt efter resultater og anciennitet.
 

Er du vores nye kollega? Så søg stillingen via ansøgningsknappen nederst.

Ved eventuelle spørgsmål, kontakt Pernille Hasenfuss Barner på pbarner@unicef.dk. 



NB: PLEASE NOTE: ONLY APPLICANTS IN DANISH WILL BE CONSIDERED AS THE POSITION REQUIRES EXCELLENT DANISH SKILLS. 



 
 

UNICEF DanmarkKøbenhavn Ø2019-04-24T00:00:002019-06-23T00:00:00
330021170MødebookerRobot PB Marketing Aps er en førende dansk virksomhed inden for outbound telemarketing. Vi har været i branchen i 18 år og beskæftiger i dag 10 salgskonsulenter fra vores kontor lige ved Rådhuspladsen i København. Vi er et moderne og topprofessionelt contact center, der hjælper vores kunder til øget viden eller vækst. Vore medarbejdere er modne og afbalancerede mennesker, som har stor brancheerfaring. De er veltalende, udadvendte og intelligente med solid forståelse for salgspsykologi. Alle bliver løbende trænet og coachet, så der kan leveres optimale resultater. Det forventes at du har erfaring med telemarketing, og mødebooking fra lignende stilling. Du skal have gode danskkundskaber i både skrift, og tale og være mødestabil. Der er mulighed for ansættelse på 30 eller 37 timer. Månedslønnen ved ansættelse på fuldtid er kr. 18.500 10 i bonus af egen omsætning. Vi forventer at du kan omsætte for 50.000 pr. måned svarende til en bonus på kr. 5.000 pr. måned. Vi arbejder for flere forskellige kunder indenfor forsikring, pension, it, uddannelsessektoren, energi og servicebranchen. Vores opgave er ikke at sælge ydelserne, men booke det første indledende salgsmøde.

PB Marketing Aps er en førende dansk virksomhed inden for outbound telemarketing. Vi har været i branchen i 18 år og beskæftiger i dag 10 salgskonsulenter fra vores kontor lige ved Rådhuspladsen i København. Vi er et moderne og topprofessionelt contact center, der hjælper vores kunder til øget viden eller vækst. Vore medarbejdere er modne og afbalancerede mennesker, som har stor brancheerfaring. De er veltalende, udadvendte og intelligente med solid forståelse for salgspsykologi. Alle bliver løbende trænet og coachet, så der kan leveres optimale resultater. Det forventes at du har erfaring med telemarketing, og mødebooking fra lignende stilling. Du skal have gode danskkundskaber i både skrift, og tale og være mødestabil. Der er mulighed for ansættelse på 30 eller 37 timer. Månedslønnen ved ansættelse på fuldtid er kr. 18.500 + 10% i bonus af egen omsætning. Vi forventer at du kan omsætte for 50.000 pr. måned svarende til en bonus på kr. 5.000 pr. måned.

Vi arbejder for flere forskellige kunder indenfor forsikring, pension, it, uddannelsessektoren, energi og servicebranchen. Vores opgave er ikke at sælge ydelserne, men booke det første indledende salgsmøde.

 

PB MARKETING ApSKøbenhavn V2019-05-09T00:00:002019-07-04T00:00:00
330019894Social Media ManagerRobot The Position Would you like to be part of one of the world s most pioneering online travel companies? Do you thrive in a dynamic and fast-paced environment? KAYAK, Brand Marketing Europe, is looking for a driven and experienced social media professional to drive the delivery and ongoing development of our brands KAYAK, momondo, Cheapflights, checkfelix, and SWOODOO s social media presence in EMEA. This is a specialist, very hands-on role and the candidate must be passionate about social media, travel, content, social conversion, product, data, analytics, reporting, and ready to get stuck in. Responsibilities Working closely with the entire marketing team to build upon and support day-to-day implementation of the social media strategy Supporting KAYAK, momondo, Cheapflights, checkfelix, and SWOODOO s social media development to create a unique, differentiated and memorable social media presence, particularly through unique and engaging content. Hands-on day-to-day execution of activities across the social media mix Supporting delivery of cost effective customer acquisition with particular focus on: Social media acquisition, cost per incremental query (CPiQ), and iRoAS Integration with SEO strategy to grow visibility through outreach and development of social media content partnerships Amplification of PR campaigns through social media platforms Providing key support on larger social digital campaigns Analysing social media reporting and performance measurement to help shape the social media strategy Key contributor to the development of the content marketing strategy Drive adoption of best practices for social media content creation and the development of breakthrough social media experiences Monitor the competitive landscape, social listening, and the evolution of digital and social media best practices. Required Skills Minimum 3 years of experience in digital marketing preferable both as client and agency side. Client side experience should include working for a major brand, preferable an e-commerce brand. Minimum 2 years dedicated experience in social media marketing including experience working with paid social media teams Solid knowledge of, and experience directly overseeing and operating key social and emerging media platforms for a major brand Passionate for and in tune with the latest social media trends, across platforms and user behavior Track record developing and executing successful social media campaigns and activities Commercial experience with major social channels (Facebook, Twitter, Instagram etc.) with track-record of successful use that drove business results Good understanding of user journey and device mapping across the web, mobile and social landscape Good understanding of SEO, content marketing and PR practices and opportunities via social media Experience of crisis and risk management on social media Familiarity and interest in the travel industry Good knowledge of analytics and tracking with experience of reporting and success measurement in social media Excellent interpersonal skills and communication skills, including written, verbal, listening, and presentation delivery Entrepreneurial spirit and facility for creative problem solving Must have fluent English written and verbal. Fluency in German, French or Spanish are also welcome! About KAYAK Our mission at KAYAK is to help people experience the world through travel, and provide the world s favorite travel planning tools. With every query, KAYAK searches other sites to show travelers the information they need to find the right flights, hotels, rental cars and vacation packages. And because our team is always on the lookout looking for ways to make travel planning and trip management even easier, we offer a variety of tools and features such as KAYAK Trips, Explore and Price Forecast and are constantly evolving our app, Facebook Messenger and Slack bots, Alexa skill and related A.I. innovations. In addition to KAYAK, we manage a portfolio of metasearch brands including: momondo, Cheapflights, SWOODOO, checkfelix and Mundi that together process more than two billion consumer queries a year. KAYAK is an independently managed subsidiary of Booking Holdings. As an employee of KAYAK, you will be part of a global network that includes OpenTable and KAYAK s portfolio of metasearch brands including momondo, Cheapflights, Swoodoo, checkfelix and Mundi. Many employees are dedicated to one brand, but we all have the benefit of using each other s strengths and insights. Together, we re able to help people experience the world through dining and travel. Benefits Perks 6 weeks paid vacation Day off on your birthday Pension plan contributions Health insurance No stupid meetings Lunch catering five days per week Monthly massages An awesome office in the city centre of Copenhagen Multiple social events, e.g. wine and beer tasting, football, yoga, Friday bars, foosball A great team of social and passionate professionals

The Position

 Would you like to be part of one of the world’s most pioneering online travel companies? Do you thrive in a dynamic and fast-paced environment? KAYAK, Brand Marketing Europe, is looking for a driven and experienced social media professional to drive the delivery and ongoing development of our brands; KAYAK, momondo, Cheapflights, checkfelix, and SWOODOO’s social media presence in EMEA. This is a specialist, very hands-on role and the candidate must be passionate about social media, travel, content, social conversion, product, data, analytics, reporting, and ready to get stuck in. 

Responsibilities

  •  Working closely with the entire marketing team to build upon and support day-to-day implementation of the social media strategy

  • Supporting  KAYAK, momondo, Cheapflights, checkfelix, and SWOODOO’s social media development to create a unique, differentiated and memorable social media presence, particularly through unique and engaging content.  

  • Hands-on day-to-day execution of activities across the social media mix

  • Supporting delivery of cost effective customer acquisition with particular focus on:

    • Social media acquisition, cost per incremental query (CPiQ), and iRoAS

    • Integration with SEO strategy to grow visibility through outreach and development of social media content partnerships

    • Amplification of PR campaigns through social media platforms

    • Providing key support on larger social/digital campaigns

  • Analysing social media reporting and performance measurement to help shape the social media strategy

  • Key contributor to the development of the content marketing strategy

  • Drive adoption of best practices for social media content creation and the development of breakthrough social media experiences

  • Monitor the competitive landscape, social listening, and the evolution of digital and social media best practices.  

Required Skills

  • Minimum 3+ years of experience in digital marketing preferable both as client and agency side. Client side experience should include working for a major brand, preferable an e-commerce brand.

  • Minimum 2+ years dedicated experience in social media marketing including experience working with paid social media teams

  • Solid knowledge of, and experience directly overseeing and operating key social and emerging media platforms for a major brand

  • Passionate for and in tune with the latest social media trends, across platforms and user behavior

  • Track record developing and executing successful social media campaigns and activities

  • Commercial experience with major social channels (Facebook, Twitter, Instagram etc.) with track-record of successful use that drove business results

  • Good understanding of user journey and device mapping across the web, mobile and social landscape

  • Good understanding of SEO, content marketing and PR practices and opportunities via social media

  • Experience of crisis and risk management on social media

  • Familiarity and interest in the travel industry

  • Good knowledge of analytics and tracking with experience of reporting and success measurement in social media

  • Excellent interpersonal skills and communication skills, including written, verbal, listening, and presentation delivery

  • Entrepreneurial spirit and facility for creative problem solving

  • Must have fluent English written and verbal. Fluency in German, French or Spanish are also welcome! 

About KAYAK

Our mission at KAYAK is to help people experience the world through travel, and provide the world’s favorite travel planning tools. With every query, KAYAK searches other sites to show travelers the information they need to find the right flights, hotels, rental cars and vacation packages.

And because our team is always on the lookout looking for ways to make travel planning and trip management even easier, we offer a variety of tools and features such as KAYAK Trips, Explore and Price Forecast and are constantly evolving our app, Facebook Messenger and Slack bots, Alexa skill and related A.I. innovations.

In addition to KAYAK, we manage a portfolio of metasearch brands including: momondo, Cheapflights, SWOODOO, checkfelix and Mundi that together process more than two billion consumer queries a year.  

 

KAYAK is an independently managed subsidiary of Booking Holdings.

As an employee of KAYAK, you will be part of a global network that includes OpenTable and KAYAK's portfolio of metasearch brands including momondo, Cheapflights, Swoodoo, checkfelix and Mundi. Many employees are dedicated to one brand, but we all have the benefit of using each other’s strengths and insights. Together, we’re able to help people experience the world through dining and travel.

 

Benefits & Perks

  • 6 weeks paid vacation

  • Day off on your birthday

  • Pension plan contributions

  • Health insurance

  • No stupid meetings

  • Lunch catering five days per week

  • Monthly massages

  • An awesome office in the city centre of Copenhagen

  • Multiple social events, e.g. wine and beer tasting, football, yoga, Friday bars, foosball

  • A great team of social and passionate professionals

MOMONDO A/SKøbenhavn K2019-05-08T00:00:002019-06-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Konkurrence minded mødebooker søges - erfaring intet krav

Prisberegning.dk A/S

København S
Prisberegning.dk A S søger B2C-mødebookere med masser af gåpåmod, humor, drive og ikke mindst en naturlig konkurrence lyst. Vi leder efter nye talenter til familien - og går du med et ønske om at arbejde med salg, men har du endnu ikke den store erf...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:27. juni 2019

Mediekonsulent /Telefonsalg

Work Supply IVS

København V
Vi søger på vegne af vores kunde en Mediekonsulent Telefonsalg som kommer til at håndterer online annoncering for vores B2B kunder, indenfor håndværk byggeri Om Jobbet: Salg og rådgivning Vedligeholdelse af vores eksisterende kunder Om dig: Har erfa...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:27. juni 2019

Vil du videreformidle børns rettigheder?

UNICEF Danmark

København Ø
Få et job i FN Byen, hvor du lærer om kommunikation og fundraising. Bliv en del af vores succesfulde og ambitiøse fundraisingteam, der via stærke budskaber og positive dialoger i telefonen, rekrutterer nye medlemmer til vores arbejde for verdens bør...
Indrykket:24. april 2019
Udløbsdato:23. juni 2019

Mødebooker

PB MARKETING ApS

København V
PB Marketing Aps er en førende dansk virksomhed inden for outbound telemarketing. Vi har været i branchen i 18 år og beskæftiger i dag 10 salgskonsulenter fra vores kontor lige ved Rådhuspladsen i København. Vi er et moderne og topprofessionelt cont...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:4. juli 2019

Social Media Manager

MOMONDO A/S

København K
The Position Would you like to be part of one of the world s most pioneering online travel companies? Do you thrive in a dynamic and fast-paced environment? KAYAK, Brand Marketing Europe, is looking for a driven and experienced social media professi...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:18. juni 2019