Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du truckcertifikat og erfaring fra lagerarbejde?

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende bl.a. inden for følgende områder:
- Kørsel med truck
- Pakning
- Plukning
- Kontrol
- Forefaldende lagerarbejde

Faglige kvalifikationer:
- Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde
- Du arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt
- Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
- Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst
- Du er ansvarsbevidst og pålidelig
- Kendskab til PC på brugerniveau
- Hygiejnebevis er en fordel, men ikke et krav
- Truckcertifikat

Personlige egenskaber:
- Du er omgængelig og imødekommende
- Du er stabil og møder til tiden
- Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og -opgaver
- Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende
- Du kan fremvise straffeattest

Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329759743Phoenix-ee57fe9b12018-02-12T16:04:17.667Har du truckcertifikat og erfaring fra lagerarbejde?
Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende bl.a. inden for følgende områder:
- Kørsel med truck
- Pakning
- Plukning
- Kontrol
- Forefaldende lagerarbejde

Faglige kvalifikationer:
- Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde
- Du arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt
- Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
- Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst
- Du er ansvarsbevidst og pålidelig
- Kendskab til PC på brugerniveau
- Hygiejnebevis er en fordel, men ikke et krav
- Truckcertifikat

Personlige egenskaber:
- Du er omgængelig og imødekommende
- Du er stabil og møder til tiden
- Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og -opgaver
- Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende
- Du kan fremvise straffeattest

Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår. 
2018-03-23T23:50:03.757 Arbejdsopgaver: Arbejdsopgaverne er meget varierende bl.a. inden for følgende områder: - Kørsel med truck - Pakning - Plukning - Kontrol - Forefaldende lagerarbejde Faglige kvalifikationer: - Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde - Du arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt - Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne - Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst - Du er ansvarsbevidst og pålidelig - Kendskab til PC på brugerniveau - Hygiejnebevis er en fordel, men ikke et krav - Truckcertifikat Personlige egenskaber: - Du er omgængelig og imødekommende - Du er stabil og møder til tiden - Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og -opgaver - Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende - Du kan fremvise straffeattest Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.2357550Phoenixee57fe9b101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-23T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=143807&DepartmentId=18966&MediaId=4629&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandNordjyllandHjørring3110020JKS A/S11Dalsagervej 19850HirtshalsDKDanmarkORS/ee57fe9b_logo.pngORS/Small/ee57fe9b_logo.png157.576344609.98545680
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset524889JksHrManagerSpecialpakke 10011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee57fe9bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee57fe9bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee57fe9b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee57fe9b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/7.jpgHar du ansvar og selvstændighed? Hos JKS A/S søger vi en dygtig medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration353002216tsa@jks.dkDKDanmarkDKDanmark329928744medarbejder til byggeriRobot Vi søger 6 medarbejdere til større byggeplads ved i København Vi søger 6 medarbejder til byggeritil forfaldent arbejde ved større projekt i Opgaven spreder sig over 3-4 mdr. Erfaring med mindre maskinkørsel er en fordel, dog ikke et krav. Vi forventer at du: Har en god fysik Er grundig i dit arbejde Er fleksibel og mødestabil Kan arbejde i teams Kan bruge værktøj Kan tale dansk Vilkår Forventet varighed: 3-4mdr Løn: Efter kvalifikation 37timer. Du kan ikke komme med bil da vi ikke har P plads så det er med Bus Tog Metro lækker 5 mm fra hvor du skal arbejde Hvis det har interesse, ser vi frem til at høre dig. Har dette fanget din interesse, så send en ansøgning til job5@job5.dk eller kontakt Claus på 30489696 Der er 6 ledige stillinger

Vi søger 6 medarbejdere til større byggeplads ved i København

Vi søger 6  medarbejder til byggeritil forfaldent arbejde ved større projekt i Opgaven spreder sig over 3-4 mdr. Erfaring med mindre maskinkørsel er en fordel, dog ikke et krav.

Vi forventer at du:

  • Har en god fysik
  • Er grundig i dit arbejde
  • Er fleksibel og mødestabil
  • Kan arbejde i teams
  • Kan bruge værktøj
  • Kan tale dansk

Vilkår

  • Forventet varighed: 3-4mdr
  • Løn: Efter kvalifikation
  • 37timer.  
  • Du kan ikke komme med bil da vi ikke har P plads så det er med Bus Tog Metro lækker 5 mm fra hvor du skal arbejde

Hvis det har interesse, ser vi frem til at høre dig.

Har dette fanget din interesse, så send en ansøgning til job5@job5.dk eller kontakt Claus på 30489696

 

Der er 6 ledige stillinger

 

JOB5 IVSFrederikshavn2018-12-17T00:00:002019-02-11T00:00:00
329941660Kontorelever til Skattestyrelsen i HjørringRobot Start din karriere i Skattestyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser. Kundebetjening, service og vejledning der gør en forskel! Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden. Du vil, i dit elevforløb, blive en del af kundecenteret. Kundecenteret besvarer alle generelle henvendelser på skatte-, moms- og afgiftsområdet og yder én-til-én vejledning til borgere og virksomheder pr. telefon og mail samt bidrager til én-til-mange vejledning på Facebook og Twitter. Du modtager opkald og mails fra borgere og virksomheder med spørgsmål, der drejer sig om bl.a. forskuds- og årsopgørelse og TastSelv. Det er din fornemste opgave, at besvare deres spørgsmål på en enkel og forståelig måde. For at få et bredere indblik i Skatteforvaltningens arbejdsopgaver, vil du i din elevtid også få mulighed for, at arbejde i en af vores andre afdelinger. Du skal være opmærksom på, at du i en del af din elevtid vil have praktiksted i Aalborg. Du skal derfor være forberedt på nye og spændende udfordringer. Personlige og faglige kvalifikationer Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde rigtig god service. Det er vigtigt, at du går engageret ind i løsningen af en opgave og er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en god talmæssig forståelse. Du er serviceminded, har gode samarbejdsevner og formår at fastholde en positiv tilgang til andre mennesker. Vi forventer, at du kan kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. Du skal kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljerne og kvaliteten. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning. Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.sktst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Parallelvej 11, 9800 Hjørring. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Start din karriere i Skattestyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Kundebetjening, service og vejledning – der gør en forskel!
Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden.

Du vil, i dit elevforløb, blive en del af kundecenteret. Kundecenteret besvarer alle generelle henvendelser på skatte-, moms- og afgiftsområdet og yder én-til-én vejledning til borgere og virksomheder pr. telefon og mail samt bidrager til én-til-mange vejledning på Facebook og Twitter. Du modtager opkald og mails fra borgere og virksomheder med spørgsmål, der drejer sig om bl.a. forskuds- og årsopgørelse og TastSelv. Det er din fornemste opgave, at besvare deres spørgsmål på en enkel og forståelig måde.

For at få et bredere indblik i Skatteforvaltningens arbejdsopgaver, vil du i din elevtid også få mulighed for, at arbejde i en af vores andre afdelinger. Du skal være opmærksom på, at du i en del af din elevtid vil have praktiksted i Aalborg. Du skal derfor være forberedt på nye og spændende udfordringer.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde rigtig god service. Det er vigtigt, at du går engageret ind i løsningen af en opgave og er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en god talmæssig forståelse. Du er serviceminded, har gode samarbejdsevner og formår at fastholde en positiv tilgang til andre mennesker.

Vi forventer, at du kan kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. Du skal kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljerne og kvaliteten.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.sktst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Parallelvej 11, 9800 Hjørring.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Skatteforvaltningen, HjørringHjørring2019-01-14T00:00:002019-02-17T00:00:00
329941658Kontorelever til Toldstyrelsen i Aalborg/HirtshalsRobot Start din karriere i Toldstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser. Toldekspedition, toldkontrol og toldadministration Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Her får du et dybdegående kendskab til området i tre forskellige enheder: toldekspedition, toldkontrol og administration. I din første praktikperiode skal du være i vores toldekspedition, der er beliggende i Hirtshals. Herefter kommer du til at arbejde med telefoniske henvendelser og toldkontrol, som varetages fra vores kontor i Aalborg. Eksempler på opgaver kunne være: At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder At skrive breve og journalisere At besvare mails og telefoniske henvendelser At vejlede borgere og virksomheder inden for toldområdet Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde Varemærkeforfalskning og smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering Import og eksport af varer, samt forsendelser At stemple tolddokumenter At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder. Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det. Personlige og faglige kvalifikationer Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvaliteten. Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og eller tysk. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning. Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer. Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.toldst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver skiftevis Dalsagervej 7, 9850 Hirtshals og Skibsbyggerivej 5, 9000 Aalborg. Da dit arbejde vil foregå på begge adresser, er det en fordel, at du har kørekort. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Start din karriere i Toldstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Toldekspedition, toldkontrol og toldadministration
Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Her får du et dybdegående kendskab til området i tre forskellige enheder: toldekspedition, toldkontrol og administration.

I din første praktikperiode skal du være i vores toldekspedition, der er beliggende i Hirtshals. Herefter kommer du til at arbejde med telefoniske henvendelser og toldkontrol, som varetages fra vores kontor i Aalborg.

Eksempler på opgaver kunne være:
  • At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder
  • At skrive breve og journalisere
  • At besvare mails og telefoniske henvendelser
  • At vejlede borgere og virksomheder inden for toldområdet
  • Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde
  • Varemærkeforfalskning og smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko
  • Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering
  • Import og eksport af varer, samt forsendelser
  • At stemple tolddokumenter
  • At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder.


Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvaliteten.

Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og/eller tysk.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.

Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.toldst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver skiftevis Dalsagervej 7, 9850 Hirtshals og Skibsbyggerivej 5, 9000 Aalborg.
Da dit arbejde vil foregå på begge adresser, er det en fordel, at du har kørekort.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Skatteforvaltningen, HirtshalsHirtshals2019-01-14T00:00:002019-02-17T00:00:00
329940097Mødebooker til HjørringRobot Efter en forrygende start har vi valgt at udvide Til vores nye callcenter i Hjørring, søger Forsikringsselskabet vendsyssel yderligere 5 fokuserede og engagerede deltids mødebookere. Vores primære opgave er at booke møder til selskabets egne assurandører Har du erfaring er det en fordel, men vi vil også gerne høre fra dig der ikke har erfaring. Jobbet er krævende og kan være hårdt, det er derfor Vi tilbyder: Fast timeløn efter gældene regler Nyindrettet lyst kontor centralt i Hjørring (kun 5 min gang fra banegården) Godt lærerigt arbejdsmiljø Vi sørger for grundig oplæring, daglig coaching og giver dig den power der skal til, så du glæder dig til at komme på arbejde og præstere gode resultater - hver dag. Personlig udvikling, så vi ved fælles indsats når de de daglige mål Vi går hele vejen for hinanden. Deler erfaringer dagligt, så vi enkeltvis og sammen bliver bedre og når vores mål. Vi forventer: Fokus, vilje og høj kvalitet Du er mødestabil, motiveret, veltalende og er klar på at give dig 100 hver dag på arbejde. Du trives med at tale i telefon og lader dig ikke gå på af en afvisning et nej tak. Hos os er trivsel vigtigt, vi forventer en god professionel tone indbyrdes samt vi gør alt for gøre kunderne tilfredse. Har du det drive der skal til? og vindermentalitet, så send din ansøgning og CV eller ring til Bo Hesselvig Bo Hesselvig tlf. 51 90 85 47, mail: bh@vendsyssel.nu Ansøgningsfrist 07.03.2019, samtaler afholdes løbende, tiltrædelse hurtigst muligt. Erfaring kan være en fordel, men ikke en nødvendighed. Forsikringsselskabet Vendsyssel, Brinck Seidelins gade 6, 9800 Hjørring

Efter en forrygende start har vi valgt at udvide

Til vores nye callcenter i Hjørring, søger Forsikringsselskabet vendsyssel yderligere 5 fokuserede og engagerede deltids mødebookere. Vores primære opgave er at booke møder til selskabets egne assurandører

Har du erfaring er det en fordel, men vi vil også gerne høre fra dig der ikke har erfaring. Jobbet er krævende og kan være hårdt, det er derfor

Vi tilbyder:

  • Fast timeløn efter gældene regler
  • Nyindrettet lyst kontor centralt i Hjørring (kun 5 min gang fra banegården)
  • Godt lærerigt arbejdsmiljø
  • Vi sørger for grundig oplæring, daglig coaching og giver dig den power der skal til, så du glæder dig til at komme på arbejde og præstere gode resultater - hver dag.
  • Personlig udvikling, så vi ved fælles indsats når de de daglige mål
  • Vi går hele vejen for hinanden. Deler erfaringer dagligt, så vi enkeltvis og sammen bliver bedre og når vores mål.

Vi forventer:

  • Fokus, vilje og høj kvalitet
  • Du er mødestabil, motiveret, veltalende og er klar på at give dig 100 % hver dag på arbejde.
  • Du trives med at tale i telefon og lader dig ikke gå på af en afvisning/ et nej tak.

Hos os er trivsel vigtigt, vi forventer en god professionel tone indbyrdes samt vi gør alt for gøre kunderne tilfredse.

Har du det drive der skal til? og vindermentalitet, så send din ansøgning og CV eller ring til Bo Hesselvig

Bo Hesselvig tlf. 51 90 85 47, mail:  bh@vendsyssel.nu

Ansøgningsfrist 07.03.2019, samtaler afholdes løbende, tiltrædelse hurtigst muligt. Erfaring kan være en fordel, men ikke en nødvendighed.

Forsikringsselskabet Vendsyssel, Brinck Seidelins gade 6, 9800 Hjørring

 

 

FORSIKRINGSSELSKABET VENDSYSSEL A/SHjørring2019-01-10T00:00:002019-03-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

medarbejder til byggeri

JOB5 IVS

Frederikshavn
Vi søger 6 medarbejdere til større byggeplads ved i København Vi søger 6 medarbejder til byggeritil forfaldent arbejde ved større projekt i Opgaven spreder sig over 3-4 mdr. Erfaring med mindre maskinkørsel er en fordel, dog ikke et krav. Vi forvent...
Indrykket:17. december 2018
Udløbsdato:11. februar 2019

Kontorelever til Skattestyrelsen i Hjørring

Skatteforvaltningen, Hjørring

Hjørring
Start din karriere i Skattestyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne o...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019

Kontorelever til Toldstyrelsen i Aalborg/Hirtshals

Skatteforvaltningen, Hirtshals

Hirtshals
Start din karriere i Toldstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opg...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019

Mødebooker til Hjørring

FORSIKRINGSSELSKABET VENDSYSSEL A/S

Hjørring
Efter en forrygende start har vi valgt at udvide Til vores nye callcenter i Hjørring, søger Forsikringsselskabet vendsyssel yderligere 5 fokuserede og engagerede deltids mødebookere. Vores primære opgave er at booke møder til selskabets egne assuran...
Indrykket:10. januar 2019
Udløbsdato:7. marts 2019