Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Havn i vækst søger kvalitetsmedarbejder

Havn i vækst søger kvalitetsmedarbejder

ET SPÆNDENDE JOB – PÅ EN AF
DANMARKS STØRSTE ERHVERVS- OG INDUSTRIHAVNE

_______________________

 

Til Grenaa Havns administration søger vi en kvalitetsmedarbejder til at drive vores forestående ISO-certificeringer. Grenaa Havn står foran en lang række spændende opgaver og fortsat udvikling indenfor havnens kernesegmenter. Et element i vores forberedelser er bl.a. en ny certificering med ISO 9001 kvalitet, ISO 14001 miljø samt ISO 45001 arbejdsmiljø. Dette bliver din primære opgave indledningsvis.

Du vil starte i en nyoprettet jobfunktion hos os og vil få rig lejlighed til at præge jobbet, og din fremtidige udvikling hos Grenaa Havn. Udover igangsætning, drift og efterfølgende vedligeholdelse af vores ISO-certificeringer vil der i jobbet bl.a. indgå myndighedsrelaterede opgaver samt administrative opgaver relateret til bl.a. sikkerhed, miljø og GDPR-lovgivning.

KONTAKTFLADE

I jobbet vil du referere til CFO Kirsten Hvid Schmidt og din kontaktflade vil i øvrigt blive bred i hele organisationen. Det vil være vigtigt, at du holder dig opdateret om aktiviteterne på havnen og kan bidrage med, hvorledes vi fortsat kan udvikle os til gavn for vores kunder og organisation. Du er socialt omgængelig og har en god dialog både internt i virksomheden, men også med havnens interessenter, myndigheder og samarbejdspartnere.

Din profil:

  • Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende
  • Du har interesse i og flair for detaljen
  • Du trives på en alsidig arbejdsplads med forskelligartede opgaver
  • Du har erfaring med ISO-standarder eller lyst til at arbejde dermed

ORGANISATIONEN

Du trives med at arbejde selvstændigt i en organisation. I dette job vil du få brug for både at arbejde struktureret, selvstændigt men dog i tæt samarbejde med de øvrige afdelinger. Selve ISO-certificeringen vil også ske i samarbejde med en ekstern konsulent. Vi er i alt 19 personer fordelt på drift og administration, og derfor en lille men til gengæld meget fleksibel organisation. Vi tilbyder gode forhold for vort personale og ikke mindst fleksibel hjemmearbejdsplads, når jobbet tillader det. Og vi går langt for at effektivisere vores arbejdsdag med ny teknologi og anvender robotter til rutineopgaver.

ANSÆTTELSESFORHOLD

Ansøgningsfristen til denne fuldtidsstilling er senest den 14. maj 2021. Vi afholder løbende ansættelsessamtaler, men venter gerne på den rette kandidat. Løn aftales individuelt i henhold til kvalifikationer.

Ansøgning med CV (mærket kvalitetsmedarbejder) sendes til Kirsten Hvid Schmidt khs@grenaahavn.dk

Såfremt du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte
Kirsten på mobil 21 71 98 58.

 

PARTNERSKABSHAVN FOR EN GRØN VERDEN 2025

Adgangen til havet er det, vi lever af. Grenaa Havn er som Danmarks mest centrale dybvandshavn et stolt knudepunkt i midten af Danmark. Porten til Kattegat. Som en af Danmarks store industri- og erhvervshavne håndterer vi effektivt gods fra land til vand, til gavn for virksomheder og samfund. Vi skaber vækst og fremgang – i Norddjurs og regionen. Både når vi laster, løfter og lagrer for vores samarbejdspartnere. Og når vi finder nye grønne spor og sparer energi og ressourcer – i samarbejde med kunder og kommune, virksomheder og verden. Sådan fremmer vi en grøn verden i vækst. Altid tæt på og med lang horisont. Med fødderne på kajen og verdensmålene under armen.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.