Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Head of Operations

Brænder du for logistik, udvikling, ledelse og coaching af medarbejdere? Trives du i en global organisation, hvor evnen til at turde træffe beslutninger uden at gå på kompromis med samarbejde på tværs er en nødvendig kompetence? Kan du begå dig på både strategisk, taktisk og operationelt niveau, og motiveres du af at være en del af et markedsledende brand, hvor innovation og kompetencer er i højsædet? Så er det muligvis dig, vi søger. 
 
På vegne af Doka Danmark søger vi en erfaren Head of Operations, der får ansvar for at udvikle virksomhedens samlede Operations division indeholdende afdelingerne Intern Salg, Logistik, Supply Chain, Lager og Facility. Stillingen er en revurdering af det tidligere behov, og vil være en nøglerolle i fremtidens strategi – en rolle som stiller store krav til dine ledelsesmæssige evner og din vilje til at ville lykkes.  
 
Doka Danmark er en del af Doka Group, som med over 6000 ansatte fordelt i mere end 70 lande er en af verdens førende virksomheder inden for udvikling, fremstilling og distribution af moderne forskallingsteknik. 
 
Læs mere om Doka Danmark på www.doka-danmark.dk 
 
Jobbeskrivelse: 
 
Med reference til den danske direktør bliver du en del af den danske ledelse. Du får ansvaret for at drive og udvikle divisionens forskellige afdelinger – herunder at sikre udvikling af nye samt løbende forbedringer af eksisterende KPI´er.
 
Doka Danmark står i efteråret 2018 over for en flytning, hvorfor en central opgave bliver at sikre den rette fremtidige platform for såvel indretning af lager som udnyttelse af kapaciteten. 
 
Rollen stiller store krav til din selvstændighed og din evne til at samarbejde på tværs af organisationen, da din rolle i høj grad er tværorganisatorisk. 
 
Derudover bliver dine primære arbejdsopgaver: 
  • Ledelse og udvikling af Operations divisionen indeholdende: Logistik, Procurement, Import/Eksport, Lager, Intern Salg / Backoffice
  • Budgetansvar – herunder ansvarlig for optimering af lagerværdi og udlejningsforretning  
  • Udarbejdelse af interne økonomiske analyser
  • Ressourceallokering og sagsopfølgning på projekter og servicesager 
  • Vedligehold, udvikling og optimering af forretningsområder, koncepter og strategi 
  • Sikre et solidt samarbejde med øvrige afdelinger på tværs af divisioner i Doka – såvel nationalt som internationalt 
  • Ansvarlig for løbende procesoptimeringer – herunder arbejdsgange 
  • Udarbejdelse af nødvendig rapportering 
Du kan forvente en intensiv oplæring, som blandt andet foregår på hovedkontoret i Østrig, hvorfor der de første måneder vil være omkring 20 rejsedage. Derudover er den forventede rejseaktivitet 10-20 dage årligt.  
 
Din baggrund: 
 
Stillingen er et ønske om at styrke og udvikle en division, der er strategisk vigtigt for fremtiden. Din rolle vil derfor blive mødt med stor bevågenhed, og der vil blive stillet store krav til din evne til at kommunikere med både interne stakeholders og kunder. Det er derfor essentielt, at du har en solid kommerciel forståelse for såvel Dokas´s som kundernes værdikæde.  
 
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du har solid erfaring med Logistik og Supply Chain samt udvikling og implementering af interne processer. 
 
Derudover forventer vi følgende: 
  • Du har solid ledelseserfaring 
  • Du har erfaring med Logistik og Supply Chain
  • Du har gerne erfaring med LEAN 
  • Du taler og skriver dansk og engelsk på forhandlings niveau 
  • Du har god forretningsforståelse og forståelse for kundernes værdikæde 
  • Du er analytisk stærk, struktureret og strategisk tænkende 
  • Du er professionel og en dygtig kommunikator, der kan agere på alle niveauer i en organisation 
  • Du er hurtig-opfattende og kan gennemskue komplekse problemstillinger 
  • Du er initiativrig, arbejder selvstændigt og er ikke bange for ”hands-on”, når det er nødvendigt 
  • Du trives i en flad organisation, hvor resultater tæller mere end titler  
Doka Danmark tilbyder: 
 
Du bliver en del af en markedsledende, velkonsolideret virksomhed i vækst, der arbejder med branchens nyeste teknologier. Du tilbydes et job med attraktive løn- og ansættelsesvilkår, hvor du vil få stor mulighed for at præge din egen hverdag og fremtidige udvikling. 
 
TornbjergSchou arbejder på at besætte jobbet hurtigst muligt, hvorfor der ingen ansøgningsfrist er. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Helene Tornbjerg eller Frank Richard Schou på telefon 4060 7100.  
 
 
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329752549Phoenix-216ac28612018-02-01T03:20:39.980Head of Operations
Brænder du for logistik, udvikling, ledelse og coaching af medarbejdere? Trives du i en global organisation, hvor evnen til at turde træffe beslutninger uden at gå på kompromis med samarbejde på tværs er en nødvendig kompetence? Kan du begå dig på både strategisk, taktisk og operationelt niveau, og motiveres du af at være en del af et markedsledende brand, hvor innovation og kompetencer er i højsædet? Så er det muligvis dig, vi søger. 
 
På vegne af Doka Danmark søger vi en erfaren Head of Operations, der får ansvar for at udvikle virksomhedens samlede Operations division indeholdende afdelingerne Intern Salg, Logistik, Supply Chain, Lager og Facility. Stillingen er en revurdering af det tidligere behov, og vil være en nøglerolle i fremtidens strategi – en rolle som stiller store krav til dine ledelsesmæssige evner og din vilje til at ville lykkes.  
 
Doka Danmark er en del af Doka Group, som med over 6000 ansatte fordelt i mere end 70 lande er en af verdens førende virksomheder inden for udvikling, fremstilling og distribution af moderne forskallingsteknik. 
 
Læs mere om Doka Danmark på www.doka-danmark.dk 
 
Jobbeskrivelse: 
 
Med reference til den danske direktør bliver du en del af den danske ledelse. Du får ansvaret for at drive og udvikle divisionens forskellige afdelinger – herunder at sikre udvikling af nye samt løbende forbedringer af eksisterende KPI´er.
 
Doka Danmark står i efteråret 2018 over for en flytning, hvorfor en central opgave bliver at sikre den rette fremtidige platform for såvel indretning af lager som udnyttelse af kapaciteten. 
 
Rollen stiller store krav til din selvstændighed og din evne til at samarbejde på tværs af organisationen, da din rolle i høj grad er tværorganisatorisk. 
 
Derudover bliver dine primære arbejdsopgaver: 
  • Ledelse og udvikling af Operations divisionen indeholdende: Logistik, Procurement, Import/Eksport, Lager, Intern Salg / Backoffice
  • Budgetansvar – herunder ansvarlig for optimering af lagerværdi og udlejningsforretning  
  • Udarbejdelse af interne økonomiske analyser
  • Ressourceallokering og sagsopfølgning på projekter og servicesager 
  • Vedligehold, udvikling og optimering af forretningsområder, koncepter og strategi 
  • Sikre et solidt samarbejde med øvrige afdelinger på tværs af divisioner i Doka – såvel nationalt som internationalt 
  • Ansvarlig for løbende procesoptimeringer – herunder arbejdsgange 
  • Udarbejdelse af nødvendig rapportering 
Du kan forvente en intensiv oplæring, som blandt andet foregår på hovedkontoret i Østrig, hvorfor der de første måneder vil være omkring 20 rejsedage. Derudover er den forventede rejseaktivitet 10-20 dage årligt.  
 
Din baggrund: 
 
Stillingen er et ønske om at styrke og udvikle en division, der er strategisk vigtigt for fremtiden. Din rolle vil derfor blive mødt med stor bevågenhed, og der vil blive stillet store krav til din evne til at kommunikere med både interne stakeholders og kunder. Det er derfor essentielt, at du har en solid kommerciel forståelse for såvel Dokas´s som kundernes værdikæde.  
 
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du har solid erfaring med Logistik og Supply Chain samt udvikling og implementering af interne processer. 
 
Derudover forventer vi følgende: 
  • Du har solid ledelseserfaring 
  • Du har erfaring med Logistik og Supply Chain
  • Du har gerne erfaring med LEAN 
  • Du taler og skriver dansk og engelsk på forhandlings niveau 
  • Du har god forretningsforståelse og forståelse for kundernes værdikæde 
  • Du er analytisk stærk, struktureret og strategisk tænkende 
  • Du er professionel og en dygtig kommunikator, der kan agere på alle niveauer i en organisation 
  • Du er hurtig-opfattende og kan gennemskue komplekse problemstillinger 
  • Du er initiativrig, arbejder selvstændigt og er ikke bange for ”hands-on”, når det er nødvendigt 
  • Du trives i en flad organisation, hvor resultater tæller mere end titler  
Doka Danmark tilbyder: 
 
Du bliver en del af en markedsledende, velkonsolideret virksomhed i vækst, der arbejder med branchens nyeste teknologier. Du tilbydes et job med attraktive løn- og ansættelsesvilkår, hvor du vil få stor mulighed for at præge din egen hverdag og fremtidige udvikling. 
 
TornbjergSchou arbejder på at besætte jobbet hurtigst muligt, hvorfor der ingen ansøgningsfrist er. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Helene Tornbjerg eller Frank Richard Schou på telefon 4060 7100.  
 
 
 
 
2018-03-08T00:50:29.977 Brænder du for logistik, udvikling, ledelse og coaching af medarbejdere? Trives du i en global organisation, hvor evnen til at turde træffe beslutninger uden at gå på kompromis med samarbejde på tværs er en nødvendig kompetence? Kan du begå dig på både strategisk, taktisk og operationelt niveau, og motiveres du af at være en del af et markedsledende brand, hvor innovation og kompetencer er i højsædet? Så er det muligvis dig, vi søger. På vegne af Doka Danmark søger vi en erfaren Head of Operations, der får ansvar for at udvikle virksomhedens samlede Operations division indeholdende afdelingerne Intern Salg, Logistik, Supply Chain, Lager og Facility. Stillingen er en revurdering af det tidligere behov, og vil være en nøglerolle i fremtidens strategi en rolle som stiller store krav til dine ledelsesmæssige evner og din vilje til at ville lykkes. Doka Danmark er en del af Doka Group, som med over 6000 ansatte fordelt i mere end 70 lande er en af verdens førende virksomheder inden for udvikling, fremstilling og distribution af moderne forskallingsteknik. Læs mere om Doka Danmark på www.doka-danmark.dk Jobbeskrivelse: Med reference til den danske direktør bliver du en del af den danske ledelse. Du får ansvaret for at drive og udvikle divisionens forskellige afdelinger herunder at sikre udvikling af nye samt løbende forbedringer af eksisterende KPI´er. Doka Danmark står i efteråret 2018 over for en flytning, hvorfor en central opgave bliver at sikre den rette fremtidige platform for såvel indretning af lager som udnyttelse af kapaciteten. Rollen stiller store krav til din selvstændighed og din evne til at samarbejde på tværs af organisationen, da din rolle i høj grad er tværorganisatorisk. Derudover bliver dine primære arbejdsopgaver: Ledelse og udvikling af Operations divisionen indeholdende: Logistik, Procurement, Import Eksport, Lager, Intern Salg Backoffice Budgetansvar herunder ansvarlig for optimering af lagerværdi og udlejningsforretning Udarbejdelse af interne økonomiske analyser Ressourceallokering og sagsopfølgning på projekter og servicesager Vedligehold, udvikling og optimering af forretningsområder, koncepter og strategi Sikre et solidt samarbejde med øvrige afdelinger på tværs af divisioner i Doka såvel nationalt som internationalt Ansvarlig for løbende procesoptimeringer herunder arbejdsgange Udarbejdelse af nødvendig rapportering Du kan forvente en intensiv oplæring, som blandt andet foregår på hovedkontoret i Østrig, hvorfor der de første måneder vil være omkring 20 rejsedage. Derudover er den forventede rejseaktivitet 10-20 dage årligt. Din baggrund: Stillingen er et ønske om at styrke og udvikle en division, der er strategisk vigtigt for fremtiden. Din rolle vil derfor blive mødt med stor bevågenhed, og der vil blive stillet store krav til din evne til at kommunikere med både interne stakeholders og kunder. Det er derfor essentielt, at du har en solid kommerciel forståelse for såvel Dokas´s som kundernes værdikæde. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du har solid erfaring med Logistik og Supply Chain samt udvikling og implementering af interne processer. Derudover forventer vi følgende: Du har solid ledelseserfaring Du har erfaring med Logistik og Supply Chain Du har gerne erfaring med LEAN Du taler og skriver dansk og engelsk på forhandlings niveau Du har god forretningsforståelse og forståelse for kundernes værdikæde Du er analytisk stærk, struktureret og strategisk tænkende Du er professionel og en dygtig kommunikator, der kan agere på alle niveauer i en organisation Du er hurtig-opfattende og kan gennemskue komplekse problemstillinger Du er initiativrig, arbejder selvstændigt og er ikke bange for hands-on , når det er nødvendigt Du trives i en flad organisation, hvor resultater tæller mere end titler Doka Danmark tilbyder: Du bliver en del af en markedsledende, velkonsolideret virksomhed i vækst, der arbejder med branchens nyeste teknologier. Du tilbydes et job med attraktive løn- og ansættelsesvilkår, hvor du vil få stor mulighed for at præge din egen hverdag og fremtidige udvikling. TornbjergSchou arbejder på at besætte jobbet hurtigst muligt, hvorfor der ingen ansøgningsfrist er. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Helene Tornbjerg eller Frank Richard Schou på telefon 4060 7100.3906690Phoenix216ac286101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-07T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1438&ProjectId=143642&DepartmentId=19986&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3095964Doka Danmark ApS11Egegårdsvej 114621GadstrupDKDanmarkORS/216ac286_logo.pngORS/Small/216ac286_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent518413TornbjergSchouMinimum0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=216ac286https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=216ac286https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=216ac286&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=216ac286&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpg12007991Dansk3Læse/ tale5Kontor og administration352664355importimport_216ac286DKDanmarkDKDanmarkda-DK